Driessen fel: 'Ongelooflijk dat Ajax zich laat vertegenwoordigen door Hamstra'

door Jesse ter Haar 204

Bron De Telegraaf

Driessen fel: 'Ongelooflijk dat Ajax zich laat vertegenwoordigen door Hamstra'

door Jesse ter Haar 204

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Valentijn Driessen is zéér kritisch op Ajax en in het bijzonder Gerry Hamstra. De journalist kan niet begrijpen dat de club zich door een dergelijke medewerker laat vertegenwoordigen en ziet bij Hamstra dan ook geen kwaliteiten om de technische leiding van de club in handen te hebben.

'Hét uithangbord van Ajax: Gerry Hamstra. Hij mag dan even een hoop onzin verkondigen voor de wedstrijd tegen Liverpool', aldus de chef voetbal van De Telegraaf. 'Ik vind het ongelooflijk dat Ajax zich laat vertegenwoordigen door Gerry Hamstra; niveau sc Heerenveen, niveau Europa League, niets van Champions League en niets van het Ajax-DNA.'

'En dan een dooddoener van: kijk eens hoe vaak Ajax heeft overleefd in de afgelopen vijf jaar. Daar gaat het helemaal niet om!', voegt Driessen er nog aan toe. 'In de afgelopen vier jaar heeft Ajax sowieso al twee keer overwinterd. Je kunt dan dus ook de laatste vier jaar nemen. Hij heeft honderd miljoen geïnvesteerd.'

De journalist merkt erbij op dat het investeren van honderd miljoen euro - hoe veel spelers er ook vertrokken zijn - nog nooit eerder is gebeurd bij Ajax. 'Welke Ajax-directie heeft honderd miljoen mogen investeren? Welke technisch directeur van Ajax laat Neres en Antony gaan en komt terug met Ocampos? Welke Ajax-directeur haalt Bassey voor 24 miljoen? Gerry Hamstra.'

Klaas-Jan Huntelaar

Tot slot besprak Hamstra de blessure van Ahmetcan Kaplan, die mede daarom nog niet in actie kwam namens Ajax. 'Dat je daarover durft beginnen', reageert Driessen. 'Die jongen speelde in de slotfase niet eens meer bij Trabzonspor. Waar zijn die talenten van Ajax, die altijd heel vroeg doorbreken? Komen ze nu op hun 21ste pas in het elftal of zijn er helemaal geen talenten meer bij Ajax? Klaas-Jan Huntelaar moet heel snel op eigen benen komen te staan, want als je het van Gerry Hamstra moet leren, wordt het nooit wat met je.'

Lees meer over:
Plaats reactie

JariJari +15206

Driessen vindt het belachelijk? Ah dat pleit dus in het voordeel van Hiemstra.

01-11-2022 13:35

GVR +3626

Er is werkelijk geen een "journalist" waarbij zogenaamd nieuws zo verweven is met zijn meninkje. Dat je dat in je column doet oké, maar bij elk Ajax onderwerp, van krant tot televisie, is niet alleen ergerlijk, maar journalistiek van een bedroevend niveau. Zijn narcistische zelfbeeld spint er vast garen bij.

31-10-2022 10:52

Ron6 +3511

Deels snap ik die Hamstra wel, alleen de manier waarop hij dingen zegt is niet de juiste manier. Zeg dat je begrijpt wat er geroepen wordt en geef daarna gewoon heel rustig aan dat de helft van de spelers zijn gekocht of gehuurd voor de langere termijn of voor de breedte(back-up) en dus niet direct voor de basis. Gaat om de manier hoe je iets zegt.

30-10-2022 08:54

Ajacio (de echt +311

Valentijd Driesen heet overal kritiek op, en heel vaak slaat hij de plank volledig mis
Ook schuift hij graag aan bij Voetbal in/ofsite waarvan de Telegraaf medesponsor is, daarom mag hij aanschuiven
Hij lult gewoon met alles mee, en heeft kritiek op iedereen
Hij zit er heel vaak naast met zijn analyses en mening, en dan draait het het net zo makkelijk weer om, off praat het met een grote boog allemaal goed
Op het punt van Hamstra heeft hij echter eindelijk wel weer een keertje gelijk !
Die lult net zo uit zijn nek als Driesen

29-10-2022 16:13

Bapinho +3413

Ik vind de schuld meer bij vdSar/Schreuder liggen dan bij H2.
Aankopen vind ik niet slecht van dit seizoen, hoogstens alleen beetje raar dat je bergwijn koopt voor linksbuiten ipv een echte rechtsbuiten. Bassey zie ik meer dan genoeg potentie in. Als je blind eruit haalt zal je zien wat dat gaat doen voor t aantal tegengoals. Een normale trainer haalt veel meer uit deze selectie. vd Sar moet eens hard optreden en naar buiten komen ipv zich verstoppen zoals altijd.

29-10-2022 11:45

TeringHenkie +28301

Laten we nou niet doen alsof Hamstra en Huntelaar het zo slecht hebben gedaan..zonder mee te rekenen dat ze voorbij gaan aan eigen jeugd.

Aankopen zoals Grillitsch, Wijndal (potenciele international) Bergwijn, Conceição Lucca en Bassey alsof dat miskopen zijn. Bassey geef ik nog het voordeel van de twijfel, die komt er denk ik wel.

Er zijn teveel spelers verkocht omdat ze weg wilden of transfervrij de deur uitliepen. Dat valt nooit direct op te vangen. Er is voor 100 mio gekocht en voor 200 mio verkocht. RvC is daar dik tevreden over.

Het is de trainer die ons een oor aannaait mijn zijn koppige opstellingen steeds maar weer.Ik weet 100% zeker dat bv LvGal of TH veel beter met deze selectie had gepresteerd dan deze die er nu zit.

Blind kan niet meer in een 433, Bassey heeft daar slapeloze nachten van wanneer hij ziet dat hij weer met Blind achterin staat. Die Klaassen voegt al helemaal niets toe op het middenveld, wanneer het middenveld onder druk komt te staan, staat hij nog in de spits. En waarom probeert Schreuder Grillitsch niet een een hele wedstrijd op 6 en Alvarez op de bank.

29-10-2022 11:33

Ajax-Amsterdam +4191

Aan de bal vind ik Bassey wel erg matig. Totaal geen Ajax-speler. Het doet veel aan het spel van Ajax momenteel. Dat kan je wel verbeteren net als bij Alvarez, maar ik verwacht niet dat het enorm veel verschil zal maken. Verdedigend kan het wel echt een goede verdediger worden. Maar ze missen een assistent trainer als Bogarde om hem daarin te helpen.

29-10-2022 12:07

Sjaakvaak +26583

En hoe zijn die spelers verkocht/de deur uitgelopen?

Omdat Overmars geen contractverlenging met Gravenberch kon regelen.
Omdat Overmars geen contractverlenging met Nous kon regelen.
Omdat Overmars Neres had verkocht.
Omdat Overmars Antony had toegezegd deze zomer weg te mogen.
Omdat Overmars Tagliafico had toegezegd weg te mogen.

Dit kan je op geen enkele manier H2 aanrekenen. Als Overmars er nog had gezeten hadden we precies hetzelfde probleem gehad.

29-10-2022 13:36

Aurelius1 +19721

Er zijn maar wen paar goede TD's in Nederland. Overmars, Van Leeuwen, Arnesen en Brands. Als Arsenen niet kan vanwege gezondheidsredenen moet je in het buitenland zoeken.

29-10-2022 11:32

superajax +11445

Jankbal Brands???

29-10-2022 11:54

Aurelius1 +19721

Ja, Brands is gewoon een goede TD.

29-10-2022 13:50

Ron6 +3511

En die Huiberts van AZ doet het goed met toch veel minder geld tot zijn beschikking.

30-10-2022 08:52

Henkjanklaas +20619

Meestal is deze Driessen een negatieve klootzak maar hier heeft hij wel een punt. Dat interview met Hamstra die vooraf al lang had uitgedokterd wat hij ging spuien, die man mag wel een toontje lager zingen met zijn matige tot slechte aankopen. En dan die vergelijking met 2 x de poule overleefd in 8 seizoenen. Hij vergeet even dat we 8 jaar terug nog gebonden waren aan een laag salaris plafond . Geen wonder dat we in die tijd niet doorkwamen

29-10-2022 11:07

gusanito +5442

Ongelofelijk dat een gerenommeerde krant als de Telegraaf het toelaat dat haar sportkatern zo afgezakt is en enkel roddels en leugens verspreidt.

29-10-2022 11:05

Danielson +50278

Afgezakt? De Telegraaf haalt al jaren een constant niveau hoor...

29-10-2022 11:43

Aldek +5084

Driessen of Hamstra of Schreuder …. Het is allemaal 4 X niks…

29-10-2022 10:55

Jeyson.R +1772

Het moet maar met AJ te beginnen. Deze man begint meteen te zeiken.

29-10-2022 10:53

jeanprk +1603

Haal Overmars terug

29-10-2022 10:25

Berghuis +14335

Dit dus. Lintje voor deze man

29-10-2022 10:30

FransHoek +8964

Ok, maar wie zetten we dan daar neer? Daar hoor je Valentijn dan weer niet over. Het is zo makkelijk om mensen af te kraken, maar kom dan ook met een alternatief.
Hamstra was de assistent van Overmars. En zo staat hij ook voor de camera. Hij voelt zich nog steeds de assistent en wil of kan de verantwoordelijkheid niet aan. Het is meer de fout van Ajax dat ze nog steeds geen geschikte opvolger van Overmars hebben.

29-10-2022 10:19

Rinus M. +900

De reacties hier maken wel duidelijk op welk publiek de Telegraaf zich tegenwoordig richt. Misschien kunnen ze samen hun eigen clubje oprichten.

29-10-2022 10:16

Snellejapie +11401

Faalentijn kon niks beters verzinnen dan dit? Beetje schraal aan het worden daar bij de T.

29-10-2022 10:10

Hans Verhagen +14116

Mensen vinden het zo belangrijk hoe iemand zich voor een camera presenteert. Ten Hag werd gefileerd omdat hij zich als boertje uitte. We weten nu allemaal dat Ten Hag gewoon een hele goede trainer is en dat we juist teveel aan mensen hebben die goed gebekt zijn, maar er niks van kunnen. Kijk is na de politiek, daar zitten allemaal mensen die geweldig kunnen praten maar niks presteren. Schreuder is ook prima voor de camera, maar tot nu toe zie ik dat niet terug op het veld.

29-10-2022 09:50

Rockanje23 +37016

Hoe Hamstra zich voor de camera presenteert vindt ik niet eens zo belangrijk. Dat zijn aankopen niet presteren en voor veel te veel geld gekocht zijn is veel kwalijker. Daar moet hij op afgerekend worden. Net als vd Sar trouwens. Die eindverantwoordelijk is sinds het vertrek van Overmars

29-10-2022 11:19

RijkdeGooier +2875

Valentin heeft nog nooit iets zinnigs gezegd en is on mijn ogen niets meer dan een riooljournalist. Hij kan net zo goed voor de Story of Privé werken en daarvoor net zulke slappe stukjes schrijven.

29-10-2022 09:29

suarez30 +361

We weten niet hoe het precies zit allemaal.
Alles en iedereen de schuld geven is makkelijk
Een ding is zeker, het is Overmars die de aanstichter is van dit alles.

29-10-2022 09:27

superajax +11445

Echt raar dat wedstrijd tegen Vitesse verschoven is.Kunnen toch makkelijk zatermiddag en dinsdag spelen???Volgende week spelen we ook zondag/woensdag,is toch hetzelfde qua rust.

29-10-2022 09:24

mido1988 +4290

Bergwijn-brobbey-conceicao
Kudus
Berghuis-alvarez
Wijndal/baas-bassey-timber-rensch
Pasveer

Lijkt me zo fijn om dit een paar wedstrijden te zien.

29-10-2022 08:17

Hans.D88 +3780

Ik ben er klaar mee, het lezen van dit soort berichten en het bediscussiëren van deze quasi-journalistiek. Ze praten elkaar allemaal maar na met hun oppervlakkige zooi.

29-10-2022 07:48

PetrusKeizer +10739

De nonvaleur Valentijn D is zo iemand die eerst ns goed de algemene stemming peilt en zich dan aansluit bij de meerderheid. Heel netjes gezegd is dat een conformist, maar ik ben niet netjes. Dus: 'stinkend, met de hyena's meejankend meelopertje'.

29-10-2022 05:58

MarkP +21666

Waanzin dat de scouting werd genegeerd en dat nobody hamstra mocht bepalen welke spelers er gekocht werden.

29-10-2022 01:34

IRBaboon +6852

Waar haal je dat vandaan? Hamstra lijkt me totaal ongeschikt, maar ik heb nergens een betrouwbare bron gevonden die stelt dat de scouting is genegeerd.

29-10-2022 07:21

DarkChild +3451

De afgelopen transferperiode trending twitteraar Hamstelaar stelde dat deze zomer veelvuldig. En die zat heel, heel dicht op het vuur. Wat ook weer genoeg zegt, want het was gênant hoeveel er naar buiten kwam.

Hij heeft helaas zijn tweets allemaal verwijderd, maar gezien zijn track record toen zie ik weinig reden eraan te twijfelen.
Dan bedoel ik dus, dat de scouting genegeerd is en veel transfers uit de koker kwamen van Schreuder en zijn omgeving (zaakwaarnemer), niet zozeer dat Hamstra het mocht bepalen.

Dat lijkt me namelijk sterk, want hij is als technisch manager vooral een doener, terwijl anderen beslissen.

29-10-2022 11:32

MarkP +21666

Is veelvuldig gezegd in de media

29-10-2022 11:51

wladimir +3059

Schreuder heeft zelf toegegeven dat zijn zaakwaarnemer verantwoordelijk is voor een groot aantal inkomende transfers (Bassey, Lucca en Ocampos). Grillitsch is een vriendje van Schreuder en Sanchez een vriendje van Alvarez. Bergwijn, Brobbey en Wijndal komen ook niet van de scouting. Misschien Conceicao en Kaplan. Voor eigen jeugd is weinig oog geweest.

29-10-2022 13:04

appiehappie +3035

Met Ocampos en Grillitsch gaan we zeker geen potten breken. Dat is gewoon weggegooid geld.
Wie deze 2 spelers naar Ajax heeft gehaald, c.q. geadviseerd heeft dit te doen is gewoon dom en onbekwaam voor de functie. Gewoon bizar dat dit soort mannen op voetbalschoenen een Ajax-shirt mogen dragen.

29-10-2022 00:56

PetrusKeizer +10739

Ik dacht dat Ocampos gehuurd is en Grillitsch transfervrij overgekomen. O'Rampos ben ik met je eens, die heeft bij ons niets te zoeken. Grillitsch weet ik zo net nog niet.

29-10-2022 05:53

Modric36 +8224

Ocampos stond basis bij Sevilla. Gewoon niveau Ajax

29-10-2022 09:09

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25342

Waar is die man die met een bakkie koffie in zijn hand lastige vragen pareerde die Ajax op de kaart zette soms ontblote lichaamsdelen deelde met collega's die man die soms een buikschuiver maakte maar die vooral zorgde voor een uitstekend team in de Arena WAAR IS DIE MAN

28-10-2022 23:58

jerryisthename +31741

In Antwerp. 😉

29-10-2022 04:40

IRBaboon +6852

Antwerpen

29-10-2022 07:22

jerryisthename +31741

Ik zei het in het Engels, kneusje 😉
Jammer, hè...? 😂

29-10-2022 11:18

Ajax27 +19116

Paniek paniek paniek... als Schreuder uiteindelijk met een straatlengte kampioen wordt en je in de EL wellicht nog een mooie campagne tegemoet gaat, praat er helemaal niemand meer over de treurige eerste maanden.

Zoveel nieuwe spelers, de juiste jongens die nog moeten groeien, volwassen moeten worden en sommigen die nog moeten leren maar in de basis over prima eigenschappen bezitten en dan zien we gedurende het seizoen meer en meer de contouren van dit nieuwe Ajax. Meer dan genoeg kwaliteit in het elftal. Nu nog vertrouwen, automatismen en ervaring... en over 2-3 seizoenen komen er weer honderden miljoenen binnen en beginnen we weer van voren af aan. Dan zijn Conceicao, Kudus, Brobbey, Taylor, Bassey, Timber de cashcows en moeten we weer met 10 nieuwe spelers iets niru2s bouwen, zeggen ze weer day de vervangers minder zijn dan de spelers die weg gingen.... bla bla bla... het leven van een Ajacied.

28-10-2022 23:51

MosesD +14647

Driessen is n gefrustreerde natte wind. En die ruik je op grote afstand.

28-10-2022 23:48

OdjePils +6316

Driessen is wel echt wel een vakking zieke tyfushond!

28-10-2022 23:44

OdjePils +6316

Weg met Van der Sar: natte scheet!

28-10-2022 23:41

Masz +3731

"Hij heeft honderd miljoen geïnvesteerd.'"
Naar mijn weten heeft Ajax 100 miljoen gedesinvesteerd en dan reken ik Masraoui en Onana nog niet eens mee. Een ernstige aderlating dus en Driesen heeft het over investeren. Die man kan ik niet sereus nemen.

28-10-2022 23:35

PH2BOT +40229

Het kan bijna niet anders of de redactie van AS zetelt in de kont van Valentijn Tweessen....ik kan weinig anders bedenken waarom die afgestorven hersencel zoveel aandacht krijgt op deze site. Hamstra kun je hooguit verwijten dat hij moet zien te overleven in een slangenkuil die ontstaan is na het vertrek van 'dickpic' Overmars. Het feit dat Marcus Aurelius zichzelf nagenoeg carte blanche had gegeven voor het beleid bij Ajax is al erg genoeg om te moeten constateren en het huidige ontstane machtsvacuüm is exemplarisch voor de one-man bedrijfsvoering bij Ajax. Ons management is gewoon niet CL/EL waardig...zeker nu niet. En zelfs die egotripper voorzitter van de RvC Leen(dert) Meijaard doet achter de schermen al.een gooi naar de macht bij Ajax. AD Edje gaat sowieso nergens dwarsliggen en heeft geen enkele aansturende kwaliteit voor wat betreft bewaking van onze sinds Cruyff verworven wereldfaam op voetbalgebied. De zakkenvullers voeren veel te veel de boventoon bij dit Ajax met de miljoenen op de verkeerde bank ipv op het veld: dáár zal de naam van onze club hoog moeten worden gehouden....niet met veel geld op een bankrekening en hoge bonussen voor de verkeerde lieden.

28-10-2022 23:01

Ajax27 +19116

Clickbait... 170 reacties alleen al op dit bericht. Uiteindelijk moet ook AS een boterham verdienen met deze site, het is geen non profit organisatie. Dus hoe meer mensen klikken, hoe langer ze op de website blijven, hoe meer advertentie inkomsten.

28-10-2022 23:40

PH2BOT +40229

Yeah...you're right 27

28-10-2022 23:51

Alexander40 +6113

Ik hoop dat Schreuder/Hamstra/Sar/Ajaxselectie de media verder zoveel mogelijk links gaan laten liggen. Die hebben maar 1 belang. Onrust zaaien en negatief zijn in de hoop dat een ander kampioen wordt. Gewoon lekker kampioen worden en nog een mooie EL campagne en dan weer een dikke vinger naar de haters. En als we geen kampioen worden? Dan evalueren en beslissen wat er gedaan moet worden. Maar wat mij betreft niet eerder.

28-10-2022 22:53

Daminem +401

Van der Sar fel: 'Ongelooflijk dat de Telegraaf zich laat vertegenwoordigen door Driessen'

28-10-2022 22:51

louis60 +11472

Ajax hangt in de touwen en is nu een 'sitting Duck'. Iedereen mag erop schieten. Het grenst aan medeljjden. Iedereen die hiervoor verantwoordelijk is, mag van mij opstappen.

28-10-2022 22:50

Murdoink +2058

Hamstra doet me denken aan Rik vd Boog

28-10-2022 22:41

PH2BOT +40229

Hamstra mag dan misschien op dit moment (nog?) niet geschikt zijn om dit slagzij makende Ajax sportief weer op koers te krijgen...- net zo min als Schreuder(t) dat lukt- maar wat in elk geval wèl voor 100% vaststaat is het schimmelige gedachtengoed van die 2ssen. Deze Mussert kloon is overal 'bad news' ....zo passend bij De Telegraaf...met zijn vazal Mike Kletskop altijd in zijn schaduw rondzoekend naar viezigheid.

28-10-2022 23:07

Sjaakvaak +26583

Wederom dom gelul van Driessen evenals een aantal nepsupporters hier op de website. Tijdens de transferperiode was iedereen nog blij met H2 maar puur vanwege de huidige resultaten lopen de succesupporters weer te janken.

Alleen al het feit dat er over Neres wordt begonnen toont al aan hoe uitermate lachwekkend en bedroevend laag het niveau is. David is in Januari verkocht door OVERMARS. Het ontslag van Overmars vond pas plaats in februari.

Ja, Antony is wel verkocht door H2 maar die was simpelweg onhoudbaar. Nee, je kan een ongelukkige speler die een vertrek forceert niet aan zijn contract houden, dat werkt gewoon niet in de huidige voetbalwereld. En ach Ocampos, dat was een leuk gokje. Dat je de buitenspeler van Sevilla weet op te pikken is gewoon een buitenkansje dat je prima kan proberen. Overigens zijn ook Conceicao en Bergwijn gekomen.

Echt, wat een onzin.

28-10-2022 22:27

Familie.K +433

Mee eens hoor Sjaak, alleen in hoeverre beslist dan de raad van commissarissen ook op de aanstaande aankoop?
Wijndal, Bergwijn & Bassey prima, maar er staat toch ook bij jong Ajax talent te dringen?

28-10-2022 22:36

Masz +3731

Wijndal, Bergwijn & Bassey prima maar een keeper niet. RvC ondoorgrondelijk.

28-10-2022 23:41

Rockanje23 +37016

Iedereen blij met H2 van de zomer? Spreek voor jezelf

28-10-2022 23:23

Aetim +1364

Beste Alfred, zet de juiste spelers op de juiste plaats, gooi er een flinke scheut winnaarsmentaliteit in en durf risico’s te nemen. Maar dat hoor je Driessen niet zeggen; nee, hij begint opeens over Hamstra na een ongelukkig interview, twee maanden na de transferdeadline. Hoe makkelijk wil je scoren?

Ook al lijkt het te gek voor woorden, de signalen wijzen idd op een Schreuderlek naar de Telegraaf. Ten Hag was al compleet met de grond gelijk gemaakt in deze situatie…

28-10-2022 22:06

ajax4ever001 +18416

Ben het niet vaak eens met Driessen maar hier heeft hij zeker een punt

28-10-2022 22:04

WijZijnAjaxAmsterdam +11627

Een bloedhekel aan die Driessen maar hier heeft die gelijk in het is een schande!

28-10-2022 22:02

Dusbaba +15358

En nu is Hamstra weer de zondebok. De makkelijkste wat mij betreft dus er zal wel een reden zijn waarom alle pijlen ineens op hem gericht worden en niet op Schreuder. Lijkt Rusland wel. Het was toch de zaakwaarnemer van Schreuder die een grote vinger in de pap had bij de afgelopen transfers?

28-10-2022 21:59

Danielson +50278

En in z'n vorige stukje was Danny Blind het kwade genius. Het journalistiek niveau van Valentijn is werkelijk beneden alle peil. Hij lult maar wat raak.

29-10-2022 00:34

burwatti +14244

We hebben veel te veel betaald voor onze aankopen dat is ongetwijfeld waar.

Dat is overigens een volkomen logische gevolg van het te duur verkopen van onze eigen speler.

Opzich is er redelijk ingekocht met oog op de toekomst, met Bassey, Wijndal, Brobbey en conceicao.

Lucca evt nog als huur/koop.
Sanchez is een degelijke speler, maar geen Ajax speler helaas defensief “oké” maar aanvallend komt hij flink te kort.

Bergwijn rendeert niet vanaf rechts.. op de linker flank icm met Wijndal doet hij het wel goed.

Ben van mening dat we redelijk tot goed hebben ingekocht, maar dat door blessures en vage opstellingen/wissels het helemaal misloopt.

Aankopen moeten nog wat wennen, zijn een hoop wijzigingen in een keer.

28-10-2022 21:51

Masz +3731

Sanchez is als verdediger gekocht terwijl Rensch meer een wingback is.
Ook Luca is speciaal als pinchhitter aangeschaft terwijl Brobbey een Ajax spits is.
Die filosofie is bij meerdere posities gebruikt maar komt nog niet echt strategisch uit de verf.
*Ook vind ik Sanchez verdedigend een beetje tegenvallen, zeker geen Tagliafico.

28-10-2022 23:49

4bier +31367

Hamstra is zo'n plucheklever. Mooi van Heerenveen naar Ajax en dan de komende 15 jaar een directiefunctie bij de KNVB omdat hij zo gewoon is gebleven.

28-10-2022 21:41

Alexander40 +6113

Misschien moet Ajax gewoon dit seizoen Driessen boycotten want het enige wat hij doet is negatieve stemmingmakerij en dat kan invloed hebben op onze prestaties en dat moeten we niet hebben

28-10-2022 21:34

PH2BOT +40229

...en het zijn bovendien niet eens Driesssen

28-10-2022 23:56

Engeltje +7351

Zit FC Den Bosch te kijken, die voetballen leuk nu zeg moeten we 11 januari naar toe op een slecht kunstgrasveld zullen we bij de les moeten zijn

28-10-2022 21:17

Raoul Circkens +1047

Je kan van Driessen van alles vinden, maar wie het interview met deze man heeft gezien kan toch niet anders concluderen dat dit geen Ajax materiaal is? Maar hoe komen wij in godsnaam van al deze gasten (Hamstra, Schreuder) af, het lijkt wel een hecht gezelschap dat elkaar de hand boven het hoofd houdt.

28-10-2022 21:16

WantAmsterdam +116101

Bij de Telegraaf leggen ze uiteraard alle blaam op Hamstra, want Alfredje verzorgt ze met nieuws en primeurtjes.

28-10-2022 21:16

Odysseus +14274

Precies, begint wel erg opzichtig te worden.

29-10-2022 07:09

Harrie.S63 +1699

Ik begrijp er ook niks meer van ,wat is er toch met ons Ajax aan de hand?

28-10-2022 21:04

Allegriadopovo +1119

Valentijn die iemand anders gaat verwijten van het verkondigen van een hoop onzin?

28-10-2022 21:04

Mokum31 +6128

Hij heeft gewoon gelijk

28-10-2022 20:45

fc Barcelona_ke +19246

Valentijn roept altijd negatief over ajax qua persoonlijks. Dat was veel onnodig/afleiding binnen de spelers...
We kunnen de inkomende transfers afgelopen zomer niet snel beoordelen. Iedereen hebben tijd nodig en bovendien hebben we ook te veel basisspelers verkochten.

Wees geduldig!

28-10-2022 20:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.