Verweij: 'Groot schandaal dat er nog geen technisch directeur is'

door Jesse ter Haar 71

Bron De Telegraaf

Verweij: 'Groot schandaal dat er nog geen technisch directeur is'

door Jesse ter Haar 71

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Mike Verweij verneemt van Ajax momenteel weinig actie op de transfermarkt, zo laat hij blijken in de voetbalpodcast van De Telegraaf. De Amsterdammers lijken naast de diensten van Leonardo Balerdi te grijpen en een volgende gegadigde komt nog niet naar voren. Bovenal vindt de Ajax-watcher het onbegrijpelijk dat een club als Ajax nog geen definitieve vervanger van Marc Overmars heeft gevonden.

'Wat je nu hoort, is dat de Ajaxleiding vooral als een konijn in de koplampen zit te kijken en dat er helemaal niks gebeurt op dit moment', klinkt het uit de mond van Verweij. 'Er zal achter de schermen ongetwijfeld wel iets gebeuren, maar het schiet natuurlijk niet op. De wedstrijd tegen FC Emmen werd op 13 november gespeeld, als je vanaf dat moment weet dat de trainer heel graag een keeper en een rechter centrale verdediger wil hebben en je die vijf dagen voor Feyenoord – Ajax nog niet hebt, wat ben je dan aan het doen?'

Niet lang geleden werd Balerdi genoemd als serieuze optie voor Ajax, maar die deal kwam vooralsnog niet van de grond. De club zou hem meerdere malen bekeken hebben en volgens Verweij te spreken zijn over zijn kwaliteiten, maar Balerdi zelf liet al weten bij Olympique Marseille te willen blijven. Bovendien: 'Marseille ziet dat Ajax tientallen miljoenen euro's voor Bassey heeft betaald, dus zij zeggen doodleuk tegen Ajax: dan is Balerdi 25 miljoen euro waard. Dat is Ajax te gortig', schetst Verweij.

Het komt al met al nog niet van de grond in Amsterdam en daar heeft de journalist zijn mening over. Vooral het werk van Gerry Hamstra is volgens hem voor verbetering vatbaar. 'Zaakwaarnemers nemen contact met hem op en horen nooit meer wat. Daar moet wat gebeuren. In een beursgenoteerd bedrijf als Ajax vind ik het een groot schandaal dat er nog geen technisch directeur is. Die komt waarschijnlijk na de winterse transferperiode. Nou, gefeliciteerd, want dan is het kampioenschap misschien weg.'

Zerrouki tegen Ajax

Afgelopen zaterdag speelde Ramiz Zerrouki met FC Twente tegen Ajax, terwijl Feyenoord hem graag binnen had willen halen. Verweij gelooft dat de middenvelder ook iets voor Ajax kan zijn. 'Als Overmars had gezien hoe Feyenoord aan het stuntelen is geweest met de vraagprijs voor Zerrouki en je hebt hem zaterdag zien spelen, dan denk ik dat hij hem niet de ArenA uit had laten gaan voordat hij een contract had getekend. Dat zou dan vooruitlopend op een vertrek van Álvarez in de komende zomer kunnen zijn.'

Bestel diverse items in de Ajaxshop nu met 40% korting!

Lees meer over:
Plaats reactie

Babangida83 +23900

Het begint allemaal bij een nieuwe technische commissaris die verstand heeft van voetbal. Dat is de verantwoordelijkheid van Meijaard. Misschien dat ze hem eens kunnen vragen. Echter heeft Blind pas een maand geleden aangegeven tóch niet terug te komen, en dat stelt Meijaard ook voor een uitdaging natuurlijk. En dan geeft Blind dat ook nog eens aan bij Sar en niet bij Meijaard, die er over gaat.

17-01-2023 09:43

Gewoon Gijs +18378

Feyenoord en Psv hebben net als Ajax ook geen TD, verschil is dat die 1e een coach hebben die het ziet, die 2e eren beginneling en wij een prutser

16-01-2023 22:44

Oxxer +163926 moderator

OT: Cadiz vs Elche 1-0 na 7 min grote blunder Magalan.

EDIT: ik loop te geinen, Magalan zit op de bank, de 1-0 was een onhoudbare knal diagonaal in de hoek, wereldgoal 2.0.

16-01-2023 21:11

Koekie87 +20987

Toch wel een van de legendarische spelers van Ajax die Magallan van de afgelopen jaren. Toch wel jammer dat we deze jongen hebben weg gedaan.

16-01-2023 21:28

Babangida83 +23900

Kan mij nog zijn wissel herinneren nét voordat Lukas Moura de 2-3 maakte.

17-01-2023 09:45

Nr.10 +111093

Het is waar dat dit een groot schandaal is. Ik denk zelfs dat het een ongeveer even groot schandaal is, als dat Mike Verweij nog een baan heeft als ‘sportjournalist’.

16-01-2023 21:06

Elayais +5069

Ik hoop niet dat dit allemaal uiteindelijk ook Huntelaar wordt aangerekend. We moeten goed onthouden dat hij nog maar net komt kijken in deze wereld en er lijkt best potentie die in jongen te zitten als toekomstig technisch directeur als je kijkt naar de kop die erop zit.

Hij zal nu vast niet alles perfect doen, maar dat is ook niet te verwachten, dat is vergelijkbaar aan iemand met 2 jaar werkervaring binnen halen als administratief medewerker, waarna de CFO na 3 maanden vertrekt en deze persoon vervolgens alle shit over zich heen krijgt dat er geen goed finacieel beleid wordt gevoerd.

In hoeverre Hamstra iets aan is te rekenen is voor ons absoluut niet te beoordelen want wij hebben geen idee wat er binnen Ajax gebeurd. Wellicht is hij niet goed genoeg voor technisch directeur en uitstekend in de rol die hij had onder Overmars, wellicht is hij wel goed genoeg maar heeft hij simpelweg niet het mandaat om te kunnen doen wat er nodig is, dat weten we niet.

Maar ik zie graag Huntelaar de kans krijgen om zich de komende jaren te ontwikkelen. Ik denk dat hij net zo eigenwijs is als Overmars en net zo duidelijk een technisch beleid kan uitstippelen afgaande op wat ik van hem weet als persoon. Maar dan moet hij wel de kans krijgen zich daarin te ontwikkelen.

16-01-2023 20:48

DeMagere +23140

Je plukt de woorden uit mijn mond, Elayais!

Ik ben alleen wat strenger richting Hamstra. Zijn tenenkrommende interview toonde zijn persoonlijkheid. Dat kun je op zijn leeftijd niet meer veranderen.

16-01-2023 22:10

Oxxer +163926 moderator

KJH voelt meer liefde en is meer betrokken bij Ajax dan alle RVC leden bij elkaar x 300. Is zeker een potentiële TD maar dan zou ik Hamstra zsm weghalen bij Ajax 1. Die man vind ik een lamzak 1e klas, zijn uitspraak “ Alfred en technische staf leveren een fantastische prestatie is reden om direct te vertrekken bij Ajax 1 en spreekverbod in de media.

16-01-2023 22:23

Aurelius1 +19722

Huntelaar moet gewoon op basis van dezelfde maatstaven beoordeeld worden als ider ander in de organisatie. Hij en Hamstra hebben er een potje van gemaakt.

"Er lijkt best potentie die in jongen te zitten als toekomstig technisch directeur als je kijkt naar de kop die erop zit."

Ja, als we mensen op hun kop gaan aannemen, dan is het einde zoek...

17-01-2023 02:44

Elayais +5069

Ik mag hopen dat je snapt wat er bedoeld wordt met "de kop die erop zit".

Ik heb het duidelijk niet over zijn gelaatskenmerken.

17-01-2023 08:40

Babangida83 +23900

Als je het zo stelt, dan is Harmstra de technisch manager en Huntelaar zijn assistent. Zou een beetje raar zijn om de assistent af te rekenen op het beleid van zijn manager. Misschien is hij het daar zelf ook wel niet mee eens.

17-01-2023 09:48

Elayais +5069

Inderdaad, maar je ziet dat er veel wordt geroepen dat "H2" dit en dat...

17-01-2023 10:19

Balgevoel +30857

Gerry Hamstra: gehaald als 'technisch manager' om Overmars de jeugdzaken uit handen te geven. Om de jeugdscouting aan te sturen, knopen door te hakken, et cetera. Ik denk nog steeds dat het een goede keuze is geweest om a) die functie te creëren en b) Hamstra daar neer te zetten, al is het altijd prettig als je iemand hebt zitten met een Ajax-verleden en ervaring met jeugdopleidingen. Dan denk ik aan een Michel Kreek, of zo.

Klaas-Jan Huntelaar: onze opgepimpte stagiair. Gekomen om mee te kijken met Overmars, om te ontdekken wat hij precies wilde gaan doen. Letterlijk in het diepe gesmeten.

De kritiek op deze twee lijkt me onterecht. Ja, de aankopen vallen zeer tegen, maar het valt nog niet uit te sluiten dat dit onder een andere coach zo blijft. Daarnaast: als H2 zélf heeft zitten te bepalen wie er moesten komen, gaat er in de club iets faliekant mis...

17-01-2023 10:27

peterVKV +6450

Eerst Hendriks, nu Hamstra. De Telegraaf doet er alles aan om de aandacht van hun informant Schreuder af te leiden. En iedereen trapt erin. Kut krant.

16-01-2023 20:36

jaripettersson +9513

Je zit straks met vdSar als td te kijken. Heeft net zoveel talent als willem alexander. Zelfde moeilijk- lerende- leidinggevende opleiding genoten.

16-01-2023 20:23

Lars.v +3039

Amateurisme ten top. Wat een club is het geworden. Om te janken

16-01-2023 20:14

Oxxer +163926 moderator

Ajax heeft een slappe CEO en wordt gegijzeld door Leen Meijaard en de rest van de RVC. Er lijkt geen 1 oude coryfee die de aanzet wil geven tot de Fluwelen Revolutie 3.0.

16-01-2023 19:52

Steffenhagen +37825

Eens ! En zo jammer dat er geen boegbeelden zijn die die rol kunnen spelen . Naar wie wordt er door de RVC wel geluisterd ? Ik zou het niet weten …

16-01-2023 19:59

AFCAjax +17839

ik denk dat er een samenzwering moet komen van wat oudspelers met de steun van de supporters.
we hebben geen Cruijff of Keizer mee, Sjaak is er het type niet voor, die is bevriend met alles en iedereen in de club.

16-01-2023 20:20

Oxxer +163926 moderator

Wat ik in een andere reactie schreef, Rijkaard, van Basten en andere ex toppers, alleen een paar hebben onderling nog oud zeer.

16-01-2023 20:23

jaripettersson +9513

Vrees dat v Basten niet de visionair is die Cruijff was.

16-01-2023 20:24

Oxxer +163926 moderator

Kortom Ajax is fucked.

16-01-2023 20:26

Oxxer +163926 moderator

De discussie gaat over ex toppers die net als Cruijff slechte zaken gaan aanpakken. Geen idee waar jij leest dat van Basten als kandidaat technisch directeur wordt gezien, dat wordt nergens gesuggereerd.

16-01-2023 20:43

Amp +37644

Interessant te lezen dat zij weten wat de trainer binnen wil halen. Hoe weten ze dit?

16-01-2023 19:22

caspervans +5350

Publiek geheim. Dat weet ook elke journalist die bij Ajax betrokken is.

16-01-2023 20:18

El Salvador +488

Helemaal correct!!!!
Duidelijk is dat Overmars de baas was! En dat van de Sar zonder Overmars niet zo veel voor stelt.
Huntelaar en Hamstra ook niet brengen wat zou moeten gebeuren. Dus ook hier is het gemis van Overmars heel duidelijk!!

Niemand die er wat aan doet.
Uiteraard vd Sar en H&H doen hier niks aan. Want anders zijn ze zelf hun baan kwijt!!
RVC zijn jullie soms met vakantie of zo??? Alsjeblieft onderneem iets voor dat we straks nog meer dan 8 punten op achterstand komen op Feijenoord!!
Dan is het seizoen helemaal naar de kloote!!!

16-01-2023 19:22

wijzijndebeste123 +163793

Hamstra haha wat een prutser. En wat deed hij stoer, arrogant en verongelijkt toen hij zeer terechte kritiek kreeg begin dit seizoen. Deze nobody moet echt zsm oprotten. Als je Hamstra laat zitten ben je na de volgende transferperiode je hele financiële buffer kwijt. Ik heb liever dat ze nu Hamstra eruit flikkeren en een goede TD aanstellen dan dat Schreuder vertrekt ipv andersom. En dat zegt heel wat. En Zerrouki is een leuke speler voor de subtop in Nederland. Haal aub André van Fluminense.

16-01-2023 19:21

DeMagere +23140

Precies dit! Hamstra samen met Schreuder op staande voet ontslaan is noodzakelijk voor een slagvaardige wederopbouw.

16-01-2023 22:12

Ajaxfan31183 +16391

Er komt een keer geen priet praat uit zn mond. Tis ook van de zotte dat er idd nog geen td'er is

16-01-2023 19:21

Slang3 +45902

Gelukkig komt er een na de winter periode in ieder geval, heeft maar een jaar geduurd

16-01-2023 19:14

Soccerskins v2 +43321

Groter schandaal dat megamind nog altijd onze trainer is. Maar daar heeft De Telegraaf vreemd genoeg nog vertrouwen in…

16-01-2023 19:01

Hziyech15 +2197

Precies. Nu is er chaos en verkopen ze kranten. Als het goed gaat moeten ze chaos creëren om krantjes te verkopen. Nu is de chaos er al, dus als ze teveel stoken bij Schreuder dan moeten ze weer eerst chaos zien te creëren voordat ze weer krantjes verkopen.

16-01-2023 19:11

Dusbaba +15370

Aan welk bevoegd persoon om te antwoorden zou je deze vraag moeten stellen waarom er nog geen directeur voetbalzaken is? Meijaard zegt doodleuk dat ze er geen haast bij hebben. Maar hoeveel langer dan een jaar moet het duren? Dan heb je Sar natuurlijk nog, maar die is weer eens opvallend afwezig.
Je zou bijna denken dat een paar mensen binnen Ajax het wel lekker vinden zo zonder directeur. Sar misschien omdat hij zich dan eindelijk eens zelf met voetbalzaken mag bemoeien en zich de belangrijkste man waant want de enige directeur binnen dit gezelschap. Geen idee.

16-01-2023 19:01

Steffenhagen +37825

Dat is precies wat er speelt ! En de RVC wilde na overmars geen TD meer die zo zelfstandig kon werken : de controle is aangescherpt

16-01-2023 20:01

DeMagere +23140

Zerrouki is een aardige speler, absoluut, en Twente was inderdaad sterker dan Ajax afgelopen weekend maar heeft Zerrouki echt een super geweldige wedstrijd gespeeld?
Ik heb hem niet zien spetteren maar goed ik ben ook niet geheel onbevooroordeeld. :)

16-01-2023 18:58

Flaco +19583

Zerrouki was de baas op het veld.

16-01-2023 20:25

DeMagere +23140

Tegen dit ongeïnspireerd en niet op elkaar ingespeeld Ajax is dat sowieso moeilijk in te schatten. Baas op het veld was hij zeker niet. Het lukte hem zelfs tegen 10 man uit vorm niet om zijn elftal te helpen de 3 punten te pakken.

16-01-2023 20:32

wijzijndebeste123 +163793

Zerrouki is poulefase Europa League niveau. Met dit soort aankopen ben je snel weer terug bij af.

16-01-2023 20:36

Flaco +19583

We werden ook met 11 man volledig omvergeblazen door Zerrouki. Een hoop geluk en daarna was het de tent sluiten. Zo ver diep zijn we dus gezakt dat we blij zijn dat we niet verloren hebben van FC Twente. Tsja.

16-01-2023 20:36

Flaco +19583

Je hebt mij niet horen zeggen dat we hem moeten halen, alleen wel dat hij de beste man van het veld was. Het is altijd lastig om iemands plafond te voorspellen.

16-01-2023 20:38

DeMagere +23140

In die paar minuten dat we met elf man voetbalden waren het vooral de andere namen van Twente die opvielen. Zerrouki had een makkelijke avond, kon heerlijk achterover leunen. Wat hij dan ook deed. Hij had zijn kans moeten grijpen om te laten zien waarom onder meer Feyenoord interesse in hem heeft. Dat is hem deze wedstrijd niet gelukt. Misschien de eerstvolgende wedstrijd komende week dat hem dit wel lukt.

16-01-2023 20:41

Flaco +19583

Hij kon doen waar hij zin in had, het had 0-4 kunnen staan binnen die paar minuten dat we met 11 man speelden. Ons middenveld was nergens, voorzover we een middenveld hebben.

16-01-2023 20:43

DeMagere +23140

Iemand die de baas op het veld is tegen Ajax, zoals jij dat hierboven zo mooi verwoordde, zou dan toch minstens Ajax materiaal moeten zijn?
Het is duidelijk dat je groot fan bent van Zerrouki. Je mag gerust voor zijn komst pleiten, Flaco. Ik zie er alleen op basis van deze wedstrijd geen enorme meerwaarde in. Twente speelde - na die drie grote kansen kort achter elkaar - onder leiding van baas Zerrouki de gehele wedstrijd slordig en traag.

16-01-2023 20:49

Flaco +19583

Iemand die de baas is hoeft niet automatisch materiaal voor Ajax te zijn. Op dit moment zou hij met die baggerzooi op ons middenveld wel de beste zijn. Het hangt af van de ambitie die we hebben, maar dat hem graag ipv Alvarez zou willen hebben staat vast. Het liefst morgen nog. Maar blijkbaar kijk jij graag naar Alvarez en Klaassen.

16-01-2023 20:53

DeMagere +23140

@Flaco
Haha, nu ben je wel heel ernstig heen en weer aan het flipperen.
Ik wil zowel Alvarez als Klaassen op zo kort mogelijke termijn vervangen hebben.
In het artikel waar ik op reageer wordt Zerrouki genoemd als potentiële kandidaat. Ik vond hem aardig voetballen maar zie hem niet direct als materiaal voor Ajax. Jij reageerde daarop super lovend over hem maar durft nu blijkbaar desalniettemin niet je hand in het vuur voor hem te steken. So, I rest my case!

16-01-2023 20:57

Flaco +19583

Blijkbaar ben je tevreden met 0-0 in eigen huis tegen Twente. De lat wordt ook hier steeds lager gezet. En ja,Zerrouki was de beste man van het veld. Alleen door puur geluk hebben we niet met 0-4 verloren. Dat lag niet aan Zerrouki. Hij heeft zijn werk gedaan en de spitsen hebben het niet afgemaakt. Hij is zoals je weet een 6 en geen spits.

16-01-2023 21:00

DeMagere +23140

Dit is wel heel erg kinderlijk en vooral opzichtig.
Je bent nu woorden in het mond van anderen aan het stoppen.
Niemand hier heeft gezegd tevreden te zijn met de 0-0 eindstand.
Waarom vind je het nodig om continu van onderwerp te veranderen?
Vind je het moeilijk om je eerste standpunt te blijven verdedigen?

Jij legt de lat juist zelf ontzettend laag.
Zo laag dat je Zerrouki aanvankelijk als de nieuwe Kimmich toejuicht. Baas op het veld notabene!
Na een paar oprechte inhoudelijke vragen van mijn kant begin je onder een lading jij-bakken aan je moonwalk. En nu dit!

Laat ik hieronder een goed voorbeeld geven. Hoe je inhoudelijk kunt antwoorden.
1. Geluk dwing je af.
2. Het waren de aanvallende middenvelders en vleugelspelers, en niet Zerrouki, die de spitsen in kansrijke positie brachten.
3. Zerrouki hielp Ajax enorm door Twente traag en tempoloos te laten voetballen.

16-01-2023 21:19

Flaco +19583

Mijn eerste standpunt was dat Zerrouki de baas was op het middenveld en niet dat we hem moesten halen. Lees het nog een keer, het staat er echt. Een beetje begrijpend lezen en je komt er wel Magere. Kimmich deed voorzover ik weet niet mee, dus daar kan ik hem niet mee vergeleken. Wel met jouw favorieten Klaassen en Alvarez. Blijkbaar ben je tevreden over ze. Ik zou Alvarez nogmaals morgen nog willen ruilen met Zerrouki. Maar liever heb ik nog eigen jeud zoals Fitz-Jim. Goed blijven lezen, Magere.

16-01-2023 21:27

DeMagere +23140

Flaco toch, je bent nog beter in moonwalken dan wijlen Michael Jackson.

Het is hier geen interpretatieve dans. Ik citeer je hier toch echt steeds letterlijk.
"Zerrouki was de baas op het veld".
Op mijn vraag waar je dit op baseert, Flaco, kom je in plaats van inhoudelijke antwoorden met opzichtige jij-bakken. Iets over dat ik liever Klaassen en Alvarez wil zien voetballen. En nog meer van dat soort drogredenen. Wat speelt er allemaal in dat mooie hoofdje van jou, Flaco?

Ik geef je vervolgens een nieuwe kans en dan begin je te roeptoeteren alsof Twente ons met 4-0 heeft verslagen. Alsof Zerrouki al die 4 denkbeeldige doelpunten hoogstpersoonlijk heeft mogelijk gemaakt met piekfijne assists. Alsof we hier met de nieuwe Kimmich te maken hebben. Alsof we de wedstrijd verloren hebben.

Uiteindelijk heeft Twente, onder leiding van jouw Zerrouki, een teleurstellend resultaat geboekt tegen een historisch super slecht Ajax. Zo een kans krijgen ze nooit meer. Althans, dat mag ik hopen.

Een beetje oprecht en eerlijk proberen een dialoog te voeren en je komt er wel, Flaco!

16-01-2023 21:45

Flaco +19583

Je hebt veel woorden nodig voor herhaling, Magere. Dus de baas op het veld is voor jou hetzelfde als: we moeten hem halen. Rare uitleg heb je.

16-01-2023 21:47

DeMagere +23140

En jij hebt het op jouw beurt nodig om verzonnen woorden in andermans mond te plaatsen zodra je er niet uit komt.

Haha, alsof jij je niet hebt herhaald, grapjurk!
Ik hou van de Nederlandse taal. Ik ga me niet verontschuldigen omdat ik zinnen kan formuleren, meneer jij-bakken!

Mijn punt is, dat hij niet de baas op het veld was. En ik onderbouw het. In tegenstelling tot jouw denkbeeldige "baasheid" en verzonnen 4 assists.
Ik stelde slechts oprecht een vraag. Gebaseerd op het artikel waar gesuggereerd wordt dat we hem moeten halen. Een beetje werken aan je begrijpend lezen, Flaco.
Rare interpretatie heb je.

16-01-2023 21:57

GNBL +89952 moderator

Stuur die Gerry met z'n arrogante kop lekker terug naar Heerenveen. Stel iemand met ervaring aan en laat Huntelaar een aantal jaar van hem leren om vervolgens het stokje over te nemen.

16-01-2023 18:52

Andronixos.c +8148

We hebben een Overmars nodig. Maar ja, dat kunnen al 1 jaar niet......

16-01-2023 19:13

Dmen10 +1775

Schandalig dat AJAX ❌❌❌ nog geen ervaren versterkingen binnen heeft gehaald in deze wintertransfer tijd!

16-01-2023 18:50

PeterLarsson +13285

Nee Rulli is een beginner van 18 jaar oud...

16-01-2023 19:11

Balgevoel +30857

De kans is groot dat ik mijn DVD met de beelden van 1995 ga terugkijken vanavond, jankend.

16-01-2023 18:40

ajaxcied4life +26047

Ben je een rasajacied als je een week voor de klassieker een bom laat afgaan?

https://twitter.com/MikeVerweij/status/1615031428357423128?t=r6dSWaBkRPM6viviTA8JTg&s=19

16-01-2023 18:21

Balgevoel +30857

Tsja. Beetje Blind-moe, maar laat maar komen.

16-01-2023 18:27

ajaxcied4life +26047

Ik inmiddels ook

16-01-2023 18:34

Cruijffiaann +2958

De familie Blind moet gestopt worden.

16-01-2023 18:35

Nelloe +1837

Veel geld neerleggen voor Bergwijn terwijl je Tadic hebt.
Veel geld neerleggen voor Bassey en Wijndal terwijl je Blind hebt en laat gaan.
Naast het smijten van geld zorg je ook nog eens voor frustraties, want wie gaat erop de bank.
Brobbey laten gaan en terugkopen voor veel te veel geld en hem vervolgens geen vertrouwen geven.

Niet alleen Schreuder moet weg. H2 en v d Sar het is een grote bende.

16-01-2023 18:19

Slang3 +45902

Hoeveel vertrouwen moet Brobbey krijgen, het is tijd dat hij eens iets laat zien en fit blijft

16-01-2023 19:15

HendrikAjax +16834

Het is een grof schandaal, aldus Ralf Seuntjens

16-01-2023 18:14

Danielson +50330

Geen woord over Schreuder opnieuw...
Bevel van Falentijn naar alle waarschijnlijkheid. En dan bindt onze frikadel met oogjes wel in. Want een functie elders zit er voor deze onbenul natuurlijk niet in.

16-01-2023 18:14

Adam24 +39114

Ik zou er ook niet happig op zijn om geld te spenderen onder deze belabberde trainer.
Wel opmerkelijk dat het bij De Telegraaf weer overal aan ligt, behalve aan de trainer. Ik snap echt niet waar Schreuder zoveel krediet vandaan haalt in de voetbalwereld. Nergens gepresteerd, bijna overal ontslagen, nog nooit iets zinnigs horen zeggen over voetbal, maar o wat is het een goede coach.

16-01-2023 18:09

Rinus M. +900

Wij hebben de opvolger van Alvarez al lang in huis in de persoon van Fitz-Jim, daarvoor gaan we geen 10 miljoen aan Twente overmaken maar blijkbaar is dat Mike weer ontgaan.

16-01-2023 18:09

IRBaboon +6852

Verweij is echt een heel matige 'journalist'. Heeft hij ooit een scoop gehad m.b.t. Ajax? Enkel platitudes en open deuren, vermengd met wat roddel en achterklap.

16-01-2023 18:09

NickOoms +2608

Waarom zou je een RCV willen halen als je een voetballende LCV nodig hebt???

Bassey en Wijndal op linksback maar doen en Kaplan is nog geblesseerd voor de linkercentrale rol.

16-01-2023 18:05

ajaxcied4life +26047

'Ze kijken als konijnen in de koplampen' om te vervolgen met 'Er zal achter de schermen wel iets gebeuren'

I rest my case. Riolisten zijn het.

16-01-2023 18:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.