Bandé baalt van situatie: 'Overmars neemt mijn telefoontjes ook niet op'

door Bart Veenstra 84

Bron Voetbal Primeur

Bandé baalt van situatie: 'Overmars neemt mijn telefoontjes ook niet op'

door Bart Veenstra 84

Bron Voetbal Primeur

Laatst geüpdatet

Hassane Bandé vraagt zich hardop af of Ajax nog wel toekomst in hem ziet. De Burkinees, die op huurbasis speelt bij het Kroatische NK Istra, heeft geen tot amper contact met zijn officiële werkgever Ajax.

Eerder vertelde Bandé tegenover Ajax Showtime dat hij al amper contact had met Ajax en dat blijkt niet veranderd te zijn. 'Dat is nog steeds hetzelfde', zegt hij nu in een interview met Voetbal Primeur. 'Misschien willen ze me niet meer of ben ik niet belangrijk voor Ajax op dit moment. Ik weet het niet wat ik ervan moet denken, dus dat doe ik ook niet. Ik denk nu alleen aan de club waar ik momenteel speel en aan mijn loopbaan.'

Met directeur voetbalzaken Marc Overmars heeft Bandé geen band, zo vertelt hij. 'We hebben namelijk niet veel met elkaar gepraat. Hij neemt mijn telefoontjes ook niet op, zelfs die van mijn zaakwaarnemer niet. Misschien had hij het druk, ik weet het niet. Als je geïnteresseerd bent in een speler, moet je contact met hem opnemen. Als je dat niet doet, toont dat aan dat je geen interesse hebt. Maar het is voor mij nu niet belangrijk of Overmars contact met me opneemt. Ik doe gewoon mijn eigen ding.'

Toekomst bij Ajax?

Bandé heeft ondanks de moeizame relatie met Ajax nog altijd de droom om te schitteren voor de Amsterdamse club. De hoop op een mooie toekomst bij Ajax is er dan ook nog steeds. 'Waarom niet? Ik heb voor Ajax gekozen omdat het een grote club is en ik sta nog steeds onder contract tot medio 2023. Wie weet hoe het loopt?'

Dat Bandé, die in de zomer van 2018 overkwam van KV Mechelen, nog altijd geen officiële wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld, doet hem pijn. 'Toen ik terugkwam van mijn blessure, had ik dus een beetje hulp nodig om mijn topniveau weer aan te kunnen tikken. Dat heeft Ajax me niet kunnen geven.'

Lees meer over:
Plaats reactie

vanreenen +10212

Marc had het te druk met, ja dat vul je zelf maar in. Maar onbeschoft is het wel. Zelfs als Anton Gaaei mij zou bellen om mij beterschap te wensen met mijn gebroken pols, zou ik de telefoon opnemen. Terwijl WIJ elkaar niet eens kennen
Alhoewel ik Anton inmiddels natuurlijk van YouTube ken.

19-08-2023 12:50

Ajaxchamp +985

Omdat in de periodes dat je verhuurd wordt aan een andere club er geen contact wordt opgenomen, dit gebeurt allemaal om het proces bij een andere club niet te verstoren. Dit zijn vrij logische regels, geen enkele club die spelers huurt wil dat er gestuurd wordt vanuit een andere club als je een speler huurt. Het enige contact wat opgenomen wordt is als er een verstoring is in de relatie met de huurclub en speler of eventueel bij het evaluatie moment in de winter / zomer. Dit gebeurt ook netjes, hij heeft gewoon Can de zomer bij Jong Ajax gespeeld (evaluatie moment) en is niet goed genoeg bevonden. Dus hij wordt verhuurd, voor de rest Marc heeft het te druk om elk jank telefoontje aan te nemen en als die zaakwaarnemer een goede verkoop aanbieding per e-mail stuurt, reageert Marc heus wel. Alleen zal die verkoop aanbieding niks zijn wat interessant is.
Dus dan kan je beter afwachten en hopen, dat hij goed speelt en een club hem ziet en wil kopen. Liefst voor 8 miljoen natuurlijk.😂😂

26-11-2021 23:35

Flipper33 +6826

Schandalig als het echt zo mocht zijn !

20-11-2021 20:02

hakimziyech +18246

Dit vind ik wel een beetje slecht, als het zo is. Laten we Overmars zijn kant afwachten. Maar hij presteert gewoon goed daar in Kroatie, bij een matige club. Of je moet hem doorselecteren, of verlengen en verhuren aan een ED club. Weet niet of hij goed genoeg is en kan zijn. Daramy is iemand in zijn profiel en die lijkt me stukken beter.

19-11-2021 18:58

Ajaxchamp +985

Presteert gewoon goed in Kroatië? Presteert hij zodanig dat Ajax hem per direct moet terug halen? Het antwoord is nee, je hoeft hem nu nog niet door te selecteren, of te verlengen / verhuren. Laat hem eerst maar goed spelen en van de zomer kijkt Ajax wel verder tijdens het evaluatie moment. Kunnen die stappen altijd nog genomen worden, bij spelers die minder presteren dan verwacht ( uitgezonderd de blessure natuurlijk ) is er geen haast.

26-11-2021 23:45

linksbinnen +8081

Gewoon eerlijk zijn naar deze jongen toe: we zien voor jou geen toekomst in Amsterdam en wel hierom en daarom. Weet ie waar hij aan toe is. Is dat zo moeilijk?

19-11-2021 17:58

Alex +20

O jij kent het hele verhaal zo te horen.

19-11-2021 20:38

Redrum +95938

Waarschijnlijk zijn ze ook duidelijk geweest, alleen hij blijft maar bellen.

19-11-2021 22:04

Redrum +95938

Ik heb bij deze jongen een beetje het gevoel dat Ajax hem alle hulp heeft gegeven om er bovenop te komen, maar hij er zelf met de pet naar heeft gegooid. Kan me herinneren dat hij simpelweg veel te zwaar was na zijn blessure. Al dit soort spelers leggen dan de schuld bij Ajax, maar weigeren in de spiegel te kijken. Deze jongen heeft Ajax alleen maar geld gekost en gaat dan nu nog lopen janken ook. Die blessure was heel naar, maar de reden dat hij daarna niet meer op niveau is gekomen ligt denk ik niet bij Ajax. Kan me nog wel wat invalbeurten van hem herinneren bij Jong-Ajax. Misschien moet hij die eerst even terugkijken en zichzelf dan nog een keer afvragen of hij een toekomst heeft bij Ajax.

19-11-2021 15:58

Lagasj +2905

Als je iemand een vraag stelt weet je ook het antwoord al.
Ook in dit geval.

19-11-2021 14:15

Markopantelic007 +3893

Zou de andere kant ook wel willen horen. Misschien gooide Bandé er wel met de pet naar bij jong en is hij uitgeleend met vaste contactmomenten. Je kan ook niet fulltime bereikbaar zijn voor al het personeel.

19-11-2021 13:48

ram +7283

Hebben we geen Loan Manager, zoals in Football Manager? Wel handig...

19-11-2021 13:45

Noxin +15465

Ik kreeg laatst een klaagmail van iemand binnen mijn organisatie die daarin schreef dat ik mijn telefoon niet opnam. Ik dacht nog: "Heeft hij wel het goede nummer? Heb ik een aantal oproepen gemist?" Vervolgens bleek dat hij me 1x(!) anoniem had gebeld op het moment dat ik in een vergadering zat. Dus voordat er geroepen gaat worden dat Overmars niet professioneel is of wat dan ook, zorg dat je eerst het hele verhaal weet.

19-11-2021 13:40

YRGI +32917

Heel erg onprofessioneel van Ajax.

19-11-2021 13:27

Caparzo +4219

Je moet beide kanten van een verhaal kennen alvorens te kunnen oordelen dus hier ook. Het is jammer hoe het gelopen is, je weet niet waar hij had gestaan zonder die nare blessure..

19-11-2021 13:05

Luie +1200

Als die jongen het zo moeilijk heb wil ik wel met ruilen. mag hij voor het minimum loon op een heftruck zitten en ga ik lekker voetballen voor een monstersalaris.

19-11-2021 12:18

Soccerskins v2 +43203

'Toen ik terugkwam van mijn blessure, had ik dus een beetje hulp nodig om mijn topniveau weer aan te kunnen tikken. Dat heeft Ajax me niet kunnen geven.'

Ik heb Bande na zijn blessure een aantal keer zien spelen bij jong en zag daar echt een amateurvoetballer op het veld staan. Het is heel jammer maar die blessure van hem heeft gevolgen die ook Ajax niet kan laten verdwijnen.

19-11-2021 12:13

AFCA-pride +17322

Voor zijn blessure had hij ook nog veel te leren en was het best een dure gok die genomen is.

19-11-2021 12:31

Juichtoon +32337

Kan er geen spandoek voor Bandé komen in de lege Arena tegen Willem II?
Gewoon even een hart onder de riem steken ..

19-11-2021 12:12

Dirk +7001

Heb deze jongen vele malen bezig gezien bij KV Mechelen, was een mooi talent, vond het een Belo ende aankoop. Tot Anderlecht er een einde aan maakte in een vriendschappelijk potje. Resultaat weg talent en weg toekomst bij Ajax. Een telefoontje opnemen is nu toch niet zo moeilijk. Dat Ajax er geen toekomst in ziet is duidelijk. Ik weet ook niet of Bande het niveau van dit Ajax aan kan. Veel clubs zullen niet staan aanschuiven nu. Dank je Anderlecht voor het breken van een carrière

19-11-2021 12:05

Wouter.H +11156

Ik kan me wel voorstellen dat een Onana bijvoorbeeld ook goed in contact staat met zon jongen. Misschien deels een reden voor Onana om zich wat harder op te stellen bij onderhandelingen en wat minder loyaliteit te tonen als hij ziet dat zijn maat zo behandeld wordt?

19-11-2021 12:01

Wouter.H +11156

Ik denk echt dat Ajax hier steken laat vallen die mogelijk meer gevolgen hebben dan je direct zou denken.

19-11-2021 12:02

Wouter.H +11156

Heel pijnlijk dit... Bel die gozer eens op of ontbind dat contract zodat hij ergens verder kan bouwen zonder huurconstructie. Dit vind ik echt schandalig.

19-11-2021 11:58

BillSplate +9679

Denk je dat hij z'n contract wilt ontbinden? Er is een reden waarom hij tweemaal uitgeleend is aan nietszeggende clubs. Hij moet nu helemaal loskomen anders zal hij dit salaris nooit meer ontvangen.

19-11-2021 13:20

Schip +23351

Sneu voor die jongen. Kwam voor een flinke som en raakt zwaar geblesseerd. Dat is mentaal erg belastend voor een profspeler, wiens brood en toekomst dan gelijk onzeker wordt. Heb het idee dat Overmars wel een beetje omkomt in het werk. Veel contractbesprekingen hoor je hetzelfde over - we horen niets - veel contracten van jeugd worden niet verlengd etc.

Vraag me af hoe goed hij kan delegeren, of dat het bovenstaande niet strookt met de feiten. Maar van Bande begrijp ik het wel. Die jongen wil spelen en zich laten zien. Maar bij Jong was het niet veel.

19-11-2021 11:55

markk +8882

Wat is deze jongen door de mand gevallen zeg. Samen met Magallan toch 1 van de grootste miskopen van de afgelopen jaren. Natuurlijk heeft hij een ongelofelijk zware blessure gehad maar ik heb het idee dat hij niet heel erg zijn best heeft gedaan om zo snel mogelijk weer in topvorm te komen. Hij had flink overgewicht toen hij eenmaal weer op het veld stond en was hopeloos uit vorm. Daarnaast heeft hij nooit meer echt indruk gemaakt. De gretigheid om sterker uit een blessure te komen was ook niet aanwezig, kijk naar Depay. Er is veel over hem te zeggen maar hij had ook een vrij zware blessure en heeft zich hard ingezet om zo snel mogelijk weer top fit te zijn. Als je bij NK Istra al geen potten kan breken dan wordt het een lastig verhaal.

19-11-2021 11:52

Sprinter +2427

Eens. Het zegt veel over iemands` mentaliteit als een speler terug moet komen van een zware blessure. Zet diegene de knop en gaat hij er 1000% voor of begint men eigenlijk pas met trainen op moment dat ze op het veld mogen staan. Veltman deed dit wat dat betreft ook geweldig.

Ik verwacht niet dat we voetbalinhoudelijk nog veel van deze jongen gaan horen. Hij heeft voor zijn doen waarschijnlijk een dik contract en heeft er blijkbaar ook niet zo veel trek in om dit te laten ontbinden om voor grotere clubs interessant te blijven.

19-11-2021 13:00

Henkjanklaas +20599

door de jaren heen heeft Marc ondanks alle goede aan- en verkopen toch ook te veel misperen gekend. Deze worden gemaskeerd.

19-11-2021 13:31

Ozymandias +159568

Bij veel Europese topclubs hebben ze specifieke werknemer (normaliter het hoofd talentenontwikkeling of iemand die een vergelijkbare rol heeft) die contact houdt met verhuurde spelers. Veel clubs vinden het niet prettig als de technisch directeur of hoofdtrainer van een andere club regelmatig contact heeft met een speler die ze huren (zeker als een speler wordt verhuurd aan een club die actief is in dezelfde competitie kan dit problematisch zijn) maar als een hoofd talentenontwikkeling wiens rol de begeleiding van de 'long term' ontwikkeling van een talent is dit doet wordt dat normaliter niet als een probleem gezien (in Engeland ten minste).

19-11-2021 11:36

Ajax27 +19086

Precies dit.

19-11-2021 12:13

Henkjanklaas +20599

we kennen de andere kant van het verhaal helemaal niet. Dus oordelen alleen aan de hand van dit artikel is gewoon niet verstandig.

19-11-2021 13:32

Ozymandias +159568

Dit is niet de eerste keer dat een verhuurde speler van Ajax het heeft over een gebrek aan contact met Ajax.

19-11-2021 13:33

Henkjanklaas +20599

zegt mij weinig. Ieder geval is anders. Het zou wellicht wel goed zijn indien Ajax op dit soort uitingen zou reageren om e.e.a. in een beter perspectief te plaatsen.

19-11-2021 13:35

ajax4perez +9526

Hij staat nog steeds onder contract bij Ajax dus Ajax moet contact houden.
Lijkt me verschrikkelijk voor Bandé!

Ben ook wel erg benieuwd naar de kant van Ajax/Overmars, pas dan kan je echt conclusies trekken

19-11-2021 11:35

AFCA-pride +17322

Deze geruchten hoor je wel vaker, zou niet goed zijn. Al weten we niet de hele waarheid natuurlijk. Ik denk dat Overmars hier ook te druk voor is, maar er moet toch iemand in de grote organisatie (350 personen) die dit onder zijn hoede heeft. Enoh heeft toch ook contact met Afrikaanse jongens die nu bij ons spelen, kan hij dat er niet bij doen wellicht. Voor Ajax en Bande sowieso beter om afscheid van elkaar te nemen. 13 wedstrijden en 5 goals bij Istra is wellicht een begin om hem nog kwijt te raken aan iets grotere club.

19-11-2021 11:17

NeeI +107625

Kwalijke zaak. Zeker omdat het vaker voorkomt.

19-11-2021 11:00

AFCAMM +11335

Als het echt zo is, is dat niet fraai. Kan best zijn dat die jongen niet goed genoeg is als voetballer, maar het is wel gewoon een mens. Zal kut zijn om geen idee te hebben waar hij aan toe is.

19-11-2021 10:53

DeKenner +9276

Topsport is hard. Deze jongen komt (weliswaar deels door die blessure) totaal niet in aanmerking voor Ajax 1. Ze zullen hem veel liever kwijt dan rijk zijn. Kan ie zelf van alles van vinden, maar hij moet vooral blij zijn dat hij er ondanks het ontbreken van het leveren van een tegenprestatie vorstelijke voor betaald krijgt.

19-11-2021 10:49

Saanchez +3117

Tsja, dat salaris heeft Ajax hem toch echt zelf geboden. Dat vind ik dus wel kort door de bocht. Dat het verhaal Bandé allemaal erg jammerlijk verlopen is, is wel duidelijk. Maar voor een club als Ajax moet het toch niet zo'n probleem zijn om contact te onderhouden met een verhuurde speler? Ze hoeven m niet dagelijks te bellen maar op zn minst laten zien dat Ajax hem niet vergeten is, lijkt niet normaal. Tuurlijk kennen we het hele verhaal niet, oftwel de kant van Ajax. Maar zal toch wel een kern van waarheid inzitten lijkt me

19-11-2021 11:50

DeKenner +9276

Tuurlijk zit er een kern van waarheid in. En hetzelfde zal Magallán ongetwijfeld ook ervaren. Dit zijn spelers die 0,0 toekomstperspectief bij Ajax hebben. Ik begrijp volledig dat Ajax daar weinig tijd en moeite in steekt.

19-11-2021 12:31

YRGI +32917

Maar dan wel janken als spelers slecht met Ajax om gaan (zie Brobbey en Onana bijv.).

19-11-2021 13:29

DeKenner +9276

Dat zijn vooral de supporters. Ik heb niemand bij Ajax zien of horen janken over Brobbey. Alleen zien balen dat hij zijn contract niet verlengde. Onana is dan weer een verhaal apart.
Ajax heeft die verhuurde jongens geen kwaad aangedaan. Ze onderhouden er alleen minder contact mee dan waar bijv Bande op had gehoopt. Welkom in de wereld van topsport.

19-11-2021 13:43

JariJari +15074

Heel vreemd dit. Los van dat het niet heel aardig is hebben we erg veel geld aan deze jongen uitgegeven. Het klinkt objectief onlogisch zo te handelen.

19-11-2021 10:49

PytarJohanson +1678

Er gaan veel dingen goed bij Ajax. Dat mag gezegd worden. Maar hun omgang met verhuurde spelers lijkt nog steeds matig te gaan. Ik verwacht niet dat Overmars er tijd voor heeft, maar dan zou je iemand in dienst moeten hebben die het contact behoudt. Ajax is per slot van rekening zijn uiteindelijke werkgever. Dan heb je, wat mij betreft, wel een inspanningsverplichting.

19-11-2021 10:44

Henkjanklaas +20599

Je concludeert alleen naar aanleiding van zijn verhaal. lijkt mij niet verstandig.

19-11-2021 13:33

PytarJohanson +1678

Het is mij in het verleden vaker opgevallen. Ik heb geen lijstje bij de hand, want dat is wat men dan vaak vraagt. Je moet het doen met het gevoel dat ik heb en is opgebouwd door de jaren heen. Het lijkt erop dat ik niet de enige ben overigens.

19-11-2021 16:11

Msc +14160

Lijkt me zeer sterk dat iemand van Ajax niet periodiek contact heeft met hem of z’n zaakwaarnemer. Of misschien zijn er wel duidelijke afspraken gemaakt dat ze op vaste momenten contact hebben en heeft kamp Bande niet ingebeld? Vervolgens belt Ajax niet terug omdat de afspraak niet is nagekomen? Kan van alles zijn maar dit is te makkelijk om dit meteen bij overmars neer te leggen.

19-11-2021 10:43

Ajaxadam1 +31667

En als Bande tussendoor mer iemand wil praten of er iets is? Dan mag dat niet, want dat is niet de afspraak. Er lopen zoveel mensen rond bij Ajax, laat eentje 5 minuten van zn maand 'verspillen' aan Bande.

19-11-2021 10:51

Msc +14160

Nee want dat is niet hoe dit soort dingen gaan… als werknemer kan je door je huidige baas worden uitgeleend aan een ander bedrijf. Dan ben je onder contract bij dat andere bedrijf en heb je daar je trainer, directeur, elftalleider etc.
Ik geloof gewoon weinig van zijn verhalen

19-11-2021 10:55

AFCACruijff14 +160973

Dan nog. Als jij word verhuurd maar je belt je oorspronkelijke baas een paar keer, dan zou je het ook waarderen als je hem aan de lijn krijgt. Heb het idee dat Overmars nooit heel goed is in slecht-nieuws gesprekken. Met Bande kunnen en willen ze niks meer maar hij is ook niet interessant genoeg voor een verkoop.

19-11-2021 11:24

Msc +14160

Misschien heeft Ajax formeel laten weten dat hij mag uitzien naar een andere club? Misschien is er wel afgesproken om te communiceren via e-mail zodat eea vast ligt?
Misschien willen ze idd van hem af en “pesten” ze hem weg in de hoop dat hij elders een contract tekent? Je doet wel erg veel aannames over overmars die niet goed is in slecht nieuws gesprekken etc…

19-11-2021 11:58

Ajaxadam1 +31667

@msc: nou al die afspraken die gemaakt zouden kunnen zijn. Dat is juist het probleem haha, maar dat zie jij blijkbaar totaal niet als probleem. Laat de arme jongen lekker stikken. Hoop dat hij familie bij zich heeft want met n beetje geluk krijg hij psychische klachten daar in Kroatie. Het zal niet de eerste voetballer zijn, maar het zijn net mensen. Maar dat is natuurlijk niet ons probleem joh.

19-11-2021 12:23

Msc +14160

Als hij heimwee of weet ik veel wat hebben dan moet z’n zaakwaarnemer een andere club vinden… overmars heeft duidelijk aangegeven dat er voor hem geen rol is bij Ajax 1 of JA.. hij krijgt gewoon z’n geld omdat Ajax z’n contract respecteert.
En nogmaals je weet niet wat en hoe overmars of iemand binnen Ajax met hem omgaat.

19-11-2021 12:50

Mikenick +2596

Hebben wij geen HR afdeling bij Ajax?

19-11-2021 10:36

Qifesh +24917

Marc doet veel goed maar dit is minder.. nadat die jongen hersteld was, hebben ze hem niet geholpen om weer te gaan spelen. Geen kans gehad om zich te laten zien.. maar goed het was maar 8.5m down the drain.. dus ja snel vergeten.. of stuur m desnoods een sms met enkel de naam tadic en hij weet genoeg.. maar heel raar gaan ghosten had ik niet verwacht.. met 8.5 miljoen kun je namelijk niet onverantwoord omgaan.. de verkoopprijs wordt toch hoger als je die man motiveert, dan levert ie je misschien net iets minder verlies op want zo kun je hem niet meer slijten..

19-11-2021 10:24

Ajaxadam1 +31667

Het gaat niet eens perse om die 8.5 miljoen. Maar om de moraliteit, we halen een jonge jongen die pas geleden in Afrika woonden. Die heeft een vreselijk blessure, dus zijn droom valt in duigen. En dan laten we hem aan zn lot over. Die jongen heeft het al zwaar genoeg met zn situatie, dan is het taak van Ajax om die jongen te steunen en te motiveren ipv hem te negeren.

19-11-2021 10:52

Qifesh +24917

mee eens, ik begrijp niet waarom menselijkheid ineens niet zo vanzelfsprekend is wanneer iemand geblesseerd is geraakt.. ook die supporters die telkens janken omdat iemand regelmatig geblesseerd is.. demoniseren van een mazraoui en inmiddels is kudus de klos..

19-11-2021 11:34

Ajaxadam1 +31667

Warm clubje zijn we he. Hoe moeilijk is het om even 5 minuten te bellen en te vragen hoe het gaat. Hoeft niet eens Overmars zelfs te zijn. Deze jongen had het zo lastig met die zware blessure en woonde 5 jaar teeug nog in Afrika, dit is een hele andere situatie voor hem in Europa als jonge jongen.

Nou sorry maar dan heeft Ajax niks te zeuren over een Mazraoui die het onderste uit de kan wil halen. Want wij behandelen onze eigen werknemers ook niet respectvol.

19-11-2021 10:19

AjaxDaniel +14523

Hoor en wederhoor, ooit van gehoord?

19-11-2021 10:20

Ajaxadam1 +31667

Bande roept al lange tijd dat hij geen contact heeft, en nu dus weer. Denk je dat als hij in de tussentijd gebeld was, dat hij hier nog een keer over gelogen had.

19-11-2021 10:37

PH2BOT +40009

Ben trouwens ook wel benieuwd of Anderlecht die jongen nog wel eens gebeld geeft. Is toch wel het minste wanneer een van je eigen spelers Bandé's voetbalcarriere volledig naar de kloten heeft geschopt.

19-11-2021 10:14

PH2BOT +40009

Er is waarschijnlijk vergeten een vinkje achter zijn naam te zetten. Dat schijnt wel 'ns vaker bij Ajax te gebeuren. En misschien heeft Marcus wel een ander mobiel nummer en heeft dat p.o. vergeten door te geven. Kan zomaar bij Ajax.

19-11-2021 10:10

noppenkoning +41106

Ik snap Marc wel, als je 5 gemiste oproepen hebt van hetzelfde nummer is het meestal een energie verkoper.

19-11-2021 10:06

Hollister +12559

Voor velen hier die er maar weer een mening op los laten.... mij is altijd geleerd, voordat je ergens iets van vindt.... pas " hoor en wederhoor toe ",.. men is hier vaak een ster in het hebben van een mening op basis van een krantenkop, uitspraak van iemand in een interview of een nietszeggend meninkje van een of andere zgn analist, of een of andere "voetbalkenner " ........ vaak ligt het wel iets anders en zeker genuanceerder.

19-11-2021 10:06

Slang +14994

8 miljoen investeren en niet eens een keertje iemand terug laten bellen

19-11-2021 10:03

Adam24 +39063

Er moet toch iemand bij Ajax zijn die contact met dit soort jongens onderhoudt? Ik snap dat dit niet Overmars zelf is, maar misschien wel zijn recentelijk aangetrokken rechterhand? Of een teammanager?

19-11-2021 09:51

AFCACruijff14 +160973

Niet zo chique van Overmars. Bande zal niks meer voor Ajax betekenen maar een beetje menselijkheid kan je best tonen. Gewoon jammer hoe dit gelopen is door die blessure. Bij Ajax is die jongen wel klaar.

19-11-2021 09:45

AFCA-Driebergen +22062

Hier sluit ik mij bij aan. Al weet ik niet of het heel anders was gegaan zonder de blessure. De paar balcontacten voor zijn blessure die ik zag, was ook niet echt spectaculair. Maar dat is ook wat vroeg geoordeeld misschien, al zie je bij sommige het wel meteen er vanaf spatten. Al zegt dat ook niet altijd wat. Kijkend naar Tobias Sana die zijn eerste paar wedstrijden echt goed was en daarna niks meer bereikte.

19-11-2021 09:52

Aeter +6594

Ja, als je ergens in Kroatië wordt gedumpt, dan moeten bij hem de belletjes toch gaan rinkelen. Overmars heeft geen tijd voor ze, want die heeft het druk met belangrijkere zaken natuurlijk. Wel sneu voor hem.

19-11-2021 09:42

trodat4030 +96403

Voor ons is dat misschien logisch, maar voor een Afrikaanse jongen wellicht niet. Voor veel niet-Europeanen is Europa Europa, Kroatie, Nederland of Litouwen, voor een Afrikaan is daar wellicht niet veel verschil tussen.

19-11-2021 09:55

Libero +19061

Mwa, het is niet alsof hij nog maar net in Europa is.

19-11-2021 11:28

PH2BOT +40009

Je bedoelt dat Marcus druk is met het uit hun contract laten lopen van basisspelers?

19-11-2021 13:01

ajaxcied4life +26022

Wat een intense sneue casus. Vooral voor die jongen.

19-11-2021 09:36

HallelujahAmsterdam +10638

Ja , verbaas me ook hierover. Dat je helemaal niets laat horen is gewoon onacceptabel. Snap niet dat er niet gewoon een constante lijn is waar hij terecht kan , al is dat iemand anders van de club. Al was het voor de club alleen al van belang dat je je 'kapitaal' zo laat verpieteren , om het maar zo oneerbiedig te zeggen.

19-11-2021 09:44

Nr.10 +110941

Raar verhaal dit. Heel raar dat niemand van Ajax contact met hem heeft, ook al is het niet Overmars zelf. En heel raar dat hij denkt dat hij nog toekomst heeft bij Ajax. Geen idee hoe het was gelopen als hij die horrorblessure niet had opgelopen, maar nu is het toch wel een treurig verhaal geworden.

19-11-2021 09:35

FlyingDutchMan +17310

Hmm dat klinkt niet best nee, al snap ik dat Marc telefoontjes uit Kroatië wantrouwt ;)

19-11-2021 09:29

Johannummer14 +98

Waarom niet? Omdat je mentaliteit niet goed genoeg is.

19-11-2021 09:29

Sjaak Polak +1837

Standaard oneliner hier. Wat moet hij dan doen als zijn telefoon niet beantwoord wordt? Bij Overmars in de voortuin gaan staan?
Dat soort gedrag hou ik liever bij een andere club

19-11-2021 09:34

Johannummer14 +98

Haha nee, wanneer Ajax je een nieuwe kans geeft bij Jong dan moet je vol voor je kans gaan. En dat deed hij niet zoals je hebt kunnen zien en ook kan opmaken uit het vorige artikel over hem hier op AS. Natuurlijk zou het netjes zijn als Overmars contact onderhoudt met hem, maar Ajax heeft nooit lopen janken over hem in de media en hij wel daar houd ik niet zo van. Zal vast een andere kant aanzitten die wij nog niet kennen en voorlopig heeft hij de schijn tegen bij mij.

19-11-2021 11:48

ajaxcied4life +26022

Wat een onnozele ongefundeerde aanname

19-11-2021 09:37

Libero +19061

Is dat zo ongefundeerd? Heb jij hem bij jong zien spelen na zijn herstel? Vooral nadat hij uit Zwitserland terug was liep hij er totaal ongeïnteresseerd bij, zette geen stap teveel. Behalve die rode kaart tegen Telstar, dat was er een te veel. Zal best kunnen dat het lastig is om gemotiveerd te zijn voor het niveau van de KKD, maar als je de voetballerij kans hebt om iets te laten zien kan je het je niet veroorloven om er als een natte krant bij te lopen.
Lijkt me ook niet voor niets dat de optie tot koop bij, over niveau gesproken, Thun niet gelicht werd, maar in eerlijkheid moet ik zeggen dat ik hem daar niet heb zien spelen.

19-11-2021 11:16

433 +248

Slechte zaak

19-11-2021 09:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.