Jansen over toekomst Klaassen en Tadić: 'Je moet dan juist niet de aanjagers wegsturen'

door Justin Fokkens 110

Bron Pak Schaal Podcast

Jansen over toekomst Klaassen en Tadić: 'Je moet dan juist niet de aanjagers wegsturen'

door Justin Fokkens 110

Bron Pak Schaal Podcast

Laatst geüpdatet

Freek Jansen is van mening dat Ajax het komende seizoen met Davy Klaassen en Dusan Tadić moet ingaan, zo vertelt hij in de Pak Schaal Podcast. Inzake laatstgenoemde bestaan er twijfels over de toekomst bij de Amsterdamse club, maar de journalist van Voetbal International stelt dat de aanvoerder nog van enorme waarde voor de Nederlandse recordkampioen is.

'Je moet naar mijn mening juist opnieuw beginnen met Klaassen en Tadić. Er is niemand zo fan van Ajax als zij', zo opent Jansen. 'De selectie was vorig seizoen totaal niet in balans. Terwijl Tadić naar het krachthonk liep en normaal gesproken iedereen met hem meeliep om elkaar uit te dagen en sterker te worden, liep nu de helft naar zijn auto om naar huis te gaan. Die mentaliteit is dodelijk.'

Vervolgens stelt Jansen dat het dan juist niet de oplossing is Klaassen en Tadić te laten vertrekken. 'Je moet dan juist niet de aanjagers wegsturen. Natuurlijk wordt bijvoorbeeld Tadic steeds een jaartje ouder en levert hij wat minder, maar hij levert nog steeds heel veel. Ik zou het dan gevaarlijk vinden hem nu weg te doen. Maar uiteraard moet je met hem gaan zitten en het gesprek voeren.'

Toekomst van jonge Ajacieden

Tot slot wordt ook de samenstelling van de Ajax-selectie voor komend seizoen besproken. Naast het feit dat de Amsterdammers op zoek zijn naar versterkingen, hopen ook enkele talenten op hun kans onder trainer Maurice Steijn. Daarbij bespreekt Jansen de toekomst van Kian Fitz-Jim. 'Je hoopt dat hij in ieder geval minuten in de Eredivisie gaat maken. Hij is nu al best lang het talent waarvan men zegt dat hij echt wel goed is. Alleen hij moet nu veel minuten gaan maken. Is het niet bij Ajax, ga dan bij bijvoorbeeld sc Heerenveen minuten maken.'

Ajax heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Bestel hier het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Flipper33 +6826

De 2 diva's van Ajax

14-07-2023 21:18

henkie58 +2063

Man lul niet! Ze willen toch zelf weg!

14-07-2023 20:31

ProfessorX +19827

Freek Janssen , wereld coach , succes TD , beste voetballer ooit , nog nooit zo een goede kenner gezien , Freek Janssen kloot viool !

14-07-2023 19:23

Nol Van Laar +1

Terecht klaasen moet gewoon blijven tadic nog één jaar dan bijde spelers in de staf op nemen klaasen voor de jeugd en tadic voor jong ajax of bij het eerste mitlinat en ajax moeten nu eens hun portemonnee open trekken

14-07-2023 16:44

tijssenajax +14283

Ook al zo eentje waarbij je de uitspraken 100% moet omdraaien om de juiste conclusie te krijgen.

14-07-2023 14:00

ProfessorX +19827

Freek Janssen 👊🏻😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😂😅😅😅😅😅👊🏻😂😂😂😂😂😂😂😂😂

14-07-2023 13:37

Qifesh +24917

'Je moet naar mijn mening juist opnieuw beginnen met Klaassen en Tadić. Er is niemand zo fan van Ajax als zij'

Laat ze dan salaris inleveren zodat we wat kunnen investeren 😆 gaatniegebeure

14-07-2023 13:09

036AFCA97 +146682

Klaassen moet je juist altijd laten vertrekken.

Even duur als dat hij matig is. Enorm dus.

14-07-2023 11:53

B2tob4 +12089

Apart de reactie van bepaalde "fans" over Klaassen, maar vooral Tadic! De man is al meerdere jaren HET voorbeeld van de echte prof, van hoe je je prestatie kan verbeteren ook na en voor de wedstrijden, hoe je je lichaam echt in conditie brengt en houdt voor een topprestatie..! Als ik idd grote delen van de selectie kort na de trainingen in hun auto zie springen, i.p.v. nog even te trainen op verbetering traptechniek of training in het krachthonk bijvoorbeeld. Wijndal bijvoorbeeld lukt het nauwelijks om een passing te geven onder kniehoogte, Bergwijn maakt al een heel seizoen de indruk "te zwaar" te zijn...! Tadic heeft met zijn eigen inbreng bij het team jarenlang een norm neergezet, die voor velen een levensles zouden moeten zijn, helaas wordt die niet door iedereen opgepikt..!

14-07-2023 10:59

Vik86 +42397

Aan de andere kant zijn er ook spelers wie paar dagen eerder beginnen zoals Brobbey en een Taylor..

14-07-2023 12:35

FrancescosRavioli +15465

Klaassen moet je alleen houden als je met een 6 gaat spelen en je hem op die positie neerzet, en hij genoegen neemt met een reserverol. Hij kan dan niet te diep staan, waardoor die gedwongen wordt om vrij te lopen. Daarnaast is hij verdedigend bruikbaar. Druk setten vanaf die positie is een van de dingen die hij wel goed kan.


Als hij dat niet doet, kan die beter vertrekken.

Stuur je hem naar AZ, dan speelt die waarschijnlijk de pannen van her dak.

14-07-2023 10:22

Jortjuh14 +2993

Klaassen is de eerste die weg moet sturen, gewoon niet goed genoeg meer

14-07-2023 10:16

Psychevore +21187

Aanjager Klaassen. De man die onze eigen spits staat te dekken en dan bij balverlies hopeloos uit positie staat, waardoor ie bijna altijd te laat is.

Rond sommige spelers hangen mythische verhalen die amper iets met de werkelijkheid te maken hebben. Klaassen is daar één van. De zogenaamde aanjager die menig wedstrijd eindigt met een score van 0 op verschillende onderdelen.

14-07-2023 08:27

Laudrup10 +17211

Deef de aanjager 🤣

14-07-2023 07:14

roodwit007 +14222

Wat zijn velen Ajacieden afgegleden tot een bedenkelijk niveau , respect voor een oud speler is er hier niet meer bij en ja je mag je mening geven maar denk 3 maal na voor je wat neer plemt , van 1961 ben Ajacied was 10 jaar toen ik in de meer kwam en heb nog met de ster gestaan aan de aan/uitgang oud ajacieden weten wat de ster was !!! als ik hier leest dan weet ik dat 80 % nog nooit de arena van binnen heeft gezien

14-07-2023 06:41

RuffRhythim +24837

Jep....leve de cancelcultuur 👍

14-07-2023 07:16

Duggoutdennis +6475

Snap niet helemaal wat het uitmaakt hoe lang je Ajacied bent, jij bent zo te lezen ook een flink stuk ouder dan de meesten hier... Dus hoe ouder je bent, hoe meer Ajacied je automatisch bent? Of wil je even laten weten dat jij al heel lang bij Ajax komt?

Wel benieuwd hoe je bij 80% komt ook of ook weer om jezelf beter te laten lijken/jezelf beter te voelen🤮

P.S. ik val zeker niet onder die "80%" voor je daar een stok mee denkt te hebben gevonden om mee te slaan.

ON: Eens dat er weinig respect is voor spelers als Davy, Blind etc... Ze kunnen het niveau niet meer aan maar dat kan natuurlijk ook op een wat respectvollere manier aangegeven worden..

14-07-2023 08:08

Godenzoon24 +15406

Ben het op zich wel eens met Jansen. Behalve Klaassen. Want aanjager of niet je moet wel leveren en dat doet hij al een jaar of 2 niet meer.

14-07-2023 06:31

redfella +1327

Lekker laten gaan joh het is goed zo.. Even goede vrienden...
Alle anderen die ook weg willen gewoon snel doen en voorbereiden op een nieuw seizoen met spelers die positief zijn.
Paar aankopen erbij.

14-07-2023 03:09

YRGI +33019

Weten we dat deze mannen in contact staan met Freek.

14-07-2023 00:41

PaulEast +7946

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Tadic echt weg wil indien er geen substantiële investeringen plaatsvinden in de huidige selectie. Het niet voetbal deel van Ajax heeft het voor het zeggen en dat betekent wederom een ramp
Seizoen.

13-07-2023 23:40

BattieSr +2470

Op basis waarvan? Een vaag artikel uit de Televaag? Of heb jij zogenaamde bronnen dichtbij het vuur?

13-07-2023 23:51

Koningtoto +60947

Klaassen zijn karakter is perfect voor Ajax. Helaas is het voetballend niet meer wat het was.

13-07-2023 23:40

Eurysaces +29583

Klaassen als aanjager in de sportschool, een soort duur betaalde personal trainer. Ik zie het wel zitten, ik zie alle scenarios zitten waar Klaassen geen voetballer meer is van Ajax.

13-07-2023 23:26

Artemio +32460

Freek Jansen nieuwe technische man bij de graafschap.

13-07-2023 22:42

AjaxAficionado +1489

Krijg nogsteeds het idee dat dit niet waar kan zijn, het is elke dag anders… eergisteren niet fit voor woensdag, woensdag zelf prive situatie en nu na een half uur weer naar huis gegaan na een gesprek met (volgens media) TD en zaakwaarnemer. Piept en kraakt aan alle kanten dit verhaal

13-07-2023 21:59

Lavie +2378

Die Freek. Moest plaatsmaken voor een ander toen van der Sar ermee gestopt was. Kritiekloze Ajax watcher.

13-07-2023 21:22

OuweDibbes +12072

Klaassen, Tadic en Alvarez en Rulli waren de enige die leverde in de klassieker, helaas willen ze allemaal weg...

13-07-2023 21:18

AjaxAficionado +1489

In praktijk zal alleen alvarez weg gaan, hoop ik ten minste…

13-07-2023 21:53

LukaLitmanen +82612

Welke klassieker heb je het?

13-07-2023 23:09

OuweDibbes +12072

De halve finale in de kuip..

13-07-2023 23:14

Vik86 +42397

Taylor was de beste man in de halve finale

14-07-2023 00:51

Frederiksperwer +467

Met de komst van Klaassen in 2020 is de shit begonnen.
Wat een slechte speler.

13-07-2023 20:24

AFCA020! +6145

Wat een onzin…. Mocht willen dat er nog minstens 15 andere in de selectie zaten met zijn mentaliteit en clubliefde.

Hoevaak moet hij daarnaast beslissend en/of belangrijk zijn geweest voordat zogenaamde zelfbenoemde “Ajax supporters” Klaassen wel een meerwaarde vinden???

Mensen die met zo weinig respect over zulke jongens van de club praten zijn of gewoon een stel horkerige azijnzeikers, of ze komen eigenlijk van andere fora af….

13-07-2023 20:45

AINIESTA +45873

Mentaliteit? Klaassen laat zo vaak z'n teamgenoten in de steek door in de dekking te lopen en totaal niet aanspeelbaar te zijn wanneer z'n teamgenoten wanhopig op zoek zijn naar aanspeelpunten. Geweldige mentaliteit hoor.

13-07-2023 20:48

AjaxAficionado +1489

Blijft raar dat mensen zoveel commentaar houden op de spelers die juist de meeste rendement hebben, maar realisme is ook goed tadic is op zn best als die scherp en gretig is. Een keer wisselen is geen verkeerd idee denk ik

13-07-2023 21:55

LukaLitmanen +82612

Vergeet ook niet dat hij elke maand publiekelijk in de media jankte over zijn weinige speelminuten.

13-07-2023 23:10

Sjaakvaak +26610

Jezus hoe vaak blijf je die speelplaat herhalen Luka? Ik zal het je nog één keer uitleggen. Klaassen krijgt door journalisten vragen gesteld en antwoord daarop dat hij wil strijden voor het eerste. Dat hij zijn best doet om aan te tonen dat hij daar thuishoort.

Dat heet NIET klagen, dat heet strijdlustig zijn. Iedereen loopt constant te janken dat spelers niet genoeg motivatie en inzet tonen, en dan is er eindelijk een Ajacied die keihard wilt vechten voor zijn plek; is het weer niet goed. Bizar.

14-07-2023 01:01

Laudrup10 +17211

Jij bent serieus dat je Klaassen een meerwaarde vindt? Het enige wat die man goed doet is af en toe een goaltje maken maar zijn statistieken zijn alsnog om te janken voor een nummer 10 van een team dat constant in de aanval is. De 1-0 van Deef was alleen nodig omdat het voetbal met hem in het team dramatisch was. Je hebt geen mr 1 - 0 nodig tegen een goal ahead Eagles als je er gewoon 4 maakt.

14-07-2023 07:20

Godenzoon24 +15406

Nou dat beslissende is al wel even geleden he. En zeker in een slecht draaiend team vallen zijn mankementen nog verder op. Respect verdient hij zeker, maar we kunnen wel gewoon erkennen dat hij niet goed genoeg (meer) is!

14-07-2023 08:27

Godenzoon24 +15406

Waarom worden ze over een kam geschoren. Ik vind Blind schandalig behandeld door Ajax en publiek. Blind heeft in 2 periodes veel betekent voor ons. Maar ik vond Blind wel een slecht seizoen draaien en werd wel echt minder. Tadic vind ik geweldig en ook enorm triest dat er weleens gefloten werd naar hem. Na wat hij betekent heeft en nog steeds doet. Klaassen is nog nooit uitgefloten naar mijn weten maar vind ik niet goed genoeg voor Ajax en naar mijn mening ook nooit geweest.

Kortom ze verdienen allemaal respect. Maar Klaassen zou ik om kwalitatieve redenen toch graag zien vertrekken, maar Tadic absoluut niet!

14-07-2023 08:33

AFCA020! +6145

@Godenzoon24

Zeker dat klopt ook, maar met zoveel dedain als sommige doen is gewoon tegen het asociale af en iemand als Davey verdient dat niet.

Maar goed het zijn diezelfde varkens, die vorige maand nog Edwin voor rotte vis uitmaakte en nu het hardste lopen te janken…
Zal wel wat over hun jeugdige leeftijd en totale onnozelheid zeggen

Persoonlijk wordt ik van een aantal zichzelf “Ajacied” noemende personen echt kotsmisselijk

14-07-2023 09:22

DeKenner +9406

Tadic en Klaassen zijn INDIVIDUEEL al langer niet meer mijn favoriete spelers, maar voor het totaalplaatje zijn zij wél belangrijk. Bovendien weet je al dat beide spelers na dit seizoen uit hun contract lopen. Ik snap daarom de obsessie niet van sommigen die zo snel mogelijk van deze spelers afwillen, terwijl het juist echte Ajacieden zijn en dat tegenwoordig eennuitstervend ras is. Ik vind het onbegrijpelijk dat er supporters zijn die deze twee zonder blikken en blozen willen lozen.

13-07-2023 20:18

ZwartNazareth +1412

Jongens, jongens. Bij welke club in Europa weigert een speler te trainen omdat hij het niet eens is met het beleid cq bang is zijn basisplaats te verliezen? Dat kan alleen bij ons. En ook nog eens ongestraft.

13-07-2023 20:43

DeKenner +9406

Want jij kent alle feiten rondom deze situatie?

13-07-2023 20:44

w86 +9548

Volgens mij Mbappe vorig jaar nog? Messi rond zijn vertrek uit Barcelona?

Gebeurd genoeg, alleen het haalt vaak niet de media die wij lezen. Ik volg iig alleen Ajax

13-07-2023 21:34

HendrikAjax +16920

Dat hebben zowel Tadic als Klaassen nog nooit gedaan

14-07-2023 06:53

Godenzoon24 +15406

Hij weigert niks. Die traint vandaag gewoon weer. Als je iemand niet kan betichten van weinig trainen of werkweigering is het Tadic wel. Dat is juist HET voorbeeld! Hij wil ook niet een vertrek naar een grotere club forceren, hij maakt zich gewoon zorgen na het enorme wanbeleid!!!

14-07-2023 08:36

Eurysaces +29583

Als er iets onze ondergang is, is het echte Ajacieden verliezen boven echte voetballers. Klaassen heeft ons veel punten gekost, als hij een echte Ajacied was, had hij de trainer eerlijk gezegd dat hij het niveau niet meer aan kon. Dan kom hij als echte Ajacied op de tribune juichen voor Ajax.

13-07-2023 23:31

AlexIbarra +19352

Tja, hebben we een paar ervaren spelers in huis, dan zijn ze veel te oud en veel te dominant en verdienen veel te veel.
Laten we ze allemaal gaan dan mist het Ajax-dna, is de selectie niet in balans en snappen de bobo's niks van clubliefde etc.

Tadic speelt veel maar dat komt volgens sommigen alleen maar omdat hij zgn. half Ajax in zijn macht heeft. Klaassen speelt veel minder maar die mag dan weer niet in interviews zeggen dat hij liever in de basis zou staan. 'Nee joh, ik zit heerlijk zo!'

Tadic heeft een slecht seizoen gedraaid maar dat geldt ook voor alle andere spelers. Ik heb geen andere aanvallers gezien in een Ajax-shirt waarvan ik denk: Die schiet de ED aan gort.
Waarom zou je dan zsm van je mvp af willen?

Maar goed, er zal komende dagen wel meer duidelijkheid komen. Als Tadic zelf weg wil, zoals nu wordt gesuggereerd, hoeft de club van mij geen rare capriolen uit te halen om hem te behouden.

Maar die noodzaak bij veel mensen om oude schoenen weg te gooien voor je nieuwe hebt, begrijp ik niet zo.
Ik neem aan dat de club ook niet zo denkt.

14-07-2023 00:03

Web +178830

Klaassen is klaar bij Ajax, ik zal hem nooit naar beneden halen, maar het is op
Tadic kan nog van waarde zijn, mits hij zich niet met het beleid gaat bemoeien
Daar gaat hij niet over
Mag best zijn mening geven, maar niet drammen

13-07-2023 20:17

Slang3 +46259

goed gezegd

13-07-2023 20:21

BokkieBokstra +11372

Volkomen eens met Jansen maar dat verschrikkelijke Ajax publiek verdient gewoon niet beter. Geen respect voor je clubhelden dan ben je af.

13-07-2023 20:05

Slang3 +46259

Als we kwaliteit willen halen moet je Klaassen juist wegsturen. Ruimte maken met dat belachelijke salaris van hem

13-07-2023 20:03

Babangida83 +24004

Eens een prima analyse van Freek, vind ik. Voetballend zijn ze misschien minder goed inmiddels. Maar qua mentaliteit kan deze groep er erg veel van leren. Daarom zou ik ook stoppen met Wijndal. Je ziet gewoon dat die de kantjes er vanaf loopt. Buiten zijn prestaties, is ook zijn mentaliteit dodelijk voor zo'n groep. Ten Hag had dit nooit laten gebeuren. Balans in zo'n groep is erg belangrijk. Jansen stipt daar één van de problemen aan die veel hier op AS al vermoedden.

Ik vind wel dat t tijd wordt om hun contract op basis van variabelen te doen en een minder deel vast. Hun beste tijd is geweest en dat zouden zij ook moeten weten.

13-07-2023 19:59

Godenzoon24 +15406

Doe Bergwijn erbij dan!

14-07-2023 08:42

LukaLitmanen +82612

Tadic met Klaassen vergelijken...

Man man man

13-07-2023 19:50

KudusDream +12972

1. Hoe kan je die 2 in 1 adem noemen?
2. Allebei gewoon klaar.

13-07-2023 19:49

ZwartNazareth +1412

Zou zowel Tadic als Klaassen zo snel mogelijk lozen. Veel te dominant, zonder zelf iets te presteren. Daar gaat het elftal aan ten onder. Je zal zien dat het zonder meneer Tadic ineens een stuk beter gaat lopen en dat andere spelers gaan uitblinken.

13-07-2023 19:48

Godenzoon24 +15406

2 idiote posts hierboven. Tadic is gvd mvp in zo'n kut team. Maar hij presteerd niks?? En die dikke luie Bergwijn dan? Brobbey, Kudus. Allemaal minder gepresteerd, hebben nooit echt iets betekent voor Ajax. Maar legende Tadic wordt verguisd. Ik vind dat onbegrijpelijk en ben het met bokkie eens. Wat een verschrikkelijk publiek!!!

14-07-2023 08:45

Harrier Du Bois +39200

Aanjagers? Van op de grond rollen en ruzie zoeken, Davy en Dusan beiden met stip op 1 als het gaat om mij als kijker geirriteerd te krijgen, en Davy, held hoor, maar die had in een seizoen nog minder balcontacten dan dat ik in me broek heb. Aanjagers, ga toch fietsen

13-07-2023 19:44

Ajax95Duivendrecht +24269

Freek Jansen is een aardige en lieve vent, maar het lult maar een eind in het rond en hij komt nooit met nieuwtjes die er echt toe doen. Iets wat je wel van een journalist en zeker van een clubwatcher mag verwachten.

13-07-2023 19:39

Bakker +882

Geeft eerder aan dat we bij ajax een heel aantal gasten hebben die niet de wil hebben om beter te worden. Die lekker tegen een balletje aan trappen en thuis lekker op de bank kunnen chillen en kijken naar tiktok filmpjes.

Mag toch hopen dat een trainer hier ook gewoon bovenop zit. Zijn de jongens niet fit genoeg en kunnen niet een hele wedstrijd volle bak druk zetten. Dan mogen ze elke dag wat langer blijven en investeren , zodat ze wel fit genoeg worden.

Alhoewel ik weet niet of je dat allemaal van ze kunt vragen voor dat geld dat ze krijgen......

Davy en Dusan echte ajacieden, maar Dusan kan nog wel van waarde zijn. Al moet die naar mijn mening vaker en sneller gewisseld worden. Davy komt naar mijn mening tekort voor het voetbal wat je graag zou willen spelen. Heeft z'n beste tijd gehad.

13-07-2023 19:34

Hor +276

Ajax bergafwaarts met dit beleid

13-07-2023 19:33

JaapStam +137939

Deef-Jan in het zelfde rijtje scharen als Tadić!!! Lachwekkend!!! Wat heeft Janssen gesnoven op de redactie???!!!

#TeamDusanTadić!!! ❌❌❌

13-07-2023 19:23

Ajacied33 +37056

Het zijn wel Ajax iconen die echt van Ajax houden. Denk dat hij dat meer bedoelt

13-07-2023 19:34

JaapStam +137939

Ja dat wel!!!

13-07-2023 19:37

KudusDream +12972

Kun je ons ook opstellen, als dat het criterium is

13-07-2023 19:49

Tadic020 +1926

Ik wil een contract in verdediging en spits

13-07-2023 19:16

Tommyshelby +130538

Klaassen gratis weggeven, Tadic zoveel mogelijk proberen te overtuigen om te blijven.

13-07-2023 19:16

Professor +11258

Ja ze beide houden dat gaat wat opleveren nee dus zo gauw mogelijk wegdoen die twee. Klaassen kan echt niet meer rent leuk heen en weer maar je hebt er totaal niets aan. Zit geen voetbal in. Tadic was een erg mooie voetballer maar jaren gaan tellen tel daar bij op dat hij heel erg irritant is op het veld. En ik denk dat hij juist geen goede invloed meer heeft op diverse spelers.

13-07-2023 19:01

Ajaxafc1986 +1005

Berghuis nieuwe aanvoerder lijkt mij wel wat

13-07-2023 19:00

ajaxwestland09 +29225

Freek jansen die is toch geen ajax watcher meer???

13-07-2023 18:55

kampioen2010 +1905

Maakt nog wel pak schaal podcast

13-07-2023 19:01

AFCAjax +17839

Klaassen kan echt niet.
Tadic kan gewoon weer de oude worden op 36jarige leeftijd.

13-07-2023 18:55

OwenStevenDalberg +27727

Natuurlijk, Tadic wel. Die neerwaartse spiraal is al een aantal seizoenen bezig. Dat hoort bij zijn leeftijd. Geen schande. Hij wordt nooit weer zo goed als hij was. Ook al is hij een echte Ajacied, dat verandert daar niks aan.

13-07-2023 19:00

RPolletje +5237

Tadic is gewoon klaar bij Ajax en Klaassen verstopt zich de hele wedstrijd. Plus dat ze allebei talenten in de weg zitten.

13-07-2023 18:49

Okocha078 +14282

Hou toch op. Tadic is zeker een held, maar word minder en als het verhaal van vandaag waar blijkt mag hij wmb naar Turkije. Klaassen loopt alleen maar talenten in de weg, doet zeker zijn best maar heeft het niveau gewoon niet.Deze 2 verdienen samen zown 7M. Tijd voor nieuwe aanjagers

13-07-2023 18:41

AFCAWormerveer +4464

Inderdaad, soort Ronaldo verhaal in het klein, andere spelers zullen bevrijder spelen als Tadic zou vertrekken.

13-07-2023 18:43

Kingoffdatoilet +17303

Klaassen en Tadic zijn nou niet meer bepaald de aanjagers

13-07-2023 18:35

noppenkoning +41668

Dacht dat Freek zou stoppen als Ajax watcher??

13-07-2023 18:33

profoff +8421

Hij gaat door.met pak schaal

13-07-2023 18:40

RadheAjax2021 +18027

Klaassen voegt weinig toe aan Ajax. En dat heeft hij tegen Den Bosch ook maar weer eens laten zien. Tadic is belangrijk geweest voor ons. Maar om je zo te gedragen als een Servische bloedworst kan niet als aanvoerder. Tuurlijk moeten er betere spelers bij, maar de situatie is nu eenmaal zo dat we moeten hopen dat spelers die er zijn en zijn gekomen en eventueel gaan komen dat ze zullen leveren. Voor de rest moet Freek z’n bek houden..

13-07-2023 18:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.