Overmars aangesteld als nieuwe technisch directeur van Royal Antwerp

door Bart Veenstra 137

Bron De Telegraaf, Royal Antwerp

Overmars aangesteld als nieuwe technisch directeur van Royal Antwerp

door Bart Veenstra 137

Bron De Telegraaf, Royal Antwerp

Laatst geüpdatet

Marc Overmars is de nieuwe technisch directeur Royal Antwerp FC. Dat meldt De Telegraaf maandagmiddag. De bij Ajax onlangs opgestapte directeur tekent in België een contract voor meerdere jaren. Maandagmiddag werd Overmars gepresenteerd bij zijn nieuwe werkgever.

Royal Antwerp beschouwt de zaak-Overmars bij Ajax volgens De Telegraaf als een privékwestie. Men kijkt dan ook vooral naar de enorme staat van dienst van Overmars. Als directeur van Ajax bracht hij de Amsterdamse club terug naar de Europese top. Daarnaast noteerde Overmars sinds zijn komst bij Ajax een positief transferresultaat van ruim 350 miljoen euro.

Royal Antwerp enorm rijke club

Vijf jaar geleden speelde Royal Antwerp nog in de Tweede Klasse. Inmiddels geldt de club als een behoorlijk rijke club. De club kwam in handen van Paul Gheysens, eigenaar van bouwbedrijf Ghelamco en een van de allerrijkste Belgen. In de afgelopen jaren investeerde hij al zo'n zeventig miljoen in de voetbalclub en sindsdien doet de club mee in de top van het Belgische voetbal.

Tot vorig jaar was Luciano D’Onofrio verantwoordelijk voor de transfers bij Royal Antwerp. Nadat er interne strubbelingen ontstonden bij de club, vertrok hij. Daarna nam Sven Jaecques het takenpakket over.

Lees meer over:
Plaats reactie

PH2BOT +40264

Opgeruimd staat netjes. FC Antwerp lijkt een bijzonder passende plek voor de bij ons ontslagen bladzij omslaande Marcus ' dickpic' Overmars. Den Bels ontvangt hem met open armen. Laten we hopen dat hij nog wat leerd heeft uit die razendsnel omgeslagen bladzij. Bij Ajax is de bladzij Overmars in elk geval nu ook voor altijd omgeslagen. Je hebt het helemaal zelf verknoeid Marcus....en dan doel ik vooral binnen je eigen gezin.

23-03-2022 00:49

Sjaakie +5808

Antwerp en Overmars hebben een enorme plaat voor hun kop.

21-03-2022 23:11

Godenzoon24 +15294

Mooi voor hem!!

21-03-2022 21:44

Oeroeboeroe +18355

En toen had net vorige week een slachtoffer van Marc O. haar koffers gepakt en is bij Royal Anntwerp aan het werk gegaan. Ze herkende hem van het kleine fotootje 🙈

21-03-2022 20:36

afca85meer4ever +2955

We mogen Edwin wel bedanken dat hij Marc onze held niet heeft kunnen behouden maar compleet onder de bus gegooid heeft.

21-03-2022 20:07

Ferd +38469

lulkoek.

22-03-2022 03:50

Oxxer +163915 moderator

Op de radio wordt de woordvoerder van de supportersvereniging Antwerp door een radio host van een NL programma geïnterviewd. Die host doet net alsof Overmars de neef van Sadam Hoessein is, barf barf barf.

21-03-2022 18:38

PH2BOT +40264

...en hij is toch geen kindermoordenaar of zo....wat jij oxxer!

23-03-2022 00:51

Oxxer +163915 moderator

Ik begrijp jouw reactie niet.

23-03-2022 10:25

komopajax777 +13229

Overmars verdient net als iedereen een tweede kans.Hopelijk kunnen we ook zaken met hem doen als het zo uitkomt.Benieuwd wie onze Nieuwe TD wordt.

21-03-2022 17:32

Rodsje +14708

Geen probleem Marcie! Veel succes en onthoud We houden van je!

Hopelijk zien we hem over jaartje weer terug waar ie hoort en dat is bij Ajax!

21-03-2022 17:26

PH2BOT +40264

...verkleed als toiletjuffrouw zeker. Ik zie het al voor me. Goed idee!!

23-03-2022 00:52

Starring +4694

Overmars laat er geen gras over groeien en besluit nu letterlijk de grens over te gaan. :O Nooit gedacht dat Overmars sneller aan een job zou komen dan Ajax aan een nieuw technisch directeur.

Wens hem veel succes in Belgie en ben benieuwd wat voor moois hij daar zal flikken.

21-03-2022 17:04

Ajacied1995 +10789

Hoe zit t met zn vrouw? Hebben hun nog een relatie of zou dat over zijn? In dat laatste geval mag ze mij wel even een berichtje sturen ;)

21-03-2022 16:31

Oxxer +163915 moderator

Bel Shownieuws misschien neemt Albert Verlinden de telefoon op.

21-03-2022 18:34

Ferd +38469

Hij gaat in Antwerpen wonen zei hij, ik vroeg me af "met z'n gezin of als vrijgezel?"

22-03-2022 03:51

KingJames23 +11435

OT: Gakpo heeft zich afgemeld voor het Nederlands elftal. Dat doe ze normaal nooit in Eindhoven en Rotterdam. En volgende wedstrijd voor hun club zijn ze er weer bij maar ja de media klaagt liever over Antony

21-03-2022 16:17

hakimziyech +18246

Waar lees je dat?

21-03-2022 16:22

KingJames23 +11435

Voetbal primeur

21-03-2022 18:21

mgtow +22318

Psv denkt alleen aan zichzelf...

21-03-2022 18:49

KingJames23 +11435

Wij moeten onze spelers ook maar vaker bij de club houden met kleine blessures.

21-03-2022 20:16

3sterren +20205

Jaecques (denkt dat Antwerp een grote stap voorwaarts heeft gezet met het vastleggen van Overmars.

'Het staat hier nooit stil.' Aldus Jaecques.

Dat zullen een hoop wazige dick pics opleveren ...

21-03-2022 16:12

Omar +17166

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje verrast door deze Marc verheerlijking. Hij heeft het in begin goed gedaan met voltreffers als Tadic, Blind en Ziyech, maar er zijn ook genoeg dingen mis gegaan. Marin, Orejuela, Bande, Magallan, etc. Buiten het feit dat je Klaassen terug haalt voor 3m per jaar en Haller voor 4m per jaar waardoor elke jeugdspeler nu een soortgelijk salaris wil hebben (wat ik niet onterecht vind, zijn Haller en Klaassen echt beter dan Timber en Gravenberch?).

Hoop zeker ook dat Marc weer aan de bak komt, heeft wel echt te veel shit over zich heen kregen t.o.v. wat hij heeft geflikt. Maarja, wel weer bij zo'n club met een Miljardair erachter die de club gebruikt als zijn persoonlijke speeltje, bah

21-03-2022 15:38

Slang +14994

Was op zijn best toen hij op het budget moest letten, na verkoop van Frenkie en De Ligt is het wat luier en meer op bevriende zaakwaarnemers gegaan. Misschien kiest hij daarom voor een kleinere club

21-03-2022 15:43

IRBaboon +6852

Bedankt voor je inside informatie.

22-03-2022 22:40

Starring +4694

@Omar Ik ben niet verrast. Overmars was vaak nog in staat om winst te maken op de miskopen die hij deed of wel quitte te draaien. Vergelijk zijn prestaties eens met de voorgaande technisch directeuren bij Ajax en je zal kunnen begrijpen waarom men hem op waarde schat. Bovendien heeft Ajax zowel financieel als sportief grote stappen gemaakt in de afgelopen jaren. Een tijd terug had Ajax in Europa nog moeite met Europese laagvliegers als PAOK en FC Kopenhagen en werd het door Real Madrid van het veld geblazen.

21-03-2022 16:30

Ferd +38469

Marin is voor hetzelfde bedrag vertrokken, niets veel mis mee gegaan. Klaassen had gewoon z'n waarde bij z'n terugkeer. Haller was een schot in de roos waar Ajax veel op heeft verdiend doordat hij ons naar de CL schoot, en in de CL naar de volgende ronde schoot. Die is zijn salaris waard. Bande is pure pech, alleen Magellan is een echte en dure misser

22-03-2022 03:53

MichelBoerebach +29181

Prima doorstart! Bovendien maken die Belgen zich niet zo druk over een dickpic meer of minder.

21-03-2022 15:34

Juichtoon +32480

De enige die de lul is is Ajax...

21-03-2022 15:36

MichelBoerebach +29181

Klopt. Ze hadden hem ook op non-actief moeten stellen. Dan had je de deur tenmniste nog op een kier kunnen houden. Eerst zien wat er uit het onderzoek komt, dan pas beslissen.

21-03-2022 15:37

Juichtoon +32480

Als je hoort hoe media tekeer gaat tegen Ajax en Antony zou ik Overmars gewoon weer aanstellen. Baas in eigen huis...

21-03-2022 16:11

MichelBoerebach +29181

Antony wel een beetje terecht. Da's een clown en dat hebben we gisteren bijvoorbeeld met eigen ogen kunnen zien. De zaak Overmars daarentegen ligt wat anders.

21-03-2022 17:25

Ferd +38469

Ajax heeft hem niet ontslagen he Boerebach, hij stapte zelf op

22-03-2022 03:54

KingJames23 +11435

Manneke Pis is hun nationale held dus een piemel meer of minder maakt die Belgen niet uit

21-03-2022 16:16

Juichtoon +32480

Blijft ongelofelijk.....

21-03-2022 15:33

Op_een_oude_slof +4358

Mooi, bij Ajax moet hij weg...bij andere club privé kwestie

21-03-2022 15:26

RuffRhythim +24837

Ja...omdat hij dit niet geflikt heeft bij Antwerp maar bij Ajax, dat essentiële verschil zag je even niet?

21-03-2022 15:37

Op_een_oude_slof +4358

je meent het hahaha

21-03-2022 17:05

Ferd +38469

bij Ajax was het ook terecht geen privé kwestie omdat het om Ajax medewerkers ging. Als zijn slachtoffers geen Ajax medewerkers zouden zijn geweest (zoals bij Bogarde) dan was het voor Ajax ook een privé kwestie zijn.

22-03-2022 03:55

Slang +14994

Wanneer gaan wij een TD halen?
Of moeten wij het doen met een directeur uit de zwakste Heerenveen tijd in jaren en stagiaire KJH. Dan hebben ze het zelfs bij Antwerp beter voor elkaar

21-03-2022 15:23

Nick14 +25889

De hele club is in handen van passant Ten Hag geduwd en die heeft het momenteel al zwaar genoeg met z'n ontmantelde tactiekje.

Het kan nog wel even duren dus.

21-03-2022 15:28

Slang +14994

Tijd dat Ten Hag even snel zijn plannen voor na de zomer bekend maakt zodat we door kunnen

21-03-2022 15:31

MichelBoerebach +29181

Ja, de boel moet een beetje omgegooid worden. Dit strijdplan heeft zijn beste tijd gehad, als zelfs clubjes al RKC en Cambuur er al een antwoord op hebben. Verras ons eens, Hag!

21-03-2022 15:36

Slang +14994

@Rick65 zo heeft hij dat graag, dat iedereen hem vergeet en hij geen verantwoordelijkheid hoeft af te leggen aan het publiek

21-03-2022 15:40

Ferd +38469

Misschien is Van der Sar te druk met de opvolging van Overmars om jou in de media te pleasen. Ik heb liever een directeur die zich bezig houdt met belangrijke zaken dan een directeur die mediageil op TV komt

22-03-2022 03:56

trooop +3885

Ajax heeft veel te snel definitieve maatregelen genomen. Overal waar beperking van imagoschade boven de inhoud geplaatst wordt is sprake van pure zwakheid. Dat je op de knietjes gaat voor hun op amerikaanse leest geschoeide zuiveringswetten is precies wat ze willen, en ook nog eens waar ze achteraf hun gelijk mee rechtvaardigen. 'Ze' zijn in dit geval alle doorgeslagen woke-imbecielen en hun leger aan bange meelopers.

21-03-2022 15:19

vandenhaas4 +15080

Ik snap niet dat mensen hier in de comments niet lijken te begrijpen hoe dit soort dingen werken (zowel de Overmars-terug- als de Overmars-met-pensioenbrigades). Ben ik de enige die hier een werkgever heeft?

Wie zich op z'n werk misdraagt ten opzichte van collega's, wordt ontslagen. Daarna kun je niet zomaar weer terug. Wel kun je natuurlijk ergens anders gewoon aan de slag. Dat is wat er hier is gebeurd, en dat is wat er in 99 van de 100 gevallen gebeurd.

21-03-2022 15:19

Omar +17166

Overmars is natuurlijk wel een publiek figuur, waardoor iedereen weet wat hij heeft gedaan. Denk dat hij niet overal aan de slag kan gaan hoor, in Engeland zijn ze ook niet zo fan van dit soort dingen

21-03-2022 15:24

Michiel Kapteijns +5372

Het is Marc van harte gegund. Die man had natuurlijk nooit weggestuurd mogen worden. De vrouwen hadden gewoon een leuke schadevergoeding moeten krijgen, en ergens aan een andere baan geholpen moeten worden. En Marc had een tijdje uit de luwte moetenm blijven, en enkele maanden later bij Op1 moeten aanschuiven met het verhaal dat hij ervan geleerd heeft. Maar nee, wij moeten zonodig deugen. Ik zal 1 ding voorspellen, als je eenmaal toegeeft aan wokeness is het einde zoek. En eindig graag met een quote van mijn favoriete president: everything turns woke turns to shit

21-03-2022 15:16

Telamon +9192

Wat een wereld als deugen als negatief wordt gezien, dan ben je echt verziekt als mensheid.

Waarom zouden vrouwen, de slachtoffers hun baan kwijt moeten raken door wangedrag van een ander? Wereld op zijn kop.

Woke is niks mis mee, juist niet, dat is het doel, maar wordt irritant als mensen dat willen zijn of doen, en het niet begrijpen, en er volledig in doorschieten. Maar dat is een ander verhaal.

21-03-2022 15:20

3sterren +20205

Je hebt normen en je hebt waarden. En je hebt idioterieën.
De eerste twee zaken dienen altijd in acht te worden genomen en te worden gerespecteerd.

Dat andere verhaal is helaas vandaag de dag tot norm verheven en heeft de oorspronkelijke intentie van de woke movement naar de achtergrond verdreven.
Tot slot:
In een moderne democratie dienen vrouwen te allen tijde te worden beschermd. Maar, er zijn anno 2022 helaas een groep vrouwen die tegen zichzelf beschermd dienen te worden ...

21-03-2022 15:39

trooop +3885

Dat is helaas geen 'ander verhaal', dat is al een paar jaar het allesoverheersende verhaal. Woke heeft z'n oorspronkelijke, sympathieke, en inderdaad doodnormale betekenis (willen blootleggen wat anderen weigeren te zien) al lang en breed verloren. 'Woke is niks mis mee' - dat is een nogal dubieuze opvatting.

Tenzij je jouw zendingswerk hier tav Ajax ook als woke beschouwt, wat het in zekere zin ook is ;)

21-03-2022 15:44

Michiel Kapteijns +5372

Van mij hadden die vrouwen mogen blijven, maar Overmars had niet weggestuurd moeten worden. Had liever gehad dat Promes op staande voet ontslagen was toen hij op Ibiza zijn vriendin in elkaar gemept had. Maar kennelijk was het NRC niet geinteresseerd in dat verhaal.

21-03-2022 15:44

KBouter +4122

In een moderne democratie dienen vrouwen te allen tijde te worden beschermd

Waarom..die feministen willen toch voor zichzelf kunnen zorgen.

21-03-2022 15:48

Michiel Kapteijns +5372

Het moet voor jou best teleurstellend zijn dat degenen die in de media het hardste deugen, zelf door de mand vallen met grensoverschrijdend gedrag.

21-03-2022 15:55

3sterren +20205

@KBouter
Mijn vrouw vindt het nog steeds een prettig idee dat zij zal worden beschermd bij gevaar, de deur voor haar wordt opengehouden, haar zwaar gevulde boodschappentas voor haar wordt gedragen, haar stoel voor haar wordt aangeschoven etc, etc.

Maar misschien in het grote toverbos waar jij vandaan komt zorgen de elfjes liever voor zichzelf ...

21-03-2022 16:05

Telamon +9192

@trooop

Ik zal te weinig TV en social media kijken, wat ik ook doe, eigenlijk niet, dus krijg maar een klein beetje mee van dat woke gebeuren. Maar ik zie men dat al snel daar onder scharen, ook wanneer datgene niet bepaald overdreven is en werkelijk een probleem voor een bepaalde bevolkingsgroep, en wat je zou weten als je een beetje empathie en inlevingsvermogen hebt. Anderzijds wordt het een en ander overdreven, en dat maakt het irritant.

Maar dat is meer een welbekend probleem van mensen, niet van het 'woke' zijn. Woke staat voor mij voor 'wakker', bewust, en dat is iets wat iedereen zou moeten nastreven. Maar zoals altijd verpesten mensen ideologieën, politieke systemen en stromingen, door het niet helemaal te snappen of door onwetendheid.

Dat maakt 'woke' tegenwoordig irritant. Maar nogmaals, het zijn de mensen die dat doen.

Het irriteert mij ook geregeld, cabaratiers die niks meer kunnen zeggen want meteen weer een bepaalde groep op de teentjes getrapt. Anderzijds heb je mensen die wat conservatief zijn en voor wie verandering altijd te snel gaat, en dan voor het gemak maar in negatieve zin onder 'woke' scharen.

Mensen zijn gewoon irritant ;).

21-03-2022 17:52

Telamon +9192

@3sterren

Probleem is wie bepaalt wat een idioterie is? Wat jij overdreven vindt, of ik, vindt een ander normaal of niet veel gevraagd.

Maar ik begrijp je, en zoals hieronder al gesteld, zijn het de mensen die die beweging verpesten, door het niet helemaal te snappen en te gaan overdrijven. En dat irriteert de gemiddelde mens al wat, en de conservatievelingen voor wie verandering altijd te snel gaat, nog veel meer.

Anderzijds kunnen wij niet weten hoe het voelt om bijvoorbeeld transgender te zijn, en wordt er misschien ook wel te snel geoordeeld als zo'n iemand in onze ogen wat overdreven voor zichzelf en de zijnen opkomt. Misschien willen ze ook het momentum grijpen en opeisen wat ze menen te verdienen, of heeft men zo lang moeten wachten voor het veilig was zich uit te spreken, dat alles ineens naar buiten komt.

21-03-2022 18:00

Michiel Kapteijns +5372

Ik ben ervan overtuigd dat we alleen maar meer verdeeld raken door wokeness en de daarbij behorende identiteitspolitiek.

21-03-2022 18:46

Telamon +9192

@Michiel

Misschien wel, maar dat houd je sowieso altijd met verandering, en progessievelingen en conservatievelingen. Voor de conservatievelingen gaat verandering altijd te hard, en creëert dat heel veel weerstand. Progressievelingen hekelen het vasthouden aan verouderde omgangsvormen en waarden, die niet meer van deze tijd zijn.

En dat zou niet per se door wokeness komen, maar door intolerantie en gebrek aan begrip.

Ook mensen die ik overdreven 'woke' vind doen, ga ik niet haten. Soms moet je ook een beetje om elkaar kunnen lachen en weten dat mensen ook gewoon zijn zoals ze zijn, en dat dat ook altijd een reden heeft. En je hoeft niet met die mensen om te gaan.

21-03-2022 19:23

3sterren +20205

@Telamon
Goed dat jezelf het voorbeeld aanhaalt van ”transgender” (voorheen ook wel aangeduid als ’transseksueel’). Want hier wordt volgens mij precies de plank misgeslagen en is een mooi voorbeeld van doorgeslagen idioterie.

Om het even in ’Jip en Janneke taal te duiden: iemand geboren in het ’verkeerde’ lichaam, oftewel man in vrouwenlichaam en vrouw in een mannenlichaam. Dat onderwerp moet vanaf nu openlijk besproken kunnen worden, zonder dat er een taboe op rust. Daar ben ik het helemaal mee eens.
Een paar ingrijpende operaties en legio kuren later; en Hermien gaat voortaan door het leven als Herman en Dorus verder als Dorien.
Je zou dus als weldenkend mens kunnen concluderen dat Dorien het prachtig zou vinden, indien men haar na enige tijd zou aanspreken als jongedame, juffrouw, mevrouw, al naar gelang haar leeftijd en huwelijkse staat.
Voor Herman geldt hetzelfde, maar dan in de mannelijke vorm.
Tot zover niets aan het handje.

Maar niet voor de ’Woke Wappies’ hoor ...

Ik sla even een paar stappen over, want anders wordt het wel een heel lang epistel, en dat laat ik over aan jou : )

Omdat een groep mensen, in mijn ogen de ’Woke Wappies’, zich geroepen voelt om zich meer politiek correct te willen opstellen, krijg je onder groepsdruk via diverse sociale media platforms, de volgende idiote veranderingen ten faveure van de transgenders:
- De NS heeft het niet meer over ”Dames en heren, de trein van etc.” maar spreekt van ”Beste reizigers” nog niet eens zo ernstig, maar had van mij niet gehoeven. En van de transgenders die ik ken ook niet.
- In speelgoedzaken mag er niet meer de vraag worden gesteld: ”Is het voor een jongetje of een meisje?” Men mag het alleen nog maar hebben over mensjes. Blauw en roze is uit den boze, alles dient ’gender neutraal’ te zijn. Zeer kwalijke verandering.
- Het is uit den boze om het te hebben over ”Politieman, groentenman, metselaar etc.” Nee dat moet worden: politiemens, groentenmens, metselmens en ga zo maar door. Ridicuul dekt niet eens de lading.

Het meest kwalijke is nog dat deze veranderingen hun doel voorbij zijn geschoten, voor wat betreft de transgenders zelf. Die hadden zich er juist zo op verheugd om aangesproken te worden als mevrouw of mijnheer, mens waren zij namelijk al voor hun operatie.

Kappen nu, en weg ermee.

Voortaan weer lekker over voetbal hebben ...

21-03-2022 19:34

trooop +3885

@telamon:
Terecht punt. Dat verbaast mij ook altijd bij de standaardkritiek op ideologieën, als bijvoorbeeld het communisme (waar ik geen pleitbezorger van ben ofzo) wordt afgeserveerd door te stellen dat het miljoenen doden op z'n geweten heeft. Zoals jij zegt: dat zegt weinig over het idee; het waren de mensen die er misbruik van maakten.

Anderzijds dragen sommige ideologieën (misschien wel alle) van zichzelf al eigenschappen in zich die onbedoeld het slechtste in veel mensen naar boven halen. Ook voor het 'wokisme' valt daar helaas niet aan te ontkomen, zelfs niet in z'n oorspronkelijke betekenis. In het verlengde van goedbedoeld moralisme dreigt altijd het gevaar van heksenjacht. Altijd al zo geweest, maar nu is de halve wereld ook nog eens bewapend met twitter etc. Mensen worden pas serieus irritant als de omstandigheden ze daar aanleiding toe geven.

21-03-2022 20:00

Telamon +9192

@3sterren

Op die overdrijvingen doel ik ook, en ik had ook dat voorbeeld van NS in gedachten. Het is jammer dat dat soort gedoe het woke-gebeuren onderuit haalt. Zoals bijvoorbeeld ook echte 'wappies' die iedere belachelijke alternatieve theorie op internet geloven en spuien, en zo echte complottheoretici die kritisch denken en een punt hebben, ook ongeloofwaardig maken bij de meute.

Nee, ik zou als LHBTQHIKLAPOMNZS-er ook niet al die wijzigingen hoeven, puur respect en acceptatie.

21-03-2022 20:02

Telamon +9192

@trooop

Precies. In principe kunnen vrijwel alle politieke systemen prima werken, of in ieder geval beter, zelfs het kapitalisme. Gewoon de winsten en weelde veel eerlijker verdelen. Communisme ook prima, maar dan niet alsnog een elite die bijna dictatoriaal regeert. Een dictator ook prima, indien dit een wijs man met veel inzicht en visie is, die ook het beste voorheeft met ieder lid van de bevolking. Maar altijd het probleem van opvolging.

Het probleem is denk ik veelal dat macht een bepaald type mens aantrekt, veelal met grote ego's die zich willen laten gelden, die de sterke hang naar macht en aanzien hebben.
Zoals Jezus gezegd schijnt te hebben: 'diegenen die het meest macht begeren, zijn er het minst geschikt voor'. En zo is het veelal ook, dan ga je om de verkeerde redenen die positie ambiëren.

Sowieso hebben leiders van een samenleving teveel macht, en staan ze te ver af van het volk, met een legermacht ertussen.
We zijn dan ook eigenlijk gemaakt voor het stamleven; een kleine groep mensen die elkaar allemaal kennen, en die één man of vrouw naar voren schuiven, wat veelal een wijze oudere is, en die geen fratsen kan uithalen, want geen legermacht, en één van hen. Ook geen verleidingen zoals zelfverrijking, politieke carriere, etc.

Maar met je eens dus ;)

21-03-2022 20:17

Michiel Kapteijns +5372

Ik denk dat jij te naief bent en niet in ziet dat het middel wokeness enkel wordt ingezet om mensen monddood te maken. Als voorbeeld: iedereen weet dat mannen niet zwanger kunnen worden, maar hoeveel mensen durven nog te zeggen dat alleen vrouwen kinderen kunnen krijgen? Of er slechts 2 genders zijn? Wokeness heeft geleid tot een complete vorm van gedachtenpolitie

21-03-2022 21:40

trooop +3885

@telamon:
Zo zie je maar weer dat zelfs jezus wel eens gelijk had. Wel leuk ook dat jouw dictator kennelijk nog wel altijd een man is ;)

Helemaal eens dat haast alle systemen prima zouden kunnen werken. Al heb ik communisme altijd gezien als een uitzondering, aangezien competitiedrang volgens mij een diep verankerde menselijke eigenschap is, en mensen in z'n algemeenheid geen stap teveel zullen zetten als ze dat geen voordeel oplevert.

Daarbij denk ik dat die hang naar macht van nature in ons allemaal zit, maar dat de meeste mensen er al jong achter komen dat ze nou eenmaal maar beter wat eieren voor hun geld kunnen kiezen. De uit noodzaak geboren 'bescheidenheid' die daarop volgt is denk ik in de eerste plaats een aangeleerde houding, waar overigens niks mis mee is - integendeel.

Dat elites te ver van het volk staan is een begrijpelijk en populair idee, maar vergeet niet dat het door elites bedachte en door elites uitgevoerde europese project een periode van vrede, welvaart en technologische vooruitgang heeft gebracht die in de geschiedenis van de wereld z'n gelijke niet kent.

Tot slot kan ik me altijd moeilijk vinden in claims dat we speciaal ergens voor gemaakt zouden zijn. Ik zou zeggen dat de mens constant evolueert en dat we gemaakt zijn voor alles waar we kennelijk toe in staat zijn. Als dat moderne complexe massa-samenlevingen blijken te zijn, dan zijn we daar blijkbaar net zo goed voor gemaakt.

Niet helemaal met je eens dus, maar voor het belangrijkste deel wel.
(Veel belangrijker dan dit alles is namelijk de speelwijze van Ajax ;))

21-03-2022 22:37

Telamon +9192

@trooop

Ja, er is vast ooit ergens in de wereld een vrouwelijks dictator geweest, maar niet naar mijn weten ;). Maar die kan er uiteraard alsnog ook ooit komen.

Ja, competitiedrang zie je ook in de dierenwereld, en dus ook in de mens. Maar dat is hedentendage dusdanig doorgeschoten dat het niet gezond meer is. Succesvol zijn in de vorm van een goede functie, aanzien en geld, lijkt veruit het grootste doel in ons bestaan, soms zelfs het enige, in plaats van een goed mens zijn, voor jezelf en voor de ander, en voor de wereld, en bewuster en een beter/wijzer mens worden. Helemaal losgeraakt van het diepere en spirituele, een en al oppervlakkigheid.
Maar je hebt wel een punt. Wij hadden vroeger een Rus voor een week in huis, en die moest je echt leiden en in beweging krijgen; was heel timide, passief, etc. Dat is natuurlijk wel een erg kleine steekproef ;), maar mogelijk geen toeval.
Anderzijds wel weer vreemd dat je bijvoorbeeld puur voor het geld arts wil worden, en niet omdat je mensen wil helpen en een interessante functie wil uitoefenen, die niet geestdodend is.

Zelfde geldt voor macht. Ook mee eens, maar het is net als die competitiedrang in mijn ogen enorm uit balans geraakt. Binnen een stam was er wel een bepaald hiërarchie, maar er echt iets mee winnen viel tegen, vooral aanzien en respect (stamoudere). Tegenwoordig heb je als je aan de top staat enorm veel macht, ook aanzien en respect, maar ook enorm veel geld en invloed, waardoor je die enorme ongelijkheid krijgt. En waar het toen vooral in dienst staan van de stam betrof, is dat nu eigengewin en zelfverrijking.

Wat je zegt over die elites is zeker waar, maar ga er maar vanuit dat dat ook veelal vanuit eigenbelang is, want zijn financieel natuurlijk uitermate gebaat bij welvaart. Dat wij daar ook een klein beetje van hebben gedeeld, is een mooie bijkomstigheid. De gemiddelde werknemer wordt net genoeg betaald om rond te komen en daarnaast nog wat te kunnen leven, en zo tevreden gehouden en daarbij wel de noodzaak voelend full-time te blijven werken. Klinkt heel nasty, maar misschien is dat inderdaad wel nodig dit systeem draaiende te houden.

Ja, als mens kunnen we ons dankzij ons denkvermogen goed aanpassen, en altijd wel redden, maar zoveel mensen voelen zich eenzaam of alleen in een tijd waarin de bevolkingsdichtheid nog nooit zo hoog was. Uiteraard ook door individualisering, maar dat is ook een gevolg van het ieder voor zich denken, van die oppervlakkige ratrace. De verbinding, het gezamenlijk nastreven van werkelijk goede waarden en een diepere betekenis van het leven, is soms ver te zoeken. Dus ja, blijkbaar kunnen we zo ook leven, maar de vraag is willen we zo leven? Al weten we niet meer echt beter.

Maar inderdaad, dit alles boeit niet echt als je het afzet tegen Ajax en diens speelwijze ;), dat is waar iedere wereldburger zich druk over zou moeten maken.

22-03-2022 12:11

trooop +3885

Gevoelsmatig zitten we op dezelfde lijn. De leegte en de eenzaamheid alom, het gebrek aan klasse en diep gevoelde waarden, impliceren dat er van alles niet klopt aan de wereld van nu. Alleen: zou het ooit echt beter zijn geweest? Honger, ziekte, gevaar en de dood bepaalden in vroegere tijden het dagelijks leven alle gewone mensen ter wereld. Je zou kunnen zeggen dat we tegenwoordig vooral 2e graads problemen hebben, omdat de 1e graads problemen grotendeels onder controle zijn (op iets als het klimaat na).

Misschien is het gevolg van welvaart wel onvermijdelijk het gevoel van existentiële leegte. Zodra de echte noodzaak en urgentie verdwenen zijn komen we erachter dat leven nou eenmaal neerkomt op lijden. Als daar één bewijs voor is, is het wel dat we nu al bijna 5 jaar opgescheept zitten met ten hag!

22-03-2022 14:40

Telamon +9192

@trooop

Wederom wijze woorden, kan ik me helemaal in vinden. Met alle basisbehoeften voorzien voor met name de Westerse wereld, krijg je ook het Piramide van Maslow-gedoe natuurlijk ;). Dus die zoektocht naar zingeving, die velen ook maar niet lijken te vinden, en zo doelloosheid en leegte ervaren, zeker met de teloorgang van de kerk. Maar het stelt ons ook, als we daartoe kiezen of willen, in staat om te verdiepen, en te focussen op onze innerlijke groei en dergelijke, en beseffen waar het werkelijk om draait in het leven. We krijgen ook meer te maken met verleidingen en andere demonen, die ons testen en kunnen helpen betere mensen te worden.
Dus het is uiteindelijk hoe je er zelf mee omgaat.

Ja, druk bezig zijn met en zorgen over basisbehoeften, leidt af van, en maakt dat je minder tot geen ruimte en tijd hebt voor bezinning en existentiële vragen en dergelijke, waardoor je mogelijke leegte ook minder ervaart, en ook veel meer waardeert wat je wél hebt. Ik denk dat welvaart er vaak ook voor zorgt dat je meer baalt van wat je niet hebt. Omdat men dan vaak meer gericht is op het materiële en het oppervlakkige, en de verwachtingen van de omgeving groot zijn.

Geniale afsluiter ;)!

22-03-2022 20:25

IRBaboon +6852

Het grote probleem van woke mensen is dat ze een absolute moraal claimen en wie die niet omarmt is de vijand.

22-03-2022 22:46

Ferd +38469

"de man had nooit weggestuurd mogen worden" …. hij is dan ook niet weggestuurd, hij is opgestapt

22-03-2022 03:57

Erik20 +7365

Overmars is weg, maar gelukkig hebben we de koffiedame en toiletjuffrouw nog! Die zijn net zo belangrijk voor de club.

21-03-2022 15:13

DiAngelo +2408

Mooi voor Overmars en zeker voor Antwerp ....
Jammer voor Ajax, maar n andere oplossing zat er niet meer in

21-03-2022 15:01

Bc te P +22130

Au, dit is pijnlijk

21-03-2022 14:58

martijn1 +680

Zou Ajax hier nog een zaak van maken? Ze hebben toch aardig negatief in het nieuws gestaan, en Overmars gaat gewoon ergens anders werken alsof er niks aan de hand is. Sponsoren die twijfelen ect ect

21-03-2022 14:56

Stamhoofd +11533

zou erg kinderachtig zijn

21-03-2022 14:59

AFCAjax +17839

wat voor zaak wil je ervan maken dan? je had Marc nooit moeten ontslaan.

21-03-2022 15:07

FGLJN +3889

@AFCAjax:
Ik denk inderdaad ook niet dat er een zaak is. Maar what the fuck, waarom zou je hem nog bij de club laten werken na zoiets? Terwijl die vrouwen er ook nog steeds gewoon werken?
En, wanneer je sponsoren wil behouden? Enzovoorts.
Als een willekeurige corrupte CEO zich misdraagt, ben je het er toch ook niet mee eens wanneer diegene een "foei!" krijgt en er verder gewoon mee wegkomt? Waarom dan zo'n dubbele standaard als het om Overmars gaat?

En, uhm, los daarvan, hij is niet eens ontslagen he..

21-03-2022 17:42

AFCAjax +17839

je moet de boel niet overdrijven Marc heeft een foto van zn lul gestuurd, ongetwijfeld na heel wat sexting heen en weer vooraf. kan me niet voorstellen dat Marc ineens uit het niets dacht laat ik eens een foto van mn lul sturen.
hoe dan ook moet dat slachtofferschap van die vrouwen niet overdreven worden, als je als volwassen vrouw mentaal helemaal kapot bent door het aanzicht van een penis was er al wat meer mis met je.
Die moeten na excuses en belofte het niet meer te zullen doen gewoon niet zeiken.
Marc dient zn excuses aan te bieden en het niet meer te doen.
woke mensen moeten ophouden te doen alsof hij iemand verkracht heeft of dat hij gedreigd heeft met ontslag als ze hun bek open doen of wat dan ook (misbruik van zn positie).

21-03-2022 18:32

meerschehelden +2313

Wat kut zeg. Kom dan gewoon terug.

21-03-2022 14:55

Altijdindestraat +40036

Belgie is altijd toevluchtsoord geweest, is het niet vanwege de belastingklimaat dan wel voor een paar dickpics...

21-03-2022 14:44

Telamon +9192

Fijn voor hem, zal afleiding bieden en meteen de kans zijn wangedrag achter zich te laten en te laten zien dat hij ervan geleerd heeft.

Wel prima dat hij weg is bij Ajax, los van dit gedoe. Werd en wordt altijd geprezen, maar ik zie een man die als Technisch Manager bij Ajax begon, zich van meet af aan niet aan Plan Cruijff hield, en het om hem heen allemaal liet ontsporen om steeds wat meer macht te grijpen, andersdenkenden er op een gegeven moment hielp uit te werken, later er zelf uit te werken, de technische alleenmacht te grijpen en Technisch Directeur te worden zonder enige vorm van een Technisch Hart, en ook meer inspraak in de jeugd op te eisen. Het past bij het zakenmannetje zijn en zo veel vanuit eigenbelang en -gewin denken.

Een TD die vriendjes bij elkaar zoekt, en die zijn trainers enorm veel macht geeft. De Boer mocht al zijn aankopen doen, want dat verdiende hij wel volgens Overmars, ookal waren dat absolute mismatches als Van der Hoorn, Gudelj, etc. En dat terwijl net was afgesproken dat een Technisch Hart daar over zou gaan, en zeker niet de trainer, een passant, even zou bepalen. Dus meteen het verloochenen van de wens van degene die vertrouwen in hem had, en dankzij wie hij bij Ajax terecht was gekomen.

Nu met Ten Hag weer, ook meerdere miskopen door de trainer laten doen. Een speelwijze toelaten die niet des Ajax is (alleen maar flankspel en veelal voorzetten), en van Ajax een koopclub maken.
Al jaren speelt jeugd alleen uit nood, en als er geen andere, meer ervaren speler aanwezig is, door bijvoorbeeld een miskoop op die positie (Gravenberch en Timber). Als Marin en Magallan of Alvarez als CV, of Schuurs waren geslaagd, hadden zij niet gespeeld, en had je geen enkele jeugdspeler in je basiself. Talenten als Taylor, worden puur voor de bühne er sporadisch eens ingegooid in een reeds gespeelde wedstrijd waarin alle tempo en urgentie en druk uit is. En Rensch puur uit nood als Mazraoui wegvalt en nu Klaiber is weggevallen. Ten Hags opmerking over Ünuvar verraste mij dan ook niet. Die wordt er ook nooit klaar voor als je hem niet geregeld laat ruiken in Ajax 1. Sinds wanneer moet een talent er meteen 90 minuten staan uit het niets?

Ook houdt men er geen rekening mee dat Overmars het salarisplafond er volledig af heeft weten te krijgen, en enorm transferuitgaven heeft mogen doen. Dat is vooral de reden dat Ten Hag net wat meer succes dan zijn voorgangers heeft behaald, en dat Overmars veel betere spelers heeft kunnen halen dan zijn voorgangers.

Een TD van Ajax zou ook jeugdspelers die blijven hangen en van enorm veel waarde voor Ajax worden/zijn, net zo moeten gaan belonen als je topverdieners die je hebt aangetrokken, om ze zo nog net wat langer te binden. Je kan beter investeren in het langer binden van een toptalent dat volledig is ingespeeld en een heel belangrijke schakel is geworden, dan nog veel meer geld uitgeven aan een aankoop met ook een hoog salaris, waarvan je nog maar moet zien of het wat wordt, en deze zal sowieso veel meer aanpassingsproblemen kennen en niet ingespeeld zijn.

21-03-2022 14:42

BokkieBokstra +11310

En dan maar afwachten of er weer zo een TD komt. Overmars heeft goed gedaan voor Ajax. Prima, ben ook voor het kiezen voor jeugd maar houd er wel rekening mee dan je eens een jaar Conference League speelt en niet meespeelt voor de titel. Vraag me af of dat gepikt wordt.

21-03-2022 14:55

Telamon +9192

@Bokkie

Nergens op gebaseerd, het succesjaar was met Mazraoui, De Ligt, Frenkie, Van de Beek, Onana als basisspelers.
En Bakker, Schuurs, Eiting, Gravenberch, De Wit, Ekkelenkamp, Dolberg, Cerny, Lang veelal als breedte.

Dat was veruit je beste seizoen.

Jeugd is opgeleid in je speelwijze, kan vaak veel meer potentie hebben dan aankopen want potentie en kwaliteit is nogal duur, zeker als het een mix van ervaring + kwaliteit is, is veelal onhaalbaar voor Ajax.

Jeugd brengt ook enorm veel gretigheid, drive en leergierigheid, en daarbij vaak een goede teamgeest. Enorm belangrijk zaken. Voeg daar een paar topaankopen aan toe, en wat ervaring, en je hebt de ideale mix.

Timber is zowat je beste speler momenteel, eigen jeugd. Gravenberch in goede doen ook. Taylor kan heel makkelijk mee en zou in mijn ogen een zware verbetering zijn ten opzichte van Alvarez.

21-03-2022 15:31

BokkieBokstra +11310

Precies die topaankopen met ervaring, die heeft Ajax wel gedaan. Met hoge salarissen. Dat was het beste seizoen, De Jong en de Ligt toen heel belangrijk, topspelers dat was een tref. Toch, jeugd de kans geven kost tijd.

21-03-2022 19:47

Robbie en de Kock +11168

In België doen ze niet zo moeilijk.
Daar zijn ze wel erger gewend.

21-03-2022 14:38

Indy073 +8967

Tja als ik me een naakte overmars moet voorstellen lijkt het ook snel op het standbeeld van menneke pis. Misschien willen ze daar zelfs samen op de foto met hem.

21-03-2022 14:43

3sterren +20205

Post van de dag, top ! ...

21-03-2022 15:55

3sterren +20205

Daar heet het dan geen dick pic, maar een selfie ...

21-03-2022 15:57

XRaY +18970

Heb ooit eens ergens gelezen dat die man ook in de paarden zit en dan met name in Arabische volbloed. Hij schijnt een hengst te hebben die miljoenen vertegenwoordigt en waar de hele wereld achteraan zit. De beste man verkoopt telkens nee en gebruikt dit paard voornamelijk om eigen veulens te maken die weer voor grof geld verkocht worden. Daarbij verkoopt hij ook de lading 'wit goud' van dat beest Een ieder die dat gewilde kwakkie wilt hebben moet dan het lieve sommetje van 8000,- aftikken. Dit gebeurt een kleine 800 keer per jaar en levert hem alleen al ruim 6 miljoen per jaar op.

Je kan in dit geval wel zeggen dat zowel de man als het paard beide in het bezit zijn van een gouden pik. In dit geval kan je toch wel stellen dat Overmars in een gespreid bedje terecht komt. Even de koppen bij elkaar en over tot de orde van de dag.

Wens hem succes en wellicht tot ooit.

21-03-2022 14:38

Robbie en de Kock +11168

800 keer per jaar?? Dat paard moet ondertussen een paar O benen hebben van heb ik jou daar.

21-03-2022 14:43

XRaY +18970

Bizar he haha. Nog even opgezocht voor de zekerheid het staat er echt.

21-03-2022 14:48

DaHool +170

2,5 keer per dag....moet kunnen hahaha

21-03-2022 15:12

KingOfTheMatch +7026

Breaking: vrouwelijke ex-collega ging Marc voor en maakte vorig jaar overstap van Ajax naar Antwerp.
In geheel gepaste verwachting blijft Marc haar stalken in zijn nieuwe job.

(Geintje natuurlijk)

21-03-2022 14:32

Miskopabal +2898

Het is alsof je je ex, waar je stiekem nog gevoelens voor hebt, verder ziet gaan met haar leven..

21-03-2022 14:32

MankeNeliss +9814

Dat is snel die laten er geen schaamhaar over groeien..

21-03-2022 14:29

Indy073 +8967

Binnen 2 maanden zit er een bos waar erik ten hag zijn schedel jaloers op is ;)

21-03-2022 14:36

artteun +944

raar gevoel bij, had hem liever nog bij ons gezien, maar gezien wat er gebeurd is , was dat niet meer mogelijk. Hopelijk via deze omweg na 3 -4 jr weer bij ons? heeft wel een neusje voor zaken en nu moeten we maar zien hoe het nu gaat met Kjh...

21-03-2022 14:25

Heldhaftig +11456

Ze kotsen hem daar nu al uit maar wacht maar tot ze kampioen worden over een aantal jaar.

21-03-2022 14:23

afcsja +2458

Gaat Marc nou in België buiten de deur poepen?

21-03-2022 14:20

afcsja +2458

Autocorrect denk..

21-03-2022 14:53

KingOfTheMatch +7026

Transfer Gravenberch naar Bayern afgeketst. Gaat naar Antwerp.
Ten Hag verkiest Antwerp boven MU.
Kom maar door met het eerste supertalent vanuit Antwerp naar Ajax Marc

21-03-2022 14:18

Heldhaftig +11456

Antwerpsche Football Club Ajax

21-03-2022 14:23

KingOfTheMatch +7026

Wel mooi dat Antwerp niet achter de cancel meute aan loopt en Marc een tweede kans geeft. Je gaat er vanuit dat Marc z'n lesje heeft geleerd en z'n broek aanhoudt als er foto's gemaakt worden in de toekomst

21-03-2022 14:30

Sampaoli +39171

Zeer naar gevoel bij. Overmars hoort bij Ajax of nergens.

21-03-2022 14:12

Jake the Snake +17349

Pijnlijk om hem daar te zien. Krijg toch het gevoel dat Ajax (RvC) zich teveel onder druk heeft laten zetten door de publieke opinie die door the Voice natuurlijk op kookpunt stond. Non actief, zoals Molenaar zei, was een veel betere optie geweest. In afwachting van ISR.

21-03-2022 14:10

Nr.10 +111040

@jake the snake, het is wel altijd makkelijk lullen als je het fijne er niet van afweet. Misschien heeft men bij Ajax echt wel overwogen om hem eerst even te schorsen of op non-actief te stellen. Misschien is ook nog niet alles naar buiten gekomen. Vergeet niet dat Overmars zelf is opgestapt, hij is niet ontslagen, en ook zelf afstand heeft gedaan van dat tekengeld. Dat betekent wel dat Overmars zelf van mening was dat hij niet door kon, anders had hij dat echt niet zomaar gedaan, die man zat wel goed bij Ajax. Ook betekent het misschien wel dat Ajax het snel heeft willen 'schikken', omdat men bang was dat er anders meer naar buiten zou komen.

21-03-2022 14:28

YRGI +32928

Deze man heeft kennelijk ook weinig idee van hoe dit valt zo snel na dat geintje. Apart.

21-03-2022 14:09

KingOfTheMatch +7026

Je zou maar kantinejuffrouw zijn bij Antwerp en je hoort wie de volgende directeur voetbalzaken wordt .....

21-03-2022 14:20

Writehistorywithfutere +108

lijkt me evident dat we marc netto achter ons moeten laten en op zoek moeten naar een nieuwe td, ik denk dat Huntelaar dit in zich heeft

21-03-2022 13:56

Altijdindestraat +40036

Nou Huntelaar is er nog echt niet klaar voor, maar kan dat wellicht wel worden in de toekomst.

21-03-2022 13:58

PH2BOT +40264

Er lopen daar alleen maar 70+ koffiejuffrouwen rond....zullen leuke dickpics worden Marc. Noblesse oblige.

21-03-2022 13:53

Sjakio +2369

Moreel gezien wel heel snel, maar slimme zet van Antwerp

21-03-2022 13:52

ElSalvador +1698

Is Antwerp iig. wat slagvaardiger dan onzer Ajax met de zgn. Europese ambities.

21-03-2022 13:52

Altijdindestraat +40036

Jij volgt Ajax echt op de voet...

21-03-2022 13:58

Nr.10 +111040

Tja, hij wil blijkbaar toch nog graag door als TD, en hij heeft natuurlijk weinig opties. Mooi voor hem dat er toch nog een club is gekomen.

21-03-2022 13:50

Joko +5063

Echt kut dit, had gewoon bij ajax verder gemoeten. overdreven gejank in nederland

21-03-2022 13:50

Altijdindestraat +40036

We moeten verder Overmars is geschiedenis, wie weet wat er in de toekomst ooit gebeurt.

21-03-2022 13:56

Ajaxhartt +10712

Lullig lijkt me een beter woord dan kut in dit verband.

21-03-2022 14:08

fluwelenlinker +11728

Antwerp? Echt waar? Het is duidelijk dat Marc nog niet bij zijn positieve is. Louche en immorele bende daar. Dit is een hele slechte keuze Marc! Dan zou zelfs Feyenoord nog een betere keuze zijn geweest.

21-03-2022 13:49

Altijdindestraat +40036

Verklaar je nader? Bronnen ben echt benieuwd ernaar kom je uit Antwerpen?

21-03-2022 13:56

fluwelenlinker +11728

Sterke man Paul Gheysens is een mini Abramovic. Iemand die politiekers en grote bouwpromoteren postjes aanbiedt in het bestuur van zijn voetbalclub, vertrouw ik voor geen haar. Sommigen zullen het geniaal vinden, ik vind het stinken. Zowiezo hangt aan clubs die financieel volledig afhankelijk zijn van 1 geldschieter altijd een geurtje en een risico. Ik vind het een heel bizarre en domme keuze van Marc. De kans dat je vroeg of laat weer in een slecht daglicht komt te staan door met dit soort figuren in zee te gaan, is behoorlijk groot. En dat op een moment dat hij juist gebaat zou zijn bij een positieve beeldvorming. Maar ja, we zullen het zien.

21-03-2022 20:26

Biss +10068

‘Louche en immorele bende daar‘.

Hahahah als dat zo is, past het juist bij Overmars.

21-03-2022 14:03

Ajaxhartt +10712

Wat zou dickpic zijn in het Vlaams? Pielekepic?

21-03-2022 13:48

3sterren +20205

Een foto nemen heet daar een foto trekken, dus in geval van Overmars iets zoals: ’getrokken plassertje’ en in het geval van Bogarde misschien ’trekdrop’ ...

21-03-2022 16:28

josajacied +3547

Ik las op Sporza in de comments dat hij een bedrijfstelefoon krijgt zonder camerafunctie.

21-03-2022 13:48

AFCAMM +11341

Benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Lijkt me een mooie uitdaging voor hem.

21-03-2022 13:46

Keizer020 +1583

Viel te verwachten dat een buitenlandse club hem zou oppikken. Hopelijk bewijst hij Ajax nog een laatste dienst en neemt hij Labyad en Klaiber mee.

21-03-2022 13:45

Nr.10 +111040

Labyad’s contract loopt gewoon af over twee maanden.

21-03-2022 13:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.