Van der Gijp beoordeelt Akpom: 'Een betere speler kan dat langer uitstellen'

door Jesse ter Haar 89

Bron Vandaag Inside

Van der Gijp beoordeelt Akpom: 'Een betere speler kan dat langer uitstellen'

door Jesse ter Haar 89

Bron Vandaag Inside

Laatst geüpdatet

Chuba Akpom heeft zich bij René van der Gijp niet waargemaakt als een spits van hoog niveau, zo blijkt bij Vandaag Inside. De aanvaller scoorde tweemaal tegen AEK Athene, maar de gemiste kansen in de tweede helft zeggen de analist veel.

'Er is een moment waarop je denkt: ik doe het zelf', begint de oud-voetballer van onder meer PSV zijn verhaal. 'Dat moment is bij hem te vroeg. Een betere speler kan dat langer uitstellen. Hij kan dat niet. In zijn hoofd neemt hij een beslissing en een grote speler kijkt de situatie nog aan.'

Collega Johan Derksen is sowieso al niet onder de indruk van Akpom. Volgens hem zegt het alles dat Ajax hem kon binnen hengelen. 'Al die Premier League-clubs waren niet geïnteresseerd in hem. Die hebben hem als topscorer van de tweede divisie allemaal bekeken. Geen enkele Engelse club heeft hem gekocht, omdat hij dit overzicht mist.'

'Hoe diep kun je zinken als Ajax-supporter?'

Diezelfde Derksen merkte donderdag na Ajax' zege op AEK Athene erg veel vreugde op in Amsterdam. Hij is van mening dat de standaard van de Ajax-fans omlaag is bijgesteld. 'Hoe diep kun je zinken als Ajax-supporter door dolblij te zijn met de Conference League? Ze hebben gewoon een heel modaal elftal. Het stelt geen reet voor.'

'De zwakte wordt gecamoufleerd door het niveau van de Mickey Mouse-league in Nederland', voegt de voormalig profvoetballer er nog aan toe. 'Er zijn maar vijf clubs in Nederland die redelijk voetballen en de rest stelt geen reet voor. Het was bedroevend en het is nog steeds bedroevend.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Talentje020 +19889

Akpom is vooral een spits die het moet hebben van snel handelen op gevoel, zodra hij de tijd krijgt en gaat nadenken gaat het mis, kwam bij de 2 sprints ook totaal niet uit met zijn passen waardoor het een slap rollertje werd,

17-12-2023 11:37

AFCAjax_1988 +3776

Derksen was juist positief over ons. Hij zei dat wij meer klasse zijn dan feyenoord en Confetti Cup meer hun niveau is dan de onze.

16-12-2023 19:52

Yeshyeshyall +10938

Ander type spits dan we meestal voorkeur voor hebben en misschien geen wereldspits maar ik ben wel blij met hem. Scoort bizar veel en nu hij paar keer mist begint iedereen meteen weer te zeiken. Beter dat ie ze er allemaal in schiet en deze paar niet dan dat hij bij een 3-1 stand 2/3 doelpunten maakt en verder nooit

16-12-2023 19:45

Web +178830

Natuurlijk juich je en ben je blij dat je door bent
Hele vreemde opmerking van Derksen

16-12-2023 16:50

Ajax4proud +10846

Voor 12 miljoen euro gekocht en heeft een miljoenensalaris.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig/veel-te-dure-chuba-akpom-kan-in-januari-terugkeren-naar-engeland/ar-AA1jn9F1

Laat hem maar lekker terugkeren in januari, heeft bij Ajax niet constant in de basis gestaan maar strijkt wel een miljoenen salaris op.

16-12-2023 16:41

Web +178830

Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren straks

16-12-2023 16:54

Ajax4proud +10846

Ja, ik ben ook benieuwd. Voor nu is het overleven voor Ajax en roeien met de riemen die je hebt.

16-12-2023 17:02

Ajax14AMS +25205

En een veel te lang contract, en past niet in de speelstijl. Ik hoop dat hij weer weg gaat maar dat zal wel niet.

16-12-2023 17:43

4Ever14 +6612

Wat lul je nou weer met je miljoenensalaris, als je evenveel moeite had gedaan om zijn salaris op te zoeken, wist je dat hij circa 1.6 miljoen verdiend. Brobbey, Bergwijn en Berghuis verdienen een miljoenen salaris, die drie bij elkaar verdienen bijna evenveel als alle aankopen opgeteld.
Overigens dat hij niet constant in de basis staat hangt af van de trainer, aangezien hij gewoon minder minuten nodig heeft om een doeltpunt te maken dan Brobbey.

16-12-2023 17:58

Ajax4proud +10846

@4Ever1, Wat een stoere taal. Zijn salaris is niet ergens expliciet weergegeven door Ajax. Circa 1.6 miljoen, had ik ook gevonden echter is het niet bewezen dat het ook zoveel is. Het is gebaseerd op wat hij laatst verdiende bij Middlesbrough. Daarnaast een contract tot
30 jun. 2028, wat denk jij dat hij dan verdient heeft..

16-12-2023 18:20

4Ever14 +6612

"echter is het niet bewezen dat het ook zoveel is. "
Als dit niet bewezen is, hoe kan jij dan concluderen dat hij een miljoenensalaris heeft.
Als we er van uitgaan dat hij geen 1,6 miljoen verdiend, maar verder helemaal niks genoemd wordt (als in een andere bedrag) dan is die "miljoenenbedrag" slechts een aanname. Overigens snap ik niet wat zijn contractduur te maken heeft met zijn salaris.
Dan kan je zeggen dat elke aankoop wel een miljoenensalaris moet hebben wegens hun contractduur.

"Wat een stoere taal."
Ik reageerde uit irritatie, mijn excuses.

16-12-2023 21:01

Ajax4proud +10846

Een speler vanuit Engeland komt niet voor een appel en een ei, bij wie dat nog niet bekend is leeft onder een steen. Ik heb daarom ook niet gezegd hoeveel miljoen het is.

"evenveel moeite had gedaan om zijn salaris op te zoeken, wist je dat hij circa 1.6 miljoen verdiend" Het is dus niet circa 1.6 miljoen. Een contractduur heeft alles te maken met een salaris. Als er iemand een aanname maakt dan ben jij het wel want jij noemt het bedrag waar jij vanuit gaat..

Mensen zijn hier snel opgefokt wanneer ze de waarheid onder ogen komen te zien.

Dat hij niet constant in de basis staat heeft juist met kwaliteit te maken. Als John van 't Schip Santiago Giménez tot z'n beschikking had dan stond Brobbey nu niet elke keer in de basis.

16-12-2023 22:30

ProfessorX +19827

En dan welke spits gaat dan de goals maken die je nodig heb ?
Weer nieuwe spelers of gokken we alles op Brobbey?

Brobbey en Akpom zijn een mooi duo samen garant voor alles .

17-12-2023 14:08

Ajax4proud +10846

Ik neem aan dat Ajax dit keer wel goed gescout heeft. In Zuid Amerika loopt vast nog wel een goede spits rond. Wat Feyenoord kan moet Ajax zeker kunnen met het budget.

Brobbey en Akpom staan niet garant voor alles, geen topscorer en we hebben het einde van het toernooi voor Ajax gezien hoe blind Akpom was om een bal een keer af te geven.

Daarom ben ik zeer benieuwd wat Ajax op de transfermarkt gaat doen en of er überhaupt wel een speler wil komen.

17-12-2023 14:17

ProfessorX +19827

Je neem het aan ? Oké best apart om spelers af te serveren om dan gaan aannemen dat Ajax even shop in zuid Amerika !

Dat je een speler niet zie is mogelijk je hoor ook te roepen dat je vrij staat dus dat kan ook .
Helaas voor jou jammer joh .

17-12-2023 15:42

Ajax4proud +10846

En dat gebeurd minimaal 2 x, dan is het geen toeval meer. Andere top spitsen die daar anders geen moeite mee hebben.

Ik neem aan inderdaad aan dat Ajax geleerd heeft. Ik zeg niet dat Ajax een spits moet halen in Zuid Amerika specifiek. Ik noemde een voorbeeld op. Het is dan kortzichtig om te denken dat Ajax alleen in Zuid Amerika zou gaan shoppen. Er zijn blijkbaar Ajacieden die graag Brobbey zonder goede concurrentie zien aanrommelen voor nog een top seizoen.

17-12-2023 16:39

ProfessorX +19827

Welke andere spitsen? Of bedoel je die niet haalbaar zijn of tekort komen?

17-12-2023 16:47

Ajax4proud +10846

Waarom zijn die spitsen wel haalbaar voor andere Nederlandse clubs zoals Feyenoord of Az?

17-12-2023 17:10

ProfessorX +19827

Omdat toen andere spelers bij ons speelden en Giminez speelde ook bagger zijn 1e jaar

17-12-2023 17:30

Ajax4proud +10846

Brobbey speelt al een paar seizoenen bagger en hij was tevens in het begin niet eens wedstrijdfit.

17-12-2023 17:36

Ajax4proud +10846

Groot verschil is dat Brobbey te veel gekost heeft en ook nog eens een salaris op hoest waar je u tegen zegt.

17-12-2023 17:39

Ajax4proud +10846

Volgens mij is het na de wedstrijd Ajax - PEC wel bewezen dat Ajax een matige elftal heeft.

17-12-2023 18:49

ProfessorX +19827

Mentaliteit en de fout van Schip dat andere het wel kunnen .

Schip kan het enigszins overbrengen en ja was echt een zonde van me geld wedstrijd .

Al vond ik die 2-2 gewoon buitenspel maar kut mentaliteit.

18-12-2023 18:31

Ajax4proud +10846

Ja, je kan het je afvragen echter was het ook zo dat het zomaar 2 - 3 had kunnen worden. De verdediging is niet om naar huis te schrijven.

18-12-2023 20:43

ProfessorX +19827

Zomaar is gelijk aan als dus niet relevant , want als of het kan zomaar plots weer gaan lopen .

Snap je ?
Het ie hetzelfde als “ het is niet perfect” ok zo een woord , want perfectie bestaat niet er is altijd wel iets of van te vinden .

18-12-2023 21:43

Ajax4proud +10846

Ik vind het eigenlijk wel relevant voor de toekomst. Nu heeft Ajax een punt echter en dat is een feit stonden ze met 2 - 0 voor en hebben ze eigenlijk punten verloren door het zo fragiele elftal. Dit hadden ze niet mogen verliezen thuis voor eigen publiek. Je kan wel naar perfectie streven maar dat is ieder voor zich. Bij Ajax streven ze naar het beste maar komt dat dit seizoen er niet uit. Wzawzdb vind ik dan wel heel arrogant klinken op dit moment.

18-12-2023 23:09

Ajax4proud +10846

Hetzelfde vind ik dat ze zeggen dat Ajax wel even 3e wordt, maar dat even kan je weg laten omdat ze er nog lang niet zijn. Eerst presteren en daarna praten.

18-12-2023 23:11

AjaxDeBesteClub +18786

Ik vond het heel mooi om het Ajax publiek te zien in deze wedstrijd. Je kan het ook positief uitleggen. Ajax supporters worden altijd succes supporters genoemd en nu hebben we laten zien dat we net zo veel supporter blijven als we 2 treedjes lager voetballen.
Maar natuurlijk hebben anti Ajax Gijp en dubbele agenda Derksen altijd wat te zeiken. Ik kijk tegenwoordig ook niet meer naar die mensen. Na die uitzending met Jort Kelder over Israël hoef ik nooit meer 1 seconden van die verschrikkelijke Derksen te zien.

16-12-2023 16:37

Ajax4proud +10846

Ik kijk wanneer ik tijd heb, ik denk dat het wel meevalt met de dubbele agenda's. Johan Derksen zegt waar het op slaat en heeft tenminste geen blad voor de mond. Het programma heeft anders minimaal een miljoen kijkers.

16-12-2023 16:45

AjaxDeBesteClub +18786

Vorig seizoen bleef Derksen Schreuder ook tegen beter weten verdedigen. Zelfs na 5 winstpartijen uit 17, hoofdzakelijk in die niveauloze Eredivisie, zoals hij nu zelf zegt. En nu probeerde Derksen Steijn tegen beter weten in, te verdedigen. Op youtube staat ook ergens een fragment dat Hans Derksen confronteert dat Schreuder zijn bron is. En je zag aan de manier hoe Derksen met een bek vol tanden zat, dat het waar was. Volgens mij heeft hij een beetje dezelfde bronnen als de Telegraaf, en dus dezelfde (waardeloze) meningen.

16-12-2023 16:50

Ajax4proud +10846

Het is nog steeds speculeren. Volgens mij heeft hij Heitinga ook verdedigd. Ik denk dat het ook is dat trainers zo snel de laan uit gestuurd wordt. Hij had toen ook aangegeven om voor Bosz te gaan. Ik weet zeker dat onder Bosz niet dezelfde spelers waren gekomen, dat is één reden waarom hij ook niet naar Ajax mocht komen. Zie het resultaat, dan had Ajax niet gezeur gehad met de trainers.

16-12-2023 18:28

musicradio +3893

lul maar fijn met die klootzak mee

17-12-2023 13:40

Ajax4proud +10846

Prima, het zit je zwaar dit seizoen. Geen prijzen en 6x verliezen van PSV. Elke Ajacied moet er helaas aan geloven.

17-12-2023 13:45

musicradio +3893

die hufter derksen hoort in het gekkenhuis

17-12-2023 13:39

ach ja +5799

Was ook een beetje lollig bedoeld die sfeeractie, maar Derksen snapt van veel dingen weinig, typische autist die man.

16-12-2023 15:32

Ajax4proud +10846

En als het zo is, dan verdient hij meer dan waar jij van kan dromen en dat alleen maar om een uur te babbelen. Hij is al een keer gecanceld, in een verdomhoek duwen kan er ook wel bij. Echter durft hij tenminste zijn mening te geven waar velen maar liever met de armen over elkaar gaan staan en niks te zeggen hebben. En daar krijgt hij goed voor betaald met een lach op z'n gezicht zonder kiespijn.

16-12-2023 16:31

Redrum +96109

Dus de 28-jarige speler die we voor een prikkie hebben opgehaald in de Championship is geen wereldspits? Wtf, hier worden we door René even keihard met onze neus op de feiten gedrukt.

16-12-2023 14:04

Ajax4proud +10846

12 miljoen euro is geen prikkie en hij is tevens geen wereldspits.

16-12-2023 16:42

4Ever14 +6612

12 miljoen euro is tegenwoordig gewoon een prikkie voor een speler die veel doelpunten kan maken, overigens is hij geen wereldspits nee.

16-12-2023 18:00

trodat4030 +96663

Dus we hadden niet mogen juichen omdat het Conference League is? Gelukkig maken we dat lekker zelf uit. We hebben 18e gestaan, staan weer 5e (veelal te danken aan eigen jeugd) en hebben overwinterd in Europa. Het gaat best oke, ondanks alle strubbelingen en miskopen..

16-12-2023 12:59

Koningtoto +60332

En toen feyenoord daar speelde was het een belangrijk toernooi. Het is zo kleinzielig dat het lachwekkend is.

16-12-2023 12:55

Toramanggg +7169

Johan vind Ajax van een andere klasse dan Feyenooit .. vandaar die opmerking

16-12-2023 13:05

edalm +4933

Dat wordt in de geschreven teksten bewust weggelaten

16-12-2023 15:05

musicradio +3893

die derksen moeten ze voorgoed opsluiten

17-12-2023 13:41

Jarikoning +7211

Derksen gaf Ajax juist een compliment. Toen Hendriks het had over Fey in de conf leaugue zei hij dat Ajax hoger is of iets in die trant.

16-12-2023 11:40

JanBiesbos +29051

Akpom is van mislintat en niet rob jansen en mag daarom afgebrand worden

16-12-2023 10:59

JanBiesbos +29051

Als akpom eerst net zoveel wedstrijden als brobbey mag falen in de basis komt het wel goed voorlopig heeft hij ons belangrijke doelpunten gegeven

16-12-2023 10:58

036AFCA97 +146646

Akpom is een ervaren speler. Brobbey een jong talent. Rare vergelijking.

16-12-2023 13:35

w86 +9396

Voor Brobbey is ook gewoon 16 miljoen betaald, die mag je gewoon als een volwaardige speler benaderen. En als je dan bijna 10 wedstrijden op rij hard werkt maar niet belangrijk bent, mag dat gewoon gezegd worden.

16-12-2023 14:19

4Ever14 +6612

Ja alleen kost Brobbey veel meer dan Akpom.
Akpom circa 14(met bonus) miljoen euro en circa 1,6 miljoen salaris.
Brobbey circa 16 miljoen euro en circa 4,3 miljoen salaris.

Verder heeft Brobbey vanaf het begin al krediet op basis van niks. En heeft hij hier en daar juist voor puntenverlies gezorgd in de zin van balverlies of kansen niet afmaken.

16-12-2023 18:04

Dusbaba +15370

Ik geniet wel hoor. Ik zie daar een waanzinnig jong elftal die een waanzinnige ontwikkeling heeft doorgemaakt de afgelopen maanden en die inmiddels voor elkaar door het vuur gaan. Maakt mij niet uit dat het een paar treetjes lager is.

16-12-2023 10:19

AjaxDordt +14042

Juichen we om het behalen van de Conference League, dan is het gênant, hadden we het niet gedaan, dan waren we arrogant en blasé geweest, we doen het ook nooit goed hé?

16-12-2023 09:56

Stino +840

We hoeven het ook niet goed te doen voor de buitenwacht. Ik vind het mooi hoe de meeste ajaxsupporters omgaan met het slechte seizoen en het team iedere wedstrijd onvoorwaardelijk blijven steunen. Juist in barre tijden wanneer spelers weinig vertrouwen hebben, kan het publiek het verschil maken.

16-12-2023 12:15

Betuwe85 +20576

Akpom liep gewoon op zn laaste adem als die jet iets sneller is dan maakt hij ze gewoon

16-12-2023 09:48

edalm +4933

Als die net iets sneller was speelde die nu niet in Amsterdam

16-12-2023 10:40

JohnnyHeitinga3 +8013

Hij is met bal in ieder geval wel snel. Verder kopsterk, kan redelijk een bal vasthouden en schiet er wel 25 in per seizoen. Topspits? Absoluut niet. Wel een prima backup voor Brobbey.

Een Haller en Huntelaar zouden de drie opgelegde kansen door hun gebrek aan snelheid nooit hebben gekregen. Die zouden ingehaald worden. Net als Luuk de Jong.

16-12-2023 09:15

YugoVik +33166

Lekker belangrijk, als hij maar scoort...Dan komt er een Engelse club langs en betaalt minimaal 25 miljoen..

16-12-2023 08:33

Gonzalez75 +5871

In Engeland worden vaak mega bedragen voor middelmatige spelers betaald. Dan vraag je je ook af, waar hebben ze die opgevist of wat zien ze in die speler. Kijk bijvoorbeeld naar Chelsea. Zoveel spelers en wat brengen ze?

16-12-2023 08:40

YugoVik +33166

Hahaha daarom, ajax shirt plus goals dan ben al veel waard als speler, waarschinlijk heeft mislintat hem daarom gekocht..

16-12-2023 08:52

Kijker +3387

Ik heb er geen moeite mee, als hij elke wedstrijd 2x scoort.

Op de EK88 had Van Basten de 1e wedstrijd op de bank gezeten (Bosman basis). Na de 2e wedstrijd, waarin Van Basten wèl in de basis begon, kreeg Rinus Michels een vraag over afreageren van boosheid/frustratie door Basten.
Quote RM: "Als hij dat doet met 3 doelpunten, heb ik er geen moeite mee".

16-12-2023 08:30

Sportvolgert +40428

Dit waren volgens mij zijn eerste 90 minuten. Denk dat hij daardoor ook wat scherpte en frisheid miste in het laatste deel waarin die kansen kwamen. Die laatste pakte die keeper ook fantastisch trouwens.

16-12-2023 08:25

Puntertje +1620

Helemaal eens met jou. Daarnaast worden er door spitsen zo vaak kansen gemist. Als hij elke kans zou raken had hij niet bij ons gespeeld. Ik denk dat het voor ons een prima spits is.

16-12-2023 14:23

musicradio +3893

laat die kale neet aub zijn bek houden en zich maar bezig houden met zijn geliefde kakkerlakken en geen podium meer geven op as net als die seniele derksen

16-12-2023 08:07

Wobbo +11313

Dat is cancel culture

16-12-2023 11:34

jjdd +3387

Mooi dat ik dat programma niet heb gezien, zo te lezen.

Akpom is geen Haaland of Mbappe, dat weet iedere Ajax supporter. Een volgende keer speelt hij wel af. Ben er toch blij mee dat hij 2x scoort. En hij creëert de kansen in ieder geval wel.

En wat betreft blij zijn tijdens de wedstrijd, mijn hemel, als je daar al over begint te zeuren... Dan ben je echt verzuurd.

Het is juist top dat er sfeer is, we blij zijn met een overwinning, welke dat dan ook is. En wat ook mee speelt is dat het een leuke open en aanvallende wedstrijd was. Daarvoor kom je naar voetbal.

16-12-2023 07:16

godlike +3810

Geen Ajax speler, niet verfijnd genoeg en mist kwaliteit.

16-12-2023 07:14

Rockanje23 +37045

Als dat jou kwalificatie is van een Ajax speler dan hebben we op dit moment een selectie waarin bijna niemand aan dit criterium voldoet.

16-12-2023 07:47

ProperFootball +14595

Toch wel een paar jonkies die dat in zich hebben hoor.

16-12-2023 08:14

trodat4030 +96663

Dat klopt ook Rock.

16-12-2023 13:14

musicradio +3893

zeker aavhanger van die kale neet

16-12-2023 08:08

musicradio +3893

die godlike bedoel ik

16-12-2023 08:09

Rikkie66 +22815

Kunnen ze meneer depressie en meneer Alzheimer niet definitief van de buis halen. Wat een azijnpissers.

16-12-2023 06:47

musicradio +3893

dat had al lang gemoeten deze hopeloze gevallen

16-12-2023 08:11

tadic2000 +230

En als hij de kansen wel benut zou hebben wat zouden ze dan gezegd hebben ajax heeft een pareltje in huis pleur op zeikerds zijn die twee

16-12-2023 06:24

Cosey2 +7002

Kan wel meegaan met de analyse van van de Gijp over Akpom.
En over Derksen, volgens zijn redenatie hadden de Ajax supporters niet eens moeten komen kijken omdat Conf. League te min is voor ons, en als je dan toch de arrogante gore moed had om te gaan dan niet blij zijn met elke gescoorde goal en vooral niet juichen.
Maar Johan, dat is wat supporters doen he juichen en blij zijn voor hun club, ouwe betweter.

16-12-2023 06:15

MalleEppie +15121

Akpom kan 100 keer scoren, mensen zullen een reden vinden om hem af te kraken..

16-12-2023 02:53

godlike +3810

Afkraken is niet het doel, kritisch kijken naar Mislintat aankopen lijkt wel niet te mogen bij sommigen.

16-12-2023 07:16

YugoVik +33166

Spelers zijn gehaald om zich te ontwikkelen, kijk maar naar vfb

16-12-2023 08:33

Ajax4proud +10846

Inderdaad, heel veel Ajacieden verdedigen de spelers die Mislintat gehaald heeft en willen de waarheid niet onder ogen zien. Oftewel de kop in het zand steken. Het is echt ongelooflijk, ze willen blijkbaar weer een jaar aankijken met dezelfde elftal die geen potten breekt en ook nog geen prijs heeft gewonnen.

16-12-2023 16:18

Ajax4proud +10846

Akpom lijkt het beter te doen dan Brobbey, maar eigenlijk is Akpom geen goede spits. Ajax speelt tegen een laag vlieger en hij had bij de aanval gewoon de bal moeten afgeven. Het is niet voor niks dat de trainer daar ook wat van zegt.

Van der Gijp heeft gewoon 100% gelijk, kijk alleen al naar z'n leeftijd en de andere clubs hem niet wilde hebben.

Hij heeft een lange tijd onder contract gezeten bij FC Arsenal, onder de 18. Zij zijn niet blind maar Akpom wel bij het aanvallen helaas.

16-12-2023 02:12

musicradio +3893

loop maar achter die debielen van vi aan

16-12-2023 08:13

Wobbo +11313

Je kan ook je eigen mening vormen en dat die toevallig dezelfde is als anderen. Akpom is 'ok' om achter de hand te houden maar hij heeft niet het niveau waar Ajax naar moet streven. Veel Ajacieden hier zijn de negativiteit zat en willen alleen maar horen dat het goed gaat.

16-12-2023 11:38

Ajax4proud +10846

@Wobbo Daar heb ik het eigenlijk ook over. Jij durft tenminste de waarheid onder ogen te zien. En dat het alleen maar goed gaat, wie wil dat niet. De wereld ligt helaas anders in elkaar. En het goed praten van spelers die totaal niet het niveau hebben is ook not done. Als trainer begrijp ik dat je je spelers moet beschermen dan ligt het anders. Echter als kijker en supporter mag je kritisch zijn.

Ajax heeft miljoenen gespendeerd en ze gewoon niet goed uitbesteed. Daar is de organisatie verantwoordelijk voor.

16-12-2023 16:10

wijzijndebeste123 +163850

En als we niet blij zouden zijn geweest hadden de heren geroepen dat we ons ten onrechte arrogant opstellen omdat Ajax tegenwoordig maar n heel middelmatig clubje is.

Hoe mogen we ons wel opstellen?

16-12-2023 01:07

afca1985 +21333

Oke we mogen dus ALWEER niet blij zijn na zo'n waardeloos kutjaar. Laatst riep iemand dit ook al ergens. Maar Feyenoord die in eigen huis speelt tegen Volendam en in de 93e minuut scoort en juicht alsof ze de focking CL hebbben gewonnen tsjah daar hoor ik gek genoeg niemand over. Iets met hoge bomen zal het dan wel zijn...............

16-12-2023 01:05

Robertini +39228

We zijn de grootste club van Nederland, dat komt helaas met het meeste haters.

16-12-2023 22:49

freak31 +5676

Waarom wordt die onzin hier geplaatst van die 2 seniele Ajax-haters die al lang van de buis zouden moeten?! Doe eens niet!

16-12-2023 00:52

Simpelishetmoeilijkst +25209

Naar Gijp luister ik echt niet. Oude gek.

16-12-2023 00:43

Steffenhagen +37825

Dat zegt van der Gijp wel heel goed .

16-12-2023 00:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.