Veltman haalt uit: 'Ben er zo ziek van!'

door BvdPloeg 62

Veltman haalt uit: 'Ben er zo ziek van!'

door BvdPloeg 62

Laatst geüpdatet

Joël Veltman had na afloop van Roda JC - Ajax even geen zin in slappe praat, de verdediger haalt tegenover FOX Sports hard uit naar zichzelf en zijn teamgenoten. Volgens de Ajacied was de 2-2 in Kerkrade onnodig.

'Ik heb hier geen woorden voor. Je staat met 2-1 voor en creëert geen kansen meer, laat hen maar de lange bal spelen, we werken niet meer en dan valt 'ie', analyseert Veltman, die vindt dat er mensen waren die niet alles gaven. 'Ik ben er zo ziek van. Je moet gewoon negentig minuten gas geven en blijven werken. We laten die verdedigers te makkelijk de lange bal geven en hebben dit helemaal aan onszelf te danken.'

Dat Ajax na rust letterlijk geen enkele kans meer creëerde is geen nieuwe gegeven, alle wedstrijden na de winterstop waren vooral na de pauze al matig. 'Dat is de laatste wedstrijden al het geval. Er moet iets veranderen als je voor staat en het zo weggeeft. Als we wisten wat er moest veranderen, dan zag het er wel beter uit. Dit is zo onnodig', besluit Veltman.

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax vandebeek nouri cerny +0

Doe dan zelf is wat goeds!

01-02-2016 17:00

3sterren +20205

Zolang enkele watjes in de verdediging nog steeds hun rug naar de bal draaien als de tegenstander gaat schieten, zodat ze niet kunnen zien waar de bal is, zullen we onnodige tegengoals moeten incasseren. Nadat ze hun ogen weer durven te openen zien ze Jasper de bal uit het net vissen. Niet de eerste keer en ook niet de laatste keer vrees ik.

Maar wie maakt ze wat, het riante salaris is onlangs weer gestort en thuis wacht mammie met een kopje thee. Op de computer spelen ze onder het genot van de thee met koek de wedstrijd nog eens dunnetjes over. Deze keer winnen ze wel wel. Hun handen kunnen wel, wat hun voeten weigeren te doen. Terwijl ze elke beweging van de bal nauwgezet volgen op hun monitor, dromen ze van een verblijf in verre buitenlandse oorden...

Voetballen in het buitenland, ja dat lijkt ze wel wat.
Zouden ze WiFi hebben in Spanje en Italië?

01-02-2016 16:23

dannyberg +0

een gevalletje we need van der hoorn tegen roda helemaal :(

01-02-2016 15:29

supporter sinds +7914

Ja ... Wij zijn er ook ziek van joel... Ram gvd die bal dan weg .. Laat je horen in het veld, coach je medespelers, maar niet achteraf meehuilen om een wit voetje bij de fans te halen. Je begint een beetje op kuyt te lijken...

01-02-2016 00:15

Mike24-7 +0

Hij Stond zelf lucht te dekken bij het eerste doelpunt, dat die bal voorbij van Rhijn komt nou ja..maar die bal had nooit bij de goal mogen komen.

31-01-2016 22:54

boye04 +0

Pas op, Veltman wordt boos!!!

31-01-2016 19:49

3sterren +20205

Ik had niet gedacht dat een slecht spelend Ajax in staat zou zijn mijn humeur nog ooit te verpesten. Dat had ik dus vreselijk mis...

Ik ben er ... ziek van !!! Om in de 93ste minuut alsnog een goal tegen te krijgen is zo knullig.

Bij de babypupillen werd mij al geleerd dat je aan het einde van de wedstrijd geen risico’s meer moet nemen. Met nog enkele seconden op de klok mochten wij, nee MOESTEN wij de bal zo ver mogelijk uit trappen. Heette toen nog tijd rekken.

Cruijf had een meer volwassen oplossing: je brengt de bal bij de cornervlag, als het doel niet haalbaar is, op de helft van de tegenstander en daar scherm je zo lang als mogelijk de bal af. Gewoon een kwestie van je kont naar achteren duwen en over de bal gaan hangen. Maar die mietjes van tegenwoordig vinden dat een te gewaagd standje denk ik.

Ze geven liever wat punten weg. Salaris wordt toch wel gestort en Barcelona, Inter en Milan komen ze toch wel ophalen. In wat voor een (voetbal)wereld leven we tegenwoordig?...

31-01-2016 18:59

flodder +16

altijd dat achteraf gelul......gvd...scheldt en roep naar elkaar en zet ze dan op hun plaats

31-01-2016 17:37

GJK +0

El Azzouzi scoort binnen 7 minuten...

31-01-2016 16:58

..::Rootje::.. +676 moderator

Ik vind het een enorm volwassen reactie van Joël.
Deze boosheid had ik niet verwacht, en zeker niet bij Joël.
Het toont tenminste aan dat hij ermee zit en dat hij wil vechten voor elke meter, dat zie ik bij de rest van de spelers niet. Maar vrees dat het veels te laat is.
In het veld straalde niemand uit voor iets te willen strijden op Joël en Davy na. Blij dat laatstgenoemde weer terug is trouwens. Met hem erin komt er weer wat rust en volwassenheid in de ploeg, want er zal toch niemand meer gehuurd/gekocht worden.
Dus moeten we het hiermee doen.

31-01-2016 16:10

A-west +5768

Waar is die Cerny eigenlijk? Waarom zit hij niet bij de selectie? De Boer waar ben je mee bezig?
Ophoepelen!,,

31-01-2016 15:59

afcaxxxafca +0

Gooi Heitinga er nou potverdomme gewoon in!! Dan kan hij zijn teamgenoten eens leren wat 90 minuten lang strijden voor hun club is en iedereen die te lui is op hun donder geven. Of iemand anders met wat meer ervaring dan al deze jonkies en alleen eredivisie ervaring. Maar dat hebben wij niet echt buiten Heitinga om.

31-01-2016 15:46

supporter sinds +7914

Zie je weleens een training? Heitinga kan niet meekomen man.. Een miskoop eerste klas hoe jammer ik het ook vindt. Probleem zit ook niet achterin maar voorin de behoudende speelstijl van fdb

01-02-2016 00:18

DOPEBOYsGAME +1

Als je met een team speelt met allemaal jonge jochies dan is dit niet heel raar. Het probleem zit hem niet in de kwaliteit van spelers. Die is prima. Het probleem zit hem erin dat spelers zich nooit aan iets of iemand op kunnen trekken omdat die niet spelen/ er niet zijn. Iemand met ervaring die weet wat er in wedstrijden zoals deze nodig is. Als je in elke linie een ervaren rots in de branding hebt dan kan je met de jonge spelers rouleren wat je wil. Misschien zouden ze bij ajax een keer statistieken moeten gebruiken. Ik geloof niet in de visie van Cruyff. Het is een hele mooie gedachte om topspelers als trainers te hebben. Maar kennis van andere aspecten komen ze tekort. Het gaat teveel op gevoel, al vind ik Frank de boer geen slechte trainer. De visie is mooi maar niet haalbaar. Tijd voor ondersteuning op de plekken waar het tekort schiet!

31-01-2016 15:35

Adam24 +39375

Uiteindelijk is de Boer natuurlijk verantwoordelijk maar we mogen ook wel kwaad zijn op de spelers. Alleen Dijks en Veltman speelde redelijk. De rest was werkelijk dramatisch. Younes en Fischer is momenteel echt lood om oudijzer wat spelen zij belachelijk slecht!!!!!

31-01-2016 15:34

Dielboere@hotmail.com +0

T zijn een stel kinderen

31-01-2016 15:18

Suarez16_ +9390

Hoe zit het met Cerny dan? Je gaat Milik kansloos als rechtsbuiten laten spelen terwijl hij traag is, geen actie heeft en geen voorzet kan geven met techts. Cerny is op dit moment wel de speler die we nodig hebben. Iemand die wat kan foceren.

31-01-2016 15:15

Ellende +324

De Boer weet het ook niet meer. Doet maar wat

31-01-2016 15:26

ZeeuwseAjacied +2

Geweldige speler, zal na 5 wedstrijden (maximaal) er ook geen flikker meer van kunnen; zo gaat dat met iedereen hier.

31-01-2016 15:26

Tinus +10467

Dat klopt, maar dat komt dan wel omdat Frank die jongen met defensieve taken volstopt. Ik zie alleen Veltman stappen maken op dit moment. Verder lijkt Frank elke speler in brandhout te veranderen.

31-01-2016 15:30

GiiaAfca +9089

Als ik marc was had ik nu als een gek ziyech en huntelaar naar amsterdam gehaald want ik denk dat iedereen de technischestaf uitkotst op dit moment , het is dramadramadrama en elk jaar komt er volgens frank een spits die ervaring heeft en elk jaar gaan we ver komen inde championsleague of te wel elk jaar het zelfde domme gelul om ons tevreden te houden maar nu ben ik er klaar mee als ajax echt wat wil bereiken in europa moeten ze is een. Keer die oogkleppen af doen en luisteren naar het publiek

31-01-2016 15:14

HarryHarHar +3019

De RvC. die beslissen en niet Overmars of de Boer, die willen ze alle twee wel hebben en Dorst erbij maar als je niks mag uitgeven zolang er niks verkocht is dan kan je scouten wat je wil maar is er niks te kopen zonder geld we moeten ons ongenoegen bij de RvC neerleggen!..

31-01-2016 15:25

godenzonensuper +0

Veltman klasse gespeeld , riedewald en vrhijn schuldig aan beide goals.

31-01-2016 15:13

Patajax +2386

maakt mijn middag toch nog weer wat leuker. feyenooit weer achter

31-01-2016 15:11

3*stars*3 +23687

Nou ja, normaal is het idd goed nieuws maar puntenverlies van Ajax, overheerst stemming.
Nederlaag voor die kakkies, maakt het een heel heel heel klein beetje goed...

31-01-2016 15:13

Suarez16_ +9390

Als je denkt dat het bij ons kut is is het wel leuk om naar rotjeknor te kijken ;)

31-01-2016 15:17

Patajax +2386

puntverlies is idd klote. ik durf geen overwinning te voorspellen volgende week

31-01-2016 15:17

Tinus +10467

Lekker belangrijk. Die doen toch al niet meer mee. Ik kan echt niet blij zijn als ajax dreigt af te haken voor de titel. Want het gaat hard bergafwaarts met ons team en ik zie Frank er geen verandering in brengen. Daarnaast zie ik Frank niet ontslagen worden dus zou je kunnen zeggen dat we een doodlopende weg ingeslagen zijn. Al krijgt Feyenoord met 0-10 op de klote, mijn Ajaxhart huilt om al de onkunde die ik wekelijks voorgeschoteld krijg.

31-01-2016 15:27

Suarez16_ +9390

Naja 010 staat achter tegen ado...... Nog iets positiefs op deze dag.

31-01-2016 15:10

Professor +11246

We kunnen van alles schreeuwen hier (en veel hebben er gelijk) maar er gaat echt niets veranderen.
De Boer wordt echt niet ontslagen, RvC gaat heus niet weg en Overmars blijft zitten waar hij zit.
Al haal je vandaag nog 2 spelers het spel zal niet beter worden. Onder Frank de Boer is er een echte angstcultuur in de ploeg geslopen en die gaat pas weg als de Boer vertrekt. En het totale aan- en verkoopbeleid zal pas beter worden als Overmars ook vertrekt. Maar er is niemand binnen Ajax die hier over durft te beginnen. Misschien dan toch de supporters maar!

31-01-2016 15:10

afcalegend +40

denk persoonlijk dat het aankoop beleid al beter word als de boer weg gaat die bepaald wie er gekocht word en drukt alles er door heen

31-01-2016 15:12

toen_was_ajax_super_goed +0

precies veranderd geen reet zolang er niks gebeurd....tijd dat supporters gaan weg blijven .worden totaal niet serieus genomen

31-01-2016 15:19

Tinus +10467

Niet wegblijven natuurlijk. Kun je beter actie voeren.

31-01-2016 15:21

giet +0

De rek tussen de selectie en de Boer is er al 2 jaar uit en dat is zijn eigen schuld met zijn jaarlijkse geflirt met andere clubs .Ajax wordt ook echt geen kampioen dit jaar gewoonweg door wanbeleid. Het verschil tussen PSV en Ajax is de leeftijdsopbouw waardoor je een hiërarchie creëert en dat is er bij Ajax niet.

31-01-2016 15:05

Sterretje73 +5294

Heel goede en doordachte reactie. Zo is het en dat zien een aantal hier ook al minstens 2 seizoenen. Het zag er begin dit seizoen even uit alsof ze het licht gezien hadden maar helaas is het weer ouwe jongens rot oud kolerebrood :-(

31-01-2016 15:27

samfromamsterdamxxx +0

http://strawpoll.me/6689475
Ben benieuwd!

31-01-2016 15:00

3*stars*3 +23687

Hahah 7votes en allemaal zonder nieuwe spits.
Kan er nu ff om lachen maarja moet wel want als je dit Ajax bezig zag en je bent mentaal zwak, word je zo depressief....

31-01-2016 15:05

samfromamsterdamxxx +0

God ja er zijn ook mensen die nu een week geen ook dicht doen.

31-01-2016 15:07

3*stars*3 +23687

Nou vroeger, was ik sowieso zondag en maandag, niet te pruimen maar nu is alleen mijn zondag naar de klote.

31-01-2016 15:12

samfromamsterdamxxx +0

Mijn dag heeft ook een flinke buts opgelopen, helaas.

31-01-2016 15:14

Yoyoyoyo +0

Aldus de slechtste speler van Ajax en de slechtste verdediger van de eredivisie. De trieste eigenaar van het beruchte 'Veltmannetje'.

31-01-2016 14:58

Ellende +324

Meeste interessant intercepties van de hele eredivisie. Misschien kan hij er wel wat van.
van Rhijn was weer verdedigend slecht. Vond de verdediging van vorige week sterker. Ben je gelijk ook bewapend tegen lange ballen van de tegenstander.
De Boer wil dat we voor de bal langer vasthouden en gaat vervolgens met Milik en Fischer op de vleugel spelen. Als die iets niet kunnen is het de bal vasthouden. Younes houdt die bal tenminste nog vast. Wat zal Schone trouwens denken wanneer hij Milik op rechts ziet?
Overmars en de scouting zitten te slapen. Spelers als Duarte, Boilesen hadden natuurlijk allang weg moeten zijn. Al was het gratis. Nog beter dan nog een half jaar salaris betalen.
Koop nu echt eens kwaliteit. PSV doet het wel met Moreno en Guardado en de Jong. Wij halen Heitinga en Gudelj
Brand is tien keer beter dan Overmars

31-01-2016 15:22

ibrahendriks +1

Frank vertrekt alleen , als de spelers het vertrouwen in hem op zeggen, denk ik. Maar durven, wllen ze dat. En wie trekt daarin de kar.
Andere mogelijkheid: bepalende spelers roepen om mindere verdedigende odrachten , een creatieve schakel. Maar gaat dat niet ten koste van hen eigen plek.
Van het bestuur etc verwacht ik helemaal niks.

31-01-2016 14:57

V12 +867

De lange bal werd ook veelvuldig door ons gespeeld. Het is echt heel slecht momenteel. Eerlijk gezegd was het zelfs onder Jol beter. Het spel is dramatisch en eerlijk gezegd denk ik niet dat De Boer het nog aan de praat krijgt. Zijn spelopvatting is hier mede debet aan. De ballen worden gewoon niet op het middenveld ingespeeld. Sinkgraven staat zo vaak vrij, Bazoer loopt zo vaak weg maar bijna nooit wordt die bal ingespeeld en als hij dan wordt ingespeeld dan wordt hij ook nog eens vaak verkeerd ingespeeld. Dan heb je nog Gudelje die bijna iedere diepe bal weet te verspelen. Hij durft dat dan ook bijna niet. Ik zie bijna geen steekballen. Alles gaat hoog er overheen. Het baltempo is gewoonweg traag en bijna niemand heeft al een idee in zijn hoofd voordat hij de bal krijgt. Het is erg matig allemaal. Er moet verandering komen. De spelers zijn de hoop verloren en moeten die terug krijgen. Zet Wim Jonk maar voor de groep ga je zien dat veel spelers opleven.

31-01-2016 14:56

Gabri411 +49

Trek dan eens je muil open naar de boer! Altijd die onnozele praatjes achteraf kennen we nu wel!

31-01-2016 14:55

IBRHAHIMOVIC020 +0

Doet hij niet daar is hij te bang voor.

31-01-2016 15:10

AmSTERdamzuid +0

Fantasie-, inspiratie- en energieloos elftal weer opgesteld Frank,
Bedankt voor weer een klote weekend.

31-01-2016 14:54

Franciscos +0

Altijd hetzelfde liedje.

"Het moet beter"
"Ik ben er ziek van"
"Ze graven zich in en dan wordt het wel heel lastig voor ons"
Etc...

31-01-2016 14:52

kritiekmagniet +1

We vergaten te voetballen
Er werd een bus geparkeerd
Hij valt gelukkig voor hen
We moeten in de spiegel kijken
dit mag niet op dit niveau

31-01-2016 14:54

IBRHAHIMOVIC020 +0

Ja precies en als er veel druk word gezet is het ook weer te lastig.
ze spreken hunzelf alleen maar tegen de laatste tijd.
en ben ik wel weer benieuwd wat meneer frank weer te zeggen heb.

31-01-2016 15:01

3*stars*3 +23687

Angst is er zo hard ingestampt, dat de boys geen raad weten als ze moeten aanvallen en scoren.
En de Frank fans maar telkens afschuiven op Marc en matige selectie.

Ja Marc heeft idd aandeel hierin maar Frank maakt zijn selectie en er zijn genoeg opties die voetbal in dit Ajax1 kunnen brengen en dan denk ik aan; Nouri, vd Beek, Cerny, Muric, gewoon minimaal 2 van die 4 erin brengen.

Echt een donkere dag dit...

31-01-2016 14:52

AFCA1986jan +0

Weet je wat het is Frank had nooit in die opstelling moeten beginnen milik is geen nummer 10 hij heeft geen techniek kan alleen maar met links schieten dat weet elke verdediger ondertussen milik hoort niet bij Ajax en Fischer met zijn gedrag waardeloos sinkgraven flut aankoop kan totaal niet mee komen bij jong Ajax lopen er nog beter dan hem ik zeg Frank schaam je voor deze vertoning wordt tijd dat hij gaat

31-01-2016 14:50

afcalegend +40

binnen 3 wedstrijden van 4 punten voor na 4 achter zie het zo gebeuren

31-01-2016 14:49

JordyAjacied +19466

Het kan altijd erger, kijk rotjeknor

31-01-2016 14:50

afcalegend +40

dat klopt ja

31-01-2016 14:51

Patajax +2386

Ik wil me vergelijken bij die gasten uit Rotterdam

31-01-2016 14:54

Suarez16_ +9390

Doet er niks van af dat wij nu ons seizoen aan het verneuken zijn.

31-01-2016 14:52

Franciscos +0

Alsjeblieft kijk niet naar die gasten van 010!

Als we ons daarmee vergelijken verlagen we onszelf wel heel erg...
Het is geen target om boven 010 te eindigen. Het zijn targets om:

- Kampioen te worden
- Europa League halve finale te halen

Wat mij betreft is 2 van de 2 targets niet halen een EXIT voor Frank. Dit mede doordat er vorig jaar ook 2 van de 2 target NIET werden behaald.

31-01-2016 15:02

HarryHarHar +3019

Maar!!!!!!!!!! we hebben het banksaldo nog en het salaris plafond, één ding weten we hiermee zeker.. hiermee gaan we sportief Feijenoord achterna niks meer winnen.. helemaal niks nakkes nada!... dus hoeven we ons ook niet meer druk te maken of we voorlopig nog wel eens mee kunnen doen om het kampioenschap als 010 de bezieling weer vind en dat kan maar zo door hun inzet die wij missen dan is de tweede plaats ook een utopie geworden en word het nog heel moeilijk om europees te voetballen volgend jaar!.... maar geld hebben we zat gelukkig!....

31-01-2016 14:49

ajaxinho +13

Radeloos dus.

31-01-2016 14:48

JordyAjacied +19466

Kan het nog niet geloven..

31-01-2016 14:48

3*stars*3 +23687

Heel mijn (en de meeste Ajacieden) zondag naar de klote!
Medelijden met de uitfans die helemaal naar Limburg zijn gereisd.

Ik riep het vorig seizoen al een lange tijd maar hier komt ie nog een keer...AJAX(1) IS DOODZIEK!!!

31-01-2016 14:47

Lewis Hamilton +1

Ja, dat horen we na elke wedstrijd: volgende keer beter!

31-01-2016 14:47

MosesD +14730

Maar volgens Overmars hebben we de beste selectie in jaren hoor.......

31-01-2016 14:46

Suarez16_ +9390

Tete's blessure kost toch weer 2 punten. Bij de 2-1 geeft Van Rhijn zn man alle tijd om hem even goed neer te leggen. Veltman was de enigste die een 7 speelde. Voor de rest alleen Dijks en Cillessen misschien nog een 6.

31-01-2016 14:44

afcalegend +40

is er nog niks aan de hand als riedewald niet al voor dat de speler die de bal voorzette kreeg voor zijn man stond ipv er achter

31-01-2016 14:47

Suarez16_ +9390

Klopt maar Tete had hem nooit die voorzet laten geven. Van Rhijn die liet z'n man de hele wedstrijd uit zn rug weglopen en gaf hem 10 meter ruimte. Had Van der Hoorn erin gedaan inplaats van Serero. Met nog 10 minuten zet je een speler van 1 meter 50 erin had er dan een speler van 2 meter ingezet die ballen kan weg koppen.

31-01-2016 14:50

afcalegend +40

zou kunnen weten we niet zeker want van rhijn stond ook naar binnen geknepen een beetje lag ook een gat in het centrum .
Over de wissel helemaal mee eens had of bazoer of riedewald eruitgehaald en van der Hoorn gebracht bij bazoer kon je riedewald op het middenveld zetten alleen had ik ze beide gewisseld vond ze zo slecht vandaag

31-01-2016 14:56

Suarez16_ +9390

Mee eens speelde beiden zwak, maar kom op als je duelkracht nodig hebt met 10 minuten op de klok bij een 2-1 voorsprong zet je er geen afrikaanse middenvelder van 1 meter 50 in met de armkracht van een kleuter. Iedere boeren lul had gezien dat je beter een boom van 2 meter had kunnen gebruiken.

31-01-2016 15:02

afcalegend +40

ben ik helemaal met je eens hoor dat van der Hoorn ten aller tijde had gebracht moeten worden voor 1 van die 2 maar ik snap de wissels van de boer al niet vanaf het begin dat hij het overnam van jol

31-01-2016 15:05

samfromamsterdamxxx +0

GERUCHT: Overmars is akkoord met Wout Weghorst en Heracles. Met de overstap zou 750.000 euro gemoeid zijn. Weghorst is naar het schijnt ook al gespot rond de Arena.

31-01-2016 14:43

Prethoofd123 +0

Zou een typische Ajax aankoop zijn.. Toch denk ik dat dit onzin is.

31-01-2016 14:46

ibrahendriks +1

Ja, echt niet..

31-01-2016 14:46

TikkieTerugJaap +2

Bullshit. En dan is Santos nog beter en goedkoper ook.

31-01-2016 14:50

Patajax +2386

Ajax aankoop en natuurlijk voor een prikkie. Dit zou echt slecht zijn als het waar is.

31-01-2016 14:50

blava +2

weghorst is niet beter dan Hendriks. Overmars is de weg kwijt als dit waar is.

31-01-2016 14:50

Robeerke +1219

Het grappige is dat dit een grap lijkt maar Overmars is zo'n achterlijke mongool dat ik aan het twijfelen ben geslagen...

31-01-2016 14:52

samfromamsterdamxxx +0

Hahaha mensen ik lulde maar wat. Niet verwacht dat mensen het serieus zouden oppikken, maar dat was een inschattingsfout. Ik zie Netto er overigens nog wel toe in staat ook. En anders komt Havenaar wel. Sorry voor de verwarring ^^.

31-01-2016 15:03

samfromamsterdamxxx +0

GERUCHT: Overmars is akkoord met Wout Weghorst en Heracles. Met de overstap zou 750.000 euro gemoeid zijn. Weghorst is naar het schijnt ook al gespot rond de Arena.

31-01-2016 14:43

AjaciedForLive +74

Als dit waar is pak ik meteen de eerste trein naar de Arena om overmars te slopen. Maar je lult SWS

31-01-2016 14:48

Patajax +2386

Ik heb hem ook gespot. afgelopen dinsdag in de arena.

31-01-2016 14:49

fanforever +0

Wat voor een speler is Wour Weghorst?? Is hij Ajax waardig? Weer op het laatste moment inkopen. De supporters zo genaamd laten zien dat ze wat hebben gedaan.

31-01-2016 14:49

mrbig +0

Ontslag eisen van de trainer. Vertrouwen opzeggen met de hele selectie.

31-01-2016 14:42

JBM +2649

Zou de selectie daar ook niet debet aan zijn. Heb jij vandaag iemand zien strijden en voetballen!

31-01-2016 14:48

JordyAjacied +19466

Dijks en Veltman vond ik wel een 7 halen.

31-01-2016 14:49

JBM +2649

Een enkeling ja, incl Cillissen

31-01-2016 14:56

Suarez16_ +9390

Cillessen? een 6 misschien, maar die heeft ook geen punten gepakt.

31-01-2016 14:59

JBM +2649

Daar heb je ook wel weer gelijk in

31-01-2016 15:15

blava +2

Ajax is conditioneel zeer zwak. Elke boerenlul (!) heeft meer conditie dan de gemiddelde Ajax speler. Er werd gewoon geen druk gezet in de tweede helft door de aanvallers. Een onwaarschijnlijke wanprestatie.

Wat Milik vandaag presteerde was gelijk reserve 5e klasse niveau. Eigenlijk niet te geloven hoe slecht hij is.

31-01-2016 14:42

Marcao +27

Tijd om management en trainer te vervangen. Zal dus niet gebeuren, want ze beschermen elkaars hachje. Wat een epische clusterfuck.

31-01-2016 14:41

PetrusKeizer +10739

Veltman kan er toch volgens heel velen hier ook weinig van? 'Veltmannetje', 'niets beter geworden' enz enz

31-01-2016 14:40

TikkieTerugJaap +2

Als Frank het seizoen idd afmaakt worden we sowieso geen kampioen. Het is te triest voor woorden dit.

31-01-2016 14:39

IamLegend +2

schop van rhijn het stadion uit. 20 rondjes laten lopen rond om amsterdam en dan zijn contract per direct opzeggen.

Die kerel heeft 2 cruciale fouten gemaakt, en kost ons het kampioenschap.

slechtste speler allertijden.

31-01-2016 14:39

afcalegend +40

van rhijn was niet goed maar volgens mij was het riedewald die 1 keer achter zijn man stond en 1 gaat stil staan bij een corner en zijn man uit de rug laat lopen dat bij die eerste de voorzet te makkelijk gegeven kon worden oke maar riedewald was vandaag echt heel slecht

31-01-2016 14:45

fanforever +0

Fucking shit Ajax. Mijn part mogen ze alles nu verliezen. Zo slecht en maar geen geld willen uitgeven. Wie in de eredivisie komt nu nog met vrees naar de Arena. Wie is er nog bang als ze tegen Ajax moeten spelen. Tete is geblesseerd en het gaat gelijk fout. De Boer ziet dat het niet gaat maar coachen ho maar. Hebben ze niet Dior verdomme dat ze ervaring en qualiteit nodig hebben. En maar roepen dat er spelers in de jeugd rond lopen. En dan, daar hebben we nuntich niets aan. Ze lopen nog in de jeugd verdomme. Spelen nog niet in de eerste. Als Ajaxied doet het echt pijn. Mijn dag is weer verrot. Vier jaren kampioen geworden omdat de rest het slecht deed. Nu hebben ze tegenstand van PSV. Gelukkig is Feyenoord af gehaakt. Kijken als ze nog van PSV kunnen winnen. Maar dan mogen ze ook niets meer prijsgeven. Dit is echt shit man.

31-01-2016 14:39

EVH +8

De Boer is het he le maal kwijt. Overmars ook.

Ze hebben geen idee meer waar ze mee bezig zijn

31-01-2016 14:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.