Schreuder verwacht Ihattaren niet in te hoeven schrijven voor de Champions League

door Jesse ter Haar 140

Bron Ziggo Sport

Schreuder verwacht Ihattaren niet in te hoeven schrijven voor de Champions League

door Jesse ter Haar 140

Bron Ziggo Sport

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder verwacht niet dat Mohamed Ihattaren dit seizoen namens Ajax in de Champions League zal spelen. Club en speler zijn nog altijd met elkaar in gesprek, maar voorlopig verwacht de oefenmeester van de Nederlandse topclub hem niet terug bij de selectie van Ajax 1.

'Er is niet zo veel nieuws over te melden. Het ligt nu bij de club en Mo', zo vertelt Schreuder aan tafel bij Rondo op Ziggo Sport. 'Naar wat ik begrepen heb, is er deze week weer een gesprek. Ik denk niet dat hij wordt ingeschreven voor de Champions League.' Schreuder baalt ervan, want hij zag Ihattaren in de voorbereiding uitblinken. 'Hij deed het heel goed. Het was hartstikke mooi om te zien hoe hij groeide.'

Eerder lieten Schreuder en Dusan Tadic weten dat Ihattaren welkom is op het trainingsveld wanneer het licht op groen gaat. Er gingen verhalen over een brief waarin zou staan dat de spelers en de technische staf niet meer met de linkspoot wensten te werken, maar daar sprak Tadic zich eerder al over uit. 'Als Ihattaren terugkeert, is hij zoals alle selectiespelers van Ajax welkom op het trainingsveld. Alleen bepalen spelers dat moment niet.'

De afwezigheid van Ihattaren

Ihattaren is inmiddels al enige tijd afwezig bij Ajax. Hij werkt een individueel traject af, maar speelde dit seizoen nog geen enkele officiële wedstrijd voor de club. Zijn afwezigheid zou te maken hebben met intimidatie en bedreigingen vanuit het criminele milieu, waar later nog veel details over naar buiten kwamen. Ondertussen zou Ajax wensen dat de Ajacied met een sportpsycholoog gaat werken.

Op 15 augustus was Ihattaren plots terug in de Johan Cruijff ArenA. Hij was aandachtig toeschouwer tijdens de recente overwinning van Ajax op FC Groningen. Op de tribunes smeekten Ajax-fans om zijn terugkeer bij de selectie en daarop zou hij hebben gereageerd met: 'Komt goed, komt goed.' Inmiddels, twee weken verder, lijkt het perspectief nog niet rooskleurig.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

brullie +7031

Gewoon afscheid van nemen. Alle aandacht moet nu naar de spelers die er wel zijn. Met dit verkoopbeleid gaat Ajax terug naar af. Met ten Hag en Overmars was er nooit zo'n enorme leegloop geweest! #MarcOvermarsTerug....;-)

01-09-2022 15:30

vanreenen +10195

O jeetje, wordt het dan helemaal niets meer met Mo? Schrijf maar wel in en vergeet Lucas niet in te schrijven. Dan kan hij misschien volgende week dinsdagavond tegen Rangers FC meespelen of invallen voor Tadic die er afgelopen zondag niets van bakte.

30-08-2022 18:52

PH2BOT +39916

De RvC durft het niet aan en zijn bang voor criminele invloeden binnen de club. 'Wàt halen we ons op de hals met deze criminele connecties waar Ihattaren zèlf blijkbaar onvoldoende tegenwicht weet te bieden'. Broer + ' vrienden' Pogba zijn er ook niet vies van de topvoetballer te bestelen en te bedreigen. Dat zou bij de situatie rond Mo ook zo maar tot de mogelijkheden kunnen worden gerekend....en daar wil de RvC van af vermoed ik.

30-08-2022 18:45

louis60 +11472

Die jongen gooit zijn eigen maar ook de toekomst van zijn familie te grabbel. Waar gaat het mis? Cultuur? Verkeerde vrienden/familie? Doen die ouders niet voldoende? Je begrijpt het niet.

30-08-2022 17:09

PH2BOT +39916

Pogba....toch ook geen kleine jongen in het vak.....wordt genaaid door zijn broer en ' vrienden'. En Ihattaren staat blijkbaar ook niet sterk genoeg in de schoenen om zich succesvol tegen dit soort praktijken te kunnen (blijven) verweren.

30-08-2022 18:48

diamanti +3194

Mits gefocust en fit onze beste optie op rechts, echter lijkt het kwartje maar niet te vallen. Zonde.

30-08-2022 14:29

AFCAjaxMidNineties +12620

Het gaat mij ergens geen reet aan maar ik vind het nu toch wel de irritatie grens bereiken. Er is alleen vaag over gecommuniceerd. Ik ben er klaar mee. Ik WIL Ihattaren niet eens meer bij Ajax zien. Wat een idioterie deze situatie!

30-08-2022 13:57

Am*dammer +3179

Zou het niet zo kunnen zijn dat ie op dit moment gewoon zwaar in therapie zit om 1) het verlies van zijn vader te verwerken en 2) te leren wat het is om zich niet langer als een jongetje van 16 te gedragen?

Dat Ajax dat proces alle tijd wil geven om te kijken of na het lichamelijk fit worden ze het ook voorelkaar kunnen krijgen om hem ook psychisch weer op de rit te krijgen. en dat dan afhankelijk van hoe die daarin stappen maakt ze beslissen of ze zijn optie gaan lichten?

En dus dat ze eens in de zoveel weken een evaluatie gesprek hebben om te kijken hoe het er voor staat en hoe Mo er in staat en of hij zich aan de afspraken houd, of ie het nog steeds ziet zitten etc etc.

30-08-2022 12:28

3sterren +20205

Praten, praten en weer praten.
Het lijkt wel de politiek ; )

Zoals we helaas allen weten vullen praatjes geen gaatjes, dus ik verwacht niet al teveel van de komende gesprekken. Of je laat de voeten van Mo spreken, of je trekt de stekker uit het project, maar ouwehoeren kun je gezelliger doen in een voetbalkantine ...

30-08-2022 12:18

Ajax27 +19075

Ik blijf het echt zoooo jammer vinden. Dit was de gedroomde kandidaat om Antony op te volgen. Vol potentie, zo ontzettend goed en sterk aan de bal, creatief vermogen, zijn voetbalinzicht.... gewoon een speler net als Ziyech om zo van te genieten.

En aan het begin van de voorbereiding dacht ik ook echt.... yes, Ajax heeft de perfecte keuze gemaakt. Hier gaan we veel plezier van hebben als Antony weg is, dit wordt DE grote verrassing van het seizoen en die is straks 50-70 miljoen waard.

En nu.... ik denk dat het gewoon einde verhaal is bij Ajax. Ajax wil niet iemand in de selectie die met leden van de Marengo organisatie betrokken is, op wat voor manier dan ook. En ook zeer begrijpelijk.

Einde verhaal Ajax, waarschijnlijk ook gewoon einde carriere. Jammer, want wat zou het vet zijn geweest als hij het wel zou halen. Prachtige speler!

30-08-2022 11:49

Sjonnie +18814

Net als jij, vind ik het doodzonde als ... als Ajax de stekker eruit zou trekken.

Wat we wel weten is dat het nog geen einde verhaal is, zolang Ajax niet officieel naar buiten brengt dat ze niet met Ihattaren in zee willen gaan.

Wat we ook weten is dat Marengo niet een misdaad organisatie is maar de code naam van het proces. Het is een door het OM willekeurig gekozen naam om het proces te duiden.
En we weten niet of Ihattaren überhaupt direct met een misdaadorganisatie betrokken is.

30-08-2022 12:08

Ajax27 +19075

Dat ben ik helemaal met je eens. Zolang Ajax nog niets naar buiten brengt kunnen we nog niets weten. En idd, foutje van mij... leden die bij het Marengo-proces betrokken zijn bedoelde ik.

Maar dat is niet nix. Dat is het proces van de eeuw hier in NL. In aanloop naar het proces zijn er tal van mensen bedreigd en geliquideerd. Ik zeg niet dat Ihattaren betrokken is als in dat hij onderdeel is van die groep mensen. Maar hij is op een of andere manier betrokken... of hij nou wordt bedreigd of langzaam met iets heel kleins erin is gerold (trainingen betalen in het buitenland wat je een tijdje terug hoorde) en zij nu geld willen zien. Het is allemaal superkak voor Ihattaren, maar als club wil je op wat voor manier dan ook daar niet aan gelinkt worden.

Niet alleen voor het imago van de club, ook simpelweg voor de veiligheid van spelers/staf en de honderden medewerkers binnen de organisatie.

30-08-2022 13:40

Sjonnie +18814

Eens, vermijd onnodige reputatie schade en waarborg de veiligheid van het personeel.

30-08-2022 14:02

3sterren +20205

@Ajax27
”Ajax wil niet iemand in de selectie die met leden van de Marengo organisatie betrokken is, op wat voor manier dan ook.”

Dat zou zomaar waar kunnen zijn, maar waarom dan zolang wachten met het naar buiten brengen ?
Dat kun je dan toch via een persco doen ?
Klaas-Jan Huntelaar lijkt me daarvoor de aangewezen persoon.

Misschien speelt er toch iets anders, iets dat met veel inspanning van beide kanten, nog glad gestreken kan worden ...

30-08-2022 12:58

Ajax27 +19075

Misschien durft de club dat wel niet, weten wij veel. Misschien zijn ze wel bang voor de gevolgen als zij Ihattaren droppen. Wie is de verantwoordelijke als ze hem laten gaan? Moet die daarna in het ergste geval beschermd worden?

Het enige wat we gehoord hebben is Ihattaren + leden betrokken bij het Marengo proces die in zijn auto hebben gereden + een eerdere auto die ene keer in de fik is gezet + Ihattaren is gezien bij de gevangenis om 1 van de verdachten in dat proces te bezoeken.

Gedeeltelijk volgens mij aannames... want ik heb bijvoorbeeld nergens een foto gezien van Ihattaren bij de gevangenis of bewijs dat ie idd een verdachte uit het Marengo proces heeft bezocht.

Maar het feit dat Ajax 'm bewust compleet buiten de selectie houdt en er niets over naar buiten brengt, 'm waarschijnlijk niet inschrijft voor de CL, dat zegt denk ik meer dan genoeg.

30-08-2022 13:45

MankeNeliss +9814

Ajax heeft hem gehuurd, maar hij staat nog onder contract bij Juve. Kan hij daar de rit uitzitten of kunnen zij het contract ontbinden?

30-08-2022 10:26

hetje +2166

Ik vindt t toch jammer, want hij toch vlarden laten zien van wat hij in zijn mars had.
Maar ook ik denk dat het voorbij is ,ik hoop anders maar dat is waarschijnlijk tegen beter weten in.

30-08-2022 09:33

gi0vanni +7110

Dat heeft hij niet. Want het is een middenvelder. Maar omdat hij multygetalenteerd is kan hij op de vleugel spelen maar dat is niet zijn beste positie.

30-08-2022 10:47

stopperspil +11147

Logisch, alle spelers moeten fit en gemotiveerd zijn en CL begint al over een week!

30-08-2022 08:55

gi0vanni +7110

Dat is onzin. Tegen PSV waren meerdere spelers niet wedstrijd fit. En Brobbey was dat ook nog niet.

30-08-2022 10:48

3sterren +20205

@gi0vanni

Er is namelijk best wel een verschilletje tussen het spelen van één wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, aan het begin van het seizoen met niets anders dan de zogenaamde eer op het spel, en deelnemen, enkele weken later, aan de groepsfase in de CL voor tientallen miljoenen euro’s en mondiale exposure en roem.
Een miniem verschil, maar toch ; ) ...

30-08-2022 13:05

gi0vanni +7110

Spelers als Timber en Antony hadden nog maar een wedstrijd gespeeld dus die waren niet wedstrijdfit. Ajax kon het in het begin goed vol houden om daarna ver weg te zakken. Die sh** NL verpest de voorbereiding van elk team en alleen maar om meer centjes te verdienen.

30-08-2022 15:59

remco.p +1158

Jammer maar als tadic beslist 3 dagen per week te gaan darten.
Kan hij er ook blijven.

MO komt niet trainen
MO voetbalt niet
MO vergooid zijn leven
MO kan als ie later oud is mooi terugkijken op een zeer S6 volle tijd bij ajax. 😪

30-08-2022 08:15

gi0vanni +7110

Wat een rare reactie. Mo heeft heel de 2e seizoenshelft getraind ook wedstrijden gespeeld. Hij heeft als enigste in de zomer met een personal trainer doorgetrained. Hij heeft in de voorbereiding een trainingskamp gehad en wedstrijden gespeeld. En toen hij 2 weken thuis doorgetrained. En hij heeft nu een trainingsprogramma op de club. Hij is fit maar niet wedstrijdfit. Maar dat is niemand aan het begin van de voorbereiding. En hij maakte de meeste minuten. Van de trainer en de spelers mag hij terug komen. Maar niet van het bestuur. En die zijn de baas.

30-08-2022 10:53

TJHooker +3917

De rechtsbuiten positie ligt voor het grijpen!

30-08-2022 07:09

Mudjie.M +1778

Ik heb nog hoop dat hij terug op het trainingsveld zal komen..
Blijft positief voor Ihattaren

30-08-2022 05:32

3*stars*3 +23351

Gehuurd tot eind 2022 en Competite eindigt 13 november.
Het is klaar voor Mo in Amsterdam.

30-08-2022 06:36

behangdelul +32486

Je zal het zo verneukt hebben. Buiten of binnen zijn schuld. Maar als ie door was gegaan zonder gezeik, hadden we het nu niet over de opvolging van Antony gehad, maar de luxe positie om te klagen of conceicao, Kudus of Ihattaren daar had gespeeld.

30-08-2022 01:23

NW23 +5020

Dit is helaas einde verhaal. Ontzettend zonde.

30-08-2022 01:22

Cafeoostindie +2724

Zou het maar wel doen

30-08-2022 01:09

Brooklyn +4132

Weinig hoop. Jammer dat potentieel (weer) een rolmodel verloren gaat. Echt zonde. Vraag me trouwens af of Mo AS leest. En wat hij dan denkt. Ook omdat steeds minder supporters hem het voordeel van de twijfel lijken te gunnen. Sure that’s life.

30-08-2022 01:04

12eman +5878

Achja. Tegen beter weten in een poging gewaagd. Prima voor dat bedrag maar t kereltje kan de knop naar topsport blijkbaar niet vinden. Succes elders dan.

30-08-2022 00:06

flavente +166

Word eens tijd dat iedereen mo eens uit zijn hoofd gaat zetten. Is niks en word ook niks. Inmiddels alweer 2 maanden afwezig en Ajax moet in december beslissen wat ze doen. Mo heeft godsgruwelijk veel talent, alleen een IQ van een garnaal en niet de mentaliteit van een topsporter. Toppers zijn ook slim en echte toppers zijn mentaal sterk. Dat geldt niet voor mo. De hoeveelheid kansen en het aantal mensen die het professioneel of vanuit empathie hebben geprobeerd te helpen komen allemaal van koude kermis thuis.

30-08-2022 00:03

Oeroeboeroe +18283

Ik protesteer namens het roze-oranje kromme legioen: de verrotte garnaal🍤. Duidelijk minachting voor onze zo mooie club 🤔

30-08-2022 01:25

jalex +724

Wat een belachelijke reactie. Misschien (!) heeft hij wel last van een psychische aandoening en is manisch depressief. Dat kan mensen slopen en daar kunnen deze mensen echt niet (altijd) wat aan doen. Mogelijk heeft hij zich daardoor ook wel verder in de problemen gebracht.
Natuurlijk kan het ook iets compleet anders zijn maar we weten het simpelweg niet.

Elk jongetje wil graag profvoetballer worden en hij vergooit echt niet zo maar z'n carrière. Mocht hij een mentaliteitsprobleem hebben dan kom je al niet zo ver. Daar is echt wel wat aan de hand.

30-08-2022 09:58

TeringHenkie +28225

Niet janken...doorschakelen en afstand van Ihattaren nemen. Het ligt echt aan hemzelf.

29-08-2022 23:25

jerryisthename +31655

Jammer...☹️
Duidelijk. Wordt niets meer helaas bij ons, vrees ik.
Hoop wel dat hij het weer op de rit krijgt in zijn prille leven. Triest, man. Kom op, Mo! 🤍❤️🤍

29-08-2022 23:19

rich67 +6639

Die carrière in de (zand)bak komt best vroeg

29-08-2022 23:19

Flipper33 +6826

Ze blijven er maar omheen draaien duurt steeds langer zouden toch al een gesprek gehad hebben .. zeg gewoon dat Mo weer terug gaat naar Juventus

29-08-2022 23:15

rodnet +10260

Lijkt toch op een verdrietig verhaal uit te draaien. Doodzonde, ik had echt hoop op een fantastische aanvulling op de selectie.

29-08-2022 23:11

wijzijndebeste123 +162999

zei t eerder al. ihattaren worstelt volgens mij met flinke emotionele problemen. daar komt zijn onvoorspelbare en impulsieve gedrag ook vandaan. het meermaals niet op komen dagen bij z'n eerdere clubs, het lange tijd van de aardbodem verdwenen zijn waarbij niemand contact met hem kreeg, het willen stoppen met voetballen, meer dan 10 kilo aankomen in korte tijd. om vervolgens opeens weer de vrolijkheid zelve te zijn. je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat deze pieken en dalen een diepere oorzaak hebben dan jeugdige rebellie oid. denken dat doordat hij het id zomer 2 maanden volhield om hard te trainen er weer helemaal bovenop is is naïef. hij heeft nu waarschijnlijk een flinke terugval. en daar laat ajax zich logischerwijs niet over uit. deze jongen heeft baat bij een psycholoog. pas als hij emotioneel stabiel is kan hij eventueel een toegewijd bestaan als profvoetballer leiden.

29-08-2022 22:52

Murdoink +2058

Die psycholoog heeft die bij PSV gekregen en die kwam tot de conclusie dat die last heeft van ernstig narcisme

29-08-2022 23:37

Moooo +3955

Ihattaren..

29-08-2022 23:48

wijzijndebeste123 +162999

dank! aangepast!

29-08-2022 23:50

Gogopepa73 +3529

Eerst geen rugnummer, vervolgens een verbod om op de toekomst te trainen en nu dit. Kortom, Ajax werkt stapsgewijs toe naar een afscheid per 1 september. Helaas...😒

29-08-2022 22:35

TeringHenkie +28225

Vast met een reden.

29-08-2022 23:26

Alexander40 +6093

Waarom per 1 september? Dacht dat de huur tot eind van dit jaar zou lopen?

29-08-2022 23:27

Gogopepa73 +3529

De einde van de transferperiode kan ook als opzegging voor huurcontracten worden gebruikt.

29-08-2022 23:49

joep_kroes +0

denk omdat ze anders salaris betalen tot het einde van het jaar aan iemand die uberhaupt geen eens een rugnummer heeft

30-08-2022 12:06

missajax020 +34

Hoezo 1 september , hij is gehuurd tot eind december .

29-08-2022 23:57

OwenStevenDalberg +27444

Hij verwachtte het niet alleen, hij weet het. Bij bepaalt toch op wie hij een beroep doet en wie niet?

29-08-2022 22:31

Mees209311 +284

Ik vind dit een grote domper. Het had zon mooi verhaal kunnen zijn. Je zag het spelplezier bij hem terug en alles lukte. Ik keek enorm uit naar hem dit seizoen. En dan is ie opeens weken afwezig met een onduidelijk verhaal. Erg opvallend ook hoe snel de publieke opinie hem dan meteen als boosdoener aanduidt terwijl niemand echt het fijne er vanaf weet.

29-08-2022 22:31

De3mos +12082

Ik vraag me af wat mo nou precies heeft gedaan. Zullen echt nog wel dingen gebeurd zijn die niet in de media zijn verschenen, anders vind ik het raar dat ajax nu al zijn handen ervanaf trekt. Van te voren was duidelijk dat deze speler extra aandacht nodig heeft.

29-08-2022 22:30

DesmondHume +1550

Game Mo'ver

29-08-2022 22:28

Dolblij +44782

Blijft een triest verhaal van een groot talent dat er om welke reden dan ook heel slordig mee omgaat.

29-08-2022 22:25

Altijdindestraat +39799

Voorspel een toekomst bij FC Antwerp voor Mo 🔮 als er niet snel iets gebeurt.

29-08-2022 22:23

Schip +23345

Kansloos geval man. Opzouten.

29-08-2022 22:18

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25284

Kap met Mo heeft negatieve invloed op de organisatie

29-08-2022 22:17

Squadron11 +2395

Dus doorgaan met Mo? Of wilde je 2 zinnen typen, maar ben de punt vergeten?

30-08-2022 02:39

Spielmacher +10677

Klinkt alsof Mo in de herfst weer naar Turijn verhuist. Misschien moet Mo wel uitkijken dat ´ie niet op korte termijn al binnen zes planken een verdiepng lager verhuist, de Mocro-maffia is niet voor de poes, vinden dodelijk geweld de ultieme expressie van het leven.

29-08-2022 22:15

VoorAltijdNummer14 +25321

Weet je wat ik nou het meest opvallende vind? Telkens wordt er op een dergelijke manier over hem gepraat waardoor het net lijkt alsof het niet geheel aan hem ligt.

Het volledige verhaal krijg je met de huidige privacywetgevingen niet. En hoe vervelend dat ook voor ons nieuwsgierige fans is, is dat in principe een goede ontwikkeling. Echter kan je vaak aan de antwoorden opmaken, waar het ongeveer aan ligt.

Goed veel voorkomend voorbeeld van de afgelopen jaren:

"Gravenberch is er niet bij. Wat heeft ie?"
"Ryan is ziek"
"Corona?"
"Meer kan ik niet zeggen"

En dan wist je weer genoeg.

Waarom haal ik dit voorbeeld aan?

Er is in de tussentijd al best wel vaak over Ihattaren gepraat door mensen die 'meer weten'. En of het nou Vd Heuvel met zijn onderwereld connecties, Hamstra bij Shaktar thuis en ook nu weer Alfred is:

Geen van hen praat echt verwijtend over hem. Ja, Schreuder komt nu teleurgesteld over, maar zegt wel weer:

'Hij deed het ook goed, die weken gingen super. Het was hartstikke mooi om te zien hoe hij groeide. Ik denk dat we als liefhebbers allemaal teleurgesteld zijn, hijzelf ook.'

Waardoor hij bij mij weer de suggestie wekt, dat ie eigenlijk nog graag met hem zou werken in goede staat. Hij had het ook kunnen houden op 'Ja het begon leuk, maar het is nu niet meer aan de orde'.

Ik blijf het vreemd vinden dat eerst Vd Heuvel zegt dat ie niet zoveel verkeerd doet behalve verkering hebben met een meisje uit een maffiafamilie. En dat Hamstra dan zo met compassie over hem spreekt bij die benefiet. En dat dan nu ook vooral de teleurstelling overheerst bij Alfred dat het niet doorgetrokken kon worden.

Ik weet natuurlijk ook niet meer dan andere AS'ers, maar op mij komt het over alsof ze Mo in bescherming nemen omdat ie mentaal aan de grond zit weer. Als ie echt het pisventje is wat sommige mensen in hem zien, dan was er echt niet zo lief gedaan. Die 50 k boete van Antony lag ook binnen no-time op straat.

Ik blijf het vreemd vinden en bovenal doodzonde!

29-08-2022 22:13

Aurelius1 +19690

Volgens mij weet Ajax helemaal niet precies wat er met Ihatarren echt aan de hand is, en volgens mij weet ie zelf ook allemaal niet wat er precies in z'n hoofd afspeelt. Maar het is duidelijk dat Ihatarren niet de mindset heeft voor topsport en dat het nooit meer goed gaat komen.

29-08-2022 22:16

VoorAltijdNummer14 +25321

Ik zou het zo graag willen weten, maar op dit moment hebben we denk ik allebei evenveel gelijk als ongelijk..

29-08-2022 22:21

Moooo +3955

Ihattaren..

29-08-2022 23:49

sebasvdv +566

Denk dat je met deze analyse best wel eens de spijker op de kop kan slaan.

29-08-2022 22:28

Ajaxadam1 +31667

"En dat Hamstra dan zo met compassie over hem spreekt bij die benefiet."

Wat heeft Hamstra daar gezegd?

29-08-2022 22:48

VoorAltijdNummer14 +25321

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/gerry-hamstra-gaat-in-op-situatie-rond-ihattaren-we-zijn-allemaal-bezorgd-om-mo~aa0977aa/

Kijk het filmpje vanaf ongeveer 02:00

29-08-2022 23:00

SjakiedeWit +2636

Afscheid nemen aub

29-08-2022 22:11

DankzijCruijff +48639

Ha, ons trolletje is terug. Uitschakeling inmiddels verwerkt, pikkie?

29-08-2022 23:07

Nr.10 +110893

Van der Sar is ook niet gek. Na al het gedoe met Promes en Overmars de afgelopen tijd, heeft hij geen zin meer in negatief nieuws rond Ajax. Wat denk je, bij elke receptie, borrel, vergadering, krijgt hij wel van een sponsor of relatie te horen: ‘nou is het mooi geweest hè Ed’, ‘geen lijken meer uit de kast hè Ed’. Die heeft er geen zin in, om volgend jaar weer voor lul te moeten staan, omdat Ihattaren wat doms flikt.
Dan hoef je niet eens een oordeel te hebben over Ihattaren of wat hij wel of niet heeft gedaan, de club heeft er dan gewoon geen zin in. Waarom zou je zo’n risico nemen, nadat je er al zoveel in hebt geïnvesteerd, en er komt toch weer gezeik? Ik denk dat het , helaas, wel klaar is met hem bij Ajax.

29-08-2022 22:10

VluggeJaapie +2044

Dat kan vd sar allemaal helaas niet verkomen...

Bergwijn is ook vriendjes met Joey AK, en Sanchez kan ineens last hebben van een cartel uit Mexico

29-08-2022 22:52

GiannisAntetokounmpo +8389

Mo kan zich gaan aanmelden bij DHSC in Utrecht lijkt het...

Ongelofelijk wat een talent deze jongen heeft, maar het gewoon volledig vergooid.. Bij PSV had hij genoeg mensen om zich heen die het beste met hem voor hadden, idem dito bij Ajax.. Maar uiteindelijk begint en eindigt het toch echt bij jezelf..

29-08-2022 22:09

pietvanvliet +4413

Zwak verhaal van Schreuder. Zeg dan niks.

Met 'hij blonk in de voorbereiding uit, maar we schrijven 'm niet in' kan iedereen precies niks. Dan kun je beter iets zeggen als 'we zijn met elkaar in gesprek en vertellen meer als er meer te vertellen is'.

Das ook nikszeggend en dan is er niemand beschadigd.

29-08-2022 22:09

VIPete +81

Wat is het toch met die jongen. Ik snap dat je mentaal er even doorheen kan zitten, maar waarom focus je niet gewoon op het voetbal en laat je randzaken voor wat ze zijn? Ademhalen en voetballen, de rest komt later.

29-08-2022 22:08

Aurelius1 +19690

Je mindset is geen keuze. Dat staat na de puberteit net zo vast als je schoenmaat. Als je qua mindset slecht uit de puberteit komt, heb je een probleem.

29-08-2022 22:17

Alexander40 +6093

Je leest de verkeerde boeken. Zolang je niet doorhebt dat je nou juist wel je mindset kan kiezen zit je nog in de gevangenis van je gedachten. Enige wat nodig is om daaruit te komen is door je bewustzijn te vergroten. Je bent niet wie je denkt. Je bent degene die door heeft wat er gedacht wordt.

29-08-2022 23:36

VIPete +81

Ja als je daar in gelooft dan komt er inderdaad weinig van je terecht. Mindset is altijd een keuze. Van minuut tot minuut.

29-08-2022 23:39

Aurelius1 +19690

Nee, dat is allemaal gebazel van pseudo-goeroes die mensen hoop geven om er flink aan te verdienen. En mensen willen dat graag horen. Realiteit is dat mensen volledig afhankelijk zijn van hoe hun hersenen en emoties werken en daar geen enkele invloed op kunnen uitoefenen. Het enige is dat ze boekjes lezen die hen hoop geven dat ze wel de volledige controle hebben. Maar alles staat na de puberteit al vast en je moet maar het geluk hebben dat je geen mentale problemen hebt, gokverslaafd, pedofiele gevoelens, agressieproblemen, criminele neigingen of wat dan ook. Allemaal vooraf gedetermineerd. Als je je gelukkig voelt en alles is mentaal in orde, kun je jezelf ook niet dwingen om ongelukkig of depressief te zijn. Dat gaat gewoon niet omdat het simpelweg vaststaat en buiten je controle ligt. Omgekeerd dus ook. Heel simpel.

30-08-2022 02:37

Aurelius1 +19690

Er wordt een punt achter gezet. Het id klaar.

29-08-2022 22:08

4bier +31367

Meest bizarre aan deze hele situatie is dat ten Hag hem tijdens de bekerfinale bracht. Jongen was toen mentaal en fysiek totaal niet klaar voor een invalbeurt.

29-08-2022 22:06

Maikel +6862

De meest belachelijke wissel uit het EtH tijdperk.

29-08-2022 22:33

Geus +4734

Wat wordt er toch in godsnaam allemaal besproken dat het zo lang moet duren?!

29-08-2022 22:05

Ajaciedbrad +8812

Mag je nu wel gaan beschouwen als mislukt

29-08-2022 22:05

IRBaboon +6852

Tuurlijk. Is einde verhaal.

29-08-2022 22:08

Ajaxadam1 +31667

Die irritante fotos die hij plaatste rondom het nieuws en ook die foto met dat ie terug is waren echt verschrikkelijk. Laat zn smoel even zien na wekenlang wrgblijven en doet dan alsof de rest van de wereld gek is dat ze zich druk maakten. Want in Amsterdam konden ze veel meer hebben dan in Brabant dacht hij.

Echt tekenend voor hoe ongemanierd deze jongen is. Intens slecht karakter.

29-08-2022 22:05

Daa +2708

Door en door verrot.

29-08-2022 22:05

IRBaboon +6852

Precies. Mannetje is tot op het bot verpest. Stoer doen met dikke auto's en dure cadeaus op Instagram, terwijl je al weken niet normaal je beroep hebt uitgeoefend. Wegwezen.

29-08-2022 22:10

Maikel +6862

👍👊

29-08-2022 22:33

Ajaxfan31183 +16391

Dat was de ideale opvolger van Antony maar helaas doet hij zelf liever het wereldje van Promes opvolgen als we de verhalen moeten geloven over het criminele milieu

29-08-2022 22:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.