Van den Boomen ziet Kaplan debuteren: 'Hij viel fantastisch in, groot compliment'

door NielsOpdam 138

Bron ESPN

Van den Boomen ziet Kaplan debuteren: 'Hij viel fantastisch in, groot compliment'

door NielsOpdam 138

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Branco van den Boomen maakt debutant Ahmetcan Kaplan een groot compliment na de uitwedstrijd tegen AZ. De Ajax-middenvelder vond de Turkse verdediger goed invallen. Verder spreekt Van den Boomen over de teleurstellende 2-0 nederlaag in Alkmaar. Door de verliespartij staat Ajax nu zes punten achter nummer vier AZ.

'Ik denk dat we in de beginfase matig voor de dag kwamen, waardoor we gelijk achter kwamen. Daarna hadden we wat meer grip en bereikten we wat meer mensen tussen de linies. Uiteindelijk hebben we te weinig gecreëerd en stond AZ goed compact. Het is een verdiende overwinning', concludeert Van den Boomen na een korte analyse.

De Amsterdammers speelden zondag in een ander systeem en dat vond Van den Boomen niet zo gek. 'Gezien de selectie die we vandaag hadden, dacht ik dat het wel goed bij de spelers paste. Ik denk dat we twee type backs hadden die in principe ideaal zijn voor deze positie. Ik was wel verrast, maar ik dacht dat het wel een goed plan was.'

'Kaplan viel fantastisch in, een groot compliment naar hem'

Na afloop krijgt Van den Boomen de vraag of er nog aanknopingspunten zijn voor de Amsterdamse club. 'Kaplan viel fantastisch in, een groot compliment naar hem. Voor de rest moeten we kijken hoe we verder gaan. We moeten volgende week trainen op dit systeem, of op een ander systeem. Dat gaan we zien', reageert de ervaren middenvelder op die vraag.

Van den Boomen speelde afgelopen donderdag 120 minuten op bezoek bij FK Bodø/Glimt. De Ajacied noemt dat 'wel zwaar', omdat het zijn eerste wedstrijd was na zijn lange blessure. 'Maar ik was vandaag fit genoeg om te starten. Ik heb een matige pot gespeeld, maar dat lag niet alleen aan het fysieke... Als we een hele fitte selectie hadden, had ik misschien zestig minuten gespeeld, maar dat was nou eenmaal niet zo. Ik ben blij dat ik weer kan spelen en Ajax kan presenteren.'

Lees meer over:
Plaats reactie

PetrusKeizer +10739

Heel normaal dat je Kaplan na zo'n zware blessure /lange tijd eruit eerst spelritme op laat doen bij Jong. Rare paniekreacties hier, en verwijten naar trainingstaf. Je weet ook niets vd medische rapporten en bijhouden stats fysieke toestand.

26-02-2024 16:23

Balgevoel +30857

Kaplan had al 693 minuten in de benen, verdeeld over 11 wedstrijden bij Jong. Tegen Groningen, Jong PSV en Dordrecht speelde hij de volle wedstrijd. Dus daar kun je wel mee starten, als je dat zou willen. Anders staan ze dat bij Jong ook niet toe.

26-02-2024 16:29

PetrusKeizer +10739

Sutalo en Sosa, opzoutuhhh

26-02-2024 16:14

KarimB +11548

Kaplan prima debuut. Maar de lat ligt echt intrinsiek zo laag bij onze selectie. Zien ze het zelf echt niet wat slecht, matig, prima, goed en fantastisch is. Echt laag zelf beeld. Kaplan speelde niet fantastisch kom op zeg. Hij speelde gewoon een goed.

De lat mag echt een stuk omhoog voor dat we dingen fantastisch gaan noemen

26-02-2024 13:00

Simpelishetmoeilijkst +25209

Kaplan nu laten staan met Hato. Dan moet de Kroatische International maar banken, en proberen een plaats te veroveren.

25-02-2024 22:50

WeirdAJAX +12194

Waar was je dan matig Branco?.

Kaplan.graag in de basis.vanaf nu.

25-02-2024 22:44

Dolblij +45073

Eens met Branco, Kaplan kwam er goed in. Hopelijk z.s.m. basis.

25-02-2024 21:35

YugoVik +33167

Van den boomen is een prima back up.. Mannsverk, henderson en Taylor word het middenveld..

25-02-2024 20:55

YRGI +32932

Weinig creativiteit dat middenveld.
Vond je Mannsverk zo geweldig dan? En Taylor is ook maar matig. Henderson balletje breed.

25-02-2024 21:54

YugoVik +33167

Vastigheden moeten we creëren

25-02-2024 21:55

Rob1976 +9483

Ik vind Branco een goede gast, zet zich maximaal in voor het team, stuurt het team aan waar hij kan en heeft een prachtig schot in de benen, maar zijn snelheid, wendbaarheid en algehele techniek vind ik niet zo top. Het is een bruikbare speler in een goed elftal, zoals Schöne dat ook was, laat ik het daarop houden.

25-02-2024 20:37

Ajax_026 +3057

Schone was veel meer dan dat ik heb nooit begrepen dat mensen hem zo lang onderschatte. Schone was ook de gene die de assist gaf tegen NEC en met een vrijtrap nog de lat raakte. Ik zou op dit moment liever Schone zien dan meeste van onze basis elf.

26-02-2024 04:35

Slang3 +45903

Beter in de opbouw dan Branco. Die moet de bal eerst 5x klaar leggen om vervolgens terug of op 70m afstand in te leveren. Nuttige speler als link tussen de middenveld en aanval. Maar dodelijk vlak voor de verdediging

25-02-2024 20:25

Ajax95Duivendrecht +24118

Echt een misdaad dat deze gozer zo lang heeft gebankt voor middelmaat als Martha, Sosa en Gaaei en de tegenvallende Sutalo.

25-02-2024 20:21

Godenzoon24 +15295

Geen vriendje van John denk ik!

26-02-2024 10:59

Henkje Netherlands +10195

Volgende wedstrijd zonder van t schip vertrekken

25-02-2024 20:15

JariLitmanen1995 +4807

Maandag taart Branco? Wel verdiend natuurlijk

25-02-2024 20:08

PaulEast +7877

Wat veel supporters wel zien ziet deze trainer niet. Kaplan is een aanwinst voor het centrum van de verdediging. We moeten echt stoppen met het dogma “Ajax jeugdspelers omdat het moet”. En misschien kunnen we ook beter stoppen met het experiment trainer van het schip. FC Twente supporters kunnen nog steeds niet geloven dat Ajax deze keuze heeft gemaakt maar zijn er natuurlijk niet rouwig om.

25-02-2024 20:05

JariLitmanen1995 +4807

Dat hele fabeltje van 40 jaar terug is achterhaald. De voetballerij heeft Ajax inmiddels 10 keer ingehaald

25-02-2024 20:09

NipeB +15793

Precies enorm eens. We hebben echt behoefte aan nieuwe impulsen. Wat wij talenten noemen zijn dat echt totaal niet als je ook talenten in andere landen ziet van dezelfde leeftijden. Ajax bakt er in de jeugdopleiding ook weinig van op toernooien. Totaal de boot gemist qua fitheid en fysiek en snelheid. Ook nog nooit gehoord allemaal van wisselen qua veld bezetting tijdens een wedstrijd. Het is traag, voorspelbaar en stroperig en totaal achterhaald voetbal.

25-02-2024 20:12

Johan4ever +10914

Jari...

´Dat hele fabeltje van 40 jaar terug is achterhaald.´

Dit fabeltje hoorden wij in de jaren 90 ook. Toen Ajax het kunstje v.d. jaren 70 dunnetjes over deed..😂

Oh ja en ook bijna in 2018/19..😇

25-02-2024 20:31

PaulEast +7877

Je stapt heel makkelijk over al die aankopen heen die het mogelijk maakte de aansluiting te vinden met de top. Wouters, Blind, Petterson, Litmanen, Finidi, Kanu, Tadic, Ericson, Schöne om er maar een paar te noemen.

25-02-2024 20:46

Godenzoon24 +15295

Ah de dingen die team Jonk er in hadden geslepen en ze weer volledig terug hebben gedraaid? Al valt mij ook het technische en creatieve enorm tegen in de jeugd!

26-02-2024 11:00

Godenzoon24 +15295

Die zijn van het grootste belang. Die ervaren jongens. Maar die ervaren jongens moeten dan wel een van zo niet de beste spelers in het elftal zijn. Dan hebben ze aanzien bij de jonkies. Niet enkel om de ervaring!

26-02-2024 11:02

GAjax31 +16098

Twente supporters begrepen ook niets van de keuze van Ajax om voor Schreuder te gaan..

26-02-2024 09:39

MokumsParadijs +2265

We gaan trainen op dit systeem. Of misschien toch op een ander systeem. Wie zal t zeggen…

25-02-2024 19:58

wijzijndebeste123 +163850

Kaplan is n echte.

Iedereen wijst verder weer spastisch naar Sutalo en Sosa. Maar Rensch en Hato maken minstens net zo veel fouten. Daar hoor je niemand over.

25-02-2024 19:54

eenAjaxfan +20328

Ik erger me steeds meer aan Rensch.
Die blijft laks verdedigen. Als je het al verdedigen mag noemen. Hato mag wat mij betreft even rust pakken, laat Kaplan maar op zijn plek staan.

25-02-2024 20:07

JoshuaSmits +9384

Mee eens. Toch wel heel bijzonder. Sutalo bij zijn oude club én bij het nationale team fantastisch en bij Ajax lukt het niet. Sosa in de Bundesliga één van de beste linksbacks, gelinkt aan grote clubs, en bij Ajax ook niet geweldig.

Je zou bijna gaan denken dat het aan de tactiek ligt...

25-02-2024 20:07

bremovic +2203

Maar sosa straat gewoon uit dat hij niet wil voetballen dus dan speel je altijd met 10 man als je hem opstelt , zou het seizoen met Hato op lb uitspelen

25-02-2024 20:10

wijzijndebeste123 +163850

Ik ook.
Rensch Sutalo Kaplan Hato

25-02-2024 20:23

Rolo +13699

Je vergelijkt een kroatisch international met een manneke van 17. Logisch dat Sutalo meer kritiek krijgt toch.

25-02-2024 20:11

PetrusKeizer +10739

O nee...niemand? 😂

26-02-2024 16:17

Benjiben +4427

Als je geen groote fout maakt in de Ajax defensie speel je al fantastisch, mensen zijn snel tevreden tegenwoordig.

25-02-2024 19:54

arigold +7859

Als Henderson terug is dan moet je daar gewoon Mannsverk naast zetten. Een voetballer die de haarlemmerolie zou moeten zijn. Een spelverdeler zoals Frenkie destijds.

Henderson, Vd Boomen en Tahirovic in één elftal is betonvoetval.

25-02-2024 19:52

Quincy.G +122

Kan gaaie nu weg blijven dan en kaplan er in laten

25-02-2024 19:45

NatteKrant +1776

Kaplan basis.
Mannsverk wil ik meer van zien.

Gaaei nooit meer opstellen.

25-02-2024 19:43

Artemio +31977

Eerst bij jezelf beginnen Branco.

25-02-2024 19:41

MichelBoerebach +29181

Wat was ie slecht, hè?

25-02-2024 19:51

Artemio +31977

Die kan het helemaal niet aan. Gewoon een bankzitter in een normaal Ajax.

25-02-2024 19:52

Ajaxfan31183 +16391

Toevallig vergeten dat hij van een blessuyafkom en dat schip hem te veel minuten laat maken????

25-02-2024 19:55

Artemio +31977

Hij heeft een goed rechterbeen. Alleen alles in één tempo. Zodra hij onder druk wordt gezet raakt hij de weg kwijt. Dat had Veerman in het begin ook, maar hij heeft zich ontwikkelt. Branco is 28 en zal niet veel beter meer worden.

25-02-2024 20:04

Dirk +7026

Mooi van-voor Kaplan , nu de rest nog

25-02-2024 19:41

leeke +10399

Was idd een lichtpuntje vandaag. Maar hij liet zich wel heel makkelijk passeren bij de 2-0..maar ook dat zal gaan veranderen als hij vaker gaat spelen (hoop ik)

25-02-2024 19:40

RickyAFCA +1896

Klopt , heb je Rensch zien staan bij de 2-0...

25-02-2024 19:43

leeke +10399

Ja hoor,was zoals wekelijks ook zeer slecht.Maar we gaan nou net doen dat Kaplan het is,helaas zal hij nog vaker fouten maken. Die jongen heeft gewoon nog tijd nodig,dus hoop ik dat hij bij het volgende foutje niet afgebrand wordt

25-02-2024 19:47

RickyAFCA +1896

Ach iets met een kinderhand.. speelt 60 minuten en dat is onze nieuwe Vertonghen. Neemt niet weg dat er wel iemand stond qua fysiek. Kopduelletje , ff een elleboog. Beetje een klootzak. Maar indd ook hij gaat fouten maken en dan is het weer 4de klasse niveau..

25-02-2024 21:33

RadheAjax2021 +17875

Kaplan heeft het verdienstelijk gedaan. We vergeten dat hij sinds hij van zijn blessure is terug gekomen in het 1e geen minuut had gemaakt. Valt ook genoeg te zeggen over het wisselbeleid van Schip en z’n manke staf.

Maar wat hij vandaag liet zien de ballen inspelen, verdedigend goed staan, ja dat gezeik met de tegendoelpunt stonden er ook 3 lucht te dekken dat die anus van Bommel de bal erin kon schieten.

Ik hoop dat Kaplan dit kan volhouden. Een verdediging met Rensch Kaplan Sutalo Hato is het proberen waard.

25-02-2024 19:37

linksbinnen +8143

Juist. Kaplan heeft een prima inspeelpass en durft die ook te geven. En verdedigend op een moment na echt uitstekend.

25-02-2024 20:11

JohnnyDoodle +2589

Mooi dat hij dit zo benadrukt. Voor mij was dit ook echt het enige lichtpuntje vandaag.

Van den Boomen opstellen heeft alleen zin als hij daadwerkelijk het spel kan verplaatsen. Hij moet opties hebben. Met alleen Brobbey op een eiland voorin heb je helemaal niets aan Branco. Net als tegen Bodo… daar kan hij niets aan doen. Hij kan 1 ding exceptioneel goed; gebruik hem in zijn kracht.

25-02-2024 19:35

DEELM +11891

Bij Toulouse had hij een persoonlijke bodyguard in de persoon van Spiering. Die heeft hij bij Ajax niet en daarom heeft hij niet invloed op 't spel zoals bij Toulouse.

25-02-2024 19:41

NwankwoTita +1928

Helaas laat data dat niet zien..

25-02-2024 20:06

Knalpot +3613

Daarom had er ook met Akpom begonnen moeten worden met Goes en Bazoer lagen daar zeker mogelijkheden om onze spitsen aan te spelen en vandaaruit wachten op aansluiting, nu stonden zowel Brobs, Taylor als Hlynson allemaal op een eiland.

25-02-2024 20:19

JanBiesbos +29051

Mansverk ook maar laat nu het eens een keer vanaf de start zien en hou dat niveau eens vast een paar wedstrijden

25-02-2024 19:34

gwn_rj +3057

Eens deed het een stuk beter dan tahirovic....

25-02-2024 19:40

DEELM +11891

Hoe speelde Mannsverk?

25-02-2024 19:41

JanBiesbos +29051

Goed beter comfortabel aan de bal net als kaplan

26-02-2024 02:07

Nr.10 +111100

Kaplan was al goed in Jong en liet nu duidelijk zien dat hij een toevoeging aan het eerste. Goed positie kiezen, kordaat aangrijpen, rust aan de bal, goede passing, goede uitstraling en hij kan ook nog koppen.

25-02-2024 19:32

JanBiesbos +29051

Nou dat laatste een verademing

25-02-2024 19:35

Danielson +50330

Ja. Maar bij die 2-0 moet hij wel beter verdedigen.

25-02-2024 19:38

debarbaar +8250

Laten we het zo zeggen. Van 't Schip en zijn assistent hadden het niet gezien. Ze hebben Kaplan weken genegeerd. Als je zoals Schip bijna het record in handen hebt van de trainer met de meest gebruikte spelers in een seizoen (34) en je volgende week het record kan overnemen van FC Groningen dan schiet je ook weleens raak. Maar Schip kennende zal Kaplan volgende week wel weer in jong staan of op een positie die de zijne niet is.

25-02-2024 19:30

LukaLitmanen +82019

Branco ook slecht helaas

Alleen Hato Hlynsson waren nóg slechter

25-02-2024 19:30

JanBiesbos +29051

Ranco zakte weer af maar na mansverk en kaplan ging het beter

25-02-2024 19:35

komopajax777 +13234

Hato was niet slecht maar ook niet top en dat is logisch voor een 17 jarige die al veel te lang de kar moet trekken.Gelukkig diende Kaplan zich vandaag aan.

25-02-2024 19:36

Heldhaftig +11456

In de zomer gewoon al die 'topaankopen' de laan uit sturen. Kaplan > Sutalo

25-02-2024 19:27

KomOpAjaxJeKuntHet +1971

Een kinderhand is snel gevuld.

25-02-2024 19:26

DEELM +11891

Je moet wat

25-02-2024 19:43

Rockanje23 +37045

Kaplan liet zich wel heel simpel uitspelen bij de 2e AZ goal. Hij is niet erg wendbaar. Wel goed als ouderwetse voorstopper in lijf aan lijf duels met grote, sterke spitsen.

25-02-2024 19:26

komopajax777 +13234

Nou simpel uitspelen?Hij verloor in tweede instantie op de vierkante meter en dat kan gewoon gebeuren in een wedstrijd.En zo simpel werd hij niet uitgespeeld.Leermoment voor hem als debutant die lang geblesseerd was.Eindelijk weer echte kwaliteit ingekocht door Overmars nog....

25-02-2024 19:29

Rockanje23 +37045

Overmars ? Nee, die was toen al een half jaar weg. De verguisde zaakwaarnemer van Tadic heeft hem binnen gebracht.

25-02-2024 19:31

Bjornisajaxcied +578

Helemaal niet Overmars had hem al tijd op het oog ..

25-02-2024 19:38

DEELM +11891

Sommigen gebruiken alles om dickpic Marc nog een veer in z'n reet te douwen.

25-02-2024 19:44

Rockanje23 +37045

Mij niet bekend. Wel dat Overmars Bergwijn, Brobbey en Wijndal op zijn lijstje had.
Wat is je bron mbt Kaplan ?

25-02-2024 19:45

AFCAjaxMidNineties +12740

Enige lichtpunt vandaag. Kaplan.

25-02-2024 19:25

komopajax777 +13234

Mannsverk was ook een lichtpunt.Hij is veel wendbaarder dan Tahirovic en fysiek sterk.En meer voorwaarts gericht.

25-02-2024 19:30

AFCAjaxMidNineties +12740

Ja lijkt wat volwassener te spelen.

25-02-2024 19:44

NeeI +107740

Kaplan moet blijven staan. Toewerken naar een vaste basisplaats voor volgend seizoen. Wie er naast staat, interesseert me niet eens zoveel. Allemaal zachte eitjes. En maak nu eens gebruik van Fitz-Jim. Al dan niet op rechtsback.

25-02-2024 19:24

KomOpAjaxJeKuntHet +1971

Fitz Jim stond bij Excelsior nieteens in de basis...

25-02-2024 19:26

Pauw +2225

Frenkie de Jong stond bij Willem II niet eens in de basis

25-02-2024 19:38

UwSchipper +5610

Frenkie heeft bij Real Madrid ook nooit in de basis gestaan.

25-02-2024 19:41

KomOpAjaxJeKuntHet +1971

Oja Fitz Jim heeft met zoveel potentie

25-02-2024 20:14

thtbk +271

Nieuw centraal duo: Kaplan en Hato. Maar van het Schip is zo eigenwijs mannetje. Hoop dat hij snel vertrekt.

25-02-2024 19:23

ReconditeNL +6480

2 linksbenige spelers centraal gaat niet gebeuren. Denk eerder Hato linksback en Kaplan sutalo centraal.

25-02-2024 19:26

NickOoms +2609

Kan nu al niet wachten

25-02-2024 19:28

thtbk +271

Liever met 2 linksbenig verdedigers dan met Sutalo achterin. Hij valt keer op keer door de mand.

25-02-2024 19:28

JohnnyDoodle +2589

Kaplan is praktisch tweebenig. Zijn passing met rechts is beter dan de passing van Sutalo met rechts.

25-02-2024 19:31

Ajaxlee +5560

Liever 2 linksbenige centraal dan een centrale verdediger die niet eens weet wel been zijn sterkste been is. Als ik Sutalo zie voetballen vraag ik me echt af of wij het allemaal verkeerd hebben gezien of dat hij ons nu gwn voor de gek houdt

25-02-2024 19:36

Holleblok +859

Sutalo heeft 2 linkerbenen, dat wil je al helemaal niet.

25-02-2024 20:00

komopajax777 +13234

Sutalo verdient ook nog de kans om te groeien.Hij speelde niet slecht vandaag, maar had wel een paar mindere momenten.Dus Sutalo-Kaplan en Hato sowieso achterin.

25-02-2024 19:32

JohnnyDoodle +2589

Hoeveel kansen wil je hem geven? Het zou voor hem juist goed zijn even op de bank te zitten. Spanning eraf. Wie weet verrast hij ons volgend seizoen, als hij weer een beetje kan ademhalen.

25-02-2024 19:38

VluggeJaapie +2044

Net zoveel als bv Rensch...

25-02-2024 20:08

peterVKV +6450

Toch hoop ik dat we doorgaan met dit 3-4-2-1 systeem. Je kan wel in een depressie raken, maar we misten vandaag de 3 meest ervaren spelers. Verder zie ik de wedstrijden al een tijdje als selectie wedstrijden voor volgend seizoen.
Met Kaplan er nu bij zijn de 3 achterin weer sterker. Moet toch goed zijn met Hato-Kaplan-Sutalo. GAaie vandaag definitief afgevallen net als Martha en Forbs vorige week (tenzij Forbs kan worden omgeschoold tot wingback). Volgende zal Hlynsson zijn. In Sosa heb ik nog wel vertrouwen in deze opstelling. Met Henderson en Boomen heb je in principe een sterk centraal middenveld. De buitenspelers zijn veranderd in binnenspelers schuin achter Brobbey. Als ze fit zijn kunnen Bergwijn en Brobbey die rol vervullen. Taylor ook een optie daar. Hlynsson dus niet. Op die posities moet duidelijk wel nog wat klasse bij

25-02-2024 19:23

Tadic020 +1888

Die moet blijven staan maar het is toch al een verloren seizoen

25-02-2024 19:23

Sterretje73 +5238

Dit seizoen is over en uit...jammer dat het nog zo lang moet duren. Maar goed...invallen in dit kauuteee elftal is natuurlijk niet erg makkelijk en zeker niet op dat moment. Kaplan is een aanwinst maar er zijn teveel koekebakkers om het echt leuk te maken. Schoon schip einde seizoen en weer vanaf nul beginnen...

25-02-2024 19:19

shota99 +1081

Onze nieuwe verlosser. Volgende week weer iemand anders :)

25-02-2024 19:16

Maxwell_5 +6977

Onze captain! Oh nee wacht dat was Henderson…

25-02-2024 19:19

eros +4790

Rensh-Kaplan/Hato-Sosa

Mansverk/vd Boomen
Hlynsson

Berghuis-Brobey-Bergwijn

25-02-2024 19:16

MVG +16469

Sosa Nee!!!
Van de Boomen Nee!!!
Hlynsson Nee!!!

25-02-2024 19:17

PuntNaarAchterSVP +5267

Alsof je een klein kind hoort dat in de 'nee ' fase zit

25-02-2024 19:22

WijZijnAjaxAmsterdam +11630

Hlysson wat mensen hier ook in zien geen idee wat een slappe zak is dat ook.

25-02-2024 19:17

SpursAjax +6688

Iedereen die Jong Ajax volgt roept dit al weken!! Eindelijk voetbal van achteruit en staat verdedigend zijn mannetje!

25-02-2024 19:15

JoshuaSmits +9384

Branco viel vandaag, maar ook donderdag ook erg tegen, zeg. Naast zijn fantastisch trap heeft jij eigenlijk ook vrij weinig.

25-02-2024 19:13

Josey Wales +11667

Die bied zich vaker aan dan toppertje Taylor.

25-02-2024 19:19

JoshuaSmits +9384

Taylor speelde ook op een andere positie, als één van de aanvallende spelers, vlak achter Brobbey. Een totaal andere rol dus. Pas einde wedstrijd speelde hij iets verder terug.

Daarnaast speelde Taylor vandaag beter dan Branco, maarja, pispaaltje van AS, hè?

25-02-2024 19:23

Josey Wales +11667

Ja weer vele duels gewonnen , verschillende assists en kansen gecreeerd ,hij was fantastisch.

25-02-2024 19:26

JoshuaSmits +9384

Beter lezen. 🤡

25-02-2024 19:29

komopajax777 +13234

Branco is altijd aanwezig in een wedstrijd en heeft persoonlijkheid.Hij is altijd aanspeelbaar en verdeelt het spel meestal goed.Hij is er lang uit geweest en heeft logischerwijs nog niet de grote vorm.

25-02-2024 19:40

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25382

Overdrijven is ook een vak

25-02-2024 19:13

Cruijff48 +31

Laatste zin vd Boomen: en Ajax kan presteren...

Hij zegt alleen niet wanneer onze mannen gaan presteren.

25-02-2024 19:13

Dusbaba +15370

Presenteren

25-02-2024 19:25

Yaeron +6379

Gezien de selectie die we vandaag hadden, dacht ik dat het wel goed bij de spelers paste. Ik denk dat we twee type backs hadden die in principe ideaal zijn voor deze positie.

Precies wat Mislintat voor ogen had maar deze spelers zijn het niet. Verkopen en je verlies in de zomer pakken.

25-02-2024 19:13

Tommyshelby +128872

Kaplan is een blijvertje. Dat is weer een puzzelstukje. Groot talent.

Ramaj, Hato, Hendo en Brobbey er ook bij. Dan heb je nog 6 man nodig.

25-02-2024 19:11

xstaniox +15097

Dat puzzelstukje had 2 maanden geleden al gelegd moeten worden.

25-02-2024 19:15

Tommyshelby +128872

Schip is een beetje traag van begrip.

25-02-2024 19:16

xstaniox +15097

Dat is te merken.
Zie hem overigens nog wel denken dat het puzzelstukje niet past en hem er dan weer uit halen

25-02-2024 19:17

Biss +10108

We hebben toch Hato op die positie(?)

25-02-2024 19:22

xstaniox +15097

Kaplan kan LCV en RCV

25-02-2024 19:32

frank1977 +767

Mannsverk mag ook wel in dat rijtje.

25-02-2024 19:16

Tommyshelby +128872

Nog te vroeg. 5 potjes afwachten. Kaplan laat het al maanden zien iig.

25-02-2024 19:19

Bjorn.G71 +414

Beginfase??? Hele wedstrijd lieten jullie weer niks zien gvd

25-02-2024 19:11

Marloes3011 +348

Kaplan speelde goed, nu voortaan Hato en Kaplan achterin.
Ik denk dat dan zeker goede koppel heb achterin.

25-02-2024 19:11

eenAjaxfan +20328

Hato even rust geven is ook een optie... Laatste tijd wat foutjes en/of wat ongelukkig. Is geen schande dat het bij hem nu ook wat minder gaat. Hij hoort nog steeds bij de betere.

25-02-2024 19:14

wijzijndebeste123 +163850

Hato was voor de zoveelste keer waardeloos.

25-02-2024 19:15

ReconditeNL +6480

Alleen zijn ze allebei linksbenig dus ik kan me niet voorstellen dat ze een duo zullen gaan vormen. Denk eerder dat Hato weer op LB gezet zal worden als Kaplan erin komt.

25-02-2024 19:17

Nummer8 +835

Echt complimenten voor dit team. Zo hard gestreden.


Wat een gelul. Tyf toch op allemaal en schaam je dood. Wij schamen ons al een jaar dood op ons werk, op onze school, op de voetbalclub, in de kroeg en in het stadion

25-02-2024 19:11

Nummer 9 +1204

Benieuwd wat voor een systeem Jonny volgende week weer uit z’n hoge hoed tovert ..🙄

25-02-2024 19:11

MVG +16469

Leuk voor Kaplan, maar wat was die van den Boomen ontzettend matig.

25-02-2024 19:10

jo1 +4584

Wie heeft vd Boomen gehaald?

25-02-2024 19:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.