'Als El Ghazi fit is, zie ik in hem een speler die je kunt gebruiken bij Ajax'

door Jesse ter Haar 217

Bron ESPN

'Als El Ghazi fit is, zie ik in hem een speler die je kunt gebruiken bij Ajax'

door Jesse ter Haar 217

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Karim El Ahmadi ziet in Anwar El Ghazi een mogelijke versterking voor Ajax, zo laat hij blijken bij Voetbalpraat. Laatstgenoemde traint mee met Jong Ajax in afwachting op een nieuwe club en volgens de analist zouden club en speler er niet slecht aan doen om een nieuwe samenwerking aan te gaan.

'Je hebt nu alleen Berghuis en Forbs die daar kunnen spelen. Je hebt met hem wel een ander type aan de rechterkant', legt de voormalig profvoetballer van onder meer Aston Villa uit. 'Ik denk dat het een win-win-situatie is als je hem zes maanden of een jaar een contract geeft. Hij moet zichzelf laten zien en je kunt op de rechtsbuitenpositie wat anders gaan spelen.'

'Berghuis vind ik meer een middenvelder, omdat je niet echt een snelle linksbuiten hebt of mensen die diepgaan', voegt El Ahmadi, die dus een gat ziet die de aanvaller kan opvullen, er nog aan toe. 'Als El Ghazi fit is, zie ik in hem een speler die je kunt gebruiken bij Ajax. Hij is ook iemand die al heeft gepresteerd bij Ajax. Hij weet wat hij daarvoor moet doen.'

'Ideale prof' El Ghazi

Journalist Yordi Yamali is eveneens aanwezig in de uitzending. Hij heeft het idee dat Ajax eigenlijk maar amper de mist in kan gaan met de voormalig speler van de club. 'Het spreekt in zijn voordeel dat hij een redelijk ideale prof is. Hij is niet iemand die gaat muiten dat hij zijn speelminuten moet maken omdat hij heeft getekend.'

Kees Kwakman op zijn beurt, heeft meer vraagtekens bij een nieuwe samenwerking tussen Ajax en de vleugelaanvaller. Hij ziet een personeel probleem bij de Amsterdammers, maar of El Ghazi de juiste speler is om dat probleem op te lossen? 'Ze zitten wel een beetje krap in de rechtsbuitens, maar ik denk het niet. Ik vond hem bij PSV niet heel overtuigend.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Di Vedaci +1765

Ben het met el Ahmadi eens. Vind het alleen hoogst irritant dat Marokkaanse "journalisten" hun objectiviteit verliezen als ze het over andere Marokanen hebben. Dan is het altijd positief. Zo raak je wel je geloofwaardigheid kwijt.

15-09-2023 20:55

AFCAIJ +183

Hij kan denk ik prima het veld breed houden en de bal ontvangen om het spel te verplaatsen of te kaatsen met opkomend middenveld/rechtsback.

Maar goed , je hebt daar natuurlijk liever iemand staan met een actie naar de goal toe.

15-09-2023 14:00

Jarikoning +7482

Wc eend raadt wc eend aan. Doorzichtig allemaal.

15-09-2023 09:01

Altijdindestraat +40422

LV
Bergwijn
Forbs
Godts
Van Axel Dongen

RV
"Mikautadze"
"Berghuis"

15-09-2023 08:54

AjaxHoorn +32989

Wel fijn voor Steijn. Heeft die weer iemand om Nederlands mee te praten.

He Anwar. Wat is nou ook alweer links in het Engels? Left offe wright? Right? Might? F-side?

15-09-2023 08:40

Aurelius1 +19736

Het is triest dat Ajax moet teruggrijpen op El Ghazi. Komt echt zwaar tekort, en het was vorig jaar ook niet veel bij PSV. Maar Mislintat heeft rampzalig ingekocht, dus veel kun je ook niet doen.

15-09-2023 08:25

AjaxHoorn +32989

Dat weet je dus nog helemaal niet. We kunnen dat pas over maanden beoordelen.

15-09-2023 08:39

Altijdindestraat +40422

Hoe kan je dat nou in hemelsnaam beoordelen, je hebt de meeste nog niet eens meer dan één a twee wedstrijden zien spelen.

15-09-2023 08:50

Ajaxisart +18795

Met een prestatiecontract zal je het niet veel kosten

15-09-2023 07:46

Babangida83 +24004

Het levert je in ieder geval niets op.

15-09-2023 10:11

Mikki02 +2319

Zou vreemd zijn als we met een selectie van 200zoveel miljoen (volgens dat andere topic) die volgens de td goed in balans is (nog een ander topic) gaan aanvullen met de afdankers van psv.

Op papier niet het niveau wat je nastreeft..
Tegelijkertijd, als je kijkt wat we nu binnen hebben zou je denken dat we zo iemand best nog goed kunnen gebruiken. (rechterkant, ervaring, diepte).

Dus óf we oordelen te vroeg en mislintat heeft de dingen die we (als relatieve buitenstaanders) nu lijken te missen op een andere manier al ingevuld, of het beleid klopt niet goed genoeg en je kunt nu compenseren met toevallige aanwaaiers. Het zal wel ergens in het midden liggen, vraag is dan hoeveel het nog kost aan salaris voor je er wat zinnigs over kunt zeggen.

15-09-2023 07:45

Babangida83 +24004

Dan zou ik op dit moment - je hebt nog niet één wedstrijd gezien van alle aankopen - nog even wachten met conclusies trekken en het gekozen beleid vertrouwen. Anders is beleid nutteloos.

Als de selectie toch niet in balans blijkt de komende maanden, dan is het wel zaak dat we iets meer als team gaan werken op technisch niveau.

En El Ghazi is er over twee weken ook nog wel, denk ik. Ik denk overigens dat een jeugdspeler het niet (veel) slechter doet dan hij, dus hem zou ik sowieso geen contract geven en gewoon die jeugdspeler proberen te brengen en het tijdelijk anders proberen op te lossen met b.v. Berghuis.

15-09-2023 10:49

gaalmeister +952

Met “die jeugdspeler” bedoel je Martha? Die heeft nog lang niet het niveau van El Ghazi.

15-09-2023 14:09

ach ja +5802

Gewoon op de loonlijst zetten en dan einde seizoen verkopen voor 5 miljoen, snel verdiend toch. En tegen psv erin brengen om luuk de jong te grazen te nemen.

15-09-2023 06:40

Mijnclub33x +10155

Waarom moest El Ghazi eigenlijk weg bij PSV? En dan wordt zijn contract ook nog ontbonden ipv verkocht. Vreemd toch? Vermoedt om disciplinaire reden. Zou hem dan per wedstrijd betalen.

15-09-2023 05:57

AjaxHoorn +32989

😂😂😂😂. Jij hebt vaak van die reacties waar ik van denk. Huh?

El Ghazi heeft een zeer moeilijke relatie met Bosz gehad bij Ajax. Er was o.a. een duw incident.

Die is nooit meer welkom bij Bosz.

15-09-2023 07:27

Whatever +382

Je kan hem er vanwege zijn leeftijd/ervaring er best bij hebben, mits hij zijn rol begrijpt. Transfervrij is een voordeel. Ik denk overigens niet dat hij nodig is omdat Steijn als volgt zal gaan spelen:

Forbs-------------------Brobbey-------------------Bergwijn
Godts-------------------Akpom-----------------Mikautadze
-------------------------------------------------------------
-------------------------Berghuis---------------------------
--------------------------Taylor-----------------------------
----------vd Boomen----------------Mannsverk-------------
--------------Vos---------------------Tahirovic--------------
-------------------------------------------------------------
Sosa--------------Hato-----------Sutalo--------------Gaaei
Salah-Eddine------Avila-----------Medic-------------Rensch
-------------------------------------------------------------
--------------------------Gorter----------------------------
--------------------------Ramaj-----------------------------

Als Rulli weer fit is reserve keeper, als Kaplan fit is achter Hato en Avila achter Sosa.

15-09-2023 03:58

Mv9494 +16679

Mikautadze gaat echt niet banken voor Forbs op links

15-09-2023 04:31

Hans Verhagen +14230

Bewezen dat Akpom achter de spitspositie pas ging scoren.

15-09-2023 07:10

Ozymandias +159568

Pasveer, Berghuis, Rulli, Vd Boomen, Akpom, Bergwijn, Sosa en Medić zijn de enige spelers van Ajax van 25 jaar of ouder en Pasveer en Rulli hebben als doelmannen minder invloed op de spelersgroep als geheel dan ervaren veldspelers hebben (al is het maar omdat ze veel apart trainen en ook deels apart tactisch naar wedstrijden toewerken). Medić is ook geen speler die ervaring aan de spelersgroep over kan dragen. Misschien is het dus geen idee om El Ghazi erbij te halen tot het einde van dit seizoen mits hij daadwerkelijk een "een redelijk ideale prof is" en zijn rol begrijpt. Wie weet is El Ghazi wel zeer geschikt voor een Ooijer/Poulsen/Huntelaar rol.

15-09-2023 01:40

AjaxHoorn +32989

Ik vind El Ghazi een leuke gast, maar voetballend is het te weinig.

15-09-2023 07:29

FelixGassenlicht +9021

Prestatiecontract

14-09-2023 22:44

AlexLitmanen10 +14486

Nee geen el Ghazi want we hebben veel betere rechtsbuitens in de selectie.
Namelijk …, uhm ja. Toch maar doen dan?

14-09-2023 22:37

AFCAHoorn +22755

Precies dit. Misschien niet het niveau.. maar eigenlijk is er geen beter alternatief.

Gewoon een contract voor één jaar aanbieden.

14-09-2023 23:19

Mijnclub33x +10155

Nee, misschien iets voor Twente?

15-09-2023 06:21

Ajacied1981 +17412

El breekt een lans voor El ;)

14-09-2023 22:36

profoff +8408

Goede aankoop. Kan je op de.laatste speeldag ook nog in de spits kwijt

14-09-2023 21:55

Ozymandias +159568

Overmars is weer vergeten een speler voor een Europese competitie in te schrijven. Hoe kan dat een technisch directeur in godsnaam twee keer gebeuren?! Zat hij weer te appen ofzo??

14-09-2023 21:11

insectenverdelg +23601

dus zn Pielemuis is wel ingeschreven voor de CL?

14-09-2023 21:35

Tommyshelby +130440

Dat is de taak van de Belgische Jan Siemerink, toch?

14-09-2023 22:48

donkerblauw +2894

Als hij echt top was, dan had Pisvee hem wel gehouden., toch ??

14-09-2023 21:08

insectenverdelg +23601

nuttige sleectiespeler geweest. geen basismateriaal natuurlijk. Maar Anwar en Bosz lagen elkaar bij Ajax ql niet.

14-09-2023 21:36

godlike +3810

El Ghazi, goede jongen. Maar niet goed genoeg voor PSV en nu wel voor Ajax? Zou echt een teken aan de wand zijn als hij komt.

Ik kan trouwens nog steeds geen chocola malen vam deze selectie.

14-09-2023 20:54

gaalmeister +952

Wel goed genoeg maar hij heeft ruzie met Bosz nog vanuit zijn Ajax tijd

14-09-2023 23:40

Mijnclub33x +10155

En Bosz ruzie met vd Sar, daarom kwam Bosz niet.

15-09-2023 06:18

Mijnclub33x +10155

En daarom nam Miskooptat Steijn

15-09-2023 06:18

gaalmeister +952

Zul je zien dat El Ghazi naar Ajax komt omdat Bosz naar PSV ging, en Bosz naar PSV ging omdat van der Sar bij Ajax zat, en dat PSV en Ajax gelijk staan in de competitie op de laatste speeldag en dat El Ghazi dan scoort waardoor we op doelsaldo kampioen worden. Dat zou een mooi verhaal zijn. Is Sar’s rikketik weer helemaal hersteld.

15-09-2023 14:06

Dmen10 +1775

Kan zeker van meerwaarden zijn op de rechter flank!!!…

14-09-2023 20:21

Panna +5064

Hij zou niet misstaan in het Frank de Boer 2.0 tijdperk!

14-09-2023 20:01

PH2BOT +40642

Speelde die Karim niet bij Feyenoord?... waarom neemt Feyenoord hem dan niet?! N.a.w. om dezelfde reden waarom wij El Ghazi niet willen.

14-09-2023 19:37

Jeyson.R +1776

Voor de nederlandse comp is die gewoon goed.
Of die moet komen. Voor half jaartje mocht je blessures gevallen krijgen.

Eerlijk gezegd ben meer benieuwd naar hoe steijn gaat spelen en met wie.

14-09-2023 19:07

S_020 +4104

Nee, Karim. Doe weer je ogen dicht en zie Anwar liever in het shirt van je eigen clubje uit Rottendam.

14-09-2023 18:24

Hans Verhagen +14230

Komt niet, kost teveel aan salaris. De salarishuishouding was buitensporig hoog en al die spelers zijn weg op Bergwijn en Berghuis na. Deze El Ghazi moet 2 miljoen inleveren en het is dan pas een optie.

14-09-2023 18:19

DEELM +11891

Waarom Conceicao verhuren als je nu El ghazi een contract zou geven?

14-09-2023 18:05

letsvencook +13071

Kan steijn lekker nederlands lullen op de bank

14-09-2023 18:07

burwatti +14414

Conceicao was een “lastig” mannetje, die de sfeer in de groep absoluut niet ten goede kwam.
Zo iemand kan je maar liever kwijt dan rijk zijn.

14-09-2023 18:26

jollie18 +9989

Conceicao wilde zelf terug naar Portugal.

14-09-2023 19:46

tijger19 +123

Voor ook maar een oordeel te maken over of het wel/niet een goed idee zou zijn. Het belangrijkste ding vooraf is dat hij bij PSV tot de grootverdieners behoorde. Heb ergens onthouden, maar weliswaar zonder bron om het na te gaan, dat dat rond de 3 miljoen lag. Dat is wel erg veel hoor, 2 zou ook al veel zijn. Iig Mislintat heeft dit soort zaken gelukkig redelijk in de smiezen.

14-09-2023 17:55

jordy888 +3161

Mislintat die iets in de smiezen heeft hahaha laat me niet lachen. 16 miljoen betalen voor Mikautadze, dan heb je helemaal niets in de smiezen.

14-09-2023 18:28

Dusan Tadic +695

Wat ga je zeggen als hij een wereldseizoen draait (dit jaar of volgend jaar) en voor het dubbele verkocht wordt?

14-09-2023 19:29

jordy888 +3161

Dat gebeurd niet.

14-09-2023 21:11

profoff +8408

Jij praat alleen achteraf?

14-09-2023 21:54

Terugnaardemeer +10644

Dusan, je opmerking onderschrijft precies de kritiek. Als Mikautadze na een wereldseizoen slechts voor het dubbele wordt verkocht dan is hij nu te duur.

14-09-2023 22:42

Dusan Tadic +695

Als je binnen twee jaar je investering dubbel en dwars terug verdient, dan lijkt mij dat een goede investering. Na een wereldseizoen (ook in Europa) dan lijkt mij het dubbele ook te weinig, dus dat zal hoger uitvallen. Kijk naar wat Kudus heeft opgeleverd na een aantal goede wedstrijden in 3 jaar.

14-09-2023 22:59

Qifesh +24917

Ik vat je, maar een verkeerd voorbeeld, Kudus was vorig seizoen onze topscorer en speelde een prima wk. Daarbij is Kudus af en toe van wereldklasse gebleken waar mensen voor naar het stadion komen, dat kan niet iedereen teweeg brengen. Een goed seizoen met een exceptionele Kudus had nog veel meer dukus opgeleverd.

14-09-2023 23:07

MisterAFCA +6472

“Berghuis vind ik meer een middenvelder, omdat je niet echt een snelle linksbuiten hebt of mensen die diepgaan', voegt El Ahmadi, die dus een gat ziet die de aanvaller kan opvullen, er nog aan toe“

Eehhh Forbs?

14-09-2023 17:33

Jeugd +24959

Als.....daarna stoppen met lezen

14-09-2023 17:13

letsvencook +13071

Ik ben fan van forbs dus van mij hoeft hij niet te komen. Desnoods berghuis rechts als ik het toch moet vergelijken met el ghazi

14-09-2023 16:27

Hakim22 +7462

Ben benieuwd waarom je fan bent van Forbs? Wat heeft hij tot nu toe gedaan waar jij van onder de indruk bent?

14-09-2023 17:11

Mokum31 +6211

Hard rennen ?

14-09-2023 17:13

letsvencook +13071

Hard rennen, gaat graag veelvuldig combinaties door de as aan, super fel in het druk zetten, goede voorzet, behoud overzicht in en rond de 16 zo even uit mijn hoofd. Hou wel van vliegensvlugge vleugelspelers persoonlijk. Heb het gevoel dat hij echt een assisten monster kan gaan worden als brobbey niet elke bal naast schiet of verkeerd raakt.

14-09-2023 17:23

Balgevoel +31392

Lekker tegengeluid. Ben het volslagen met je eens!!!!! 🤜🏼

14-09-2023 17:31

DEELM +11891

Wat vinden jullie van het gebrek aan techniek bij Forbs?

14-09-2023 18:02

letsvencook +13071

Het is geen antony maar ik vind het geen gebrek.

14-09-2023 18:06

Indy2 +15262

Welk gebrek aan techniek?

14-09-2023 18:07

Simpelishetmoeilijkst +25496

Antony is een ordinaire strastvoetballer, die het goed deed dankzij Nous.

14-09-2023 22:26

SteviePienaar078 +3795

Niveau Rommedahl of Lukoki.

14-09-2023 17:30

letsvencook +13071

Nee el ghazi ( waar het in dit artikel over gaat) is niveau salah wil je zeggen?

14-09-2023 17:35

tijger19 +123

Naja ik schat Rommedahl toch wel echt anders in. Hij heeft zich toch wel echt bewezen als een heerlijke supersub. Heeft best wat wedstrijdjes besloten hoor.

14-09-2023 17:57

SteviePienaar078 +3795

Absoluut niet, zeg toch nergens dat ik een groot fan van El Ghazi ben?

14-09-2023 20:02

SteviePienaar078 +3795

Besloten?:,)

14-09-2023 20:02

burwatti +14414

Snap niet waarom mensen El Ghazi als een toevoeging zien voor onze selectie, kwam er bij psv niet aan te pas en moet ons dan gaan redden op rechts ? Dan zie ik liever Forbs of Mikautadze daar spelen.

14-09-2023 15:45

MichelBoerebach +29421

Forbs lijkt me niet, Mikautadze heb ik daar nog nooit zien spelen dus weet ik niet.

14-09-2023 16:17

Qifesh +24917

of je dat liever ziet weet je nog niet, dat hoop je. Ik zou extra hoop inkopen door zo iemand gratis op te pikken met een ajax achtergrond

14-09-2023 16:18

MarcHogervorst +35303

Transfervrij is niet gratis, heh. Daar vergissen supporters zich wel eens in.

14-09-2023 17:37

Qifesh +24917

Hij komt geen vrijwilligerswerk doen, dat begrijpen die supporters heus wel, maar hoeveel tekengeld is gangbaar denk je?

14-09-2023 19:41

burwatti +14414

Normaal gesproken enkele miljoenen, echter zou het me in deze situatie niet verbazen als hij minder hoge eisen heeft aangezien hij alweer tijdje clubloos is.

Ik had als ik hem was lekker in SA gaan voetballen.

14-09-2023 20:25

Qifesh +24917

is toch mooi als ie hier alsnog tot bloei komt? hij is 28, en sterker dan 10 jr geleden. Gewoon af en toe lekker in laten vallen met een prestatiecontract en kijken wat er gebeurt. Zou me niets verbazen als het ineens wel klikt. Vind 'm inmiddels als spits eigenlijk nog het beste.

14-09-2023 22:22

VichoWazig +3480

Als Mislintat hem aantrekt, diskwalificeert hij eigenlijk gelijk zijn afgelopen transferzomer. Ik zie het niet gebeuren.

Daarnaast hoop ik ook dat het niet gebeurt. Middelmaat. Probeer dan maar het eerste half jaar Forbs en als dat niet bevalt het tweede halfjaar Godts op rechts.

14-09-2023 15:23

gi0vanni +7381

Wie trap er in deze onzin. Er staat duidelijk dat hij bij Jong Ajax mee traint. Dus die komt alleen om zijn conditie op peil te houden. Ajax komt op dit moment te kort op rv. Misschien Godts nog een keer proberen inderdaad. Berghuis kan alleen op rv als hij inderdaad kan wisselen van positie en ruimte maakt voor een snelle back. Maar dat is allemaal nog niet zo makkelijk als de ruimtes klein zijn. Eigenlijk had je een speler als Conceicao nodig maar dan een die ook goals en assists verzorgd.

14-09-2023 16:02

Ajacied1981 +17412

Ja lekker man, nergens gelukt. kleine serie wedstrijdenleuk gespeeld in Engeland.
Niet aan beginnen

14-09-2023 15:20

Tommyshelby +130440

Ik zie liever Forbs een half jaar aanrommelen op rechts dan de bijna uitgebluste el Ghazi, die was 7 jaar terug al middelmaat en dat is niet veranderd.

14-09-2023 15:05

Oxxer +165748 moderator

Precies dit, El Ghazi was middelmaat behalve als Ajacied tegen PSV, hij scoorde altijd.

14-09-2023 15:22

Tommyshelby +130440

Btw, Barco heeft een persoonlijk akkoord met City, het is nu aan de clubs.

14-09-2023 15:28

Oxxer +165748 moderator

Toen Brighton met hem bezig was begon City zich er mee te bemoeien, meer geld en prestige, vind het geen verstandige move, City heeft vrij veel keus op die positie. Hij is nog jong dus tijd genoeg om te groeien, wel zonde als hij in een uitleentraject komt.

14-09-2023 15:37

Simpelishetmoeilijkst +25496

Anwar iseen aardige en beleefde jongen, die, toen hij jonger was snel was en keihard kon schieten.

14-09-2023 22:29

Voetbalfan2002 +5597

echt zonde zou dit zijn we hebben naar mijn mening een talent voor de vleugels die zowel op rechts als links de absolute top kan gaan halen (Godts) daarnaast hebben we zat spelers die op de rechter vleugel als neven positie uit de voeten kunnen (borges, Berghuis & Mikaudtatze) om dan een mislukte vleugel speler van psv te contracteren waarvan het maar de vraag is of hij überhaupt beter is dan de alternatieve opties op rechtsvoor lijkt mij niet wijs!

14-09-2023 14:48

Opperhoofd +12771

El Ghazi is echt een fijne vent en super aardig.

Maar moet lekker gaan afbouwen voor veel te veel centjes …. Turkije misschien ?

14-09-2023 14:43

henkie58 +2063

Totaal niet! Moet je niet willen zeg!

14-09-2023 14:15

Ajaxrilitmanen +1135

Haha rot op man. Vrienden die elkaar helpen. El Ghazi was nooit goed genoeg voor Ajax. Zelfs niet voor het huidige Ajax

14-09-2023 14:07

bouke_bergwerff +120

Hij is 28 dus mooie leeftijd, was zeker niet altijd goed bij psv maar zou voor Ajax nu prima alternatief zijn voor de rechterkant. Is bekend met de manier v voetballen bij Ajax en zal ook geen basisspeler zijn denk ik maar kan echt wel wat toevoegen aan Ajax. Of je moet zeggen nee, maar dan ook de jeugd een kans geven op die positie achter je beoogde basisspeler op rechts.

14-09-2023 13:30

JantjeBeton +3010

Zit er iets aan te komen uit de jeugd, voor op rechts? Zo ja, gewoon opstellen lijkt mij!!! En dus geen deels onbewezen net-niet voetballers terughalen, omdat ze toevallig (begrijpelijk) hun handjes vrij hebben want clubloos zijn.

14-09-2023 13:56

Oxxer +165748 moderator

Kwakman heeft gelijk een speler die niet overtuigd bij PSV is geen niveau wat Ajax zou willen hebben.

14-09-2023 13:27

MennoJerry +4138

Was echt het grootste talent uit de opleiding en ontwikkelde als een raket. Helaas op een gegeven moment blijven hangen. Misschien dacht ie dat hij er al was.. wie zal het zeggen. Desalniettemin denk ik dat hij prima van waarde zou kunnen zijn als invaller. En wie weet.

14-09-2023 13:05

jollie18 +9989

Hopelijk krijgt hij volgende week een contract

14-09-2023 12:59

JantjeBeton +3010

Ik hoop het voor hem, maar voor Ajax hoop ik dat dit dan bij een andere club dan Ajax zal zijn. ;-)

14-09-2023 13:57

jollie18 +9989

El Ghazi kan je er prima hebben. Transfervrije optie kan het altijd proberen. Maar denk ook niet dat Ajax hem vast gaat leggen maar hoop het wel.

14-09-2023 14:19

MarcHogervorst +35303

Het ligt er een beetje aan maar transfervrij is niet gratis heh. Tekengeld, salaris, fiets of auto van de club.

14-09-2023 17:40

jollie18 +9989

Dat weet ik maar daar is wel uit te komen als hij echt wil

14-09-2023 18:29

JariJari +15351

Amateurcontract kan hij tekenen om zich weer in de kijker te spelen. Mits hij sociaal in de groep past en niet klaagt zonder speeltijd.

14-09-2023 12:53

kampioenenjood +5083

El Ghazi is niet voor niets clubloos op dit moment. Wat mij betreft van harte welkom om zijn conditie op peil te houden, maar zijn jaar bij PSV was niet zo overtuigend dat hij nu een meerwaarde bij Ajax zou moeten zijn.

14-09-2023 12:51

Roy Derksen +1087

Ghazi kan interessant zijn, echter zal hij bij Ajax geen 2.2milj euro verdienen zoals in Eindhoven

14-09-2023 12:50

Ajaxbrl +14034

Prestatiecontract!

14-09-2023 11:58

TeringHenkie +28812

Is gewoon sneu hiero, iedereen zit te zeiken dat Sven onbekende spelers heeft gekocht die niet voldoen, maar janken hier wel steen en been dat we een afgedankte rechtsbuiten die nergens iets gepresteerd heeft aan de selectie moeten toevoegen!!

Een afgedankte speler van Psv..is dat het niveau waar we hier naar toe willen?

14-09-2023 11:56

Devid87 +3556

“AjaX Dn@“

14-09-2023 12:56

TeringHenkie +28812

Dat had vd Sar ook!!

14-09-2023 13:06

TeringHenkie +28812

Klopt en je zag waar dat toe leiden het laatste 2 jaar!

14-09-2023 18:17

leeke +10411

Was ,vooral in het begin een zeer goede speler bij Aston Villa.is een speler die geen aanpassings problemen zal hebben,spreekt de nederlandse taal . Is altijd de moeite waard als je hem een prestatie contract aanbied , met een eventuele optie van Ajax zijn kant

14-09-2023 14:53

leeke +10411

Is niet door Psv afgedankt,maar door Bosz.

14-09-2023 14:53

TeringHenkie +28812

Bosz heeft het voor het zeggen met welke spelers hij werkt en met wie niet!

Bosz is psv!

14-09-2023 15:32

leeke +10411

Tja vandaar dat hij niet gevraagd is door Sven.

14-09-2023 17:26

Merrick +6788

Waar het om gaat is dat Mislintat heeft verzuimd een rechtsbuiten aan te trekken. Dat is hem en niemand anders aan te rekenen.

14-09-2023 18:05

debetweter +10152

Het is zo simpel. Jaar op de payrol nemen. Eenzijdige verlenging opnemen van het contract en/of clausule bij minimum aantal wedstrijden (bijv 20).

We hebben op het moment geen goede rechtsbuiten. Ik zou als El Ghazi nu fit zal zijn voor hem kiezen. Tijdens de winter willen we ons versterken met een 10 en wellicht een rechtsbuiten.

Mikaudatze en Forbs hebben echt tijd nodig. van Axel Dongen is nog steeds niet in de picture, wat ook voor de nodige vraagtekens zorgt. De nieuwe speler die eventueel die eventueel in de winter komt moet een smaakmaker zijn. Bij voorkeur een jonge, zuid-amerikaanse speler. Daar kan je dan ook niet per direct van verwachten dat hij er direct staat.

El Ghazi is nu beschikbaar. Doorpakken dus

14-09-2023 11:53

Oeroeboeroe +18575

Doorpakken doe je met een kuub zand.

14-09-2023 12:12

trodat4030 +97481

Nou, daar staan er een paar honderd van op het parkeerterrein vd Toekomst, dus dat moet geen probleem zijn..

14-09-2023 12:26

Oeroeboeroe +18575

Godzijdank woon ik niet om de hoek. Red je er maar mee 😝

14-09-2023 12:30

chriseverhard +3646

Arda guler huren van real Madrid, hij zit op de bank speelt geen minuut

14-09-2023 12:33

Sulejmani15 +879

Geblesseerd verder let je goed op hahah

14-09-2023 13:09

Oxxer +165748 moderator

😂😂😂😂 even uitloggen.

14-09-2023 14:12

debetweter +10152

Arda guler zou je dan halen als 10. Ook schijnt Guler met Ajax in onderhandelingen te zijn geweest. Hij wilde niet. Dikke pech voor hem dat hij op de bank zit. Dan halen we een andere talent.

14-09-2023 16:49

ST +23098

Je kunt het ook als investering zien. Als ze hem gratis ophalen en hij tekent een contract van 4 jaar is ie meteen al 5-8 miljoen waard. Pak je toch weer wat miljoentjes als je hem weet te slijten. Maar de kans lijkt me niet zo groot dat Ajax dit gaat doen. Zelfs nu hij transfervrij is, lijkt er niet zo veel interesse te zijn. Toch best apart gezien zijn CV.

14-09-2023 11:51

tmvde +2903

PSV wilde 2,5 miljoen, maar niemand wilde hem hebben.

14-09-2023 12:04

JJFajax +3564

Nee omdat hij een dik salaris heeft. Hoorde bij psv ook bij de grootverdieners

14-09-2023 12:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.