Van 't Schip hint op 4-3-3 tegen Excelsior: 'Dat is wel iets waar we op voortborduren'

door Wessel Kroon 146

Bron Ajax TV

Van 't Schip hint op 4-3-3 tegen Excelsior: 'Dat is wel iets waar we op voortborduren'

door Wessel Kroon 146

Bron Ajax TV

Laatst geüpdatet

Ajax lijkt woensdagavond in een 4-3-3-formatie aan te gaan treden tegen Excelsior. In gesprek met Ajax TV zegt trainer John van 't Schip dat het systeem 'iets is waar we op voortborduren'. Daarnaast spreekt Van 't Schip zijn verwachtingen uit voor het duel met de nummer vijftien van de Eredivisie.

'Dat is wel iets waar we op voortborduren, aangezien we de 0-1 achterstand wisten om te buigen naar een 2-1 overwinning. Dat geeft de jongens ook het gevoel dat we op die wijze verder kunnen gaan', opent Van 't Schip over de 4-3-3-formatie die hij hanteerde in de tweede helft tegen FC Twente.

De trainer van de Amsterdammers heeft vertrouwen in de wedstrijd tegen Excelsior. 'Ik verwacht een wedstrijd waarin we willen winnen. Daarin moeten we oog houden voor de goede spelers en directe speelwijze van Excelsior. We moeten dus zorgen dat we goed staan. Aan de bal moeten we durven en spelen zoals we in de tweede helft tegen FC Twente hebben gespeeld.'

'We willen niet in de play-offs eindigen'

Excelsior is verwikkeld geraakt in een spannende degradatiestrijd en heeft de punten dan ook keihard nodig. Van 't Schip is echter niet bang voor de Rotterdammers. 'Elke tegenstander speelt in een fase voor iets. De ene speelt om niet te degraderen, terwijl de andere voor Europese play-offs speelt. Voor ons maakt dat op zich niet uit, want wij spelen gewoon voor onszelf. We willen niet in de play-offs eindigen.'

Tot slot vertelt de oefenmeester dat hij zin heeft in het duel. 'Zeker. Je ziet ook dat er goede energie is binnen de groep. Dat hebben we gezien in de wedstrijd tegen FC Twente. Dat is belangrijk, want dat is de basis van waaruit je kunt gaan voetballen. Als de energie goed is en je met elkaar wil vechten, geeft dat aan dat er nog steeds veel in de groep zit om dit seizoen goed af te sluiten.'

Scoor nu jouw items in de final sale in de Ajax Shop!

Lees meer over:
Plaats reactie

NwankwoTita +1928

Geniet er maar van want als Potter komt is het 343 met wingbacks en 2 nummers 10 achter 1 spits. Althans zo heeft hij altijd gespeeld bij Chelsea, Brighton en die Zweden

Het zo verguisde systeem van van het Schip dus. Hopelijk stellen ze als eis bij z'n aanstelling ( van welke trainer dan ook ) dat er 433 zonder die walgelijke wingbacks met buitenspelers en een ruit formatie op het middenveld wordt gespeeld.

Want ja, je zou het haast vergeten, maar dat is Ajax. Fuck de wingbacks en de rechthoek formaties!

24-04-2024 18:59

debarbaar +8219

Schip zou op staande voet ontslagen moeten worden. Wat wil deze man dan? De laatste 4 wedstrijden met het briljante systeem van Valkanis gaan voetballen en ons eigen systeem nog verder verneuken? Het simpele feit dat Schip er aan denkt om geen 4-3-3 te spelen in de laatste wedstrijden maakt hem volledig ongeschikt voor zijn functie. (Dat laatste wisten we al, blijkbaar mogen ze van Schip eten wat ze willen, weggaan wanneer ze willen en in de gym doen wat ze willen)

24-04-2024 13:45

JariLitmanen87 +7934

"Waar we op voortborduren".

Deze man maakt een grapje toch? toch?

24-04-2024 12:18

MennoJerry +4102

Echt hè. Euh Schippie.. 4-3-3 doen we al een paar jaar 🙈

24-04-2024 17:57

jaripettersson +9433

Riskant. Je hebt het wel over Excelsior.

24-04-2024 11:33

JanBiesbos +28954

Dass Logggisschhh 😉

24-04-2024 08:01

DaleyMOKUM +278

Zijn we wakker?

24-04-2024 00:22

JanBiesbos +28954

Nu wel 😝

24-04-2024 08:01

Kryptonite +76738

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook graag weer 4-3-3 spelen. Maar waar is deze systeemwissel in hemelsnaam op gebaseerd? Eén helft tegen Twente? Gewoon met de wind meewaaien?

Het nodige is al gezegd en geschreven, maar deze man is zo ongelooflijk onbenullig dat je je afvraagt hoe die ooit z'n papieren heeft kunnen halen (niet dat dat bepaald een Harvard diploma is). Een manager die werkelijk overal gefaald is, sinds 2021 thuis zat en die zelfs KKD clubs niet wilden hebben. Die stellen we aan, terwijl de club in lichterlaaie staat. En waarom? Omdat hij ooit voor de club heeft gespeeld. Alleen bij AFCA.

23-04-2024 23:57

Steffenhagen +37732

Precies ! Hij doet maar wat

23-04-2024 23:59

Kryptonite +76738

Iemand zei het hier een tijdje geleden heel treffend: Schip doet niet aan tactiek maar aan formaties.

24-04-2024 00:08

MarcelvTol1971 +15269

Volgens mij ging Schip van systeem veranderen omdat er geen buitenspelers beschikbaar waren. Nu die er weer zijn draait ie terug

24-04-2024 06:35

Kryptonite +76738

Nee. Hij koos voor een 5-4-1 terwijl hij wel bijvoorbeeld Akpom tot zijn beschikking had. Daarnaast heeft hij nu al zo'n 4 a 5 wedstrijden de beschikking over Bergwijn en Godts maar speelt hij nu pas 4-3-3. Ik zal het je sterker zeggen: hij wilde tegen Twente laatst ook gewoon 5-3-2 spelen maar moest noodgedwongen wisselen door de blessure van Hlynsson bij de warming up.

Kortom: hij doet maar wat.

24-04-2024 08:12

soewares +2502

Dat sloeg echt alles inderdaad

24-04-2024 09:12

Ajax4proud +10780

Dit eigenlijk. Bij 433 heb je 2 goede buitenspeler nodig. Ajax is gewoon mank.

24-04-2024 12:49

Ajax4proud +10780

En Godts heeft al veel volle wedstrijden in de Eredivisie gespeeld.. Er zijn bepaalde afspraken met spelers waaraan de trainer dient te houden. Het is zo makkelijk om een trainer af te branden. Echter op het moment dat hij kwam heeft hij mooi wel er voor gezorgd dat Ajax van de 18e plaats af kwam. Niemand anders met ervaring pakte de functie op.

24-04-2024 12:53

Kryptonite +76738

Haha dat argument met die 18e plek verraadt precies hoe kortzichtig sommige mensen hier zijn.

24-04-2024 13:07

AINIESTA +44284

Heitinga lijkt wel op Guardiola in vergelijking met deze clown. Lekker precedent gecreëerd hiermee. Volgende trainers in de toekomst hebben ook hiermee een vrijbrief gekregen om lekker 5-3-2 te spelen. Vroeger zou je met zulke opstellingen de Arena uitgejaagd worden. En nu? Niks, want Schip heeft zichzelf opgeofferd voor Ajax.... Donder op zeg!

23-04-2024 23:49

wijzijndebeste123 +163005

4-3-3?

Maar toch wel Schippie ball he? Dus vooral geen positiespel en hoge druk of aanvallen over veel schijven. Louter alle ballen voorspelbaar op Brobbey die t mag uitzoeken tijdens het vrij worstelen.

23-04-2024 23:19

Mv9494 +16610

maar de energie is goed

23-04-2024 23:46

AINIESTA +44284

Middenvelders als rechtsbuiten... Man man wat kansloos.

23-04-2024 23:49

Dolblij +44786

Ik verwacht een wedstrijd waarin we winnen. Punt.

23-04-2024 23:16

AINIESTA +44284

Opdonderen met deze stumper! Een grove schande al die opstellingen met 5 verdedigers. Een stadionverbod voor deze amateur aub!

23-04-2024 23:03

JariHeijden +5584

Of gewoon iets meer respect. Van't Schip is geen goede trainer gebleken, nee. Maar hij was wel degelijk belangrijk toen hij werd aangesteld na de puinhopen van Mislintat en Steijn. Een selectie zonder enige vorm van zelfvertrouwen. Van't Schip deed op dat moment precies het goede. De vaderlijke arm over de schouder, het plezier in het voetbal en het respect voor elkaar terugbrengen. Tactisch is hij niet sterk genoeg gebleken en het is goed dat hij volgend jaar niet meer onze trainer is.

Maar wat meer respect voor deze man is wel op zijn plaats. Ajax lag als een geslagen hond op zijn rug te spartelen. Wij stonden laatste. LAATSTE. In dit drama seizoen staan we nu vijfde. Dat is ook de verdienste van Van't Schip. En ja, misschien had er wel met in gezeten. En als we aan het begin van het seizoen Bosz hadden gehad of een andere goede trainer, dan was dit allemaal niet gebeurd. Maar het is gegaan zoals het gegaan is.

Van't Schip verdient mijn respect, dat hij erin is gestapt toen we op sterven na dood waren. Misschien moet jij ook eens wat meer respect hebben in plaats van zo simplistisch aan de zijlijn staan te schreeuwen.

24-04-2024 09:40

AINIESTA +44284

Leuk verhaal maar na een leuk begin was het gewoon waardeloos. De meest waanzinnige opstellingen voorbij zien komen. De beste man heeft gewoon gefaald.

24-04-2024 19:20

JariHeijden +5584

Ja, maar dan kun je nog steeds respect voor hem opbrengen.

24-04-2024 23:32

AjaxPositivo +6947

Rulli
Rensch-Sutalo-Kaplan-Hato
Henderson-Tahirovic-Taylor
Godts-Brobbey-Bergwijn

Evt Sosa voor Sutalo...
En afhankelijk van fitheid Henderson hij of Vd Boomen.
Akpom weer als supersub
Aub niet meer dat geklooi met Gooijer en Gaaei.

23-04-2024 22:54

MelleAfca +14301

Hoe kun je Gooijer in godsnaam afserveren? Ontwikkelt zich al jaren geweldig en begon als rechtsback meer dan goed in 1. Is simpelweg gewoon geen wingback.

23-04-2024 23:08

AjaxPositivo +6947

Prima om te laten invallen of verder ontwikkelen in Jong. Maar hij is wat mij betreft nu niet ver genoeg om basis te zetten. En voor komend seizoen weet ik het ook niet. Misschien verhuur? Als rest van verdediging, nr 6 en rechtsbuiten duidelijk, stabiel enz waren, dan kun je Gooijer er vast wel bij hebben en af en toe in de basis proberen.. Nu niet.

23-04-2024 23:31

Chrismokum020 +16369

Dat hele 5-4-1 gedoe was enkel een vorm van schijnzekerheid inbouwen, want ooh we hadden meer poppetjes achterin nodig. Gevolg; totaal geen bezetting voorin en al helemaal geen druk op de bal waar je dat juist wil hebben, op de helft van de tegenstander. Zelfs met een overtal achterin stond het voor geen meter, want iedereen zat naar elkaar te wijzen. Borst vooruit en 3 man voorop dus. Gewoon doorstappen en 1 op 1, helemaal in de Eredivisie

23-04-2024 22:53

daslogisch1 +10033

En als het nu weer fout gaat, wat dan. Doe dan gelijk 5-3-2, zoals het bedacht is en niet een of andere vage aanpassing aan dit spelsysteem waarin uit niets blijkt dat dit een zinnige tactiek is.

23-04-2024 22:50

10Sneijder10 +3009

Eerst maandenlang lopen aankloten met dat 5-4-1 systeem en dan nu ineens na een redelijke helft alles weer omgooien naar 4-3-3.
Begrijp me niet verkeerd, want ik heb liever 4-3-3, maar wat een slechte manager is dit zeg.

23-04-2024 22:35

ach ja +5796

Wat een vondst!

23-04-2024 22:35

ck69 +13050

5 4 1 met 2 controleurs gaat prima toch??

23-04-2024 22:15

AFCA2211 +1040

PS wat betekent dat getal achter mn account? Misschien een domme vraag hier maar ik stel hem toch :D

23-04-2024 22:11

mickey2602 +4740

Als je 794 bedoelt, dat zijn de likes die je hebt gekregen van andere gebruikers.

23-04-2024 22:13

FysioPat020 +25582

Dat vraag je nu pas ?

23-04-2024 22:17

AFCA2211 +1040

Haha ja. Had al zo een vermoeden, maar het leek niet altijd te kloppen. Thanks iig!

23-04-2024 22:49

AFCA2211 +1040

pleeeease geen playoffs. Nog 4 potjes en het seizoen zit er dan eeeeindeijk op. Die gifbeker moet na Feyenoord uit toch wel echt leeg zijn!!

23-04-2024 22:10

afcaveenendaal +1966

Nou nou das gewaagd….ja hehe!

23-04-2024 21:59

ProfessorX +19827

1e helft 433 sta je 2-0 voor komt Valkenis “Hee John inzakken inzakken we moeten die 2-0 over de streep trekken “ rest is geschiedenis .

23-04-2024 21:57

036AFCA97 +146646

Ik denk dat Schip oprecht een minder goeie trainer is dan Heitinga, Schreuder en Steijn.

23-04-2024 21:57

Mv9494 +16610

wie is de beste van de 4?

23-04-2024 22:34

wijzijndebeste123 +163005

Schreuder
Heitinga
Steijn
Schip

23-04-2024 23:16

wijzijndebeste123 +163005

We hebben dus 4x op rij steeds n slechtere trainer aangesteld. Erg knap.

23-04-2024 23:20

Mv9494 +16610

Gelukkig kan het niet erger. (hoop ik)

23-04-2024 23:46

Robertini +38951

Innovatieve trainer. 433 bij Ajax, dat heeft nog nooit iemand aangedurfd.

23-04-2024 21:43

Balgevoel +30817

Haha, wel beter dan die 'Brobbey zoekt het maar uit in z'n eentje-tactiek', toch?

23-04-2024 21:47

Robertini +38951

yep, alhoewel ik met deze selectie 5-3-2 ook nog wel zie zitten, eerlijk gezegd. Dit 5-4-1 is echter verschrikkelijk.

23-04-2024 21:50

Balgevoel +30817

Ja, eens. 5-3-2 hebben we in feite nog nooit gespeeld. Daarvoor hadden we trouwens Mikautadze waarschijnlijk goed kunnen gebruiken, naast Brobbey... Brobbey en Akpom samen lopen elkaar alleen maar in de weg.

23-04-2024 21:53

Robertini +38951

Ik denk dat Brobbey en Akpom elkaar juist best goed zouden aanvullen, eerlijk gezegd, maar goed, we gaan weer terug naar 4-3-3 dus zullen het nooit weten.

23-04-2024 21:58

FrankRijkaard4 +1851

Ja thuis tegen Excelsior 4 3 3??? Wow dat is gedurfd. Voor iedereen weer een verrassing wie er gaat spelen en op welke positie Taylor nu weer wordt gebruikt

23-04-2024 21:34

mickey2602 +4740

Taylor wordt de 10. Want hij heeft zo'n goede band met brobbey,je zag het laatst met die vrije trap.

23-04-2024 22:16

7172AFCA7395 +10269

Als je met 5 verdedigers nog steeds een shipload aan goals tegenkrijgt........

23-04-2024 21:12

ck69 +13050

Nice pun

23-04-2024 22:23

Dolblij +44786

4-3-3 is niet iets waarop Ajax voortburduurt, het is 4-3-3 waarnaar het terugkeert. Gelukkig maar.

23-04-2024 20:50

Ajaxxx2021 +361

Het is veel belangrijker dat de bal snel van A naar B gaat in plaats van welk systeem dan ook. Het systeem word veel te belangrijk gemaakt het gaat er veel meer om dat de spelers de manier van aanvallend spelen begrijpen. In elk systeem kun je ook aanvallend voetballen echter je moet ze wel op de goede manier het veld insturen.

23-04-2024 21:04

Balgevoel +30817

Tuurlijk. In theorie maakt het systeem niets uit als spelers gevoel hebben voor positiespel en beweging én er een staf is die dat er inslijpt en maar blijft hameren op details, stap voor stap verbeteringen aanbrengt en toewerkt naar een beste elf en die eens laat staan/kan laten staan. Maar ja...

23-04-2024 21:52

hendo +4769

Rulli
Rensch-kaplan-hato-sosa
Manswerk-bergwijn-Taylor
Gaaei-brobbey-godts

23-04-2024 20:25

krachtpatser66 +526

Gaaei op rechtsbuiten?

23-04-2024 21:00

ProfessorX +19827

Was eerst ooit een rechts buiten net als Reiziger ooit

23-04-2024 21:59

ck69 +13050

Gaaei vergelijken met Reiziger 😄

Martha was eerst ook een buitenspeler

23-04-2024 22:25

BlueDuke +4463

Taylor op 6 of 8?

23-04-2024 21:18

MarkP +21515

John heeft eindelijk het licht gezien, alleen beetje laat.

23-04-2024 20:24

Schip +23345

Hij begon met 4-3-3, boekte succes met 4-3-3, speelde de beste wedstrijd van het seizoen thuis tegen PSV met 4-3-3 en daarna had hij gewoon geen vleugels en weet ik wat nog meer meer en werd het bagger voetbal.

Maar na dat kinderfeestje in de Kuip ben ik klaar met dit seizoen. En vooral met deze kleuters die dat lieten gebeuren. Enige wat me nog interesseert is hoe we volgend seizoen ingaan.

23-04-2024 20:34

Craain +4952

Beste wedstrijd tegen PSV? Kom op nou. Het was dat PSV in de eerste helft zo slecht speelde. PSV had gewoon off day... Na de wissel van Veerman, die zo slecht speelde, was Ajax nergens... Hoe PSV in de eerste elftal speelde mag op dit niveau nooit. Ik was verbaasd hoe PSV gepositioneerd stond, in de eerste helft. Dit kan niet. Bosz ziet dat en wisselde Veerman meteen en toen stond PSV weer 'gewoon' op hun niveau. Ajax was dan helemaal nergens in de tweede helft.

Als Ajax zo goed was waarom zie ik het vervolg van andere wedstrijden niet meer terug. Het zegt toch genoeg. Het was duidelijk dat PSV zo slecht speelde. Kijk maar anders hoe het kon dat Ajax zo veel ruimte had in de eerste helft... Ik heb goed gekeken... Veerman stond hier en daar helemaal verkeerd, compleet off day... Ik herken Veerman helemaal niet... In CL bijvoorbeeld stond Veerman vaak prima gepositioneerd... Hier en daar fout van Veerman, pasjes kwamen er ook niet aan...

23-04-2024 21:46

Schip +23345

Dat het veel zegt over dit belachelijk zwakke Ajax dat PSV thuis de beste wedstrijd was wil ik je wel geven. Maar dat is het dan ook wel.

23-04-2024 21:47

Cesc88 +6189

Off: Chico definitief naar porto

23-04-2024 20:12

Slang3 +45694

+10 miljoen, om Porto er over twee jaar 35 ofzo voor te zien pakken

23-04-2024 20:13

Johanist +3499

Clausule is zelfs 60 miljoen.

23-04-2024 20:21

ProfessorX +19827

Sta wel een doorverkoop percentage in

23-04-2024 22:00

Zwaan1975 +3570

Az verliest zondag bij nec en thuis tegen twente. Dan komen we op een punt en wordt het nog leuk voor ons. Het is nergens op gebaseerd gezien dit seizoen en toch ga ik morgen met lekker gevoel naar de JCA.
We gaan het seizoen afsluiten met plek 4 en dan door!!!

23-04-2024 20:12

JesperDeVlo +5410

Francisco Conceição laat #Ajax definitief achter zich. FC Porto heeft de koopoptie in zijn contract gelicht.

23-04-2024 20:10

NeeI +107618

Balen. Wat een slechte zet.

23-04-2024 20:10

Skajhigh +2258

De Brobbey van Porto

23-04-2024 20:14

Spielmacher +10677

Ik snak zo naar het einde van dit seizoen.

23-04-2024 20:08

Betuwe85 +20411

Gek he dat 4-3-3 om op voor te borduren gvd zo worden de meeste jongens opgeleid

23-04-2024 20:08

DamskoStrijderss +9598

Rekening houden met de goede spelers van Excelsior. Frans Bauer kom maar tevoorschijn.

23-04-2024 20:06

AFCACruijff14 +160781

Dankzij de bekerfinale is er nog alles om voor te spelen. EL ipv ConLeague. Directe kwalificatie ipv play offs Eredivisie. En ik las zelfs dat als Aston Villa top 4 haalt en Porto de beker in eigen land wint, dan Ajax dan direct de EL in mag? Kan iemand dat bevestigen? Dat zou helemaal mooi zijn.

23-04-2024 20:00

mickey2602 +4740

Wat ik ervan heb gelezen is dat aston villa bij de eerste vijf in de competitie moet eindigen en de conference league winnen en porto de beker en bij de eerste drie in de competitie. Als we zelf vijfde eindigen dan zou dat groepsfase EL worden.

23-04-2024 22:23

Cosey2 +6970

Aha, we gaan iets nieuws proberen!

23-04-2024 19:51

Artemio +31635

Een onterechte overwinning is ook prima. Gewoon winnen m, want makkelijk wordt het zeker niet.

23-04-2024 19:47

wijzijndebeste123 +163005

Ik was even vergeten in alle Potter hype dat Schip onze trainer nog is. Dat is keihard op t asfalt vallen vanaf mn roze wolk (no homo).

23-04-2024 19:47

SamW +1411

Kunnen we het woord DNA verbieden op AS? Het is een modewoord geworden wat helemaal nergens op slaat. Van der Sar heeft Ajax DNA en wordt hier te pas en te onpas met de grond gelijkgemaakt. Er zijn zoveel mensen die opgegroeid zijn bij Ajax en er jaren hebben rondgelopen en het toch verprutst hebben. Een achtergrond bij Ajax is geen garantie voor succes. Succes hebben bij Ajax is een kwestie van kwaliteit en of je er op het juiste moment bent. Ten Hag had het geluk dat alle puzzelstukjes samenvielen en had nog nooit bij Ajax rongelopen. Heitinga daarentegen.....

23-04-2024 19:45

Amp +37353

Met het woord Ajax-DNA is niks mis. Wat er mis mee is, zijn de mensen die willen doen denken dat Ajax-DNA per definitie gelijk staat aan topkwaliteit.

23-04-2024 19:58

AFCACruijff14 +160781

Andersom ook, hier doet een groepje AS-ers heel panisch alsof Ajax DNA gelijk staat aan niks kunnen.

Je moet onder de Ajacieden de beste vissen eruit halen. En die zijn er zeker. Cruijff werd in de jaren 80 ook trainer van Ajax zonder papieren. Wat ook gewoon logisch was.

23-04-2024 20:02

Amp +37353

Dat groepje doet zogenaamd panisch vanwege de reden die ik al schetste, namelijk dat media en as doet alsof je met ajax-dna per definitie topkwaliteiten bezit op alle voetbal-gerelateerde gebieden. Dat ajax-dna wordt daarnaast ook door diversen misbruikt om vriendjes naar voren te duwen. Daar komt dat panische van die mensen vandaan. Niet dat ajax-dna gelijk staat aan niks kunnen. Ajax-dna staat namelijk alleen gelijk aan ajax-dna, verder niks.

23-04-2024 20:25

Noam +4075

één en al drama deze trainer. Wat een armoede.

23-04-2024 19:40

Harrier Du Bois +38552

433 zit in het dna van de club, onze eigen jongens zijn ermee opgegroeid en hebben nooit of zelden in een ander systeem getraind en gespeeld, het was dus ook waanzin dat je denkt dat het gaat werken bij Ajax, zelfs met de 532 aankopen van Mislintat, zie je dat de andere jongens en meestal zijn dat de eigen jongens, het best renderen in wat ze kennen, 433. Ik wil ook degene die bij Ajax zitten en dit goedkeuren en zelfs opperen, graag zien vertrekken.

23-04-2024 19:36

AjaxDeBesteClub +18786

Schip kan er niks aan doen. Iedere fan zou trainer van Ajax willen worden. De fout ligt bij de mensen die hem ook daadwerkelijk trainer hebben gemaakt. Onverantwoord.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/kroes-dacht-nadrukkelijk-mee-over-aanstellingen-van-t-schip-en-beuker

23-04-2024 19:34

FysioPat020 +25582

Hij had nee moeten zeggen als hij enige zelfreflectie zou hebben.

23-04-2024 19:36

AjaxDeBesteClub +18786

Dat doen er maar heel weinig. Het enige wat we Schip kunnen kwalijk nemen is dat hij niet objectief is (geweest) richting de aankopen. Met Martha boven Sosa en Banel boven Mikaudatze bijvoorbeeld.

23-04-2024 19:40

Steffenhagen +37732

Eens , schip is echt de slechtste trainer ooit

23-04-2024 19:40

wijzijndebeste123 +163005

Idd. Echt n walgelijk slechte trainer. Snapt er echt helemaal niks van. Ik vind t naar oplichting neigen.

23-04-2024 19:48

wijzijndebeste123 +163005

Hahaha. Stel je niet zo aan man en neem eens een bijles Nederlandse taal. Walgelijk slaat op slecht en niet op de persoon Schip.

23-04-2024 20:14

FysioPat020 +25582

Ik vond het wel duidelijk.

23-04-2024 20:36

robbertvd +2403

Aardappel

23-04-2024 21:41

Aram +17835

Er is zogezegd sprake van een KroesSchip.

23-04-2024 20:08

Zuid2 +2523

Bergwijn Brobbey Godts
--------------Taylor
------- Fitz-Jim Manssverk
Sosa Hato Kaplan Rensch
--------------- Rulli

23-04-2024 19:33

Ajaxsupporter02 +13814

Niks aan toe te voegen.

23-04-2024 19:44

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Zou zelf starten met Tahirovic en dan ergens in de tweede helft Fitz-Jim en Gaaei minuten geven. Dat verdienen beide jongens wel. Doe Fitz-Jim dan maar voor Mannsverk in de tweede helft, die pakt toch wel weer geel

23-04-2024 20:14

PuntNaarAchterSVP +5240

Punt naar achter svp

23-04-2024 20:25

willem1958 +8738

Het belangrijkste is dat de spelers de goede energie op het veld laten zien zoals tegen Twente in de tweede helft, je moet willen winnen.
Als ze dat doen in de laatste 4 wedstrijden dan pakken ze 4x3 punten maar als ze weer met zo'n instelling op het veld komen met inzet op 75% dan verspelen ze zomaar weer wat punten, ik hoop dat ze laten zien dat ze er voor willen gaan.
En als je ziet welke salarissen deze jongens verdienen dan is het eigenlijk gek dat ze soms maar half werk leveren, mentaliteit daar begint het mee en zeker als je wat minder kwaliteit hebt dan in andere jaren.

23-04-2024 19:28

mickey2602 +4740

Of na de 1-0 wegzakken of na de rust wegzakken.

23-04-2024 22:28

YugoVik +33028

Ti ta tovenaar borduurt elke wedstrijd op iets anders..

23-04-2024 19:26

thepower1990 +35726

Krijg je als je moet roeien met hele slechte roeispanen.
Roeispanen die ook nog eens 110 miljoen gekost hebben.

23-04-2024 19:27

YugoVik +33028

Hij bakt er helemaal niks van

23-04-2024 19:37

Belnaarhuis +4936

Ookal moeten we natuurlijk voor de lange termijn zsm terug naar 433, vind ik dit alsnog niet van visie getuigen het nu weer om te zetten obv een resultaat. Wat smachten we naar een bovengemiddelde trainer zeg

23-04-2024 19:22

80HD +1550

Nee de resultaten en het spel met die andere formatie was goed...

23-04-2024 19:29

Belnaarhuis +4936

Nergens betwijfel ik de overstap terug naar 433, wat we sowieso zsm moeten doen

24-04-2024 11:54

behangdelul +32486

Ons tactische genius gaat van te voren al even aankondigen wat ie gaat doen. Waarom zou je het ook als verrassing bewaren....man man man.

23-04-2024 19:21

Rolo +13590

Kom op zeg, we spelen tegen Excelsior niet tegen Real Madrid.

23-04-2024 19:24

behangdelul +32486

Is al lastig zat gebleken dit seizoen. Maar waarom uberhaupt?

23-04-2024 19:29

Rolo +13590

Zelfvertrouwen en chaos, daarom wrs.

23-04-2024 19:48

lonzelot +173

Hier stoor ik mij ook al langere tijd aan bij van het schip, ook dingen als van tevoren al zeggen dat bv. Bergwijn en godts x minuten kunnen spelen.

23-04-2024 19:24

Dutch Schaefer +6097

Niet te gek hè John

23-04-2024 19:18

FysioPat020 +25582

Louietje gaat Schip op het matje roepen. Oeps.

23-04-2024 19:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.