Steijn kijkt terug op 'droevige' zondag en benoemt cruciale blessures

door Jesse ter Haar 125

Bron ESPN

Steijn kijkt terug op 'droevige' zondag en benoemt cruciale blessures

door Jesse ter Haar 125

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Maurice Steijn baalt van de 1-2 nederlaag van Ajax tegen AZ, zo laat hij duidelijk merken tijdens de persconferentie na afloop. De trainer baalt evenzeer van het uitvallen van Steven Berghuis en Josip Šutalo op de wedstrijddag, maar daar wil hij het resultaat niet aan wijten.

'Het is een hele droevige dag. Als je de slechtste seizoensstart ooit hebt, dan is dat ongelooflijk balen voor iedereen. Met voorop de supporters', aldus Ajax' oefenmeester. 'De dag begon al slecht, want vanochtend bleken je tweede en derde aanvoerder niet te kunnen spelen. Dat is een streep door de rekening. Ook Rensch moet ik wisselen in de rust. Die is geblesseerd.'

'We begonnen met een goede spirit, maar creëerden te weinig', analyseert Steijn vervolgens. 'Het tempo van achteruit was te laag. We wilden Silvano Vos proberen vrij te spelen en daar hadden we moeite mee. We waren niet in staat om daar de vrije man te vinden, waardoor het te lang duurde. Uiteindelijk denk ik dat er niet veel aan de hand was en kom je op een heel vervelend moment op achterstand.'

Na rust hoopte Ajax vervolgens op beterschap, maar dat was amper tot niet te bespeuren. 'In de tweede helft worden de ruimtes heel groot. Daar voetbalde AZ makkelijk onderuit. We hebben nog steeds moeite om als blok druk te zetten, maar soms ook het geduld te bewaren. Het ene gedeelte van de ploeg loopt vooruit en het andere gedeelte blijft hangen. Die afstemming moet absoluut beter.'

Ajax komt terug tot 1-2

Uiteindelijk kwam Ajax via Branco van den Boomen nog terug tot 1-2, waarna er plots nog mogelijkheden lagen in de slotfase. 'Je komt uiteindelijk nog ietwat gelukkig op 1-2 en dan hoop je door het inbrengen van een aantal spitsen nog dat je hem puur opportunistisch om kunt draaien', vertelt Steijn. 'Op basis van het veldspel was dat namelijk moeilijk. Helaas is het niet gelukt en is het wéér een teleurstellende dag.'

Lees meer over:
Plaats reactie

DEELM +11891

Steijn moet gewoon vertrekken. Of het nou aan hem ligt of niet maakt niet meer uit. Er moet nieuw elan komen en dat kan het makkelijkst door de trainer te ontslaan. Ook al heb je geen zekerheid dat 't werkt, je moet iets proberen. Dit kan zo niet langer!

10-10-2023 09:07

brullie +7046

Grappig dat hij zichzelf nooit benoemd als rede van het falen....

10-10-2023 07:04

Goudzuid +72

Wordt nog een lastige keuze: Steijn of Schreuder? Wie was slechter?

09-10-2023 23:55

brullie +7046

@Goudzuid Schreuder. Hij had tenminste nog kwaliteit om hem heen waar hij niks mee kon.

10-10-2023 07:05

debarbaar +8250

Steijn blijft maar excuses zoeken. Het ligt aan alles en iedereen behalve aan de charlatan zijn eigen kunsten.

09-10-2023 22:47

Aldert Boersma +399

War een dom geklets van Steijn .

09-10-2023 18:42

Robertini +39529

Waarom zou je Vos proberen vrij te spelen? Groot talent, maar geen balvirtuoos. Raar doel.

09-10-2023 18:41

Marloes3011 +348

Dit ajax mist wel erg veel creativiteit, ik vond die linksbuiten van gisteren helemaal niet slecht.
Jammer dat zo az speler sugawara geen eens geel krijgt, en dat we ook geen vrijtrap kregen.
Net zoals de wit die per ongeluk verder door glijdt waardoor rensch geblesseerd het veld moest verlaten.
En waarom wordt nu nog steeds gorter op doel gezet, waarom wordt daar niet eens in gewisseld.

09-10-2023 15:16

Stamhoofd +11548

Na iedere wedstrijd komt die weer met dit soort smoesjes. Het ligt altijd aan iets waar hij geen invloed op heeft.

Onder Ten Hag zat Berghuis vooral op de bank dus daar moeten we helemaal niet van afhankelijk zijn toch.

09-10-2023 11:27

ajaxmastery +1439

Moest dit toch even twee keer lezen.
Dat hij de blessure van Amo niet benoemt...

Een echte jongen van de club waar je op kunt bouwen.

Hoop dat zijn blessure meevalt.

09-10-2023 10:21

Robertini +39529

Natuurlijk nog geen sleutelspeler.

09-10-2023 18:42

HJC +8041

Je verschuilen achter zgn blessures van je twee grootste verzakers is wel heel zwak. Omdat het toevallig je duurstbetaalde spelers zijn die niet functioneren hoef je toch geen smoesjes te verzinnen om ze er naast te zetten

09-10-2023 09:38

DEELM +11891

Dat is Bergwijn!

10-10-2023 09:04

Rentokill +4609

Ik heb niets tegen Steijn. Hij is er ook maar neergezet door onkundigen. Het is echter wel heel duidelijk inmiddels dat hij niet de juiste man op de juiste plek op het juiste tijdstip is.

Wat we nu nodig hebben is een ervaren coach die voor een heleboel orde rust en regelmaat kan zorgen. Niet perse een coach die spectaculaire resultaten neerzet.

Dan kom ik toch uit op Frank de Boer. Degelijk en verzorgd maar niet spectaculair, flitsend of sprankelend.

Echter voor deze situatie de enige reële optie voorhanden.

09-10-2023 08:16

4EVERAJAX +8407

Berghuis maakt je middenveld niet beter. Sutalo was niet sterk. VAD die geblesseerd uitviel. Hou op !

08-10-2023 22:04

Rentokill +4609

Exact. Berghuis is leuk als aanvulling maar geen kartrekker zoals Blind en Tadic dat waren.

09-10-2023 08:11

LukaLitmanen +82151

https://twitter.com/Squawka/status/1700097691747791326?t=i-iqxMCqTAWS5LPjCXYTjQ&s=19

09-10-2023 08:27

4EVERAJAX +8407

Aardig aantal van Berghuis! Mijn punt is als je hem en Taylor, momenteel in dit team tegelijk op middenveld zet, dan heb je onbalans. Ze gaan waar ze willen tijdens een wedstrijd. Middenveld is er dan eigenlijk niet, staat veel te ver uit elkaar. Gister zonder Berghuis was het eigenlijk nog steeds een zooitje...bizar

09-10-2023 10:59

Jezweetzelluf +725

Cruciale blessures... cruciaal ontslag in niks een ajax coach. Ik heb liever mislintat.

08-10-2023 21:38

RSM +3918

Het was niet best achterin maar ik heb Sutalo zeker niet gemist.

08-10-2023 21:22

MPAjax +8437

Gaat niet om de geblesseerde die er niet waren, genoeg andere opties. Alleen moet je wel weten wie, waar je ze moet neerzetten en wat je ze moet zeggen om het beste uit zichzelf te halen. Dat kan Steijn en de zijnen tot nu toe niet.

08-10-2023 20:54

AFCAjaxJP9 +1436

Haha wat een klootviool joh.
"We wilde vos vrijspelen om vanuit daar de opbouw te verzorgen" moeten we er niet gewoon naar toe om dit met alle 3 de middenvelders te gaan doen, waarbij we backs hebben die om en om meedoen aan de kant van de bal. En zullen we er gewoon eens de 5 seconde regel toepassen bij balverlies. Dat deze man bij ons trainer is geworden is echt een raadsel, scouting doet het de afgelopen 2 jaar niet zo goed, samen met de bestuurders helaas.

08-10-2023 20:32

Harrier Du Bois +38948

Dit is echt van toepassing op elke speler inderdaad, het hele team moet dat in principe, nu is het alsof Vos dé spelmaker moet zijn.

08-10-2023 20:59

Dusbaba +15418

Voor opportunistisch spel was juist Medic in de spits ideaal geweest.

08-10-2023 20:27

Godenzoon24 +15347

Pfff rot gewoon op vuile indekker!

08-10-2023 20:10

Suavimani +12038

,,Wat er moet gebeuren bij Ajax? Dat is niet aan mij om daar hier voor de camera een antwoord op te geven, daarvoor zul je bij andere mensen moeten zijn. Ik heb daar zeker wel een mening over, maar die ga ik hier niet geven. Dat hou ik op dit moment liever voor mezelf", besloot Bergwijn.

Dat is de captain, die zonder het daadwerkelijk te zeggen, het toch vrij duidelijk zegt.

08-10-2023 19:55

Oxxer +164594 moderator

Als Bergwijn voor de cam zegt spelersgroep heeft geen vertrouwen in de technische staf en Steijn blijft zitten wordt het erg ongemakkelijk.

08-10-2023 20:00

Suavimani +12038

Nee, hij kan het natuurlijk niet echt zeggen. Maar dan had hij beter 'geen commentaar' kunnen zeggen. Door te zeggen dat hij er een duidelijke mening over heeft, geeft hij alsnog zijn gedachten prijs. Als hij nog achter Steijn stond, dan had hij dat immers gewoon uit kunnen spreken.

08-10-2023 20:35

Oxxer +164594 moderator

In de tussentijd schijnt Steijn tot nader order te blijven, onder voorbehoud, want AD meldt het. Stel Bergwijn had los gelopen was het zoals ik zei ongemakkelijk geworden. Had liever gezien dat Bergwijn zei wij hebben geen vertrouwen meer dan kunnen zij bij Ajax de trainer niet laten zitten.

08-10-2023 22:48

Joris.S +378

Wegwezen steijn en die Argentijn marcello halen

08-10-2023 19:48

Sies +4519

Naja Rensch valt uit door echt onbesuisd inkomen van De Wit waar hij zeker geel moest krijgen.. daarna geef je een wissel weg omdat de tegenstander een overtreding maakt ... en je krijgt geen pingel bij Forbs .. daarna maakt De Wit de winnende wat een beetje op buitenspel leek...ja erg zuur... toch was het spel ongekend...ik was vandaag bij mijn kleine speelt in de E jeugd daar zat zelfs meer patroon in het spel..hij is 10...

08-10-2023 19:44

MPAjax +8437

Scheidsrechter liep ook vaak in de weg om het nu beter te zien denk uiteindelijk om de wedstrijd te beïnvloeden want de VAR ontweek hij moedwillig. Hoop dat kut KNVB een keer een statement maakt en zo een loser eruit gooien, verpest het voetbal.

08-10-2023 20:44

AFCACruijff14 +162166

Als je me nu zou zeggen, je mag Steijn ruilen met de huidige trainer van zijn vorige club Sparta zou ik ja zeggen.

En ik heb geen idee wie momenteel Sparta traint.

08-10-2023 19:36

ajaxwestland09 +29038

Jeroen rijsdijk

08-10-2023 19:39

Franz Fabelhaft +5154

Ik kan er nog steeds niet bij dat die verstandelijk uitgedaagde semi-criminelen van de F-side zo’n beetje iedereen eruit willen jagen behalve Steijn. Terwijl het vervangen van je falende coach de enige move is die op korte termijn het elftal uit het slop kan halen. Denken ze nu echt dat dat gaat lukken doordat Mislintat en Eringa weg zijn en Mosman, Hendriks et cetera ook moeten oprotten?

08-10-2023 19:36

Indy2 +15254

Misschien handelt de F-side in dezelfde geest als het Ajax-bestuur die er voor koos om Mislintat te ontslaan i.p.v. Steijn. Net als de rauwe schreeuwen om het vertrek van de RVC-leden ook volstrekt zinloos en zonder enig positief effect want zoals we allemaal weten is de transferperiode voorlopig ten einde.

08-10-2023 19:42

HJC +8041

Maar met Hendriks hebben we wel top-scout Veldmate verloren, heeft Mislintat de ruimte geren en is de hele jeugdafdeling aan het afglijden naar een heel laag niveau. Dat is toch heel wat anders zonder hockey stick.

10-10-2023 17:00

ajaxwestland09 +29038

Van coach van sparta naar ajax had die nooit moeten doen had eerst een tussenstap gedaan dat is niet de schuld van hem maar van diegene die hem hebben aangesteld. Is gewoon te hoog gegrepen! Zoals de zwakste schakel meld Tot ziens

08-10-2023 19:34

Opperhoofd +12637

Dat Stein een leuke trainer voor een degradant is neemt hij iets te serieus bij Ajax

08-10-2023 19:33

RJB1979 +25864

Nee, je ETH playbook werkt hier niet. Jij mist geen Shaw, Martinez, jij mist een Kroatisch international die onder jou alleen maar slechter is geworden en een ex-Feyenoorder die alleen maar presteert als die in een functionerend team terecht komt.

08-10-2023 19:30

nightgoat +31175

Het zoveelste lul interview met onze fopcoach heb ik gemist want ik was even een vogelhuisje in elkaar aan het timmeren.

08-10-2023 19:29

MichelBoerebach +29216

Leuk, man! Heb je een fotootje?

08-10-2023 19:32

nightgoat +31175

Kan wel geregeld worden Boerebach, de afgelopen Ajax jaren heb ik namelijk al heel veel vogelhuisjes in elkaar getimmerd.

08-10-2023 19:43

MichelBoerebach +29216

Ben je misschien ook in staat een representatief elftal in elkaar te timmeren? Daar zullen we je hier met z'n allen enorm dankbaar voor zijn!

08-10-2023 20:57

Harrier Du Bois +38948

In elkaar? Ik timmer ze nu uit elkaar hier. De buren vinden me toch al een gek

08-10-2023 19:39

nightgoat +31175

Ieder z'n meug Du Bois.

08-10-2023 19:48

AFCAHoorn +22717

Elke dag met Steijn is een droevige dag.

08-10-2023 19:28

Harrier Du Bois +38948

Cruciale blessures? Die Medic is gewoon beter momenteel en Berghuis doet 3 leuke dingen en verneukt bijna elke aanval door zijn stroperigheid. Ga fietsen man, naar den Haag ofzo.

08-10-2023 19:27

WeirdAJAX +12298

Medic kost je de.eerste tegengoal. Eersteklas prutser zonder ballen. Ballen en zelfvertrouwen zijn ook kwaliteiten.

08-10-2023 19:36

Harrier Du Bois +38948

Nee, dat is echt op conto van een paar anderen voordat Medic ook maar in de picture komt. Vooral opletten hoe Avila daar enkel oog heeft voor de bal op afstand en 2 man laat lopen zonder enige weet

08-10-2023 19:37

WeirdAJAX +12298

Anderen zijn ook niet goed nee. Maar hij mist elke vorm van idee van vooruit voetballen, heeft de bal op dit moment liever niet dan wel en speelt een speler in die hij niet moet inspelen met 2.of man in zijn nek.

08-10-2023 19:40

Harrier Du Bois +38948

Medic speelde de bal beter en vaker naar voren als Avila, geen graadmeter misschien, maar hij deed het ook met meer vaart als een Sutalo. Die gekke Medic is misschien geen god als z'n kaaklijn dat is, maar echt geen oelewapper.

08-10-2023 19:43

WeirdAJAX +12298

Op dit moment wel. Geen enkel vertrouwen en speelt het liefst direct breed of terug om de bal maar kwijt te zijn.
Maar je hebt gelijk, de anderen prutsen minimaal net zo hard. Kan echt wel janken.

08-10-2023 19:47

Harrier Du Bois +38948

Ik ook man

08-10-2023 19:52

YRGI +32963

Helemaal niet. Medic kon niet instappen omdat hij de passlijn moest afdekken want Avila en Rensch waren verdwenen en dus stond er nog een speler vrij in de 16. Hij deed dat juist wel aardig. Medic vond ik sowieso beter overkomen dan Sutalo. En hij was zo'n 18 mil goedkoper.

08-10-2023 20:59

LukaLitmanen +82151

Berghuis creëert de meeste kansen van de eredivisie juist hahaha.

Staat in top 10 van spelers in Europa die de meeste kanseb creëert. Tadic staat op 1 zelfs.

https://twitter.com/Squawka/status/1700097691747791326?t=i-iqxMCqTAWS5LPjCXYTjQ&s=19

08-10-2023 20:47

Harrier Du Bois +38948

Zijn Feyenoord tijd was ook goed, ook in de Champions League wedstrijden bij Ajax is hij beter/dwingerder. Maar ik vind echt dat je er in veel Eredivisie wedstrijden weinig aan hebt.

08-10-2023 20:50

LukaLitmanen +82151

De statistieken bewijzen het tegendeel maar dat mag je vinden.

Haller was ook in de CL beter dan eredivisie

09-10-2023 08:28

Sanderajaxforlive +1515

Ik heb nog nooit zulke matige spelers in een Ajax shirt gezien. Misschien ben ik ook verwend de afgelopen jaren en verlies hoort er ook bij. Maar dat het zo slecht is met zulke matige spelers en staf had ik echt niet verwacht.

Het begon al met de aanstelling van Steijn en daarna de aankopen die ons niet beter maken. Als je aankopen moeten die een directe versterking zijn en dat is 80% procent van de aankopen niet.

Tuurlijk heb je geen CL, maar Ajax heeft verdomme wel aantrekkingskracht voor veel spelers alles word te niet gedaan door het bestuur, Staf en onze Duitse Mafklapper. Ik dacht na vorige jaar we gaan er staan en dan ben je gewoon het niveau RKC verdomme.

08-10-2023 19:26

Kryptonite +76957

Het gekke is dat je voldoende spelers hebt gehaald die veel andere opties hadden. Forbs, Sosa, Sutalo en - geloof het of niet - Mikautadze. Die spelers heb je binnen kunnen hengelen ondanks dat je geen CL speelt. Maar IEDEREEN speelt onder z'n kunnen op dit moment. Dat is echt ongelooflijk.

08-10-2023 19:31

Qifesh +24917

het probleem is dat we van vele spelers nog steeds niet weten of dit hun niveau is

08-10-2023 19:33

Rockanje23 +37099

Is dat wel zo ? Spelen ze onder hun kunnen ? Ik ben bang van niet.

08-10-2023 19:36

Sanderajaxforlive +1515

Er zullen vast wel een paar spelers iets kunnen, maar dit zijn gokjes en daar moet je er 3 van hebben en geen 12.

Maar je had in mijn ogen ook herkenbare spelers kunnen halen met 3 onbekende speler bijvoorbeeld. Dan was het allemaal makkelijker voor een beperkte staf dat we nu hebben.

08-10-2023 19:38

Sanderajaxforlive +1515

Precies en dat zijn ze alle 12 bijna en daarom zit je in deze klote situatie en denken de taylors en bergwijns dat die de kar moeten trekken en dat gaat nooit lukken. Dat zijn mee voetballers net als Berghuis etc..

08-10-2023 19:39

Musica Merlo +8209

Iedereen wijst nu naar Steijn en Mislintat die weliswaar niet meer bij Ajax werkzaam is daar heeft niemand het meer over , en die Hendriks die ik vanmiddag plaats zag nemen naast van Gaal en van Praag wat denk je daar van? Onze Chief Sports Officer (CSO) Get rid of him, as soon as possible. A disaster.

08-10-2023 19:26

YRGI +32963

Weet je überhaupt wat hij bij Ajax doet? Hij leidt toch gewoon project de nieuwe Toekomst?

08-10-2023 19:27

Harrier Du Bois +38948

Dat weet ie niet.

08-10-2023 19:28

Rockanje23 +37099

Hou toch op man. Hendriks heeft geen enkele bemoeienis met het beleid rond het eerste elftal

08-10-2023 19:28

Franz Fabelhaft +5154

Maar het is een hockeyer, dus hij moet oprotten. Aldus de gemiddelde reactie van een vijfde colonne lid, de molensteen om de nek van onze club.

08-10-2023 19:34

Oxxer +164594 moderator

@Musica Merlo

Hendriks is een makkelijk slachtoffer, volgens mij heb jij geen idee wat hij bij Ajax doet.

08-10-2023 19:33

Rockanje23 +37099

Feyenoord en psv hebben selecties die niet alleen kwalitatief en kwantitatief beter zijn dan die van Ajax, maar hebben ook selecties waarin de spelers complementair zijn aan en elkaar.
Vergelijk dat eens met Ajax. Spelers zijn lukraak gekocht. Zonder dat er ook maar één idee achter zit. Waanzinnig zoals die Mislintat gewerkt heeft en mocht werken.

08-10-2023 19:26

Kryptonite +76957

Maar ook RKC? En PEC? En Fortuna? Inmiddels meten we ons niet meer aan Feyenoord en PSV en ook niet AZ of Twente. Maar dat je serieus slechter speelt dan klassieke degradatiekandidaten is niet uit te leggen. De selectie is matig en niet in balans. Maar niet 16e plek waardig.

08-10-2023 19:28

YRGI +32963

Steijn blijft zitten, dus misschien moet hij effe naar Arsenal City kijken en hoe die verdedigen. 11 man op de eigen helft, ruimtes klein houden.

08-10-2023 19:26

afca1985 +21421

Het drukzetten ging niet goed zegt ie, de afstemming ook niet, maar het ligt vooral niet aan Maurice hoor. Jij bent daar toch verantwoordelijk voor, de tactiek en organisatie, er klopt geen ene kut van, en niet alleen vandaag.

08-10-2023 19:26

Dizo +795

Ik vraag me alleen af of van Halst het lef heeft Steijn te ontslaan? Hij lijkt me daar te slap voor ondanks dringend advies van Van Gaal. Wie kan het anders doen eigenlijk?

08-10-2023 19:26

noppenkoning +41425

Het begint bijna lachwekkend te worden

08-10-2023 19:25

donkerblauw +2871

Ligt niet aan de blessures. Taylor out, Misehouy in.

08-10-2023 19:25

Wobbo +11452

Was er al wat meer bekend over de blessure van Van Axel-Dongen?

08-10-2023 19:25

WantAmsterdam +116198

Hoe Steijn altijd naar excuses hapt. Eerst zijn de spelers nie goed genoeg, dan mis je die spelers toch…

08-10-2023 19:25

95 +2172

In deze job ben je verantwoordelijk voor het resultaat. Dit is het slechtse resultaat in onze geschiedenis Steijn. Knijp is eens in je wang en kijk dan om je heen.

08-10-2023 19:23

Musica Merlo +8209

Waarom loopt Hendriks daar nog steeds rond? Hij is degene die Mislintat toch heeft aangesteld als Chief Sports Officer. ? Een dure titel waar natuurlijk ook weer een fors prijskaartje aanhangt als die moet worden ontslagen. Hij is wel de hoofdverantwoordelijke voor het aanstellen van de slechtste TD ever. Nu zitten we met de brokken (op Forbes en misschien (?) Sutalo na. Meer dan 100 miljoen aankopen en zie het bedroevende spelersmateriaal wat hij heeft aangekocht. Dat brengt Ajax naar de afgrond.

08-10-2023 19:23

Professor +11178

Je speelt niemand vrij omdat er op het middenveld en in de aanval totaal niet vrijgelopen wordt.
Berghuis en Sutalo de twee slechtste tegen AEK zou je die vandaag gemist hebben, nee.
Opportunistisch spelen had dan Medic maar als aanspeelpunt in de lucht voorin gezet.
Maar het is triest allemaal en Steijn moet er vanavond nog uit. Hij wil Ajax uit de malaise halen maar iedereen weet dat dat niet gaat lukken. Totaal ongeschikt als trainer van een “topclub”. Natuurlijk gaat hij zelf niet weg de eer wint het echt niet van het geld.

08-10-2023 19:23

Web +178830

Ja want ik heb Sutalo zo gemist vandaag
Het is dat die Medic nog slechter is
Zet dan Gooijer een jonge met talent daar neer

08-10-2023 19:20

Slang3 +46014

Medic was zeker niet de slechtste vandaag. Gooijer maakt grotere fouten verdedigend in de KKD

08-10-2023 19:21

debetweter +10106

Medic geeft aanvallend nogal wat impuls. Heeft natuurlijk weinig minuten gemaakt, maar wel een dodelijk schot gelost vanaf afstand. Die wil je geen ruimte geven. Gelukje of niet.

08-10-2023 19:24

Oxxer +164594 moderator

Nooit verwacht toch gebeurt, Steijn is nog een slechtere Ajax trainer dan Jan Wouters.

08-10-2023 19:20

Kryptonite +76957

Voor de wedstrijd dacht ik dat het worst case scenario zou zijn dat we gelijkspelen tegen AZ en dat hij dan niet weg hoeft. Ik had geen rekening gehouden met het absolute rampscenario: verlies én hij mag nog aanblijven. Dit is echt absurd. Liever ten hele gedwaald dan toegeven dat je fout was is kennelijk het adagium van de club.

08-10-2023 19:19

arnold076 +1246

Medic voor Sutalo was een verbetering. AMO begreep ik niet had Godts liever gezien. AMO heeft te weinig nog gespeeld voorheen. Bergwijn, Brobbey, Taylor en Vos maakten ook fouten niet alleen de achterhoede. Steijn is in paniek en stelt de jeugd op om de media te plezieren. Mikautadze viel slecht in. Gaaie speelde redelijk.

08-10-2023 19:18

YRGI +32963

Dit zijn de feiten.

08-10-2023 21:04

Web +178830

Als het ene gedeelte naar voren loopt en het andere naar achteren
Dan doe je iets heel slecht Steijn
Daar is nu net de trainer verantwoordelijk voor

Je kunt nog zo slecht spelen, maar je taak op die positie moet je vervullen

08-10-2023 19:18

insectenverdelg +23499

En dat zie iedereen al weken lang.

De verdediging met 30 meter in de rug laten spelen is momenteel niet zo slim denk ik. Dus je gaat half court press spelen zo als dat in het basketball heet. Niet geheel des Ajax, maar je moet iets als basis apkken. En de snelheiid voorin hrb je om dat te spelen.

08-10-2023 19:21

FlyingDutchMan +17316

Knap record gepakt Maurice, toch nog iets om trots op te zijn vandaag..

08-10-2023 19:16

debetweter +10106

En de beste reden om te vertrekken. Meer prijzen gaat hij met ajax niet pakken verwacht ik, tenzij hij nog verder afglijd

08-10-2023 19:25

MrMartinez +2990

OMG. Ja, de geblesseerden. Natuurlijk. En de stand van de maan wellicht?

08-10-2023 19:16
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.