Heitinga bevestigt geruchten: 'Ben in gesprek met Liverpool'

door Bart Veenstra 86

Bron De Telegraaf

Heitinga bevestigt geruchten: 'Ben in gesprek met Liverpool'

door Bart Veenstra 86

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

John Heitinga is inderdaad in gesprek met Liverpool over een rol in de technische staf bij de Engelse topclub. Dat bevestigt de voormalig Ajacied zelf tegenover De Telegraaf. Eerder werd in Engeland geschreven dat Heitinga door Slot gevraagd is voor een rol in de technische staf van The Reds.

Bestel het nieuwe Ajax-thuisshirt in de Ajaxshop!

Op basis van de geruchten in de Engelse media deed De Telegraaf navraag bij Heitinga. 'Het enige dat ik nu kan zeggen, is dat ik ben benaderd en dat mijn zaakwaarnemer Rob Jansen en ik in gesprek zijn', zegt de voormalig Ajacied tegenover de krant.

In het vorige seizoen was Heitinga onder David Moyes assistent-trainer bij West Ham United. Moyes vertrok na het afgelopen seizoen en zodoende kwam er ook een einde aan het avontuur van Heitinga bij de club uit Londen. Bij Liverpool zou hij mogelijk in de Premier League actief kunnen blijven.

Heitinga kent Liverpool

Heitinga is overigens geen onbekende in Liverpool. Tijdens zijn spelerscarrière kwam hij uit voor rivaal Everton. Bij de club was hij aanvoerder, speelde hij 129 Premier League-duels en werd hij in 2012 uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Een mogelijk dienstverband bij Liverpool zal dan ook gevoelig liggen bij de fans van Everton.

De Telegraaf schrijft dat het niet opvallend is dat Slot uit is gekomen bij Heitinga. 'Bij Jong Ajax werkte Heitinga als coach samen met Marcel Keizer, die samen met Slot en Sipke Hulshoff bij SC Cambuur aan een voetbalvisie sleutelde, die hem bij Feyenoord zo veel succes bracht. Die visie werd door Heitinga ook omarmd.'

Voor zijn avontuur bij West Ham United werkte Heitinga jarenlang bij Ajax. Dat deed hij in de jeugdopleiding en bij Jong Ajax. In het seizoen 2022/23 nam hij in januari het stokje over van Alfred Schreuder, die vanwege teleurstellende resultaten werd ontslagen. Met Heitinga aan het roer knokte Ajax zich terug in een titelstrijd. Na de verloren Klassieker half maart was het echter gedaan met de titelaspiraties en uiteindelijk zou Ajax derde worden. Daarnaast werd de bekerfinale tegen PSV na het nemen van strafschoppen verloren.

Zet nu in op de EK-wedstrijden! Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajaxtrouw +6327

Als assistent onder een goede trainer komt hij het beste tot zijn recht.

10-07-2024 09:27

Mijnclub33x +9761

Een Heitje voor een karweitje

09-07-2024 15:23

Ferd +38293

leuk voor John, ik wens hem het beste

09-07-2024 07:12

nightgoat +30812

Ik weet niet veel maar gelukkig kan het altijd nog erger;

Hedwiges Maduro.

Ofzo.

09-07-2024 00:08

JariLitmanen87 +7934

Zullen ze leuk vinden bij everton.

08-07-2024 23:35

twynestar +28128

daar moet hij zich niets van aantrekken

10-07-2024 09:11

Oempaloempa +1475

Ik gun hem veel succes. Ben van mening dat Ajax beter af was geweest als ze Heitinga hadden gehouden, i.p.v. hem te dumpen.
Heitinga wist wat er in de jeugd rond liep.
Had een zooitje floptransfers kunnen schelen.

08-07-2024 22:28

Ferd +38293

ook Heitinga gebruikte de jeugd niet. Regeer bleef omdat hij dacht onder Heitinga een kans te krijgen, dat gebeurde niet

09-07-2024 07:12

FdJMdL +4505

hopelijk gaat ie dit keer wel penalties trainen daar

08-07-2024 20:55

FCDuivendrecht +5466

“Kind van de club” dat de targets niet haalde om hoofdtrainer te worden en vervolgens z’n zaakwaarnemer de opdracht gaf om de werkrelatie met Ajax dusdanig te verstoren dat de club niets anders kon dan hem ontslaan en een dikke oprotpremie geven.

Heitinga mag van mij de hik krijgen met z’n domme kop.

08-07-2024 20:16

AFCA020! +6083

Kijk… met zulke “fans” heb je geen vijanden meer nodig 🤣🤣

Mijn hemel zeg 🤦🏼‍♂️

08-07-2024 21:57

Hersenspinsel +7981

Maar Duivendrecht heeft wel gelijk dat Heitinga zich als een verwend egoïstisch kind gedroeg.

Met te veel egoïstische vrienden heb je ook geen vijanden meer nodig.

09-07-2024 06:52

Ferd +38293

FCDuivendrecht gebruikt te stoere taal omdat hij graag de toetsenbordhooligan wilt uithangen (met z'n domme kop) maar in de kern heeft hij wel gelijk. Heitinga werd aangesteld als interim, maar begon na 3 gewonnen wedstrijden zo te azen op een vaste aanstelling dat hij zichzelf de deur uitwerkte

09-07-2024 07:14

Web +178830

Allemachtig
Wat een mooie uitdaging voor Heitinga denk ik te lezen
Maar alles is weer zuur
Een ding weet ik wel zeker
Arne Slot is niet gek, en weet heel goed wat hij doet

08-07-2024 19:10

AFCA020! +6083

Inderdaad Web!

Het is hem meeeeer dan gegund. Geweldige kans en uitdaging voor Johnny.
Blijft jammer hoe hij bij ons door wat “beleidsbepalers” voor het blok is gezet, NA een (lange) winterstop en transferperiode en tevens onder valse beloftes.

Maar goed daar is inmiddels genoeg over gezegd, ik gun Johnny het allerbeste! Maak ze gek daar ouwe 💪🏼💪🏼

🤍❤️🤍

08-07-2024 21:56

WantAmsterdam +115905

Leuke gozer. Maar een grote meerwaarde als trainer in wat voor een functie dan ook zie ik voor hem niet weggelegd, laat staan hoofdtrainer zelf. Kan denk ik goed met jonge jongens, kan ze menselijk en met zijn ervaring als verdediger beetje helpen waarschijnlijk.
Maar meer ook niet, hoofdtrainer zal hij nooit in slagen, en ja, dat kan ik nu al zeggen.

08-07-2024 19:06

Web +178830

Je laatste zin is heel knap
Want jij zal wel veel trainingen gezien hebben en bij hem in de kleedkamer enz
Ik weet niet beter dat jongens als Unuvar en Hansen enthousiast waren over Heitinga

En het half jaar Ajax was geen succes maar dat hoeft niet te zeggen dat hij het niet in de vingers heeft

08-07-2024 19:13

Aurelius1 +19681

Het is belachelijk dat mensen telkens blijken te weten hoe trainers als trainer functioneren, terwijl ze werkelijk nóóit naar een training zijn geweest of weten wat ze in de kleedkamer hebben gezegd. Een fascinerend fenomeen, met het bord op schoot denken een trainer te kunnen beoordelen.

08-07-2024 20:12

OwenStevenDalberg +27437

Het gaat uiteindelijk om de resultaten en het spel en die waren allebei gewoonweg kut. En daar wordt een trainer terrecht op afgerekend. Een blinde kon nog zien dat Heitinga ongeschikt was. Hoe goed hij ook in de groep ligt of hoe leuk z'n trainingen ook zijn, het gaat om resultaten. Mischien dat het ooit nog komt, maar nu was hij niet de juiste man.

08-07-2024 22:31

WantAmsterdam +115905

Zijn uitspraken zijn genoeg, als je niet snapt dat je op pingels moet trainen voor een finale dan mis je belangrijke capaciteiten om trainer te zijn.
Maar ja, weer typisch dat het precies deze twee namen zijn, Web, die elke echte Ajacied moet verdedigen, en Aurelius, die niet eens in trainers geloofd, maar om zijn punt te vestigen er toch aan mee doet.

09-07-2024 00:44

Ferd +38293

ach Aurelius, het maakt toch niet uit hoe trainers functioneren, is het niet? Het gaat toch puur om de kwaliteit van de spelers, en helemaal niet om de trainingen, het tactische plan etc? Dat bral je tenminste altijd, zonder ook maar op een training te zijn geweest of te weten wat er in de kleedkamer wordt gezegd (door iemand die volgens jou en je achterhaalde en uit z'n verband getrokken onderzoekjes 0,0 invloed heeft)

09-07-2024 07:16

Web +178830

@WantAmsterdam
Je moet eens leren wat genuanceerder te zijn, daar gaat het bij velen fout hier. Het is allemaal niet zwart wit

Ook telkens in de je betoog mijn naam te noemen zegt alles
Kap daar eens mee
Wat staat er in mijn laatste zin?
Leren lezen moet je ook nog
Inhoudelijk lees ik nooit iets bijzonders van jou
Alleen maar afgeven is het
Maar een troost ik heb de gouden tijden mee gemaakt
En dat gaat bij jou nooit gebeuren, dat denk ik niet alleen maar weet ik zeker
Vanavond van Basten weer aan de beurt?
Gisteren Maduro gezien, wat een inhoudelijk fantastisch verhaal, kijk het maar terug

Alles is aannames bij jou, maar dan ook alles

09-07-2024 07:45

WantAmsterdam +115905

Ik ben juist iemand die nuance probeert te brengen. Maar een slechte trainer zal nooit een goeie trainer worden. Zelfde als een slechte speler geen topper wordt. Bij Magallan zag ik ook eigenlijk al bij de eerste balcontact dat het niks zou worden. Zelfde heb ik met Sjonnie en zijn uitspraken die duidelijk maken dat hij er heel weinig van snapt.
Wat Van Basten ermee te maken heeft is me een groot raadsel. Ja ik vind hem een waardeloze analist die weinig geïnteresseerd is en er weinig van snapt, heeft helemaal niks met Sjonnie te maken, jij kunt gewoon niet met kritiek op “echte Ajacied “ of grote Ajax spelers omgaan.

09-07-2024 14:51

MarkP +21507

En steijn dan?

08-07-2024 18:34

papflapjes +6989

Die wordt assistent van Dirk Kuyt

08-07-2024 21:29

AjaxPositivo +6944

Ben je net coach van Liverpool. Haal je iemand met een verleden bij Everton. Neem dan bijv Zenden of zo mee

08-07-2024 18:14

The Future +5479

Het gaat ook om competenties.... Als Slot Heitinga ziet als een goede aanvulling, moet hij hem lekker nemen.

08-07-2024 18:54

TeringHenkie +28172

Dan zal vh Schip ook snel wel volgen.

08-07-2024 18:04

AFCA020! +6083

Niet te hopen

08-07-2024 21:58

LukaLitmanen +81882

Waardeloze trainer met zijn simpele kroegentocht uitspraken

08-07-2024 17:49

401Middenweg401 +5977

Huh? Johnny kon er toch geen reet van? Dat lees ik hier tenminste al ruim anderhalf jaar...

08-07-2024 17:33

Slang3 +45677

paar hesjes klaar leggen en de pionnen op ruimen lukt hem ook in Liverpool wel

08-07-2024 17:48

401Middenweg401 +5977

Ah, gelukkig. De zure hutten met dito humor zijn nog niet met vakantie.

08-07-2024 17:56

AFCA020! +6083

@middenweg

Ja die zichzelf “supporter” noemende accountjes neem ik al lang niet meer serieus.
Zou ik als ik jou was ook niet doen ouwe, scheelt een hoop ergernis 🤪

08-07-2024 22:00

afca1985 +21150

Dat zullen ze in het blauwe deel van Liverpool leuk vinden.

08-07-2024 17:20

TeringHenkie +28172

Zal hij een zaag meenemen?

08-07-2024 17:19

Balgevoel +30817

Hier zal Marcel Keizer een vinger in de pap gehad hebben. Heitinga én Slot waren zijn assistenten en Keizer en Slot schijnen zeer goede vrienden en 'vakbroeders' te zijn. Van harte, John, wat een schitterende functie bij een schitterende club.

08-07-2024 17:06

FysioPat020 +25570

Deze zag ik niet aankomen en vind het maar een rare keuze van Slot om een voormalig Everton speler erbij te halen.

08-07-2024 16:44

3sterren +20205

Maar dat een voormalige en bovendien succesvolle Feijenoord trainer uitkomt bij een op en top ras Ajacied, is dat soms minder raar ? …
; )

08-07-2024 17:29

Bryan95 +720

Wat maakt dat uit dan?

Zou Slot dan niet bij hem uit moeten komen omdat John een Ajacied is en hijzelf niet ?

08-07-2024 17:36

lexy88 +8816

Vind ik zelf veel minder raar dan de Liverpool-Everton connectie ja. Slot was Feyenoord trainer ja, maar stel dat het de soep in loopt bij Liverpool en Bosz is weg bij PSV dan gaat hij toch lachend daar aan de slag? Slot is geen Feyenoord-man zoals Boskamp ofzo

08-07-2024 17:38

3sterren +20205

@Bryan95
Dat maakt mij helemaal niets uit wat mij betreft blijven zij tot in de eeuwigheid een koppel.

Maar lees eerst de reactie eens goed op de post boven mij voordat je op mij reageert.

08-07-2024 17:41

Web +178830

Arne Slot is van huis uit een Ajax man
Hij komt uit Bergentheim,

08-07-2024 19:17

Omar +17158

Als Everton man bij Liverpool aan de slag gaan, ai pijnlijk

08-07-2024 16:34

TeringHenkie +28172

Omar and the Howlers, precies dat zullen ze hem niet in dank afnemen

08-07-2024 18:06

AjaxDeBesteClub +18786

Zoals ik hier al vaker heb gezegd. Heitinga is met afstand de beste coach geweest de laatste 2 jaar. Veel fans doen Heitinga echt tekort door hem met Schip, Steijn of Scheuder te vergelijken. Mooi dat Slot hem ook op waarde schat. Alleen voor zijn ontwikkeling zou het denk nog beter zijn als Heitinga ergens hoofdcoach kan worden.

08-07-2024 16:24

GNBL +89832 moderator

Minst slecht is een betere omschrijving.

08-07-2024 16:25

AjaxDeBesteClub +18786

We kunnen wel altijd negatief zijn. Maar op Heitinga viel wat mij betreft weinig aan te merken. Hij zette de poppetjes op de juiste plek. Waardoor o.a. Kudus en Bergwijn in vorm kwamen. Hij managede die spelers goed en gaf ze ook op hun flikker als dat nodig was.

En dat zorgde er samen voor dat we veel punten hebben gehaald onder Heitinga. Het voetbal was ook veel beter dan onder die andere 3. En het is de enigste trainer onder wie we de laatste 2 jaar topwedstrijden hebben gewonnen.

Slot is niet op zijn achterhoofd gevallen. Als hij hem naar Liverpool wilt halen. Dan zegt dat meer dan alle fans die zogenaamd negatief zijn. Want diezelfde fans bleven achter Schip en Schreuder aanlopen terwijl die er zichtbaar helemaal niks van bakten.

08-07-2024 16:33

papflapjes +6989

Negativiteit loont hier, jezus mina.

08-07-2024 17:10

WantAmsterdam +115905

Weinig aan te merken???
Die man begreep zelfs niet dat je voor een finale op pingels moet trainen. Dan snap je echt helemaal niks.
Bergwijn en Kudus waren niet in vorm. Kudus pikte zijn goals mee (meer ook niet) en Bergwijn was matig zoals altijd.
Was een waardeloze trainer, iets minder waardeloos dan Schip en Steijn maar nog steeds veel te slecht voor Ajax 1. Vond Schreuder overal toch beter/minder slecht.

08-07-2024 18:56

Web +178830

Die druk kun je nooit kopiëren hoor
Zo vreemd is dit
Sterker nog dat werkt helemaal niet

08-07-2024 19:07

AjaxDeBesteClub +18786

Heitinga heeft veel meer punten gehaald dan Schreuder. Dankzij hem deden we weer mee voor het kampioenschap. En Heitinga had ook een goede en vaste opstelling. Waardoor we beter gingen voetballen en Kudus en ook Bergwijn wel degelijk in vorm kwamen.

08-07-2024 20:13

WantAmsterdam +115905

Je snapt er niks van Web, je hebt dan ook niet voor examen geleerd want de druk kun je niet kopieëren?
Het is heel vreemd, Sjonnie heeft geen flauw benul.
Meer punten gehaald ja, maar Schreuder liet in het begin nog goed voetbal zien, maand september was gewoon leuk. Daarna was het ook niks inderdaad, ik vind allebei ook helemaal niks, daar niet van. Alle vier laatste Ajax trainers zijn compleet waardeloos.

09-07-2024 00:48

AjaxDeBesteClub +18786

De meningen zijn ook gewoon verdeeld of je op penalties kunt trainen. Maar laat dat een fout geweest zijn van Heitinga.

Die andere trainers zijn überhaupt niet eens in de situatie gekomen dat ze penalties konden nemen. Ik kijk naar de opstelling en het wissel beleid. Dat deed Heitinga harstikke goed itt tot die andere 3. En ik kijk naar de resultaten. Dat deed Heitinga ook een stuk beter.

09-07-2024 09:53

Mitchjo +6115

Heitinga heeft echt het IQ van een stoeptegel. Aardige gozer hoor, maar een waardeloze trainer.

08-07-2024 17:05

Aurelius1 +19681

Heb je z'n iq gemeten?

08-07-2024 17:22

Mitchjo +6115

Nou, daarvoor hoef je het niet te meten.

08-07-2024 17:52

WantAmsterdam +115905

Beetje logisch nadenken en dat begrijp je dat Mitchjo het vooral overal zijn voetbalintelligentie heeft. Daar blonk ie als speler al niet bepaald uit. Moest het toen al vooral van zijn mentaliteit hebben.
Als trainer is het nog erger “we trainden niet op pingels want het is maar een lotterij”. Zo stupide denkt zelfs een amateur trainer bij de fjes niet eens.

08-07-2024 19:01

Ferd +38293

en toch schat ik hem hoger in dan jou.

09-07-2024 07:20

3sterren +20205

@AjaxDeBesteClub
“Alleen voor zijn ontwikkeling zou het denk nog beter zijn als Heitinga ergens hoofdcoach kan worden”
Niet per se noodzakelijk. Heitinga heeft altijd naar de buitenwereld gecommuniceerd dat hij de weg der geleidelijkheid verkiest boven snel succes.
En die ene keer dat hij daarvan afweek heeft hem de kop gekost.

Met kleine stapjes kom je ook op je uiteindelijke bestemming aan …

08-07-2024 17:32

AjaxDeBesteClub +18786

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dit is ook een hele mooie stap.

08-07-2024 20:10

Bobje99 +7031

Oh man.. wat zijn er toch een hoop mensen die bij Ajax binnen vrij korte tijd bij het grof vuil gezet worden en vervolgens via een omweg alsnog de top halen.

Zou dat komen omdat ze allemaal tot op het bot gemotiveerd zijn nadat het bij Ajax niet gelukt is, of zou er in Amsterdam iets mis gaan?

08-07-2024 16:05

lexy88 +8816

Ik vind het wel een verschil of een trainer in de Premier League als assistent aan de slag gaat of als hoofdcoach. Want ik vind nou niet dat je kunt stellen dat, als Heitinga nu assistent wordt van Slot, hij de top heeft gehaald.

Datzelfde kun je dan namelijk zeggen van Mitchell van der Gaag - dat is toch ook geen toptrainer? Of Jaap Stam of Reiziger? Allen niet gepromoveerd tot hoofdcoach maar niet de top bereikt op een andere manier.

Overigens vraag ik me af in hoeverre van 't Schip, Schreuder, Steijn, Hamstra, etc "de top" gaan halen. Ik denk dat Ajax het hoogste is waar ze als hoofdtrainer / TD de scepter gaan zwaaien hoor.

08-07-2024 16:11

Bobje99 +7031

Hij is beginnend trainer en nu "al" bij Liverpool assistent. Dat ziet er veelbelovend uit. hij heeft dus kwaliteiten, dat lijkt me duidelijk. Bij Ajax is hij na een half jaar bij het grof vuil gezet. Het gaat me ook niet alleen maar specifiek over Heitinga, maar meer in algemeen. Het stempel "kan er niks van" is bij Ajax snel gegeven, waarbij het vervolg van carrières toch ook met enige regelmaat uitwijzen dat dit reuze mee valt.

08-07-2024 16:29

AjaxAllDay +67

Nou ja... grof vuil. Heitinga zag een kans om versneld hoofdtrainer te worden. Nou dat werkte niet... en vervolgens schakel je door. Dat is niet bij t grof vuil zetten... hij wilde zelf niet terug als trainer van Jong. Prima als hij bij Liverpool ervaring op kan doen en hopelijk iets leert van slot. Wie weet komt hij in de toekomst wel terug als hoofdtrainer bij ons aller.

08-07-2024 16:57

lexy88 +8816

Nou, voor mij is het niet duidelijk. Ik vond hem nooit goed uitleggen waarom dingen niet uitpakten als verwacht, wedstrijdanalyses geen hoog niveau (niet zo slecht als vh Schip maar toch). Ik plak er niet het stempel op "kan er niks van" (wie doet dat wel??) maar in het geval van Heitinga vind ik het niet bijzonder dat hij als ex-topspeler met Premier league ervaring door een NL'se coach bij een topclub gehaald wordt.

En wat de rest op spelers/trainers plakt van "kan er niks van" moet je gewoon met een korrel zout nemen. Want de druk bij Ajax is bijvoorbeeld al 10x zo hoog dan bij PSV, dat had bijv Pasveer ook aangegeven. En dus vind ik het volkomen logisch dat spelers/trainers buiten ajax volledig kunnen opbloeien.

08-07-2024 17:36

Sjaakvaak +26575

Nou nou, ik ben de laatste die Heitinga te vroeg af wil schrijven. Denk dat hij met meer ervaring en kennis nog een prima trainer zou kunnen zijn.

Maar vind dit nogal een ongefundeerd bericht. Dat hij als trainer met een Ajax-opleiding, en kennis van de PL, door een mede Nederlander wordt gevraagd om assistent-trainer te worden bij Liverpool; maakt Heitinga niet automatisch per direct een toptrainer hè.

08-07-2024 16:43

Dolblij +44704

Succes Heit, is je gegund.

08-07-2024 16:03

3sterren +20205

En wat mij betreft niet eennheel klein beetje.
Het ga je goed gozer …

08-07-2024 17:37

NIO +2981

Jammer dat oud top voetballers niet vaker kiezen voor een van persie route.. direct de top 3 willen coachen is schadelijk voor de top 3 clubs en voor de oud voetballer die daar als coach instapt.. trainer zijn is een ervaringsvak. Probeer het op lager niveau waar de verwachtingen minder hoog zijn en bouw dan zo aan je carrière.. vind het raar dat heitinga perse ajax trainer wou worden en dan nu genoegen neemt met verschillende rollen als assistent.

08-07-2024 15:57

Aurelius1 +19681

Cocu, frank de boer, bronckhorst, allemaal kampioen zonder ervaring als hoofdcoach.

"Probeer het op lager niveau waar de verwachtingen minder hoog zijn"

Op een lager niveau zijn de verwachtingen net zo hoog als bij Ajax. Als de verwachting is dat je op plek 10 moet eindigen met Nec zijn die verwachtingen net zo hoog als plek 1 bij Ajax.

08-07-2024 16:31

NIO +2981

Leuk je noemt nou precies de namen op die bij gebrek aan goede concurrenten kampioen zijn geworden alle 3 de namen hebben na hun kampioenschappen in NL niks klaar gespeeld bij andere clubs... en dit is schadelijk geweest voor de top3 clubs..

08-07-2024 17:15

Aurelius1 +19681

Van bronckhorst uitstekend gedaan bij rangers.

"en dit is schadelijk geweest voor de top3 clubs."

Beetje overdreven.

08-07-2024 17:19

VoorAltijdNummer14 +25321

Die heeft het bij deze enorm verbruid bij de Everton-aanhang. Is hem verder natuurlijk enorm gegund!

Wie weet steekt hij een hoop op van Slot en kan hij daarna in de middenmoot van NL of BE instromen.

08-07-2024 15:57

MPAjax +8357

Off-topic: ben benieuwd of Arne PSV spelers gaat kopen met Liverpool zoals Luuk de Jong... snap niet waarom ze geen PSV of Feyenoord spelers kopen aan de top maar wel van Ajax?

08-07-2024 15:56

Hijosdedioses +6524

Denk je nou echt dat Leverpool Luuk gaat kopen? Noem dan als voorbeeld Bakayoko, Schouten of Saibari

08-07-2024 16:32

Web +178830

Het is Heitinga gegund
Bij Ajax te snel de stap gemaakt, en was daar nog niet klaar voor

08-07-2024 15:54

Sergei77 +489

Ben van mening dat hij voor de bus is gegooid door met name VD Sar, hij wilde het niet overnemen van Schreuder, hij zou namelijk assistent bij het eerste worden , hem toch overgehaald omdat de club in brand stond uit clubliefde er toch ingestapt… eindstand hij ging ervan uit dat hij assistent zou worden maar kon de club verlaten!

08-07-2024 16:18

Web +178830

Helemaal mee eens 👍

08-07-2024 16:20

Aurelius1 +19681

Hij wilde DOLgraag hoofdtrainer worden. Je gaat in één keer 5 x zoveel verdienen, zit in de spotlights etc.
.

08-07-2024 16:36

WantAmsterdam +115905

Voor de bus gegooid? Hij aasde zelf als een gier op het hoofdtrainerschap, ook toen die interim was.

09-07-2024 00:49

Robertini +38894

Zou een mooie stap voor hem zijn.

08-07-2024 15:52

Patrick020 +22225

Gohh, zou een mooie stap zijn voor John

08-07-2024 15:42

mokum410 +3259

Wow Mike Verweij met de scoop! Verrassend

3x raden welke Mike Verweij geen greintje kritiek had op Johnny toen ie interim was

3x raden wie gratis kaartjes regelde bij West Ham voor Mike

08-07-2024 15:36

FelixGassenlicht +8924

Ik zou zeggen: Leuk voor Johnny.

08-07-2024 15:57

WantAmsterdam +115905

Kijk eens wie de zaakwaarnemer van Sjonnie is en het is allemaal logisch.

08-07-2024 19:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.