Van der Sar houdt opties open, Reiziger leidt vrijdag training

door Gino Haverkamp 405

Bron ESPN

Van der Sar houdt opties open, Reiziger leidt vrijdag training

door Gino Haverkamp 405

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Edwin van der Sar sluit niet uit dat er intern gezocht wordt naar een nieuwe hoofdcoach. Evenmin sluit hij uit dat een trainer van buitenaf wordt aangetrokken. Derhalve durft de CEO van Ajax niet te zeggen wie er zondag op de bank zit. Voor vrijdag neemt Michael Reiziger de honneurs waar tijdens de trainingen.

'We zijn ermee bezig', luiden de woorden van Van der Sar bij ESPN. Eerlijkshalve erkent de oud-doelman dat het gelijkspel (1-1) tegen FC Volendam. 'Je bent altijd met scenario's bezig en je kan niet alleen van punt A uitgaan. Ik zeg niet dat we extern kijken, maar beide opties liggen open.'

Vooralsnog heeft Michael Reizger de leiding over Ajax 1, samen met Richard Witschge. Zij leiden de training van morgen en Reiziger heeft ook de eindverantwoordelijkheid over Ajax als er voor zondag, wanneer Excelsior de tegenstander van dienst is, geen nieuwe coach is gevonden.

Wordt Peter Bosz nieuwe trainer van Ajax?

Van der Sar houdt letterlijk alle opties open. Niet alleen laat hij zich uit over of de nieuwe trainer al bij Ajax werkt of van buitenaf komt, ook de duur van het eventuele dienstverband staat niet vast. 'Het kan tot het einde van het seizoen zijn, maar ook voor daarna.' Van der Sar gaat in ieder geval niet op namen in. Ook niet op de suggestie dat Peter Bosz een eventuele kandidaat zou zijn. 'Je kan allerlei namen noemen, maar ik ga nu niet op namen in.'

Lees meer over:
Plaats reactie

PetrusKeizer +10739

Hij houdt de opties open. Hoelang deze keer, gewoon weer n jaartje doen?

27-01-2023 18:11

AjaxMiddelburg +2956

Als we niet voor een tijdelijke coach kiezen maar direct een coach voor de lange termijn zou ik gaan voor Van Bronckhorst. Heel veel namen die ik hier lees zijn volstrekt onrealistisch. Die komen niet naar de eredivisie en zijn topsalarissen gewend. Gio is realistisch, laat zijn ploegen verzorgd spelen, is empathisch en vrij. Met Bogarde en reiziger. O en zonder i-pads..

27-01-2023 11:03

MisterAFCA +6471

Jij bent af

27-01-2023 11:19

MarLuuk76 +3557

Het is wel toevallig dat Feyenoord nu voor de 2e keer kans maakt op een kampioenschap. Nu er voor de 2e keer een Feyenoorder aan het roer bij Ajax staat. Ik zou het maar niet jinxen.

27-01-2023 12:14

Ferd +38681

zo verzorgd speelde Feyenoord niet onder zijn bewind.

27-01-2023 13:01

Mundus +1246

Probleem zit echt veel dieper. We weten al twee maanden dat er met name een verdediger bij moet. We zijn een dikke week voor einde overschrijvingstermijn en er is nog niks gebeurd. Totale apathie en besluiteloosheid. De bezem door de hele organisatie !

27-01-2023 10:03

GGXIII +6516

Ik zeg probeer in de zomer Kompany aan te stellen. Zeer goed gedaan met Anderlecht ondanks een zeer matige selectie. Nu met goed voetbal bovenaan met Burnley. Buitenlandse coach die Nederlands spreekt en belangrijkste, hij is kaal!

27-01-2023 09:53

PetrusKeizer +10739

En als t echt moet kan hij in de kleedkamer flink tekeer gaan.

27-01-2023 18:13

michaellaudrup +4669

Neem nou een trainer met overwicht, anders gaan ze weer lopen aankloten.

27-01-2023 08:48

Richard.D +94

Tuchel, Zidane, Pochettino, Luis Henrique, Joachim Löw, Lampard, Peter Bosz...allemaal per direct beschikbaar 🤔
En Zidane past in het rijtje van kale batsen na FdB

27-01-2023 07:22

AjaxMiddelburg +2956

Wees realistisch, deze komen niet naar de eredivisie en zijn een salaris gewend op Engels niveau. Persoonlijk hoop ik dat ze tijd winnen door Louis dit jaar te laten afmaken . Hij krijgt bv Bergwijn wel weer aan het ballen. Daarbij kan hij de organisatie eens opschudden. Maar alleen het seizoen afmaken.

27-01-2023 10:26

Richard.D +94

Was ook alleen maar een opsomming van beschikbaarheid in topsegment van trainers....ik hoop dat Ajax eerst eens een knappe directeur voetbal en technische zaken vindt en aanstelt....trainer komt wel goed

28-01-2023 08:12

ArnoAjax +1705

Louis als technisch directeur en Bosz met Bogarde voor de groep?

27-01-2023 07:11

barry1988 +24096

Ik denk dat veel zou afhangen of de top kandidaten direct beschikbaar zijn of niet. Als die pas in de zomer willen instappen dan kun je ze alvast vastleggen. En Bosz tussenpaus/TD maken, waarbij hij het tot de zomer overneemt en daarna TD wordt.

27-01-2023 07:07

DaNaRWaL +4368

Bosz als TD lijkt me niet echt geschikt, was bij Feyenoord geen succes kan ik mij herinneren. Als trainer aanstellen en lekker voor 3 jaar vastleggen met zijn eigen gekozen assistenten

27-01-2023 10:19

TontoKarnaggel +42607

Nou, Heitinga dus, lieve jongen maar in niets de coach die we nodig hebben. We gaan dit seizoen nog winnen van excelsior, groningen en nog wat meer van dat werk, eindigen 3e en dat gaat genoeg zijn om na het seizoen te zeggen: "we gaan met Heitinga verder" want, kind van de club, kent de cultuur, spreekt de taal en meer van die dooddoeners. Pfffff, die lamstralen op kantoor leren het nooit.....

27-01-2023 07:06

OwenStevenDalberg +27711

Veel te laat, maar beter laat dan niet. Mooie bijvangst, einde beschermde status Tadic!

27-01-2023 07:05

4bier +31367

Van der Sar moet zelf ook

27-01-2023 07:05

fluwelenlinker +12033

Je moet nu al aan volgend seizoen durven denken. Niet meer de druk van het kampioenschap opleggen. Dus kies maar een trainer voor de langere termijn. Wat mij betreft moet je zo hoog mogelijk mikken. Ga voor Luis Enrique en Gabri als assistent!

27-01-2023 07:03

IndoorNinja +1858

Ik weet dus niet of ze die druk eraf kunnen halen omdat CL wel heel hard nodig is voor Ajax. Maar goed. Met deze selectie kun je veel meer. Het is maar 7 punten 😏

27-01-2023 07:08

Ajaxvooraltijdinmijnbloed +3701

Edwin OPEENS HEB JE HET
JE WORDT CONDUCTEUR

27-01-2023 06:40

Redrum +96361

Eerste reactie Schreuder na ontslag: " Ik ben absoluut nog strijdbaar. Er zit genoeg progressie in deze groep. Het gevoel dat ik dit nog om kan draaien leeft enorm. "

27-01-2023 06:25

AjaxFinest +3469

Heel snel Luis Enrique benaderen. Die weet perfect hoe het Ajax spel gespeeld word.

27-01-2023 06:24

NickOoms +2611

Die wordt niet benaderd

27-01-2023 06:30

Tuurajax +2511

Haal een tussenpaus of laat Michael en John het seizoen afmaken en probeer vervolgens Guardiola te halen als die klaar is bij City. Misschien wel eind dit seizoen al als ie eindelijk de Champions League wint met City

Dromen mag hè..

27-01-2023 06:24

Tuurajax +2511

quote: Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times

We zitten aan het begin van de laatste fase lads! Nu "even" een paar sterke mensen aan het roer zetten en we kunnen weer een paar goede jaren tegemoet zien.

27-01-2023 06:19

AjaxHoorn +32989

Toch wel erg bang voor Frank de Boer.

27-01-2023 06:10

GinoAFCA +15057

Ik denk het niet . Gallardo of luis Enrique zou mooi zijn. En ze wilden als ik het goed heb een buitenlandse trainer.

27-01-2023 06:13

AjaxHoorn +32989

Ja maar als ik kijk naar de visie hoe er gewerkt wordt is dat heel matig. Er is al een jaar geen TD. Alles gaat zo moeizaam. Ook in de jeugd. Gallardo of Enrique zou tof zijn, die Deense trainer idem. Maar ik verwacht gewoon weer besluiteloosheid en geklungel.

27-01-2023 06:16

Yeshyeshyall +11016

Dat zou, met alle respect voor hem, echt niet veel opschieten vrees ik

27-01-2023 07:51

Ferd +38681

niet bang zijn, en iets meer de media volgen. De Boer doet niets bij Ajax vanwege z'n fluitende schoonzoon. Die krijgt dan geen topwedstrijden meer. Dat is ook de reden waarom De Boer nee zei tegen een rol in de rvc

27-01-2023 13:04

AjaxHoorn +32989

Ik ben blij dat ik de media niet zo volg, maar dit is gerust stellend.

27-01-2023 13:15

Ajaxvooraltijdinmijnbloed +3701

ZAL EDWIN EEN KONIJN UIT ZIJN HOED TOVEREN?

27-01-2023 06:04

Ajax14AMS +25205

Als je nu Reiziger of Heitinga hoofdtrainer maakt heb je ze echt niet op een rijtje

27-01-2023 05:47

Aurelius1 +19736

Het seizoen is verloren dus kun je net zo goed een interim aanstellen, totdat er een TD is aangesteld. Anders krijg je weer een trainer die allerlei aankopen wil, terwijl het verleden heeft bewezen dat trainers zich niet tot nauwelijks met het aankoopbeleid moeten bemoeien.

27-01-2023 06:23

michaellaudrup +4669

Met dit tempo van Sar, heb je volgend seizoen nog steeds geen TD

27-01-2023 08:56

RepoocElad +9980

Net de persco van Sar teruggekeken op AT5. Drie conclusies:

1. We wisten het al maar Sar is totaal ongeschikt als AD. Hij zit daar zo ongemakkelijk, onrustig, defensief te zijn. Wekt de indruk zsm weer weg te willen en beantwoordt eigenlijk geen enkele vraag. De man is totaal geen leider en heeft volgens mij geen idee waar hij mee bezig is.

Dieptepunt is wel zijn antwoord op de vraag wat hij zichzelf verwijt: 'Wat verwijt ik mezelf, goeie vraag... ehhhhhh, nou....'. Hoe is het mogelijk dat hij daar geen antwoord op heeft? Je gaat naar die persco, dan weet je toch dat die vraag komt! Dan bereid je een goed antwoord voor! Maar niet Edwin, hoor. De vraag overvalt hem gewoon! Deze man verdrinkt in deze functie. Zelfs zo'n vraag pareren of er een zelfverzekerd, geoefend antwoord op geven kan hij niet.

En dan hoe hij reageert op een vraag van Verweij over waarom hij aangeeft zelf te blijven. Opnieuw is Sar duidelijk verrast, weet niet wat hij moet zeggen, en probeert krampachtig door te schakelen naar de volgende vraag.

De man had ook veel meer naar buiten moeten treden de laatste maanden, natuurlijk. Bijv, bij de situatie Blind. Als je ervoor kiest als directie om zo'n grote speler opeens te laten vertrekken, dan stap je voor de camera en leg je rustig uit waarom je daarvoor kiest, dat je veel respect hebt voor de speler, maar dat dit de beste oplossing is want blablabla. Maar Sar speelde verstoppertje.

2. Bosz wordt sowieso geen trainer. Sar zijn reactie op die vraag spreekt boekdelen.

3. We krijgen nu een trainer en nog geen TD. Omgekeerde wereld eigenlijk, en we zijn dus nog lang niet uit de problemen. Ajax is stuurloos, en er is geen nieuwe kapitein in zicht.


Ik heb heel veel respect voor de keeper van der Sar, maar hij zal echt op moeten stappen als directeur. Deze moeilijk uit zijn woorden komende, warrige, defensieve man heeft totaal geen visie, geen controle, geen idee, geen rust, geen leiderschapskwaliteiten. Ik hoop ontzettend dat de RvC ingrijpt en hem vervangt, maar ik heb er weinig vertrouwen in...

Zware tijden, ajacieden, maar we komen er wel weer bovenop. Want wij zijn Ajax, en Ajax komt altijd terug

27-01-2023 05:45

Aurelius1 +19736

Het viel allemaal wel mee. Ik ben erger gewend van Van der Sar.

27-01-2023 06:23

DeWijsneus +25813

Eens. Vond het zeer zeker meevallen. Vind het tijdstip wel opvallend, direct na de wedstrijd maar vond het een redelijke persconferentie.

27-01-2023 06:53

RepoocElad +9980

Als het meeviel omdat je erger gewend bent dan is dat toch een nog groter teken aan de wand? Leiders moeten er staan in moeilijke tijden. Iedereen kan AD zijn als Ajax Real vernedert in Bernabeu. Een echte directeur staat er als de club wankelt en biedt dan steun. Dat doet Sar totaal niet. En idd, toen Overmars zijn #metoo moment had, toen stond Sar nog erger te stuntelen voor de camera's. De man is ongeschikt en moet vervangen worden

27-01-2023 07:11

DarkChild +3451

Nou ja, dat hele geacteerde quasi amicale, maar ondertussen passief agressieve trucje van de naam van de journalist noemen in je antwoord: “nou Mike, je kan nu allemaal namen noemen” is vrij vermoeiend en bepaald niet directeur like. Vooral als je er als directeur weinig van bakt geeft het geen pas daar een beetje verheven in control te acteren.

27-01-2023 07:13

Caelintroy +1652

Volgende slactoffer is Edje? Ik zou me daar nu nog even niet druk om maken. Schreuder is weg, gelukkig. Sar hoeft nog niet persé weg van mij. Eerst maar een trainer

27-01-2023 08:16

RepoocElad +9980

Interimtrainer om het seizoen af te maken en dan op zoek naar een nieuwe AD en TD, wmb

27-01-2023 09:33

Caelintroy +1652

TD sowieso, AD weet ik nog niet. Ik kan dat niet goed beoordelen en al helemaal niet op basis van een persconferenties. Geen idee wat hij achter de schermen doet.

27-01-2023 10:08

Multi +33518

Zullen we gewoon eens een keer weer schakelen naar een buitenlander de enige Nederlander met kwaliteit is Bosz. Nou we weten dat Edje en hij niet goed samen gaan, dus dat zal hem niet worden. Dus schakel dan naar iemand anders.

Persoonlijk zie ik graag Kasper Hjulmand of Marcello Gallardo.

27-01-2023 05:45

Andronixos.c +8222

Er is al een plan dat indien Schreuder weggaat dat er een buitenlander zou komen

27-01-2023 05:54

godlike +3810

Wat een laffe ongemakkelijke reactie van Vd Sar. Altijd heel veel waardering gehad voor zijn status maar dit is de makkelijkste weg. Er wordt in de meeste interviews niets gezegd over het inkoopbeleid en de mensen die er voor kozen maar liefst de halve basis te verkopen. Natuurlijk is het ontslag van Schreuder en Kaltenbach een juiste keuze maar wel veel te makkelijk. De acties en verantwoordelijkheden van anderen is hier gemaskeerd.

27-01-2023 05:28

ProfessorX +19827

Heitinga moet nu nog niet willen er staat veel op het spel kan ook hem de kop kosten !

Ervaring is nodig desnoods Bosz .

Trouwens het valt wel op dat op Sar en Geelen na geen enkele Cruijff adept meer zit nergens ?!

27-01-2023 05:13

Mijnclub33x +10148

Er komt waarschijnlijk nu een tussenpaus en in het nieuwe seizoen halen ze Slot of Bosz

27-01-2023 05:10

JaapStam +137844

Tussenpauze heb je niks aan!!! We moeten nu; bij de 2 beste plekken komen bovenin!!!

27-01-2023 05:11

AFCAjax +17839

en wat eer zien terug te winnen in europa, eventueel een CL plek.

27-01-2023 05:25

JaapStam +137844

Precies!!!

27-01-2023 05:29

ProfessorX +19827

Ga nu voor Gallardo of anders Bielsa zijn echte Ajax producten met kennis laat ze meelopen en laat Reiziger het afmaken desnoods met Bosz dj en dan later in de RvC kan.

Haal Bogarde en Overmars terug !!!!

Vraag aan Litmanen of die een functie zie zitten in de jeugd switch 1 en mee traint met 1 en jong.

27-01-2023 05:10

KvD90 +1517

Achja, we lopen toch weer een puntje uit op onze concurrent,


GRONINGEN.

27-01-2023 05:09

JaapStam +137844

Bosz en Bogarde graag!!!

27-01-2023 05:07

Zonderbergwijngeenwijndal +6127

Nou voorlopig dus heitinga maar neem aub asap contact op met peter bosz. Je doet heitinga niet voor de leeuwen gooien in deze tering bende, laat hem lekker vlieguren maken als assistent van bosz…

27-01-2023 04:55

JaapStam +137844

Bosz en Bogarde voor de groep!!!

27-01-2023 04:26

wijzijndebeste123 +166578

Heitinga is t geworden, Japie. Zie Telegraaf

27-01-2023 04:32

JaapStam +137844

Van Alfred Schreuder naar Dick Schreuder!!!

27-01-2023 05:50

ajaxfanmarcel +1469

Ja Heitinga is naar voren geschoven mischien tijdelijk als trainer maar uiteindelijk als assistent denk ik

27-01-2023 06:15

mvdk +44600 moderator

Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Heitinga. Zegt vaak verstandige dingen en kent de jeugd goed.

27-01-2023 03:47

IRBaboon +6852

Nee! Niet opnieuw een lichtgewicht aanstellen. Dat zou idioot zijn.

27-01-2023 04:19

mvdk +44600 moderator

Het is als assistent, dus wat is dan het probleem?

27-01-2023 07:37

Spelvreugde +4659

Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme. Ajb niet Heitinga: te groen en weinig gogme.

27-01-2023 03:09

roodwit007 +14222

stapte als zevenjarig jochie binnen bij Ajax, debuteerde op zijn zeventiende en dook na een rijke carrière het trainersvak in. Dat hij goed ligt bij de Amsterdamse aanhang, is in tijden van crisis een bijkomend voordeel. zijn naam John

27-01-2023 03:00

PetrusKeizer +10739

Schip? 😂

27-01-2023 04:11

Mijnclub33x +10148

Nee joh, die is nog nergens gelaagd als trainer.

27-01-2023 05:08

PetrusKeizer +10739

Nee,neem dan Heitinga 😂

27-01-2023 05:46

superajax +11630

Gister moest Reiziger nog weg als assistent nu (nood) hoofdcoach.

27-01-2023 02:43

Mofson +8216

Mag bogarde nu ook terug of wat?

27-01-2023 02:20

Aurelius1 +19736

Nee. Van der Sar heeft hem ontslagen. Zo'n relatie is dan beschadigd, en dat komt niet goed.

27-01-2023 03:52

Henkjanklaas +20683

Vandaag aub Sar weg. Mocht Pier eerder aantreden in RvC mooi eerste klusje.

27-01-2023 04:37

Qifesh +24917

hij keek ineens zo wakker he die edwin.. wel vaker bij perco's

27-01-2023 02:12

Zlataninho +850

Bergwijn: begon sterk aan het seizoen met een aantal fraaie goals, maar inmiddels zit die op het niveau bakircioglu ( of nog minder)

Bassey: die jongen heeft er niet om gevraagd om 24 miljoen euro te kosten, kan niet met het prijskaartje om z'n nek omgaan. Maar in alle eerlijkheid heb ik op dit moment nog liever nick viergever in de basis staan dan bassey.

Sanchez: in alle opzichten een tegenpool vergeleken met mazraoui. Het enige waar hij een voldoende meescoort dit moment is om zijn long inhoud. Kristenen was in zijn ajax tijd 2 klasse beter dan sanchez.

Ocampos: de ocampos soap

Tegen mij zeiden ze vroeger altijd " je kunt altijd nog vuilnisman worden , dat kan iedereen"

Tegenwoordig zou men zeggen " je kunt altijd nog scout van ajax worden"

27-01-2023 02:10

Aurelius1 +19736

Bergwijn kun je afschrijven. Die heeft er geen zin meer in.

27-01-2023 03:50

ajaxcied4life +26111

Naaah, die speelde gisteren en afgelopen zondag toch behoorlijk. Afschrijven?

27-01-2023 04:31

arantes12345 +2321

Van Gaal zal als geen ander weten dit Ajax op de rails te zetten voor een tweede plek. Na dit seizoen lange termijn oplossing, Bosz is bekend maar buitenlandse trainer is ook interessant; zou Enrique willen? In ieder geval bogarde terughalen, mocht hij met Bosz een verdedigende balans vinden kan dat weleens een gouden zet worden.

27-01-2023 02:08

AJAXINMYHEART +22009

Heitinga

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Drama!

27-01-2023 01:59

Spelvreugde +4659

Mijn droom is wat Ozy eerder al opperde: Bosz als manager, met Keizer als veldtrainer. Daarboven dan wel een paar toppers als AD en technische man in de RvC.

27-01-2023 01:55

Snuggles +3314

Kampioenschap zeg ik is nog mogelijk

27-01-2023 01:54

Clubliefde34 +6275

Wim Jonk met Heitinga en Reiziger, en bogarde terug! Als ik Wim jonk over voetbal hoor praten die slaat zelden onzin uit. En kent de club als geen ander.

27-01-2023 01:49

nightgoat +31343

Edje gaat vandaag aan het ontbijt eens even heel goed nadenken over wat hij nu gaat doen...
wordt het gekleurde vruchten hageltjes op een wit bammetje zonder korstjes of tóch een snotterig zacht gekookt ei ?

27-01-2023 01:45

Golden Boy +3919

Ik ga voor een tussenpaus. Wel eentje die momenteel niks met de selectie te maken heeft. Daarna moet de eerste prioriteit een directeur voetbalzaken worden. Die zich vervolgens kan oriënteren op een nieuwe trainer en het lange termijnplan.

27-01-2023 01:42

Aurelius1 +19736

Er wordt waarschijnlijk een buitenlandse trainer aangetrokken.

27-01-2023 01:42

wijzijndebeste123 +166578

Waar haal je dit vandaan? Vd Sar zei tijdens de persconferentie dat er waarschijnlijk n interim wordt aangesteld. Dat lijkt me dan geen buitenlander.

27-01-2023 01:42

GNBL +90608 moderator

Verweij zei dat afgelopen maandag. Hij was er ook geen voorstander van uiteraard, want dan heeft hij sowieso een bron minder.

27-01-2023 01:44

wijzijndebeste123 +166578

Vd Sar zei tijdens de persconferentie dat er waarschijnlijk n interim wordt aangesteld. Dat lijkt me dan geen buitenlander. Vraag me ook af hoe Verweij hierop komt.

27-01-2023 01:45

Ozymandias +159568

Het een sluit het ander niet uit.

27-01-2023 01:47

wijzijndebeste123 +166578

N buitenlander als interim lijkt me toch niet erg waarschijnlijk. Of bedoel je n buitenlander die vanaf de zomer start?

27-01-2023 01:48

Aurelius1 +19736

Na de interim.

27-01-2023 03:47

Ajaxfan31183 +16391

En van de Sar heeft ook al gezegd dat er dus niemand meer bij komt. Aan de ene kant een verstandige keuze aangezien ze al voor een godsvermogen uitgeven gegeven waarvan twee spelers zoiezo een miskoop zijn. En aan de andere kant moet er wel iets bij kwa verdediging omdat bassey en Sanchez het gewoon niet zijn. Al denk ik dat de volgende wedstrijd gewoon wijndal in de basis staat. Het zal rulli , Rensch, Alvarez, timber, wijndal, Taylor, Berghuis , Kudus , Bergwijn, Tadic en conceicao zijn. En met dit elftal kan je gewoon iedere wedstrijd in de e.d. winnen en uiteraard zorgen dat we minimaal tweede worden dat puur voor plaatsing cl en dan van de zomer met de nieuwe trainer een nieuw elftal samenstellen en zorgen dat er tegen die tijd een td'er aangesteld is dat de rust ook weer terug kont

27-01-2023 01:29

Qifesh +24917

iedere trainer kan hiermee kampioen worden. Het is bijna onmogelijk om het niet te doen als je kijkt naar de rest. Alfred wilde dat record echt hier bij ons komen vestigen.

27-01-2023 02:02

Altijdindestraat +40396

Een trainer die niet ziet dat Kudus een potentiële wereldtopper op 10 is mag meteen een carrière switch overwegen.

27-01-2023 01:23

MichelBoerebach +29384

Daar valt over te twisten. Bovendien is hij over een week hoogstwaarschijnlijk vertrokken.

27-01-2023 01:26

Ozymandias +159568

Vraag één aan alle potentiele opvolgers: Op welke positie zet je Kudus.

27-01-2023 01:27

Qifesh +24917

rechtsbuiten natuurlijk. beter dan ikedia en babangida als ie het een beetje goed aanpakt, maar goed dan mag brobbey wel effe iets aan die kopballen doen jezus

27-01-2023 02:09

Cruijffiaann +2958

Een potentiële wereldtopper dribbelt niet in de as met z'n hoofd naar beneden.

27-01-2023 01:55

Henkjanklaas +20683

Zijn doelpunt gezien gisteren ?
Kijk eens naar de rest zeg, steekt hij met kop en schouders bovenuit. Alleen Timber, AlVarez en in mindere mate Rensch halen het niveau. De rest is zwaar ondermaats.

27-01-2023 04:45

kanye.w +4151

Als je alleen maar kijkt wat een speler kan aan de bal wellicht wel, wat je zonder bal doet is echter net zo belangrijk en hij lijkt dat maar niet te leren

27-01-2023 02:21

MichelBoerebach +29384

Als het Reiziger maar niet gaat worden.

27-01-2023 01:22

Spelverdeler +4662

Graag een keer gaan voor een buitenlandse trainer. In ieder geval niet aankomen zetten met F. de Boer.

27-01-2023 01:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.