Ten Hag verwacht 'verrassingen' op transfermarkt

door Bart Veenstra 33

Ten Hag verwacht 'verrassingen' op transfermarkt

door Bart Veenstra 33

Laatst geüpdatet

De supporters van Ajax lijken hun borst nat te kunnen maken deze zomer. Ajax-trainer Erik ten Hag sluit namelijk niet uit dat de Amsterdamse club in de komende zomerse transferperiode weer gaat verrassen met aankopen van het niveau Dusan Tadic en Daley Blind.

Frenkie de Jong vertrekt sowieso naar FC Barcelona en ook Matthijs de Ligt en Hakim Ziyech lijken te vertrekken. Ten Hag geeft in een groot interview met Voetbal International aan dat het 'afwachten' is, maar wel een 'realistische inschatting'. Bang voor een leegloop is Ten Hag niet, al vindt hij wel dat je overal rekening mee moet houden. Haast iedere speler van Ajax blonk dit seizoen uit. 'Neem Dusan Tadic. Wat een jaar heeft hij gehad. Zo goed, zo belangrijk, zo'n hoog rendement. Als je me vraagt: voor welke speler ben je bang dat hij wordt weggekaapt? Dan noem ik zijn naam.'

Ten Hag ziet echter dat veel spelers het enorm naar hun zin hebben bij Ajax en om die reden verwacht hij geen leegloop. 'Dat blijkt ook wel uit de toezeggingen van Andre Onana en Nicolás Tagliafico sowieso nog een seizoen trouw te blijven aan de club', aldus de trainer, die de grootste uitdaging ziet liggen in de vervanging van Matthijs de Ligt. 'Als hij weggaat. Met Lisandro Magallán hebben we al wel een centrale verdediger gehaald.'

Ook voor andere posities zal vervanging gevonden moeten worden. Zo werd Razvan Marin al als middenvelder gehaald en zou David Neres op de plek van Ziyech kunnen spelen. 'Maar hij vult dat wel heel anders in. Hakim is een echte spelverdeler, zo'n type heb je nodig in je ploeg, en die zul je dan moeten gaan zoeken.'

Verrassen op transfermarkt

De naam van Martin Ödegaard wordt geregeld genoemd, maar Ten Hag wil niet al te veel ingaan op namen. Wel geeft hij toe dat de club weer kan verrassen met spelers van het kaliber Tadic en Blind. 'Dat verwacht ik wel. We zijn op de achtergrond alweer druk bezig, en willen ook komende zomer de selectie versterken. De lijntjes liggen uit, alleen is het nog te vroeg daar concreet op in te gaan. De komst van een speler hangt soms van zoveel factoren af. Neem Razvan Marin. Bij hem waren we bijvoorbeeld echt net op tijd, anders was hij naar een grotere competitie dan de Eredivisie vertrokken.’

Lees meer over:
Plaats reactie

Cupmetgroteoren +5

Waarom moet er plots met miljoenen worden gesmeten terwijl Ajax nauwelijks 15 miljoen uitgaf in het jaar dat ze de EL finale haalden? Nu moet er plots 35 miljoen voor Bergwijn worden uitgegeven, 2 x zoveel als de duurste transfer (blind). Hou het geld in eigen zak, investeer verder in de jeugd en wacht tot er binnen 5 jaar weer een toplichting doorkomt.

17-05-2019 00:07

DeMeervanweleer +7562

Fosu Mensah zou ik een goeie vinden voor RCV. Ik hoop op die Martinez wat ik er van gezien heb, verder Zou ik in Odegaard een creatieve optie erbij op het middenveld, wel goed vinden Marin/Van de Beek en Blind zijn een beetje veel van hetzelfde. Voorin ligt de grootste behoefte. Minimaal 2 buitenspelers denk ik. Vargas, Anthony bijvoorbeeld, technische, snelle spelers die ook kunnen scoren.
Vanuit Jong stromen door : Timber, Traore, Lang en Gravenberch. De Wit zie ik het niet heel erg in zitten en Ekkelenkamp twijfel ik over.

16-05-2019 20:11

Minsc +1518

Fosu Mensah is dus gewoon drie keer niks, absoluut niet goed genoeg voor dit Ajax.

16-05-2019 21:04

MarcelvTol1971 +15287

Er zijn spitsen zat dus Zlatan zal helaas niet gaan denk ik maar zou wel heel gaaf zijn, al is het maar voor een jaartje. Alhoewel, uit bij VVV op dat kutveld, dat wil je zo iemand ook niet aandoen.
Vertonghen of Alderwereld is zeer welkom, als de Ligt vertrekt.

16-05-2019 19:00

MichelAngelo66 +22151

Ben ook erg benieuwd hoe ze vertrek van Frenkie opvangen. Hij scoorde erg weinig, maar was wel erg bepalend voor de snelheid van de wedstrijd en de manier van spelen. Dat moeten ze niet veel veranderen.

16-05-2019 18:42

Rentokill +4602

Breaking: "Mbappe wil een jaar in de leer bij Ajax".

16-05-2019 13:47

mgtow +22318

Eerst beginnen als parkeerwachter.

16-05-2019 14:28

vincent_DV +107

Ik zie veel reacties waarin veelal Nederlanders of ex spelers worden genoemd. Ook overmars gaf aan heel erg naar Nederlandse spelers te kijken. Ik vind dat een heel nobele gedachten en in principe ook goed. Ook zou ik in verhouding meer willen betalen voor Nederlanders bij een gelijk niveau. Alleen moet Ajax daar niet in doorslaan in mijn ogen.

Ik ben helemaal voor Bergwijn, daar niet van, alleen voor bijvoorbeeld 35 miljoen had je een goede opvolger van Ziyech( een creatieveling) én een snelle buitenspeler met diepgang. Wat kan je dan beter doen? Ik vind dat best een lastige.

Ook vind ik het beperkt om te zeggen; we zoeken een CV en dan doen we maar Vertonghen of Alderweireld. Je hebt toch ook gewoon andere ervaren centrale verdedigers op de wereld die voor Ajax willen spelen? Zelfde verhaal met Propper. Ik wil helemaal niet zeggen dat ik tegen die spelers ben, integendeel. Ik vind alleen dat Ajax(mochten ze zo beredeneren) zich wel heel erg beperkt hiermee.

16-05-2019 12:40

DJPostma +3981

Al zou dit ook kunnen:

Onana
Mazraoui/Veltman - Schuurs - Vertonghen - Tagliafico
Mazraoui/Marin - Blind
Ödegaard - Van de Beek - Bergwijn
Tadic

K) Scherpen, Kotarski
V) Veltman, Fosu-Mensah, Magallan, Pierie, Martinez, Sinkgraven
M) Mazraoui/Marin, Schöne, Eiting, Gravenberch, Lang
A) Huntelaar, Dolberg, Traoré, Bandé, Danilo

16-05-2019 12:05

DJPostma +3981

Ik hoor weinig mensen over Koopmeiners en Til. Met alle respect, maar ik vind niet dat we nog een jaar de CL in kunnen gaan met Ekkelenkamp en De Wit op de bank.

Ervan uitgaande dat naast Frenkie ook De Ligt, Hakim en Neres vertrekken, zou het raadzaam zijn om flink (eveneens in de breedte) te investeren:

- Fosu-Mensah (omdat ie zowel RB als CV kan)
- Martinez
- Koopmeiners
- Til/Pröpper
- Ödegaard
- Bergwijn

Onana
Mazraoui/Veltman - TFM/Schuurs - Blind - Tagliafico
Mazraoui/Marin - V.d.Beek - Koopmeiners
Ödegaard - Tadic - Bergwijn

16-05-2019 11:59

BrandjeXL +81

Aub geen subtoppers meer halen van Az. Daar moeten we toch van geleerd hebben zou je denken. Bergwijn is de enige directe versterking voor Ajax die er in Nederland rond loopt.

16-05-2019 12:06

Ozymandias +159568

Fosu-Mensah is ongeschikt als rechtsback. Hij wordt daar in Engeland neergezet omdat niemand de speeltijdtijd in hem wil investeren om hem verdedigend positioneel beter te maken zodat hij centraal kan spelen maar op rechtsback voelt hij zich duidelijk niet thuis. Fosu-Mensah is een ongelofelijk talentvolle centrale verdediger die te lang niet centraal achterin heeft gespeeld (in de jeugdopleiding van United speelde hij vooral als verdedigende middenvelder en sinds die periode heeft hij vooral als rechtsback gespeeld) en daardoor zich niet heeft verder kunnen ontwikkelen als centrale verdediger. Hij moet naar een club die hem het vertrouwen geeft en speeltijdtijd als centrale verdediger in hem durft te investeren.

16-05-2019 14:23

Minsc +1518

Ja, Feyenoord zou een hele mooie club voor hem zijn. Of AZ.

16-05-2019 21:07

ajax1roy +106

Bertrand traore geen optie
Of speelt die nog op huurbasis

16-05-2019 11:56

Nosky +1032

Volgens mij is hij door Lyon gekocht toen.
Geen idee of hij daar veel speelt?
Zou op zich wel betaalbaar moeten zijn.

16-05-2019 11:58

ajax1roy +106

Ik zag afkoopsom van 10 miljoen

Geen idee of dat waar is.

16-05-2019 11:59

Jelle2500 +0

Is gekocht door Lyon.
Heerlijke speler maar mist echt heel heel veel kansen

16-05-2019 12:24

ajax1roy +106

Oké zag afkoopsom van 10 miljoen
Vandaar

16-05-2019 12:27

GorillaBiscuits +0

Geldt voor vd Beek en Ziyech ook ;-)

16-05-2019 12:44

Rentokill +4602

Vind ik een goeie optie. 10 Miljoen is redelijk voor hem. Hij speelt niet veel bij Lyon. En bij Ajax vond ik m heel goed in het jaar dat we de finale EL haalden.

16-05-2019 13:02

Ferd +38311

Hij was één op de vier wedstrijden goed.

16-05-2019 13:39

Hollister +12559

Vanaken, voetballer van het jaar in Belgie kost 10 miljoen is ook een hele goede versterking

16-05-2019 11:49

18AJAX81 +0

Ik zie dat je 2 minnetjes hebt. Snap niet goed waarom. Vind het een goede voetballer die bij Ajax nog veel verder zou kunnen groeien. Imo beter dan marin.

16-05-2019 12:48

ghouleseddik +0

Pak de selectie van 2016/17 erbij en kijk hoeveel er veranderd is in twee jaar tijd. Van de basis Sanchez, Klaassen, Younes en Traoré weg. Veltman en Sinkgraven lang afwezig. Daarachter o.a. Tete, Viergever, Riedewald, Kluivert... Bazoer en El Ghazi die tussentijds vertrokken. Ook dat zouden we niet kunnen opvangen. Is wel gelukt.

Ik ben ervan overtuigd dat als we 60-70% van de basis intact houden, Ten Hag er wel een succesvolle doorstart mee kan maken.

16-05-2019 11:49

Nosky +1032

Wel als de er directe versterkingen komen voor de vertrekkende spelers. Dus van een kaliber Verthongen bijvoorbeeld.

16-05-2019 11:57

Nosky +1032

Ik zeg dat aankomend seizoen het jaar van 'de grote terugkeer' is:

Onana
Nous, Toby, Jan, Nico
Van de Beek, Blind, Marin
Neres, Zlatan, Suarez.

Dan moeten we die voorronde CL wel doorkomen denk ik..

16-05-2019 11:46

Nosky +1032

Is natuurlijk ook met een knipoog he..

Al denk ik dat Zlatan nog niet eens een hele gekke gedachte is. Is een onberekenbaar type denk ik wat dat betreft en was toch ook weer lovend over Ajax onlangs. Heeft een tijd geleden nog weleens met een knipoog geflirt met een mogelijke terugkeer, dus heeft dat in zekere zin dan ook in zijn hoofd zitten.

Probleem met dergelijke spelers is, of het bevordelijk is voor het team an sich. Je ziet het bij Juve met Ronaldo ook. Hij brengt dan wel een lading goals in het laatje, de rest wordt er niet beter van.

16-05-2019 12:01

Gewoon Gijs +18319

Ik denk dat hij op Bergwijn doelt en Propper. Van mij mogen het ook Depay en Vertonghen zijn.

16-05-2019 11:44

de_pitbull +0

Haal Sanchez maar terug. Die zit daar toch alleen maar op de bank.

16-05-2019 11:32

JCr14 +453

Suarez en Modric

16-05-2019 11:28

soewares +2502

Luis Suarez en Jantje Vertonghen. Kom maar.

16-05-2019 11:19

Ajax114 +1706

Ten Hag, als je Fosu Mensah en Propper bedoelt , laat dan maar. Als het Alderweireld of Vertongen is, dan is het prima .

16-05-2019 11:15

Web +178830

Propper is een hele goede aan winst voor Ajax
Odegaard opvolger Ziyech
Verthongen zou mooi zijn.

16-05-2019 11:38

JariHeijden +5590

Pröpper is echt een goede speler idd. Kan prima op het middenveld spelen (op de posities De Jong en Schöne). Dat hij een PSV verleden heeft, boeit mij totaal niet.

16-05-2019 11:43

Web +178830

Zo is het, interesseert mij ook niets.
Angelino zou ik heel graag zien als Tagliafico volgend seizoen vertrekt
Ook een PSV speler

16-05-2019 11:45

DerOpenDerOver +14

Alles zetten op Odegaard en Sam Lammers.
En een goede verdediger (als de Ligt weggaat).

16-05-2019 11:14

ram +7283

Lammers... Waarom dat dan?
Komend jaar hebben we Tadic en Huntelaar (ik zou Dolberg verhuren). En daarachter zitten talenten als Traore, Sierhuis, Danilo en eventueel Bande. Volgens mij is Lammers niet veel beter dan Traore en Sierhuis. Maar ik moet toegeven dat ik Lammers niet door en door ken. Misschien zijn onze jongens wel grotere talenten (vooral Traore).

Odegaard zou wel een leuke aankoop zijn al heb ik ook van hem niet héél veel gezien. Maar de potentie is er zeker. Ik vraag me alleen af of hij voldoende power/drive/mentaliteit heeft om te slagen bij ons; vooral in de grote wedstrijden.

16-05-2019 11:17

DerOpenDerOver +14

Ik heb die Sam Lammers dit seizoen in de gaten gehouden.
geweldige speler, volgens mij ook een intelligente jongen.

Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als ik bij Tadic had, toen hij nog bij twente speelde. maakt bijna geen fouten en is technisch zeer goed.

16-05-2019 11:27

JariHeijden +5590

Sierhuis zit volgend jaar ook nog bij Groningen. Hij is voor anderhalf jaar verhuurd.

16-05-2019 11:49

ram +7283

I know. Goede zaak en maakt niet uit voor m'n argument.

Maar misschien onderschat ik Lammers hoor. Misschien een veel betere speler dam de jonge spitsen die wij hebben. Zou kunnen. Ik zie hem niet komen in ieder geval.

16-05-2019 12:44

Ajax114 +1706

Ik weet uit een bron vanuit PSV zelf dat de reden waarom ze Lammers uitlenen is zijn waardeloze mentaliteit. Overige kwaliteiten zijn ze wel van overtuigd. Niet aan deze speler beginnen dus. Oh ja en Odegaard ziet er ook uit als een slapzak. Kan effe geen scandinaviers meer zien.

16-05-2019 11:18

DerOpenDerOver +14

Met Tadic, Odegaard, Lammers, ziyech en Donny tik je iedereen helemaal gek.
De vraag is alleen of die jongens ook een klik met elkaar zouden hebben.

16-05-2019 11:31

Web +178830

Kom eens met een bron van Lammers
Odegaard slapzak?
Jij ziet liever een type Beugelsdijk, want dat is in ieder geval geen slapzak

16-05-2019 11:43

de_pitbull +0

Sam Lammers????????!!!
Dan zelfs nog liever Berghuis :)
En liever Bergwijn dan Berghuis.

16-05-2019 11:33

Web +178830

Sam Lammers ben ik ook gecharmeerd van.
Of hij het aan kan, zul je moeten afwachten

16-05-2019 11:40

ajax4ever01 +13

Zou het dan Jantje of Toby gaan worden?

16-05-2019 11:13

Nosky +1032

Ik heb sterk het gevoel dat Verthongen onze kant op komt.

16-05-2019 11:11

Ajax114 +1706

allemaal linkspoten in het centrum dan

16-05-2019 11:19

Nosky +1032

Nou, in dat geval gewoon de Ligt aanhouden.
Blind linie naar voren, samen met Marin en Van de Beek op het middenveld.
Neres, Tadic en Ziyech daarvoor. En uiteraard Nico en Mazraoui op de backs.

#zinin

16-05-2019 11:38

Rentokill +4602

Memphis Depay toch misschien? Alleen... .waar zet je m neer. Zou hij n goeie spelverdeler kunnen zijn ook?

16-05-2019 11:11

atalantanio +539

Depay is echt zo’n naam die op internet is gaan leven, als aanwinst voor Ajax, maar voor de rest nergens op is gebaseerd.

Waarom zou hij weg willen bij Lyon, ze krijgen toch een nieuwe trainer? Waarom zou hij terug willen naar Nederland? Etc. Etc.

Spelers als Fosu-Mensah of Vertonghen lijken me wel enigszins realistisch, Pavon misschien ook wel, nu de hype rondom hem voorbij is, maar Memphis Depay is totaal niet realistisch.

16-05-2019 11:22

Rentokill +4602

Ik denk dat hij wel haalbaar is. Bij Lyon kom je niet echt heel snel meer weg en speel je niet echt mee in Europa. Hij kijkt ook naar wat het Tadic en Blind brengt. Maar de hamvraag is: Hebben we hem nodig?

16-05-2019 11:43

De Stift +7040

Odegaard, Depay, Kluivert, Fosu-Mensa halen.

16-05-2019 11:09

HStorm +3139

Rabiot?

[Think big champions]

16-05-2019 11:09

PBosch +0

Als Marc het volgende rijtje kan halen zou dat weer een wereld prestatie zijn.
- Vertonghen voor De Ligt
- Ødegaard voor De Jong/Ziyech
- Anthony voor Neres
- Bergwijn erbij
- Martinez alvast 1 seizoen laten wennen als vervanger voor Nico. Of vertrouwen op eigen jeugd en T. Douglas een kans geven.

Overige aandachtspunten:
- Donny aanvoerder (contract ook opwaarderen naar niveau Tadic)
- afscheid nemen/verhuur van een aantal gasten: Kristensen, Bandé, Labyad.... Hier hoef je niks voor terug te halen eigen jeugd moet dit opvangen. Die zijn niks minder dan deze drie.

Denk dat het totale transferbudget van Ajax deze zomer door de RvC op z’n 70 miljoen gezet is. Aankomend seizoen is cruciaal in het behalen van punten op de coëfficiënten lijst.

16-05-2019 11:09

Nosky +1032

Denk dat Blind niet echt een type is voor aanvoerder.
Als je hoort wat hij zelf zegt over zijn rol en leiderschap.
Dan zou Tadic voor de hand liggender zijn.

16-05-2019 11:49

Venta +148

Bandé heeft nog geen kans gehad, die jongen moet echt wel kunnen voetballen. Kristensen is echt onwaarschijnlijk slecht, en ben ook absoluut geen fan van Labyad.

16-05-2019 11:47

Ajax2020 +167

Kristensen en Labyad zie
ik idd ook niks toevoegen, pure opvulling maar geen basismateriaal. Bande weten we nog niet uiteraard, niks van gezien nog..

16-05-2019 12:03

JordanAFCA +22481

“Wel geeft hij toe dat de club weer kan verrassen met spelers als Tadic en Blind” Misschien Suarez, Alderweireld of Vertonghen? Hoop echt heel erg dat Suarez weer terugkomt, wat een wereldspeler. Barca heeft overigens Griezmann gehaald dus een terugkeer sluit ik niet uit.

16-05-2019 10:53

JordanAFCA +22481

Naast dat bijten maakt hij wel iedere kans af

16-05-2019 10:57

vdhaas +1

Ik erger me daar alleen aan als hij niet bij ajax speelt

16-05-2019 10:57

MarLuuk76 +3557

Ergens Snap ik wat je bedoelt. Maar Suarez is gewoon een uber held. Zou werlds zijn man die gast bij ons terug. Heel Nederland kan eindelijk weer eens echt een Ajax speler gaan haten. Mooi hoor.

16-05-2019 11:07

Web +178830

Ik heb daar ook wel moeite mee.
Zoals hij tegen zijn oude club Liverpool speelde
Beschamend.

16-05-2019 11:49

Clublion +0

Ik zou Alireza Jahanbakhsh voor Ajax ook een aanwinst vinden. Die zit te verpieteren op de bank bij Brighton en heeft vorig jaar heel veel assists en doelpunten gegeven en gemaakt. Prima rechtsbuiten! Vervangers voor Frenkie en De Ligt zullen allesbepalend zijn en worden...

16-05-2019 10:39

MNJ7 +8652

Waarvoor is die gekocht ? As je hem voor max 10 miljoen kunt halen lijkt me dat zeker een goede versterking

16-05-2019 11:19

Ajax114 +1706

Zij hebben 25 M betaald volgens mij.

16-05-2019 11:24

Ferd +38311

Blind dravertje. Nee, laat maar lekker in Engeland.

16-05-2019 13:36

S_020 +4104

Magallan als vervanger de Ligt?! Ik heb hem nog niet afgeschreven maar ik hoop toch echt dat ie dat niet meent. Vertonghen en/of Alderweireld zijn wat mij betreft de enige waardige vervangers voor de Ligt..

16-05-2019 10:38

Ajax114 +1706

Dan ben je de enige want binnen Ajax hebben ze Magallan al wel afgeschreven.

16-05-2019 11:24

ram +7283

Hoe weet je dat?

16-05-2019 12:47

DUDE92 +3018

Niet op die knakker reageren, hij is een doemsdenker pur sang. Letterlijk alleen maar negatief, en loopt de hele tijd onzin te verkondigen.

16-05-2019 13:34

wzawzdb91 +32

Bergwijn---Tadic---Neres
VdBeek---Odegaard---Marin
Nico---Blind---??---Nous
----------Onana-------

Als we het hebben over het kaliber Blind/Tadic en een 'stunt op de transfermarkt', en als we een Nederlandse kern willen hebben dan zou waarschijnlijk Alderweireld het meest voor de hand liggen? Geen echte Nederlander, maar wel een Ajacied die Nederlands spreekt.

16-05-2019 10:29

BGB +0

Pröpper

16-05-2019 10:30

wzawzdb91 +32

Vind Pröpper een topper, hij is international, heeft ervaring en bewezen Europees zijn mannetje te staan (vond hem de beste PSV-er in dat jaar dat ze er tegen Atletico uitgingen), en zou niet tegen zijn komst zijn, maar... als Ten Hag idd een vervanger voor Ziyech wil dan zal hij toch aan een type Odegaard denken. Bergwijn komt daar ook niet voor in aanmerking. Vervolgens, als je Neres en vdBeek houdt, dan moet je ongeveer wel bij de opstelling van hierboven uitkomen, want je gaat niemand van deze gasten op de bank zetten want dan krijg je gedonder (zie ook interview Overmars in telegraaf).

Een vervanger voor de Ligt blijft denk ik de grootste uitdaging.

16-05-2019 10:50

GorillaBiscuits +0

Ik maak mij wel zorgen dat hij Magallan noemt als nieuwe centrale verdediger....Het zou mij overigens niet verbazen als Ziyech gewoon blijft.

16-05-2019 10:27

AlexIbarra +19215

Sergio Ramos naar Ajax als vervanger van De Ligt:

"If you can't beat them, join them."

16-05-2019 10:22

Nosky +1032

Dan kunnen we Ronaldo ook halen, als we die redenatie hanteren. :)

16-05-2019 11:11

JBxxx +543

Voor mij heel duidelijk, het gaat om Aldeirwereld of Vertonghen denk ik. Die spelen nog de finale champions league en beslissen erna waarschijnlijk!

16-05-2019 10:13

Ozymandias +159568

Alderweireld eist een salaris van minstens 10 miljoen euro. Daarom wil hij zijn contract bij Tottenham niet verlengen. Zet die nou gewoon uit je hoofd.

16-05-2019 10:14

timot1 +0

Of Pröpper

16-05-2019 10:15

Ajacied33 +36629

Alderweireld en Vertonghen gaan niet komen hoor, misschien een van de twee. Allebei lijkt me stug. We wachten het af. Ik verwacht best veel van Overmars

16-05-2019 10:19

JBxxx +543

Klopt ik bedoel ook 1 van de twee, zelf denk ik Vertonghen

16-05-2019 10:34

Nosky +1032

Denk ik ook .
Gezien zijn leeftijd en contract, maar met name gezien het feit dat dit jaar een hoogtepunt is (CL finale) die hij met de Spurs nooit meer gaat overtreffen. Dus het is een mooi moment voor hem voor een terugkeer denk ik dan.

16-05-2019 11:56

grannig mokum1 +1

Precies,en om De Ligt te vervangen dan hebt je ook een kaliber nodig in het hart van de verdediging

16-05-2019 10:17

ram +7283

Ik zou eerder Sanchez polsen voor een terugkeer maar ik verwacht dat Jan en/of Toby wel vertrekken bij Spurs en Sanchez dan definitief zijn basisplek pakt.

Ik vind Davidson in potentie beter dan Jan/Toby. Maar ik zou blij zijn met één van de drie hoor!

Al zou mijn voorkeur uitgaan naar een rechtspoot zodat Daley kan blijven staan en we niet zoveel hoeven te schuiven. Als je dat doet is de kans groot dat we in het begin van het seizoen veel verspelen (oa kwalificatie Champions League).

16-05-2019 12:55

Ferd +38311

Toby wil juist weg bij de Spurs omdat hij 10 miljoen per jaar wil verdienen. Die komt dus echt niet.

16-05-2019 13:32

Ajaxxxisdebeste +6

Nooit verslappen altijd een stap vooruit denken, vanmiddag feesten daarna blik op de CL voorrondes en nieuw seizoen, vakanties zijn kort.

16-05-2019 10:10

ram +7283

Mooi. Allemaal clichés en eigenlijk zeg je niks. Ook knap.

16-05-2019 13:40

FWAjacied +3860

Mooie hoopgevende berichten. Dit jaar natuurlijk ook het ultieme bewijs geleverd dat het waard is om je in de kijker te laten spelen bij Ajax. Welke lijntjes verwachten we?

16-05-2019 10:07

makaveli +938

Suarez? hoop hoop

16-05-2019 10:17

MisterAFCA +6415

In Marc we trust!

16-05-2019 10:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.