Vos in gesprek met Ajax over toekomst: 'Ik wil ooit mijn wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA coachen'

door Roemer Smid 103

Bron ESPN

Vos in gesprek met Ajax over toekomst: 'Ik wil ooit mijn wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA coachen'

door Roemer Smid 103

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Dave Vos is in gesprek met Ajax over zijn positie voor volgend seizoen, zo vertelt de 40-jarige trainer in een interview met ESPN. Maandag kwam Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf met het nieuws dat Vos een rol krijgt in de technische staf van Ajax 1. Vos wordt volgens Verweij veldtrainer onder de nieuwe coach van de Amsterdammers.

Vos zag het nieuws over zichzelf voorbij komen en ontkent de geruchten niet. 'Ik kreeg het toegestuurd, inderdaad. Ik kan er nog niet veel over zeggen. Momenteel zijn er gesprekken gaande met de club.'

De huidige trainer van Jong Ajax heeft nog een contract van een jaar bij de Amsterdammers en is dan ook volop in gesprek met Ajax over zijn toekomst. 'De gesprekken zijn goed, we kijken momenteel naar de toekomst. Hoe dat er precies uitziet, is onbekend. Mijn contract loopt volgend jaar door, ook als trainer van Jong Ajax. We kijken samen waar de mogelijkheden liggen. Vanuit daar gaan we de gesprekken aan', aldus Vos.

Vos heeft een ander pad bewandeld dan menig trainer en heeft inmiddels al de nodige ervaring op het hoogste niveau. 'Ik ben bijna twintig jaar trainer. Ik heb een andere route belopen dan anderen die uit het profvoetbal komen. Ik ben in 2009 bij Ajax gekomen en even weggeweest naar Rangers. Daar hebben we een Europa League-finale gespeeld en de beker gewonnen. Toen heb ik eraan geproefd. Dus dat daar ambities liggen, is duidelijk', aldus de nog altijd jonge oefenmeester.

'Coachen in de Johan Cruijff ArenA is een droom'

Tot slot komt een eventueel hoofdtrainerschap van Ajax aan bod. 'Ik heb vaker gezegd: ik wil ooit mijn wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA coachen en succesvol zijn met deze club. Dat is een droom', aldus de hoopvolle trainer. Vooralsnog is het onduidelijk wie volgend seizoen de trainer van Ajax is. Duidelijk is wel dat John van 't Schip, die nu interim-trainer is, dat niet zal zijn.

Scoor nu jouw items in de final sale in de Ajax Shop!

Lees meer over:
Plaats reactie

WeirdAJAX +12575

Komt erg bescheiden en sympathiek over in interviews. Taktisch zit het volgens mij ook goed. Zou hij klaar zijn voor het managen van een titelfavoriet en CL deelnemer? Want dat moet het streven blijven. Of eerst een tusse stap als assistent bij het 1ste?

16-04-2024 20:29

PetrusKeizer +10739

Alex Pastoor.... zou het? hm..

16-04-2024 09:14

barry1988 +24107

Heel snel dat contract van Vos verlengen. Als assistent bij het eerste halen en rustig klaarstomen voor de rol van hoofdtrainer.

16-04-2024 06:50

VOETBALisOORLOG +1887

Zul je zien dat Ajax geen geschikte kandidaat kan vinden en daarom alsnog Vos aanstellen. Maar die kan van deze selectie ook geen chocola maken

16-04-2024 04:43

Arnold.L +2636

Hij was toch assistent van Van Bronckhorst bij Rangers? Zouden ze weer samen gaan werken?

16-04-2024 03:38

Robertini +40174

Ik denk dat het nu nog te vroeg is voor hem, eerst een paar seizoenen als assistent. Sowieso denk ik dat volgend seizoen een vrij moeizaam seizoen gaat worden, of er moeten wonderen gebeuren op de transfermarkt, lijkt me niet ideaal als eerste job.

16-04-2024 00:14

Simpelishetmoeilijkst +25539

Denk niet dat deze man er klaar voor is; zie Jong Ajax dit seizoen.

16-04-2024 00:11

Bijlmerboy93 +2521

Slaat nergens op. Begin eerst met een AD, dan TD, dan coach.

15-04-2024 23:54

KarimB +12021

Normaal gesproken ja. Maar nu kan t nog wel ff duren en we hebben heel rap een goede coach nodig

16-04-2024 00:09

Bijlmerboy93 +2521

Kan in 2 weken als de wil er zou zijn.

16-04-2024 05:25

twynestar +28777

ja, ze willen niet...

16-04-2024 08:21

Bijlmerboy93 +2521

Ze willen vooral hun eigen posities /kliekje handhaven en dat botst.

16-04-2024 15:24

Robertini +40174

In een ideale situatie wel, maar tegen de tijd dat je dan aan een coach kunt beginnen te denken, is de competitie al begonnen.

16-04-2024 00:15

VOETBALisOORLOG +1887

Zoveel tijd er niet, helaas. Ze moeten als de sodemieter zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen, anders loop je weer achter de feiten aan.

16-04-2024 04:44

C14 +22544

Nadeel van hem als assistent is dat hij dan mogelijk weinig inbreng heeft, en als de hoofdtrainer ontslagen wordt door ondermaats presteren, de assistent vaak meesneuvelt. En dan ben je Vos kwijt zonder hem ooit als hoofdtrainer gezien te hebben.

15-04-2024 23:41

Robertini +40174

Maduro is ook niet mee gesneuveld met Steijn.

16-04-2024 00:15

C14 +22544

Dat is waar. Had van mij wel mee gesneuveld mogen zijn.

16-04-2024 02:17

Web +178830

Wat mee speelt dan is
Was hij het eens of oneens met de voorganger, ging hij tegen stribbelen bv?
Vaak neemt een assistent het dan over

16-04-2024 14:15

C14 +22544

In sommige gevallen wel, maar vaak is het ook zo dat dan een nieuwe trainer komt die dan zijn eigen assistent meeneemt. En bij een gewilde trainer kan dat een vereiste zijn, waar men dan op in zal gaan.

16-04-2024 14:56

Web +178830

Klopt ook
Ik vind het vreemd als je nú assistent word, en nog niet de hoofdtrainer kent
Of wij weten niet alles

16-04-2024 15:09

MoKudus +644

Vos met Lijnders!!

15-04-2024 23:20

Intec2.0 +12448

Mocht je voor een Nederlandse trainer gaan zou ik Dave Vos voor de groep zetten en alles er aan doen dat Lijnders als assistent aansluit en Achterberg als keepers trainer komt.

15-04-2024 23:09

hmmm +1903

Mocht van gaal het willen en aankunnen dan zou ik het doen en deze vos een prominente rol geven bij de trainingen. Zo kan vos onder de hoede van van gaal groeien en ontlast je van gaal enigzins.

15-04-2024 22:49

Dary Brint +188

Anounce Ruud Brood!

15-04-2024 22:47

Chrismokum020 +16522

Xavi als hoofdtrainer met Vos en Bogarde als assistenten, dat zou een lekkere combi zijn zeg

15-04-2024 22:36

KarimB +12021

Hoef Xavi eig niet echt als ik eerlijk ben. Beetje een gevoel

16-04-2024 00:10

AFCACruijff14 +163346

Chris Woerds:

Ajax verlengt met een grote commerciele partner, er komt ook een grote partner bij en Ziggo gaat gewoon verlengen met Ajax, itt wat de Witte Chinees van Studio Voetbal zei gister.

15-04-2024 22:13

sucre +15287

So far het "weglopen" van sponsors....

15-04-2024 22:14

AFCACruijff14 +163346

Ja, dom gelul altijd. Uiteindelijk willen ze allemaal met Ajax worden geassocieerd. En daarbij, als je trotse sponsor bent in gouden jaren moet je ook een grote jongen zijn in een rotperiode.

15-04-2024 22:18

sucre +15287

Precies!

15-04-2024 22:28

ajaxminimax +5497

Dan neem ik Woerts vaak ook niet serieus, maar zeker in dit soort dingen kun je hem wel meer geloven dan die witte chinees. En bovendien, waarom zal Ziggo koffie drinken met Praag? Denk dat bijna alle contacten met Menno Geelen loopt.

15-04-2024 23:07

VOETBALisOORLOG +1887

100% Die lopen via Menno.

16-04-2024 04:50

Kryptonite +77107

En daarom is en blijft Ajax de grootste club van Nederland. Ik kan niet wachten tot iedereen weer jankt dat we het Bayern van Nederland beginnen te worden. Maar deze keer 0,0 medelijden met alle andere clubs. Wat hebben ze allemaal smakelijk gelachen om Ajax de afgelopen twee jaar. En als we weer succesvol zijn zeker weer hun hand uitsteken.

15-04-2024 23:07

Bijlmerboy93 +2521

Chris Woerts is een kakkerlak toch?

15-04-2024 23:55

VOETBALisOORLOG +1887

Dat heeft Menno goed geregeld!

16-04-2024 04:48

PetrusKeizer +10739

Geen idee hoe die Vos werkt. Staat hij bij de insiders bekend als n heel goede veldtrainer?

15-04-2024 21:52

MSwertz92 +323

Je moet de kerst special van de pantelic podcast ff checken op yt, dave vos gaat daar heel inhoudelijk in op zijn werk wijze, en kan dat naar mijn mening ook beter formuleren als de "doorsnee" coaches, ik moet eerlijk zeggen ik volg geen jong ajax maar ben wel gecharmeerd van de persoon dave vos, klinkt als iemand die weet wat die doet, maar goed check youtube en oordeel zelf.

15-04-2024 22:49

KarimB +12021

Vond hem daar juist niet heel sterk in t gedeelte over jeugd en winnen ondergeschikt

16-04-2024 00:11

Alexander40 +6114

Dan ben je de enige

16-04-2024 08:50

MSwertz92 +323

Fijne inhoudelijke comment Alex ! Zeg dan niets.

16-04-2024 16:04

DeKenner +9408

Met Vos bij Ajax 1 weet je in ieder geval zeker dat je er iemand bij hebt die de jeugdspelers van pak hem beet 16 tot 21 jaar goed kent. Dat is een fijne gedachte m.b.t. de talenten die de komende jaren moeten doorstromen naar Ajax 1. Hoe romantisch het idee van Vos als hoofdcoach voor sommigen ook mag klinken, gezien de situatie waarin Ajax zit lijkt me dat niet logisch. Die gok kan Ajax zich nu niet permitteren.

15-04-2024 21:44

C14 +22544

Het is altijd een gok, ook een gerenommeerde naam. Trainers kiezen vaak ook clubs die in de juiste situatie zitten, waarbij er weinig kans op afbreuk is, kans op succes groot, zo lijken veel trainers denk ik ook groter dan ze zijn. En veel trainers ook minder dan ze zijn.

Het belangrijkste is in mijn ogen een trainer met de juiste visie.

15-04-2024 23:39

VOETBALisOORLOG +1887

Ja, het voordeel is wel dat iedereen Dave kent, natuurlijk. De begin is er.

16-04-2024 04:52

rodnet +10351

Als je toch helemaal opnieuw moet beginnen is Vos misschien de ideale man....

15-04-2024 21:28

Michiel Kapteijns +5372

Als Vos in gesprek is over een functie als veldtrainer kan het bijna niet anders of Ajax is in een vergevorderd stadium met een hoofdtrainer. Of Beuker en Lang (lees: van Gaal) moeten zo rigide zijn dat ze per se vinden dat de club de technische staf invult, en de hoofdtrainer daar geen invloed op heeft. Op zich is die gedachte te begrijpen, al lijkt mij het veel logischer en verstandiger om de hoofdtrainer in elk geval enige inspraak te geven, of hem in elk geval het gevoel te geven.
Hopelijk zie ik het allemaal iets te zwart, maar kan nou niet zeggen dat ik veel vertrouwen heb in Beuker en Lang. En eerlijk gezegd ook niet dat van Gaal kennelijk zoveel invloed heeft op de poppetjes. Van Gaal gaat me net iets teveel uit van het collectief.

15-04-2024 21:25

NipeB +15856

Ze zijn ook al heel ver met een buitenlandse trainer.

15-04-2024 21:29

Odysseus +14485

Zou het? .zou ik toejuichen!

15-04-2024 21:42

Michiel Kapteijns +5372

Zou het dan toch Xavi worden? Die heeft een goed contact met Van Gaal. En kan me nog een scene uit de docu van Van Gaal herinneren waarin Xavi zich laat ontvallen grote druk te voelen. Mooi te zien dat Van Gaal hem daarna voorhoudt dat hij juist in mindere tijden zichzelf moet blijven, en spelers niet mogen merken dat hij twijfels heeft. Met die scene in mijn achterhoofd leek het me best een goed idee dat Van Gaal adviseur zou worden bij Ajax, als klankbord voor de trainer/technische staf.

15-04-2024 21:57

BillSplate +9760

Dat zeg je erg overtuigend. Heb je ook iets wat jouw reactie support?

15-04-2024 22:13

Michiel Kapteijns +5372

Nee hoor, heb geen informatie wat er op zou duiden dat Xavi bij Ajax in beeld is. Vroeg het me alleen hardop af vanwege de band tussen Van Gaal en hem. Maar heb er net zoveel verstand van als al die andere experts hier die het achteraf allemaal als beste weten hahaha

15-04-2024 22:21

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25524

Beter om eerst een ander team in de eredivisie te coachen. Bijvoorbeeld Sparta.

15-04-2024 21:20

Web +178830

Normaal volgorde eerst de hoofdtrainer en met hem vul je assistenten in
Zal er wat spelen?

15-04-2024 21:13

AFCACruijff14 +163346

Ik vind het omgedraaid eigenlijk ook wel goed. Je krijgt van Ajax een aantal vaste assistenten. De trainer mag zelf 1 assistent meenemen. Ontslaan we de trainer? Dan gaat de trainer + eigen assistent weg, die van Ajax blijven gewoon voor de continuïteit.

15-04-2024 21:24

Michiel Kapteijns +5372

Het idee op zich is te begrijpen, maar waarom zou je als club zo rigide zijn om eerst de veldtrainer/assistent-coach aan te stellen, en daarna pas een hoofdtrainer? Hoe zou Van Gaal het vroeger zelf gevonden hebben wanneer een club eerst de staf heeft samengesteld en daarna pas bij hem komt aankloppen? Dus lijkt mij dat Ajax al in vergevorderd stadium is met de nieuwe hoofdtrainer. En of het nog niet ingewikkeld genoeg is resteert ook nog de vraag of de keuze voor die hoofdtrainer gemaakt is in die 2 weken dat Kroes de baas was, of dat Van Gaal, Beuker en Lang daar helemaal aan voorbij gaan. En wat Vos betreft moet ik nog maar zien of dat enthousiasme terecht is. Heb vaker meegemaakt dat de trainer van JA (of wat vroeger de A-jeugd heette) als kroonprins werd gezien. En dat is vaker niet uitgekomen dan wel.

15-04-2024 21:43

AFCACruijff14 +163346

Ik weet het niet meer, maar heeft van Gaal in Amsterdan, Alkmaar, Munchen, Barcelona, Manchester en de KNVB altijd zijn hele staf mogen bepalen? Zaten daar geen clubmensen bij?

Maar soms heb je uitzonderingen, Louis is een extreme persoonlijkheid.

15-04-2024 21:48

Michiel Kapteijns +5372

Van Gaal is bij Ajax natuurlijk begonnen toen het seizoen al was begonnen. Weet nog wel dat Van Gaal in eerste instantie twijfelde of hij Bobby Haarms moest aanhouden als assistent, en Van der Lem is pas in het nieuwe seizoen aangesteld. Bij Barcelona nam hij Van der Lem en de eeuwige Frans Hoek mee en zou Mourinho in eerste instantie worden ontslagen, maar Van Gaal heeft hem er alsnog bijgehouden. Bij Bayern nam hij Andries Jonker en Frans Hoek mee, en was zijn grootste irritatie dat Hoeness zich naar zijn smaak teveel met het eerste bemoeide. Bij Man Utd nam hij Frans Hoek en analist Marcel Bout mee, en stelde hij Giggs aan als assistent. Btw, overal waar van Gaal werd ontslagen bleef Frans Hoek gewoon zitten. En Andries Jonker heeft het seizoen bij Bayern toen afgemaakt als hoofdtrainer, en werd daarna trainer van het tweede.

15-04-2024 22:17

vandenhaas4 +15166

Werkt niet. Toen Van Gaal naar Munchen ging waren er ook al hulptrainers (door Van Gaal zelf beschreven als "figuren"), maar die worden dan gewoon nergens bij betrokken.

15-04-2024 22:53

NipeB +15856

Ja want zelfs Verweij weet al te melden dat Ajax in vergevorderd stadium is met een buitenlandse trainer.

15-04-2024 21:45

Kryptonite +77107

Bron NipeB?

15-04-2024 23:09

NipeB +15856

Gewoon voetbalzone: https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij-onthult-naam-die-heel-belangrijk-gemaakt-gaat-worden-binnen-ajax/433539. Hele artikel lezen. Daar staat het.

15-04-2024 23:29

JanTa +15871

Ik denk dat Ajax nog steeds was het op wat er met ETH gaat gebeuren. Veld trainer zegt mij nog niet zoveel.

15-04-2024 21:46

MrIvez +3517

Denk pastoor haha

15-04-2024 22:11

nacbreda +0

Groot nieuws Mark van Bommel maar ajax

15-04-2024 21:08

Professor +11290

Vos ik weet het niet. Lees hier vaak hele positieve verhalen over hem maar als ik zo naar jong Ajax kijk valt het spel me toch heel vaak tegen. En ook veel ontwikkeling bij de spelers zie ik niet. Ik weet het jong Ajax met al die wisselingen trainen en coachen is niet makkelijk. Maar toch moet er meer progressie in zo een groep zitten en dat krijgt hij er niet echt in.

15-04-2024 21:05

Ajax34 +4135

Veel te vroeg, John Heitinga 2 krijg je dan.

15-04-2024 21:02

MosesD +14733

Is 20 jaar trainer. Heitinga was nog geen 4 jaar trainer…..

15-04-2024 21:20

Ajax34 +4135

Welk grote eltallen heeft hij in die 20 jaar allemaal getraind en met welke resultaten?

16-04-2024 18:28

MosesD +14733

Hij heeft zijn trainerscarrière zorgvuldig en goed opgebouwd.

16-04-2024 18:48

Wouter.H +11164

Doodeng voor hem dan dat hij nu in slangenkuil 1 wordt gedumpt. Kans dat hij over een jaar weer vertrekt en nooit meer terugkomt is momenteel groot. Ik hoop jet voor hem en ons wel dat hij het redt.

15-04-2024 21:00

AjaxDeBesteClub +18786

Het is nog veel te vroeg om zo een ambitie uit te spreken. Hij is nog niet eens hoofdtrainer geweest. Dit is weer van die typische Ajax gekte. Dat we een 'populaire' jeugdtrainer naar een hoofdtrainerschap gaan toepraten. Écht onverantwoord. Je moet voor mensen gaan die zich bewezen hebben.

15-04-2024 20:57

Ajax '69 +3868

Wat had Van Gaal dan als hoofdcoach bewezen toen hij Beenhakker in 1991 opvolgde?

16-04-2024 23:33

ahahaha2023 +705

Zo goed doet Jong Ajax van Vos het niet. Eerst maar eens assistent trainer worden van de Ajax dames haha

15-04-2024 20:54

Odysseus +14485

Je doet je usernaam wel eer aan, hè!

15-04-2024 21:43

Artemio +32496

Je zult wel een hoofdtrainer aan moeten stellen die ervaren is en het kan managen, want anders krijg je Steijn/Maduro praktijken waarbij de assistent wantrouwend wordt aangekeken. Nu er met Dave Vos ook een ambitieuze assistent bij Ajax 1.

15-04-2024 20:54

OwenStevenDalberg +27727

Op basis van wat? Er is geen voetbal te ontdekken bij Jong Ajax. Verder zie ik ook geen speler rondlopen waarvan ik het idee heb dat die zich enorm ontwikkeld heeft onder Vos. De lat moet weer omhoog bij Ajax. Het mag wel wat kritischer allemaal. We moeten weer streven naar perfectie.

15-04-2024 20:52

FransHoek +9000

Sinds wanneer hebben we dat gedaan dan met trainers bij Ajax? We hebben zo vaak beginnende trainers gehad. Het gaat erom dat ze talent hebben en dat ze beschikken over een goede selectie. De focus moet vooral op het versterken van de selectie.

15-04-2024 20:58

AFCACruijff14 +163346

Vos krijgt ook mythische proporties op deze site, het is allemaal best lachwekkend ja. En nog zijn mensen nu ontevreden dat Ajax hem niet meteen een tienjarig contract geeft als trainer van Ajax 1. Laat hem nu eerst maar aantonen als assistent dat hij heel goed is. Maduro kwam ook terug als de verlosser en hij voegt niks toe.

15-04-2024 21:26

LouisVonGoal +2924

Aub geen Vos! Met alle respect maar liever een ervaren coach! Louis van Gaal!

15-04-2024 20:50

wilbert.b +3137

Lezen ?
Word 1 van de assistenten
Het word
1. Ten hag
2. Buitenlandse trainer waarvan de Telegraaf de naam niet noemt

15-04-2024 20:54

Bowie +2384

Heeft 20 jaar ervaring en hij wordt assistent

15-04-2024 22:06

wijzijndebeste123 +166933

Ik begin t akelige vermoeden te krijgen dat Vos als veldtrainer 1 vd assistenten van Van Gaal zal worden en dan door Louis klaargestoomd wordt om het na 1 seizoen over te nemen. De Boer wordt dan de andere assistent.

Qua gezondheid kan ik me t totaal niet voorstellen maar Louis zijn naam verschijnt opeens wel heel vaak id media. En wordt tevens door zijn vriendjes geopperd,

15-04-2024 20:42

MalleEppie +15225

Daarmee zou de vernieuwende Vos gedempt worden door Van Gaal.

15-04-2024 20:44

Rst +5242

Absoluut niet. Van Gaal is ook vernieuwend.

15-04-2024 20:50

DankzijCruijff +48731

Alsjeblieft niet, zeg.

15-04-2024 21:58

Aram +18297

Daar zijn wel aanwijzingen voor inderdaad. Ik denk wel dat Van Gaal op zijn ouwe dag beter is gaan luisteren naar anderen. En hij zal vertrouwen hebben in Vos.

15-04-2024 23:49

xstaniox +15330

Ik vraag me af. Zou veld trainer van Ajax 1 worden nou een promotie zijn of juist niet?

Qua selectie is het natuurlijk promotie, maar qua functie gaat hij er op achteruit..

15-04-2024 20:42

Kryptonite +77107

Potter twee a drie jaar hoofdtrainer, Vos hoofdassistent, om het vervolgens over te nemen van Potter. Ik teken ervoor.

15-04-2024 20:40

Kryptonite +77107

Daar gaan we weer met de nep likes.

15-04-2024 20:52

Ajax-Amsterdam +4209

This is the way

15-04-2024 21:32

DankzijCruijff +48731

Droomscenario. We zijn de afgelopen twee jaar te vaak teleurgesteld om nog te kunnen hopen op een absoluut droomscenario, haha.

15-04-2024 21:56

Kryptonite +77107

True haha, ik durf bijna niet meer te hopen op een meevaller. Maar ooit zal de lucht opklaren en zal de zon weer doorkomen. Laten we hopen dat dat van de zomer gebeurt.

15-04-2024 21:59

DankzijCruijff +48731

Fingers crossed. Laten we eerst maar eens kijken of Kroes terug kan komen ten koste van onze bejaarde charlatan.

15-04-2024 22:04

Indy2 +15262

Veel coaches willen hun eigen mensen meenemen, dus het is opvallend dat Dave Vos te horen heeft gekregen dat hij volgend seizoen deel gaat uitmaken van de technische staf. Dit zou toch in overleg moeten zijn gegaan met de nieuwe coach. Betekent dit dat er al iets rond is?

15-04-2024 20:39

WantAmsterdam +116453

Nieuwe coach mag mensen meenemen, maar normaal niet zijn hele trainerstaf zelf kiezen.
Het lijkt me heel sterk dat ze al in een vergevorderd stadium zijn.

15-04-2024 20:42

fan4ever +406

Hij zegt toch ook niet dat dat volgend seizoen moet zijn. Eerst maar onder de vleugels van een ervaren coach meelopen. Zeker wel door laten stromen met de tijd.

15-04-2024 20:35

Nr.10 +111846

Dit zal dan nu ook wel door die Beuker geregeld worden? Zou niet weten wie anders. De scout, Kelvin de Lang? Mensen die net binnen zijn gehaald en die helemaal geen ervaring hebben met het samenstellen van een technische staf.
Wel goed dat ze in elk geval doorhebben dat je Dave Vos dus niet hoofdtrainer moet maken nu.

15-04-2024 20:33

DD +6423

Hij zal vast wel wat coachtalent hebben. Iedereen loopt met hem weg. Maar hoofdcoach is een ervaringsvak. Laat hem aub nog vlieguren maken bij Jong en ervaring opdoen bij een Heerenveen of iets dergelijks. Ajax is geen speeltuin zei een ouwe gek uit de rvc ooit.

15-04-2024 20:32

Nummer 9 +1207

Nog niets gezien van m wat dat zou rechtvaardigen ..

15-04-2024 20:26

Patrick78 +53192

Vos als hoofdtrainer van Ajax1 zou een domme fout zijn!

De zoveelste.

Een top trainer is hard nodig!!!!!!

15-04-2024 20:24

AlexLitmanen10 +14487

Daarom doen ze dat nu ook niet.

Hij wordt assistent en dat lijkt me prima

15-04-2024 20:38
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.