Weghorst helpt Ajax met treffer en assist in slotfase langs FC Groningen

door Jesse ter Haar 5076

Bron Ajax Showtime

Weghorst helpt Ajax met treffer en assist in slotfase langs FC Groningen

door Jesse ter Haar 5076

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Wout Weghorst heeft Ajax zondag aan een 3-1 overwinning op FC Groningen geholpen. De Amsterdammers leken de punten te gaan delen met de club uit Groningen, maar dat was buiten de invalbeurt van de aanvaller gerekend. Met een doelpunt en een assist in de slotfase toonde de international zijn waarde voor Ajax.

Bekijk hier de volledige stand in de Eredivisie!

De eerste doelpoging van de wedstrijd kwam van Ajax. Mika Godts ontving de bal van Bertrand Traoré en passeerde zijn directe tegenstander met een lichaamsschijnbeweging, maar met zijn schot trof hij uiteindelijk een tegenstander. De volgende kans voor Ajax viel ook binnen het eerste kwartier. Godts dook het strafschopgebied in, maar kon na een combinatie met Brian Brobbey niet verder doordat de tegenstander de bal met zijn hand raakte. Ajax kreeg geen penalty en in de nastoot schoot Kenneth Taylor de bal met links tegen de buitenkant van de paal.

Twee minuten later werd FC Groningen voor het eerst gevaarlijk. Remko Pasveer zag een tegenstander na een lange bal zomaar voor zijn neus verschijnen, maar won het duel en keerde de inzet. Uiteindelijk bleek het buitenspel. Het volgende moment was raak, maar dan voor Ajax. Brobbey werd na een pass van Branco van den Boomen naar de grond getrekken en leek op zeker een penalty te krijgen, maar Klaassen wachtte dat niet af, anticipeerde goed en schoot de bal achter doelman Etienne Vaessen.

In de 24ste minuut ontstond er een aardige kans voor FC Groningen. De bal bleef hangen en daar leek Johan Hove van te gaan profiteren. Hij schoot de bal uit de stuit, maar kreeg de bal niet tussen de palen. Brobbey, die tot op dat moment vooral aangever was, kreeg na een klein halfuur voetballen een goede kopkans. Hij kwam vrij, maar kreeg de bal niet op doel. De laatste kans van de eerste helft was opnieuw voor Brobbey. Klaassen legde de bal met zijn romp handig klaar voor aanvaller, maar hij volleerde de bal op de doelman af. Zodoende stond het 1-0 bij rust in de Johan Cruijff ArenA.

Na rust werd Ajax meteen gevaarlijk. Zo kon Mika Godts met links uithalen, maar moest hij dat wel doen vanuit een lastige hoek. Zodoende stuitte hij op Vaessen. Kort hierna leek het de beurt aan Brobbey, maar na knap te zijn weggedraaid, kon ook FC Groningen-speler het hem nog net moeilijk genoeg maken. De spits bleef op jacht naar een doelpunt en moest daar veel fysieke duels voor uitvechten. Na vijftig minuten was hij Dylan Rente maar weer eens te slim af, maar zijn schot kreeg hij opnieuw niet tussen de palen.

Ajax mist kansen

Ajax was wel dominant in de fase na rust en kreeg in de 53ste minuut alweer zijn volgende kans. Na een goede aanval over veel schijven had Taylor de bal voor het inschieten, maar hij produceerde slechts een slap schot. Hierna was het Traoré die voor de 2-0 kon zorgen, maar de Burkinees schoot de bal – al vallend – naast na een voorzet van Klaassen. Nog binnen het uur besloot Francesco Farioli zijn eerste twee wissels toe te passen. Bij een 1-0 voorsprong haalde de Italiaan Brobbey en Traoré naar de kant en bracht hij Chuba Akpom en Christian Rasmussen.

Akpom leek vrijwel meteen na zijn invalbeurt te gaan scoren na een steekpass van Taylor, maar hij ontbeerde de snelheid om doortastend te werk te gaan. Een fase later zag hij Taylor, die in het strafschopgebied vrijstond en kon binnenwerken, over het hoofd. Waar Ajax in het begin van de tweede helft de nodige kansen miste, benutte FC Groningen aan de andere kant van het veld wel een kans. De Amsterdammers zakten na ruim een uur spelen ietwat weg en dat kwam hen duur te staan. Sutalo was enkele keren niet bij de les en eenmaal leidde dat tot een tegendoelpunt. Jorg Schreuders profiteerde van een inschattingsfout en passeerde Pasveer in de 69ste minuut.

Twee minuten later echter, kon Ajax alweer op voorsprong komen. Akpom werd in het strafschopgebied neergelegd en dus kreeg de ploeg een penalty te nemen. Van den Boomen nam zijn verantwoordelijkheid en ging achter de bal staan, maar hij zag doelman Vaessen uitstekend redden en dus bleef het op dat moment bij 1-1. Kort na de gemiste strafschop besloot Farioli nog maar eens te wisselen. Hij bracht Jordan Henderson binnen de lijnen en besloot Klaassen naar de kant te halen, maar dat leidde niet direct tot de 2-1 van Ajax.

Weghorst als laatste hoop

Mede daarom wisselde Ajax tien minuten voor tijd ook voor de vierde en vijfde keer. Wout Weghorst en Anton Gaaei betraden het veld en vervingen daarmee Sutalo en Godts. Het was een seintje voor de Ajacieden om aan te zetten in de slotfase en op die manier de 2-1 zege nog uit het vuur te slepen.

De Amsterdammers gingen daar ook voor in de laatste minuten van de wedstrijd en hoewel het even niet meer leek te gebeuren, was daar invaller Weghorst. Hij kreeg de bal door de lucht aangespeeld van Gaaei en toonde zich kopsterk: 2-1. Kort hierna was Weghorst opnieuw belangrijk, maar dan in een rol als aangever. Hij stak Akpom weg, waarna de aanvaller rustig bleef en de eindstand op 3-1 wist te bepalen.

Opstelling Ajax:

Pasveer; Rensch, Sutalo (Weghorst 84'), Baas, Hato; Klaassen (Henderson 74'), Van den Boomen, Taylor; Traoré (Rasmussen 59'), Brobbey (Akpom 59'), Godts (Gaaei 84').

Wissels Ajax:

Ramaj, Gaaei, Wijndal, Henderson, Akpom, Rugani, Weghorst, Rasmussen, Tahirović, Banel, Faberski.

Opstelling FC Groningen:

Vaessen; Bacuna, Rente, Blokzijl, Prins (Stam 80'); Schreuders (Pelupessy 84'), Resink (Valente 46'), Hove, Mendes; Postema, Van Bergen (Oosting 80').

Wissels FC Groningen:

Jurjus, Baron, Pelupessy, Valente, Emeran, Stam, Turay, Oosting, Mariani, Bouland.

Doelpunten:

1-0 Davy Klaassen (21')
1-1 Jorg Schreuders (69')
2-1 Wout Weghorst (90+1')
3-1 Chuba Akpom (90+4')

Bijzonderheden:

- Branco van den Boomen mist strafschop (73')

Live Blog
Loading...

06/10/2024 18:39
(90+5') Einde wedstrijd

Het zit erop in Amsterdam. Weghorst is belangrijk met een goal en assist tijdens een 3-1 zege op FC Groningen!

06/10/2024 18:37
(90+4') Doelpunt Ajax

En daar is ook de 3-1! Het is uiteindelijk Akpom die scoort, maar daar was voorbereidend werk van Weghorst voor nodig. Hij pikt de bal op en geeft een steekpass aan de uiteindelijke doelpuntenmaker.

06/10/2024 18:33
(90+1') Doelpunt Ajax

JA, DE 2-1! Het is het moment voor Weghorst, maar ook voor Gaaei. De Deen brengt de bal voor het doel, waar Weghorst opduikt en binnenkopt!

06/10/2024 18:26
(84') Wissels Ajax

Een dubbele wissel aan de kant van Ajax. Weghorst en Gaaei komen erin voor Sutalo en Godts.

06/10/2024 18:16
(74') Wissel Ajax

Ajax wisselt opnieuw. Henderson komt erin en vervangt Klaassen.

06/10/2024 18:15
(73') Strafschop gemist door Ajax

Van den Boomen neemt zijn verantwoordelijkheid, maar mist de penalty! De middenvelder schiet de bal hard in, maar doelman Vaessen reageert uitstekend en weet te redden.

06/10/2024 18:13
(71') Strafschop Ajax

Ajax kan alweer orde op zaken gaan stellen, want de scheidsrechter wijst naar de stip! Hato stuurt Akpom diep en hij wordt neergelegd in het strafschopgebied. Duidelijk een penalty.

06/10/2024 18:12
(69') Doelpunt FC Groningen

1-1... Ajax zakt weg en Sutalo laat zich niet van zijn beste kant zien. De verdediger is het al een paar minuten kwijt en zit nu opnieuw mis. Hij stelt Schreuders in staat om te scoren.

06/10/2024 18:07
(65') Gele kaart Ajax

Sutalo krijgt geel namens Ajax. De eerste Ajacied vandaag die op de bon gaat.

06/10/2024 18:03
(60') Kans Ajax

Akpom valt net in en lijkt meteen te kunnen gaan scoren, maar hij komt snelheid te kort om echt voor zijn kans te gaan. Uiteindelijk ziet de aanvaller Taylor, die vrij kon binnenwerken, over het hoofd.

Lees meer over:
Plaats reactie

Rob1706 +1714

Ik volg Ajax al ruim 55 jaar en heb goede en slechte periodes meegemaakt. Voor mij staat Ajax voor avontuurlijk en aanvallend voetbal bedoeld om te winnen én het publiek te vermaken. Ik begrijp ook dat dit mede te maken heeft met welke spelers je ter beschikking hebt. Echter het soort robotvoetbal wat Farioli voorstaat is voor mij te ver verwijderd van het echte Ajax spel. Coaches van komende tegenstanders weten nu wel hoe Ajax speelt (dus geen verrassingen meer) en gaan lange bal hanteren want dan blijft Ajax kwetsbaar. Absoluut niet tevreden met het vertoonde spel, te traag en te voorspelbaar. Van den Boomen wil ik nooit meer in de basis zien. Komt van alles te kort wat een 6 moet hebben. Voor de wedstrijd trots verkondigen dat hij de aangewezen penalty nemer is en dan getelefoneerd bal in dezelfde hoek schieten. Zijn specialiteit is toch zijn traptechniek? Jammer dat Gaaei te zwak is om als rechtsback te spelen want ik zou Rensch wel eens willen zien op 6. Kortom blij met de 3 punten maar vertoonde spel was niet aan te zien.

07-10-2024 01:42

meerzicht +948

Zakdoekje bij de hand ?

07-10-2024 06:56

Rob1706 +1714

De wedstrijd begon hier om 21.45 uur en dat is laat hier in Thailand. Zakdoekje niet nodig hoor, ben realist maar wil gewoon beter voetbal zien.

07-10-2024 07:37

KMAR +120

Ik snap het cynische niet helemaal. Rob1706 heeft eigenlijk gewoon gelijk. We zijn blij omdat grotendeels de wedstrijden worden gewonnen maar voetballend is het oprecht dramatisch op momenten na. Het zou mij verbazen als Ajax 3e of hoger eindigt. En dat zijn we gewoon niet gewend.

07-10-2024 11:47

Ajax34 +4129

@Rob1706
Wij ook allemaal, maar van deze spelers kun je helaas niet te veel verwachten.
Kunnen blij zijn als we winnen.

07-10-2024 12:35

afca95 +1320

Kijk even waar Ajax een half jaar geleden stond en waar we nu staan. Dus je reactie slaat nergens op

07-10-2024 07:00

Rob1706 +1714

Ik weet waar Ajax stond maar kan nog niet ontdekken waar Ajax naar toe wil. Inhaalwedstrijden tegen Utrecht en Feyenoord win je ook niet eenvoudig dus wellicht staat Ajax dan op dezelfde plaats als half jaar geleden nl. 5.

07-10-2024 07:38

afca95 +1320

Doelstelling is CL voetbal. Je kan verder niet zoveel als je nog steeds spelers hebt waar je vanaf wil. Het is niet alleen Ajax 1 het is de gehele organisatie wat ze aan het bouwen zijn. Dit gaat nog wel 3 jaar duren tot we weer op t niveau zijn. Tot die tijd 3pt is 3pt

07-10-2024 13:19

Ferd +38681

jij verwacht dat Farioli met een gemankeerde spelersgroep en na twee jaar wanprestaties binnen 2 maanden even fantastisch totaalvoetbal speelt? Dan ben je ondanks 55 supportersjaren echt enorm naïef Rob.

07-10-2024 07:11

Rob1706 +1714

Als ik iets niet ben mijn 78 jaar is naïef. Ik geef aan dat je de juiste spelers moet hebben om goed en verzorgd voetbal te kunnen spelen. Dat heeft Ajax momenteel niet dus wordt er aangepast gespeeld waarbij de nadruk op verdedigen ligt. Dat deed Farioli ook met zijn vorige club. Maar met droge ogen kunnen zeggen dat van den Boomen de juiste persoon voor de 6 positie is gaat mij echt te ver. Heb zelf bijna 40 jaar gevoetbald, ben coach geweest en snap spelletje echt wel. Daarom schreef ik ook dat huidige spelopvatting (spelers lokken door heel traag de bal maar rond te blijven spelen) door andere trainers wordt doorzien. Dick Lukkien zei vooraf al Groningen de lange bal zou hanteren. Laat Ajax maar rondtikken achterin en pas later druk zetten en dan de lange bal spelen. Waar was de rugdekking voor Sutalo bij de 1-1? van den Boomen kon het niet belopen. Banel en Rasmussen ziijn niet Ajax 1 waardig, zo simpel zie ik het. Kroes had situatie veel beter moeten inschatten, kijk eens naar Hwang die nu bij Feijenoord speelt. Was de juiste 6 voor Ajax geweest. Er moest geld binnenkomen dus verkoop van Bergwijn was wel logisch maar had dan Forbs gehouden want die kon zowel links als rechts spelen. Nu heb je alleen Godts op links en dat is te mager. Leuk hoor dat saneren maar je moet wel kosten maken om aan het einde de doelstelling Champions League halen te kunnen waarmaken.

07-10-2024 07:36

Ferd +38681

Wil je dan dat Farioli zijn spelers afvalt zoals Steijn deed en keihard zegt ‘Van der Boomen is niet goed genoeg maar we hebben niemand anders’?

Kroes heeft gefaald, dat klopt, maar dat toont alleen maar aan dat Farioli met de selectie die hij heeft er het meest mogelijke uithaalt.

07-10-2024 12:04

Holadieje +6070

Dan snap je er niks van. Dit is broodnodig om aan te haken, dan maar even geen tiki taka

07-10-2024 08:06

Rob1706 +1714

En jij snapt dus niet dat andere coaches zich aan het spel van Ajax gaan aanpassen en pas later druk zetten om dan ruimte achter de defensie te krijgen en de lange bal hanteren.

07-10-2024 08:13

JohnDylan +23225

Ik hoop dat wanneer iedereen fit is Farioli (tot de winterstop) kiest voor een basisopstelling met Pasveer; Rensch, Šutalo, Baas, Hato; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey en Godts en spelers als Vd Boomen, Berghuis, Klaassen en Weghorst gebruikt als ‘Plan B’. Berghuis is te blessuregevoelig om een vaste basisplaats te geven en de rest komt voetballend vermogen te kort maar allen hebben zeker een waarde in een Plan B. Gaaei laat ook steeds vaker zien een onderdeel van zo’n Plan B te kunnen zijn. Hopelijk speelt hij zich daarmee bij een club in de kijker.

07-10-2024 01:23

Tommyshelby +130512

Om de dag mee af te sluiten

https://x.com/AFCAjax/status/1829155794954125641

07-10-2024 00:34

RichardWitschge8 +5250

Ik snap werkelijk niet wat de toegevoegde waarde van Rasmussen voor dit elftal zou moeten zijn. Voor mij de meest zwakke speler van de huidige selectie.

07-10-2024 00:03

ElSandrini +18250

Jaydon Banel komt ook in de buurt

07-10-2024 00:08

JohnDylan +23225

Rasmussen komt mentaal te kort voor het eerste van Ajax maar hij komt als rechtsbuiten ook nog eens slecht tot zijn recht. Bij Jong Ajax speelde hij veel beter als spits of centraal aanvallende middenvelder. Ik denk dat hij als schaduwspits het beste tot zijn recht zou komen. Bij Jong Ajax waren zijn statistieken in een centrale rol ook véél beter dan vanaf rechtsbuiten. Maar ja, met Brobbey, Weghorst, Akpom, Rijkhoff en Rasmussen heeft Ajax vijf aanvallers die bij Ajax het beste tot hun recht komen in de spits en alleen Traoré en Godts voor de flanken.

07-10-2024 01:04

dp92 +11301

Ik denk dat Rasmussen wanneer hij begint gewoon moet proberen zijn tegenstander moe te maken. Daarna kan hij een frisse traore brengen tegen een vermoeide back.

Dat bedoelt Farioli ook met starters en finishers.

07-10-2024 04:45

Ferd +38681

Rasmussen zit bij de selectie puur als gebrek aan beter.

07-10-2024 07:11

Okocha078 +14266

De transfers in de winter kunnen het seizoen maken of breken. Als Kroes 2 transfers kan regelen die echt een meerwaarde voor de selectie zijn(al is het huur)moeten we minimaal 3e kunnen worden en mss zelfs 2e. Utrecht en Twenten gaan genoeg punten laten liggen en de selectien van AZ is ook niet breed. Feyenoord is ook niet denderend en kan elke uitwedstrijd wat laten liggen.

06-10-2024 23:37

Francesco +6015

Ajax gaat 2e worden. Maar de nieuwe aankopen voor de winter zullen heel belangrijk zijn. Vleugelspeler + creatieve middenvelder.

06-10-2024 23:39

Okocha078 +14266

Of 2 vleugels ,dan kan Berghuis zich op het middenveld richten

06-10-2024 23:44

Francesco +6015

Ajax Amsterdam. De mooiste club te wereld.
Uniek. Authentiek. Mooiste shirt ooit. Grootste legends ooit.
Meest legendarische jeugdopleiding.
Legendarische voetbalteams.
Unieke speelstijl die iedereen is gaan na-apen.
6 CL/EC1 finales. 4 x DIE BEKER
EC II
Uefa cup
Wereldbekers

Er is geen club die kan tippen aan deze club. En Johan Cruijf had het zelf kunnen zeggen.

06-10-2024 23:37

gusanito +5461

Ik zag net pas hoe Henderson direct beseft hoe belangrijk dit voor Gaaei is en hoe geweldig de voorzet is. Dat soort kleine dingen zeggen mij dat het goed zit in deze groep.

06-10-2024 23:36

Francesco +6015

mooi heh. Daarom is Jordan zo belangrijk. Onmisbaar.

06-10-2024 23:38

gusanito +5461

Ja, daar geniet ik van. Ik vond sowieso dat hij direct weer liet zien wat je mist als hij er niet in staat. De man speelt met zoveel passie

06-10-2024 23:39

ElSandrini +18250

3 gouden sterren Ajax Amsterdam, de mooiste club.... van Nederland

06-10-2024 23:31

ajaxfan1972 +2526

Ben benieuwd naar de reacties van de mensen die van brobbey alles goed praten naar wat ze zeggen als weghorst of akpom zo spelen

06-10-2024 23:30

4EVERAJAX +8456

Je kan toch ook iets verzinnen met Bryan en met Wout

06-10-2024 23:27

InvertedBack +362

Dat is wel extreem lastig. Zelfs in een 442 zijn het precies de spelers die je als types niet met elkaar op het veld zet. Alles kan, maar iOS het zou werken is een tweede.

06-10-2024 23:54

JohnDylan +23225

60 minuten Brobbey en 30 minuten Weghorst lijkt me de beste optie. Weghorst is ook op z’n best wanneer hij geen hele wedstrijden speelt en in een half uur alle energie steekt die hij normaliter voor de loop van een hele wedstrijd zou sparen.

07-10-2024 01:06

Francesco +6015

Weghorst is die speler die straks invalt tegen Fey en PSV en men ziet de bui al hangen.

Zo moet je hem gebruiken.

06-10-2024 23:23

Francesco +6015

Weghorst moet niet een basisspeler worden bij Ajax of Oranje...
Daar ligt niet zijn kracht. Hij is op zijn best als hij invalt. Dus zo houden.

06-10-2024 23:22

ajaxfan1972 +2526

Gelukkig kon wout ons nog redden brobbey had ons bijna voor de tweede keer 2 punten gekost
Hopenlijk nu duidelijk dat ie moet banken

06-10-2024 23:01

DEELM +11891

Dit is zo'n primitieve reactie. Laatst begon Weghorst in de basis en dat was ook niks. Daarvoor speelde Akpom ook basis en dat was ook niks. Wie moet er basis spelen dan?

Je moet je spitsen gewoon zo inzetten zodat je er het meeste uithaalt en daarom moet je Brobbey gewoon basis laten staan. Z'n goals komen en echt wel en daarnaast mat hij met z'n duels de verdediging dermate af dat er daarna ook ruimtes komen waardoor er uiteindelijk toch nog gescoord wordt.

Begin je met Weghorst dan heb je tevens met Brobbey niet bepaald een pinchhitter op de bank.

06-10-2024 23:28

Dennisjez +1115

Ik ben het hier echt volledig mee eens. De goals komen echt wel weer. En zoals zowel akpom en Woutje invielen zien we het toch gewoon graag.

07-10-2024 08:15

Ajaxtrouw +6370

Snap de scepsis niet tov Weghorst. Los van neus voor de goal gebeurt er iets in het veld iets als hij binnen de lijnen komt. Het gif dat wij vaak zo missen. Je zag het vanmiddag ook weer gebeuren.

06-10-2024 22:55

DEELM +11891

De perfecte pinchhitter wmb.

06-10-2024 23:28

Oeroeboeroe +18579

Kijk inderdaad maar eens met welke passie Weghort, Henderson, maar ook Klaassen spelen en zet dat eens af tegen Brobbey. Het lijkt wel of hij er geen zin in heeft en het allemaal wel goed vindt.

07-10-2024 02:56

Ajaxtrouw +6370

Dat verschil is inderdaad duidelijk zichtbaar maar ik denk dat dit bij Brob ook komt omdat hij steeds onzekerder wordt doordat hij nog niet gescoord heeft. Dat druipt van hem af. Ik zeg het niet als excuus maar het is volgens mij wel de oorzaak.

07-10-2024 04:33

Oeroeboeroe +18579

Dan moet hij een keer aan zijn zwakke punten werken, maar dat doet hij niet,

07-10-2024 09:40

FelixGassenlicht +9025

Commentaren te negatief. Groningen niet voor ons doel geweest behoudens bij fout Sutalo.

06-10-2024 22:54

Ajax1204 +38757

Eens. Wij waren niet werelds maar een gelijkspel zou echt gestolen zijn. Groningen speelde niks klaar en na 1-1 alleen maar aan het rekken. Vervelende ploeg. Goddank viel de goal nog. Zo winnen hoort er ook bij.

06-10-2024 22:56

Lapzwans +1557

Laten we wel stellen dat Sutalo echt enorm verbeterd is tov afgelopen seizoen!
Deze fout was onnodig maar niet zijn ergste..

06-10-2024 23:46

Yeshyeshyall +11022

Iemand hier voorspelde het al een keer maar het is echt enorm amusant hoe feyenoord fans en psvers als een stier op een rode lap gaan met weghorst, bijna een reden hem te kopen

06-10-2024 22:51

Bjorn +12817

Met de sterkste 11 op het veld en dus spelers als Klaassen, Weghorst, Ramaj en Rugani achter de hand heb je een goede groep van 15 spelers. Daarna wordt de spoeling echt direct dun.

Banel, Rasmussen, Gaaei, Wijndal, Tahirovic en Branco leveren alles behalve. Heel matig.

Akpom is een twijfelgeval. Leuke standin, maar zijn balaannames, snelheid en mogelijkheden om te kaatsen of een bal bij zich te houden zijn gewoon heel pover.

06-10-2024 22:50

AFCACruijff14 +163297

Gaaei leverde vandaag toch aardig.

06-10-2024 23:18

Ajax23071973 +546

Ajax haal die Steijn nou op bij Twente…

06-10-2024 22:50

Ajax1204 +38757

Goede speler. Maar alsjeblieft niet

06-10-2024 22:51

Ajax23071973 +546

Waarom niet? Lijkt mij een uitstekende aanvulling op de selectie.

06-10-2024 22:53

Ajax1204 +38757

Denk dat je in de eredivisie alleen nog maar spelers van niveau Ziyech /Huntelaar moet ophalen. En dat zie ik nog niet bij die jongen. En vind hem gewoon totaaaal geen Ajax speler in doen en laten.

06-10-2024 22:58

Okocha078 +14266

Zou dan eerder voor Regeer gaan. We hebben nog een clausule van 4 a 5 M en jongen kan op het middenveld en in geval van nood rechtsback.

06-10-2024 23:33

InvertedBack +362

Hij is toch gewoon tweede spits in de schaduw van Lammers? Een 9.5/10? Zo’n speler gebruiken wij helemaal niet.

06-10-2024 23:57

Dondy +1879

Die naam alleen al

06-10-2024 23:02

JohnDylan +23225

Ajax heeft met Klaassen en Hlynsson al twee spelers voor die rol in huis.

07-10-2024 01:10

Ajax23071973 +546

Klaassen gaat misschien nog een jaartje mee en dan is ie klaar. Hlynsson ga je de oorlog ook niet mee winnen. Leuke speler voor erbij maar ook geen hoogvlieger.

07-10-2024 12:54

Francesco +6015

Zoals Weghorst al zei...

die goal /voorzet kan je gewoon dagelijks op trainen.
En dat is iets wat Ajax gemist heeft. Hoe bedien je nou je nou je spitsen het beste en daar op trainen.

Iemand als Luuk de Jong had in Oranje zelfs tegen de beste teams in de wereld kop goals kunnen maken door puur hem die ballen te geven. Win je van iedereen.

Met dit soort moves kan je zelfs hele goede tegenstanders verslaan.

06-10-2024 22:41

RichardWitschge8 +5250

Wat hebben sommige hier toch tegen Weghorst? Is gewoon de ultieme pinch hitter!

06-10-2024 22:41

InvertedBack +362

Ik heb ook iets t tegen hem; krijg helemaal de kriebels. Houd me verder in, maar als ik fans zie lopen met zijn shirt draait m’n maag toch wel een beetje om.

06-10-2024 23:59

Okocha078 +14266

Als iedereen fit is staat er best een leuk elftal, maar zodra er op de flanken iets wegvalt of Berghuis en FJ wegvallen gaat het niveau veelste ver omlaag.
Geef Farioli in de winter 2 wingers erbij aub

Na de interlandbreak hoop ik dit als basis te zien:
Godts-Brobbey-Berghuis
Taylor-Fitz-Jim
Henderson
Hato-Baas-Sutalo-Rensch
Pasveer

06-10-2024 22:40

Petterson +25304

Erg rommelige wedstrijd met veel onnauwkeurigheden. Maar wel van eerste tot laatste minuut als team gestreden. Na een zware EL wedstrijd (uit) een groot compliment voor de gehele ploeg en technische staf. Farii stipte tijdens de persconferentie ook zeer terecht aan dat deze teamgeest en wedstrijdmentaliteit de grootste stap is die afgelopen blok aan wedstrijden is gemaakt.

06-10-2024 22:37

MBAFCA11 +1627

Ik zat vandaag in het stadion en zit nu nog ff de nabeschouwing te kijken, maar espn schildert Ajax wel heel slecht af zeg. Ja niet alles was geweldig, maar als je iets zuiniger met je kansen om gaat is de wedstrijd natuurlijk veel eerder beslist. Maar in de nabeschouwing werd er gesproken alsof ajax helemaal niks heef gecreëerd. Vind t vrij bijzonder en komt weinig objectief over

06-10-2024 22:35

Petterson +25304

Stoorde mij ook enorm. Groningen had nergens recht op. Expected goals ook gewoon 3-1. Op de vraag of we lucky Ajax hadden gezien antwoordde Farioli ook zeer terecht dat iedere andere uitslag een unlucky Ajax zou zijn geweest.

06-10-2024 22:39

MBAFCA11 +1627

Ja echt bizar idd. In het stadion beleef je zo'n pot altijd wat anders, maar had niet het gevoel dat ik naar een ongelofelijk slechte pot zat te kijken. Eerder ongelukkig en daardoor soms wat frustrerend. Maar zeer terechte overwinning.

06-10-2024 22:43

Lapzwans +1557

Ik vond de pot van donderdag minder bravoure hebben dan die vandaag. De tijd dat het 1-1 stond zegmaar

06-10-2024 23:48

ajaxx123 +1999

Gehele arena zo tam als wat

06-10-2024 22:35

WZAWZDB32 +4175

Hebben we jou gehoord dan?

06-10-2024 22:48

Petterson +25304

Hoogtepunt van de avond was de persconferentie van Farioli. Waarop hij het nog maar weer eens geduldig probeerde uit te leggen aan de vergaderde NL voetballers.

06-10-2024 22:35

Ajax1204 +38757

Maar ff jongens...Vd Boomen is wel echt klaar toch? Zelfs hetgeen wat hij op papier goed zou moeten kunnen mislukt totaal. Kan niet wachten tot Berghuis terug is.

06-10-2024 22:16

Okocha078 +14266

Vind ik ook, als 6 is hij verdedigend veelste zwak en elders op het middenveld te langzaam en mist hij diepgang en loopvermogen.die 2.5M die hij verdient kunnen we prima besparen.

06-10-2024 22:35

InvertedBack +362

Met die penal was niet zo veel mis. Volgende keer gewoon weer nemen. Over het verdere spel kun je natuurlijk twisten, maar zolang we spelers als tahirovix te zien krijgen is er voor Branco ook gewoon een plek.

07-10-2024 00:02

AlexIbarra +19352

Ik zei letterlijk hij gaat nu voor de linkerhoek kiezen omdat hij vorige keer rechts schoot, en de keeper gaat hem pakken.
Dat is wat er mis was met de penalty.

07-10-2024 02:18

InvertedBack +362

Er zeggen altijd wel mensen sommige dingen letterlijk.. neemt niet weg dat de conversieratio van Branco gewoon prima is.

07-10-2024 07:52

Ajacied33 +37044

https://www.psvinside.nl/roger-schmidt-zat-er-faliekant-naast-financiele-voorsprong-ajax-op-psv-volledig-verdwenen/

Per toeval kwam ik dit artikel tegen. Wat een smerige calimero's. Man man treurig

06-10-2024 21:57

AFCACruijff14 +163297

Per toeval op een PSV fanforum belanden. Sure.

06-10-2024 22:34

Ajacied33 +37044

Ik wist vooraf dat het een psv site was, maar klikte erop omdat het over Kroes ging. Maar artikel kreeg ik per toeval voorgeschoteld. Hoe dan ook, gasten zijn zo arrogant. Ze zijn een keertje kampioen geworden en praatjes voor tien

06-10-2024 22:50

AFCACruijff14 +163297

Dus je bezoekt vrijwillig een fanforum van PSV. Nou, veel plezier. Ik kan leukere dingen bedenken.

06-10-2024 22:53

Breuk +25540

Ik vond Godts een mindere wedstrijd spelen vandaag. Iedere keer naar binnen trekken met veel balverlies daardoor.

06-10-2024 21:51

Wouter1989 +2260

Lekker om een last minute te winnen, zeker voor een interland break!

Off topic - Mikautadze bij Lyon is nog geen groot succes…

06-10-2024 21:38

JariLitmanen87 +7934

Draait het om Mikautadze, dan gelooft hij in zichzelf en is hij bereid te werken. Draait het niet om Mikautadze, is het een vervelend mannetje.

06-10-2024 22:03

AFCACruijff14 +163297

Mikautadze is ook belachelijk opgehyped hier omdat hij 2 leuke potjes op het EK speelde. Gewoon een modale speler die ik nog geen moment heb gemist.

06-10-2024 22:35

-Wes- +2836

Ajax heeft momenteel een selectie vol spelers die behoorlijk wisselvallig presteren. Sommige van hen laten af en toe mooie dingen zien (zoals de voorzet van Gaaei vandaag), maar hebben ook een lage ondergrens in hun spel. Een paar van dit soort spelers—laten we zeggen 1, 2 of misschien 3—kun je in de Eredivisie nog wel opvangen, zeker als de rest van het team van voldoende kwaliteit is om hen te ondersteunen en beter te laten spelen. Maar als je kijkt naar het elftal zoals dat in de 60e minuut op het veld stond, dan stonden er maar liefst 7 van deze wisselvallige spelers in. En als dat het geval is, trekken ze het hele team mee naar beneden. Dan gaat een Sutalo in topvorm ook weer schutteren..

06-10-2024 21:24

Yeshyeshyall +11022

Zo lang je ze wint zijn dit soort spannende potten best leuk. Ben geen Weghorst fan maar zijn oprechte blijheid is wel mooi om te zien, goede assist ook op Akpom. Prachtige voorzet van Gaaei ook, dat is wel echt een kwaliteit van hem. Gekke bal van Sutalo bij die tegengoal en ik vond Brobbey sterk maar wat ongelukkig.

Van den Boomen wil wel graag maar is het gewoon niet vrees ik

06-10-2024 21:21

RichardWitschge8 +5250

Brobbey ongelukkig? Hij miste gewoon 100% kansen. Dat is gewoon gebrek aan kwaliteit.

06-10-2024 22:34

Hunkelaars +3393

Brobbey moet met een helm en schoudervullingen American Football gaan spelen, of op Rugby of vrij worstelen gaan.
In niets een voetbalspits voor Ajax.
Staat altijd verkeerd om naar de goal en schiet met zijn ogen dicht naast, over of recht op de keeper en valt vervolgens om.

06-10-2024 23:03

OpaHooligan +4300

Dat zeiden we begin vorig seizoen ook, en daarna liep het weer beter.

07-10-2024 09:19

Omar +17193

Geen beste wedstrijd, veel te laag tempo (te veel geloop met de bal) en met een middelveld dat voetballend gewoon te zwak is, daardoor krijg je weer een beetje het U voetbal, maar met twee buitenspelers waarbij bijna alles mis ging is er dan niet veel van te maken. Brobbey meevoetballend sterk maar qua afronding weer ondermaats, maak me echter nog geen zorgen, laten staan en dan komen de goals wel.

Na 70 minuten zaten ze er bij Groningen echt helemaal doorheen, o.a. drie spelers die tegelijkertijd kramp kregen. In dat opzicht ook fijn dat je nog de combinatie Weghorst + Gaaei kon brengen, zij brengen geen verfijnd voetbal waar je graag naar kijkt, maar slepen wel de punten voor je binnen. Hoop volgende wedstrijden nog gewoon Brobbey, met Fitz-Jim en/of Berghuis erom heen staat er dan wel een aardig aanvallend blok, mits Brobbey nou ook nog eens gaat scoren :)

06-10-2024 21:21

peter_kleinveld +2194

Mag ik vinden dat het voetbal grote delen erg matig is. Is dat gebrek aan kwaliteit/creativiteit. Zeker, maar ook als gevolg van de (tactische) keuzes van de trainer? Dat oeverloze geschuif op onze eigen 16 of na verder op de doellijn is echt dramatisch. We kunnen/durven blijkbaar niet vooruit te voetballen. Het helpt niet we met vlagen erg slordig met balbezit om gaan. Zeker de inspeelpas wil nog al eens leiden tot onnodig balverlies. Daarnaast ook de momenten dat we achter de man spelen, niet in de loop spelen, niet de diepgaande man zien en weer terug plooien. het maakt het er allemaal niet beter op qua veldspel. Het geeft de tegenstander ook de kans om te organiseren en de blokken goed weg te zetten. Hopelijk komende periode wat fittere spelers en spelers die terugkomen van blessures, want er komen pittige wedstrijden aan met tegenstanders die nog meer druk zetten op het middenveld en de achterste linie om de toch al trage opbouw te verstoren.

06-10-2024 21:53

cl=5! +5388

De arbitrage was weer bijzonder vandaag

06-10-2024 21:15

Petterson +25304

Eens. Dat is ook waarom Groningen in de wedstrijd kon blijven. Bij ieder duel mochten ze steeds net over het randje gaan, en als Ajax er dan eens in kleunde dan werd er wel gefloten. Dat is ook precies wat dit soort wedstrijden zwaar maakt: al die kleine trapjes, knietjes, duwtjes. En dat na een zware midweekse wedstrijd .. was vorig jaar recept voor verliespartij geweest. Toch stappen gemaakt. Nu nog voetballend stappen maken, zodat je uit dat soort duels kan blijven.

06-10-2024 22:42

Jehebtnietaltijdbalbezit +1797

Nogal, ja. Ajax stapt bijvoorbeeld met drie gele kaarten het veld af, Groningen met twee. Onvoorstelbaar als je de wedstrijd ziet.

06-10-2024 23:28

Dennisjez +1115

Zojuist klaar met kijken. Alle meldingen uit en telefoon weg gelegd. Wat een heerlijke ontknoping! Woutjeeeeee en een heerlijke assist van gaaei

06-10-2024 21:14

Caparzo +4259

Het is echt heel erg fascinerend, je hebt altijd van die weergaloze supersubs gehad, als basisspeler scoren ze vaak niet, maar vallen ze in hebben ze een krankzinnig goal(betrokkenheid) moyenne per minuut. Hoe werkt dat?

06-10-2024 21:14

Danielson +50658

Nou gewoon: ze scoren.

06-10-2024 21:19

Caparzo +4259

Jaja, maar waarom dan als basisspeler zoveel lastiger als 10 minuten voor het einde? Er komt een bepaalde dynamiek vrij of een supermotivatie, ik kan de vinger er niet op leggen.

06-10-2024 21:24

lexy88 +8837

Moeheid tegenstander, frisheid en adrenaline van zo'n speler, de vrees van de tegenstander (en daarmee de onzekerheid) dat zo'n supersub gevaarlijk is etc etc. Niet echt hogere wiskunde toch?

06-10-2024 21:24

Caparzo +4259

Zoiets moet het idd zijn, maar waarom is een supersub een supersub. Er wordt zo vaak een extra aanvaller in gebracht, maar die zijn in 90% van de gevallen geen supersub.

06-10-2024 21:31

HStorm +3184

Deze spelers kunnen ongeacht omstandigheden zichzelf optimaal motiveren. Mentaal enorm sterk en dat constant kunnen brengen.

Zijn vaak ook spelers die niet de toppers zijn en het altijd met constant hard werken hebben moeten bereiken en daardoor vaak boven talenten werden gekozen. Wout zal altijd 120% geven.

06-10-2024 21:52

Jeroen90 +1721

Ten minste deels is dat te verklaren aan de hand van de fysieke gesteldheid van spelers aan het einde van een wedstrijd. De meeste spelers stonden al 80 minuten in het veld toen Weghorst erin kwam. Die spelers zijn dus al in meer of mindere mate vermoeid. Als je dan als spits vers in het veld komt, ben je conditioneel natuurlijk in het voordeel. Dat effect wordt natuurlijk versterkt
als het gaat om een speler die fysiek al wat sterker is dan anderen en erom bekend staat dat ie het vooral van inzet en werklust moet hebben. Zie daar de stereotype pinch hitter. Die kan dan lekker al die kracht en energie concentreren in tien minuutjes voetbal, terwijl zijn verdedigers al aan het einde van hun Latijn zijn. Van een gelijk speelveld is dan natuurlijk geen sprake meer, waardoor het makkelijker wordt om te scoren.

06-10-2024 21:25

slot +2046

weghorst de beste aankoop sinds jaren.
wat ben ik blij

06-10-2024 20:51

JaapStam +137933

Šutalo en Rensch motm en wat een invalbeurt van Weghorst! Genoten van de emoties van zowel Woutje Weghorst, Farioli + zijn assisten in de extra blessuretijd zien juichen!!!

06-10-2024 20:48

ElSandrini +18250

Wat een voorzet van Gaaei! Beckham trap in zn gouden jaren... Tegen zon bal hoef je alleen tegenaan te lopen.

06-10-2024 21:01

JaapStam +137933

Prima verwoord @ElSandrini, wat een voorzet van Gaaei!

06-10-2024 21:02

Danielson +50658

Klopt. Gaaei heeft een geweldige voorzet in de benen.

06-10-2024 21:20

Jeroen90 +1721

De volgende keer dat Brobbey zo'n voorzet meters over kopt, kom ik hierop terug. ;)

06-10-2024 21:40

ck69 +13221

Had Brobbey em binnengekopt denk je?

06-10-2024 21:42

ProfessorX +19827

Hij kopte hem goed naar beneden in de hoek iets wat niet iedereen kan ☺️

06-10-2024 21:44

Hunkelaars +3393

Wat denk je zelf?

06-10-2024 23:04

Petterson +25304

Eens. Vond Sutalo en Rensch beide ook een sterke wedstrijd spelen. Ondanks het slippertje van Sutalo, wat vooral een fout van Branco was.

06-10-2024 22:44

w86 +9535

Net nog even de samenvatting gekeken. Los van de kansen, verbaast het me weer dat Leonne 4 fragmenten van Rente laat zien die aan Brobbey hangt. Die gast heeft niet eens 1x geel gehad, terwijl het gewoon 4 geelwaardige overtredingen zijn.

Verder de handsbal bij Godts na 13 minuten, geen penalty. De strafschop is een doorgebroken speler, geen rood.

Dan is het missen van kansen een oorzaak dat je het moeilijk hebt, maar al dit soort beslissingen helpen ook niet mee natuurlijk.

06-10-2024 20:45

OpaHooligan +4300

Ja en dan die onzin van Kraaij dat Groningen een punt had verdiend. Echt niet. Natuurlijk moet je het eerder afmaken, maar Ajax was toch ruim ruim de betere ploeg.

06-10-2024 21:29

Jehebtnietaltijdbalbezit +1797

Allemaal waar; bizar matige scheids, veel te coulant bij de vele overtredingen van Groningen.

06-10-2024 23:30

Ajacied33 +37044

Ik hoop echt niet dat we weer een spitsen discussie gaan krijgen. Brobbey is gewoon onze eerste spits, Weggie is de ideale pinchhitter. Van Akpom ben ik niet zo kapot van, maar ben wel blij dat we hem hebben. Brobbey is gewoon zo belangrijk voor je aanval, houdt de ballen vast, creëert gevaar, oog voor zijn medespelers en hij put zijn mannetje uit. Akpom of Weggie kunnen daar weer van profiteren

06-10-2024 20:36

401Middenweg401 +6083

Weggie? Kom op man!

06-10-2024 21:10

stopperspil +11264

Je kunt dus ook met twee spitsen spelen als het niet loopt

06-10-2024 20:33

Giovanni36 +1083

Ff serieus hoeveel kansen heeft Ajax nodig om een goal te scoren en voornamelijk Brobbey. Slavia en deze wedstrijd hadden al lang eerder beslist kunnen worden als hij gewoon wat rustiger blijft en niet alles met kracht wil doen. Heeft ondertussen nog steeds geen hulp van bosman gevraagd, geeft mij aan dat hij niet wil verbeteren. Mocht Berghuis’ en fitz weer fit zijn, zou ik toch overwegen om Wout in de basis te laten starten ivm het afmaken van kansen

06-10-2024 20:29

ElSandrini +18250

Brobbey is in alles beter dan Weghorst en Akpom..... Ik snap het gehaat niet zo. Beresterk, redelijke techniek en heeft ook oog voor medespelers. Afronding moet beter inderdaad....

06-10-2024 20:33

axelAFCA1996 +832

Hoe kan het zo zijn dat het afronden al jaren niet zo denderend gaat?

06-10-2024 20:35

w86 +9535

Heeft er vorig jaar 18 gescoord in de eredivisie. Ook weer niet heel slecht

06-10-2024 20:48

nightgoat +31434

Omdat Brobbea$t op teveel fronten tekort schiet als Ajax waardige spits.
Structureel behoorlijk afronden kan hij gewoon niet en dat gaat er met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook niet van komen.

06-10-2024 20:51

Toramanggg +7334

Heb liever een spits zoals brobbey waar het scoren nu even niet lukt maar wel ongelofelijk belangrijk is voor het aanvalsspel van Ajax , dan Akpom die inderdaad zijn goaltjes meepikt maar waar je voetballend niks aan hebt..

06-10-2024 20:59

BasseyAdriaan33 +13755

Afronding moet beter hahahaha kleinigheidje maar joh voor een spits

06-10-2024 21:08

OpaHooligan +4300

Vroeger hadden we bijna eenzelfde discussie over Ronald de Boer!

06-10-2024 21:24

Oeroeboeroe +18579

Hoezo haat? Niemand haat Brobbey neem ik aan. Maar er mag best stevige kritiek geplaatst worden bij het optreden van Brobbey. In niets een Ajax spits en een spitst mag de open kansen, die Brobbey heeft gehad, absoluut niet missen. Ik beweer niet, dat Akpom of Weghorst de ideale spitsen zijn, maar ze trappen die bal er wel in. En daar gaat het op dit moment om.

06-10-2024 21:26

ElSandrini +18250

Met Akpom in de spits had Klaassen geen 1-0 gemaakt.

06-10-2024 21:36

ck69 +13221

Redelijke techniek? Het ziet er echt super houterig uit hoor

06-10-2024 21:44

Kijker +3428

Met Akpom in de spits had Akpom 1-0 gemaakt ;)

06-10-2024 22:34

WZAWZDB32 +4175

Wel fijn zo'n interlandweek met al die blessures, hopelijk is grotendeels weer fit de volgende wedstrijd

06-10-2024 20:25

!AJAX1 +1122

Heel erg benieuwd hoe we het gaan doen op 30 oktober tegen Feyenoord!

06-10-2024 20:24

Ajacied33 +37044

Juist voor de grotere wedstrijden ben ik niet zo bang. Het zijn de wedstrijden tegen de kleintjes waar puntverlies op de loer ligt. Ik zie ons best winnen in de Kuip, volgens traditie.

06-10-2024 20:32

!AJAX1 +1122

En als je hun lang onder druk houd, zijn ze kwetsbaar.

06-10-2024 20:35

Libero +19294

Vorig seizoen 6-0 daar, laat die traditie maar even achterwege.

06-10-2024 20:51

Ajacied33 +37044

De seizoenen ervoor altijd winst of gelijk. Wij verliezen zelden van Feyenoord, behalve vorig seizoen dan

06-10-2024 21:00

ElSandrini +18250

Een echt psv-overwinning met psv spel. Hopelijk snel weer Ajax overwinningen met Ajax spel. Maar dit is wel een keertje lekker

06-10-2024 20:22

Nr.10 +111790

Als je na de break gewoon wint van Heracles en Willem 2, dan sta je denk ik al tweede (AZ-PSV en Utrecht-Feyenoord worden ook gespeeld in die speelronden).
Dan ga je met die tweede plaats en twee wedstrijden minder de lastige serie in tegen Feyenoord, PSV, Twente achter elkaar, zou wel ff lekker zijn.

06-10-2024 20:16

Koningtoto +60935

Ons programma tot aan de winterstop is bizar haha.

06-10-2024 20:16

Koningtoto +60935

Oh ja. Deze wedstrijden worden dus al jaren verkloot en nu winnen we m wel. In Farioli we trust.

06-10-2024 20:16

Goudhaantje89 +5458

Waar was al het publiek vandaag ??

06-10-2024 20:15

JS16 +2995

In slaapt gesust door Ajax

06-10-2024 20:16

axelAFCA1996 +832

Bij de 1-1 in de 88ste minuut zag ik mensen weglopen, nou ga dan ook maar weg zodat je lekker met je autotje niet in de file wilt staan....toedeloe

06-10-2024 20:37

DeBaarsjes +3158

Inderdaad. De welbekende 'Anders staan we in de file'
Het hele weekend sta je in en rond Amsterdam al in de file als je met de auto gaat 😀

06-10-2024 20:40

Copernicusstraat +18

Thx man. Een prutsend Ajax is inderdaad belangrijker dan koken voor mn kinderen :D

06-10-2024 21:16

ProfessorX +19827

Ik zat er tot eind en ja er liepen er al vroeg weg geen vertrouwen erin

06-10-2024 21:48

ajaxx123 +1999

Toch bizar wat een dramatische sfeer

06-10-2024 22:39

Koningtoto +60935

Dit zijn toch wel de lekkerste overwinningen op zo'n tijdrekkende ploeg hoor. Ontlading in t stadion was ook enorm.

En voor de mensen die klaagden over de aankoop van Weghorst. Waarom koop je Weghorst?

Nou hiervoor koop je Weghorst. Goal en assist. Heerlijk Woutje

06-10-2024 20:15

Suavimani +12143

Als pinchhitter is hij prima, maar voor de basis zie ik toch liever Brobbey en Akpom. Maar kan geen kwaad om wapens achter de hand te hebben. Dat zie je vandaag wel weer.

06-10-2024 20:26

ElSandrini +18250

Akpom vind ik matig.... Die kans vlak nadat hij erin kwam is echt de actie van de spits van de plaatselijke 3e klasse.

06-10-2024 20:38

ajaxminimax +5497

En heeft Falentijn zijn mening al weer gegeven? Hem kennende zal ie wel vooral te keer gaan over het juichen van Farioli en zijn staf...

06-10-2024 20:15

Breuk +25540

Het verslag van Verweij is prima.

06-10-2024 20:26

ajaxminimax +5497

Verweij is vaak ook realistischer dan Falentijn. Het grote verschil is ook dat Verweij Farioli gewoon direct de kans gaf en Falentijn alleen maar blinde haat heeft naar Farioli en dus automatisch naar Ajax toe

06-10-2024 21:42

Qajax +792

Weghorst blijft toch echt het best presteren als sub, het lijkt wel alsof hij dan het meest is gebrand om zich te laten gelden, dus gebruik van blijven maken.

06-10-2024 20:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.