Ajax heeft terugkoopoptie voor Regeer: 'Maar er speelt nog niks'

door Jon van Dam 135

Bron Voetbal International

Ajax heeft terugkoopoptie voor Regeer: 'Maar er speelt nog niks'

door Jon van Dam 135

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Volgens Yalsin Sarica speelt er momenteel niets tussen Youri Regeer en Ajax, zo laat hij weten in gesprek met Voetbal International. De zaakwaarnemer van de multifunctionele Jong Oranje-speler weet dat de Amsterdamse club een terugkoopoptie in het contract van de oud-Ajacied heeft vastgelegd, maar geeft tegelijkertijd aan dat de focus van Regeer op het huidige seizoen met FC Twente ligt.

Afgelopen zomer kon Regeer na een sterk eerste seizoen in Enschede rekenen op interesse van Benfica. Uiteindelijk koos de Portugese grootmacht voor een andere kandidaat. 'De club wilde Youri halen als back, maar er waren al wat scheurtjes met de trainer (Roger Schmidt, die later ontslagen werd, red.). Uiteindelijk kozen ze voor een speler huren in plaats van kopen.'

'Misschien komt Benfica nog terug voor Youri, dat speelt nog niet. Ajax ook niet, maar dat is natuurlijk wel een club die hij altijd heel interessant heeft gevonden. De focus van Youri ligt nu op presteren en ontwikkelen. Hij speelt nu op het middenveld en is heel gelukkig daar. Ik denk wel dat hij nu liever op die positie inzet', aldus Sarica.

Bruggink blij met ontwikkeling Regeer

Technisch directeur van FC Twente, Arnold Bruggink, ziet Regeer een stormachtige ontwikkeling doormaken. Hoewel de voormalig voetballer nog ruimte voor verbetering ziet, verwacht hij dat Regeer nog wel hogerop gaat spelen. 'Youri moet nog iets meer gaan scoren. Hij is nog heel jong, maar allround en al echt een persoonlijkheid.' Zoals gezegd kon Regeer rekenen op verregaande interesse van Benfica. 'De belangstelling was serieus, maar zij kozen voor een andere speler', zo vervolgt Bruggink. 'Ze voeren gesprekken met jongens en wedden op drie paarden tegelijk. Schijnbaar hoort dat erbij, maar ik heb daar wel wat moeite mee.'

Bruggink beseft dat Regeer vroeg of laat zal vertrekken uit de Grolsch Veste. Echter wil de technisch directeur van De Tukkers niet ingaan op de gemaakte afspraken over de terugkoopoptie in het contract. 'Als je een speler haalt, is het altijd een kwestie van geven en nemen. Wat wilden wij opgeven zodat Youri voor ons kon spelen? We zijn heel blij met hoe hij zich hier sindsdien heeft ontwikkeld. En wat er ook voor hem komt, uiteindelijk is er altijd nog de speler die bepaalt.'

Lees meer over:
Plaats reactie

JanBiesbos +29045

Waar komt dat regeer gelul ineens vsndaan?

23-11-2024 00:47

Techno303 +2572

Tja, de lat ligt behoorlijk … vul zelf maar in!

22-11-2024 19:13

RuudKroket +859

Meteen halen.

22-11-2024 18:44

Okocha078 +13780

Denk dat Taylor in de zomer een stap wil maken en voor een mooi bedrag zal gaan. VD Boomen en Tahirovic zijn dan hopelijk ook vertrokken. Als vervangers proberen de transfervrije Eriksen en Regeer met zijn clausule te halen. Als Klaassen blijft heb je met FJ, Eriksen,Klaassen en Regeer een hele goede bezetting. Prima mix van ervaring en talent.
Hlysson zou ik een jaartje verhuren in de ED.

22-11-2024 18:31

Ajaciedachtig +413

Als je de cl ingaat moet je wel met iets beters komen denk ik

22-11-2024 18:56

Okocha078 +13780

FJ is nu aan het doorbreken, moet gewoon basis volgend jaar imo. Eriksen is gewoon nog steeds een topspeler.

22-11-2024 18:59

debetweter +10062

Regeer is een 6. Eriksen en Klaassen imo to much. Haal dan Stroeykens voor het middenveld.

22-11-2024 20:25

Ibuprobrimovic +4609

Kan een nuttige speler worden, maar toch nooit een topper? Dan vind ik het toch veel geld.

Probeer juist nu spelers als die Jonathans van Vitesse te strikken. Typische ajaxspeler en heb je voor 2 a 3 miljoen.

22-11-2024 17:58

Picasso +6609

Ik verwacht deze zomer (sommigen wellicht in de winter al) een vertrek van Tahirovic, Henderson, Berghuis, Akpom, Ramaj, Rensch, Gaaei, Rugani, Kaplan, Wijndal, Banel, Rasmussen, Sosa, Medic, Unuvar, Forbs en Gooijer.

Daarmee moet je een miljoen of 70 binnen kunnen halen. Daarnaast bespaar je zo'n 25 miljoen aan salarissen.

Dan hou je over:

DM: Pasveer, Gorter
RA: -
RCV: Sutalo
LCV: Baas, Janse, Avila
LA: Hato, Mokio
CVM: Mannsverk, Mokio
CM: Fitz-Jim, Vd Boomen
CM: Taylor, Klaassen
RB: Traore
SP: Brobbey, Weghorst, Rijkhoff
LB: Godts, Amourricho

Duidelijk is dat er dan het een en ander bij moet komen. Ik zou in ieder geval voor de volgende opties gaan:

- Joel Veltman - Gratis - RA/RCV
- Youri Regeer - €5 mil - RA/CVM
- Mike Tresor - Huur/€10 mil - CAM/LB/RB
- Daley Blind - €2 mil - LCV/LV

Daarnaast moeten er dan nog een keeper, een linksbuiten, en een rechtsbuiten bij.

Enkele interessante buitenspelers die transfervrij of goedkoop op te pikken zijn:

- Rayan Cherki
- Malick Fofana
- Roony Bardghji
- Ryan Kent

22-11-2024 17:32

rafaelvandekaart +1763

DM: Ramaj, Pasveer, Gorter
RA: Veltman, Regeer
CV: Sutalo, Kaplan, Baas, Janse
LA: Hato, Avila, (Mokio)
CVM: Henderson, Mannsverk
CM: Taylor, Fitz-Jim
CM: Eriksen, Klaassen
RB: Traore, Berghuis, (Faberski)
SP: Brobbey, Weghorst, Rijkhoff
LB: Godts, Kluivert, (Amo)

In: Veltman, Regeer, Eriksen, Kluivert

Out: Rensch, Gaaei, Rugani, Medic, Wijndal, Sosa, Tahirovic, vdBoomen, Rasmussen, Akpom, Banel, Unuvar, Forbs

22-11-2024 17:55

Adt +1652

Bij het lezen van Mannsverk ben ik gestopt. Die is zo matig en totaal onervaren

22-11-2024 17:57

rafaelvandekaart +1763

Vandaar dat je in mijn overzicht ook 4 spelers hebt die op CVM kunnen (Henderson, Regeer, Mannsverk, Mokio evt)

22-11-2024 18:27

Jeroen90 +1433

Volgens mij ben je veel te optimistisch. Een groot deel van de spelers die je noemt, stond afgelopen zomer al op de nominatie om te vertrekken. Toen kwamen we niet verder dan 'huren zonder kopen', en in sommige gevallen (Tahirovic, Wijndal) lukte dat niet eens. Ik denk dat we heel blij moeten zijn als we volgend jaar het salaris van alle overbodige spelers niet meer hoeven te betalen. Iedere euro aan transferinkomsten zou op dit moment meegenomen zijn. Realiseer je ook dat we nog helemaal niet weten hoe de transfermarkt er volgend jaar uit komt te zien, gelet op de recente jurisprudentie van het HvJEU.

22-11-2024 18:26

debetweter +10062

Waarom houdt je Avila in godsnaam? Henderson en Berghuis ook houden als het kan. Ik vind Stroeykens een hele leuke speler voor het middenveld.

22-11-2024 20:29

edalm +4930

Typisch de media anno nu. Regeer paar leuke wedstrijden bij Twente, daar waar een hele andere prestatiedruk ligt, en hij moet naar Ajax.

22-11-2024 17:14

noppenkoning +41199

https://www.telegraaf.nl/sport/1640484739/fc-twente-onderhandelt-met-vitesse-over-miliano-jonathans

transfervrij ook wel gokje waard lijkt mij toch? kan ook nog in Jong spelen volgend jaar

22-11-2024 17:10

afct +8946

Twente wil hem kopen.

22-11-2024 18:52

Okocha078 +13780

OFF: jeugdwatchers hier die weten of Abdellah Ouazane zal tekenen als hij 16 is?
Lees alweer van interesse van psg, zou eeuwig zonde zijn weer.

22-11-2024 16:38

champhead +14346

Off: zie op de filmpjes van Ajax geen Berghuis op de traning. Het zal toch niet weer he

22-11-2024 16:31

Maarten111 +1215

Goed gezien.. zal toch niet??

22-11-2024 16:40

Maarten111 +1215

Ah ik zie hem wel lopen hoor gelukkig ;) op insta dat filmpje en dan loopt ie net na Rugani het veld op. Je laat me schrikken man :P

22-11-2024 16:43

stopperspil +11175

Wel weer Fitz op de training met zijn haar weer in een ronde dot terwijl hij beter is gaan voetballen met dreadlocks

22-11-2024 16:52

4-3-3 +3512

Ik zie Regeer liever komen dan Veltman. Ook als er een goede rechtsback zou komen als vervanger van de hoogstwaarschijnlijk vertrekkende Rensch, zou ik hem halen voor het middenveld. Taylor zal ook misschien vertrekken deze zomer en Regeer past veel beter in het spel van Farioli dan Gaaei, Vd Boomen, Tahirovic en ook Veltman, naar mijn idee.

22-11-2024 16:13

YugoVik +33116

Ik zie liever een creatieve middenvelder komen dan hem.. Mja ieder zijn mening

22-11-2024 15:57

Belnaarhuis +4944

Eens, plus een buitenspeler in de winter. Van de zomer kijken we wel verder hopelijk met een CL portomonee

22-11-2024 16:30

BackInBlack +14490

Loopt wanneer uit contract?

22-11-2024 15:24

stopperspil +11175

Afkoopsom 5 miljoen

22-11-2024 16:53

Kampioensoverwinning +1733

Rustig afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt. Geen noodzaak om hem op korte termijn terug te halen.

22-11-2024 15:21

Toramanggg +7168

Leuk als opvulling als een Tahirovic of Wijndal vertrekt maar zeker geen basis speler..

22-11-2024 15:08

Multi +33237

Van de Bomen of Regeer, ik weet het wel. Laat die jongen maar snel terug komen, vond het toen al erg jammer dat we hem lieten gaan zonder echte kans te hebben gehad. Een verhuur had ik destijds veel logischer gevonden.

22-11-2024 14:27

Duggoutdennis +6331

Verschil is dat van de Boomen ook niet speelt bij ons, dan is het voor Regeer toch beter dat hij veel speelt bij Twente.. We kunnen hem voor weinig oppikken na zijn ontwikkeling dit seizoen (indien wij dat willen)...

22-11-2024 14:51

Multi +33237

Dat is een wat als. Je weet niet hoe hij zich had ontwikkeld bij ons. Maar als je hem liet gaan was ik dus al voor verhuur gegaan. Een multi inzetbare middenvelder die altijd met veel passie speelt. Kon er in jong ook altijd van genieten.

22-11-2024 16:29

ProfessortjeHlynsson +4371

Ja, de kans is groot dat hij onder Farioli net zo zou opbloeien als Baas momenteel doet.
Regeer is een veelzijdige voetballer met weinig zwaktes;; hij kan goed onder druk spelen, wat ook weer duidelijk te zien was in de wedstrijd tegen Ajax. Op dit moment is hij eigenlijk de beste speler bij Twente.
We gaan genieten van deze speler in een goed op elkaar ingespeeld fit Ajax. Ik hoop dus echt dat Ajax de terugkoopoptie benut.. Moar goed, we zien wel hè

22-11-2024 14:58

stopperspil +11175

Branco wil met gezin in Nederland blijven zeker met zijn huidige mega-salaris

22-11-2024 16:54

ditisdebeslissing +4174

Eigenlijk toch bizar dat je weer zo'n speler laat gaan naar twente, ok hij zat op een dood spoor bij ajax maar er zijn toch ook andere clubs ? Twente de club die het alleen kan opbrengen tegen Ajax en vervolgens weer attractief voetbal wil spelen tegen feyenoord.

22-11-2024 14:26

NeeI +107691

Toch juist een prima club om door te ontwikkelen. Hoger dan niveau Twente ga je onze jongens in Nederland niet onder kunnen brengen.

22-11-2024 14:48

ProfessortjeHlynsson +4371

Ongegronde reactie. Twente behoort tot de beste thuisploegen in de Eredivisie. De kans is klein dat je daar drie punten pakt, en dat geldt voor elke Eredivisie-ploeg die naar Enschede reist. Het is simpelweg onjuist te stellen dat Twente alleen in staat is om tegen Ajax te presteren

22-11-2024 14:48

Duggoutdennis +6331

Denk inderdaad dat Twente qua club gewoon de nummer 4 van Nederland is, op het moment stabieler dan AZ en Utrecht... Prima opleidingsclub voor ons 😉

22-11-2024 14:52

stopperspil +11175

Twente, Nec en Excelsior laten zo’n speler op een andere wijze ontluiken beter soms dan bij JongAjax

22-11-2024 16:57

willem1958 +8752

Regeer gewoon terugkopen voor die 5 miljoen, als ik zie hoe zo ongeveer iedereen beter is gaan spelen onder Farioli dan denk ik dat Regeer ook nog een flinke stap kan maken.
Multifunctionele speler, hij zou ook prima voor de verdediging kunnen spelen of op acht.
Als Ajax zich kwalificeert voor CL komend seizoen en Regeer lekker meedraait dan gaat z'n waarde zomaar van 5 naar 15 a 20 miljoen, zeker met een nieuw contract voor een jaar of vier, altijd een win-win situatie voor hem en Ajax.

22-11-2024 13:54

GNBL +89905 moderator

Die €5 miljoen is ongeveer al het geld dat er nu te besteden is en ik mag toch hopen dat ze daarvan een linksbuiten gaan halen en geen middenvelder.

22-11-2024 14:04

willem1958 +8752

Wie zegt dat Regeer nu terug moet, dat kan ook tegen de zomer.
Voor nu is een linksbuiten prioriteit, het middenveld is nu goed bezet.

22-11-2024 14:12

Okocha078 +13780

Volgens mij geld die clausule ook pas in de zomer en tegen die tijd ben je hopelijk minimaal Tahirovic en VD Boomen wel kwijt daar.

22-11-2024 14:13

Muddy +2436

Denk je niet dat je voor zo'n goede deal een investeerder kan vinden? Of gebeurt zoiets niet in de voetballerij? Als ie zich blijft ontwikkelen ligt z'n marktwaarde straks boven de 5 miljoen, dan heb je een hele goeie, hetzij enigszins risicovolle investering.

Een speler halen voor z'n marktwaarde met de hoop dat ie meer waard wordt lijkt me een ander verhaal. Maar ja, een linksbuiten blijft vooralsnog een betere investering, dus we zien het wel in de zomer.

22-11-2024 14:15

Ajax4proud +10841

Brobbey de 2e alleen ging deze speler niet weg om het salaris. Als Ajax geen scouts heeft en blijkbaar hebben ze dat niet dan kom je uit bij Regeer. Doet me denken aan Lindgren die werd terug gekocht bij Groningen. Dan vraag je je af waar zijn ze mee bezig bij Ajax. Is de scouting nu zo mokerslecht dat ze niet verder kunnen scouten dan Nederland.

22-11-2024 13:49

Lavie +2278

Door dit soort gelul kom je uit bij prutsers als Gaaei, Mannsverk, Sosa en Tahirovic. Regeer en Selah-Eddine schitteren nu in Enschede, terwijl die misschien 3 miljoen hebben opgebracht.

22-11-2024 13:52

GNBL +89905 moderator

Salah Eddine hebben we ook meermaals zien schutteren bij Ajax. Dat hij het nu verdienstelijk doet bij Twente zegt heel weinig, idem voor Regeer.

22-11-2024 14:05

Ajax4proud +10841

Gravenberch was bij Ajax ook niet goed vergeleken met de andere middenvelders. Het ligt er ook aan welke spelers je om je heen hebt en hoever het team wedstrijdfit is.

Salah Eddine speelde tegen Ajax met 200% inzet want hij wilde laten zien dat hij wel een goede linksback is. De trainer zou ongetwijfeld een reden hebben waarom hij niet voor Salah Eddine is gegaan.

22-11-2024 18:13

Lavie +2278

Schreuder, Heitinga, Steijn en van 't Schip zijn allemaal waardeloze trainers.

22-11-2024 19:45

Ajax4proud +10841

Verkeerde topic.

22-11-2024 20:55

Altijdindestraat +39977

Gezien de financiële situatie is een verkoop van Taylor misschien wel nodig en dan heb je voor 5 miljoen meteen iemand staan die dat gat kan opvullen, vanuit eigen opleiding via een omweg dan.

22-11-2024 13:43

Lavie +2278

Ik zie Fitz-Jim als opvolger van Taylor. Regeer kan t.z.t. de plaats van Henderson opvullen of back-up op rechtsback. Gaaei, Boomen en Tahirovic z.s.m. verpatsen.

22-11-2024 13:58

WZAWZDB33 +754

Fitz-Klaassen
Regeer

En dan volgend seizoen zo’n middenveld? Ik mag toch hopen dat Taylor blijft nu hij eindelijk eens potentie laat zien na al die jaren, mogen we daar zelf ook eens van profiteren?

22-11-2024 14:40

Lavie +2278

Henderson heeft nog een jaar contract deze zomer. We hebben ook nog Mannsverk, van den Boomen, Hlynsson en Tahirovic onder contract staan. Ik hoop ook dat we Taylor kunnen laten bijtekenen. Contract tot 2027. Dus laten we niet naïef zijn. Brobbey en Taylor zijn deze zomer weg. Rensch transfervrij en Hato wellicht voor de hoofdprijs. Als we geen CL halen dan is Henderson te duur en zijn Mannsverk/Regeer geen gekke vervangers.

22-11-2024 18:02

Baco123 +6277

Seizoen af laten maken in Enschede
Van de zomer terughalen naar Amsterdam
Goede speler die zich geweldig door heeft ontwikkeld.

22-11-2024 13:43

Lavie +2278

Als we Wijndal en Sosa kwijtraken ook meteen Selah-Eddine terughalen.

22-11-2024 14:00

Baco123 +6277

Die komt tekort voor Ajax
Maar das mijn mening

22-11-2024 14:58

Lavie +2278

Ik vind Selah-Eddine beter (bij Ajax passen) dan Avila, Sosa en Wijndal. Ik sluit niet uit dat Hato wordt verpatst deze zomer en voor Jetten is het nog te vroeg. Wel zie ik Blind graag transfervrij terugkomen.

22-11-2024 17:58

Lahdo89 +428

Taylor wordt volgend jaar 23 en heeft dan nog een contract voor 2 jaar. Mijn verwachting icm de geluiden uit de media zal hij in de zomer vertrekken. En als dat gebeurt verwacht ik wel een transfersom van rond de €20 miljoen. Regeer lijkt mij de meest geschikte kandidaat om hem te vervangen, kent de club, heeft aangetoond dat hij een uitblinker kan zijn in de eredivisie en ik denk dat Fariolli nog meer uit hem kan halen. €5 miljoen voor zon speler is een buitenkans

22-11-2024 13:19

JohnDylan +21983

Ik verwacht dat Ajax hem een grootverdiener maakt om zijn contract tot de zomer van 2029 te verlengen.

22-11-2024 13:32

JJFajax +3547

Geen geld om spelers dure contracten aan te bieden. Denk eerder dat Ajax wilt cashen

22-11-2024 13:44

Picasso +6609

Taylor heeft net een heel huis laten bouwen. Denk niet dat die van plan is om te vertrekken. Als hij zijn spel van dit seizoen blijft doorzetten dan zie ik hem ook heel graag blijven

22-11-2024 17:02

OuweDibbes +11838

Activeren en doe ook Keesie Smit erbij.. Met zijn rooie kapsel echt een Ajax speler..

22-11-2024 13:04

BakkalBijter +11628

Dit moeten we gewoon doen. Perfecte optie voor op 6 achter Henderson en tegelijkertijd misschien wel 1e keus op rechtsback. 5 miljoen ook binnen onze prijscategorie.

22-11-2024 12:41

Lazell +16989

Vraag me af of hij goed genoeg is om het te redden bij ons. Op de back heb je vaak toch iets van fysieke eigenschappen nodig. Snelheid, duelkracht. Alleen de absolute toppers redden het zonder fysiek op die plek, zoals Kimmich en Lahm.

22-11-2024 14:55

Joeri.B +234

Sws terughalen , desnoods met verlies op de termijn maar concurrentie,niet beter maken please

22-11-2024 12:02

Redrum +96066

Als je hem voor 5 miljoen terug haalt is de kans klein dat je er verlies op gaat maken denk ik. Die gaat eerder een stuk meer waard worden. Dus sowieso terughalen inderdaad.

22-11-2024 12:09

Rodsje +14708

Dit is een no brainer voor mij. Kan op meerdere posities en een echte ajax speler

22-11-2024 11:56

Eyongtarkaenoh +2531

bij twente slagen is nog geen garantie om met wekelijkse prestige druk bij ajax te spelen. sallah edine kon het toch niet aan bij terugkomst. Baas daarentegen wel en uiteraard is er nu wel een visie ipv vorig seizoen

22-11-2024 11:52

JohnDylan +21983

Regeer is een dragende speler van FC Twente. Salah-Eddine doet het daar steeds beter maar komt nog niet in de buurt van het belang van Regeer heeft. Trouwens denk ik dat Salah-Eddine over een jaartje ook goed genoeg voor Ajax is.

22-11-2024 12:20

leeke +10393

De laatste zin heeft daar alles mee te maken dus

22-11-2024 12:30

Eyongtarkaenoh +2531

voor hoeveel dan?

22-11-2024 11:51

Juan62 +46179

5 Miljoen.
Eigenlijk gratis als je de overbodige middenvelders en hun salaris kwijt bent.

En je krijgt een '' kant en klare'' Ajaxspeler terug die precies weet hoe en wat.

22-11-2024 11:59

Bjorn.G71 +414

Onze spelerd aarden altijd goed bij twente. Gewoon standaard een terugkoop optie bedwingen

22-11-2024 10:48

WZAWZDB33 +754

Vind dat Regeer sws altijd wel rustig is…

22-11-2024 13:13

Juan62 +46179

Voor 5 miljoen kunnen we hem terughalen, ik hoop er echt op
Achterin kan hij spelen , maar zie hem liever op het middenveld.
Hij speelde paar wedstrijden geleden op 10 bij Jong Oranje, was echt genieten

Ik vind het heerlijk dat onze door velen hier afgeschreven jeugd opleiding het weer flikt,
zoals altijd wanneer het water ons aan de lippen stond.
Waargemaakt met een trainer die de voetbalkwaliteiten van onze eigen jongens wel ziet.

22-11-2024 10:39

Okocha078 +13780

Vind ik ook, hij heeft ook het loopvermogen wat Farioli graag ziet, bij Twente altijd 1 van de spelers met de meeste KM'ers.
Taylor staat er goed op in Europa en zal misschien wel een stap maken, dan is dit toch een prima jonge, goedkope opvolger?

22-11-2024 11:09

Okocha078 +13780

Ik ook, maar als hij zo doorgaat gaan er zeker clubs komen

22-11-2024 12:05

Adt +1652

Geen terugkoop optie voor Salah Eddine? Dat is wel een fout, ontwikkelt zich spectaculair . Zowel Regeer, als Salah Eddine zouden mooie aanwinsten zijn voor Ajax volgend seizoen

22-11-2024 10:12

Okocha078 +13780

Hadden we ook maar zown optie op Salah-Edinne.
Blijft echt een fijne speler en ontwikkeld zich ook erg goed daar.

22-11-2024 09:17

bremovic +2202

SE beter dan wijndal!

22-11-2024 13:38

Okocha078 +13780

Vind Regeer eerlijk gezegd beter als middenvelder, dan als back.
Als middenvelder is het ook een echte kilometervreter.
Mocht Taylor in de zomer vertrekken, dan zou ik Regeer als opvolger binnenhalen.
Farioli zorgt er wel voor dat ook hij zich gaat doorontwikkelen.
Die 5M ga je er sowieso altijd uithalen.

22-11-2024 09:08

Harrier Du Bois +38747

Juist, Regeer is veel beter als middenvelder. Als back totaal niet opvallend en dus een grijze muis. Als 6 of 8 heeft hij behoorlijk wat talent.

22-11-2024 09:54

WZAWZDB33 +754

Speelde met nummer tien, niet op 10 maar op 8. Jong Oranje speelt met de punt naar achteren net als AJAX

22-11-2024 13:15

Dirigent +6860

Die speelt volgend jaar gewoon in Ajax 1!!!

22-11-2024 08:41

AjaxDordt +14037

"Hoe heet die gozer?"

22-11-2024 08:19

Musica Merlo +8202

Tenzij je andere goede opties of betere opties hebt dan Youri anders zou ik hem in de winterstop laten komen, kan op veel posities ingezet worden. Ik denk als creatieve middenvelder of als back.

22-11-2024 00:50

ElSandrini +18095

Rensch gaat 99 procent zeker weg.... Dus inderdaad al voorsorteren. Regeer is zeker 5 miljoen waard. Echt een flater als we hem nog mislopen nu we op pole position staan

22-11-2024 09:06

Robertini +39160

Ik zou hem gewoon het seizoen bij Twente af laten maken en dan terug halen.

22-11-2024 00:40

Slang3 +45825

als middenvelder niet interessant, als rechtsback een beetje maar dat wil hij zelf niet

21-11-2024 23:11

ElSandrini +18095

Als middenvelder niet interessant? Vervanger van Henderson zou ik zeggen....
We moeten af van Henderson zn salaris.

22-11-2024 09:07

Slang3 +45825

Henderson moet je vervangen door iemand kan opbouwen en het spel maakt, dat is Regeer niet. En aanvallend is Regeer niet interessant. Hij is op elke positie minder dan de spelers die we hebben of er aan komen.

22-11-2024 09:24

StevenAFCA +3082

Je moet blij zijn als Henderson de komende 2 jaar gewoon nog voor ons voetbalt.

22-11-2024 11:28

Slang3 +45825

Dat ligt vooral aan hoe Henderson presteert in verhouding met zijn salaris

22-11-2024 11:31

BakkalBijter +11628

Henderson is waarschijnlijk veel belangrijker dan dat jij doet overkomen. Je hoort het overal in interviews dat hij de echte leider is en voorop gaat in professionaliteit buiten de wedstrijden om. Daarnaast heeft hij het vermogen en het lef om de organisatie op het middenveld neer te zetten. Wie gaat die rol overnemen? Noem er maar eens een.

Berghuis daarentegen is wel te duur voor wat hij brengt. Een van onze beste spelers maar niet zo onmisbaar als Henderson. Gelukkig loopt zijn contract af(financieel gezien). Verder moeten VAD, Avila, Mannsverk of Tahirovic en Wijndal van de loonlijst af. Die zijn overbodig. Dat scheelt je ongeveer 7,5 mln p/j of 20% van onze salariskosten.

22-11-2024 12:50

Slang3 +45825

Je hoeft hem niet nu te vervangen, maar uiteindelijk vertrekt hij deze zomer of na zijn contract. Ligt er maar net aan hoe graag hij terug naar zijn familie wil en hoe goed zijn niveau is.

Niemand ontkent hoe belangrijk hij is, maar als hij straks het niveau van Vd Boomen heeft dan ben je gek om daar 5m voor te blijven betalen op die leeftijd

22-11-2024 13:00

MaxPower +2595

Rensch moet bijtekenen of nog deze winter vertrekken. Hopelijk krijg je er nog 7 miljoen voor en dan koop je van dat geld maar Regeer als vervanger en dan houdt je budget voor een degelijke huurspeler op linksbuiten.

21-11-2024 22:48

twynestar +28275

7 miljoen met nog een half jaar contract, gaat echt niet gebeuren

22-11-2024 09:27

MaxPower +2595

Misschien is het wishful thinking maar Rensch staat er internationaal beter op dan dat wij als Ajax supporters denken. 7 miljoen is een fooi voor een club als Liverpool en zijn ze zeker dat ze hem kunnen binnen halen en er geen andere club met hem gaat lopen. Maar we gaan het zien. Ik vrees trouwens dat hij uiteindelijk toch gewoon gratis de deur uitloopt op het einde van het seizoen.

22-11-2024 09:34

twynestar +28275

het zou mooi zijn.
maar inderdaad, een net niet topclub gaat hem pushen om dat half jaar maar lekker uit te zitten en zelf een miljoen in de zak te steken.

22-11-2024 10:27

Moooo +3965

Beetje logisch redeneren, zal Ajax wat spelers verkopen/moeten verkopen of laten gaan.

Sowieso Brobbey zijn contract is niet super lang meer, verlengen is hij te duur voor krijgt nu al 4 miljoen.
Sutalo zal ook wel de stap willen zetten..

Rensch, Klaassen en Pasveer lopen uit hun contract.

Berghuis verdient 4+ miljoen, vaak geblesseerd!?

Henderson zal vertrekken naar zijn geboorte stad. Die gaan premier league spelen volgend seizoen.

Taylor zal vertrekken.

Het is een beetje de vraag wat doet Branco en wat kan een Manssverk eigenlijk echt..

Sowieso is een speler als een Regeer voor 5 miljoen het koopje van het jaar, hij heeft echt heel veel kwaliteit, hij kan zelfs als centrale verdediger spelen, rechtsback, cvm, maar ook op een controlerende 8.

Dus HALEN! :)

21-11-2024 22:41

Breuk +25117

Hoezo gaat Taylor vertrekken?

21-11-2024 22:46

DankzijCruijff +48711

Omdat hij een sterk seizoen draait terwijl hij er de afgelopen jaren al internationaal goed op stond bij menig subtopper in Europa, ondanks dat ons briljante publiek het vaak beter dacht te weten en hem samen met iemand zoals Rensch graag bombardeerde tot pispaaltje.

21-11-2024 23:18

NIO +3002

Taylor die gaat het niet redden in het buitenland.
Die past in de lijn Siem, Davy en Donny.

Rensch moet zich schamen de ondergrens die hij heeft getoond heeft niks met zijn kwaliteiten te maken maar meer met zijn instelling. Die zal met zijn instelling in het buitenland banken voor zijn concurrent die simpelweg gewoon hongeriger is.

22-11-2024 00:05

Okocha078 +13780

Klaassen zullen ze toch wel verlengen? Denk dat hij dit zelf ook wel wil. Pasveer als 2e keeper volgend jaar?
Wel balen als we Sutalo,Henderson,Brobbey,Rensch en Taylor allemaal tegelijk gaan verliezen. Zou dan wel Hato nog een jaartje hier houden sowieso.
Met Berghuis wordt al gesproken over verlenging toch.

Blijft bizar he; Brobbey die transfervrij vertrekt en voor veel geld wordt teruggekocht en doodleuk 4M pakt.

22-11-2024 07:48

Juan62 +46179

Het lijkt wel waarzeggerij
Het zou me niets verbazen dat als we de CL halen voor volgend seizoen
sommige jongens dat onder deze trainer willen meemaken.

Als die blijft tenminste

Eneh veel van de door jouw genoemde spelers hebben nog een contract dus de soep is niet zo heet als dat jij m opdient;)

22-11-2024 10:45

DeBankzitter +2587

Als we CL halen is het financieel een no-brainer om hem terug te halen. Multi inzetbaar en technisch vaardig.

21-11-2024 22:41

Knakworst +547

Doen! Kan op meerdere posities uit de voeten.
Wellicht vd Boomen/Tahirovic in de deal betrekken?

21-11-2024 22:36

trodat4030 +96552

Vd Boomen verdient bijna 2,5 milj, dat kan/gaat Twente never nooit betalen en hij gaat dat ook niet opgeven..

22-11-2024 11:33

DeKenner +9292

Ik vond het destijds al doodzonde dat hij vertrok. Hij was misschien nog niet direct van het niveau dat we nastreefden, maar het was wel duidelijk dat hij voldoende potentie had om daar te gaan komen. Beetje vergelijkbaar met de situatie van Q. Timber (al vond ik het daarvan logischer dat ie vertrok). Regeer had gewoon als regelmatige invaller zijn minuten moeten maken bij Ajax.

Wat mij betreft heb je er in de winter niets aan. Laat die jongen zich lekker ontwikkelen in Enschede. In de zomer is het wel interessant. Maar ik zie het ook wel gebeuren dat Ajax er niet voor gaat en dat PSV of Feyenoord hem dan oppikt. Net als bij, jawel daar is ie weer, Q. Timber. We gaan het zien. Hoewel ik hem graag terug zie komen moet Ajax dan wel een plan met hem hebben.

21-11-2024 22:22

Didulica87 +2304

Regeer terug halen! Je maakt Twente ook eens een stuk zwakker gelijk.

21-11-2024 22:20

Nr.10 +111036

Lijkt me een no-brainer.
Veltman ook transfervrij ophalen.

21-11-2024 22:20

Jariebombarie +949

Alsof die terug wil naar Ajax. Is een held in Brighton.

21-11-2024 22:21

Okocha078 +13780

Gaf zelf aan dat hij met Kroes had gesproken en zijn contract loopt af.
Zie het wel gebeuren.

22-11-2024 07:48

Nr.10 +111036

Zijn contract loopt deze zomer af.

22-11-2024 09:32

fluwelenlinker +11712

Als Rensch vertrekt dan heb je met Regeer een back die bij balbezit als extra middenvelder kan spelen zoals Farioli het graag ziet. Ik zou niet twijfelen.

21-11-2024 22:17

JohnDylan +21983

Ik zou Regeer komende zomer zeker terug naar Ajax proberen te halen. Zijn hoge voetbal IQ en veelzijdigheid maken hem een goede speler voor Farioli.

21-11-2024 22:15

nightgoat +30944

Regeer is vooruitzien.

21-11-2024 22:15

GNBL +89905 moderator

Zou in dit Ajax een speler voor de breedte zijn, en het beperkte geld dat beschikbaar is moet echt aan een linskbuiten worden uitgegeven.

21-11-2024 22:05

MatthijsDeLigt020 +3079

Vooral financieel zou het enorm dom zijn om hem te laten lopen, die kan je voor een veelvoud doorverkopen straks.

21-11-2024 21:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.