Feyenoord boekt overtuigende overwinning op Lazio

door Jon van Dam 830

Bron AS

Feyenoord boekt overtuigende overwinning op Lazio

door Jon van Dam 830

Bron AS

Laatst geüpdatet

Feyenoord heeft goede zaken gedaan in Groep E van de Champions League. De ploeg van Arne Slot won thuis met 3-1 van Lazio. Bij rust stonden de Rotterdammers al met 2-0 voor door goals van Santiago Giménez en Ramiz Zerrouki. In het tweede bedrijf scoorde de Mexicaan zijn tweede goal, terwijl Lazio nog wat terugdeed via Pedro. Door de zege staat Feyenoord na drie wedstrijden op zes punten.

Opstelling Feyenoord:

Bijlow; Nieuwkoop (Lopez 46'), Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki (Lingr 89'); Stengs (Ivanušec 78'), Timber, Paixão (Jahanbakhsh 71'); Giménez (Ueda 78').

Opstelling Lazio:

Provedel; Hysaj (Lazzari 46'), Casale, Romagnoli, Marusic; Vecino (Cataldi 78'), Rovella (Guendouzi 46'), Luis Alberto; Felipe Anderson (Pedro 68'), Immobile (Castellanos 55'), Zaccagni.

Doelpunten:

1-0 Santiago Giménez (31')

2-0 Ramiz Zerrouki (45+2')
3-0 Santiago Giménez (74')
3-1 Pedro (83', pen.)

Lees meer over:
Plaats reactie

GinoAFCA +14859

Valentijn Driessen vind ze op Ajax van 2019 lijken😅 hebben nog niet eens fatsoenlijk tegenstand gehad

27-10-2023 17:22

Voetballover +3083

Zonder Slot en Ten Kloese zou Feyenoord nog steeds rond plek 3,4 eindigen. Die 2 gasten zijn verantwoordelijk voor de wederopstanding van Feyenoord.

26-10-2023 16:53

3sterren +20205

”Wie zich spiegelt aan een ander, spiegelt zich zacht”.

De verantwoordelijken bij Ajax hebben ons en zichzelf te lang in de waan gelaten, dat zij onverslaanbaar waren. Dat hun oorlogskas voldoende vol zat, om iedere aanval van buitenaf succesvol te kunnen pareren.
Helaas kwam het kwaad bovendien ook nog eens van binnen uit.
En dan kan zelfs € 200.000.000 sneller verdampen dan wenselijk is, vooral als met dat vele geld onvoldoende kwaliteit is gehaald om de vertrekkende kwaliteit adequaat te vervangen.

Dan rijst bij mij de vraag waarom Feijenoord wél de juiste spelers wist te vinden, om er een succesvol team mee samen te stellen.

En dan zullen velen roepen: ”Dat komt door hun hoofdcoach Arne Slot”.

En dan rijst bij mij wederom de vraag waarom Feijenoord wél de juiste hoofdcoach wist aan te trekken, die een succesvol team kon samenstellen.

En dan maakt het voor mij helemaal niet uit of het 6, 24 of zelfs 48 jaar geleden is, dat zij überhaupt Europees succes boekten.
Af en toe blijkt het kennelijk nodig om onszelf een spiegel voor te houden.

Het voltallige Ajax bestuur moet leren van de fouten die de afgelopen drie seizoenen zijn gemaakt, en het volgende Nederlandse gezegde nooit meer vergeten:

”Hoogmoed komt voor de val”.

Laat deze uitdrukking desnoods graveren op elke spiegel in de Johan Cruijff Arena, zodat we spoedig weer met de borst vooruit kunnen roepen WZAWZDB !
In plaats van te kibbelen, of je respectvol en lovend mag posten op AS over de Europese overwinning van de aartsrivaal Feijenoord ...

26-10-2023 13:22

MosesD +14662

Dat het bij Fnoord zo goed gaat heeft een aantal duidelijke oorzaken. Ten eerste men doet daar niet zo spastisch over dat iemand een zogenaamd Fnoord DNA moet hebben. Ter Kloese (heeft nota bene in de Ajax school gezeten) is een enorme vakman, net als Slot. Beide 0 Fnoord DNA. Beide ongelofelijke vakidioten. Voor de rest geen geruzie in hun scoutingsteam. En er heerst daar een soort van gezonde bescheidenheid. 'Wij zijn de beste' (als ze het al zouden kunnen roepen), dat zorgt wel voor wat afkeer. Als je dan een keer niet de beste bent, dan staan er nogal wat mensen vooraan omdat je onder de neus te wrijven.

26-10-2023 13:51

3sterren +20205

Die oorzaken zijn mij wel bekend. De vragen in mijn post waren louter retorisch van aard.

Je doet voorkomen alsof in de Kuip altijd alles pais en vree is geweest, daar geldt evengoed ”ieder huisje heeft zijn kruisje”.
Pas sinds de komst van Arne Slot is er iets zichtbaar veranderd in Rotterdam.
Net zoals dat op dit moment ook het geval is met PSV onder Peter Bosz.

Begrijp me goed hè, ik ben absoluut geen pleitbezorger voor Feijenoord.
Maar ik hoef me toch niet te gedragen als een ’Tokkie’ wanneer Feijenoord toevallig een paar seizoenen succes weet te boeken; enkel en alleen om de reaguurders op AS te overtuigen dat ik pro Ajax ben.

En als Feijenoord dan ook nog eens internationaal een aansprekend resultaat weet te boeken, nota bene tegen Lazio, dan verander ik plotsklaps in een heuse chauvinist.
Al helemaal sinds ik in ’Bella Italia’ woon.

Ik richtte me daarom in mijn post niet alleen de pijlen op mijzelf, maar op alle Ajaxsupporters én op het voltallige Ajax bestuur. Het mag inderdaad allemaal wel een beetje minder borstklopperij.
Maar WZAWZDB is nu eenmaal iets onder de Ajaxsupporters, en dat moet ook kunnen, want hé, ik ben een ras Amsterdammer en Ajacied in hart en nieren, dus bluffen is mij niet vreemd.

Wat dat wrijven onder de neus betreft, dat is dan meer dan terecht, maar kun je wegspoelen met een paar liter ’vino o birra’ ...

26-10-2023 15:33

MosesD +14662

Nee, ik doe het niet voorkomen. Ik zeg waarom het NU goed gaat bij Fnoord. En dat is duidelijk te wijten aan het vakmanschap van ter Kloese en Slot. En ik gun het deze mannen, omdat het vakmensen zijn en ook nog een sympathiek. Beide hebben overigens een grote sympathie voor onze club, dus dat maakt ze nog aardiger natuurlijk. :-)

26-10-2023 15:40

Balgevoel +30857

Haha, Te Kloese was ooit scout voor ons.

26-10-2023 15:43

MosesD +14662

Slimme vent. Veel ervaring opgedaan ook in de USA.

26-10-2023 15:58

3sterren +20205

Dan zijn we het op die punten in ieder geval voor de volle 100% met elkaar eens ...

26-10-2023 16:57

tijger19 +123

Eens hoor met je analyse. Uiteraard komt de nederigheid vanuit Feijenoord vooral uit de val met zeer zwaar sportief en financieel weer van de afgelopen 10 jaar. Wij, Ajacieden, waren door onze crisis, die omgezet is door de Cruijffiaanse revolutie, gesolidideerd door Frank de Boer, en verder doorgezet door het beleid van Overmars, wederom gewend geraakt aan de significante resultaten in Europa. Maar helaas, ditzelfde succes onderdeel van het beleid van Overmars, toch de grondlegger van het succes van Ajax de afgelopen jaren, zijn we nu juist zo ver weggezakt. Omdat zoals sinds zijn vertrek blijkt, het juist zijn zwakte was om een hele organisatie op een duurzame (lees langdurige) wijze neer te zetten. Betekent dus juist dat hij niet bezig was met hoe zaken binnen de organisatie Ajax moeten geschieden, nadat hij weg zou zijn. En dat is wat je hem kan aanrekenen (uiteraard naast de dick pics). Daarnaast is het natuurlijk Van de Sar en de RvC aan te rekenen dat hier geen adequate opvolging aan is gegeven.

26-10-2023 19:27

MosesD +14662

Ik denk overigens wel dat de rol van Overmars wat wordt overschat. Zoals je zelf al zegt, was hij niet goed in het neerzetten van een organisatie. Veel deed hij met een handshake of op een bierviltje. Echt iets neerzetten, nee dat heeft hij totaal nagelaten. Met het aantrekken van Tadic en Blind deed hij natuurlijk fantastische zaken. Jonge spelers worden zoveel beter als er enkele ervaren krachten in het elftal lopen. Erna heeft Sar er een ongelofelijke puinhoop van gemaakt. En bovendien de komst van Kroes én Bosz tegengehouden. JC wilde altijd ex-voetballers op belangrijke posities. Helaas zijn de meeste ex-voetballers geen goede managers. Ze hebben er simpelweg de kwaliteit noch de opleiding voor. Een goede mix tussen ex-voetballers en meer zakelijke mensen met een voetbalhart is prima. Daarbij is ook het Ajax DNA zoiets onzinnigs. Iemand moet de Ajax filosofie begrijpen en omarmen. Er zitten om de twee weken 55.000 supporters op de tribune. Geen van hen heeft bij Ajax gespeeld, maar die zouden er dan allemaal geen verstand van hebben, omdat ze zogenaamd geen Ajax DNA hebben? Onzin natuurlijk. Als Ajax daar eens mee stopt en niet in die conservatieve modus blijft hangen, dan komt het ongetwijfeld weer goed. Het gaat om de juiste balans. Zowel binnen als buiten het veld.

26-10-2023 19:48

3sterren +20205

Hé tijger, wat bedoel je met ”gesolidideerd” of bedoelde je gesolidariseerd ; ) ...

26-10-2023 19:52

Biss +10189

Feyenoord zit nu met Slot in een fase zoals wij die hadden met Ten Hag. Alles klopt en valt precies in elkaar. Daar kan je zowel nationaal als internationaal mooie successen mee behalen. Meestal loopt er maar 1 zo’n (beschikbaar voor NL) top coach rond, die ook internationaal een verschil kan maken. Dat is nu Slot, daarvoor Ten Hag.
Het probleem komt na de successen, als heel Europa aan je beste spelers en coach trekt en het hele team uit elkaar valt. Als het goud tegen de plinten klotst. Want welk beleid ga je dan voeren? Garantie op weer zo’n trainer of spits is er niet (zie Ajax).
Ik laat me graag verrassen, maar denk niet dat er veel over blijft als Slot het schip verlaat.

26-10-2023 12:15

Web +178830

Dat denk ik dus ook
Slot heb ik nog hoger dat Ten Hag zitten
Hij is een geboren trainer, dat hadden de spelers al door die met hem spelen, en bij zijn eerste club Cambuur niets dan lof. Ten Hag en van Gaal hadden dit ook als speler

Jammer ( achteraf is alles makkelijk ) dat Ajax geen jaar eerder afscheid heeft genomen van Ten Hag
Want dan had Slot zeker voor Ajax gekozen, hij is een Ajacied van huis uit
Dat weet ik van een vriend uit Bergentheim

26-10-2023 12:36

Biss +10189

Klopt, dat is zeker jammer.
Aan de andere kant, dat is ook het mooie aan voetbal. Soms valt alles in elkaar en beleef je mooie successen, soms gebeurd dat bij je buurman.
Om de kans op succes groter te maken moet je goed beleid voeren. Een sterke basis bouwen waar je altijd op terug kan vallen in mindere tijden.
Wat dat betreft verdiend Ajax het succes nu ook gewoon niet en hebben we dit over onszelf afgeroepen.

26-10-2023 12:42

Juichtoon +32526

Momentum gemist, dat is zeker.

26-10-2023 12:44

Web +178830

Ja eens
Succes maakt je blind en minder creatief
Ajax dacht na de halve finale CL dat het niet op kon
Dat team viel goed in elkaar met de aankopen Blind en Tadic
Ziyech en Schone waren er al gekoppeld aan de talenten De ligt. Frenkie , Donny, Nous, Neres en Onana

Ze dachten dit vast te kunnen houden
Ik hoor het vd Sar nog zeggen
En ging ver boven zijn stand handelen
Elk jaar werd het wat minder, en te laat door geselecteerd, nooit in de situatie komen dat je zoveel spelers in een keer moet halen

Ajax kon 50 miljoen beuren voor Alvarez, terwijl Timber er aan kwam, dit geld had je in de zak kunnen steken
Nu is hij een goede speler bij Feijenoord

26-10-2023 12:46

MosesD +14662

Laat Slot eerst maar wat ervaring opdoen in het buitenland voor hij bij ons komt. :-)

26-10-2023 13:53

Joko +5063

Blind en tadic daar is ajax tenlang mee doorgegaan net als met ten hag.

26-10-2023 15:31

WantAmsterdam +116147

Laten we hopen dat Vos uiteindelijk een nog betere trainer blijkt te zijn. We weten allemaal van zijn potentie (je bent natuurlijk ook iemand die verder kijkt dan de ranglijst van de KKD), kijken of hij het waar kan maken. Anders dan velen hier zie ik wel iets in het koppel Maduro-Vos. Vos de man met de totaalvoetbal/Johan visie, en Maduro brengt de meer pragmatische perspectief mee. Verschillende perspectieve op het spellletje vind ik persoonlijk een pluspunt. Zij hebben allebei veel tactisch vermogen.

26-10-2023 13:00

afca95 +1301

Waarom kijkt iedereen zo naar feyenooit. Het is 24 jaar geleden dat ze naar een volgende ronde CL gingen. Bij Ajax wordt dat ge-eist. Celtic en Lazio wint PSV of AZ ook van. Ze staan 4e in de competitie. Als Ajax volgend jaar weer is normaal gaat doen staan ze zo weer onder Ajax.

26-10-2023 08:26

MosesD +14662

24 jaar geleden? Volgens mij 6 jaar geleden hoor. En bij Ajax wordt overwinteren helemaal niet geëist.

26-10-2023 09:02

afca95 +1301

Nee ze werden laatste 6 jaar geleden

26-10-2023 09:52

MosesD +14662

'Nee, ze werden laatste 6 jaar geleden'?

26-10-2023 11:53

Biss +10189

Hij zegt ‘volgende ronde CL’.
In 2017 werden ze 4e in de groep toch.

26-10-2023 12:18

Buitenspel +1521

Jij ziet dus niet wat er aan het gebeuren is; ziende blind noemen we dat.

26-10-2023 09:30

afca95 +1301

Ik heb geen idee waar je het over hebt, vaag gelul noemen we dat

26-10-2023 09:52

Buitenspel +1521

Daar was ik al bang voor. Laat maar. Volgend seizoen is alles weer goed hoor. 💤💤💤

26-10-2023 10:39

afca95 +1301

Dat zeg ik niet. Ajax komt er wel bovenop daar is Ajax te groot voor. Ajax is een merk en dat zijn fey en psv niet en zullen dat nooit worden.

26-10-2023 10:47

Buitenspel +1521

PSV is idd geen merk.

Feyenoord is dat nadrukkelijk wel. De brand value van Ajax is groter dan dat van Feyenoord. Ajax werkt er echter hard aan om haar brand value te verlagen door mindere sportieve prestaties, maar vooral door spelers en staf die zeer negatief in het nieuws komen.

26-10-2023 19:22

afca95 +1301

Ik ben in Afrika geweest daar kent iedereen Ajax maar niet Feyenoord. En dan heb je het over dorpen tegen Congo aan. Dat zegt genoeg

27-10-2023 11:43

WantAmsterdam +116147

PSV kan niet van Lens of Sevilla winnen en die vind ik allebei minder dan Lazio.

26-10-2023 12:36

Juichtoon +32526

Misschien kunnen Fnoord fans hier eens kijken naar de prestaties van hun duurste verkoop 22/23, Sinesterra en die van dit seizoen Kokcu.
Sinesterra vorig seizoen 2 goals, 1 assist en die is met de vuilnisbak naar Bournemouth gestuurd. Kokcu staat nu op 1 goal en 1 assist en is ook verre van overtuigend...
De intrinsieke kwaliteiten van Fnoorders lopen kennelijk niet bepaald over. Ik neem aan dat kopende clubs dit ook zien ...:-).
Wil je een faalhaas, koop een Fnoorder...:-).

De nr 3 in het rijtje duurste verkopen is Karsdorp. I rest my case..

26-10-2023 12:51

w86 +9400

En nogmaals bevestiging dat spelers van Feyenoord niet zo goed zijn als ze lijken, als ze laatste 16 CL halen zullen er zeker een paar naar Engeland ofzo gaan voor mooie bedragen, maar Gimenez gaat het daar niet redden.

26-10-2023 13:35

Joko +5063

Alleen de jing speelt bij barca, de rest houd het bankie warm. Ajax spelers zijn niet veel beter.

26-10-2023 15:34

Juichtoon +32526

Zelfs Veltman speelt alles en daarover is men heel tevreden. De Ligt is een heel grote meneer in Dld. Over Martinez was men lyrisch in Manchester en ook Haller is een zeer gewaardeerde kracht bij Dortmund. Neres verbaasde bij Benfica ook iedereen.

26-10-2023 20:35

AgeM +939

Er zijn een hoop kakkerlakken weggelopen uit het “gesticht “ ( quote trainer Lazio) en hier terecht gekomen op AS. Totaal in de war van het winnen van 010. Denken dat ze voor winnen hier moeten zijn .

26-10-2023 07:57

Haarlemmer +20594

Au au au. De vriendengroepsapp stond vandaag alweer 'het is eind oktober en feyenoord heeft meer punten in de CL dan Ajax in de eredivisie' au au au

26-10-2023 07:52

Biss +10189

Feyenoord heeft ook een keer succes en dat zullen we weten ook.
En dan ons arrogant noemen 🙃

26-10-2023 12:23

Juichtoon +32526

Exact....en het is nog niet eens succes.
Ik lees al 'icoon Slot'. De beste man, ik vind het een prima trainer hoor, heeft 1 landstitel met Fnoord gewonnen...
Verder niks. Icoon? En dan is Ajax arrogant...

26-10-2023 12:53

Joko +5063

Welk success behaalde ajax dan?
Laatste succes was 95. Of zijn verloren kwart halve en finales ook sucfess?

26-10-2023 15:36

Biss +10189

Jij kijkt alleen de prijsuitreiking?
1-4 in Bernabeu bijvoorbeeld, is geen succes?

26-10-2023 16:38

Spelvreugde +4618

Kijk naar de Feijenoord spelers. Dan naar het Feijenoord spel. En haal het dan in je hoofd nog eens dat achterlijke cliché uit de kast te halen dat een trainer zo goed is als zijn materiaal. Kunnen we dat nu voor eens en altijd begraven ajb?

26-10-2023 01:41

Balgevoel +30857

Mwah, matige trainers zijn zo goed als hun materiaal, een écht goede trainer weet van matig materiaal een goed elftal te maken. Met betrekking tot Ajax heb ik het altijd een vrij absurde stelling gevonden, vooral als je ziet waar het tactisch allemaal aan schortte onder Steijn. Maar met Slot lijken we inmiddels ook wel 'gewoon' te maken te hebben met een zeer bovengemiddeld talent. Heel eerlijk: ik zou nog geen tweedehandsauto van 'm kopen en dat gemekker tegen scheidsrechters hoeft van mij ook niet. Het kutte is: blijkbaar helpt het.

26-10-2023 09:13

AFCA1996L +15923

Pijnlijke tijden dit. Feyenoord strijdt om het kampioenschap en staat bovenaan in hun CL groep. Bedankt Edwin!

26-10-2023 01:27

MosesD +14662

Dat is imo een van de hoofdschuldigen idd. Wilde Kroes niet, Bosz niet, ging op stoel TD zitten en sindsdien is het een puinhoop geworden.

26-10-2023 09:05

chriseverhard +3559

Feyenoord verliest zondag in Twente en dan lopen ze nog meer achter
Ongeacht ik hoop dat ajax wint van pisvee zie ik het niet gebeuren.
Pisvee word dit jaar fluitend kampioen en wij mogen hopen dat we tot de winterstop de wedstrijden gaan winnen en hopelijk 2 a 3 versterkingen kunnen halen.
En dan hopen op een top 5 klassering

26-10-2023 12:29

4bier +31367

Ik snap niet waarom mensen denken dat Ajax binnen 1,2 jaar weer boven Feyenoord en PSV staan. We hebben een enorm probleem met enorme salarisposten, waarbij er veel langlopende contracten zijn. De jeugd is op alle fronten voorbij gestormd door concurrentie. Fey en PSV gaan volgend jaar direct de CL in zonder voorrondes, ook worden de Champions League premies vanaf aankomend seizoen significant verhoogd.

25-10-2023 23:04

Kryptonite +76747

Wat een overdreven verhaal. We hebben dit jaar, met dank aan Mislintat, ons salarishuis behoorlijk opgeschoond. Tuurlijk, Bergwijn, Berghuis en een paar anderen verdienen nog altijd veel te veel. Maar binnen 1 a 2 jaar, wanneer die spelers vertrokken zijn, heb je alles weer recht getrokken. Dan de suggestie dat onze jeugd op alle fronten voorbij zou zijn gestormd door de concurrentie. Waar is dat op gebaseerd? Welke talenten breken er bij Feyenoord en PSV door en zijn zoveel beter dan onze talenten?

We zitten in een enorme dip, maar we moeten ook weer niet overdrijven. We hebben nog altijd spelers die waarde vertegenwoordigen, we hebben goede jeugd en onze sponsorinkomsten zijn ook prima. Met het juiste beleid - maar daar ligt vooral het probleem - heb je dit wel binnen een paar jaar opgelost.

26-10-2023 01:03

4bier +31367

Knap hoe je het beleid van Mislantat kan rechtlullen. Geloof mij dat je beter Tadic en Klaassen had kunnen houden dan de 6-7 nietsnutten welke nu gehaald zijn.

26-10-2023 02:33

Kryptonite +76747

Volgens mij heb je een dikke lul voor je ogen, 4bier, want ik verdedig nergens het algehele beleid van Mislintat en heb het ook nergens over de aankopen.

26-10-2023 02:55

hetje +2171

Ze hebben het nu alleen over az, die nu vanwege de youth league, maar hun spelers die naar het buitenland gaan ,slagen bijna nooit in om indruk te maken bij hun nieuwe club. En dat is bij ajax door de jaren heen toch ietsje beter.

26-10-2023 06:00

Bensco +7170

@4bier, ik ben geen Sven fanboy maar als je het feitelijk bekijkt is een gunstigere salaris huishouden wel te danken aan Mislintat. Er is een ander beleid gevoerd mbt Europees voetbal waarin dat als bonus bovenop het salaris wordt gegeven. Zoiets kan met bestaande contracten moeilijk worden aangepast maar met nieuwe spelers kan zoiets makkelijker worden ingepast. Het is dus aannemelijk dat iedereen die deze zomer getekend heeft deze clausule in zijn contract heeft zitten. Dat mag dus wel degelijk op de naam van Sven komen te staan. En ik vermoed dat het bestuur hierin ook een rol heeft gespeeld.

26-10-2023 08:59

3sterren +20205

Met de nadruk op ”ietsje”, want zelfs onze allerbeste spelers kunnen jou, mij en vele anderen, haarfijn uitleggen hoe de banken zitten in het buitenland.
Davy Klaassen heeft er zelfs een haartransplantatie voor over gehad ...

26-10-2023 12:39

Kryptonite +76747

3sterren, een Frenkie, Matthijs, Ryan, Nous, Lisandro etc. spelen ofwel in de basis ofwel heel geregeld bij zeer grote clubs. De grootste transfer van Feyenoord tot nu toe is Kokcu voor nota bene 25 miljoen naar Benfica. Zelfs wij hebben daar ook een Neres lopen die geregeld speelt. Mogelijk komt er na dit seizoen verandering in bij Feyenoord (Gimenez gaat sowieso veel geld opleveren en mogelijk naar een grote club), maar tot die tijd: stay humble en ga niet doen alsof je net zo goed bent als Ajax van voor een paar jaar geleden. En datzelfde geldt voor PSV.

26-10-2023 12:50

TheSpecialOne +8904

De prijzen worden pas aan het einde van het seizoen verdeeld. Stel dat twee belangrijke spelers van Feyenoord geblesseerd raken dan kan het zomaar over zijn met de titelrace van Feyenoord.

26-10-2023 04:30

Juichtoon +32526

Onder Slot heeft dat weinig invloed. Fnoord heeft ook geen absolute sterspeler. Het is het collectief wat het doet.

26-10-2023 10:49

hetje +2171

Boven is de vraag ,maar meedoen zou volgendjaar al een vooruitgang zijn.

26-10-2023 05:54

Sense of.H +5454

Heel duidelijk, ze kunnen juist beter spelers verhuren en huren met optie koop , zie het niet voor me dat we weer met miljoenen gaan smijten terwijl er de afgelopen 2 zomers 230 miljoen is geïnvesteerd in middelmaat. Ajax moet terug naar de basis, volgend jaar komen Unuvar, sala e dine, Baas terug, dus talent aanvullen met 2 ervaren krachten is genoeg en daar zit de kracht van AJAX van de afgelopen jaren. Ajax heeft zeker 3 transferperiodes nodig om weer een Champions League waardig elftal te smeden.

De .punten op de UEFA coëfficiëntenlijst lijst zijn de verdiensten van AJAX en psv en Feyenoord plukken daar de vruchten van had AJAX niet alle punten bijelkaar gespeeld dan moest nr 2 gewoon weer voorrondes. Ajax is de dupe van hun eigen succes door wanbeleid.

26-10-2023 07:26

AjaxHoorn +32989

De jeugd is helemaal niet voorbij gestormd.

We hebben wel een probleem als Ajax constant buiten de top3 valt.

Overigens, stel Sutalo mislukt. Krijg je gewoon het aankoopbedrag voor terug. Forbs ga je geld op maken. Sosa minimaal het bedrag terug. Mikau idem. Niet zo aanstellen.

26-10-2023 08:49

chriseverhard +3559

Ik zag afgelopen week o18 en o17 daar spelen erg veel goede talenten.
Onder o17 won van feyenoord met 3-0

26-10-2023 12:31

Bergkampinho32 +560

Lazio is geen Europese top. Wel een knappe overwinning voor een club als Feyenoord, maar kijk eens naar ons recente verleden in de CL, dat gaan ze niet halen. Als Slot volgend jaar weg is kunnen ze weer een jaar of 20 wachten.

25-10-2023 22:56

VanOranjeNassau +1304

Treurige reactie. Deze moet je gewoon als een man nemen; Feyenoord doet het gewoon goed.

25-10-2023 23:52

WantAmsterdam +116147

Tja, wat een goeie trainer gewoon teweeg brengen kan.

26-10-2023 02:51

TheSpecialOne +8904

Toen Steijn er nog was lag het aan de spelers dat het zo slecht ging. Bij Feyenoord is de trainer verantwoordelijk voor de goede resultaten. Het kan verkeren.

26-10-2023 04:36

Juichtoon +32526

Precies, nooit meedoen met die onzin van de trainer is zo goed als zijn materiaal. Dat geldt wel voor veel trainers, want ook hier zit veel kaf onder het koren, maar voor een toptrainer geldt dit niet. Het maakt wel degelijk uit.
Natuurlijk zijn er meer knoppen om aan te draaien, maar de trainer is daar ook een van.

26-10-2023 10:54

SR83 +1765

Feyenoord is al helemaal geen Europese top maar Ajax ook niet. Feyenoord wint wel overtuigend van Lazio en ik had Ajax daar nu niet tegen willen zien. Gewoon accepteren dit. En waar dit me bij psv en az nooit zou lukken kan ik dit de club Feyenoord wel gunnen... Die supporters echter.... Brrrr

26-10-2023 07:17

Juichtoon +32526

Tuurlijk prima gedaan van Fnoord. Maar Lazio is niet de Europese top. Zit zelfs niet bij top 20 (staan in Italie nu 9e).
PSV levert natuurlijk 2 x niet tegen Lens. Of anders gezegd, dat valt niet mee.
Alleen onder Slot worden wel veel van deze duels gewonnen. En het leveren als het moet is prima.

26-10-2023 10:52

Appels34 +1613

Ik lees in principe nooit wat over hun. Ook nu niet. Maar mag die eerste foto gewoon even neutraal zijn. Ik zit gewoon even lekker op showtime te scrollen en dan krijg ik zo een feyenoord shirt vol voor mijn porem. Daar kan je mensen mee beschadigen.

Doe gewoon een fotootje van een bal op het gras ofzo.

Overigens wel hoedje af voor die kakkerlakken. Ik zie het allemaal dus niet, maar ik begrijp dat ze aardig voor de dag komen. En dat is voor zo een club echt wel knap. Reken maar dat ze in eindje jaloers zijn. Maken ze eindelijk weer eens kans op iets omdat Ajax zo kut is, zijn die kakkies gewoon beter dan hun.

25-10-2023 22:31

Dit is mijn club +10197

In Barcelona kan ik met een gerust hart in mijn Ajax shirt over straat. Vul de rest zelf maar in.

25-10-2023 22:24

Ajacied33 +36715

Xavi Simons......Prachtig

25-10-2023 22:21

Jarikoning +7217

Nooit gedacht dat ik jaloers op Fey kon worden.
Ik weet het is 36-16 maar nu zijn ze echt in de beste fase in jaren. Ik wilde Slot nooit hebben maar dat heb ik fout gezien.
Want het zijn echt geen wereldspelers. Wel een goed teamspel.

25-10-2023 22:17

Balgevoel +30857

Als ik naar Feyenoord kijk, denk ik altijd vooral: wat stáát het goed. Tegelijkertijd denk ik bij de meeste spelers ook: zo héél bijzonder is het allemaal niet, maar Slot weet ze gemiddeld genomen allemaal heel goed (ik haat deze term, maar ja) 'in hun kracht te krijgen'. Stengs is hiervan toch een uitstekend voorbeeld, maar ook Hancko, Trauner, Timber... Heel knap. En hoe Hartman en Gimenez zich ontwikkelen, is absurd.

25-10-2023 22:30

Jarikoning +7217

Hancko is niks meer dan Sutalo. Het staat allemaal goed. Hartman is een goede back zeker weten. Beter nog danMalacia

25-10-2023 23:38

Balgevoel +30857

De onderlinge afstanden zijn klein, er wordt heel goed steeds in driehoekjes gelopen zodat iedereen twee of zelfs meer afspeelmogelijkheden heeft, voorin lukt het ze steeds weer om Gimenez in de zestien te krijgen, het is gewoon echt heel goed wat ze laten zien. En heel eerlijk: ik geniet wel van Hartman, ook in Oranje.

25-10-2023 23:44

Jarikoning +7217

Ook een speler die ergens anders compleet gaat mislukken. Zoals velen vanAjax 2019

26-10-2023 08:07

neutraaltje +366

Het verschil van wiefer bij oranje of feijenoord is ook frapant.. alles lijkt wel te kloppen bij feijenoord.. petje af voor slot hoor.. hij is een kei in het gebruiken van iemands kwaliteiten op de juiste plek.. geen systeem bedenken wat hij mooi vind, maar n systeem dat past bij de spelers die je hebt

26-10-2023 08:23

Jarikoning +7217

Wiefer is ook zo een speler zonder smaak of kraak. Maar het werkt daar wel.

26-10-2023 08:33

Balgevoel +30857

Natuurlijk maakt het verschil dat de hele laatste linie van vorig jaar er nog stond, maar dat toont juist aan hoe belangrijk het is om op een gegeven moment een keuze te maken en daar voorlopig mee door te gaan...

26-10-2023 08:41

AjaxHoorn +32989

Bullshit opa.

26-10-2023 09:01

Balgevoel +30857

Oké, hartelijk dank voor je bijdrage, waar we allemaal intens van genoten hebben.

26-10-2023 09:05

RayJordaan +6849

Haha oke dan..

26-10-2023 09:53

Juichtoon +32526

Het is veel meer dan dat, het is ook en vooral de beweging als team waarin de kracht zit en de snelheid van deze beweging. Slot weet kennelijk heel goed hoe hij dat erin moet krijgen.
# GunSloteenclubindePL.

26-10-2023 10:57

Petterson +25059

Heb de wedstrijd niet gezien. Maar wat ik lees prima prestatie van onze Rotterdamse vrienden. Sowieso knap om een CL wedstrijd met ruime cijfers te winnen. En Lazio is een geduchte Europese ploeg. Knap gedaan van Slot en zijn mannen. Komen een stuk beter voor de dag dan PseV.

25-10-2023 22:16

Kryptonite +76747

Tip om likes te verzamelen: zeg iets positiefs over Feyenoord en aanschouw de grote vloot met anonieme TBS12 likes binnenstromen.

25-10-2023 22:14

Appels34 +1613

Lekker belangrijk die likes. Leuk voor de Generatie Z met weinig zelfvertrouwen

(ik heb je comment wel geliked trouwens ;) )

25-10-2023 22:24

TheSpecialOne +8904

Ze leven op likes.

26-10-2023 04:38

Ajacied33 +36715

Mooie goal YB

25-10-2023 22:13

ach ja +5799

Er is veel minder respect voor ajax bij feyenoord dan andersom, het zijn gewoon echte kutkakkerlakken die nooit iets positiefs kunnen zeggen over ajakkes of 020. Daarom heb ik een pleurishekel aan die havenslaven en doe aan dat gegeil nooit mee.

25-10-2023 22:02

Dit is mijn club +10197

Same here. Denk even aan hoe de Ajax bus daar jaarlijks ontvangen wordt en aan de pure haat die daar in golven van de tribunes afkomt als wij daar spelen. Dat is toch van een ander niveau dan bij de klassieker in Amsterdam. En dan moet ik als Ajacied sympathie hebben voor die club? Gaat niet gebeuren.

25-10-2023 22:13

Petterson +25059

Gaat toch niet om die kutsupporters van ze. Lekker boven staan joh. Knappe prestatie is een knappe prestatie. Punt.

25-10-2023 22:17

Sjaakvaak +26584

Jij hebt dus zelf net zo weinig respect.

Prima verder, ieder zijn eigen mening. Ben het zelf met Petterson eens dat je een knappe prestatie best mag benoemen.

25-10-2023 22:19

ach ja +5799

Ja dat is duidelijk toch, ben al 30 jaar seizoenkaarthouder en volg ajax en alles over ajax op de voet en het valt me altijd op dat ajacieden zoals jij altijd sportief en aardig kunnen zijn en andersom zie je dat niet. Ieder zijn mening, maar daar doe ik dus niet aan mee. Ik vind het een ontzettende grafclub met tokkiepubliek.

25-10-2023 22:23

Dolblij +45133

Ach ja, laat ze toch verdrinken in hun haat. Andersom hoeft dat niet, die beslissing kun je nemen. Sta er boven, heerlijk rustig, want dat waar je boven staat is irrelevant.

25-10-2023 22:43

Sjaakvaak +26584

Achja ik vind het ook een grafclub met pauper tokkies pur sang hoor. Die gasten negeer ik ook van harte. Alleen de Europese prestaties van Slot en het team vind ik wel mooi om te zien.

26-10-2023 00:43

Juichtoon +32526

Helemaal waar..

26-10-2023 10:58

Simpelishetmoeilijkst +25220

Laat Feyenoord het maar goed doen in Europa. Na ons aller Ajax de mooiste club van Nederland.

25-10-2023 21:52

Petterson +25059

Dat gaat wel erg ver 😁

25-10-2023 22:17

Ajacied33 +36715

Vind er niks moois aan

25-10-2023 22:28

Michael 1974 +22028

Eerst sparta, heerenveen, nac, twente, go Ahead, willem II en nog een stel…

25-10-2023 23:12

deMeester +11450

The one day fly feyenoord

25-10-2023 21:38

4bier +31367

Zolang ze geen nieuw stadion hebben denk ik dat ze niet structureel aanhaken bij Europese top. Gaan ze over naar stadion met 80.000 man gaan ze ons overlopen.

25-10-2023 21:48

afcaveenendaal +1966

Pff Koekkoek,

25-10-2023 21:56

w86 +9400

Ja 2 jaar geleden riepen we nog dat we alle Nederlandse clubs op een onoverbrugbare afstand hadden gezet. En kijk nu...

25-10-2023 22:11

AlexLitmanen10 +14394

2 day fly.

Ze zitten tegen de Europese top aan.

Toch worden ze niet weer kampioen. Kunnen goed aan het einde van dit seizoen met lege handen staan.
Ze spelen nu al een tijdje goed voetbal. Uitstekende verdediging en een prima spits, de rest is niet bijzonder.

Vind het wel knap. Jaloersmakend bijna

25-10-2023 21:51

TheSpecialOne +8904

Dicht tegen de Europese top aan?! Je kan ook overdrijven hè.

26-10-2023 04:40

AlexLitmanen10 +14394

Klopt. Europese subtop wel

26-10-2023 07:30

deMeester +11450

Dit is echt het meest rot seizoen ooit. Totaal niet meer op wat voor manier te redden.

25-10-2023 21:29

layanx +5662

Echt hand van slot het is een veel betere trainer dan Ten Hag.

En we hebben waarschijnlijk ook een tweede slot in huis, vos.

25-10-2023 21:22

AlexLitmanen10 +14394

Niet overdrijven joh.

Ten Hag werd 4x eerste op rij. Haalde 3x de bekerfinale (2x winst) en de halve finale CL.

Hij deed dat ook zonder zich als een idioot langs de lijn te gedragen. Geef mij maar Erik, slot is overigens wel welkom bij ons.. 👍

25-10-2023 21:53

layanx +5662

Erik had veel betere spelers dan Slot Gap.

25-10-2023 22:03

AjaxHoorn +32989

Dat weet ik niet. Ik ken Vos beperkt. Maar Slot is wel enorm bevlogen en heeft de juiste visie. Hij zei ooit over talenten: dat eeuwige een vis voorhouden. Er moet gewoon hard gewerkt worden. Hij vond die Nederlandse mentaliteit van pappen en nathouden niks

25-10-2023 22:25

Schip +23454

'Lekker' om die gasten weer een kunststukje te zien produceren als je zelf zo bagger speelt. Tis niet anders. En dan ook nogmet spelers die volgens sommigen hier met het bord op schoot zijn gescout. Hun hele middenveld komt uit de eredivisie.

Slot is echt nog wel 'een stukkie' beter dan Ten Hag hoor. Hopelijk leidt hij onderweg nog een paar jonge trainerstalenten op.

25-10-2023 21:21

Chadd +7759

Er zijn heel veel trainers beter dan de gehypte Haggemans.

25-10-2023 21:34

Schip +23454

Hij is wel goed natuurlijk, maar bij Ajax heb ik hem nooit een echte toptrainer gevonden. Na zijn eerste seizoen United leek dat wel degelijk het geval, maar het blijft toch weer hangen met spelers naar zijn keuze.

Hoe dan ook, voor het NL voetbal hoop ik dat hij slaagt. En ik wil hem ook niet negatief over hem doen, maar SLot is na Van Gaal verreweg de beste NL trainer.

26-10-2023 09:53

LuisSuarez01 +5425

Doet al pijn om t op te schrijven maar 010 presteert gewoon goed in een groep met Athletico en Lazio. Volwassen.
Ze hebben r natuurlijk wel lichtjaren over gedaan om op dit nivo te komen:))

25-10-2023 21:19

KingJames23 +11443

Het slechtste Atletico onder Simeone en Lazio is altijd al een matige club geweest met af en toe een piek.

25-10-2023 21:43

LuisSuarez01 +5425

Athletico; sinds 2010/2011 t/m nu ieder seizoen deelname CL, in dezelfde periode 3x Europa leauge gewonnen.

25-10-2023 22:05

KingJames23 +11443

En wat is je punt?

26-10-2023 00:17

TheSpecialOne +8904

Maar staan toch gewoon boven Feyenoord in de poule.

26-10-2023 04:43

jeffrey_van_der_sluis +30411

Overigens blijven de kakkies het meer hebben over ons dan hunzelf🤣 collega zei vanmiddag letterlijk dat ie zondag Ajax liever ziet verliezen van psv zondag dan dat we winnen en zij inlopen op de lampen...

Manmanman wat is die obsessie toch met ons🤣

25-10-2023 21:18

Ajacied33 +36715

Vind je het gek? Die hebben tig jaren moeten zien hoe wij kampioen werden elk seizoen en altijd CL speelden . Onze spelers gingen voor veel geld weg. De haat daar is groot naar ons, en succesvol en vol branie.

25-10-2023 21:22

jeffrey_van_der_sluis +30411

Hopelijk snel weer kerel❌️❌️❌️👊

25-10-2023 21:23

Ajacied33 +36715

👊👊👊

25-10-2023 21:32

Petterson +25059

Haha .. dat is wel een erg stomme uitspraak .. zullen ze zelf 2x van PseV moeten winnen. Sluit ik niet uit overigens.

25-10-2023 22:19

Spectre +2296

Ik heb ook een paar collega's die voor feyenoord zijn, prima gasten overigens maar zodra het over ajax of feyenoord gaat veranderen ze ineens, je kunt er gewoon niet echt mee discussieren

26-10-2023 06:36

Jutter1 +4316

Prima zege van dat Feyenoord niets op af te dingen, toch wel vrij verrassend moet ik zeggen. Dat Feyenoord heeft allerminst absolute Europese topspelers in huis, maar is wel een goed ingespeeld geheel waar iedere speler tot het uiterste gaat en waar het moeilijk is om van te winnen en daarmee kan je ook erg ver komen, dat blijkt wel. De trainer speelt daarin een hele grote rol en is in tegenstelling tot de voormalige trainer van Ajax veel meer in staat om een elftal te kneden. naar zijn wens Slot blijkt dus een meer dan uitstekende trainer te zijn, dat zie je wel vaker bij trainers die als voetballer totaal anoniem acteerden en nu dus meer dan floreren! Feyenoord heeft jarenlang vrij anoniem in de Nederlanse compititie geacteerd, maar nu is het hun beurt om aan de bel te trekken, de vraag is en blijft hoelang, want aan de absolute vaderlandse top komen kan snel gaan maar er blijven is een heel ander verhaal. Dat blijkt wel met Ajax dat nu een absoluut dieptepunt in zijn historie mee maakt. Ook dat gaat normaliter geen jaren duren, mag je aannemen.

25-10-2023 21:15

4bier +31367

Je onderschat Feyenoord. Bijlow, Hancko, Geertruida, Hartman, Gimenez kunnen zomaar de stap naar Europese top als Spurs of Arsenal maken.

25-10-2023 21:18

w86 +9400

Jij overdrijft ze een beetje, waarschijnlijk omdat de spelers goed kunnen spelen en een goed draaiend elftal.

25-10-2023 22:15

AjaxHoorn +32989

Bijlow niet. De rest kan wel goede stappen maken ja.

25-10-2023 22:26

AgeM +939

Celtic speelt gelijk tegen Atletico thuis . Feyenoord wordt gewoon derde ( en misschien ook wel laatste )in de poule . Ze halen wel centjes binnen en kunnen met Gimenez ook meedoen op de transfermarkt .
Ben wel blij dat ze een keer winnend lijken . Die supporters leken wel de Palestijnen in de Gazastrook . Nu wordt er wat minder gesloopt . De trainer van Lazio typeerde het Kuippubliek wel treffend : Het Gesticht” maar zei tegelijk ook dat het en wel een goed team was wat er nu stond .

26-10-2023 07:52

TheSpecialOne +8904

Het spel dat Feyenoord speelt kost ontzettend veel kracht. Dat gaat ze op den duur opbreken.

26-10-2023 04:45

Tommyshelby +128997

Newcastle-Dortmund, wat een tempo, waanzinnig

25-10-2023 21:11

AjaxPassion +3899

Wel lekker weer 2/5 = 0,8 puntjes binnengesleept door Feyenoord. Lijkt erop dat we volgend jaar als nummer 3 dus ook nog een kans maken op CL voetbal.

25-10-2023 21:11

AlexLitmanen10 +14394

Mag ook wel een keer iemand anders zijn dan Ajax en incidenteel Az

Het werd eens tijd, dit moet de norm zijn. Niet een uitzondering zoals het nu daar is

25-10-2023 21:55

Koningtoto +60399

En toch gun ik heel feyenoord een rolberoerte

25-10-2023 21:10

JoeBlow +8183

Die Mexicaan heeft zich wel lekker op de kaart gezet. Daar gaan onze Rotterdamse vrienden een berg geld aan verdienen. Laten we hopen dat het in de winterstop al gaat gebeuren, dan kunnen we na de winter een beetje inlopen!

25-10-2023 21:10

EricV83 +2031

Ja dat zeg je goed. Een beetje inlopen. Hooguit een beetje

25-10-2023 21:12

JoeBlow +8183

Eens. Op dit moment vind ik inlopen al pure winst. Dat betekent in ieder geval dat we soort van ritme vinden waar winnen weer gewoon is.

25-10-2023 21:18

EricV83 +2031

Ja precies, laten we maar eens een aantal wedstrijden gaan winnen en laten zien dat er structuur in komt. Kunnen we daarna altijd nog naar boven kijken

25-10-2023 21:24

Ajacied33 +36715

Over het algemeen krijgt Feyenoord niet veel voor haar spelers

25-10-2023 21:14

JoeBlow +8183

Zeker, maar dat kan met doelpunten in de CL zo maar ineens veranderen. We hebben het vorig jaar laten liggen, anders hadden wij nu Lazio van het veld getikt!

Nou ja, je kan altijd hopen!

25-10-2023 21:19

WW +757

Omdat ze nooit Champions League spelen. Nu doen ze dat wel en zijn ze ook nog eens de beste in hun poule en we kunnen niet zeggen dat dat een Mickey Mouse poule is.

25-10-2023 21:25

afcaveenendaal +1966

Had m wel bij Ajax willen hebben, een 10 x verbeterde versie van sulejmani van destijds, zelfde kop ook trouwens 😁

25-10-2023 21:26

JoeBlow +8183

Ik ook. Die had er bij een normaal draaiend Ajax gewoon ook dik 30 ingeschoten.

25-10-2023 21:27

3sterren +20205

Veel reaguurders op AS zijn niet alleen slechte verliezers, maar kunnen al helemaal niet omgaan met succes van de aartsrivaal, of andere Nederlandse teams die internationaal lekker aan de weg timmeren.

Zo jammer en eigenlijk Ajax onwaardig.
Ik zeg: ”Vooral doorgaan kameraden” ...

25-10-2023 21:10

AjaxPassion +3899

Eens, maar dar is bij elke club zo. Eerder een maatschappelijk dingetje dus 😉

25-10-2023 21:12

Heimdallr +657

Eerder een intelligentie dingetje

25-10-2023 21:32

en88ajaxfan +2125

Fantastisch wat Feijenoord doet. Klasse!! Goed voor het Nederlands voetbal. Nee hoor, geen enkele rancune. Je hoort gewoon voor alle Nederlandse clubs te zijn als die in Europa spelen. Of het nu Ajax, PSV Feijenoord of Az is.

25-10-2023 21:08

Dick +854

Dat is dus de grootste onzin die er is. Ik bepaal zelf wie ik wel of niet support. Simpel….

25-10-2023 21:14

en88ajaxfan +2125

Ik praat geen onzin, is gewoon de normale waarheid

25-10-2023 23:12

Simpelishetmoeilijkst +25220

Ben geen Nederlander, maar wel voor Feyenoord in dit geval. Erger ksn. Iet dsn provinciale clubjes zoals Pisvee.

25-10-2023 22:00

AFCA-1983 +17723

Tuurlijk celtic ook alweer voor

25-10-2023 21:07

MVG +16473

De rollen zijn even omgedraaid. We staan niet met onze voetjes op de grond maar meters diep in de stront in Amsterdam. Ergens ben ik wel blij dat Feyenoord het redelijk doet want dat zorgt in elk geval voor nog een beetje aanzien van de eredivisie met name met betrekking tot transfers plukken wij daar ook de vruchten van. Liever had ik gezien dat wij mooi CL avondjes hadden maar het is even niet anders. Nu alles op alles zetten om in elk geval de EL te halen dit jaar en het seizoen met geheven hoofd afsluiten.

25-10-2023 21:06

JoeBlow +8183

Precies. Gewoon lekker op Ajax richten en de rest lekker laten gaan. Mooi voor Feyenoord, volgend jaar wij weer.

25-10-2023 21:10

7172AFCA7395 +10310

Simeone gaat aankloppen voor Gimenez als ie slim is.

25-10-2023 21:04

Man40 +1431

Volgens van der vaart was dit de beste Feyenoord ooit in de eerste helft😛

25-10-2023 20:58

paulis +10257

Jezus Feijenoord wint met 3 - 1 van de nummer 9 van Italie en iedereen doet alsof het de wederopstanding is van het Barcelona van Iniesta, Xavi en Messi. Lijkt hier fucking Fr12 wel, normaal doen hoor.

25-10-2023 20:53

Web +178830

Je mag best zeggen dat dit heel knap is
Slot is een bijzondere trainer
Elk jaar spelers weg, en het word alleen maar beter

25-10-2023 20:55

paulis +10257

Enige relevante vertrokken speler is die Kokcu, de kracht is juist dat de belangrijke spelers zijn gebleven... ?

Maar bij de eerste echte tegenstander na de groepsfase is het voorbij voor dat tuig daar.

25-10-2023 21:02

Voetballover +3083

En szysmanky

25-10-2023 21:35

RayJordaan +6849

Niet zo janken, doet pijn om te zeggen maar onze vrolijke vrienden uit Rotjeknor zijn niet 1 maar wellicht 4 klasse beter dan ons..

25-10-2023 21:02

jeffrey_van_der_sluis +30411

Dat is momenteel ook niet zo moeilijk 🤣

25-10-2023 21:39

FlyingDutchMan +17314

Bijna hetzelfde als winnen in Bernabeu, of Juve alle hoeken laten zien!

25-10-2023 21:08

deMeester +11450

Alle twee in de meeste zwakste poules die er maar mogelijk zijn. De poule van psv zit niet eens een kampioen in. De nummer 15 of zo van Frankrijk. Celtic is conference niveau. Lazio staat slechts negende. Het stelt allemaal geen ruk voor.

25-10-2023 21:22

Koscar +5397

Leuk voor Feyenoord. Gun het ze ook duizend keer meer dan PSV. Ze hebben de huidige prestaties gewoon echt allemaal op eigen houtje gefixt en dat is heel erg knap en bewonderingswaardig. Om het toch even negatief te uiten: dit hoorden wij helaas rond '17 - '19 de andere kant niet op.

25-10-2023 20:50

PH2BOT +40294

Wie echt groot is ...kan ook genadevol zijn.

25-10-2023 20:54

EricV83 +2031

Haha, je klinkt nu als een soort van dominee

25-10-2023 21:01

Mofson +8164

Ligt eraan naar wie je luisterde.
Ik heb redelijk veel feyenoorders positief gehoord over dat ajax.

25-10-2023 20:55

AjaxYahudi +3077

FR12 stond toen ook redelijk vol met opmerkingen van jaloezie hoe goed wij speelden en bewondering, wat ook door vele mede supporters weer werd neergesabeld of bekritiseerd net zoals dat hier gebeurt als je positief bent over het spel van die lui.

25-10-2023 21:01

Web +178830

Arne Slot is een geweldenaar
Doodzonde dat Ajax een jaar te lang door is gegaan met Ten Hag
Want als Ajax hem benaderd had, had hij het gedaan
Arne was/ is een Ajax man

25-10-2023 20:48

PH2BOT +40294

...maar vanaf nu waarschijnlijk nooit meer.

25-10-2023 20:50

Web +178830

De volgende stap zal denk ik Europa zijn?

25-10-2023 20:51

Gewoon Gijs +18378

Ja hij is zelfs beter dan Hag, die kreeg Idrissi niet aan de praat, Slot lukte dat zelfs. En nu Stengs laten renderen, die altijd zo flegmatiek was. Slot lijkt me ook stiekem een Ajax man, op ene of andere manier past hij niet daar, dus hem gun ik dit succes wel

25-10-2023 20:51

Web +178830

Dat is hij ook weet ik van een vriend uit Bergentheim waar hij vandaan komt

25-10-2023 20:52

Ajax1114 +19393

Echt ik heb nog nooit zo'n trainer gezien die zelfs slechte spelers goed laat lijken. Denk dat hij zelfs bij Ajax met onze matige selectie bovenin zou meedraaien.

25-10-2023 20:53

PH2BOT +40294

Slot kende Stengs al goed uit zijn AZ tijd

25-10-2023 20:56

Ajacied33 +36715

Slot zie ik ooit wel bij Ajax komen. Ken zijn achtergrond niet, maar weet zeker dat hij een Ajacied is. Of in ieder geval Ajax altijd bewonderd heeft. Dat moet haast wel als je ziet hoe hij over voetbal denkt. Van Feyenoord naar Ajax is en blijft een stap omhoog, denk alleen dat hij hierna naar het buitenland gaat

25-10-2023 21:13

PH2BOT +40294

Berghuis zal ook wel denken.....CL spelen met Feyenoord of 17e staan en degradatievoetbal met Ajax.

25-10-2023 20:48

Hamstelaar +15023

Tja en in z’n eerste jaar werd hij kampioen met Ajax en speelde we 6 waanzinnige wedstrijden in de groepsfase. Feyenoord heeft net zoals Ajax maar 1 prijs gewonnen sinds zijn vertrek en dit is hun eerste jaar in CL.

25-10-2023 20:55

Ajaxadam1 +31667

Dus had hij net zo goed niet zn leven op de kop kunnen zetten.

25-10-2023 22:26

Lars.v +3039

Maduro gaat ons oplappen de aankomende 2 wedstrijden!!!
Come on AJAX!!!!!

❌️❌️❌️

25-10-2023 20:47

EricV83 +2031

Heb er een heel hard hoofd in

25-10-2023 20:49

Lars.v +3039

Ik niet!!! Borst vooruit KNALLEN!!! ❌️❌️❌️

25-10-2023 20:49

EricV83 +2031

Bewonder je positivitet. Hoop dat je gelijk krijgt

25-10-2023 21:05

Lars.v +3039

Individueel is de selectie niet minder dan dat van PSV en Feyenoord. Het is de trainer niet het niet aan de praat kreeg, die de juiste snaar niet wist te vinden.

25-10-2023 21:13

EricV83 +2031

Ben het met die selecties wel met je eens, maar dit draai je met een nieuwe trainer niet zomaar om in 1 wedstrijd

25-10-2023 21:16

Lars.v +3039

Onbewust wilde de spelers niet meer vechten voor de trainer Steijn.
Ik denk persoonlijk dat alle spelers zich nu gaan laten zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen en iedereen het nakijken geven.

25-10-2023 21:44

Hamstelaar +15023

Gewoon alles winnen vanavond nu en je heb het puntenaantal waarmee je kampioen werd voor het laatst. Het kan dus nog haha

25-10-2023 20:56

Lars.v +3039

Precies!!!! ❌️❌️❌️

25-10-2023 21:13

Voetballover +3083

Gimenz heeft zich vanavond bewezen als topspits 2 keer scoren in je CL debuut en op een haar na een hattrick maken dan ben je gwn een klasse spits.

25-10-2023 20:47

EricV83 +2031

Wordt er zelf ook bijna geil van

25-10-2023 20:47

PH2BOT +40294

...maar desondanks nog lang geen Haller

25-10-2023 20:51

tijssenajax +13945

Ik vind dat veel te ver gaan topspits. Dat eerste doelpunt was lucky. Hij doet het goed, maar voor het stempel topspits moet ie toch wat langer goed presteren vind ik.

25-10-2023 20:52

mango +287

Gedeeltelijk met je eens, hij laat het nog geen jaar zien. Tegelijkertijd scoort hij aan de lopende band en staat hij altijd op de goede plek. Er zijn spelers om minder als 'topspeler' bestempeld

25-10-2023 21:01

Ajaxtrouw +6355

Het voelt vooral voor ons heel pijnlijk vind ik.

25-10-2023 20:46

Patrick020 +22405

zeroukki die nooit scoort?

heeft er bij Twente toch een aantal in de kruising geschoten haha

25-10-2023 20:45

PH2BOT +40294

Wij hebben watje Taylor

25-10-2023 20:52

SanchoPanza +397

xG 1.99 - 2.14

25-10-2023 20:45

Hamstelaar +15023

Gelukkig zijn Slot en Gimenez na dit seizoen daar weg en dan dondert het als een kaartenhuis in elkaar. Net zoals bij ons gebeurde met ten Hag en alle sterspelers die vertrokken.

25-10-2023 20:45

AFCA-1983 +17723

Ja eens maar wel heeel veeel geld op zak wat wij niet krijgen

25-10-2023 20:46

WW +757

Feyenoords aankopen zijn allemaal raak. Als ze straks meer te besteden hebben verwacht ik niet dat ze 10 miskopen voor 100 miljoen gaan halen.

25-10-2023 20:54

AjaxYahudi +3077

Dat die bijna allemaal raak zijn is natuurlijk ook een groot deel geluk anders zou dat bij elke topclub ook gebeuren. Laat ze straks als de fundering weg is maar zorgen voor een goed beleid met de juiste keuzes want dat is bij Feyenoord ook nooit langer gebeurt dan 3 jaar op rij.

25-10-2023 21:03

jaripettersson +9517

Lutsharel en quillindschy. Voornamen die het shirt net niet hebben gered.

25-10-2023 20:45

AFCA-1983 +17723

Wat een gepijp op rtl 7 zeg niet te doen.. beschamend partijdig

Atleti wint vanavond en lazio volg week en ze staan weer 3e

25-10-2023 20:45

Ajacied33 +36715

Een matig Lazio, jammer.

25-10-2023 20:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.