Van 't Schip: 'Willen we daarin echt een stap maken, zijn aankopen noodzakelijk'

door Bart Veenstra 274

Bron De Telegraaf

Van 't Schip: 'Willen we daarin echt een stap maken, zijn aankopen noodzakelijk'

door Bart Veenstra 274

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

John van 't Schip hoopt dat Ajax zich tijdens de laatste dagen van de winterse transferperiode nog kan versterken met enkele ervaren voetballers. De interim-hoofdtrainer van de Amsterdamse club ziet dat zijn selectie op dit moment erg jong en onervaren is en in de strijd om plek drie zou extra ervaring dan ook geen overbodige luxe zijn.

Donderdag is de laatste dag dat Ajax zich nog kan versterken. De club heeft dus nog vier volle dagen om ervaring binnen te halen. 'Het is kort dag, maar willen we daarin echt een stap maken, dan denk ik dat aankopen noodzakelijk zijn, want je ziet dat we op sommige posities dun bezet zijn. Het zou fijn zijn als we naast Henderson nog iets kunnen doen, want dat maakt het voor de rest van de groep ook makkelijker', aldus Van 't Schip, geciteerd door De Telegraaf.

Ook tegen Heracles Almelo - waar Ajax met 2-4 won - oogde Ajax broos. Van 't Schip vindt dat zijn huidige team te jong is. 'Ja, ik heb elke week wel het idee dat ik op de bank bij Jong Ajax zit', gaf Van 't Schip desgevraagd aan. 'Alleen was er door de blessure van Steven Bergwijn nu nóg een ervaren speler minder. Steven Berghuis is 32 jaar, de eerstvolgende was Diant Ramaj van 22 en de rest is 21, 20, 19 of 17. Daardoor is de balans nog steeds niet goed. Je ziet dat het nog steeds broos is en de tegenstander toch weer twee goals kan maken.'

Renovatie van Ajax-selectie aanstaande

Een renovatie van de selectie gaat er hoe dan ook komen, zoveel is zeker. 'Het zal sowieso gebeuren', zegt Van 't Schip. De trainer neemt zijn spelers niets kwalijk, maar hij weet wel dat het gezien de leeftijden van de spelers wisselvallig blijft. 'Als we tot de zomer moeten wachten, dan weet je dat er met deze jongens fouten worden gemaakt. Het is een leerproces. Dat kun je ze niet kwalijk nemen, want ze worden voor de leeuwen gegooid. Het gaat de ene keer goed en de andere keer wat minder. Gelukkig blijven we winnen. Maar als dat een keer niet gebeurt, dan wordt er waarschijnlijk naar de jeugdigheid gekeken. We doen er alles aan om de balans te herstellen, maar of dat deze transferperiode nog lukt, weet ik niet.'

Ajax pakte uit zijn laatste elf wedstrijden liefst 29 van de 33 punten en zodoende doet het nu volop mee om plek drie. AZ heeft nog maar één puntje meer, terwijl FC Twente nog een voorsprong van vier punten heeft. 'Het was de bedoeling de druk op AZ verder op te voeren. Ik denk wel dat extra ervaring ons kan helpen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

vanreenen +10365

De leiding van Ajax, RVC etc, vinden ern 3e plaats meer dan genoeg i.p,v. eventueel een 2e plaats. Eerste plaats gelooft alleen een aardbei in maar geen verstandig mens.

02-02-2024 14:02

MPAjax +8478

De hamvraag is hoeveel geld is er nog over voor extra kwaliteitsimpulsen? En dan welke spelers en geen Almada maar spelers die willen kunnen.

30-01-2024 18:15

HJC +8194

Met een versterking van onze verdediging kunnen we nog CL voorrondes halen .
Maar het lijkt of het management een kruideniersmentaliteit heeft.

30-01-2024 14:41

Aldek +5101

Onbegrijpelijk idd… same old bij Ajax

30-01-2024 17:11

Nr.10 +111831

Tijd begint wel een beetje te dringen, de deadline is toch 1 februari?

29-01-2024 21:32

vandenhaas4 +15152

Ja, donderdagavond sluit de markt voor aankopen. Als er ook nog VERkocht moet worden, waar Schip eerder op hintte is het allemaal erg kortdag. Of de verkoop van Sanchez moet voldoende zijn.

29-01-2024 21:48

RvhC74 +5371

Koop zsm een ervaren centrale verdediger die samen met Henderson rust in het elftal krijgt, kritisch en positief kan coachen en iedereen op zijn plek kan zetten.

Zaterdag gelijk in de basis en psv geen punten geven!!!

29-01-2024 20:24

Voetbaliseengedicht +1054

Dat mensen hier Dani de Wit bij Ajax willen zien spelen snap ik echt niet. Zelfs Romeo van Aerde, Arek Radomski en Marco Roelofsen zijn betere opties.

29-01-2024 17:28

ProfessorX +19827

Sosa 26 , akpom 28 , van de Boomen 28 jaar , Medic 25 , Pasveer 40 , Bergwijn 26 , Henderson 33 , Berghuis 32 , Rulli 31, dit zijn 9 van 25 en ouder waarvan tegen Heracles er 4 op de bank zaten , 1 op het veld , 1 mocht niet , 1 zwaarder geblesseerd , 2 licht geblesseerd zijn .

29-01-2024 16:00

Lavie +2378

Ramaj | Gorter
Rensch | Gooijer
Sutalo | Medic
Hato | Kaplan
Sosa | Selah-Eddine
Henderson | Mannsverk
Taylor | Tahirovic
Hlynsson |
Berghuis | Forbs | Banel
Brobbey | Rijkhoff
Bergwijn | Axel Dongen | Godts

Zonder Akpom zou het moeten lukken! Ik zou Selah-Eddine vervangen voor Gijs Smal. Dani de Wit is een overweging als back-up voor Hlynsson en Brobbey. Zowel Smal als de Wit zijn aankomende zomer transfervrij. Daarnaast verzwakken we onze directe concurrenten. Aan beide spelers kan nog worden verdiend in de toekomst. Iets wat bij Akpom niet het geval is.

29-01-2024 14:43

Ajax1204 +38757

Akpom zou ik echt behouden. Rijkhoff heeft zich nog totaal niet bewezen. Akpom is een wapen bij corners e.d, wat ons echt op een dood punt kan helpen.
En alsjeblieft niet Dani de Wit. Smal wel mee eens, zou ik een prima back up speler vinden.

29-01-2024 14:56

Lavie +2378

Akpom is een belachelijk dure speler (salaris en transfersom) en heeft geen restwaarde. Dit seizoen is al naar de klote. We gaan thuis niet winnen van PSV en ook niet in Rotterdam. Dan zijn er nog twaalf potjes om FC Twente in te halen (10 punten). Dat is niet realistisch.

Nu Misehouy niet bijtekent is er geen back-up voor Hlynsson. Mijnans is net even wat duurder dan de Wit en op lange termijn ook niet goed genoeg voor Ajax.

29-01-2024 15:03

Nr.10 +111831

Hoezo heeft Akpom geen restwaarde? Die maakt m nog wat goals als invaller in de komende maanden, en dan verkoop je hem gewoon met winst aan een laagvlieger in de PL als je wil.
Verder zou het natuurlijk idioot zijn om hem nu te laten gaan. Je hebt zijn goals nodig voor een CL plaats.

29-01-2024 21:36

Lavie +2378

Dude, een Champions League plaats krijg je alleen als kampioen en tweede plaats. De derde plek zorgt voor het kwalificatietoernooi. Geloof jij echt in de derde plaats? Akpom heeft geen toekomst bij Ajax. Z.s.m. verpatsen. Dat wil hij zelf ook, hè?

29-01-2024 22:59

ProfessorX +19827

Forbs gewoon op links wat zijn positie is .
Godts kan beter vanaf rechts hij is licht voetig en Banel ???

29-01-2024 16:03

Lavie +2378

Banel speelt weleens rechtsbuiten en spits bij Jong Ajax. Volgens mij speelt hij ook het liefst op linksbuiten. Ik vind hem niet goed genoeg voor het eerste, maar ik sluit niet uit dat het een redelijke Eredivisiespeler wordt. Ook Godts speelt liever van links of op '10'.

Berghuis staat uiterlijk tot 2025 bij ons onder contract. Loopt er een goede rechtsbuiten rond? Of durven we het aan om Anwar El Ghazi te halen deze zomer naar onze Jodenclub?

29-01-2024 16:27

ProfessorX +19827

Vragen vragen vragen .

Geen idee beste , maar Godts zei het wennen te vinden op rechts maar kan zich er prima invinden of idd op 10

29-01-2024 19:17

Lavie +2378

Godts is op de weg terug. Kan op 7, 10 en 11 spelen. Waardevol ventje. Jammer dat zijn landgenoot naar Sevilla is en Misehou ook vertrekt. Ik ben ook bang dat Hato naar Arsenal gaat.

29-01-2024 19:22

ProfessorX +19827

Hato is rond kan alleen nog niet openbaar gemaakt worden Mark my word

29-01-2024 21:33

Lavie +2378

Hato wordt 07-03 pas 18 en kan dan pas een nieuw (volwassenen) contract tekenen. Huidige contract loopt t/m volgend seizoen. Ik hoop natuurlijk ook dat hij blijft. Arsenal kan natuurlijk veel meer betalen dan wij.

29-01-2024 23:02

ProfessorX +19827

Deze speler wil spelen en ontwikkelen .

30-01-2024 07:11

Pantheon +938

De Wit 🤣🤣🤣 Sorry, maar ben afgehaakt 😅

29-01-2024 17:20

Nr.10 +111831

💊 🍺 🍹 ✉️ 🍷

Gozer heeft al aardig wat op denk ik.

29-01-2024 21:38

jeffrey_van_der_sluis +30596

Wel geinig dat in een VI PRO artikel plek 3 voor ons als onmogelijk wordt geacht. Geschreven door een Marco Timmer en Krabbendam

29-01-2024 14:22

afcsja +2551

Nee idd onmogelijk, we gaan gewoon 2de worden 😁

29-01-2024 14:48

Lavie +2378

We spelen aankomende zaterdag om 21:00 thuis tegen de koploper PSV. Na die wedstrijd staan we misschien wel 7 punten achter FC Twente met een veel slechter doelsaldo en nog 14 wedstrijden te gaan. Niet onmogelijk, maar wel heel moeilijk. Ik zou proberen wat spelers weg te kopen bij de concurrent. Gijs Smal bijvoorbeeld.

29-01-2024 14:50

jeffrey_van_der_sluis +30596

Twente zal ook nog heel veel laten liggen net als AZ

29-01-2024 14:54

Lavie +2378

Twente heeft gewoon een puntje gepakt in de Kuip en thuis van AZ gewonnen. Ik zeg niet dat Twente geen punten gaat verspelen. De achterstand inhalen zie ik niet zo snel gebeuren.

29-01-2024 15:04

Chrismokum020 +16522

Ik zou toch echt om 20:00 uur inschakelen, anders mis je de eerste helft en drie goals van Brobbey;)

29-01-2024 15:48

komopajax777 +13368

Twente is niet soeverein en kan ook tegen de kleintjes punten verspelen.

29-01-2024 15:50

Lavie +2378

Thnx ouwe! Ik ga naar het stadion, maar pak een metrootje eerder;-). Eerste hattrick van Brobbey wil ik bij zijn.

29-01-2024 15:53

Lavie +2378

Dat zijn wij ook niet en kunnen wij ook!

29-01-2024 15:54

Nr.10 +111831

Wat een onzin. Het zijn momenteel maar 4 punten. Zelfs als we verliezen van PSV zie ik het nog makkelijk gebeuren. Twente gaat nog zat laten liggen, hebben ook net hun beste speler verkocht. AZ ga ik het niet eens over hebben.

29-01-2024 21:40

Nr.10 +111831

Onder van ‘t Schip tot nu toe 29 punten uit 11 wedstrijden. Ook als je het moeilijk krijgt met de topwedstrijden, haal je ze makkelijk in met zo’n gemiddelde tegen de clubs buiten de top 5.

29-01-2024 22:13

Asverslaafd +1075

stel dat je een team mag samenstellen van de afgelopen vijf jaar. Dan zou ik hier voor gaan. Voor de leuk.
Onana
Timber. De ligt. Martinez.
Alvarez
Gravenberch. Frenkie.
Kudus.
Antony. Brobbey. Tadic.

29-01-2024 13:23

Ajax1204 +38757

Blind hoort echt in dit elftal. Boven Alvarez

29-01-2024 14:57

meerzicht +948

Ja.....en nu?

29-01-2024 15:14

Nr.10 +111831

Van Leer
Gaaei - Magallan - Pierie - Wijndal
Marin - Grillitsch
Bandé - Labyad - Babel
Lucca

29-01-2024 21:49

Babangida83 +24004

Als je 29 punten van de 33 haalt, weet ik niet hoe reëel het is dat je om een renovatie van de selectie vraagt. Dat is eigenlijk gewoon oliedom, zeker ook de ervaring van begin het jaar en vorig jaar.

Er vanuit gaande dat hij bedoelt dat er gericht gekeken wordt naar directe versterkingen, zou ik het kunnen begrijpen. Maar ook daar zou ik beetje bij beetje te werk gaan. Het is belangrijker dat we de juiste speler halen, dan dat we er bij wijze van spreken weer 12 halen die allegaar niet voldoen.

29-01-2024 13:09

mickey2602 +4804

Weliswaar 29 punten van de 33 gehaald maar dat waren allemaal "kleintjes". En ook tegen die teams heb je maar 2x de nul gehouden,alle andere wedstrijden minimaal 1 treffer tegen,vaak zelfs 2 of 3. Op basis daarvan zou het wel rechtvaardig zijn om de selectie te renoveren. Als je tenminste echt voor plaats 3 wil gaan en misschien zelfs plaats 2.

29-01-2024 13:54

Babangida83 +24004

Als Schip er was geweest, had je van PEC ook gewoon gewonnen, dus 31.

Ik met het merendeels met je eens dat het allemaal kleintjes zijn. Maar er zaten bijvoorbeeld ook Heracles en GAE-uit bij. Taditioneel moeilijke wedstrijden. En ook AEK-thuis vrij overtuigend.

Ploegen waar AZ en Twente momenteel zeker niet altijd van winnen. Dus ja, kleintjes. Maar nog steeds wel knap als het zo'n lange reeks is. Plaats 3 is nu al een zekerheidje met nog 4 punten verschil. Plek 2 wordt nog lastig.

Hoeveel tegendoelpunten we tegenkrijgen, dat boeit me eigenlijk niet heel veel. Ik kijk meer naar het veldspel. Op de manier waarop we spelen, scoren we er namelijk ook veel. En straks met Henderson, gaat er qua verdedigende organisatie al veel meer rust zijn en zullen er minder fouten gemaakt worden. Straks Sutalo weer terug...

29-01-2024 16:05

Miskopabal +2952

Als je Sutalo, vd Boomen en Henderson kan inpassen scheelt het al heel erg. Hopelijk is er ergens nog een routinier te vinden die een half jaarte in Amsterdam wil ballen met oog op het EK.

29-01-2024 13:04

aequalitatem +870

Tagliafico lijkt me een moeilijk verhaal, zeker met de 26-jarige Sosa. Voor rechtsback lijkt me Joel Veltman een goeie. Rensch kan gezien worden als centrale verdediger, Gaaei als backup en Gooijer vlieguren in Jong danwel uitlenen.

29-01-2024 12:59

Ajax34 +4129

Ik zie onze verdedigers steeds dezelfde basis fouten maken. Is er nou niemand bij Ajax die dat die jongens leren kan hoe je moet opstellen als verdediger? Want het zag er zaterdag weer heel erg amateuristisch uit.

29-01-2024 12:28

jeffrey_van_der_sluis +30596

Bogarde moet weer terugkomen

29-01-2024 12:29

Ajax34 +4129

Dat heb ik en anderen ook al eerder geroepen. Maar om een of andere reden halen ze hem maar niet terug. Van de Sar is er niet meer dus dat kan het niet zijn.

29-01-2024 21:33

Bensco +7183

Winston Bogarde is the name, Defence is his game

29-01-2024 12:39

Balgevoel +31456

Hopelijk geeft Henderson, net als Van den Boomen deed toen-ie voor 'm speelde, Sutalo weer een zetje richting stabiliteit. Op papier heb je met die drie ten opzichte van Heracles-uit alweer een hele sloot ervaring erbij. Eigenlijk gaat het maar om één specifieke positie: linksback. Tuurlijk, een rechtsbuiten en een creatieve middenvelder erbij zou erg prettig zijn, maar weinig realistisch. Misschien is Nico voor een half jaartje te huren, of Mitchell Bakker. Martha kan echt nog wel wat worden als linksback, maar die moet je eigenlijk gewoon verhuren aan een degradatiekandidaat, of zo. Die moet verdedigen leren, wat op zich (voor sommigen) mogelijk is, alleen niet bij Ajax 1...

29-01-2024 12:15

Ajax1204 +38757

Heiko Westerman, Rob willeart of lissandro magallan terughalen aub.

29-01-2024 12:11

robbertvd +2415

Horst Blankenburg!

29-01-2024 12:09

driehoekjes +3699

Middenvelders mee laten verdedigen is een goedkopere oplossing!

29-01-2024 12:08

mokum007 +6530

Precies, maar dan moeten ze ook kunnen verdedigen,

29-01-2024 12:42

driehoekjes +3699

kort erop en voet tegen de bal zetten!

29-01-2024 14:59

peterVKV +6492

Het gaat om de as qua ervaring. Stefan de Vrij naast Hato zou top zijn. Ook voor Hato natuurlijk.

29-01-2024 11:59

mokum007 +6530

Oh zekers💯 , zulke spelers moet je halen

29-01-2024 12:44

jeffrey_van_der_sluis +30596

Klerry Hunstra op Twitter zie ik wel veel sombere reacties omtrent Tagliafico posten, maar of hij nou altijd gelijk heeft, ik weet 't niet, is hij niet de oude Hamstelaar?

29-01-2024 11:52

Ajax4proud +10986

Probeer maar 2 goede ervaren backs te halen. Dat gaat veel geld kosten.

Nico Tagliafico is wel één van mijn favoriete speler maar of hij voetballend van meerwaarde kan zijn, dat is de vraag. Bij Lyon speelde hij wel goed, Zijn ervaring kan Ajax ook wel gebruiken.

Als Ajax de jeugd en van 't Schip wil beschermen dan is het toch raadzaam om toch goed te zoeken. Voor de 3e plaats, een wedstrijd verliezen kan cruciaal zijn ook omdat de doelsaldo slecht is.

29-01-2024 11:49

-Wes- +2836

De contradictie van dit Ajax is perfect zichtbaar in ons doelsaldo:
Met 46 goals voor sta je derde net onder Feyenoord.
Met 35 goals tegen sta je gedeeld 12e (met RKC).

29-01-2024 11:46

AjaxPassion +3900

Ongelofelijk en dat na 12 aankopen en 120 miljoen te hebben uitgegeven afgelopen zomer. Nogmaals bedankt M.

29-01-2024 11:45

UwSchipper +5704

Prop nou gewoon maar deze man in je winkelmandje John:
https://www.youtube.com/shorts/83JsHCD9Y2s

29-01-2024 11:25

Ajaxtrouw +6370

De enorme onbalans is nu het grote issue. Achterin is het een grote onsamenhangende bende. En dat is echt niet overdreven. Hierdoor kom je eigenlijk nooit lekker in je spel als team en ben je alleen maar afhankelijk van individuele acties van je voorwaartse spelers.

29-01-2024 11:24

AJAXINMYHEART +22029

https://www.telegraaf.nl/sport/1721804941/nieuw-bod-ajax-op-julian-rijkhoff/?utm_source=whatsapp&utm_medium=referral&utm_campaign=whatsapp

29-01-2024 11:17

jerryisthename +32159

Helaas hebben we daar nu niet veel aan in de verdediging. 😉

29-01-2024 11:38

afca4eva +5985

Bij Ajax is het voetballen van achteruit. Of zoals Cruijff zei:

"Als je op balbezit speelt hoef je niet te verdedigen want er is maar één bal"

Als je kijkt naar onze meest recente successen hadden we de volgende spelers in de achterste linie die het Ajax-spel in de voeten hadden:

De Ligt
Blind
Mazraoui
Martinez
Timber
F. de Jong (tijdens de opbouw meestal tussen de achterste linie)

Bij hen was het drukzetten/storen van aanvallers van de tegenpartij volkomen kansloos, nu heb je alleen Hato die dat spel kent en ook uit kan voeren.. spelers als Sutalo, Rensch, Martha, Gaaei, Medic, Sosa en Tahirovic hebben het gewoon simpelweg (nog) niet en is het drukzetten van de directe tegenstander één groot feest en dat heeft niks met vertrouwen te maken maar puur het gebrek aan kwaliteit wat wordt verwacht van een typische Ajax verdediger.

29-01-2024 10:58

Biss +10881

Ajacieden die je noemt zijn allemaal opgeleid aan de hand van principes (behalve martinez). De Cruijff principes, waarbij het gaat over druk zetten, de combinatie aangaan, maar ook de 1vs1.
Deze principes zijn voor zover ik kan zien, vanaf 2015/16 langzaam verdwenen uit de club.
Daarna natuurlijk nog het grote succes van 18/19. Waarbij het resultaat van 5 jaar lang op dezelfde manier opleiden en goed beleid omtrent aankopen samen kwamen.
Dat is weer mogelijk, maar er gaat altijd een aantal jaar goed beleid aan vooraf.

29-01-2024 11:42

AjaxPassion +3900

Je kunt veel zeggen over Rensch, maar niet dat hij niet press bestendig is. Netzoals Gooijer overigens.

29-01-2024 11:48

chriseverhard +3646

Rensch moet er gewoon uit het is een slappe drol, al 3 jaar bij het 1e.
Kijk nu eens hoe slap hij verdedigd bij die 2e goal

29-01-2024 16:40

trodat4030 +97495

De basiself van afgelopen zaterdag was 21.6 jaar. En dat is dus inclusief Berghuis met 32.... Waanzin eigenlijk. Zo frustrerend dat juist overwegend de (iets) meer ervaren krachten afwezig zijn.. En ook dat de als ze wél beschikbaar zijn, dat ze veelal onderpresteren.. Ik ben heel erg benieuwd naar de impact van Henderson, maar zelfs hij gaat waanzinnig veel moeite hebben om dit enigszins te compenseren.. Eigenlijk is een ervaren RCV van levensbelang. Sutalo is het (nog) niet..

29-01-2024 10:51

meerzicht +948

Ik denk dat we in de staf iemand als Bogarde missen. Hij was in staat om verdedigers beter te maken.

29-01-2024 10:44

4-3-3 +3515

Dat is inderdaad overduidelijk.
Blijkbaar is Bogarde zelf geen optie voor Ajax, maar dan moeten ze zeker iemand anders halen om onze verdedigers leren te verdedigen.

29-01-2024 11:40

Sies +4537

Haha 😂😂 Arda Guler wil alweer weg bij Real Madrid

29-01-2024 10:41

Breuk +25548

Zag hem invallen . Vervelend ventje lijkt me.

29-01-2024 10:48

AjaxHoorn +32989

Meteen proberen te halen.

29-01-2024 10:57

AFCA22 +2516

Als het goed is, heeft die vorig jaar al een leuk huisje uitgezocht in Amsterdam dus dat moet helemaal goedkomen! :)

29-01-2024 11:10

C14 +22537

Het is veel meer dan dat, Ajax houdt het te vaak niet compact, sluit niet voldoende aan, en dan kom je meer in de ruimte te verdedigen, vaak ook achteruit lopend, wat het moeilijkst is, en worden spelers nog meer individueel verdedigend getest.

Dus zorg eerst maar eens dat de achterste linie goed aansluit, en zorg voor meer balvastheid en voetbal op het middenveld, zodat die achterste linie ook steeds de tijd krijgt aan te sluiten.

Compact spelen als team is de beste manier van verdedigen, cruciaal zelfs.

29-01-2024 10:41

FysioPat020 +26559

Een top conditionele toestand is nodig om de linies te laten aansluiten en die is sinds het vertrek van Ten Hag ronduit schandalig te noemen !
Ga daar eens mee beginnen in de voorbereiding. Het is toch allemaal veel te slap.

29-01-2024 10:53

C14 +22537

Ik denk niet dat het daar aan ligt. Meer gebrek aan vertrouwen, en misschien dat de trainer er te weinig op hamert.

Eerder gebeurde het al helemaal niet, met al die verdedigers van buitenaf, nu met veelal spelers uit eigen opleiding en onder Schip gaat het al een stuk beter, maar nog steeds te weinig drukzetten en aansluiten.

29-01-2024 18:03

Vin +448

Renovatie betekend voor mij vaarwel aan Bergwijn, Rensch, Taylor...en?

29-01-2024 10:35

BakkalBijter +11754

Wat mij betreft alleen Taylor. Bergwijn alleen als je 30+ voor krijgt en je er een groot talent voor in de plaats kan krijgen. Waarom zou je Rensch verkopen? Hij kan een prima stand-in zijn voor alle posities achterin en misschien pakt hij het zelfs weer op met concurrentie.

29-01-2024 10:54

Vin +448

Ja, ik snap jou wel, maar we hebben nu een elftal met allemaal "prima stand-ins".. dat is het hele probleem..(en,voor mij, Rensch heeft iets laconieks waar ik helemaal gek van wordt)..

29-01-2024 11:10

4-3-3 +3515

Verkopen:
Rulli
Gorter
Sanchez
Medic
Sutalo
Avila
Sosa
Berghuis
Bergwijn

Verhuren:
Gaaei
Martha
Tahirovic
Fitz-Jim

Dan met deze centen ervaren toppers halen voor RCV, rechtsbuiten en linksback voor het eerste en een spits en rechtsbuiten voor JA.
Zoiets?

29-01-2024 11:47

Vin +448

Gedurft ...maar dat lijkt mij te veel in een klap.. ik zou Rulli alleen weg doen als hij echt wil.. Sosa, Sutalo, Berghuis, Martha, Tahirovic hoeven van mij niet weg.. en verder mee eens..(ook alles op alles zetten voor een top coach voor de Champions League voorrondes in de zomer) ..💰💰💰

29-01-2024 12:04

Assie14 +948

Nee, dan ga je weer vanaf 0 beginnen. Laten we nou beetje bij beetje het elftal ombouwen. Maximaal 3 basisspelers mogen weg, 3 wissels en alleen kwaliteitsaankopen doen die er staan of als je geen eigen jeugd hebt die dat gat kan opvullen.

29-01-2024 14:10

Lavie +2378

Klopt het dat Ajax in gesprek is met Pascal Jansen en dat dit de reden is dat hij bij AZ is ontslagen? Dani de Wit is daar transfervrij deze zomer. Is het een idee om die alvast weg te kopen? In hem zie ik een back-up spits zoals Siem de Jong dit ooit voor ons was. Een ervaren werkpaard. Ook in Gijs Smal zie ik een ervaren koopje waarmee we een directe concurrent ook nog eens kunnen verzwakken en bijvoorbeeld Selah-Eddine aan kwijt kunnen.

29-01-2024 10:34

HertogH +15939

Dani de Wit? Alsjeblieft niet zeg.

29-01-2024 10:40

Lavie +2378

Als een club bereid is om hetzelfde bedrag voor Akpom neer te leggen als wij hebben betaald. Misehouy komt niet meer in aanmerking voor het eerste. Achter Brobbey en Hlynsson hebben we in principe niemand. Dani de Wit (26) is bezig aan zijn vijfde seizoen in de Eredivisie bij AZ (2|3|5|4).

29-01-2024 10:48

trodat4030 +97495

Jij zit nog vol drank of niet? Jansen en De Wit??? Loop nog maar eens heel hard tegen de muur, misschien dat je dan alles weer op een rijtje krijgt.

29-01-2024 10:54

Lavie +2378

Pascal Jansen is een serieuze vraag! Ik heb die geruchten gehoord. Eerlijk gezegd niet zo'n goed gevoel over. Bosz en Slot zijn onhaalbaar. Ten Hag wordt misschien ontslagen, maar dat betekent niet dat hij dan ook meteen terug wil naar Ajax.

Dani de Wit is een iets langere, veel goedkopere variant van Klaassen en van de Beek. Ik vind het niet zo'n gek idee voor de breedte. Het geeft in ieder geval de ruimte om Akpom nog te verkopen.

Ik zie graag z.s.m. van de 117 Mislintat miljoenen wat terugkomen. Op Akpom en Forbs hoeven we niet per se verlies te lijden.

29-01-2024 11:02

Danielson +50662

Toch vrees ik het ergste. Kroes heeft natuurlijk ook een connectie met Jansen.

29-01-2024 11:03

trodat4030 +97495

Ja ik lees ook wel eens VZ die een hele heisa maakt omdat Jansen een wedstrijdje keek in de Arena, maar gelukkig kan ik dat wél in perspectief plaatsen, das alleen maar voor clicks. En Dani, das natuurlijk een gotspe, die gaat op zeker een stap achteruit, niet vooruit. Utrecht of RKC ofzo. Sparta wil hem waarschijnlijk niet eens!

29-01-2024 11:17

HertogH +15939

'Dani de Wit is een iets langere, veel goedkopere variant van Klaassen en van de Beek. Ik vind het niet zo'n gek idee voor de breedte. Het geeft in ieder geval de ruimte om Akpom nog te verkopen.'

Juist daarom zouden we er nooit aan moeten beginnen, we hebben voetballers nodig, niet nog een 'loper'.

29-01-2024 11:17

VakM +2201

Inside : Ajax top wil Van Wonderen of Andries Jonker. Nu steeds meer stemmen voor handhaving Van t Schip

29-01-2024 11:43

Lavie +2378

Ik denk ook niet dat Pascal Jansen Ajax terug naar Champions League niveau gaat brengen. Het is wel opvallend dat hij is ontslagen bij AZ. Die gaan sowieso in de top 5 eindigen. Precies waar ze horen.

Waarom zo negatief over Dani de Wit? Ajaxjeugd doorlopen en heeft meer dan 100 Eredivisiewedstrijden gespeeld voor AZ. Kijk even naar de 23 inkomende transfers bij Ajax afgelopen twee seizoenen en wat hiervoor is betaald (transfersommen en salarissen).

Met een beetje pech waren we vorig seizoen achter AZ geëindigd en we lopen as we speak nog een puntje achter en hebben een slechter doelsaldo. Aankomende zaterdag spelen we thuis tegen koploper PSV.

29-01-2024 12:04

HendrikAjax +16920

Ik hoop dat geen van deze dingen gebeurd

29-01-2024 11:49

Lavie +2378

Wat hoop je wel? Dat Misehouy nog bijtekent? Hato niet naar Arsenal gaat? Bergwijn volgend seizoen op 10 speelt?

29-01-2024 11:59

HendrikAjax +16920

Je snapt dat de mogelijkheden veel groter zijn dan wat alleen bij onze eigen club en in de Eredivisie speelt? Ik heb geen zin om hier te gaan speculeren of eventuele transfers die beter zouden zijn dan Dani de Wit. Er zijn dan zoveel opties morgenochtend nog bezig ben. Maar alleen al in onze huidige selectie zou hij al de 4de keuze op zijn eigen positie zijn en nooit in aanmerking komen voor een basisplaats.

29-01-2024 13:02

Lavie +2378

Ik zie Dani de Wit als stand-in voor Kristian Hlynsson. Misehouy zal nooit debuteren. Ünüvar is pas volgend seizoen terug. Berghuis speelt rechtsbuiten. Gegarandeerd het in Akpom geïnvesteerde vermogen terugkrijgen zie ik liever vandaag dan morgen gebeuren. Wie vind je in dit scenario beter dan Dani de Wit in onze huidige selectie?

29-01-2024 13:07

NW23 +5093

Dani de Wit is een hele beperkte speler. We moeten helemaal geen vervanger voor Hlynsson halen. Hlynsson moet zelf vervangen worden. Hlynsson en Dani de Wit zijn twee spelers die allebei het niveau niet hebben.

Lopende middenvelders. Belangrijk voor de dynamiek, zonder meer. Maar het zijn vaak ook beperkte spelers. Donny van de Beek was de grote uitzondering. Een lopende middenvelder, die ook technische kwaliteiten had en behoorlijk sterk was in de kleine ruimte. Klaassen was al een stuk minder. Siem de Jong nog een stap minder. En tot slot had je Dani de Wit en Ekkelenkamp. De laatste twee gewoon totaal niet goed genoeg.

Hlynsson is misschien niveau Siem de Jong en mag heel blij zijn als hij het niveau Klaassen gaat halen. Maar dat betwijfel ik.

Dani de Wit moet je absoluut niet terug halen. Berghuis kan op 10 (en dan Forbs op rechts) en Taylor kan op 10. Allemaal een stuk beter dan De Wit terug halen. Sterker nog de optie met Berghuis is wat mij betreft onze sterkste opstelling (Hlynsson op de bank).

29-01-2024 13:17

Lavie +2378

Jij ziet liever Forbs op rechts en Berghuis op ´10´? Forbs ziet zichzelf als linksbuiten. Met Axel Dongen, Godts, Kalokoh en volgend seizoen Ünüvar vind ik dat we daar voldoende spelers onder contract hebben staan. Als we van Nothingham Forest ons geld terug kunnen krijgen voor Forbs zou ik daar direct voor tekenen. Akpom zonder of met een beetje verlies naar Everton, ik ben voor!

Ekkelenkamp, Hlynsson, Klaassen, S. de Jong, van de Beek en de Wit vind ik allemaal nuttige Ajax spelers. Dani de Wit is wat langer en kan een beetje koppen. Siem en zijn broer in meerdere mate hebben laten zien hoe waardevol dat kan zijn. Er zijn hier zoveel mensen met die met dedain neerkijken op deze spelers.

Brian Brobbey speelt maximaal 1,5 jaar in de Arena. Rijkhoff wordt voorlopig teruggehaald voor Jong Ajax.

29-01-2024 14:11

HendrikAjax +16920

@NW23, hier doe je Hlynsson wel echt te kort. Hij heeft een veel betere techniek dan al die andere spelers die je opnoemt. Ook beter dan van de Beek

29-01-2024 18:57

HendrikAjax +16920

Akpom gaat in een halfjaar tijd niet opeens zijn waarde verliezer en we hebben er veel meer aan om hem een half jaar langer te behouden en dan voor ietsje minder te verkopen dan nu meteen voor ietsje meer.

En het rijtje spelers dat je inplaats van Forbs opnoemt is geblesseerd, verhuurd of nog niet gedebuteerd. Dat kan je toch niet serieus als voldoende beschouwen. Forbs verkopen en omdat we die 4 die jij noemt hebben zou compleet wanbeleid zijn.

29-01-2024 19:00

Lavie +2378

Ramaj | Gorter | Pasveer | Setford
Rensch | Gooijer | Gaaei
Sutalo | Medic | Aertssen
Hato | Kaplan | Avila
Sosa | Smal | Selah-Eddine | Martha
Henderson | Mannsverk | Vos | Fitz-Jim
Taylor | van den Boomen | Tahirovic
Hlynsson | de Wit
Berghuis | Godts | Banel
Brobbey | Pavlidis | Rijkhoff
Bergwijn | Axel Dongen | Kalokoh

Weg?
Chuba Akpom
Fransisco Conceicao
Georges Mikautadze
Geronimo Rulli
Jorge Sanchez

Hiermee worden we vierde en alleen met heel veel mazzel derde. Brobbey zou zo maar eens verkocht moeten worden aankomende zomer.

29-01-2024 19:16

HendrikAjax +16920

De Wit een compleet overbodige aankoop, Pavlidis onhaalbaar. Verder is het natuurlijk onzin dat we alleen met heel veel geluk derde kunnen worden. Het gat met AZ is 1 punt en met Twente 4 punten. Dat is met onze huidige selectie en ook met de selectie die jij schetst makkelijk haalbaar.

29-01-2024 19:37

Lavie +2378

Twente heeft een puntje gepakt in de Kuip. Wij moeten daar nog heen. Aankomende weekend is de kans groter dat Twente er weer 7 voor staat, hè? Derde plaats is vrij klein. AZ halen we wel in waarschijnlijk. Die rollen we op in Alkmaar. Die Belgisch coach is heel slecht. Waarom is Pascal Jansen eigenlijk ontslagen?

29-01-2024 19:40

HendrikAjax +16920

Dat Pascal Jansen ontslagen is lijkt me ook een slechte keuze van de leiding van AZ. Tuurlijk ging het de laatste tijd wat minder maar in principe staan ze gewoon nog waar ze met hun huidige selectie horen te staan.

29-01-2024 21:28

jerryisthename +32159

Dani de Wit hoef ik niet terug te zien bij Ajax.
Heeft wel de ervaring inmiddels, maar niet het Ajax-niveau. Nog steeds niet.

Maar wbt. Jansen zou je zomaar gelijk kunnen hebben.
Dit denk ik, omdat ik gisteren John van de Brom bij Goedemorgen Eredivisie hoorde zeggen dat het heel vreemd is dat ze Jansen ontslagen hebben...het is niet des AZ. Jonge trainers die gewoon voldoen naar mogelijkheden, zitten daar jarenlang en worden niet zomaar ontslagen. Dat vond John heel vreemd.
Kijk maar terug...👍🏼

Zal me idd niet verbazen dat die gluiperds en jaloerse engnekken erachter zijn gekomen dat Jansen met Ajax tenminste heeft gepraat. Dan worden ze helemaal gek daar in Alkmaar. 😂
Misschien was het slechts oriënterend en nog niet heel serieus en zoals hier ook gezegd in de reacties van jouw comment; Kroes heeft wel een band blijkbaar met Jansen.
1 + 1 = 2.

29-01-2024 11:49

JanBiesbos +29457

Haal propper en maak twente gelijk zwakker

29-01-2024 10:27

OwenStevenDalberg +27727

Dat wordt gewoon de nieuwe Wielaert, mooi daar laten.

29-01-2024 10:30

Lavie +2378

Voor die positie hebben we Hato, Kaplan en Avila, maar ik begrijp je gedachte. Waar is Regeer trouwens bij Twente?

29-01-2024 10:35

Danielson +50662

Geblesseerd

29-01-2024 11:03

driehoekjes +3699

met huidige selectie moet je 3e kunnen worden. Verdedigen moet meer een teamtaak worden: voorkomen dat een back of CV 1 tegen 1 komt te staan, te beginnen tegen PSV zaterdag. Anders moeten we wel hele dure verdedigers kopen van de zomer en dat slaat nergens op.

29-01-2024 10:26

Henny +1903

Ik vind persoonlijk dat je met een volledig fitte selectie makkelijk de strijd kan aangaan om de 2e plek. Alleen dan moet de coach wel de juiste spelers op de juiste plek zetten. Dan doen wij kwalitatief gezien zéker niet onder voor Feyenoord, AZ en FC Twente.

29-01-2024 11:30

driehoekjes +3699

doet de coach toch?

29-01-2024 12:05

ratje +3524

Ik denk eigenlijk dat Sosa goed genoeg kan zijn op LB, dus zou dan liever een 10 of rechtsbuiten zien komen. Berghuis gewoon op de andere plek. Hlynsson doet het goed, dus backup en kan dan genoeg minuten maken.

29-01-2024 10:24

trodat4030 +97495

Dan moet Sosa beginnen met net zo hard achteruit te rennen als vooruit, daar zit nu minstens 10 km/pu verschil in. Die gozer heeft echt een broertje dood aan verdedigen, best wel schandalig voor een verdediger... Hij is geen Blind die niet harder kan, hij heeft er gewoon geen zin in lijkt het wel..

29-01-2024 11:02

GAjax31 +16434

Ik vraag mij af of dat echt nodig is. Achterin krijg je dadelijk weer de beschikking over Sutalo, Sosa en Kaplan. Op het middenveld heb je straks 2 ervaren spelers met Henderson en Branco en 3 talentvolle spelers met Vos, Mannsverk en Fitz-Jim.
In de aanval ontbraken nu Bergwijn, Godts en Akpom. Het elftal zal er dus compleet anders uit kunnen zien op korte termijn, zonder nog een aankoop te hoeven doen. Dat zijn toch veel spelers die ze niet hebben rondlopen bij AZ of Twente.. dus ja je moet gewoon met deze selectie om plek 3 kunnen spelen vind ik.

Brobbey is al een tijd in vorm en Berghuis tegen Heracles beviel mij ook erg goed. Als Bergwijn zich daar bij aansluit heb je gewoon een goede aanval met nog spelers als Forbs en later Godts/Akpom achter de hand. Op het middenveld doen Tahirovic en Hlysson het ook gewoon goed.. doe daar 1 van de vele middenvelders die er straks bij zijn ipv Taylor (waarschijnlijk Henderson) en je hebt gewoon een sterk middenveld. Ramaj doet het ook gewoon goed. Alleen achterin oogt het kwetsbaar.. maar ik vind dat je met Hato, Rensch, Sutalo, Sosa en Kaplan een verdediging hebt die sterk genoeg hoort te zijn om bovenin mee te draaien in de Eredivisie. John moet nu gewoon zorgen dat het een goed geheel wordt en een goede strategie bedenken.. laat de aankopen maar wachten tot de zomer.

29-01-2024 10:17

BakkalBijter +11754

De backs zijn het net niet. Als je Veltman haalt kunnen Rensch en Sosa op links concurreren. Dan staat het echt een stuk beter achterin. Centraal heb je niemand nodig natuurlijk.

29-01-2024 10:58

GAjax31 +16434

Veltman is geblesseerd en heeft een half jaar geleden nog zijn contract verlengt bij Brighton. Moest overigens wel lachen om je username.

29-01-2024 11:10

FysioPat020 +26559

Ik zou tenminste Bobby Firmino polsen. Die wil namelijk ook weg uit de zandbak.

29-01-2024 10:15

Duggoutdennis +6475

Ja want daar ligt onze prioriteit nu? Onze jonge achterhoede kunnen we beter op orde maken...

29-01-2024 10:21

FysioPat020 +26559

Met een ongeschikte trainer maakt het niet uit wie er in de verdediging speelt

29-01-2024 10:24

Duggoutdennis +6475

Ohhh je wilde Firmino daar neerzetten... Top man!

29-01-2024 10:26

FysioPat020 +26559

Waar heb ik dit gezegd?😅

29-01-2024 10:47

sjaakkpol +557

Laporte halen uit de zandbak lijkt me een meester zet nu ..!

29-01-2024 10:35

tikkie takkie +1031

En weer 4 miljoen per jaar betalen aan een speler? Lijkt mij geen goed beleid voor Ajax. 1 speler OK maar je kan niet meerdere spelers hebben met zulke salarissen bovendien is hij een aanvaller en daar ligt niet echt het probleem bij Ajax. Het probleem is de verdediging

29-01-2024 11:10

FysioPat020 +26559

Het probleem ligt bij de trainer, het gebrek aan ervaring en ervaring kost geld.

29-01-2024 11:31

Kryptonite +77100

Het ligt voor de hand om een ervaren CV aan te trekken, maar wie laat je dan banken? Super aankoop Sutalo of super talent Hato? En wat doe je dan met eveneens super talent Kaplan? En Rensch? Lastig allemaal.

Ben het er niet mee eens dat we een linksback nodig hebben. Ik acht Sosa goed genoeg, al komt het er nog niet uit. Op rechtsback hebben we wel echt een probleem. Rensch is duidelijk een CV, Gaaei is niet ons type back.

29-01-2024 10:13

NeeI +108423

Ik heb t niet vaak met eigen jongens, maar begin wel wat irritatie te ondervinden bij de foutenlast van Rensch.

29-01-2024 11:16

Kryptonite +77100

Ik vooral bij Taylor (surprise surprise). Het frustrerende is dat die jongens ontegenzeggelijk goed kunnen ballen. Het is vooral qua instelling helemaal ruk. Maarja, mentaliteit hoort ook bij talent. Zie Ihattaren (weliswaar op een andere manier).

29-01-2024 11:19

Steffenhagen +38276

Even los van de namen : Ajax heeft een chronisch tekort in de verdediging aan kop - en duelkracht . Kijk nou nog eens naar Rensch bij de goal : kan toch niet waar zijn

29-01-2024 10:12

Kryptonite +77100

Dat is ook gewoon positionering. Een C-pupil zou nog niet zo verdedigen. Hij heeft de stijgende lijn te pakken maar dit soort momenten blijven terugkomen bij hem. Heel frustrerend.

29-01-2024 10:14

GGXIII +6516

Bij beide goals was zijn positionering gewoon waardeloos. Bij de 1e goal stapt hij door terwijl dat niet nodig is op dat moment.

29-01-2024 10:31

NipeB +15855

En bij de eerste goal zag Hato er niet voor de eerste keer dit seizoen dramatisch uit. Rensch is niks, dat is allang bekend en Hato is een talent maar zeker geen supertalent. Maakt veel fouten. Als Kaplan fit is, zou ik die wat vaker opstellen. Heb het idee dat Hato ook door uitputting wat minder is. Die zit nog in de groei en is een kind.

29-01-2024 10:37

Kryptonite +77100

Hato is imo wel een super talent. Die jongen is pas 17 jaar he. Maar bij die jeugdigheid past ook wisselvalligheid. Volstrekt normaal. En daarom moet hij zo nu en dan banken. Niet alleen voor ons, maar ook voor zijn eigen ontwikkeling. Ff uit de wind houden en laten vechten voor een plekje is helemaal niet verkeerd. Maarja, of hij dan nog bijtekent....

29-01-2024 10:59

HendrikAjax +16920

Hato geen supertalent noemen is natuurlijk gewoon onzin. Helemaal eens met Kryptonite

29-01-2024 11:56

Baard +804

Zorg nou eerst dat je je beoogde trainer gecontracteerd hebt.

Iedere trainer heeft zn eigen visie en aanpak en niet alle spelers zijn daar geschikt voor.

29-01-2024 10:07

Lars.v +3046

Er is geen geld dus zal weinig komen vrees ik

29-01-2024 10:01

afca4eva +5985

Uitkering, voedselbank, leger des heils..

Mogelijkheden zat kerel.. sterkte ermee 👊

29-01-2024 10:07

Rst +5242

Ik denk dat Ajax vooral in de breedte meer spelers nodig heeft. Veel spelers van jong Ajax zijn nog niet toe aan het eerste of zijn steeds geblesseerd.
Een talentvolle rechtsbuiten (als back-up voor Berghuis) en linksback (als back-up van Sosa) zijn denk ik nodig.
Als je nu een ervaren oude speler haalt zal die ook op de bank zitten. Kan je beter en jonge spelers halen met restwaarde.

29-01-2024 09:58

Rst +5242

Denk zelf dat Ajax alleen nog Rijkhof en die linksback van jong psv gaat halen.
Misschien Babadi in de zomer als Misehouy weggaat.

29-01-2024 10:01

AFCA22 +2516

Nico en Ziyech komen sowieso niet als je de berichten een beetje mag geloven van o.a. Tim van Duijn en Klerry Hunstra. Te duur, te veel salaris.

29-01-2024 09:56

wijzijndebeste123 +166677

Gelukkig maar. Zijn dat salaris ook niet waard. Beide over the hill.

29-01-2024 10:00

ajax4ever001 +18771

Over the hill? Voor Ajax zeker niet!! Als je spelers zoals Kevin de Bruyne kaliber verwacht dan kan je dat vergeten

29-01-2024 10:52

wijzijndebeste123 +166677

Gelukkig zit er niks tussen Nico/Ziyech en KdB. De wereld is zwart of wit. Wel zo makkelijk.

29-01-2024 10:55

afca4eva +5985

Ik denk dat Nico ondertussen wel bereid is in te leveren. Die zit totaal niet op zijn plek in Lyon.

Als je ook zag hoe gelukkig zijn gezin was in Amsterdam en er nu nog steeds veel komen..
Het geldt voor iedereen dat je je thuis moet voelen om te kunnen presteren maar bij Zuid-Amerikanen nog een beetje meer..

Als Ajax hem echt wil dan is het een transfer als poepen zonder drukken

29-01-2024 10:01

ajax4ever001 +18771

Zeg nooit nooit

29-01-2024 10:51

Tim.S +4016

Ik zou ook graag nico terug willen zien.
Maar er zal wel niemand meer komen.

29-01-2024 09:51

UwSchipper +5704

Hoor ik Nico?
https://www.youtube.com/shorts/83JsHCD9Y2s

29-01-2024 11:31

Soccerskins v2 +43618

Tagliafico en je bent klaar.

Bergwijn - Brobbey - Berghuis
Henderson - Hlynsson - Van den Boomen
Nico - Hato - Sutalo - Rensch
Ramaj

29-01-2024 09:51

UwSchipper +5704

Dit is 'm !!
https://www.youtube.com/shorts/83JsHCD9Y2s

29-01-2024 11:32

Nr.10 +111831

Ik verwacht nog zeker één kanon.

29-01-2024 09:49

wimpie +10

Veel namen die genoemd worden zijn totaal niet haalbaar of realistisch. Aankopen moeten er staan, ajax spel kunnen spelen en helpen niet door de ondergrens te zakken. Dat scheelt al enorm. Als je ondergrens omhoog gaat gaan de talenten (die ajax zeker heeft) ook beter spelen.
Ik zou proberen Fosuh Mensah, Riedewald en Kluivert terug te halen. Engeland ervaring, juist spelend op posities die dun bezet zijn en nog potentie om jaren plezier van te hebben.

29-01-2024 09:43

Bram +2086

Haal nous en nico op de back posities dan ben je klaar deze winter

29-01-2024 09:43

b.hulshof +3823

Nous, 3 van de 5 wedstrijden geblesseerd of ziek, zwak of misselijk.

29-01-2024 10:13

Cruijffthebest +13505

Precies, net als onze geweldige aanvoerder Bergwijntje!

29-01-2024 10:17

RN +14719

Stefan de Vrij polsen

29-01-2024 09:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.