EL: Feyenoord gesloopt; Vitesse is ongelukkig

door Finn Dekker 259

EL: Feyenoord gesloopt; Vitesse is ongelukkig

door Finn Dekker 259

Laatst geüpdatet

Dit was het livetopic voor de wedstrijden van Feyenoord en Vitesse in de derde voorronde van de Europa League. Feyenoord incasseerde liefst vier tegentreffers bij AS Trencin en lijkt te kunnen fluiten naar Europees voetbal. Vitesse leek knap gelijk te spelen, maar zag nota bene Ricky van Wolfswinkel de winnende maken in de absolute slotfase.

FT | AS Trencin - Feyenoord 4-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Amrabat, Toornstra, Clasie; Berghuis, Vente, Larsson.

Doelpunten:
1-0 Mance (5')
2-0 Mance (36')
3-0 Azango(44')
4-0 Mance (63')

Bijzonderheden:
- Tscheu La Ling, die een grote rol speelde in de Fluwelen Revolutie bij Ajax, is de eigenaar van AS Trencin.
- Aschraf El Mahdioui, voormalig jeugdspeler van Ajax, is normaal gesproken basisspeler van AS Trencin.

FT | Vitesse - FC Basel 0-1

Opstelling Vitesse: Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner; Foor, Serero, Bruns; Beerens, Matavz, Linssen.

Doelpunten:
0-1 Van Wolfswinkel (90')

In stijl het nieuwe seizoen binnen? Koop een WZAWZDB-zonnebril of bekijk de andere producten in de AS Webshop.

Lees meer over:
Plaats reactie

PJK54 +1

Was duidelijk dat die Clasie El Ahmadi absoluut niet kan vervangen, hebben ze die niet wat makkelijk laten gaan?, en dan die van Beek hahaha wat een verdediger hier bij de junioren lopen betere rond. En dan een coach die denkt van Persie gewoon thuis te laten terwijl hij de leider van het team is.
Ik dacht dat Ajax was afgegaan maar dit was helemaal een aanfluiting en naar mijn idee niet meer goed te maken.
Al met al, samen met het verlies van Vitesse, weer een klap voor het NL voetbal.

10-08-2018 11:40

jariafca020 +0

Hahaha die kakkies smeken nu om Peter Bosz. Hypocriete bende daar.

10-08-2018 11:32

Redrum +96117

Whahahaha en die gaat met hun armoedige pauper selectie ff kamikaze voetbal spelen zeker? Dan is Sparta straks echt de club van Rotterdam.

10-08-2018 15:35

Mokum2018 +2111

We kunnen nu wel lacherig doen over onze vrinden uit rotjeknor, maar wij hebben het vorig seizoen totaal laten afweten. Ook de gevolgen daarvan zullen nog lang nawerken.

10-08-2018 11:27

AlexIbarra +19286

Hoefden niet eens een verlenging te spelen voor hun geweldige 'prijs'.
Nu alweer niet in staat om zelfs maar een gelijkspelletje voor NL te halen.

Zijn wij nou echt de enige die EU voetbal, de ranking van NL etc. een beetje belangrijk vinden?

10-08-2018 10:30

MickS +6242

Ik gun Feyenoord geen Europese prijs, maar hoopte toch echt vurig dat ze, net als AZ en Vitesse, zouden overwinteren. Daarna mocht Feyenoord (en de rest) van mij er uit vliegen. Dit is voor het NL voetbal en de ranking natuurlijk dra-ma-tisch. Shakespeare had het niet kunnen verzinnen.

Het is toch bizar. AZ ten onder tegen een onbeduidend klein cluppie, Vitesse weet het net enigzins acceptabel te houden, maar speelt nu ook met vuur, en Feyenoord gaat AZ met verve achterna.

Ik hoop dat Vitesse het nog redt, maar dat wordt kantje boord ben ik bang. Dus dan maar voor PSV het overwinterscenario, wmb gewoon CL, maar denk dat dat EL wordt, en dan moeten we zelf ook zien te overwinteren, 100% voorkeur voor de CL uiteraard! Met deze selectie zou dat haalbaar moeten zijn. Alles na de winter voelt voor mij nu nog als vogelvrij, maar wie weet.

10-08-2018 08:58

Bobbaasje +3

Het was wel lachen gisteren Om Feijenoord Haha.

10-08-2018 08:52

ram +7283

Van een land met een "Keuken Kampioen Divisie" kun je ook niet meer verwachten...

Maar serieus: dit is wel jammer. Het is voor Nederland, en voor ons, natuurlijk goed als er wat ploegen in Europa spelen. Ook is het natuurlijk lekker als Feyenoord en PSV wat punten verspelen na Europese wedstrijden. Rijk zal Feyenoord toch niet worden van de Europa League dus daar hoeven er ook niet voor te vrezen.

10-08-2018 00:46

MankeNelis +7

Het is een indirecte blamage voor ons dat zo'n club in dezelfde competitie uitkomt. Die zijn rijp voor de keuken knaller competitie. Ongelofelijk wat een natte dwijlen.

10-08-2018 00:25

Ajaxvooraltijd +2

Als dit zo blijft kun je beter een geheel aparte competitie beginnen met de top 3 zodat ze beter worden ipv afzakken naar middenmoot kleredivisie niveau. Hoef je de punten ook niet zoveel te delen.

10-08-2018 00:01

afcas +3789

nederland heeft geen top3, hooguit een top2...

10-08-2018 07:36

Starkoo +367

Feyenoord kunnen ze beter opheffen wat waren die bagger, die Bijlow wat een grap. Vermeer hoort daar eerste keeper te zijn!

09-08-2018 23:41

Redrum +96117

Ach ja, ze verwijten ons altijd arrogant te zijn, maar Bijlow was volgens iedereen bij Feyenoord de nieuwe Buffon nadat ie een paar balletjes pakte tegen psv.

10-08-2018 08:38

Ajax27 +19201

Gewoon uit voor het Nederlandse voetbal. We kunnen lachen wat we willen maar we willen weer omhoog op de coefficientielijst zodat CL voetbal in zicht blijft en het voor toptalenten interessant blijft om naar NL te komen. Het is toch gewoon schandalig dat je dadelijk weer alleen met PSV Europa in gaat. Clubs als Feyenoord en AZ moeten gewoon ieder jaar minstens tot de winter Europees voetbal halen. Nederland moet gewoon structureel met 4 en soms 5 ploegen in Europa kunnen spelen. Het is gewoon jammer dat je dadelijk zo ver afzakt dat je als kampioen meerdere voorrondes CL speelt en dadelijk als nummer 2 voorrondes voor EL moet gaan spelen. Diep triest gewoon... er moet snel wat veranderen.

09-08-2018 23:40

AFCAPolarBear +542

Helemaal met jee eens! Ajax, Feyenoord en PSV moeten minimaal overwinteren in Europa, maar of dit voor de laatste 2 reëel is, is nog de vraag! Nog geen jaar geleden werd het beleid van zowel PSV als Feyenoord geroemd, omdat zij kampioen werden en die van Ajax afgekraakt. Maar die kampioenschappen verbloemen alles! Er is geen geld in Rotterdam en Eindhoven, ze kunnen niets, maar ze geven wel geld uit. Het is wachten op de steun vanuit de gemeentes om ze niet failliet te laten gaan. Het lijkt misschien leuk, om komende 10 jaar kampioen te worden, maar voor de kwaliteit van de selectie is dat niet goed. Het is wel te hopen dat het bestuur hun vizier op Europa houden en aankopen blijven doen om Europees (weer) mee te spelen voor de prijzen!

10-08-2018 06:01

Pas +1621

Je bedoelt Ajax, PSV en AZ. Alle punten die Feyenoord pakt zijn meegenomen.

10-08-2018 08:48

DaHool +170

UEFA&FIFA=MAFFIA.... Dat hele geouwehoer met die coëfficiënten is bullshit. Beter gewoon zoals in the old days, Europacup 1, Europacup 2 en de UEFA cup. Hoeft niet persen weer op die manier, maar wel van alle Europese landen dezelfde aantal clubs. Ze zeggen dat het commercieel niet meer aantrekkelijk was, nee elk jaar CL finale met Real dat is leuk...het verschil met Engeland, Duitsland, Italië en Spanje wordt steeds groter en saaier. Max aantal buitenlanders zou ook al een goede stap vooruit zijn, zowel voor het clubvoetbal als voor het nationale voetbal....zal wel weer discriminatie zijn.

09-08-2018 23:38

Ajaxvooraltijd +2

Ik heb liever dat heel Ajax uit Oostblokkers, zuid Amerikanen en Afrikanen bestaat. Die hebben tenminste de juiste mentaliteit. Nederlanders zijn slap, verwend, hebben een vaak onterecht een grote smoel tegen hun broodheer, zijn egoisten, en zeuren altijd over hun kleine teen. Laat eerst maar eens die generaties in NL bewijzen dat ze het waard zijn (ik zie dat niet zo snel veranderen).

09-08-2018 23:48

geendagsvlieg +0

Wat los je daarmee op?

Dan maken Barcelona, PSG , Bayern, Juventus en Man City uit wie de EC1 gaat winnen.

De overige toppers drop je dan in de EC3, wat daarmee een net zo'n onmogelijk toernooi wordt voor de NL clubs als de CL nu is.

En blijft EC2 als zwakke broertje over, wat het vroeger ook al was.

Het verschil met de grote vijf wordt niet gemaakt door de Europese toernooien, maar door de tv-gelden in de eigen competities.

10-08-2018 05:50

didierajax020 +2

Off: https://www.youtube.com/watch?v=T952Sj7ZDWU

Zien jullie hem graag komen? Volg hem te weinig, maar prima woorden van hem.

09-08-2018 23:37

JesperOlsen74 +1

Man man man wat 'n gebraggel. Nederland zakt zo steeds verder af. Ik zie die mensen in R'dam nog staan juichen in hun fonteintje toen AJax de finale verloor.
Die droeftoetes beseffen niet dat elke club in Nederland moet winnen om punten binnen te halen.
Echt triest, pijn aan je ogen hoe nietszeggende clubjes van Nederlandse clubs winnen.

09-08-2018 23:30

NouriVandeBeek +7

Iedereen speelde slecht, maar de performance van Sven van Beek was echt ongekend. Ik denk niet dat ik iemand ooit zo slecht heb zien spelen.

09-08-2018 23:25

Ajaxvooraltijd +2

Normaal speelt zo'n speler bij Telstar. Ze zeggen wel dat Ajax spelers teveel worden gehyped maar als zulke spelers de kans krijgen in de basis bij een top 3 club jaar in jaar uit denk ik eerder dat we eens Rotterdam onder de loep moeten nemen bijvoorbeeld.

09-08-2018 23:54

robinho12 +175

Jammer.

Het is leuk om Feyenoorders uit te lachen, maar had graag gezien dat ook zij door zouden gaan. Het was een genante vertoning en ook nog geheel terecht. Trencin heeft het super gedaan tegen een zeer zwak Feyenoord.

Vitesse, helaas. Goed gevochten, al werd het op het laatst steeds lastiger.

Voor beide clubs is een wonder nodig. Feyenoord zal thuis vast met 1 of 2-0 winnen, waar ze niets aan hebben. Vitesse, ik hoop het van harte maar zie het niet gebeuren.

Hup PSV en Ajax dan maar, 2 clubs in de CL kan het nog enigzins compenseren!

09-08-2018 23:22

robinho12 +175

Zeker. En als ze op die wijze kampioen worden is dat frustrerend, maar in Europa is elk succes welkom. Alles om zo snel mogelijk de landskampioen weer in de CL te krijgen.

09-08-2018 23:33

3*stars*3 +23458

Normaal gesproken natuurlijk lekker om te lezen dat die kakkies zijn gesloopt maar ze helpen weer eens Nederland naar de klote!
Afgelopen 10 jaar kan ik mij 1 overwintering herinneren maar verder doen ze niets voor de punten.

Ik vraag mij af, hoe NL media hier nu mee omgaat want fase van gunfactor is nu hopelijk wel voorbij....

09-08-2018 23:21

robinho12 +175

Veel Feyenoord fans zijn veel drukker met de prestaties van Ajax dan hun eigen club. Het is fascinerend om te zien.

09-08-2018 23:34

MickS +6242

Vooralsnog is de kop bij de NOS wel terecht voor een keer:
"Armetierig Feyenoord voor schut tegen Trencín"

Vorig jaar zou daar nog iets gestaan hebben als: "Ongelukkig Feyenoord helaas ten onder" of "Feyenoord door overmacht spelend met b-elftal ten onder". Of zoiets dergelijks

09-08-2018 23:53

Lane 8 +2

Voor het volk en vaderland moeten wij ons kwalificeren voor de champions league! En dan derde worden en die cup nu wel gewoon meenemen, wij moeten voor de punten zorgen, laat het plebs maar lekker vanaf de zijlijn onze triomftocht aanschouwen.

09-08-2018 23:13

Ajaxvooraltijd +2

Vooral voor Ajax Amsterdam. De rest kan me lekker gestolen worden. Laat ze daar zelf maar voor zorgen. Wij moeten altijd de puinzooi voor die prutsers opruimen.

09-08-2018 23:57

Ajaxvooraltijd +2

De Nederlandse mentaliteit is echt de allerslechtste mentaliteit ooit. De twittergeneratie is te slap en teveel met andere dingen bezig en excuses zoeken (en vaak te stom om te schijten). Ik weet nu niet meer of het Rocky 2 of drie was maar die vergelijking is wel te trekken. De puppies worden hier veel teveel vertroeteld en lijden veels te weinig pijn en zien veels te weinig af, die luxe en weelde en dat gepamper zal ons echt fataal worden. Altijd maar die kutsmoesjes. Al die mobieltjes en spelcomputers afpakken (des noods inruilen voor oude nokia's met zwart wit scherm), trainen op kutvelden en veel harder en zwaarder trainen tot in den treure en gewoon geen contact met de buitenwereld zoals ze dat doen bij pro vechters. Dat zal die verwende snotneusjes pas echt leren. Je ziet ook bij buitenlandse spelers waarbij in eigen land het afzien is en luxe een droom is dat die een 100x betere mentaliteit bezitten vaak. Michels boekte niet voor niets grote resultaten met zijn harde trainingsmethodes van voor de oorlog.

09-08-2018 23:02

Ajaxvooraltijd +2

Wel als je je dingeling erin stopt. Dat heft elkaar dan lekker op.

09-08-2018 23:36

Ajaxvooraltijd +2

Dat spelers als Toornstra (iig die hagenees) Berghuis, Larsson, Bijlow, vd Heyden, Nieuwkoop, Clasie, en van Beek worden gezien door een top 3 club als bruikbare spelers voor de basis zegt wel heel veel. Vroeger speelden dat soort spelers nog niet eens bij fc Schubbekuttenveen. En dat is wat er kut is aan onze kijk op het Nederlandse voetbal (zeker omdat dat soort spelers vaak ook nog 70% van hun tijd bezig zijn met nutteloze randzaken) Misschien ligt het niet per se op de kijk van Ajax (op dit moment) maar wel door heel journalistiek en analitisch Nederland en sommige twittersupporters met het verstand van een paasei en een mastertitel in opportunisme. Er is een hoop kut hier in NL. Het moet allemaal echt veel kritischer met een steekhoudende onderbouwing gebaseerd op feiten en statistieken (niet om gerecycled wc papier en terabytes en terabytes met slap geouwehoer door vooral zichzelf respecterende journalisten te vullen met poen als hoofddoel).

Geen kutsmoesjes
Geen slap gekut in je vrije tijd met sm (social media) en cs (computerspelletjes) voor kleuters.
En veel harder aanpakken die hap met bijna militaire trainingen zowel in duur als in herhaling tot in den treure.
Aan teambuilding doen, niet als optie maar verplicht.

09-08-2018 23:32

Horrontelli +3

'Verplicht', 'hard aanpakken'. Zei jouw vader vroeger ook altijd dat je maar zin moest maken?

En, hielp het?

10-08-2018 00:29

Ajax#1900 +1

Is echt Feyenoord taal idd. Ik mis nog 'het gras opvreten!!!'.

10-08-2018 00:40

davidgravemaker +2

Waarom is het toch altijd 'net niet' bij Nederlandse ploegen. Kan zo 10 belangrijke wedstrijden opnoemen afgelopen jaren waar Nederlandse ploegen het nog na de 90e minuut hebben weg gegeven.

09-08-2018 22:42

Caparzo +4244

Gijnooit dit is echt zo vreselijk slecht man, 4-0 niet te geloven! Wat een ellende, deze impotente maleiers eruit, AZ en Vitesse. Je mag hopen dat wij en pisvee doorgaan en veel punten scoren, zodat we tenminste zicht houden op plek 11. Al zal dat zwaar worden bij 5/2. Nog een jaar als vorig jaar en we zakken verder richting plek 15. Hoe triest! En dan zijn er nog sukkels hier die dit leuk vinden, je bent echt te dom im te kakken als je dat vindt, een IQ van onder de 85 als je niet snapt hoe slecht dit is (vooral van ons)..

09-08-2018 22:41

FlyingDutchMan +17314

Ik ben te dom om te schijten, die voorrondes bevallen mij wel. Hoe vaker Jaxie speelt, des te beter!

09-08-2018 22:53

Oliveira +0

AS Trencin uit is altijd lastig. Begrijpelijk dat Feyenoord hier geen antwoord op had. Oke nu even serieus. Goed gedaan Feyenoord!!! 10 punten voor jullie prestatie niemand had het beter gekund.

09-08-2018 22:39

Bobbaasje +3

https://www.instagram.com/p/BmRN-41jtm9/?utm_source=ig_web_copy_link

Lekker voor die kut kakkerlakken.

09-08-2018 22:16

MankeNelis +7

Aanstekelijk die lach, maar verder een enorme blamage..

10-08-2018 00:16

Ajaxxxxx1995 +0

Als Ajax en PSV CL halen hebben we dus 0 teams in de Europa leauge... dat is wel gênant.

09-08-2018 22:14

Ajax#1900 +1

Best wel idd. Maar dan 3e worden en richting el finale gaan uiteraard ;)

09-08-2018 22:15

Stamstadam +0

2 Nederlandse clubs in de Champions League zou dat gaatje wel compenseren.

09-08-2018 22:27

Gewoon Gijs +18407

Ik dacht even: haha. Na de flauwe reacties van dinsdag na Luik. Maar dit is toch heel triest eigenlijk. De teloorgang van het Nederlandse voetbal gaat steeds dieper. Alleen met geld uitgeven (Ajax, Psv) lukt het nog iets te doen. Maar door het grote geld en wanbeleid lopen we hopeloos achter.

09-08-2018 22:14

Amsteraaij +2256

Ik kan je verzekeren dat trencin een stuk minder geld heeft dan feyenoord

09-08-2018 22:19

mgtow +22318

2 miljoen om 60. Zo ongeveer. Haha...

09-08-2018 22:24

Gewoon Gijs +18407

Klopt. Vandaar dat ik schreef; geld en wanbeleid

09-08-2018 22:34

DeBaarsjes +3130

Niet meer veel verwachten van NL clubs... en vooral niet de tegenstander onderschatten... PSV gaat ook nog een hele moeilijke krijgen met Qarabag-BATE

09-08-2018 22:10

Gewoon Gijs +18407

En Ajax tegen Standard Luik

09-08-2018 22:46

DeBaarsjes +3130

Oh ik ben er nog niet helemaal zeker van dat Ajax ten koste van Luik doorgaat. Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ze niet doorgaan (het is wel een harde tik) maar de EL is gewoon Ajax' podium. Ik ben al blij dat ze tenminste EL hebben gehaald.

09-08-2018 23:26

Ajax27 +19201

Niet eens, CL zijn gewoon verdere wedstrijden tegen mooie ploegen. Als je dan met mooi voetbal 3e wordt in de poule en kan doorstromen naar de EL vind ik beter. 2 jaar terug hadden we geluk dat we in een mooie EL poule zaten met Standard, Panathinaikos en Celta de Vigo. Maar vaak zit je bij nietszeggende oostblokclubs waar geen hond zin in heeft.

09-08-2018 23:34

DeBaarsjes +3130

Dan heb ik liever EL poulefase waar je veel meer punten kan halen (waar heel NL op dit moment naar snakt voor de coeffie) terwijl je bij voorbaat weet dat je de puntjes moet sprokkelen in de CL en hopen dat je 3e kan worden. En geef mij zelf ook maar wat tripjes naar Oostbloklanden. Weer eens wat anders dan alweer naar Barcelona of Madrid.

09-08-2018 23:41

mgtow +22318

Ik begin al flink licht in mijn kop te raken van die flinke anti Feyenoord boner in m'n broekje. Haha.

09-08-2018 22:06

koenos1 +7932

Man man man, nog hoop op Vitesse.. maar dat mag ook al niet meer? Ajax en Vitesse beiden een goal tegen in de laatste min

09-08-2018 22:03

martin1234 +2

Vitesse is in principe maar één doelpunt. Verschil uit en thuis is niet zo groot als in de jaren vijftig toen ze me gammele vliegtuigjes en een reis in de benen naar de uitwedstrijd gingen, hè.

09-08-2018 22:13

NouriVandeBeek +7

Bij Vitesse zag je die tegentreffer van mijlenver aankomen. Speelde een degelijke pot, maar de laatste 10 minuten waren ze zonder organisatie aan het rennen en vliegen.

09-08-2018 22:00

martin1234 +2

Ja. Wees dan realistisch en hou het op 0-0. En hoop in de uitwedstrijd op iets van 1-1 of zo. Maar Nederlandse clubs willen altijd aanvallen en aantrekkelijk spelen. Rennen en vliegen wordt het dan, deksel op de neus. Nee absoluut geen sympathie voor noch Feyenoord, noch Vitesse (nog in Nijmegen gewoond ook en zo), maar dit wordt een ramp zo. Richting Slovenië, Luxemburg, Slowakije. Op die positie qua clubvoetbal komen we nu...

Jemig de Pemig wat slecht is dit..

09-08-2018 22:08

Ajax#1900 +1

De eerste 80 minuten speelden ze nog wel redelijk realistisch, maar dan op het eind opeens open huis houden. Heel vreemd. Had ik ook totaal niet verwacht van die trainer. 0 0 was gewoon een resultaat geweest.

09-08-2018 22:14

martin1234 +2

Het gaat nu zo slecht met het Nederlandse voetbal dat ik nu toch echt ga hopen dat PSV wat gaat winnen. En dat wil wat zeggen, want ik ben een Ajacied die jarenlang in Eindhoven heeft gewoond en ik haatte PSV.

09-08-2018 21:55

flithje +0

Slechte zaken weer Europees. Denk dat de kampioen gedoemd is tot alleen maar voor rondes CL de komende jaren.

09-08-2018 21:52

ajaxrosenberg +1365

Het Nederlandse voetbal is echt ten dode opgeschreven zoals het nu gaat. Alle clubs in de El gaan er uit. Als Psv en ajax de CL halen komt er ook weinig binnen, dan maar hopen dat je derde wordt in de poule. Als er geen CL gehaald wordt kunnen er in de El wellicht nog meer punten gehaald worden.

09-08-2018 21:52

Ajax95Duivendrecht +24132

Waarom altijd in die laatste minuut? Leren we het dan echt nooit in Nederland...

09-08-2018 21:50

Horrontelli +3

Het is ook een keuze. Ze hadden drie keer een tegen een gestaan en dat ging maar net goed. En dan toch op een lijn verdedigen op 40 meter van de goal.

Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien dat dat wel mis moet gaan. Als je de 0 wilt houden moet je een mannetje 10 meter naar achteren halen. Maar ze willen liever voor de goal gaan. Keuze.

09-08-2018 21:59

amthree +407

Gaat goed met de nederlandse clubs in europa......

09-08-2018 21:49

Redrum +96117

Mooi de schade beperkt gehouden, nu thuis afmaken. Ze hoeven maar 5 keer te scoren en de nul te houden. In een kolkende Kuip is dat bijna een formaliteit.

09-08-2018 21:47

martin1234 +2

Ik kan hier echt niet meer mee lachen. Nederland zakt af naar niveau Luxemburg in Europa.

09-08-2018 21:51

NouridolbergNeres34 +1908

Ben bang dat vitesse dit uit tegen basel niet over de streep gaat trekken. Dus moet het dit jaar allemaal van onze kant komen en hopen dat die lampies nog wat puntjes sprokkelen.

Edit: Terwijl ik dit typ word het 1-0, gaat de goeie kant op met het nederlands voetbal, man man

09-08-2018 21:47

Willem410 +3132

Het ergste is dat ze bij Trencin nu denken dat ze heel erg goed zijn maar dat Sturm Graz in de volgende ronde waarschijnlijk heel simpel de vloer aanveegt met dit clubje.

09-08-2018 21:42

ajaxrosenberg +1365

Nou dat lijkt me niet want Sturm Graz gaat ook zeker niet de volgende ronde halen...

09-08-2018 21:49

DeBaarsjes +3130

Dan moet Sturm Graz wel eerst met 3-0 uit winnen bij Larnaca....

09-08-2018 21:49

martin1234 +2

Staat Sturm Graz niet met 0-2 achter of zo?

09-08-2018 21:49

Willem410 +3132

Oh oké haha.
Had ik even niet gecheckt, wis alleen dat 010 ze eventueel kon treffen.

09-08-2018 22:10

FlyingDutchMan +17314

Wtf @ Vitesse, die doorgebroken speler van Basel wordt neergetrokken en Vd Werff krijgt tot ieders verbazing geel hahaha

09-08-2018 21:42

Ajax95Duivendrecht +24132

Dat Vitesse is onder die Rus wel een taai ploegje geworden om tegen te spelen. Op dit moment schat ik ze hoger in dan Feyenoord, maar dat geldt voor meerdere clubs ;) .

09-08-2018 21:30

Ajax#1900 +1

Idd, wordt wel leuk om te volgen. Ze treffen Basel ook op het perfecte moment.

09-08-2018 21:31

NouridolbergNeres34 +1908

Ik denk zoiets na 34 potjes.

1. Ajax
2. Psv
3. Vitesse
4. Fc Utrecht
5. Feyenoord

09-08-2018 21:41

AFCAjax +17839

ik moet het nog maar zien onder ten hag.

09-08-2018 21:53

Ajax#1900 +1

Meestal wordt gewoon de sterkste selectie kampioen. Met Sjaak als trainer geef ik ons ook nog de meeste kans om kampioen te worden hoor.

09-08-2018 21:56

NouridolbergNeres34 +1908

Echt een dooddoener altijd: been ‘ in de Kuip kunnen gekke dingen gebeuren’ haha

09-08-2018 21:27

MrPink +81934

Ja, die kuip kan zomaar instorten, oud zooitje.

09-08-2018 21:28

MosesD +14682

Been dat is echt zo'n typische Fnoorder: een net niet voetballer en een vreselijke proleet.

09-08-2018 21:33

martin1234 +2

Ja, woedende supporters op het veld die het hoofd van de trainer willen zien vallen dan denk ik...

09-08-2018 21:40

MickS +6242

Ja een supporterschare die Feyenoord aan boetes gaat helpen.

09-08-2018 22:22

rsvh88 +5478

Als dit Ajax zou zijn dan was de wereld te klein. Feyenoord wordt voornamelijk sneu en zielig gevonden. Ben trots dat Nederland van ons zulke hoge verwachtingen heeft. Want van Feyenoord verwacht geen ziel het haha.

09-08-2018 21:27

Maxwell_5 +6977

And that’s how the cookie crumbles...

09-08-2018 23:04

NouridolbergNeres34 +1908

Ben benieuwd of ze die van bronckhorst eruit flikkeren dit seizoen

09-08-2018 21:23

MrPink +81934

Laat maar zitten whaha.

09-08-2018 21:23

NouridolbergNeres34 +1908

Hahaha ja inderdaad.

09-08-2018 21:24

Matts +2142

Ben dus bang dat dat binnenkort gebeurt en Peter Bosz er trainer wordt.

09-08-2018 21:27

NouridolbergNeres34 +1908

Zelfs peter gaat van dit baggerelftal geen draaiend elftal maken. Ze missen gewoon kwaliteit het is allemaal middelmaat, en de enige speler met klasse die ze hebben van Persie is over the hill.

09-08-2018 21:30

mickey2602 +4775

Mario Been over die Nederlander bij Trencin,heeft een goede opleiding gehad. Zeker opgeleid bij Feyenoord ;-)

09-08-2018 21:22

Amsterdam Loyals +2019

Fuck feyenoord! Ik heb genoten...

09-08-2018 21:17

Babayaka +7

Is toch die club van Ling?
Niet verwacht dit.

09-08-2018 21:14

Aad82 +1688

Ricardo Moniz, intelligente jongen.

09-08-2018 21:14

Stamstadam +0

Nu Derksen en Gijp weg zijn gaan ze dus feyenoorders de studio intrekken? Totaal niet leuk voor de kijker dit. De meeste kijkers op het open net willen gewoon objectieve meningen en geen onderbuikgevoel gelul.

09-08-2018 21:11

Tinus +10364

Van Mario Been kun je nog wel een verstandige opmerking verwachten, maar die Jan de Jonge is een regelrechte onbetrouwbare griezel.

09-08-2018 21:37

Vak430 +0

https://www.instagram.com/p/BmRN-41jtm9/?utm_source=ig_web_copy_link

09-08-2018 21:08

AppieForever +0

Kom niet meer bij hahaha

09-08-2018 21:14

MrPink +81934

Wat een "analisten".

09-08-2018 21:07

Suarez16_ +9211

Man man man en dan zeiden feyenoorders dat Ajax "zich dood moet schamen" tegen de nummer 2 van Belgie. En zelf er met 4-0 af tegen de nummer 5 van Slowakije.

09-08-2018 21:07

3*stars*3 +23458

O maar ze missen 5/6/7/8 basisklanten.
Ze beginnen al met excuses hoor.
Ze waren weer eens te druk bezig met Ajax, na hun Jc schaal en nu zijn ze bezig met excuses zoeken...

09-08-2018 21:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.