Telegraaf: 'Ajax trekt stekker uit onderhandelingen over Bergwijn'

door NielsOpdam 223

Bron De Telegraaf

Telegraaf: 'Ajax trekt stekker uit onderhandelingen over Bergwijn'

door NielsOpdam 223

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax heeft de stekker uit de onderhandelingen over Steven Bergwijn getrokken. Dat meldt De Telegraaf maandagavond. Volgens de krant werd een transfer van de aanvaller van Tottenham Hotspur 'op dit moment onverantwoord geacht' door de Amsterdamse beleidsbepalers.

'De reden is dat Spurs-voorzitter Daniel Levy zijn reputatie als kiezelharde onderhandelaar waarmaakte', begint De Telegraaf. 'In het rechtstreekse telefoonverkeer met directeur voetbalzaken Marc Overmars werd duidelijk dat aan de minimale vraagprijs van Tottenham Hotspur – 30 miljoen euro – toch niet viel te tornen. Aanvankelijk liet Levy doorschemeren dat 25 miljoen bespreekbaar was, gaf Ajax aan tot 22 miljoen euro te willen gaan en leek het gat te overbruggen.'

Nadat Tottenham Hotspur Dele Alli (Everton), Tanguy Ndombele (Lyon) en Bryan Gil (Valencia) zag vertrekken, wilde de club toch het bedrag van 30 miljoen euro hebben. Trainer Antonio Conte wilde de Oranje-international sowieso niet kwijtraken. 'Hoewel er door Ajax nog niet eens met Bergwijn over diens salariseisen was gesproken, werd de Amsterdamse clubleiding duidelijk dat het totaalpakket veel te duur zou uitvallen.'

'Overmars besloot maandagmiddag laat stekker uit onderhandelingen te trekken'

Als de deal door was gegaan, dan zou Bergwijn in Amsterdam 'een contract voor 5,5 jaar moeten tekenen', schrijft De Telegraaf. ' De aanvaller verdient in Londen 6,5 miljoen euro bruto per jaar. Zelfs als hij bereid zou zijn bij Ajax anderhalf miljoen euro in te leveren, was het salaristotaal tot de zomer van 2027 dus 27,5 miljoen euro. Dat opgeteld bij de transfersom van 30 miljoen euro zorgde voor zo’n duizelingwekkend bedrag dat Overmars maandagmiddag laat besloot de stekker uit de onderhandelingen te trekken. In coronatijd zou een uitgave van in totaal 57,5 miljoen euro voor Bergwijn een veel te groot risico zijn.'

Daardoor lijkt het erop dat Ajax het huidige seizoen afmaakt met de huidige selectie. 'Tenzij er op de valreep een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd', schrijft het medium. 'Ook zonder Bergwijn zijn alle aanvallende posities dubbel bezet. Komende zomer kan dan een vierde(!) poging worden gedaan om de aanvaller van Tottenham Hotspur alsnog in te lijven, want in Amsterdam is iedereen gecharmeerd van hem.'

Poll: Vind jij het logisch dat Ajax de stekker uit de onderhandelingen heeft getrokken?
0%
0%
Lees meer over:
Plaats reactie

Libero +19287

Ik wil niet te aluhoedje overkomen, maar het was me toch eigenlijk een veel te onrealistisch target.
Je weet hoeveel ze vragen, hoe stellig ze dat doen en hoeveel hij daar verdient. Je zit middenin een seizoen waarin je nauwelijks verkocht hebt, je het vorig boekjaar verlies hebt gedraaid, weer voor lege stadions gespeeld hebt en dan toch doorzetten terwijl er uit de RVC sprake van een veto zou zijn?
Voor een speler die niet direct heel erg nodig is?
Komt gewoon een beetje op me over als een schijnbeweging, zo van 'we hebben het geprobeerd, maar we moeten het gaan doen met de huidige selectie'.
En dat had, jaahaa, áls het zo was, voor mij niet gehoeven. Kijk naar de jeugd als back up en zeker in tijden dat je relatief weinig te besteden hebt.

01-02-2022 16:56

Pakschaal020 +2124

ik denk dat er gehoopt werd dat net zoals bij Haller en west ham, totthenham in ieder geval nog wat geld eraan zou verdienen in plaats van dat de waarde van Bergeijn alleen maar verder daalt. Dat was helaas niet het geval(of naja helaas, ik zag m ook liever niet komen voor meer dan 12 miljoen).

01-02-2022 20:31

Amsterdam90 +8279

Heel goed. Die gierige Levy staat bekend als de smerigste onderhandelaar van Europa. Lekker in de zomer terugkomen dan is hij weer wat goedkoper.

01-02-2022 14:33

karlhof +4727

Geen basisspeler van het Nederlands XI en de Spurs. Ook de kans dat hij met winst wordt verkocht is klein. Een investering van ongeveer 50 miljoen, inclusief salaris is alleen daaarom al pure waanzin.

01-02-2022 13:14

Amsterdam4ever +2369

Terechte beslissing. Die gast heeft 1,5 jaar op de bank gezeten, dan lever je gewoon waarde in, kan niet zo zijn dat je daar dan je aankoopbedrag nog voor terug ziet.

Verder is dit financieel een veel te dure grap op deze manier. Gewoon jeugd kans geven, voor grote wedstrijden is er genoeg breedte.

01-02-2022 12:36

Bensco +7181

Die kan weer in het illustere rijtje van spelers zoals Fellaini, Eto’o en balotelli. Blij dat we hem niet hebben gehaald zeg

01-02-2022 10:48

Pietsnot +15019

Overmars is dol op buitenkansjes. Maar dit was geen buitenkansje meer. Met aanschaf en salaris ga je er gewoon verlies op lijden. Als hij het heel goed doet heb je met geluk je kosten op een dag terug als je hem verkoopt. Maar je hebt geen enkele buffer qua been breken, hartstilstand, structureel vormverlies. Wat er ook misgaat, het gaat je al snel tientallen miljoenen weggegooid geld kosten

Dus verstandig besluit

01-02-2022 10:44

supporter sinds +7914

heel goed ... en ajax moet naar de spurs dezelfde strategie gaan hanteren als ze weer een speler van ons willen kopen, kutclub

01-02-2022 09:55

Snellejapie +11401

Had in de kleedkamer ook hele scheve gezichten opgeleverd.

01-02-2022 08:27

rob +682

Godzijdank

01-02-2022 08:02

arigold +7888

Geef die Van Axel Dongen maar wat speeltijd als het kan. Heeft een prima indruk achter gelaten tijdens de bekerwedstrijd. Net als meer talenten overigens.

01-02-2022 07:59

Hollister +12628

Gelukkig dat het merendeel van de supporters hier ziet dat je niet ten koste van alles een speler als Bergwijn binnen gaat halen... ik vind het zeer verstandig beleid en blij dat men niet heeft teruggegrepen op een mindere nummer 2 of 3 zoals met Daramy is gebeurd.
Maar wie weet gaat deze jongen zich nog ontwikkelen de komende 2 jaar tot een volwaardige speler van Ajax 1

01-02-2022 07:48

Vledder01 +0

Vindt dat veel Ajacieden hier een beetje door aan het slaan zijn. Wat betreft onze buitenflank speler Daramy.

01-02-2022 09:50

karlhof +4727

Daramy komt er wel.

01-02-2022 09:52

Hollister +12628

En in tegenstelling tot een Magallan gaat hij gezien zijn snelheid en positie altijd wel weer minimaal 6 tot 8 miljoen opleveren, ook al red hij het niet bij ons... zo n buil val je er niet aan... Zelfs een Magallan moet nog wel voor 4 a 5 miljoen te slijten zijn imo

01-02-2022 11:47

Jan Doedel +4327

Uniek dat ik hoop dat iemand niet naar Ajax komt. NOOIT komt!

01-02-2022 06:55

brullie +7063

Gelukkig maar! Ik was al geschrokken van het aankoopbeleid de laatste tijd en de bedragen die ermee gemoeid zijn. De afgelopen 10 jaar niet zulke bedragen uitgegeven voor een speler en heeft ons geen windeieren gelegd. Prima dat hij niet komt, klaar nu en haal een jong talent voor minder dan de helft.

01-02-2022 06:54

afca85meer4ever +2955

Goed nieuws. Voeg maar een jeugdspeler toe als back-up ipv een 25 miljoen kostende. Ten Hag rouleert nooit dus hij moet ook eens stoppen met zeiken over backups .

01-02-2022 06:31

Ferd +38681

Volgende keer als die Levy een Ajax speler wil gewoon enorm hoog in de boom gaan zitten en geen millimeter zakken met de prijs

01-02-2022 03:23

DaNaRWaL +4368

Het scheelt al dat bijna geen enkele AJAX- speler zit te wachten op Tottenham.

01-02-2022 08:49

Ferd +38681

Magellan?

01-02-2022 13:25

JonVanDam +6 editor-in-chief

Off topic: zijn er meer Ajacieden die een kaartje hebben gekocht voor Benfica Ajax in het thuisvak? Zo ja, hoe hebben jullie het document nummer ingevuld. Aangezien het afgesteld staat op een Portugese kaart

01-02-2022 00:33

Qifesh +24917

en toch hebben we deze champions league editie tot nu toe best wel weer wat teams geruïneerd.. zonder bergwijn.. en vergeet niet, we hebben gewoon weer een paar te gekke talenten die straks gaan pieken. timber en graaf gaan gewoon groeien, mazraoui speelt prima dit seizoen, al is ie transfervrij straks.. knap hoe ten hag dat toch weet te scheiden..

khoop dat ze in ieder geval met dit bespaarde geld wat spelers aan zich binden van onze eigen jeugd en huidige selectie..

01-02-2022 00:14

Lucky69 +98

Hoezo knap van ten Hag om het te scheiden? Gewoon een contract wat afloopt en hij wil verder kijken. Hij voldoet aan zijn verplichtingen en verder niks. Dat vind ik zo rare gedachte altijd.

01-02-2022 00:25

Qifesh +24917

was meer sarcastisch bedoeld naar onderstaande zwartkijkers.. mee eens, zo raar is die gedachte dus niet voor sommigen.. vooral omdat er mensen zijn die hem nu al een tijdje op de bank willen zien terwijl ie juist nu rendeert..

01-02-2022 01:16

Ozymandias +159568

Het zou inderdaad mooi zijn als ze de minstens 40 miljoen die ze zich hiermee besparen investeren in het verlengen van de contracten van spelers als Antony, Timber en Gravenberch.

01-02-2022 00:31

Hollister +12628

haha.. om zich juist meer te kunnen laten gelden moet je juist zijn contract verlengen.... daarnaast is het financieel erg belangrijk.... kan zo maar een 10 tot 20 miljoen schelen

01-02-2022 07:34

Amsterdamsetrots +4545

Jammer. In de breedte konden we nog wel en aanvaller gebruiken. Maar 30 miljoen voor Bergwijn vind ik toch net wat te gortig. Nu hopen dat Antony en Tadic de komende maanden fit blijven.

01-02-2022 00:13

InOvermarswetrust +3003

Marc heeft z’n laatste beker koffie in de prullenbak gedaan, gaat zo het licht uit doen in de JC Arena en rijdt zo lekker naar huis toe.

01-02-2022 00:08

Ozymandias +159568

Yay!! De transfermarkt is gesloten!!

01-02-2022 00:01

RFHK +12903

yay!!! Labyad time!!

01-02-2022 01:29

Ozymandias +159568

Die zal nu zeker twee keer zoveel spelen als de 25 minuten van de eerste seizoenshelft...

01-02-2022 01:37

Steffenhagen +38243

Zoals ten Hag altijd zegt : we moeten blijven verbeteren . Dat is deze window niet gebeurd en misschien zijn we zelfs verzwakt met het vertrek van Neres . Brobbey heeft een lelijke blessure en is misschien pas in april terug . Ik denk dat Erik niet blij is …

31-01-2022 23:52

Ozymandias +159568

Er zijn andere (betere) manieren om jezelf te verbeteren dan het aankopen van dure bankzitters.

01-02-2022 00:02

KBouter +4122

Erik is een passant, heeft schijt aan wat er met Ajax gebeurd na dat hij weg is.

01-02-2022 00:08

Hollister +12628

Zijn we verzwakt? man wat lul jij nou....? we zijn van de top 3 er juist het meeste op vooruit gegaan ... zowel sportief als financieel...... wat een negatieve kijk hebben sommigen hier op de gang van zaken

01-02-2022 07:36

Ajaxpyama +1518

Mooi, geen kerels met snorren op de elftalfoto, we komen verdomme niet uit Rotterdam

31-01-2022 23:51

gusanito +5454

Is Babel al gesignaleerd bij de Arena?

31-01-2022 23:48

Nick14 +25889

Ja samen met Idrissi.

31-01-2022 23:54

Rasmussen +25823

Poh deze zomer wordt wel heel zwaar. Onder andere Onana en Mazraoui vertrekken. Dan heb je een hele zware dobber aan Brobbey, ik ga er even vanuit dat hij ook teruggaat.

Dan komen Bande, Kotarski, Pierie en Magallan terug. Allen brandhout.

Plus Gravenberch moet je verkopen als de situatie zo blijft. Nico ook ontevreden en een eenjarig contract. Antony en of Timber zal aan getrokken gaan worden 😳

31-01-2022 23:26

036AFCA97 +146682

Ja met een beetje pech verlengt Gravenbech niet, wordt Kudus weer niet fit, krijg je Brobbey niet, vertrekken Onana en Nous, komen er clubs voor Haller, Antony en Martinez..

Gorter
Regeer Timber Blind Rensch
Alvarez Klaassen
Ihattaren
Berghuis Daramy Tadic

Oei

31-01-2022 23:31

Nr.10 +111766

Haha wat een zwartkijkerij hier zeg..,

31-01-2022 23:32

Rasmussen +25823

Perfect elftal om kans te maken op een seizoenskaart (wachtlijst)

31-01-2022 23:33

Rasmussen +25823

Zeg ik hele gekke dingen? Moet je voor Brobbey 20 miljoen willen betalen?

31-01-2022 23:33

Ajaxfan16 +27559

Ja en doen wij geen aankopen natuurlijk.

01-02-2022 00:05

Rasmussen +25823

Die aankopen hadden dan al gedaan moeten zijn. Overmars beleid is dat aankopen eerst een tijd wennen.

01-02-2022 07:25

Oeroeboeroe +18567

En het allerergste: 2 grote mollen in de JC Arena die het veld kapot maken.

01-02-2022 00:14

Hollister +12628

Wat een negativiteit.... doorselecteren heet dat..... Ja een Onana, Nous hebben gekozen voor een minder sociaal gebaar richting de club, maar staan gewoon in hun recht (ook al vind ik ze beide, niet loyaal richting de club die ze alles gegeven heeft, maar a la)
Kudus heeft gewoon veel pech gehad met blessures en die komt er heus wel weer aan.
Brobbey zijn verhaal is bekend en nu maar hopen dat hij komende zomer gewoon weer overgenomen kan gaan worden van RB.
Als we Timber en Gravenberch openbreken en verlengen hebben we alle meest belangrijke spelers tot minimaal 2025 vastliggen......

Dan kunnen we komende zomer afscheid nemen van Bande, Labyad, Pierie, Magallan en nog wat spelers van Jong en ontstaat er ruimte voor een paar mooie talenten van buitenaf of gewoon onze eigen jongens doorschuiven.
Er zal in de zomer vast een nieuwe keeper worden aangetrokken, een nieuwe linksback en een buitenspeler..... de rest is totaal niet noodzakelijk.
De club heeft gewoon goed vooruit gekeken en gehandeld... al dat paniekzaaien hier. Totaal onnodig

01-02-2022 07:44

Nr.10 +111766

‘We gaan het met deze selectie doen.’
Nee maar jammer dat Bergwijn niet komt, en dat er blijkbaar verder geen plan was. Hopen dat Tadic en Antony fit en in vorm zijn voor de CL, want als een van die twee wegvalt zullen we een heel stuk minder worden voorin.

31-01-2022 23:22

mokum007 +6530

Maar voor zo 'n hoge transfer bedrag en een hoge salaris, voor een speler die niet eens een basis plaats heeft bij zijn club, en bij Ajax zal hij ook geen basis plaats krijgen.
Dan had Ajax al eerder het stekker eruit moeten trekken, en doorschakelen naar een ander speler......

01-02-2022 00:15

Bapinho +3493

Mijn god, die negativiteit in al die comments hier..
Je zou bijna vergeten dat Ajax voor het eerst in de geschiedenis alle duels van de CL heeft gewonnen in de groepsfase, favoriet is voor de winst in de 1e knockoutfase. Momenteel eerste staat in de eredivisie met 5 tegendoelpunten terwijl we al over de helft van de competitie zijn en met afstand het meeste gescoord hebben in de eredivisie. Maar nee, overmars levert slecht werk af en de selectie bakt er niks van momenteel volgens de experts hier op showtime. man man man

31-01-2022 23:21

Ajax4ever86 +3967

Goed dat Bergwijn niet komt. Maar vraag me werkelijk nog elke dag af waarom ze Neres zo makkelijk hebben laten gaan. Had je zo goed nog kunnen gebruiken komende half jaar.

31-01-2022 23:18

Ajacied33 +36972

Kluivertje wel gegroeid in zijn tijd in het buitenland vind ik. Is er net na 89 minuten uitgehaald tegen PSG. Was dreigend, gevaarlijk en pijlsnel. Dat Nice werd trouwens een zuivere pingel ontnomen. Ze gaan nu pingels nemen. Kluivert had nog bij Ajax moeten zitten

31-01-2022 23:09

☆☆☆AfcARules☆☆☆ +2884

Het is jammer voor Bergwijn maar Ajax heeft goed gehandeld naar mijn idee. Dat Spurs Spoort niet goed.

31-01-2022 23:05

Ajacied33 +36972

Ajax heeft heel goed gehandeld, ben blij dat we in zo'n situatie zijn gekomen. Niet kopen om het kopen.

31-01-2022 23:10

mokum007 +6530

Precies, maar Ajax had niet moeten onderhandelen tot de laatste uren tot de sluiting van transfers

01-02-2022 00:20

Ajacied1981 +17412

Echt heerlijk dit nieuws. Geweldig voor de club, de supporters, de jeugd en de clubkas
TOP! Nu alleen even beseffen dat wij niet dit soort gastjes moeten willen spekken Marc!

31-01-2022 22:55

Rasmussen +25823

Jij snapt de Ajax filosofie

31-01-2022 23:04

wim_wenderson +1412

Ook top nieuws! Bergwijn is een speler die per seizoen 2 a 3 piekmomenten heeft van 2 a 3 wedstrijden, dan is het klaar, en dan voor dat bedrag! Lekker je momentjes houden bij Spurs Bergie!

31-01-2022 23:35

Johnnie Ten Eijkelder +127

Neres had niet verkocht mogen worden als er niemand bijkomt,als Anthony,Haller,Tadic uitvallen,wordt de spoeling dun

31-01-2022 22:43

Ajacied1981 +17412

Tuurlijk wel. Rol was uitgespeeld en nu kwam er nog wat geld voor terug. Gewoon Jeugd erin. We moeten niet allemaal al die doemscenario's uit de kast trekken bij dit soort nieuwsberichten

31-01-2022 22:59

wim_wenderson +1412

Als, als....is een spierziekte!

31-01-2022 23:37

Ferd +38681

We hadden Scherpen niet moeten verkopen want als Stekelenburg, Pasveer, Onana, Gorter en Setford geblesseerd raken wordt de spoeling dun ……

Of … we gaan gewoon niet uit van zo'n onrealistisch scenario.

01-02-2022 03:26

Andersen de man +2003

Prima, 60 miljoen in de zak houden. Alleen shoppen on de PL bij een buitenkans en dat was dit niet. Dadelijk komt Mo Kudus erbij. Die kan ook voorin. Hopelijk blijft hij eens een jaar heel, kunnen we zijn echte kwaliteiten eens zien!!

31-01-2022 22:41

Rasmussen +25823

Kudus gewoon helemaal vergeten die man is er 7 februari ook alweer 3! maanden uit

31-01-2022 22:43

Andersen de man +2003

Blech, hopelijk komt ie er sterk uit. Knaagt ook op een keer

31-01-2022 23:13

AFCA-pride +17538

Net poker dit. Ook bij een goede hand moet je soms het lef hebben om ze toch weg te leggen. Every hand is a winner and every hand can be a loser

31-01-2022 22:41

PH2BOT +40642

Wanneer het met Ihattaren de goede kant op gaat zullen we nog van blijdschap lachen dat deze geldwegsmijterij aan Bergwijn nooit van de grond is gekomen. Ik heb zo'n voorgevoel dat 'MO' ons allemaal in positieve zin zal gaan verrassen.

31-01-2022 22:27

Jariiii +22443

Een extra speler erbij geweest had geen kwaad gekund, zeker niet na het vertrek van Neres, maar er zit nog meer dan genoeg aanvallende potentie in de selectie. En we hebben, inclusief salaris, ergens tussen de dertig en veertig miljoen euro bespaard. Ik ben echt niet rouwig.

31-01-2022 22:26

aschja +20594

On the bright side. We hebben het grootste talent van NL binnengehaald. Met wat extra baggage, maar toch! Go Mo!

31-01-2022 22:26

Msc +14160

Rot weer afgelopen maand.. beeetje extra vet op de botten is dan niet verkeerd

31-01-2022 22:40

Nick14 +25889

Was Ihattaren ook het grootste talent toen hij 6 maanden geleden nog bij psv speelde?

31-01-2022 22:54

aschja +20594

Je bedoeld of ik selectief fan ben. Nee, dan ben ik niet. Gakpo zou in ons team zeker niet misstaan. Drommel ook niet als 6de keeper. Madueke is ook een prima talent.

Dus als antwoord op je vraag. Ja, dat dacht ik toen ook al. Een fitte Ihattaren is een gigatalent.

31-01-2022 23:16

Ferd +38681

Drommel zou bij Jong Ajax nog niet eens op de bank zitten. Gakpo zou de Daramy rol hebben als reserve achter Tadic, hij zou ondanks zijn talent geen basisplaats hebben.

Ihattaren is wel een supertalent, qua voetbalkwaliteiten. Nu moet alleen zijn mentaliteit nog op topsportniveau worden gebracht

01-02-2022 03:28

aschja +20594

Drommel was dan ook een grapje. ;)

01-02-2022 05:59

BakkalBijter +11752

Goede speler had hem er graag bij gezien, maar hij was gewoon te duur. Prima dus van Overmars, de ambitie om dit soort spelers te halen is er in ieder geval

31-01-2022 22:25

Bos&lommer410 +1298

Prima

Veel te veel geld

31-01-2022 22:22

Ajaxisart +18784

Laat lekker gaan.

31-01-2022 22:19

Chrismokum020 +16496

Prima toch! Dat geld ga je komende zomer beter besteden. Kampioen worden we 100% zeker, daar had ik al vertrouwen in en zeker na het zien van het programma van beide ploegen. Er is meer dan genoeg kwaliteit voorin, Tadic en Antony zijn nooit geblesseerd en je kan zelfs nog schuiven met Berghuis. Hoe mooi is het dat je deze groep kan aanvullen met talent, dat moet genoeg zijn voor nu

31-01-2022 22:14

Pizzapunt20 +10064

Nu halen we die Braziliaan in februari net als Antony destijds?

31-01-2022 22:13

DSanders +1823

Wat is de tactiek van Levi eigenlijk? Heeft Tottenham niet laatst nog een concurrent voor de positie van Bergwijn erbij gehaald waardoor zijn kans op banken nog groter wordt? Dat zal vast goed zijn voor Bergwijns transferwaarde, en Levi maar stug vasthouden aan 30 mil.

31-01-2022 22:08

aschja +20594

Die Levi is de grootste smeerlap in het Engelse voetbal. Dat is een publiek geheim.

31-01-2022 22:22

PH2BOT +40642

Laat Levi er maar meteen 40 miljoen van maken dan ha ha

31-01-2022 22:28

aschja +20594

Jammer dat ie niet komt. Had hem graag zien komen. Maar grenzen zijn grenzen. Dus als die €25-30M waarheid is, vriendelijk bedanken.

31-01-2022 22:02

trooop +3885

Bergwijn zou een gigantische impuls aan ons spel hebben gegeven. Met name europees zouden we 2x zo gevaarlijk zijn. Maar iets heel graag willen en het dan toch niet doen, zoals netto in dit geval, dat getuigt gewoon weer van uitstekend beleid. Erg jammer, maar goed zo.

31-01-2022 21:56

aschja +20594

Kan het niet meer met je eens zijn.

Kijk naar die wantoestanden in Barcelona. Wat voor rommel ze saar in godsnaam binnenhalen. Die Laporta heeft commentaar op zn voorganger, maar zelf akkoord geven op renpaard Traore.

31-01-2022 22:24

VluggeJaapie +2046

Vergeet Luuk de Jong niet...

31-01-2022 22:40

aschja +20594

Zullen we gewoon een bod van €40M doen op Gakpo. Gewoon omdat het kan. 😂

31-01-2022 21:53

Nick14 +25889

En? Gelukt?

31-01-2022 22:55

aschja +20594

Zal Marc ff appen.

01-02-2022 05:59

3sterren +20205

Dat wij deze transferwindow niet met tig miljoenen smijten zegt misschien iets over de huidige sterkte van deze Ajaxselectie onder Ten Hag, in plaats van de zogenaamde zwakte van Overmars, die sommige supporters hem toedichten ...

31-01-2022 21:52

GrandMasterFlex +980

Prima nieuws dit! Geef jongens uit de opleiding gewoon de kans, bekertoernooi en invalbeurten tijdens eredivisie: Axel van Dongen, Unuvar en die spits van Jong Ajax. Daar zit muziek in.

31-01-2022 21:50

Ferd +38681

is Axel van Dongen nieuw? Die ken ik niet. Wel lastig hoor, spelen met Axel van Dongen en Van Axel Dongen, verwarrend voor het publiek

01-02-2022 03:30

Lories +374

Ooit zei hij de woorden ' zal nooit voor Ajax spelen '
Marc heeft op het laatste moment aan die woorden gedacht.

31-01-2022 21:49

Robbie en de Kock +11309

Wie had een paar jaar geleden kunnen denken dat we deze winter tot een bedrag van 22 miljoen konden gaan voor een stand-in van onze rechtsbuiten Antony ?
Dus voor een bankzitter in feite.

31-01-2022 21:45

Mnr Hendriks +694

Giovanni verwacht ik nu wel anders is het een slechte transferwindow voor ajax!

31-01-2022 21:40

Trainer23 +1434

Winter transfers staan er zelde direct dus vind het een goede window. Kopen dow je in de zomer.

31-01-2022 22:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.