Ajax heeft middenvelder op de korrel: 'Maar dan moet er eerst weer iemand weg'

door NielsOpdam 219

Bron Pak Schaal Podcast

Ajax heeft middenvelder op de korrel: 'Maar dan moet er eerst weer iemand weg'

door NielsOpdam 219

Bron Pak Schaal Podcast

Laatst geüpdatet

Tim van Duijn verwacht dat Ajax Wout Weghorst hoe dan ook gaat binnenhalen, zo vertelt de Ajax-watcher in de Pak Schaal Podcast. De Oranje-spits zit al maanden te wachten tot de Amsterdammers Chuba Akpom verkopen, maar Van Duijn kan het zich niet voorstellen dat Weghorst niet meer naar Ajax gaat.

'Ik heb het gevoel dat Silvano Vos naar AC Milan gaat en dat er eventueel nog een middenvelder weggaat', begint de journalist met het uitspreken van zijn verwachtingen voor de komende weken. 'Het zou kunnen dat dit het is, maar dat verwacht ik niet. Er zal heus nog wel wat weggaan. Vos, Wijndal misschien nog. Weghorst zal denk ik nog wel komen.'

De Amsterdammers doen momenteel een enorm beroep op het geduld van Weghorst. Ajax wil Akpom eerst verkopen, maar dat lukt tot nu toe nog niet. 'Stel je voor dat je zegt: we halen je als Akpom weggaat. En je zegt volgende week: Wout we krijgen het toch niet rond. Dan heeft hij twee dagen om daar weg te komen. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Of hij wil het voor een bepaalde datum weten, of hij weet dondersgoed dat hij hoe dan ook naar Ajax gaat.'

Ajax doet er nu alles aan om Akpom te verkopen, maar mocht dat niet lukken, denkt Van Duijn dat Ajax 'alle reserves' gaat gebruiken om hem toch te halen. 'Ik kan me niet voorstellen dat hij niet meer komt. Ze hebben intern het belang van Weghorst zo aangestipt, dat hij zo belangrijk is. Dan laat je hem niet lopen, lijkt mij.'

'Ajax heeft een middenvelder op de korrel'

Er wordt door veel mensen gezegd dat Ajax ook een creatieve middenvelder moet aantrekken. Volgens de VI-journalist zoekt Alex Kroes daar wel naar. 'Ze hebben een middenvelder op de korrel, ik weet niet wie. Dat is ook weer afhankelijk, want dan moet er eerst weer iemand weg... Als dat zover is weten ze in ieder geval wel wie het zou moeten worden, dus dat zie ik nog wel gebeuren.'

Lees meer over:
Plaats reactie

PJS +4991

Ten eerste is Ajax niet blut maar moet het financieel orde op zaken stellen. Repareren chaos afgelopen 2 jaar. Mbt middenvelder loopt enige optie rond bij MU en mag weg. Buitenkans. Halen dus Kroes en heel snel.

22-08-2024 12:54

ajax4ever001 +18357

Durf eens risico's te nemen Ajax wil je de CL plaatsing dit seizoen veilig stellen moet je wat doen want met deze selectie mag je blij zijn als je 5e wordt

22-08-2024 12:20

trodat4030 +96403

Dat is juist wat ze de laatste jaren hebben gedaan en is de reden dat we nu staan waar we staan. Ze hebben alle centen uitgegeven en nu is het dus op. Al dat risico heeft dus uiteindelijk niks gebracht. Misschien moeten we nu juist eens iets anders proberen..

22-08-2024 12:31

goajaxgo +14114

CL plaatsing kunnen we shaken. Als het meezit worden we 5e.

22-08-2024 13:29

Ferd +38295

Dat gelul dat je met deze selectie 5de wordt is zwaar overtrokken. Trek de resultaten van Steijn af van vorig seizoen en Ajax was al 3de. AZ en Twente zijn verzwakt ten opzichte van vorig jaar, Feyenoord zakt ook door het ijs. 3de minimaal, 2de is ook heel realistisch

26-08-2024 14:39

MarkP +21515

Heeft real of bayern nog interesse in akpom of forbs?

22-08-2024 11:48

Jelluhafca +3366

De tijden dat die clubs interesse hadden in Ajax spelers is even over…nu hebben zelfs de Eredivisieclubs geen interesse in onze spelers.. waren we toch niet blind afgelopen jaar!

22-08-2024 19:45

Babangida83 +23814

Ik denk wel dat Kroes zichzelf een klap in de nek gaat geven als hij straks Brobbey, Akpom én Weghorst heeft lopen. Ik denk dat je Weghorst gewoon moet opgeven en Akpom het vertrouwen geven. Akpom kan echt wel goed invallen. En Rijkhoff kan best Brobbey vervangen, mits je hem het vertrouwen geeft, wat ze nu overduidelijk niet doen.

22-08-2024 11:38

Moooo +3955

Akpom eens.
Rijkhoff moet je verkopen bij Dortmund zagen ze ook geen heil meer in hem.
Bij Jong presteert hij ook niet.

22-08-2024 12:15

NipeB +15786

Eerder Brobbey. Die levert misschien nog iets op. Is nooit fit en gaat dat ook niet worden.

22-08-2024 12:32

Moooo +3955

Brobbey had anders een goed seizoen, één van de weinige redelijk tot goed presterende spelers.
+/- 18 goals gemaakt.


Rijkhoff kost je geld, qua salaris en gaat je niks opleveren.
Hij houdt een Konadu alleen maar tegen die nog wel toekomst heeft.

22-08-2024 12:36

Ozhan +1528

Weetje niet hoe Brobbey het deed eerste seizoen? Die deed niet veel beter dan Rijkhof nu.

Vergeet niet, Rijkhof is nog maar 19.

22-08-2024 13:14

31xAjax +7861

Je moet Weghorst niet eens willen halen want hij is niet beter dan wat we hebben, een bron van onrust èn een onsympathiek individu....

22-08-2024 12:52

MVG +16469

Een middenvelder, maar ik weet niet wie, zegt hij!
Schrijf dan gewoon lekker niks man als je toch niet geïnformeerd bent en er geen enkele nieuwswaarde in dit bericht staat.
Oh ja, hij zegt ook nog dat Weghorst komt omdat hij het zich niet anders kan voorstellen.
Dus je baseert wat je schrijft op helemaal 0,0
Dat dit soort gasten betaald krijgen voor dit soort broddelwerk daar kan ik echt met mijn hoofd niet bij.

22-08-2024 11:35

trodat4030 +96403

Hij baseert wel meer op niets meer dan 'gezonde logica' zonder enige feitenkennis. Zo ook met 'een mogelijk vertrek van Kaplan', allemaal speculaties, maar de lezer denkt dan dat hij dat baseert op meer dan dat en gaat vervolgens helemaal los op Kroes en co.. Alsof het een feit is en Ajax bewust Kaplan buiten de basis houdt om hem naar buiten te pushen...

22-08-2024 12:27

MVG +16469

Alles voor de clicks

22-08-2024 12:48

ProfessorX +19827

misschien bedoel hij Sjaak Middenveld uit Tietstjerkadeel

22-08-2024 13:37

Jeugd +24585

Echt nieuwswaardig berichtje dit zeg! Goed gedaan👍

22-08-2024 10:56

myway25 +2439

Ik heb vaker geroepen halilovic gewoon halen voor dit jaar.

22-08-2024 10:52

vodin424 +365

wat moet je daarmee dan? De man is 27 van de 24 wedstrijden onzichtbaar geweest afgelopen seizoen?

22-08-2024 11:16

myway25 +2439

Hij is goedkoop en met de juiste trainer rendeert hij wel. Ziyech had ook een slechte mentaliteit hoe hij in ieder geval overkwam. Met de juiste trainers had hij toch uiteindelijk de juiste mentaliteit.

22-08-2024 12:48

vodin424 +365

lekker makkelijk. Is gewoon weer een gokje, zoals alle aankopen vorig jaar. Dat zou ik niet meer doen.

22-08-2024 13:57

myway25 +2439

Iedere speler blijft een gok!

22-08-2024 18:16

Babangida83 +23814

Geen slechte gedachte, Myway...

22-08-2024 11:38

Ferd +38295

Dan heb je dus al vaker onzin geroepen

26-08-2024 14:40

Robertini +38950

Als het maar een creatieve middenvelder is, maar het zal wel Rosario zijn...

Ajax heeft al jaren lang geen creatieve 10 meer, het is een schande.

22-08-2024 10:27

vodin424 +365

2021-2022 nog met Berghuis..

22-08-2024 11:17

Robertini +38950

Hij stond regelmatig als 8 achter Klaassen dat seizoen, maar idd ook vaak als 10.

22-08-2024 11:58

robbertvd +2403

Als iemand mij even kan tippen bij Kroes, ik ben creatief, weliswaar 38 maar who cares. Ben ook niet duur

22-08-2024 10:23

Robertini +38950

Ervaring is belangrijk.

22-08-2024 10:26

Jeugd +24585

Ben jij ook te huur? Kopen wordt lastig nl.

22-08-2024 10:54

robbertvd +2403

Helemaal vrij

22-08-2024 10:58

Mivado +3327

Ben jij het, Ibi?

22-08-2024 13:16

MosesD +14637

Een creatieve middenvelder is echt cruciaal. Ik vind dat daar best een risico voor genomen mag en moet worden. Ja, je kan ook heel zuinig doen, maar daarvoor krijg je aan het einde van het seizoen wel de rekening geprestenteerd, lees geen plek die recht geeft op CL. Penny wise, pound foolish dus. Zeer onverstandig en zelfs riskanter dan nu durven te investeren.

22-08-2024 10:23

OwenStevenDalberg +27444

Het is toch al een tijdje bekend dat ze Rosario willen halen? Dan lijkt mij dat ook de middenvelder waarover hier gesproken wordt.

22-08-2024 10:21

Rymesyt +7845

Als ze Rosario op het oog hebben als creatieve middenvelder dan ben ik echt alle hoop verloren. Maar Rosario is altijdje ontkracht, die wilden ze sws halen voor achterin en niet voor op het middenveld.

22-08-2024 10:39

jerryisthename +31655

Had eerder gelezen dat hij meer als rechtsback wordt gehaald, misschien ook als backup voor de verdediging en op 6 eventueel.
Daarom moet Rensch gewoon weg. Rosario is echt wel beter dan Rensch. Gaaei ook verkopen.
Als je dan die Braziliaan Mana(?) als backup voor Rosario kan halen, dan zou dat top zijn. Is de RB prima bezet, lijkt me. Roberto komt niet meer helaas.

22-08-2024 12:25

Lazell +16973

Ajax heeft mazzel dat hier de transferperiode een paar dagen langer duurt. Dan krijg je straks paniekaankopen van andere clubs en heb je zelf dan nog redelijk rustig de tijd om de vervangers binnen te hengelen

22-08-2024 10:06

Babangida83 +23814

Alleen als die vervangers transfervrij zijn of uit de kleinere competities komen. De grote competities sluiten allemaal 30 augustus.

22-08-2024 11:49

Lazell +16973

De deadline voor de transfermarkt is in principe niks anders dan een window waarin je spelers mag inschrijven voor het komende (half) jaar. Kopen en verkopen mag je het hele jaar door, je mag ze alleen niet inschrijven. Dus spelers uit de grote competities zijn gewoon haalbaar tussen 30 augustus en 2 september.

22-08-2024 11:53

Babangida83 +23814

En hoe zit het met het uitschrijven?

22-08-2024 12:45

Ferd +38295

Dat mag het hele jaar door

26-08-2024 14:42

RuudKroket +813

Aannames, gevoelens, roddel en achterklap. Vandaag in een column of podcast, morgen gepresenteerd als keiharde feiten op alle voetbalwebsites, in alle krantjes en door alle dikke 'analisten'

22-08-2024 09:29

Turbo +41750

Ben wel erg benieuwd wie die middenvelder is. Niet eens zozeer als aankoop, maar puur om te zien wat ze inschatten nodig te hebben. Zou soort van geruststellend zijn als het een press-bestendige, opbouwende speler is.

22-08-2024 09:16

Lazell +16973

Idd, misschien wel de meest nodige aankoop op dit moment. Zeker omdat je dan flexibeler wordt met de positie van Berghuis, voor het geval Traore weer geen ruk presteert.

22-08-2024 10:07

Jww +2275

Kijk daar ligt het probleem.. Hij moet ook niet presteren met rukken. Hij moet presteren met voetballen..

22-08-2024 13:09

Johnnie +387

Ik hoop op een rechtsbenige type Berghuis. Iets jonger en fitter.

22-08-2024 11:00

Dutch Schaefer +6097

Volgens mij is heel AS het unaniem eens dat er creativiteit bij moet op het middenveld. Als dat bij de leiding nog niet duidelijk is, is echt alle hoop verloren voor het huidige seizoen.

22-08-2024 11:40

Thomas15 +438

Ben erg benieuwd naar deze middenvelder. In mijn ogen is daar wel het meest te halen.
Daardoor zal de voorhoede ook beter renderen. We zijn net niet creatief genoeg op het middenveld.

Hoop ook gewoon dat weghorst komt, die zal wel ff ervoor zorgen dat Brobbey een stapje extra doet want anders staat die er gewoon naast.

22-08-2024 09:12

altijdlastig +1122

Ja net niet…scheelt echt niks

22-08-2024 09:20

Thomas15 +438

hahaha probeer positief te blijven

22-08-2024 09:24

altijdlastig +1122

Mooie eigenschap!

22-08-2024 09:34

mvdk +43625 moderator

Misschien kunnen we de 17 jarige Franco Mastantuono proberen. Staat in belangstelling van de top, maar kan misschien met hulp van Martinez en Tagliafico hierheen gepraat worden. Kost wat, maar dan heb je wel echt een groot talent in huis die over 3 jaar flink geld op kan leveren. Heel goede speler.

22-08-2024 08:56

Rolo +13590

Denk alleen dat je nu meer hebt aan een creatieve speler die direct basismateriaal is. En ik weet nu niet of dat een 17 jarige speler is die een heel seizoen de druk al aan kan. Dat zag je bij Hato ook. Begon goed, maar door de belasting op zijn lichaam zakte die gaande weg het seizoen steeds verder weg qua niveau.

22-08-2024 09:19

JohnnyHeitinga3 +7998

Gaat om Davy Klaassen.

22-08-2024 08:52

Michael 1974 +21966

De laatste branie even luisteren, vooral na een half uur, als het gaat over de (jeugd)organisatie

22-08-2024 08:45

Lazell +16973

Dank, gaan we doen. Ben ik wel benieuwd naar.

22-08-2024 09:59

Johanist +3499

Tja je moet bij Ajax bovenal goed kunnen verkopen. Zelfs Hamstelaar verkocht Antony voor €100M, maar das war einmal.

22-08-2024 08:44

eenAjaxfan +20253

Lag dat aan "Hamstelaar" of aan Ten Hag/ManU??

22-08-2024 08:47

Lazell +16973

Alles heeft te maken met dat deze spelers geen klote hebben gepresteerd, dus ze zijn niet aantrekkelijk waardoor de vraag achterblijft. Geen vraag, is ook een lage verkoopprijs. Antony is juist je ultieme voorbeeld waarom het lastig is om de Ajax spelers goed te kunnen verkopen. Die heeft ook niks gepresteerd en H2 zou hem op dit moment voor max 25 miljoen kunnen slijten.

22-08-2024 10:03

4Ever14 +6568

“Alles heeft te maken met dat deze spelers geen klote hebben gepresteerd, dus ze zijn niet aantrekkelijk waardoor de vraag achterblijft.”

Ik vind dat geen goede verklaring daarvoor, aangezien je onder Schreuder op CL niveau zwaar bent vernederd en alsnog hebben we gewoon Bassey en Daramy voor bijna hun aankoopbedragen kunnen verkopen, Kroes bakt er gewoon niks van als TD.

22-08-2024 12:10

GiiaAfca +9064

Goed verhaal dit

22-08-2024 08:33

Man40 +1428

Halilovic van Fortuna leuke spelertje niet te duur

22-08-2024 08:17

altijdlastig +1122

Zeker. Snap niet dat het niet vaker gebeurd. Er lopen zo vaak hele goede spelers in de ED en dan gaan ze niet naar de top 3. In andere competities halen de topclubs ook gewoon de pareltjes weg bij de kleine clubs

22-08-2024 08:22

Man40 +1428

Precies van de ven is daar een voorbeeld van

22-08-2024 08:53

MaxPower +2581

Vroeger haalde Ajax wel een Galasek bij Willem 2. Maar ach daar stonden ook miskopen zoals een Sikora en Soetaers tegenover. Het is gewoon heel moeilijk voorspellen allemaal.

22-08-2024 08:58

Man40 +1428

Maar ook een schone van nec en dat had heel goed uitgepakt 😉

22-08-2024 09:28

AlexLitmanen10 +14359

Die is in het begin van het seizoen (net als vorig jaar) goed en daarna vooral Bankzitter (bij Fortuna). Ik weet niet hoor

22-08-2024 08:32

Okocha078 +13648

Idd niet aan beginnen joh. Geen topsportmentaliteit, hebben we er al genoeg van

22-08-2024 08:47

Balgevoel +30817

Qua type wel een speler waar ik naar snak: kan passeren op een postzegel. Heeft natuurlijk niet de échte topsportmentaliteit, anders was hij met zijn kwaliteiten al lang en breed onhaalbaar geweest voor de hele Europese subtop. Kan echt geweldig voetballen, maar dat alléén is het in het voetbal nog nooit genoeg geweest voor een glansrijke carrière. Maar, zoals gezegd, wel het type speler dat ik momenteel graag zou zien als versterking voor op het middenveld.

22-08-2024 08:48

JohnnyHeitinga3 +7998

Dan kun je net zo goed Unuvar gebruiken.

22-08-2024 08:54

OutOfTheBox +0

Eens. Wil ook graag ooit nog voor Ajax spelen.

22-08-2024 09:34

E5314 +1112

Als als als ……pffffff

Jé word er echt gek van 🤦🏾‍♂️

22-08-2024 08:12

Ajax1998 +3333

Let maar op er gaat gewoon niemand meer komen… het duurt allemaal veeeels te lang

22-08-2024 08:11

DanieldaCruz +979

Tik Tak ⏰

22-08-2024 08:02

Broodjebal44 +5727

Als hij uiteindelijk met Traore, Rugani, Weghorst en een creatieve middenvelder komt valt het allemaal wel mee hoe slecht. Maarja, eerst zien dan geloven.

22-08-2024 07:57

manvanglas +1336

Het gaat er vooral om wie hij weet te verkopen en voor welke prijzen!

22-08-2024 08:02

AFCCruyff +4039

Traoré, Rugani, Weghorst, Eriksen, Sergi Roberto: als dit komt ben ik tevreden hoor

22-08-2024 08:08

wijzijndebeste123 +162999

Roberto gaat naar Como aldus Romano

22-08-2024 08:19

AlexLitmanen10 +14359

Sérgio Roberto gaat al naar Como

22-08-2024 08:30

AFCCruyff +4039

Helaas, dan die jonge Braziliaan maar halen

22-08-2024 09:43

Man40 +1428

Ik las dat ze een lijntje hebben uitgegooid naar een speler van Everton, mason holgate ik weet niet of het de waarheid is

22-08-2024 07:55

AFCA127 +466

Rechtsback die ook als centrale verdediger kan spelen... misschien als vervanging voor Rensch.
Ik zie daar niet echt een (grote) upgrade in.

22-08-2024 08:08

Man40 +1428

Ja dan moet rensch wel weg dan zou dat evt zijn vervanger kunnen zijn

22-08-2024 08:14

Rockpotje +9523

We hebben nu toch Rugani?

22-08-2024 08:08

TeringHenkie +28225

Dat is geen rechtsback.

22-08-2024 09:29

Rockpotje +9523

Holgate toch ook niet? Is een typische Engelse centrale verdediger voor zover ik weet. Voor zover hij rechtsback kan lijkt het me niet wenselijk om zo'n type bij ons aan de zijkant te hebben.

22-08-2024 09:35

Francisco81 +4280

Stoor me er wel een beetje aan dat dat gebracht word alsof het heel raar beleid is, zowel door de media en sommige medesupporters. Je moet toch eerst spelers dumpen voor dat er ruimte is voor nieuwe spelers (los van het feit of wij ze nou goed genoeg vinden en betere spelers verwachten) ? Ja het is drama dat we een aantal miskopen niet zo maar kwijt raken . Maar dat wisten we afgelopen seizoen al. Ik ben ze ook liever vandaag dan morgen kwijt en Ajax ongetwijfeld ook. Maar het moet wel kunnen. Of moeten we maar gewoon spelers aantrekken en in ons echt in de schulden gaan storten?

22-08-2024 07:50

Koscar +5388

Maar charlatan en luilak Kroes is toch alleen maar bezig geweest met Rugani, Weghorst, Rosario en zelfs Klaassen als ik iedereen hier moet geloven??????

22-08-2024 07:50

emieltjuhh +17732

Medina van Boca

22-08-2024 07:48

mvdk +43625 moderator

Ook leuk en bij River heb je ook Franco Mastantuono. 17 jarig toptalent. Heeft interesse van topclubs, maar kan misschien met hulp van Martinez naar ons gepraat worden.

22-08-2024 08:53

debarbaar +8219

Ik hoor elke keer maar dat er iemand weg moet. De vraag is waarom Lenderink dat dan niet is? Zij was het die onder elk langjarig contract een handtekening zette. Zij was het die zich graag met de onderhandelingen bemoeide en zij was het die van een club waar het geld tegen de plinten klotste een clochard maakte. Maar dan; ik had ook Sar en de RvC persoonlijk aansprakelijk gesteld voor het wanbeleid.

22-08-2024 07:42

OuweDibbes +11706

Jaar 1, in de zomer eerste de halfcijfers, daarna liepen alsnog allerlei spelers weg geen CHl, zomer 2 nu hebben we geleerd nee eerst weer de half jaar cijfers. Keer op keer aangegeven dit beleid gaat pijn doen, Ajax komt in de problemen maar veel wisten het hier beter. Lenderink is een topper in het werk, en nu zijn we technisch falliet. Complete raadsel dat deze Beijenkorf trutje voor 500 K per jaar blijft zitten.

22-08-2024 08:10

TeringHenkie +28225

Zucht..jullie zijn echt verloren!!

22-08-2024 09:33

OuweDibbes +11706

Ohh dus ondanks dat ik dit afgelopen zomer in de voorbereiding al had aangeven dat dit de huidige status van Ajax zou worden ben ik verloren? Maar geef lekker van der Sar en Mislindat de schuld, en laat de andere verantwoordelijke lekker vooral zitten. Volgende AVA gaat ze er sowieso uit, daar kan Van Praag en Van Wijk niks meer aan doen.

22-08-2024 09:45

DanieldaCruz +979

Hoe reageer je op totale onzin?!

22-08-2024 08:11

TeringHenkie +28225

" Zij was het die zich graag met de onderhandelingen bemoeide en zij was het die van een club waar het geld tegen de plinten klotste "

Wat lul je nou man, Lenderink die zich met het technische gedeelte gaat bemoeien?

Het enigste wat Lenderink doet is kijken of het financieel verantwoord is de aankopen. Zij weet echt niet of een aankoop van 40 mio wel 40 mio waard is, dat laat ze aan de technische mannen over. Zij kijkt alleen naar het financiële plaatje.

22-08-2024 09:32

daansonafca +2223

Zal je nog moeten studeren om een journalist te worden ? Wat een waardeloos stukje zeg.

22-08-2024 07:41

Dirigent +6853

Proper van NEC zou een mooie aankoop zijn!

22-08-2024 07:40

Ajaxfan16 +27383

Tim, pas nou maar op dat je geen Mike wordt. Je doet teveel "ik verwacht" uitspraken.

22-08-2024 07:28

Llorossi14 +1700

Misschien moeten supporters podcasts / columns scheiden van artikelen in de vi of kranten. Nu zegt hij dit in een podcast, daar heb je de ruimte om je gevoel of verwachting over iets te geven. Dat is geen journalistiek stuk, toch worden dit soort dingen wel direct door andere mediums opgepakt als harde feiten.

22-08-2024 07:43

GinoAFCA +14735

Tim van Duijn is die betrouwbaar ?

22-08-2024 07:27

Balgevoel +30817

Ja. Ga er sowieso maar van uit dat VI, voor ze nieuws melden, bronnen twee, drie keer checkt.

22-08-2024 08:51

barry1988 +23986

Ik ga er maar vanuit dat er op zeer waarschijnlijk Weghorst na niemand meer bij komt. Dan kan het alleen maar meevallen.

We mogen toch zo langzamerhand zeggen dat deze transferperiode een fiasco aan het worden is.....al heeft hij nog iets meer dan een week om dat af te wenden.
Als je dan ziet dat er bij Feyenoord waarschijnlijk nog mensen gaan vertrekken en bij PSV opeens iedereen weg wil, dan mis je een gigantische kans om weer aan te haken.

Deze transferperiode goed evalueren en dan in de winter het een en ander proberen recht te trekken.

22-08-2024 07:23

ajaxnick +146

“ Ik heb heb het gevoel dat.”
“Ik denk dat.”
Wat een niveauloos stukje zeg!

22-08-2024 07:20

HertogH +15836

Nog een rechtsbuiten erbij lijkt me ook geen overbodige luxe gezien de prestaties van Traore tot nog toe.

22-08-2024 07:17

VakM +2166

Er moeten er wel meer weg : met 24 man naar Polen voor een potje voorronde? Kies wie je eerste elf zijn en neem nog een keeper en 3 / 4 man mee. Zo wordt niemand fit en al die verloren energie bij de wisselspelers… triest eigenlijk

22-08-2024 07:08

AFCCruyff +4039

3/4 man mee? Dit zijn niet de Fjes meer 😂

22-08-2024 07:19

RoelDijkstra8 +368

Ik weet nog wel een goede middenvelder met ervaring, creativiteit en winnaarsmentaliteit. Hij is gratis op te halen. Je moet hem alleen even overtuigen, maar dat kan Farioli wel. Zijn naam? TONI KROOS!

22-08-2024 07:06

wijzijndebeste123 +162999

Roel Dijkstra. Mooie stripboeken waren dat.

22-08-2024 08:21

xxxxopeenrij +1833

Ze roepen iets, maar weten geen naam, schei toch uit .

22-08-2024 07:04

mvdk +43625 moderator

Er moet steeds iemand weg, maar er zijn al meerdere 'iemanden' weg?

22-08-2024 07:02

j0rnnn +5091

Het gaat toch om de selectie grootte? Als Sosa weg is en Janse blijft bij de selectie, kan je dus niks. En dat lijkt mij ook goed beleid. Bankspelers vervangen voor eigen jeugd.

22-08-2024 07:58

Freddy +11364

Ik neem aan dat we ook nog een poging doen om Unuvar en Rasmussen te verkopen

22-08-2024 07:00

wijzijndebeste123 +162999

Heel benieuwd wie die middenvelder dan is. Shaparenko graag maar zal wel een oude bord-op-schoot middenvelder zijn. Als t maar niet Klaassen is oid

22-08-2024 06:37

Artemio +31629

Nanasi/Casadei/Lavia/Ounahi kom op man geen overbetaalde dertiger als middenvelder.

22-08-2024 06:37

wijzijndebeste123 +162999

Nanasi naar Straatsburg dacht ik

22-08-2024 06:38

debetweter +10060

Ja shit he. 11 meloenen. Dat is een mooie aankoop voor ze.

22-08-2024 06:53

Artemio +31629

Serieus? Fikse domper.

22-08-2024 07:28

Multi +33131

Gharbi ook op de halen bij PSG met nog maar een 1 jarig contract.

22-08-2024 06:46

vak114 +5515

Nanasi heeft al transfer gemaakt.

22-08-2024 07:24

Artemio +31629

Wat heeft hij opgeleverd voor Malmö?

22-08-2024 07:28

DD19994 +1279

11 miljoen volgens Fabrizio

22-08-2024 07:50

Artemio +31629

Schappelijke prijs.

22-08-2024 08:05

Okocha078 +13648

Mooie namen, al is Nanasi al weg helaas. Als je Casadei of Ounahi kan huren met koopoptie zou top zijn!

22-08-2024 07:41

Catenaccio +2752

Tahirovic, Taylor kan je toch wel verkopen? Vos is al bijna weg.
Welkom Christian!

22-08-2024 06:25

Multi +33131

Zou een top speler zijn, maar dan zou hij toch echt flink aan salaris in moeten leveren. Daarnaast zou je hem niet in die belachelijke huurconstructie moeten overnemen waar ze eerder mee kwamen.

22-08-2024 06:45

Noahdepoah2021 +4843

Van de 34 wedstrijden worden er 30 in de loopgraven gespeeld net zoals afgelopen zondag. Tegen Ajax is altijd alles geoorloofd. Met 11 man op 25 meter van het veld verdedigen. Al speel je thuis. Met een absolute wil om te winnen en te strijden. Dan is Weghorst helemaal zo gek nog niet.

22-08-2024 06:22

driehoekjes +3333

Technische topper op middenveld heeft hoogste prioriteit, dan komt er weer Ajax voetbal! Extra spits op de bank hebben we niks aan.

22-08-2024 06:10

edwardvanvliet +236

- Wout Weghorst (ST)
- In-Beom Hwang (CM/AM) / Ismaël Gharbi (AM) / Franco Mastantuono (AM) / Alen Halilovic (AM)
- Alban Lafont (GK)
- Helinho (RW) / Darío Osorio (RW) / Rayan Vitor (RW)
- Jan Faberski (RW) -> Ajax 1?

22-08-2024 04:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.