Feyenoord wint nipt van PSV en treft AZ in kwartfinale

door NielsOpdam 1573

Bron AS

Feyenoord wint nipt van PSV en treft AZ in kwartfinale

door NielsOpdam 1573

Bron AS

Feyenoord heeft woensdagavond met 1-0 gewonnen van PSV in de achtste finale van de TOTO KNVB Beker. De Rotterdammers kwamen na 31 minuten op een 1-0 voorsprong na een doelpunt van Quinten Timber. PSV wist de gelijkmaker niet te scoren, waardoor Feyenoord doorgaat in de beker. In de kwartfinale treft de ploeg van Arne Slot AZ.

FT | Feyenoord - PSV (1-0)

Opstelling Feyenoord:

Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Timber, Stengs, Wieffer; Nieuwkoop (72' Dilrosun), Gimenez, Paixao (89' Lingr).

Opstelling PSV:

Drommel; Teze, Ramalho (46' Van Aanholt), Boscagli, Dest; Til, Schouten, Tillman (46' Mauro Junior); Bakayoko (82' Vertessen), De Jong (82' Pepi), Lozano.

Doelpunten:

1-0 Quinten Timber (31')

Bijzonderheden:

- De meeste duels in de achtste finales van de TOTO KNVB Beker werden vorige week al gespeeld. PSV speelde in die week tegen FC Twente, een wedstrijd uit een eerdere ronde uit het bekertoernooi. Die wedstrijd werd eerder afgelast, waardoor dit duel pas nu gespeeld kan worden. De winnaar van dit duel speelt in de kwartfinales tegen AZ.

Lees meer over:
Plaats reactie

superajax +11451

Ach ja,hoe vaak heeft PSV al een onterechte pingel gekregen?

25-01-2024 19:44

Jarikoning +7205

Wat een verhaal met Ruperti. En maar afgeven op andere landen met corruptie.
Dit is corruptie tot en met. Maar een glas een plas en we latem alles zoals het was. Ajax zal ook wel braaf stil blijven.

25-01-2024 17:13

cl=5! +5373

Zo staat er ook nog iets open met een aansteker

25-01-2024 18:06

8bier +478

Knvb moet gewoon ballen hebben en die communicatie tussen Higler en Ruperti naar buiten brengen. Gebeurd niet.

25-01-2024 15:48

Redrum +96078

" Hey Dennis, Clay hier. Zullen we samen naar de afterparty gaan straks in het centrum?"

25-01-2024 15:52

Benjiben +4427

Feyenooit heeft ook Raymond van meenen in dienst een oud scheidsrechter van de knvb zal mij niks verbazen als die nog lijntjes uitzet met de knvb. Het is toch raar hoe iemand bij rtv Rijnmond werkt scheidsrechter word en iemand die scheidsrechter was manager jeugdopleiding word het zijn niet echt beroepen die op elkaar aansluiten

25-01-2024 14:00

Josey Wales +11667

Het is 1 grote incestueuse kakkerlakkenkliek bij de knvb en ook bij ESPN.
Ze hebben zich er lekker ingewurmd.

25-01-2024 20:52

w86 +9387

Ach we hadden ook een supermarktmanager die scheidsrechter werd. Wat is in jouw ogen dan een normale carrière-opbouw naar eredivisie scheidsrechter? (Jeugd en amateur scheids is geen beroep)

26-01-2024 13:54

OuweDibbes +11855

Volgend seizoen meteen de KKVB beker meteen aan Feyenoord geven. Scheelt veel ergernis en is goed voor de bloeddruk.

25-01-2024 11:32

MPAjax +8405

Geen neutrale supervisie meer met autoriteit binnen de LNVB

Volgens mij is de KNVB zoals we die kennen al jaren geleden begraven en is het nu een zombie entiteit geworden, de Liegende Nederlandse Voetbal Bond is uit de as herrezen.

25-01-2024 11:20

LukaLitmanen +81999

Clay Ruperti is bij ons 4e official zaterdag !!!

25-01-2024 11:17

MPAjax +8405

Wahaha nu zien de lampies het zelf. Dupe van wat wij al jaren weten en zelf ook al jaren wedstrijden door onterecht gelijkspelen of verliezen. Higler ongeschikt voor topniveau scheids in de eredivisie. Helaas zijn er nogsteeds teveel ezels die al die halve zolen als scheidsrechters willen behouden.

Ach ja morgen zijn de goudvissen het alweer vergeten en iedereen deed een hap en een plas en alles blijft zoals het was.

25-01-2024 11:16

Joryajax +1089

Wat een drukte hier zeg ...

Maar die VAR is toch totaal overbodig zo. Soms zijn er nog wel eens samenvattingen op van 'eerder'. Het is toch heerlijk zonder VAR.

25-01-2024 11:12

Babangida83 +23887

Ik zie ook niet wat het excuus kan zijn dat de VAR die pingel gemist heeft. Op geen manier is het voor mij geen penalty.

25-01-2024 10:58

brullie +7032

VAR, scheidsrechters in de Kuip, opnieuw worden ze hier weer bevooroordeeld. Nu vindt ik het niet erg, maar is toch niet normaal?

25-01-2024 10:32

OuweDibbes +11855

Slot onze gereformeerde jankerd hoorde je gisteren niet. Wel over zijn tactiek, maar die heeft hij gewoon van Jans afgekeken.

25-01-2024 11:33

rsvh88 +5469

VAR bewijst maar eens zwaar overbodig te zijn. Maakt niet uit waar of met welke club dit gebeurd. Schandalig

25-01-2024 10:19

twynestar +28302

De VAR heeft tot nu toe veel meer onrecht uit het voetbal gehaald dan dat het heeft veroorzaakt, dus dat is echt kolder. Dat het extra pijnlijk is als de VAR juist in de fout is, dat staat voorop, maar zeker in Nederland scheelt hij een slok op een borrel.

25-01-2024 10:43

Cesc88 +6189

Man man man, zie je nu een foto van die VAR dat die op de huldiging van Feyenoord iemand staat te interviewen voor RTV Rijnmond. Het kan echt niet gekker, als PSV naar de rechter stapt heb je gewoon nog kans dat die wedstrijd opnieuw gespeeld zal worden.

25-01-2024 09:46

AFCACruijff14 +161345

Het is een grove schande inderdaad. Een Feyenoordfan de VAR bij Feyenoord laten zijn. Zoals ESPN Mario Been bij Feyenoord als analist neemt en Bisschop Sinclair het commentaar mag doen. Hoe dan????

25-01-2024 10:25

MPAjax +8405

De schuimbekkende hebben veel voor elkaar gekregen sinds Gudde bij de LNVB(Liegen) zat en het houdt maar niet op.

25-01-2024 11:19

ROBtje +625

Scheelt wel dat een analist alleen maar lult.
Een var is nog belangrijk

25-01-2024 16:42

twynestar +28302

Een rechter gaat zich nooit inhoudelijk bemoeien met dit soort zaken.

25-01-2024 10:44

Dirk.v +14939

Wel vrij bizar dat wij Ajax bijna wekelijks genaaid worden door de arbitrage, dat we te horen krijgen, moet je maar beter voetballen....

En nu telt dat ineens niet meer omdat het om PSV gaat?

Krijgen wij onze 12 verloren punten dit seizoen ook terug? (oa hands maken maar toch mogen scoren)

25-01-2024 09:43

Ron403 +6472

Die handsbal van Lozano was echt bedroevend ja. Maar goed, beter dan in zo een pot die al redelijk kansloos was, zijn we ook van dat Blind gezeik af.

25-01-2024 09:57

Stoffel +18543

Hoe belachelijk het ook is dat ze geen penalty kregen kan ik er wel enorm van genieten dat ze ook eens genaaid worden door de KNVB.

25-01-2024 09:42

w86 +9387

En vooral van die opgefokte houding van Peter Bosz op de persconferentie. Ook zo'n belerend toontje als alles mee zit, maar zit het een keer tegen dan zie je gelijk zijn andere gezicht.

Net als bij Slot overigens, al weet hij bijna niet hoe het is om benadeeld te worden..

26-01-2024 14:01

DSanders +1807

Ik kan er wel om lachen. Als ze iets onterecht meekrijgen, doen ze of hun neus bloed. Krijgen ze iets onterecht tegen, dan is de wereld te klein en is het 'altijd ons'.

25-01-2024 09:37

Ajaxdebeste35 +15488

Idd en dan moet je Slot eens horen

25-01-2024 09:42

Juichtoon +32481

Dat is ook precies de reden dat ze meer mee dan tegen krijgen. Je onrecht dien je wereldkundig te maken ..dat helpt ..

25-01-2024 10:07

DSanders +1807

Zolang de media dat toestaat. Als Ajax zo een hetze zou maken, weet ik de reactie al van een aantal analisten.

25-01-2024 10:46

Juichtoon +32481

Aan Ajax en haar media om ook dit verhaal dan 'te winnen'. Je dient ook niet om elke verkeerde ingooi te gaan brullen. Je dient wel consequent te zijn, natuurlijk alleen als je gelijk hebt, en dit volhouden..
Arbiters dienen te beseffen dat ze voor het voetlicht komen als ze je benadelen..dat is het enige wat helpt...

25-01-2024 13:32

noppenkoning +41217

haha de var van gister, dat kan toch niet:

Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990)[1][2] is een Nederlands voetbalscheidsrechter. Hij is in dienst van de KNVB en leidt voornamelijk wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie.

Ruperti studeerde journalistiek in Utrecht. Na zijn studie was hij sportjournalist bij RTV Rijnmond, waar hij ook regelmatig verslag deed van voetbalwedstrijden in de regio Rotterdam.

25-01-2024 09:35

Juichtoon +32481

Is al poosje zo en iedereen, ook wij vinden dit prima...
Is natuurlijk totaal belachelijk..

25-01-2024 10:08

Sprinter +2427

Hij deed wat hij moest doen. Hij moest na de wedstrijd ook weer heelhuids richting huis fietsen.

25-01-2024 11:53

Haarlemmer +20591

Lang kleine speler met z'n +10 eindhoven op instagram

25-01-2024 09:15

Balgevoel +30849

Haha, troost je: dit is de voorbode voor wat er gebeurt als het straks bij PSV een tikkie minder gaat. Want ook met z'n huidige club heeft-ie bar weinig. Noa heeft iets met Noa, én met Ajax.

25-01-2024 09:23

AlexLitmanen10 +14370

Maar vooral met Noa

25-01-2024 09:38

Balgevoel +30849

True. En misschien is Noa/PSV wel een 'match made in heaven'. Ik heb nog nooit een club gezien waar ze zo lang niets van betekenis hebben gewonnen en waar ze in no time zó arrogant zijn geworden.

25-01-2024 09:41

Betuwe85 +20553

Onbegrijpelijk dat hogler niet maar de kant moest maar ja de kuip en poep Broekers

25-01-2024 09:09

RJB1979 +25662

Zie net het penaltymoment en idd: HOE DAN! :D

25-01-2024 09:07

AjaxZS +113

Ik hoopte dat Feyenoord zou winnen, want PSV doet het al te goed. Maar mijn god, wat heeft de arbitrage PSV genaaid. Uiteraard het penaltymoment, maar Higler was de weg helemaal kwijt. Wieffer had rood moeten hebben. Paixao geel voor het oversteken van het veld (dan wirdt Higler boos op Til en Schouten, waar zij gewoon gelijk hebben). Waar Gimenez gaat huilen nadat hij de bal wegtikt komt Timber even Lang omver beuken. Dat is altijd geel (dus ook rood). Feyenoord wordt hier zo erg gematst, wederom in de Kuip, het is niet normaal. PSVers hebben 100% gelijk als ze boos zijn. Ben benieuwd of en hoe de knvb hierop gaat reageren.

25-01-2024 09:05

behangdelul +32621

Ik neem aan van niet....ze stellen zelf een Capellenaar met TV-rijnmond verleden aan in de Kuip, dus dat dit zou kunnen gebeuren was hun ook wel duidelijk.

25-01-2024 09:14

Balgevoel +30849

Tuurlijk. Hier is óf heel lang, óf héél kort over nagedacht, iets anders is bijna niet mogelijk. Neemt nog altijd niet weg dat De Kuip voor praktisch iedere scheidsrechter anno 2024 niets anders is dan een intimiderend hok vol TBS-ers waar ze - best wel terecht - enige angst voor hebben. Tel daarbij het gemiddelde (pro-Feyenoord-)commentaar op ESPN op, de manier waarop Slot tot op het bot toe manipuleert en in grote wedstrijden is het een garantie dat het balletje nét de goede kant op valt voor Feyenoord. Zo'n Ruperti, maar ook Makkelie, zouden het ook zichzelf makkelijk kunnen maken door de KNVB te vragen niet op Feyenoord gezet te worden, uit zelfbescherming. Maar goed, óf het was vroeger minder erg, óf mannen als Jol en Van den Ende hadden gewoon schijt, ik weet niet wat het is.

25-01-2024 09:21

A-west +5700

Je hebt volkomen gelijk. Higler kan beter uit Eindhoven wegblijven. Hij heeft opzichtig gefaald. Expres weggekeken. Hij deed het gewoon in zijn broek.

25-01-2024 09:28

Balgevoel +30849

Om meerdere redenen enorm genoten van deze - best wel matige - pot. Ten eerste: de commentator. Die begon op een gegeven moment over een gebrek aan tijd en ruimte voor beide ploegen waardoor veel fouten werden gemaakt, wat ik heel grappig vond, want bij ons zou dat 'gewoon' een gebrek aan kwaliteit zijn, zoals het dat ook is bij Feyenoord en PSV. Persoonlijk gun ik beide ploegen niets, maar PSV nog nét wat minder. Dat uitgerekend dit zo bewierrookte PSV ronduit genaaid wordt in De Kuip, is het ultieme bewijs van het zogenaamde 'Kuip-effect'.

Met de beste wil van de wereld kan ik niet zien dat Wieffer de bal raakt, of dat deze van richting veranderde daardoor. Heerlijke consternatie voor de neutrale toeschouwer, maar opvallend dat het iedere aandacht voor het matige voetbal naar de achtergrond verschoof. Want het was gewoon onmachtig 'boerenkoolvoetbal' van beide ploegen, om Mark van Bommel maar even te citeren. Mooi om te zien dat ze in Eindhoven langzaam maar zeker weer even met de pootjes op de grond terechtkomen. Zo bijzonder is die ploeg niet, hoe vaak idioten ook de vergelijking trekken met het Ajax van '18/'19...

Overigens alle begrip voor Bosz. Dat Slot het gewoon wéér over Twente gaat hebben, vond ik vele malen meer absurd. En laat Noa maar lekker uit de bocht vliegen, wie weet waar dat nog goed voor is.

25-01-2024 08:51

Berghuis +14346

Is PSV ook is een keer loeihard genaaid. Heb niks met beiden, maar ik kon er wel van genieten gister.

25-01-2024 08:20

RJB1979 +25662

18/19 kunnen ze iig al niet meer evenaren.

25-01-2024 08:51

Berghuis +14346

20/21 ook niet. Wonnen we ook de dubbel maat.

25-01-2024 16:59

ricky10 +5889

Gun beide clubs niks en wie er wel of niet doorgaat interesseert me ook niets, maar jonge jonge jonge wat een aanfluiting die var. Voor de meest onnozele hands momenten leggen ze hem op de stip, maar dit penalty moment wuiven ze weg. Onbegrijpelijk!

25-01-2024 08:09

Marloes3011 +348

Nu zou toch mooi zijn als psv veel punten gaat verspelen, ik heb schijthekel aan kut 040

25-01-2024 07:04

Amsterdam Loyals +2019

Alles liever dan Feyenoord, dus hup psv

25-01-2024 07:50

Berghuis +14346

PSV een door financieel injecties in leven houdende vereniging. Doe mij Feyenoord dan maar. Ik moet ze niet, maar tenminste een club met eigen identiteit en een prijzenkast door eigen werk en niet van Philips. Duidelijk dat jij de historie van PSV niet kent.

25-01-2024 08:21

Voetballover +3083

PSV heeft vooral met Ajax spelers en in mindere mate Feyenoord spelers haar grootste successen behaald denk aan 87-88

25-01-2024 08:49

Amsterdam Loyals +2019

Iemand die psv een grotere rivaal vind dat feyenoord kent de historie van Ajax (supporters) niet.

25-01-2024 13:00

8bier +478

Echt tering ziek dat die Ruperti var en arbiter is. Alsof Kale van Kale en Kokkie van AT5 over 3 jaar bij de knvb opduikt.

25-01-2024 04:09

PH2BOT +40264

Volgende bekerwedstrijd voor Feyenoord is tegen AZ. Je hoeft verder niets te vragen want Feyenoorde speelt natuurlijk weer thuis in De Kuip...zoals altijd alle zware wedstrijden die ze ' loten' in het bekertoernooi. Volgens de kansberekening onmogelijk hoe vaak Feyenoord een thuiswedstrijd ' loot'. Vul de rest zelf maar weer in.

25-01-2024 00:46

Joelveltman123 +4637

Loot toch liever een amateur club dan psv of az….

25-01-2024 07:21

musicradio +3893

ene grote aanfluiting die knvb die kakkies moeten wat winnen dankzij die corrupte troep in zeist

25-01-2024 08:41

markk +8900

https://nos.nl/artikel/2506143-bosz-boos-na-uitschakeling-psv-zijn-er-mensen-die-er-geen-strafschop-in-zagen

24-01-2024 23:58

Ajax21 +547

Ik zie hier mensen die feyenoord het meer gunnen dan psv…. Oké psv is een graf club maar die kakkerlakken kan ik al heel me leven niet uitstaan. Begrijp niet dat sommige mensen het die gasten uit 010 gunnen.

24-01-2024 23:47

Koningtoto +60281

Beetje kiezen tussen Hitler en Stalin. Voor mij mogen ze beide ophouden te bestaan.

25-01-2024 06:33

musicradio +3893

higler is ook zo'n type nsb ér

25-01-2024 08:42

Hans Verhagen +14116

Het is niet gunnen, maar meer Psv iets misgunnen.

25-01-2024 06:38

pietvanvliet +4416

Niet zozeer gunnen. Meer "als wij niet, dan zij maar".

Dat stelletje naast hun schoenen lopend ongeregeld uit Eindhoven 'presteert' alleen maar als Philips of de gemeente Eindhoven de knip trekt. Er zit niks substantieels achter, dus je hebt er ook geen reet aan op lange termijn. De 'grote namen' van PSV zijn zo goed als allemaal aankopen. Alleen Dillen niet, zover ik zo gauw kon nagaan.

Dat is vlammend irritant, omdat het óók de bedoeling is dat er náást Ajax iets is dat ervoor zorgt dat we normale startplekken hebben voor de Europese toernooien.

De laatste keer dat we wat aan PSV hebben gehad op dat gebied, was in '88 en dat was ook alleen maar omdat ouwe Kraay in de jaren ervoor de selecties in Amsterdam en Rotterdam leeg kocht. Voor de rest worden ze in Eindhoven normaal gesproken drie keer afgedroogd, is er twee keer een gelijk spel en winnen ze met 1-0 in de 95e minuut van de nummer 4 in de poule zodat ze met de hàkken over de sloot Europa league mogen spelen. Je hebt er echt niks aan, maar smoelen als beulen.

Dit land heeft twee topclubs en in Rotterdam schrijven ze het doorgaans met een 'b' (wij zijn dit jaar aan de beurt). Dan komt dat zooitje aasgieren en verder hebben we clubs die echt hun best doen (AZ, Utrecht), maar gewoon te weinig basis hebben om langdurig mee te doen.

25-01-2024 07:09

Robertini +39188

2x op rij niet gewonnen, hopen dat het in de hoofden gaat zitten. Zowel Bosz als PSV hebben toch wel een dingetje met inzinkingen dus wie weet.

Het lijkt me niet waarschijnlijk en de kans dat Ajax ervan profiteert (met 21 punten verschil) nog kleiner, maar hoop doet leven.

24-01-2024 23:43

Suarez16_ +9176

Zou lekker zijn als je ze thuis pakt. Geen dubbel en geen ongeslagen seizoen. Wordt het toch een standaard kampioenschapje die je 3 maanden van te voren al ziet aankomen na 7 jaar geen landstitel.

24-01-2024 23:49

insectenverdelg +23431

En gewoon 3 bonus punten voor plek 3. Misschien wel het allerbelangrijkst.e Titel zit er echt niet in.

24-01-2024 23:52

Robertini +39188

Ja, zou fijn zijn, met Henderson die op het middenveld heerst...

Wordt wel erg moeilijk, want in de heenwedstrijd waren ze veel beter.

24-01-2024 23:52

JariJari +15216

Pardon? We speelden ze weg de eerste pot maar Brobbey mistte 2 of 3 100% goals.

25-01-2024 00:25

Suarez16_ +9176

Oneens. Bij rust had het al 1-4 moeten staan voor ons.

25-01-2024 00:32

PH2BOT +40264

1e helft ja..2e helft niet

25-01-2024 00:47

xxxxopeenrij +1833

2018 hun laatste en dat is dan 7 jaar geen titel? 😀

25-01-2024 06:47

Robertini +39188

Als ik het goed herinner, verdiende we eerste helft de voorsprong, maar werden we tweede helft weg getikt.

25-01-2024 08:21

Suarez16_ +9176

6 inderdaad. Excuses.

25-01-2024 15:44

Voetballover +3083

7 potjes is wel veel

25-01-2024 00:37

Robertini +39188

Ja, gaat ook niet gebeuren, maar dromen mag 😉

25-01-2024 16:10

Tommyshelby +128768

Clay Ruperti is nooit VAR bij Ajax mag ik hopen. Het Rijnmond mannetje.

24-01-2024 23:39

l013afca +3

was de VAR bij ajax feyenoord met de beuk van martinez op dessers

25-01-2024 12:20

AFCCruyff +4043

Leuk en aardig dat iedereen zo anti PSV maar wat is dat Feyenoord toch ook verschrikkelijk walgelijk. Met de KNVB die ze elk jaar in de beker aan alle kanten probeert te matsen met thuiswedstrijden en ook vooral de arbitrage die zo opzichtig in het voordeel van Feyenoord fluit in die bekerwedstrijden. Dat was tegen ons in de Kuip in het kwadraat vorig jaar maar ook vandaag weer zichtbaar. Het is een smerige bende

24-01-2024 23:37

Joelveltman123 +4637

Sorry maar Ajax supporters mogen niet klagen over de loting van Feyenoord die met PSV en AZ hele serieuze tegenstanders hebben.

En wij vliegen er tegen een amateur club uit.

24-01-2024 23:42

HJC +8016

Het een heeft nul komma nu met het andere te maken
Domme opmerking

25-01-2024 09:25

Joelveltman123 +4637

Heeft er alles mee te maken

25-01-2024 14:05

Joelveltman123 +4637

Heb slot het al 3x de naam Veerman horen zeggen.

Buiten het penalty moment was dat de grootste reden dat psv niet in de kwartfinale staat

24-01-2024 23:33

RFHK +12877

En die is er over twee weken tegen ons gewoon weer bij.

25-01-2024 00:16

lexy88 +8818

Die moet gewoon een flinke tik krijgen. Ik vind het ook niet echt een goede speler ook, niet top iig. Beetje balletjes lepelen, poe poeh..

25-01-2024 00:51

Tommyshelby +128768

Slot is met afstand de engste coach van het land.

Brrrrr... wat een engnek.

24-01-2024 23:31

Joelveltman123 +4637

Blijft nu toch extra pijnlijk dat Ajax deze prijs zo makkelijk heeft laten glippen.

Zeker nu ook Feyenoord AZ de kwartfinale is heb je in de halve finale nog maar 1 grote club

24-01-2024 23:30

Robertini +39188

Hercules kan ook nog hoor, grote club ;)

Als we buiten de top 3 eindigen, moeten we echt hopen dat AZ of Feyenoord hem wint zodat die plek doorschuift.

24-01-2024 23:47

Voetballover +3083

Denk dat de beker ook gewoon naar Feyenoord of AZ gaat.

25-01-2024 09:29

Benjiben +4427

Slot is prikkelbaar heeft zijn beste tijd daar wel gehad.

24-01-2024 23:30

Patrick020 +22319

Haha deze kon Arne echt niet hebben, mooiste moment van de avond.

24-01-2024 23:27

PH2BOT +40264

Zou Van ' t Schip goed naar de.tactiische uitleg van Slot hebben geluisterd hoe PSV aan te pakken...en dus o.a. ook Luuk de Jong uit de wedstrijd te spelen..zoals Vder Hoorn aardig deed. Wij hebben echter geen harde verdedigers die zo'n Luuk probleem wel aan kunnen.

24-01-2024 23:27

Benjiben +4427

Wie was die journalist die het geen penelty vond ?

Die mogen ze dan ook wel meteen op non actief zetten.

24-01-2024 23:25

lexy88 +8818

Willem Vissers

Snapte overigens wel wat hij bedoelde omdat Wieffer eerst of iig ook de bal raakte.

25-01-2024 00:52

MAD020 +1036

Ja maar dan had het een corner moeten zijn, maar hij gaf volgens mij een doeltrap. Dus dat maakt het extra bijzonder.

25-01-2024 10:04

Danielson +50314

Ik heb genoeg gezien. PSV thuis wordt appeltje eitje. Voor ons wel te verstaan.

24-01-2024 23:24

RFHK +12877

Nee hoor.

24-01-2024 23:32

Danielson +50314

Tuurlijk😉

24-01-2024 23:35

LukaLitmanen +81999

Saibari en veerman waren er niet

25-01-2024 05:12

Ajaxdebeste35 +15488

Slot vergelijkt het weggeven van goals met een penalty moment.

Vind ik toch gek

24-01-2024 23:23

Bjorn +12418

Ze hebben 17 potjes op rij gewonnen en zijn nu boos op alles en iedereen. Ook op Instagram huilen..

24-01-2024 23:23

RFHK +12877

Winnaarsmentaliteit. Onze spelers zijn na 5 minuten alweer vergeten dat ze hebben verloren.

24-01-2024 23:33

WeirdAJAX +12175

Wat kan ik genieten van de tactische analyse van Slot. En hoe hij het wilde hebben.

Plus dat hij aangeeft dat ze heel veel meters moesten maken zonder bal, vanwege het positiespel van PSV. Schip, are you listening??

24-01-2024 23:22

Ajaxdebeste35 +15488

We kunnen echt winnen van psv alleen moet er kei en kei hard gewerkt worden

Ik vraag me alleen af of onze halve wijven dat 90 minuten kunnen doen

24-01-2024 23:24

WeirdAJAX +12175

Hard werken PLUS een goed uitgenast taktisch plan dat de spelers kunnen uitvoeren.

25-01-2024 00:38

robbertvd +2407

Ken menig vrouw die harder werken dan onze luiaards!

Heeft ook met mentaliteit te maken he.

25-01-2024 08:28

Danielson +50314

Slot. Staat die geen 10 punten achter inmiddels? Die trainer die thuis niet van NEC kan winnen en in de zwakste CL poule (nou vooruit: die van PSV was nog zwakker) kansloos derde wordt?

24-01-2024 23:26

Nr.10 +111040

PSV is minder zonder Veerman.
Frustratie neemt meteen toe als het even tegen zit. Mooi om te zien.

24-01-2024 23:22

Danielson +50314

Heerlijk inderdaad. Kan niets van die club hebben.

24-01-2024 23:26

JaapStam +136904

De Ajax vrouwen zullen volgende week vol aan de bak moeten, anders is het gedaan met ze in Europa, wat erg zonde zou zijn voor het mannelijke geslacht!!!

24-01-2024 23:12

Benjiben +4427

Wat een engnek die slot

24-01-2024 23:11

Danielson +50314

Glibberslot

24-01-2024 23:14

emieltjuhh +17873

Rellen tussen fey v psv fans

24-01-2024 23:07

Heldhaftig +11456

Ik zit die persco te kijken nu, Bosz staat op janken. Ik kan het me nog voorstellen ook. Heb je een verdomd goed team, speel je het hele seizoen uitstekend en dan loop je de dubbel mis omdat de scheids een enorme mafkees is.

24-01-2024 23:06

Danielson +50314

Kom kom. PSV creëerde verder niets in de tweede helft. De Boszbende valt langzaam uiteen.

24-01-2024 23:18

Ajaxdebeste35 +15488

Valt uit een valt een gaat wel te ver

Je kan altijd winnen en verliezen

24-01-2024 23:19

Danielson +50314

Als Bosz eenmaal begint te verliezen is dat vaak het begin van het en zijn einde.

24-01-2024 23:23

..::Rootje::.. +676 moderator

Kan nooit een strafschop geweest zijn, want na overtreding op Lang deed grensrechter zijn vlag omhoog. Het was dus eerst buitenspel en dan kan het nooit een strafschop zijn geworden.

24-01-2024 23:01

behangdelul +32621

Ja myth busted want het was geen buitenspel. halve meter tot een meter, is al in beeld geweest

24-01-2024 23:03

IboAFCA +16202

Ziyech en Marokko gewonnen, Hakim kan hierna ff snel een contract tekenen bij Ajax

24-01-2024 22:55

Armatof +309

Zitten we daar op te wachten?

24-01-2024 23:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.