Afellay kritisch op 'supergroot talent' Rensch: 'Het komt er nog steeds niet uit'

door NielsOpdam 72

Bron NOS Studio Voetbal

Afellay kritisch op 'supergroot talent' Rensch: 'Het komt er nog steeds niet uit'

door NielsOpdam 72

Bron NOS Studio Voetbal

Laatst geüpdatet

Ibrahim Afellay vindt dat Devyne Rensch zijn status als 'supergroot talent' nog niet waarmaakt. Dat vertelt de oud-voetballer van FC Barcelona en PSV zondagavond in NOS Studio Voetbal. Henk Fraser vindt dat Ajax Daley Blind mist en Pierre van Hooijdonk denkt dat Alfred Schreuder 'niks' in Owen Wijndal ziet.

'Rensch wordt echt neergezet als een supergroot talent, maar het komt er nog steeds niet uit', begint Afellay zijn verhaal over de Ajacied. 'Hij is geprobeerd op rechtsback, daar is het hem niet geworden.' Nu speelt Rensch als centrale verdediger bij Ajax, maar ook daar maakt hij geen goede indruk op Afellay. 'Ik heb hem vorige week tegen NEC gezien, toen schatte hij ook een bal verkeerd in. We hebben afgelopen zaterdag kunnen zien dat Vlap gewoon had kunnen scoren, want de eerste bal viel over hem heen. Daar ging hij al de mist in. Vervolgens kreeg hij de rode kaart, waarbij hij die bal verkeerd inschat.'

Volgens Afellay kan het niet zo zijn dat Rensch minder uit de verf komt in het centrum, omdat hij op een nieuwe positie staat. De Ajax-verdediger speelde in de jeugd namelijk ook centraal achterin. 'Maar het is nu wel betaald voetbal. Je wordt uiteindelijk afgerekend in het eerste elftal. Hij is al heel vroeg geselecteerd voor het Nederlands elftal. Dat creëert natuurlijk ook een bepaald verwachtingspatroon, maar daar kan hij niet aan voldoen. Blijkbaar is de druk veel te groot.'

'Blind is wel een speler die zij, zeker in balbezit, missen'

Fraser weet niet wat er bij Ajax is veranderd sinds het duel met FC Utrecht (0-2 winst) in augustus 2022, toen hij als trainer langs de kant stond. Hij wijst wel op het vertrek van Blind. 'Ik heb natuurlijk bij het Nederlands elftal met hem gewerkt. Ik vond het best wel indrukwekkend, hoe goed hij aan de bal is. Dat is wel een speler die zij, zeker in balbezit, missen.' Fraser begrijpt ook niet dat Blind op de linksbackpositie wordt vervangen door Calvin Bassey. 'Ik persoonlijk zie hem (Bassey, red.) meer in het centrum, maar ik weet niet wat de reden is waarom Wijndal nog niet speelt. Dat zou voor mij logischer zijn als je kijkt naar het type.'

Tot slot krijgt Van Hooijdonk de vraag wat Schreuder in Wijndal ziet, waarop de oud-Feyenoorder 'niks' antwoordt. 'Anders was hij toch allang aan de slag gegaan met hem?' Volgens Van Hooijdonk hoeft de linksachter nog niet te worden afgeschreven bij Ajax. 'Maar dat Schreuder geen fan is van Wijndal is duidelijk na deze eerste anderhalve week. De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat het tegen FC Den Bosch ook heel karig was wat Wijndal liet zien. Daar was hij echt heel vaak aan de bal, dus dan hoeft hij nog minder te verdedigen. Dat zou je kernkwaliteit moeten zijn als je bij Ajax linksback speelt, maar dat was het niet.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Babangida83 +24004

Om te beginnen is Rensch een LCV en lange tijd misbruikt als rechtsback. Zowel door Ten Hag als Schreuder. Hij speelt daar nu 3 wedstrijden en 2 daarvan hebben ze de nul gehouden. Vanwege een beetje geluk, maar ook vanwege een betere restverdediging en beter bij balbezit. Ik ben blij dat Schreuder hem eindelijk weer op zijn natuurlijke positie heeft gezet. Maar laat die jongen even een wedstrijd of 5 inkomen.

16-01-2023 22:13

Catenaccio +2769

Gaat hem ook niet worden. Genoeg kansen gehad

16-01-2023 16:42

SpursAjax +6773

Rensch is nogsteeeds pas 19 jaar. Deze jongen moet gewoon lekker zichzelf ontwikkelen op rechtsback. Hij word nu soms linksback dan centraal weer neergezet. Heb nogsteeds veel vertrouwen in dit talent!

16-01-2023 14:47

Sjaakie +5827

Ik al 2,5 jaar (!) niet.

16-01-2023 17:28

Concrete +3248

Haha , die affelay is zelf ook nooit echt opgedroogd 🙂

16-01-2023 13:39

Schip +23639

Op zich wel mee eens hoor. Rensch kan meer, maar heeft het vrijwel nooit laten zien. De echt grote talenten staan er al, ook in matige elftallen.

16-01-2023 12:19

Soccerskins v2 +43614

Dan heeft Ajax nu dus geen echte grote talenten? Want niemand staat er momenteel. Zelfs jongens als Timber zakken door het ijs.

16-01-2023 12:22

Schip +23639

Mijn god, wat een onzin. Ten eerste heb ik het over grote jeugdtalenten. Die gaan in een bepaalde periode na hun debuut gewoon laten zien wat ze in huis hebben. Bij Rensch zie je het gewoon nooit.

Ten tweede - en ik heb het niet eens over doorgebroken spelers - hebben de meeste basisspelers al lang al goed spel laten zien. Te simpel voor woorden dit echt. Dat maakt een vormcrisis niet anders.

Rensch heeft vooral in de jeugd en in vertegenwoordigende elftallen zijn potentie laten zien. En die is groot. Maar in het eerste, na tig kansen, is het nergens echt heel goed geweest. Niet op rechtsback, niet op linksback, niet centraal. Op zijn best niet onaardig. Dat is veel te weinig voor zo'n belofte.

16-01-2023 13:12

Soccerskins v2 +43614

Oké dus nu heb je het over de tijd rondom het debuut van een talent. Laten we bij Rensch eens naar de omstandigheden kijken, Mazraoui raakte geblesseerd en daardoor moest een 17 jarige verdediger (die zijn potentie als lcv heeft laten zien) de plek van Nous op rechtsachter overnemen. Ideaal toch? Welk talent laat in zo’n situatie nou niet zijn volle potentie zien?

Nu zeg je dat hij nergens goed is geweest maar daarmee kijk je echt alleen naar de wedstrijden als rechtsback en de 2 potjes als lcv (terwijl hij in de eerste helft tegen NEC ook erg goed was) dit seizoen. Wanneer Rensch als linksback speelde haalde hij altijd al een veel hoger niveau. PSV thuis van dit seizoen is daar een voorbeeld van. Rensch speelde Simons daar compleet uit de wedstrijd. Als lcv moeten we het nog zien omdat je een 19 jarig talent die twee jaar niet op zijn natuurlijke positie heeft gespeeld niet mag beoordelen op nog geen 5 wedstrijden. Vooral niet in deze situatie.

Rensch is jonger dan Taylor en dezelfde leeftijd als Baas en Regeer, dus waarom krijgt hij niet de tijd die hun wel krijgen?

16-01-2023 13:50

Schip +23639

Ok, fair enough, voor Rensch moet geen andere standaard gelden. Maar Taylor vond ik wel een echte uitblinker - Regeer ook - bij Jong. En Taylor maakte al een prima indruk in eerdere wedstrijden. Die echte geldingsdrang en dat niveau zie ik amper bij Rensch.

Als linksback was hij goed, maar dat is zo'n beetje de enige uitzondering, met een aardige pot als rechtsback. Ik verwacht meer van hem. Zeker in het centrum waarin ik hem in de jeugd zijn beste wedstrijden heb zien spelen.

16-01-2023 14:14

LukaLitmanen +82591

Alles is de schuld van de verdediging volgens de media.

Dat Klaassen, Tadic, Klaassen, Bergwijn en Brobbey niet leveren, hoor je niets over.

Vreemd.

16-01-2023 12:09

Turbo +42327

De verdedging en het beton-gehalte op het middenveld zijn ook het grootste probleem. Tadic en Bergwijn zullen een redelijk niveau halen in een elftal dat draait. Zijn alleen niet (meer) goed genoeg de kar te trekken. Een grillige spits van 20 is niet verantwoordelijk, zelfs niet een beetje, voor een elftal dat niet kan opbouwen.

Alvarez, Sanchez, Bassey en Klaassen zijn de grootste problemen. 3 van de 4 spelen ook nog eens in de as. 50 miljoen gekost die 4. Alle 4 niet eens goed genoeg om te banken. Ajax mist voetballend vermogen en intelligentie.

16-01-2023 12:26

LukaLitmanen +82591

Met het eerste alinea ben ik eens.

Klaassen is het grootste probleem. Non-voetballer en dat op 10. Alvarez en Bassey hebben tenminste nog wat toe te voegen, zeker tegen fysiek sterke tegenstanders. Sanchez ook matig, maar rechtsback eerder te bergijpen dan Klaassen op 10.

Voeg Brobbey ook maar toe. 20 miljoen betalen voor je eigen jeugdspeler. Nooit de 90 minuten volmaken. Vaak geblesseerd. CL niet eens basis gestaan.
Zit wel potentie in maarja.

Jij vond Brobbey toch zo'n goede vervanger van Haller...? Je mist hem wel hoor

16-01-2023 14:47

Turbo +42327

Je verwart me waarschijnlijk met iemand anders. Ik vind Brobbey een interessant project maar ik zie persoonlijk liever een false 9 of pure voetballer als spits. Haller is een speler met beperkingen. Brobbey ook. Brobbey zal vergelijkbaar presteren als Haller onder vergelijkbare omstandigheden. Maar beide zijn imo niet basiswaardig tenzij al hun gebreken gecamoufleerd worden door de spelers om hen heen.

16-01-2023 17:16

LukaLitmanen +82591

Wat vind je van Tadic als false 9?

Bergwijn Tadic Conceicao

Berghuis Kudus FJ/Taylor

Wijndal Bassey Timber Regeer

16-01-2023 21:03

Danielson +50656

Rensch heeft op die positie op dit moment niets te zoeken (Alfred: dank!), maar zelfs na een paar keer de herhaling te hebben bekeken kon ik in het duel met Van Wolfswinkel nauwelijks een overtreding zien. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

16-01-2023 11:56

Balgevoel +31422

Natuurlijk komt 'het' er niet uit. Dit is het meest erbarmelijke Ajax in jaren, Rensch is de hoer van het elftal en onder Schreuder voetbalt zo'n beetje iedereen alsof ze niet in de Arena, maar in Thialf staan. Aan het begin van het seizoen begon Rensch als vaste rechtsback, maar dat was, ook toen er nog wél sprake leek te zijn van iets dat we voetbal kunnen noemen, verre van overtuigend. Toen is de Rolodex opengetrokken en Sánchez gehaald op stel en sprong. Maar, wie dan ook beoordelen, ga ik in ieder geval pas weer doen als er een andere trainer voor de groep staat. Als er dan ook nog ballen over de zijlijn vliegen en het lijkt alsof sommigen voor het eerst ooit een bal zien, zal het wel aan de speler liggen. Door de jaren heen heb ik teveel spelers dramatisch zien spelen onder trainer A en volledig zien opleven onder trainer B om nu de helft van de selectie af te schrijven op basis van dit seizoen tot nu toe.

16-01-2023 11:51

@Maar7en +1590

Hoe is het met Rensch eigenlijk? Lees niks meer over zijn gezondheid sinds ik hem met een brancard van het veld heb zien gaan.

De rode kaart zorgt volgende week imo voor een logischere verdediging met Wijndal, Bassey, Timber en Sanchez.
Middenveld dan Berghuis, Kudus en Alvarez/Klaassen en voorhoede Bergwijn, Tadic en Conceicao. Dan heb je nog Taylor en Brobbey achter de hand. Hele week in deze opstelling trainen tegen jong Ajax dan moet Feyenoord toch te kloppen zijn.

16-01-2023 11:39

Asociaal +2805

Eerlijk gezegd verbaast me dat niet. Al helemaal niet gezien de "vorm" waarin Ajax nu is. En wat ook niet in de voordeel van Rensch werkt, is dat hij min of meer als de hoer van het elftal gebruikt wordt zoals Ronald de Boer dat ooit zo leuk omschreef.

Ik wil niet zeggen dat Rensch goed bezig is, hij kan en moet beter. Echter, als hij de kans kreeg als centrum verdediger, wat gewoon zijn beste positie is, was ie nu verder in zijn ontwikkeling geweest.

16-01-2023 11:17

davidsglory +799

Rensch is juist onderdeel van de oplossing om uit de malaise te komen. Er staan er een paar in de laatste linie die aan de bal echt helemaal niks toevoegen, die verdienen de kritiek, Rensch niet.

16-01-2023 11:13

Adam24 +39434

Rensch heeft voetballend en qua fysiek (snel) zeker de kwaliteiten om bij Ajax in het centrum te staan. Maar het probleem is dat hij enorm flegmatiek is, en dat is centraal uit den boze. Hij is er volgende week natuurlijk niet bij. Dit betekent waarschijnlijk dat Bassey centraal komt te staan, Wijndal linksback en Sanchez (waarom in godsnaam?!) rechtsback. Ik zou dat eerlijk gezegd zo laten staan bij gebrek aan beter. Als Rensch weer terug is, kan hij de positie van Sanchez innemen.

Ik hoop nog steeds dat Ajax een top rechtsback haalt. Dan kan Rensch als CV op de bank plaatsnemen en is Sanchez back up voor de rechtsback positie. Wijndal moet gewoon basis staan. Dan heb je voor eredivisie begrippen een redelijk goede achterhoede.

16-01-2023 10:22

Web +178830

Rensch heeft hetzelfde als Riedewald
Ze kunnen goed zijn, vooral aan de bal
Maar enorm afwezig en niet bij de les

Vorige week gaf ik nog aan dat het wel goed komt, maar zaterdag gebeurde het opnieuw
Eerst te zacht terugspelen, dan denk je zijn zwakke moment is weer geweest, maar nee hoor er komt er zo weer een achteraan

Het houd een keer op
Maar wat dan?
Er zijn er zoveel waar je grote vraagtekens bij zet

16-01-2023 10:07

Koekie87 +21031

Wat ik veel te vaak zie is dat jeugdspelers teveel worden opgehemeld en worden gebombardeerd tot toptalent. Sommige van die gasten zijn daar extreem gevoelig voor en komt daardoor ook een enorme druk bij die jongens kijken. Daarnaast zijn niet al die jongens omdat ze uit de jeugd komen van Ajax het volgende toptalent en misschien moet men ook eens stoppen met dat constant maar ophemelen van die gasten. Uiteraard doet de media hier lekker aan mee maar ook de achterban heeft hier een handje van.

16-01-2023 10:18

Koekie87 +21031

Rensch vind ik nou net zo een speler als Ricardo van Rijn in het verleden. Die begon namelijk ook prima in de basis bij Ajax maar kon de verwachtingen daarna ook niet waarmaken op een gegeven moment ook niet bij al die andere clubs waar hij daarna gespeeld heeft.

16-01-2023 09:58

4xEC1 +7761

Goede vergelijking. Van Rhijn deed v.d. Wiel tijdens zijn blessure echt volledig vergeten, zo goed verving hij hem. Maar daarna steeds meer bergafwaarts. Rensch verving Mazraoui 2 of 3 seizoenen geleden prima, maar daar is nu weinig meer van terug te zien.

16-01-2023 10:38

AFCAVenezuela +1822

De enige grote fout die Rensch gisteren heeft gemaakt, was dat hij die rode kaart pakte. Die fout heeft er namelijk voor gezorgd dat Ajax beter ging spelen en dat Schreuder nu niet ‘kan’ worden ontslagen. Bij een nederlaag, die er met 11 tegen 11 ongetwijfeld was geweest, had ons waterhoofd al ontslagen geweest. Nu moeten we wachten op een afgang tegen Feyenoord, voordat het gebeurt…

16-01-2023 09:24

Ajaxfan31183 +16391

Rensch een supergroot talent. Laat dat supergroot er maar van af

16-01-2023 08:52

ajaxcied4life +26116

Afellay is echt een sympathieke gozer en zeer collegiaal maar Rensch is geen supergroot talent. Zijn top ligt momenteel op Hellas Verona.

16-01-2023 08:32

HallelujahAmsterdam +10649

Afellay is natuurlijk DE aangewezen persoon om een 'supergroot talent' te miskennen en het niet waar maken .....

16-01-2023 08:21

Daa +2708

Rensch kan gewoon helemaal niks. Ook een slechte vleugelverdediger.

16-01-2023 08:18

Delaney +14942

Ik heb werkelijk nog nooit iemand Rensch een "supergroot talent" horen noemen.

16-01-2023 07:59

Adt +1656

Rensch is gewoon een uitstekende rechtsback en Daley Blind is een uitstekende linksback. Timber een prima centrale verdediger, we hebben alleen verzuimd om een goede vervanger voor Martinez te kopen en deze trainer denkt dit op te lossen door dan maar alles door elkaar te gooien en ruzie te maken met een dragende speler die daar iets van zegt. Hierdoor ziet iedere speler er momenteel slecht uit, zelfs de veel geroemde Timber

16-01-2023 07:24

Wouter.H +11164

Uitstekende rb? Prima kan ik nog wel accepteren maar uitstekend heb ik hem nooit gezien

16-01-2023 07:56

Koekie87 +21031

Blind was idd een uitstekende linksback in zijn glorietijd bij Ajax, maar Rensch daarintegen heeft het alleen maar in zijn debuut jaar leuk gedaan op de rechtsback positie. Daarna is die jongen zwaar door de mand gevallen en dat was onder ten Hag al zo en als het aan mij ligt verkoopt Ajax hem zo snel mogelijk aan een club als Heerenveen of Vitesse aangezien dat meer zijn niveau is. Daarnaast kan je ook niet verwachten dat Timber het vuile werk van Rensch gaat opknappen en het maakt Timber daarnaast ook erg kwetsbaar als je zo iemand als Rensch naast je hebt staan in de verdediging.

16-01-2023 10:04

debetweter +10153

Verhuren. Kan nog steeds wat zijn als een 6, cv of back. Is twee benig. Door verhuur komt hij in een compleet nieuwe omgeving terrecht. Wellicht helpt dat voor een reset.

16-01-2023 07:15

Nr.10 +111782

Het idee dat Rensch 'eigenlijk geen back is maar een centrale verdediger' kan ook wel de prullenbak in inmiddels. Okay, hij heeft daar goed gespeeld toen hij 15 of 16 was. Mooi. Maar in het eerste elftal van Ajax heb ik hem alleen maar intens slechte wedstrijden zien spelen centraal, niet alleen de afgelopen twee wedstrijden, maar ook eind vorig jaar (tegen Vitesse dacht ik). Echt heel slecht. Als back heb ik hem tenminste goede wedstrijden zien spelen in het eerste. Dus voorlopig kunnen wij concluderen dat hij beter is als back, en dat hij tot nu toe overal tekortkomt, want als back doet hij het ook niet goed. Rensch moet er snel een tandje bij gaan schakelen, anders houdt het op, je kan talent hebben, maar als je vervolgens drie seizoenen slecht speelt dan is het klaar bij Ajax.

16-01-2023 07:13

Daneman +1387

Blind had linksachter goed kunnen functioneren natuurlijk, Martinez was zo goed dat ie vele tekortkomingen van Blind te niet deed. Maar de verdedigers die ajax nu heeft gingen niet zo goed samen met Blind.

16-01-2023 07:11

ricky10 +5934

Je kan voetballend een heel groot talent zijn, maar als je geen mentaliteit hebt dan ga je het niet redden.

16-01-2023 07:08

Gooseman +11916

Vertrouwen! Daar draait het om. Zowel voor Rensch als voor Wijndal.

16-01-2023 07:03

ajax4perez +9622

Rensch is geen talent maar laten we ook even kritisch zijn op zijn positie. Dat kan je alleen schreuder aanrekenen.

Begin dan gewoon met Sanchez - Timber/Alvarez - Bassey - Rensch/Wijndal

Iedereen weet dat Rensch een vleugel verdediger is en geen centrale verdediger

16-01-2023 06:56

barry1988 +24100

Rensch is gewoon geen centrale verdediger en kan net mee als back. Hij maakt zowat elke wedstrijd wel een inschattingsfout of staat niet op te letten. Daarom vind ik hem geen centrale verdediger.

16-01-2023 06:11

TontoKarnaggel +42615

Is geen supertalent, net zo min als bv Taylor. Beide niveautje Riedewald ofzo, aardig maar zeker niet meer dan dat

16-01-2023 05:50

Wobbo +11609

Er zit te weinig urgentie achter. Alsof hij denkt dat hij er al is en geen zorgen maakt om uit door Ajax doorverkocht te worden of zijn contract dat niet wordt verlengt. Royston Drenthe had dat ook toen hij bij Real kwam. "Ik ben gearriveerd en hoef dus niets meer te doen ".

16-01-2023 03:28

PH2BOT +40642

Zijn bijnaam 'Circus Rensch' is alleszeggend. Nu rood dus we zijn even 2 wedstrijden van zijn geblunder verlost.

16-01-2023 01:42

emieltjuhh +18178

Rensch is een Van der Wiel type als talent

16-01-2023 00:59

JanBiesbos +29457

Al ontslagen?

16-01-2023 00:44

NeeI +108414

Ik vind het vooral jammer dat hij twee jaar in zijn ontwikkeling als centrale verdediger is stilgestaan.

16-01-2023 00:39

Ajax95Duivendrecht +24261

Rensch is niets meer dan een roulatiespeler. Prima voor erbij te hebben als 12e of 13e man achterin, maar (voorlopig nog) niet van het niveau om in de basiself dragend te zijn. Is nu op 3 posities (rechtsback, CV en middenveld) uitgeprobeerd in het 1e elftal, maar heeft op elke positie nog wel duidelijke mankementen en leerpunten. Heeft op geen van deze 3 posities nog onomstreden goed gepresteerd. Veel slaapmomentjes ook, doet me een beetje denken aan Van Rhijn.

16-01-2023 00:30

AFCACruijff14 +163259

Rensch is dan ook geen supergroot talent. Gewoon een gemiddeld talent. Prima voor in de selectie maar gaat nooit een echt bepalende speler worden. Hoort in een goed Ajax backup te zijn voor rechtsback of cv.

16-01-2023 00:23

MichelBoerebach +29464

Backup achter Sanchez, die er ook niet veel van kan?

16-01-2023 00:24

AFCACruijff14 +163259

Backup in een goed Ajax zeg ik. Dus waar we a la de voorgaande jaren een sterke achterhoede hadden. Mazraoui 1, Rensch 2. Timber en Martinez 1, Rensch 2. Nu staat we minus Timber alleen nog brandhout.

16-01-2023 00:31

PH2BOT +40642

..en nog nat brandhout ook!

16-01-2023 01:44

Wouter.H +11164

Ik vind Baas veel beter overkomen.

16-01-2023 07:58

wijzijndebeste123 +166620

Maar hij speelde toch kut op back omdat t LCV is? Nu speelt hij kut op LCV. Welke andere smoesjes hebben we nog? Oooh ja komt door Bassey, Sanchez en Alvarez. En als die wissel staan komt t door Schreuder. En als die weg is komt t door Ten Hag die m verpest heeft. En als hij dan n carriere heeft zoals Van Rhijn dan komt t door Climate Stress. Nee Rensch blijft één van de parels van Amsterdam. No matter what!

16-01-2023 00:15

Soccerskins v2 +43614

2 potjes op lcv gespeeld in het slechtste Ajax van de afgelopen 10 jaar btw. Jezus wat hebben mensen hun mening toch altijd rap klaarstaan…

16-01-2023 00:24

PH2BOT +40642

2 potjes...6 essentiële blunders....en dat vind jij nog niet genoeg?!

16-01-2023 01:45

Bijlmerboy93 +2521

Veltman 2.0

16-01-2023 00:10

Keizer +30336

Tja krijg je he. Als je samen met Timber en Gravenberch als één van de parels van Amsterdam wordt gezien 🥲

Rensch heeft in zijn debuutseizoen prima gespeeld, maar tot dusver zie ik het talent er niet vanaf spatten. Krijg het idee dat deze jongen vooral enorm gehyped is.

16-01-2023 00:08

RS01 +1116

Lichtgewicht, gaat ‘m niet worden!

16-01-2023 00:08

markk +8934

Ik wil hem nog niet afschrijven maar die fouten begint toch wel een dingetje te worden. Jammer want in potentie is het een Mazraoui 2.0.

16-01-2023 00:06

Intec2.0 +12445

Wat een termen zeg “Super groot talent” het slaat allemaal nergens op. Rensch is er al een tijd bij. Nu moet hij een kerel worden/zijn. Kan al die maffe termen niet meer luchten of zien. Het zijn talenten niks meer en de ene heeft iets meer talent dan een ander. Betekent verder niks.

16-01-2023 00:00

Tommyshelby +130486

Rensch is typisch een speler die slecht is onder een slechte trainer en weer kan opbloeien onder een goede trainer.

15-01-2023 23:53

wijzijndebeste123 +166620

Rensch was onder Ten Hag ook hele lange tijd kut. Is Ten Hag een slechte trainer?

16-01-2023 00:20

Tommyshelby +130486

Ten Hag gebruikte hem als rechtsback op 17-jarige leeftijd. Dat heeft hem niet goed gedaan nee.

16-01-2023 01:15

Knalpot +3666

Had hem beter nog een jaar of 3 in Jong kunnen laten spelen, deze hype heeft voor deze jongen niet zo goed uitgepakt qua zelfvertrouwen enzo.

16-01-2023 11:27

Patrick78 +53103

‘ Supergroot prutser ‘

15-01-2023 23:53

1991 +7787

Ondertussen wilt Ten Hag hem naar Engeland halen..

15-01-2023 23:43

Bijlmerboy93 +2521

Aldus soccernews ?

16-01-2023 00:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.