Overmars jaar geschorst wegens grensoverschrijdend gedrag bij Ajax

door Jesse ter Haar 565

Bron NOS

Overmars jaar geschorst wegens grensoverschrijdend gedrag bij Ajax

door Jesse ter Haar 565

Bron NOS

Laatst geüpdatet

Marc Overmars is voor twee jaar - waarvan één voorwaardelijk - geschorst in Nederland, zo valt te lezen bij de NOS. De omroep kreeg het nieuws mee uit de uitspraak van het Instituut Sportrechtspraak (ISR). De schorsing komt voort uit zijn grensoverschrijdende gedrag in zijn tijd als directeur voetbalzaken van Ajax.

De bestuurder zou zich tijdens zijn dienstverband in Amsterdam volgens het ISR niet hebben gehouden aan de regel dat hij zich 'onthoudt van seksuele intimiteiten via welke communicatiemiddelen dan ook'. Op die manier heeft hij het reglement Seksuele Intimidatie overtreden en dat komt hem op de schorsing te staan.

Er zijn meerdere aanklachten tegen Overmars gedaan, maar slechts één daarvan wordt bewezen geacht. Uit 300 pagina's aan WhatsApp-verkeer is geconcludeerd dat er door de oud-Ajacied 'seksueel getint' en 'zeer expliciet' materiaal is verstuurd. Andere aantijgingen werden niet 'aannemelijk' genoeg gevonden. De aanklaagster eiste vijf jaar schorsing, waarvan twee voorwaardelijk, tegen Overmars, maar dat bleef dus bij twee jaar, waarvan één voorwaardelijk. Het ISR nam hierin mee dat het thema veel in de publiciteit is geweest en dat Overmars al heeft beschadigd.

Overigens geldt de schorsing wel enkel voor werkzaamheden in Nederland. In zijn tijd bij Ajax had hij immers te maken met de KNVB. Hij mag dus een jaar niet binnen de Nederlands voetbalbond werken of in een functie waarmee hij te maken krijgt met diezelfde bond. In België, waar hij nu actief is als directeur voetbalzaken van Royal Antwerp, kan hij zijn werk 'gewoon' vervolgen.

Het grensoverschrijdende gedrag van Overmars bij Ajax kwam met name terug in het onderhouden van online contact met vrouwelijke werknemers. Hij stuurde grensoverschrijdende berichten en zelfs een foto van zijn geslachtsdeel. Verder maakte hij 'foute grappen', maar ook denigrerende opmerkingen en sloeg hij ongewenst zijn arm om de schouders vrouwelijke medewerkers heen. Het kwam hem op een vertrek uit Amsterdam te staan.

Overmars terug bij Ajax?

Enkele weken na zijn vertrek bij Ajax zou Overmars hebben gecheckt of hij terug kon keren bij de club, zo kwam woensdag naar buiten. De oud-speler van de Amsterdammers legde de kwestie neer bij Leen Meijaard, voorzitter van de Raad van Commissarissen. Meijaard sloot een terugkeer niet direct uit, maar wilde dat Overmars eerst onder de radar zou blijven en in therapie zou gaan. Naar verluidt ging de bestuurder daadwerkelijk in therapie, maar zou het tot niet meer dan twee sessies zijn gekomen.

Wil jij in aanmerking komen voor free bets voor de interlands van Oranje? Bij Jack's Casino ben je aan het juiste adres!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

slot +2046

een voetbalclub voor mannen, dickpics mogen er alléén rond lopen als het homo's zijn.

17-11-2023 16:01

Balgevoel +30849

Ja, klote. Euh, ik bedoel dom. Hé, Leentje, gabber. Mag ik misschien terug? 😂😂😂

17-11-2023 09:34

AFCA-pride +17346

Heks Olfers komt weer in de publiciteit om zich met de zaak te bemoeien. Ware obsessie met alles wat direct en indirect met Ajax te maken heeft. En publiciteitsgeil.

17-11-2023 08:53

Hans Verhagen +14116

Narcist is het.

17-11-2023 09:18

AFCA-pride +17346

Ook ja. Eng mens.

17-11-2023 09:26

JoeBlow +8181

Ik zou voorzichtig zijn. Anders komt manlief even bij je op de koffie.

20-11-2023 00:56

AFCA-pride +17346

Wie mag manlief zijn? Rémy Bonjasky?

20-11-2023 10:20

JoeBlow +8181

Thom Harinck. Destijds oprichter van vecht school Chakuriki, ontdekker van Badr Hari en trainer van tientallen wereldkampioenen. Hij is een levende legende in de wereld van het kickboksen.

Op leeftijd inmiddels en een heel aardige man, maar ik zou nog steeds een blokje omlopen als ik zijn vrouw zou hebben uitgescholden voor alles wat vies en lelijk was.

20-11-2023 15:30

AFCA-pride +17346

Die ken ik ja, niet verwacht. Zou ze zomaar niet matchen met elkaar eigenlijk. Daar moet je zeker een blokje voor omlopen, haha.

20-11-2023 20:08

DonadoniR +168

Bizar eigenlijk dat dit niet internationaal wordt beoordeeld. Heb respect wat Overmars voor de club heeft gedaan, maar is toch raar dat je in een ander europees land gewoon door kan gaan alsof er niets is gebeurd.

17-11-2023 07:48

Skajhigh +2268

Ongelooflijk bizar zelfs! Ik snap ook niet dat hij nog niet voor het internationaal gerechtshof is gesleept, wat Overmars heeft gedaan is toch wel de grootste misdaad van de 21e eeuw!

17-11-2023 07:55

Sentinel +8831

Gelukkig dat Overmars door kan. Een teleurgestelde golddigger die na 3,5 jaar en 300 berichten pas gaat klagen zou ontslagen moeten worden.

Overmars heeft niets verkeerd gedaan en Ajax zou hem na excuses weer snel in dienst moeten nemen..

17-11-2023 08:48

Andersen de man +1999

Chill dat je het slachtoffer verdacht maakt

17-11-2023 11:22

Mitchjo +6179

Haha zo is het Sentinel!

17-11-2023 11:26

Sentinel +8831

@ Andersen Ja, soms is dat nodig he.

En eerlijk gezegd ken ik Overmars niet zo dat hij lang in de slachtofferrol gaat. Geen angst man, die gaat zo weer hard aan het werk hoor.

17-11-2023 13:23

Bijlmerboy93 +2521

Terecht. Walgelijke dikzak. Goeie TD heb je niks aan als het je sponsors kost.

17-11-2023 00:40

Rikkie66 +22812

Gleed altijd naar binnen en scoorde. Nu wordt hij ervoor geschorst 🤔

16-11-2023 23:37

KleineReus +6454

Nee hoor. Nu denkt hij dat hij scoort, maar glijdt nergens naar binnen.

16-11-2023 23:43

Mundus +1228

Wat een gezeik allemaal. Marc is en blijft mijn held !

16-11-2023 22:59

Litmanen95 +1087

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch? Ik heb zat helden zonder brandschoon verleden. Dat ze op sommige vlakken een held zijn, maakt niet dat ze zich niet hoeven te verantwoorden voor wat ze niet goed doen of deden.

16-11-2023 23:21

Cojones16 +663

Hahaha die foto!! Zo groot is ‘ie echt niet Marcie

16-11-2023 22:35

Sentinel +8831

Hoe weet jij dat?

17-11-2023 08:49

Broodjebal44 +5727

Vertrutting bij van de maatschappij, dat jullie het weten ik laat elke week me blote reet zien op het voetbalveld.

Het is niet goed wat die heeft gedaan maar er is nou wel genoeg over gezegd, doorgaan en hij zal er best van leren.

En voor die dames, los het volgende keer ff direct op en wacht niet 3,5 jaar om het met een omweg op te lossen. Eigenwaarde!

16-11-2023 22:19

KleineReus +6454

Je laat elke week je blote reet laat zien ja? Naar de scheidsrechter? Je tegenstander? Het publiek? Zijn er ook mensen die teleurgesteld zijn, als je het een weekje niet doet? Vragen, vragen, vragen.

16-11-2023 23:41

Broodjebal44 +5727

Publiek en tegenstander, die vinden het prachtig!

Van de thuis scheidsrechter mag het alleen na doelpunten, uit scheidsrechter heb ik éénmalig geprobeerd maarja je weet wel hoe dat is afgelopen ..

17-11-2023 07:37

Andersen de man +1999

Jij weet wat de dame in kwestie allemaal geprobeerd heeft om het intern te houden?

17-11-2023 11:24

Broodjebal44 +5727

Wij weten beiden niet wat er intern is gebeurd, daarom zeg ik doorgaan met leven!

Als het haar of meerdere dames zo zwaar valt neem je toch ontslag of bespreek je het met de AD. Ongetwijfeld zijn er meer oplossingen. Maar ik ben er niet bij geweest, vandaar dat ik zeg vindt het heel triest maar de maatschappij is aan het vertrutten. Niet de dames, wij als maatschappij.

17-11-2023 16:03

AFCA1996L +15863

Gare opmerkingen hier, totdat je zus, moeder of dochter slachtoffer is van dit soort vieze mannetjes die denken dat een hoge functie bij een bedrijf je het recht geeft om dit te doen, dan piep je wel anders.

16-11-2023 22:05

Cello +52937 moderator

@AFCA1996L

Ik denk dat de meesten daarbij het onderscheid maken tussen wat Overmars heeft gedaan en iemand, die daadwerkelijk fysiek intimiderend gedrag vertoont.

16-11-2023 22:13

Litmanen95 +1087

Ik denk dat de meesten hier mannen zijn. Steeds die vraag naar wat de vrouw in kwestie had kunnen/moeten doen. Doet totaal niet ter zake. Er bestaat niet een manier waarop een slachtoffer ‘moet’ reageren, er bestaat wel een manier waarop een baas zijn ondergeschikten niet mag benaderen. Ook opvallend, opmerkingen alsof de uitspraak woke is, of ‘d’66’… Er is gewoon goed gekeken naar het bewijsmateriaal en conclusie: in veel gevallen het bewijs te zwak, in een geval duidelijk wel bewijs. Als je dan in reactie hierop meteen het woord ‘woke’ in je hoofd krijgt zou je toch eens bij jezelf te rade moeten gaan en je afvragen waar die aversie tegen goed gedrag vandaan komt.
Aan de andere kant: Overmars is toch geen ‘vieze’ man door deze actie? Seksuele gevoelens zijn niet vies. Succes maakt je wel vaak overmoedig, je kunt jezelf wijs maken dat een vrouw jou, de grote succesvolle baas, eigenlijk graag wil, dat zij een machtspelletje speelt door je af te houden. Punt is dat je van alles mag denken, maar niet van alles mag doen. Wat Overmars deed mag niet. Niks woke aan, niks d66. Gewoon geconstateerd aan de hand van bewijs.

16-11-2023 23:05

AFCAMM +11341

@Cello dan roept een deel hier nog steeds dat er meer moet spelen en/of dat ze het uitgelokt moet hebben, of zelfs in scène gezet heeft en dat alles verpest is door het “woke gedoe van tegenwoordig”.

Ze zouden ook onderscheid kunnen maken en beide afkeuren, trouwens. Je hoeft ‘em niet kapot te maken, maar hij zat gewoon fout. Simpel zat.

17-11-2023 00:39

Mitchjo +6179

Wat zij deed mag ook niet, maar dat lees ik nergens terug.

17-11-2023 11:28

Broodjebal44 +5727

Me zus had hem voor lul gezet door die foto’s de volgende dag nog door het hele kantoor te hangen met zijn kop erbij. Probleem gelijk opgelost en ze zouden er de volgende dag smakelijk om kunnen lachen bij het koffiezet apparaat.

Me moeder is een ander verhaal, die had foto’s terug gestuurd.

Zit niet zo te zeiken een beetje vrouw had hem toch zelf op de plaats gezet en niet zo zitten miepen op een later moment. Die vrouwen hebben zelf toch ook geen eigen waarde.

16-11-2023 22:16

Litmanen95 +1087

‘Een beetje vrouw’. Zou mooie rechtstaat zijn als dit als argument zou gelden. ‘Hoezo voelde u zich seksueel geintimideerd? Bent u nu een vrouw? Een beetje vrouw laat zich niet intimideren!’

16-11-2023 23:08

Broodjebal44 +5727

Ach zit niet zo te zeiken. Ga je ook zitten janken als je een kut toegestuurd krijgt? Wil je ook onderzoeken?

Of doe je er niets mee en ga je door in het leven?

17-11-2023 07:32

Sentinel +8831

Wat een onzin. Wat als er wederzijds goedvinden was en het na verloop van tijd opeens anders was. Bijvoorbeeld omdat Overmars geen zin in een relatie had?

Alle schijn dat het hier om een teleurgestelde dame gaat die wraak wilde nemen. Wat Overmars heeft gedaan is dan achteraf - door deugers - bevonden als niet in orde want blank en man.

Terwijl je voor een relatie van 3,5 jaar toch echt twee partijen nodig hebt.

17-11-2023 09:10

Litmanen95 +1087

@broodjebal
Volgens mij ben jij juist degene die zich opwindt, niet doorgaat met z'n leven: het lukt je (en anderen) maar niet om je neer te leggen bij de uitspraak van de tuchtcommissie.
Verder: als ik zo'n foto zou krijgen van mijn baas, zou ik me zeer ongemakkelijk voelen, denk ik. Lang twijfelen wat ik moest doen en het uiteindelijk melden. Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik zou reageren. Ik dacht altijd dat ik een overvaller in zijn gezicht zou slaan als ik overvallen zou worden, tot ik een keer werkelijk werd overvallen... en alleen maar heel bang was. Zal.mij wel een jankerd of een zeikerd maken in jouw ogen dan. En nee, ik vergelijk hier niet een dickpic met een overval, maar maak dit punt om aan te geven dat er geen regel is, geen norm voor hoe je moet reageren, wat je moet voelen als iets je overkomt wat je niet leuk vindt. Er zijn wel regels over wat je bij een ander mag doen. Daarom hebben we rechtspraak en commissies die gedrag beoordelen. Gedrag, niet de mens. Overmars is niet tot duivel verklaard of zo. Deze ene vrouw is met die uitspraak inderdaad wel een slachtoffer. Wat is er mis met dat woord? Tegelijkertijd heeft de commissie uitgesproken dat de andere vrouwen dat niet bewezen zijn, waarom willen sommigen hier dan dat deze ene vrouw het ook niet is?

17-11-2023 09:56

Litmanen95 +1087

Sentinel: Je vergeet even de conclusie van de commissie, die het bewijs werkelijk heeft gezien…, dat er in dit geval geen wederzijds goedvinden was. In de andere gevallen was daar geen bewijs voor, hier kennelijk wel. Waarom dat steeds weer in twijfel trekken? Is het dan zo onmogelijk dat een succesvol man als Overmars werkelijk iets doet wat hij niet had mogen doen?

17-11-2023 09:59

Andersen de man +1999

Grappige reactie, maar niet iedereen is zo onverschrokken. Stel je bent de kostwinner van je gezin of hebt in eerdere fase iets teruggeflirt. Veel vrouwen zitten met heel veel schuldgevoel als er iets dergelijks gebeurt. Al is het maar zichzelf verwijten het gevaar niet op tijd op te merken. Kortom, ik denk niet dat zulke verwijten aan het slachtoffer helpen

17-11-2023 12:38

Broodjebal44 +5727

Dus omdat de commissie een uitspraak heeft gedaan moet ik mijn mening aanpassen? Wat je mij verwijt doe jezelf.

Ik vindt het allemaal heel zielig voor de dames en de commissie heeft er onderzoek naar gedaan, uitspraak staat.
Maar mag ik dan niet vinden dat het een stel kutten zijn? Blijkbaar mag dat niet gezien wat je zegt. Iedereen is anders, accepteer dan ook dat ik dit een stel kutten vind.

Je vergelijkt met een overval, maar je weet niet waar ik mijn mening op baseer toch?

17-11-2023 16:00

Broodjebal44 +5727

Waar zeg ik dat dan? Waar trek ik de conclusie in twijfel?

Ik ben van mening dat de dames veel eerlijk door hadden moeten gaan met hun leven, dit onderzoek hebben we niets aan, hij wordt een jaar geschorst maar ondertussen kan hij door in België. Gaat lekker zitten janken met de uitspraak van de commissie erbij, overtrokken gedoe.

17-11-2023 16:01

Sentinel +8831

@ Litrmanen;

Zou het ook zo kunnen zijn dat na 300 pagina's whatsapp berichten (waar er maar één van overblijft) en drie-en-een-half jaar contact dat er misschien sprake is van een vrouw die een relatie wilde met een succesvolle man?

Is dat zo raar dan?

17-11-2023 16:47

Litmanen95 +1087

@broodjebal Ik bedoelde niet dat jij niet mag vinden wat je vindt. Je vond dat ik niet zo moest zeiken, dus ik legde uit waarom ik het vreemd vind dat het steeds weer over die vrouw gaat, die we niet kennen en die toch heftig beoordeeld wordt hier, en waarom ik het geen gezeik vind dat ik dat vreemd vind. In een discussie probeer je elkaar te overtuigen toch? Gaat ons allebei niet lukken bij de ander denk ik, we staan er duidelijk heel anders in. Ik weet inderdaad niet waar jij je mening op baseert, iedereen is anders, met een andere achtergrond en geschiedenis, ik denk dat het we daar wel over eens zijn, we trekken alleen andere conclusies daaruit als het gaat om deze zaak.
Intussen zijn we wel allebei supporter van Ajax, dus compleet verschillend zijn we ook weer niet!

17-11-2023 17:05

Litmanen95 +1087

@sentinel De conclusie van de commissie was anders. En de commissie heeft niet in alle gevallen de schuld van Overmars bewezen geacht. Die twee dingen maakt dat ik denk dat Overmars in elk geval bij deze vrouw over de schreef is gegaan. Wat jij beschrijft kan ook gebeuren, net als dat er ongetwijfeld receptionisten zullen zijn die Andy vd Meijde geld willen afnemen voor seksuele diensten (ik weet niet of ze m ook stalkte?) maar deze vrouw, waar de hele discussie dus overgaat, was dus kennelijk NIET uit op een relatie met Overmars, en was ook niet zo’n receptioniste uit de avonturen van Andy. Daarom is mijn mening: we zouden haar niet voor slecht opgevoede golddigger uit moeten maken. Niet verboden om dat te doen of te vinden, ik leg alleen uit waarom ik dat onterecht vind.

17-11-2023 17:53

Broodjebal44 +5727

Ik denk dat we niet zover van elkaars mening af zitten, we zijn het erover eens dat Overmars een fout heeft gemaakt en dat de vrouw slachtoffer is. Daarna zijn we het inderdaad niet met elkaar eens, maar dat geeft ook niet.

Als Brobbey op 25.11 om 21.14 uur die bal in de kruising schiet staan we samen te juichen. Daar gaan we voor!

17-11-2023 18:19

Litmanen95 +1087

@broodjebal Top. Zo is het!

18-11-2023 17:41

aequalitatem +870

Helemaal met je eens. Maar ik zou me kapot schamen als dit soort teksten hetgene is wat mij zou doen inzien dat ik vrouwen verkeerd benader. Dan is je EQ toch flink lager dan het aantal centimeters dat je voorhoofd groot is. Ik mis bij veel (vooral oudere) mannen echt een stuk basisrespect.

17-11-2023 00:18

Hans Verhagen +14116

Het is mijn dochter overkomen en die heeft er heel hard om moeten lachen. Kwestie van opvoeding...Daarna heeft ze gezegd dat diegene terug mocht komen als het pikkie volgroeid zou zijn.

17-11-2023 06:54

Sentinel +8831

Beetje stoere drogredeneringen maken....als het jou zus, dochter of moeder zou zijn, zou die het 3,5 jaar lang door laten gaan?

Dan ben je gewoon verkeerd opgevoed of een golddigger. Lekkere familie heb je dan.

17-11-2023 08:51

brullie +7032

@AFCA1996L ik heb een dochter van bijna 18 jaar en zij krijgt al een jaar of 5 dickpick's wekelijks op welke manier dan ook op haar telefoon. Een 20 per maand is heel "normaal". In het begin zat ik te koken en wilde ik wel eens weten welke klootzakjes dit waren maar mijn dochter weerhield mij er van. Ze zei dat ieder meisje in haar klas (toen) wekelijks dickpicks krijgen, heel normaal kennelijk. Zij wordt er niet meer warm of koud van en skipt dit soort gastjes. Voor mij als in de 50 is het abnormaal maar voor deze meiden kennelijk normaal. Als zij zich er totaal niet druk om maakt en haar, en al haar vriendinnen, het niet raakt, maak ik mij maar niet meer druk. Ik vindt het walgelijk en respectloos maar vandaag de dag wordt het als normaal gezien. Ik niet nu niet nooit niet.

17-11-2023 09:13

Heimdallr +657

Een hoop mensen halen hier die "300 pagina's" aan. Laten we allemaal even goed lezen wat er staat:

Uit het vonnis:

De door [club] ingeschakelde externe deskundige heeft twee keer uitvoerig met de meldster gesproken.
Daarnaast heeft de meldster 75 zip-bestanden (ruim 300 pagina’s) met WhatsApp berichtenverkeer
aangeleverd die door de deskundige zijn bestudeerd. Veruit het grootste deel van die berichten (van [beklaagde] aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto’s).
(…) Het gedrag van [beklaagde] naar meldster beslaat een periode van ruim 3,5 jaar en heeft grote impact op de meldster gehad. (…) Meldster heeft zich, mede als gevolg van de bestaande afhankelijkheidsrelatie, niet bij machte gevoeld om andere stappen te zetten die zouden hebben kunnen leiden tot een einde van het onwenselijke gedrag. De meldster wil anoniem blijven, wil graag bij [club] blijven werken en wil vooral dat het onwenselijke gedrag stopt.

---

Dit is dus naar alle waarschijnlijkheid niet 300 A4'tjes aan tekst maar screenshots van Whatsapp gesprekken. Ik stel me zo voor dat je misschien 2 screenshots per pagina hebt dus 600 screenshots in totaal, over een periode van 3,5 jaar.

Bovenstaande praat overigens niks goed.

Dat gezegd hebbende, zonder de details te kennen wil ik alsnog niet oordelen, ookal is hij nu door het ISR veroordeeld. 20 jaar geleden kon je naar een vrouw fluiten op straat en werd dit gezien als compliment. Tegenwoordig zou dit in veel gevallen worden opgevat als seksuele intimidatie.

Zo zijn de omgangsnormen duidelijk veranderd. Sommige mensen hebben dat door en passen zich aan, en andere doen dat niet of hebben daar meer moeite mee.

Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe het uiteindelijke versturen van de dickpic(s) tot stand is gekomen. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat dit uit het niets kwam. Overmars moet het gevoel hebben gehad dat dit kon en dat zij het in ieder geval tot op zekere hoogte zou kunnen waarderen. (wat niet betekend dat het niet fout is, laat dat duidelijk zijn).

16-11-2023 21:36

Litmanen95 +1087

Als je succesvol bent, alom veren in je achterste krijgt geduwd, dan wordt het steeds moeilijker te bedenken dat niet alles wat jij wilt ook door anderen gewild wordt. Volgens mij begint daarmee het sturen van een dickpic aan iemand die dat niet wil (dat laatste is nu bewezen).

16-11-2023 23:16

Copa077 +2761

Ze hadden beter die vrouwen kunnen schorsen want die vrouwen maken de club kapot. Waar zijn de oude tijden man op 1

16-11-2023 21:34

PH2BOT +40264

De Ajax vrouwen winnen hun CL wedstrijd met 2-0 van een titelkandidaat Copa Puber077..lang niet slègggt.. ...oh..maar jij bedoelt hier andere vrouwen?...duidelijk minderwaardige vrouwen zoals jij ze in jouw onbenullige post duidt. Pubertje.

16-11-2023 22:08

Ron403 +6472

300 pagina’s haha? Blijkbaar hield ie die administratie beter bij dan de administratie vwb de scouting en interessante spelers…

16-11-2023 21:16

Oxxer +163915 moderator

Dickpic-uitspraak kan gevolgen hebben voor werk Overmars in België: ‘Dit moet bij FIFA gemeld worden’

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/dickpic-uitspraak-kan-gevolgen-hebben-voor-werk-overmars-in-belgie-dit-moet-bij-fifa-gemeld-worden~ae956845/

Rancuneuze Olfers op oorlogspad, wil Overmars levenslang laten boeten.

16-11-2023 20:56

Copa077 +2761

Olfers die omhoog gevallen is hoe kon die ooit bij Ajax gewerkt hebben

16-11-2023 21:35

Oxxer +163915 moderator

Tell me, het verhaal van Ajax, teveel mensen bij de club die er niks te zoeken hadden en voor ellende hebben gezocht.

16-11-2023 21:41

PH2BOT +40264

Mister 'Dickpic' had natuurlijk al lang zelf excuses moeten aanbieden maar daar voelde mebeertje zich blijkbaar te hoog voor in de boom. Tja...dat komt dan altihd als een boomerang op je terug. Lekker bij Fc Antwerp blijven Marcus. Je zit daar prima èn aan je max

16-11-2023 22:13

ProfessorX +19827

Dat weet jij niet !

16-11-2023 22:49

DMDTagz +3264

Sorry, ik ben zo'n "moraalridder" maar ik heb nog nooit een foto van mijn piemel gemaakt en ongevraagd rond gestuurd. En ik raak al helemaal geen mensen ongevraagd aan.

18-11-2023 07:11

TeringHenkie +28340

Dat is zo’n smerig en ook nog lelijk wijf. Ik zou mijn hond er van af trappen!

Maar ze is jaloers, ze krijgt zelf nooit appjes van mannen en ik denk wanneer je haar de onderbroek naar beneden trekt, je de bromvliegen om je oren vliegen!

Bahh

16-11-2023 23:30

JoeBlow +8181

Heb je haar man al eens gezien, Henkie? Ik denk dat je op het rennen slaat en haar vanaf dat moment alleen nog met “Mevrouw Olfers” aanspreekt ouwe toetsenbord-held.

20-11-2023 01:07

Oxxer +163915 moderator

@JoeBlow

Alleen kenners uit Muay Thai weten wie Thom Harink is, als persoon heb ik hem nooit imposant gevonden, buiten dat de beste man is inmiddels al 80 jaar.

20-11-2023 11:56

Dolblij +45043

Ik heb niet getwijfeld over Belgie
Omdat iedereen daar lacht
Ik heb niet getwijfeld over Belgie
Want dat taaltje is zo zacht
Ik stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
Ik heb niet getwijfeld over Belgie Belgie, Belgie, Belgie, Belgie

(Versie Overmars op Het goede doel)

16-11-2023 20:43

3sterren +20205

Ik denk niet dat je me hebt zien flashen
Ik was die jongen met die dikke pik
Ik was die jongen die losjes wou lijken
Dus stuurde ik ’n onschuldige dic pic

Ik heb stiekem met je gesjanst,
ik hoop dat je het leuk vond ...

(Versie Overmars op Toontje lager)

16-11-2023 22:14

DMDTagz +3264

Je rijmt pik op pic. Dat is slechter dan sinterklaasrijm. Do better.

18-11-2023 07:12

Dolblij +45043

Zeur niet zo joh.

18-11-2023 08:05

deMeester +11450

Hahahaha Wat een lachertje!!

Dat kan Overmars toch niets schelen?????
Die zit hoog en droog in Belgie

Net als Promes, die zouden ze ook wel even pakken.

Justitie kan niets helemaal niets net als de politiek veel te slap en dom.

16-11-2023 20:25

KleineReus +6454

Hahaha....🙄

16-11-2023 20:39

TeringHenkie +28340

En jij denkt dat Promes gelukkig is voor de rest van zijn leven in Rusland?

16-11-2023 20:44

NIO +3012

Vast wel we zijn altijd neerbuigend in het westen als we het over de niet westerse landen hebben. Zo zijn China Rusland en het middenoosten enge landjes maar de gouden regel is altijd dat als je geld hebt je overal een mooi leven kan hebben ook in dat soort "enge" landen

16-11-2023 21:11

TeringHenkie +28340

Maakt niet uit waar hij woont, maar naar een "westers "land kan hij van zijn leven niet meer heen.

16-11-2023 21:12

deMeester +11450

Ach denk dat dit wel meevalt.

16-11-2023 21:21

AjaxSoCal +1993

@NIO - Ben het met je eens dat het leven in Rusland mooier kan zijn dan in Nederland, maar.. ik neem aan dat hij ook geen landen kan bezoeken die een uitleveringsverdrag hebben met Nederland. Dan wordt je wereld wel een stukje kleiner.

16-11-2023 21:22

TeringHenkie +28340

Hoezo denk je dat? Hij heeft geen Russisch paspoort en Rusland werkt ook niet mee om hem dat te geven, dus mocht Nederland om uitlevering vragen, is alles mogelijk.

Bijkomend 'geluk' voor Promes is dat hij voor zijn werk niet de grens over hoeft: vanwege de oorlog in Oekraïne mag Spartak net als alle andere Russische clubs niet deelnemen aan internationale clubtoernooien, zoals de Champions League.

Ik denk niet dat hij elke dag gelukkig wakker wordt.

16-11-2023 21:26

Mitchjo +6179

Natuurlijk, die heeft daar geen slecht leven toch?

16-11-2023 21:29

TeringHenkie +28340

Maar wat als hij volgende maand bij wijze van spreken bv tegen Feyenoord of elders in Europa moet voetballen?

Gaat de club er mee akkoord dat hij zegt..ik ga niet mee? of volgend seizoen een trainingskamp voor aanvang nieuwe seizoen?

Of als zijn moeder overlijd..gewoon schijt aan hebben en lekker daar blijven? Ik denk dat je vrij beperkt bent zolang je geen Russisch staatsburger bent, en dat is hij niet.

16-11-2023 21:36

PH2BOT +40264

Promes is klein bier...zal met zijn leven betalen voor eoa ripdeal. Let maar op

16-11-2023 22:15

Bijlmerboy93 +2521

Als je rijk bent, waarum auch nicht?

17-11-2023 00:44

Broodjeaap020 +6158

Ik zeg terughalen na een jaar! Hij heeft zijn les wel geleerd.

16-11-2023 20:25

Opperhoofd +12578

Overdreven gedoe allemaal

16-11-2023 20:24

PH2BOT +40264

Kan mister Dickpic geen ene ruk schelen deze uitspraak. Lekker in 'den Bels' blijven. Fc Antwerp...club op maat voor Overmars zou ik zeggen. Bij ons is 'ie echt wel klaar. Net als de rest van dat zooitje.

16-11-2023 19:29

DTM1970 +1499

Mike Verweij staat nu ook behoorlijk voor lul.
Wel zonder foto!
Die roept steeds dat Ajax de zaak Overmars totaal verkeerd heeft aangepakt en veel te snel afscheid van heeft genomen.

16-11-2023 19:18

PH2BOT +40264

Vetbek Mike FEBO staat sowieso overal en altijd zwaar voor lul. Mèt of zònder foto.

16-11-2023 19:32

gi0vanni +7174

Dat is logisch want hij is er zelf een. 🤷

16-11-2023 21:10

Ajax The Best +16510

Dat hij voor lul staat is niets nieuws. Maar begreep niet dat je o basis van dit bericht vindt dat Ajax niet te snel afscheid heeft genomen.
De hele hetze van meer dan 10 vrouwen en aanrakingen blijkt allemaal niet te kloppen.
Ze hebben zich laten meeslepen door de hype van moraalridders.

Normaal gesproken roep je de betrokkenen bij elkaar, ga je het gesprek aan en kijk je hoe je het gezamenlijk oplost. Nu is er gehandeld op basis van signalen die voor het overgrote deel niet blijken te kloppen. En hebben ze ook Overmars onnodig extra schade aangebracht.

16-11-2023 19:38

Barra +5529

Nou zo makkelijk als, alle betrokken bij elkaar roepen en gezamenlijk oplossen, is bij dit soort gevallen echt niet wenselijk. Dat zou nog eens een vreselijk ongemakkelijke vergadering zijn zeg haha. Ongewenst dickpics sturen naar collega's als Directeur zijnde is genoeg om ontslag te krijgen toch? Ik werk voor de overheid, maar kom er niet mee weg hoor.

16-11-2023 20:12

Ajax The Best +16510

Ik heb wel eerder met dit soort situaties gedeald. Net elkaar bespreken kan veel oplossen. Natuurlijk niet altijd, maar daar kom je dan vanzelf achter.

16-11-2023 20:23

JaapStam +136905

On: Ajax supporters zijn niet welkom in Marseille voor de aanstaande uitwedstrijd. Volgens Franse media hebben de lokale autoriteiten om veiligheidsredenen een verbod opgelegd.

Deze beslissing valt waarschijnlijk zwaar bij de Ajacieden, velen hadden al vliegtickets en accommodatie geboekt.

Update: Wij hadden het al gemeld, nu bevestigt Ajax het ook: geen uitsupporters in Marseille. De Prefeture vreest openbare ordeverstoringen rond de wedstrijd. Met het hoogste terreurdreigingsniveau in Frankrijk is de politiecapaciteit beperkt, wat de veiligheid van Ajax supporters in gevaar brengt.

16-11-2023 19:13

Ajax The Best +16510

Dat is echt balen. Ben benieuwd hoeveel er toch zullen zijn. Velen hebben de reis inderdaad al geboekt.

16-11-2023 19:35

gi0vanni +7174

Zeer jammer maar inderdaad beter wat geld verliezen als je leven. Te veel maskezen die gewoon burgers aanvallen omdat ze gehersenspoeld zijn.

16-11-2023 21:12

PetrusKeizer +10739

Hij is naar België gegaan, is ook grensoverschrijdend gedrag. Waarom is dat niet aangepakt?

16-11-2023 18:58

Cello +52937 moderator

@PetrusKeizer

Hehehehe......en hij blijft maar heen en weer gaan en blijft grensoverschrijdend gedrag vertonen. Die leert het nooit af!.

16-11-2023 19:05

ProfessorX +19827

🤣🤣🤣👍👍👊🏻

16-11-2023 19:15

Gonzalez75 +5871

De swaffelkoning van d'Antwerpen een jaar de broekriem aantrekken.

16-11-2023 18:51

Alexander40 +6114

Bijzonder dat zijn vrouw nog bij hem is

16-11-2023 18:43

Cello +52937 moderator

@Alexander40

Echte liefde hè?. Excuses worden nog wel eens gemaakt èn geaccepteerd. De rest van zijn leven mag ie laten zien aan haar, dat zij de enige is voor hem.....

16-11-2023 19:08

DMDTagz +3264

Of ze hebben afspraken gemaakt en ze hebben een open huwelijk. Heb ik ook. Ik handel er niet naar maar het maakt het bekennen van een slip up wel makkelijker.

18-11-2023 07:16

kelvin_de_jong +1251

Die appte misschien ook weleens. Als ze elkaar weer gevonden hebben is dat mooi toch?

16-11-2023 19:27

Alexander40 +6114

Ik ken de beweegredenen niet. Geld? Liefde? Kinderen? Alternatieven? Gewoonte? Resultaat is wel dat ik het bijzonder vind. Verder geen waarde oordeel over

17-11-2023 11:04

deMeester +11450

Ach dat geld wat hij binnen brengt stinkt niet

16-11-2023 20:28

Bky +56453

Wat een lul!

16-11-2023 18:35

Mitchjo +6179

Overmars is vast wel een grens overgegaan, maar als er blijkbaar met 1 dame zo veel geappt is, dan is deze dame of heel dom of is zij ook gewoon 'fout' geweest. Ik bedoel ze had zo veel kunnen doen, ze had hem kunnen blokkeren, ze had er melding van kunnen maken, ze had ontslag kunnen nemen etc. Je maakt mij daarnaast echt niet wijs dat het 300 pagina's alleen maar van 1 kant komt.

16-11-2023 18:21

Cello +52937 moderator

@Mitchjo

Daarom wilde ik bijvoorbeeld in één van mijn eerdere posts eigenlijk wel weten op welk moment die dame heeft aangegeven, dat ze er niet (meer) van gediend was. Niemand was erbij, niemand heeft die 300 pagina's gelezen en weet dus niet wat er letterlijk over en weer gezegd is geworden. Kortom.... je kunt er, van buitenaf (zoals wij dus staan) nog best over speculeren. Verder is ook slechts 1 van de aanklachten gehonoreerd en bewezen geacht.
Wat nou als het allemaal vrij onschuldig, met toespeling hier en toespeling daar is begonnen...en dus met wederzijdse goedkeuring. Dat die dame het in het begin wel allemaal leuk en aardig vond, want ja, het is de 'grote' Marc Overmars die zomaar interesse in je heeft en je leuk vindt. En dan naar verloop van tijd, wanneer Overmars grover wordt in zijn taal en dingen als zijn dick gaat posten òf wat ik van andere hoorde schijnbaar pornofilmpjes ging versturen, het ineens niet meer zo leuk vond en pas toen er niet meer van gediend was. Dat maakt van Overmars geen onschuldige en ja hij blijft een viezerik, maar het zet het geheel wel in een net iets anders perspectief. En nee, het betekent niet per definitie, dat de dame schuld heeft. Maar tegelijkertijd kunnen óók dames heel berekenend te werk gaan hè?.

16-11-2023 18:58

Knalpot +3610

Het ging dan ook niet om 1 vrouw, een stuk of 20 zal dichter bij de realiteit liggen.

16-11-2023 19:02

Mitchjo +6179

Het is maar in 1 geval bewezen.

16-11-2023 21:26

Psychevore +21186

De tuchtcommissie is na het lezen van al die 300 pagina's tot de conclusie gekomen dat het eenzijdig was.

Het blokkeren van je baas is natuurlijk geen optie.

Er is melding van gemaakt maar daar is bijzonder weinig mee gedaan.

Zelf ontslag nemen terwijl je baas fout is. Beetje omgekeerde wereld, of niet?

16-11-2023 19:10

Mitchjo +6179

Waarom zou blokkeren geen optie zijn? En inderdaad zou ontslag nemen vanwege je baas fout moeten zijn, maar je als het je blijkbaar zo hoog zit, heb je ook geen zelfrespect.

16-11-2023 21:27

Psychevore +21186

Omdat het je baas is en die moet gewoon met je kunnen communiceren. Dat hoort bij je baan.

Ze heeft het toch gemeld? Dat is het enige wat ze kon doen, want ze wilde haar baan wel heel graag houden.

Kun je allemaal lezen in de uitspraak.

16-11-2023 21:50

Lazell +16989

En je maakt mij niet wijs dat deze hele heisa er is, terwijl er niks gebeurd is én geen sluitend bewijs is. Overmars heeft zelf schuld bekend. En de straf van de KNVB moet ergens op gebaseerd zijn. Zelfs al is dit tijdelijk wederzijds geweest, hij moet op een bepaald moment een grens over zijn gegaan. Hij is stom geweest en het is ontzettend balen voor iedereen. Iedereen verdient een tweede kans, maar laten we dit aub niet proberen te verdedigen.

16-11-2023 20:02

Tecmessa +1733

Dit is het equivalent van: 'maar ze had een kort rokje aan'. En wat hier ook al wordt gezegd: je kunt je baas niet zomaar blokkeren, dat is het hele probleem -> het is je baas.

Waarom Overmars toch zo blijven verdedigen, ik snap het oprecht niet? De man was een geweldige voetballer, een briljant TD, maar kennelijk ook een hork van een vent. Dat kan toch?

16-11-2023 22:17

kampioenenjood +5057

Mark is op dit moment 50 jaar oud. Mocht hij het nog 5 jaar volhouden in België zie ik een terugkomst naar Amsterdam echt wel zitten en is hij nog goed voor 10-15 jaar. Het heeft alleen tijd nodig en je moet die vrouwen bij Ajax echt niet te snel weer opzadelen met Overmars.

16-11-2023 18:18

Psychevore +21186

Er zijn toch wel akelig veel reacties van mensen die nog steeds hopeloos proberen te doen alsof er eigenlijk niets aan de hand was/is. Of dat het de schuld van de vrouw(en) is.

Er is nog een hoop werk te verzetten in de samenleving.

16-11-2023 18:01

Kryptonite +76742

Voor sommigen hier hebben oud spelers een soort mythische status en zijn onschendbaar. Iemand reageerde ergens onder mijn comment waarin ik het gedrag veroordeelde dat hij "de indruk kreeg dat ik geen fan ben van Overmars". Alsof je niet tevreden kunt zijn over het werk dat iemand heeft afgeleverd en tegelijkertijd zijn gedrag kunt afkeuren. Zo zwart wit altijd.

16-11-2023 18:04

Qifesh +24917

moeilijk man, denken..

16-11-2023 18:29

SteviePienaar078 +3795

Er was ook niet veel aan de hand. En het is uiteraard niet de schuld van de vrouwen.

16-11-2023 18:42

Psychevore +21186

Overmars heeft een schorsing van twee jaar aan zijn broek gekregen, waarvan één voorwaardelijk.

En dan alsnog tot de conclusie komen dat er niet veel aan de hand was. Ok.

16-11-2023 19:07

Dapperestrijders +4597

Overmars nog steeds grensoverschrijdend: zit namelijk in Belgie 😊

16-11-2023 17:58

Ajax14AMS +25205

Ik merk dat het overgrote deel hier te oud is om te begrijpen dat dit iets is wat tegenwoordig elke vrouw wel eens meegemaakt heeft.

Letterlijk elke vrouw van mijn generatie waar ik mee gesproken heb (en dat zijn er heel wat :p), heeft wel MEERDERE verhalen over ongevraagde berichten en/of foto's.

De vrouwen waar ik mee sprak hebben nog kunnen blokkeren, maar in dit geval als het gaat om je baas en een bekend persoon is dat NOG intimiderender en krijg je begrijpelijk het gevoel niet zomaar te kunnen blokkeren. Ik heb het te doen met die vrouwen, heel sneu van Overmars.

16-11-2023 17:46

TeringHenkie +28340

Gezwets, ik heb 2 dochters van in de 20 en die hebben dit nog nooit meegemaakt.

16-11-2023 18:07

Ajax14AMS +25205

Alsof ze jou dat vertellen... Nu doe je echt naief. "hey pa raad is wat voor foto's ik ongevraagd krijg"

Elke vrouw van (zeker) 18-25, maar waarschijnlijk tot de 30 die een beetje op het internet zit heeft dit meegemaakt. En dat is de grote meerderheid kan ik je vertellen...

Of je dochters hebben geluk gehad en/of zijn niet veel online, dat kan natuurlijk ook, maar ik kan je verzekeren dat de meerderheid zulke verhalen heeft.

16-11-2023 18:15

Web +178830

Hebben ze dit jou allemaal wel verteld dan?
Ik denk dat je overdrijft

16-11-2023 18:19

Mitchjo +6179

Misschien zijn jouw dochters niet zo populair.

16-11-2023 18:23

TeringHenkie +28340

Doe mij ff een link dan dat je kunt bevestigen dat ELKE vrouw van die leeftijd dat gehad heeft.

16-11-2023 18:26

Ajax14AMS +25205

Een relatie tussen vader en dochter is compleet anders dan die van een vriend en zijn vriendin, platonische vrienden of een 'scharrel'.

Dus ja, die vrouwen vertellen dat wel aan mij en niet aan hun eigen vader. Lijkt me best logisch.

Hoe graag ouders ook willen denken dat ze alles weten, dat is nooit zo. Hoe close ze ook zijn met hun kinderen.

16-11-2023 18:27

Ajax14AMS +25205

97% in de UK tussen 18-24:
https://www.openaccessgovernment.org/97-of-women-in-the-uk/105940/
52% in de UK alleen al op werk:
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2016/aug/10/half-of-women-uk-have-been-sexually-harassed-at-work-tuc-study-everyday-sexism
66% vrouwen tussen 18-24 op werk:
https://www.tuc.org.uk/news/nearly-two-three-young-women-have-experienced-sexual-harassment-work-tuc-survey-reveals
81% van vrouwen:
https://www.npr.org/sections/thetwo-way/2018/02/21/587671849/a-new-survey-finds-eighty-percent-of-women-have-experienced-sexual-harassment

Dus ja, (bijna) elke vrouw die veel op het internet/buiten komt heeft zoiets meegemaakt. Zeker online, in de leeftijdsgroep 18-24 ofzo, ken ik geen een vrouw die zoiets niet heeft meegemaakt. (en ik ken er een hele boel)

16-11-2023 18:36

TeringHenkie +28340

Oohhh het is nu al “bijna”

16-11-2023 20:48

Ajax14AMS +25205

Ik laat jou een studie zien die aantoont dat 97% van de vrouwen dat wel eens heeft meegemaakt, en jij zegt "oh dus niet allemaal"

Zie jij werkelijk waar niet in hoe raar dat is? Jij vraagt mij om jouw ongelijk te bewijzen, dat doe ik, maar je staat niet open om je gedachte te veranderen? Voor wat doe ik het dan?

97% is nagenoeg alle vrouwen. Die 3% is een enorme uitzondering, maar een uitzondering verandert de regel niet. Dat snap jij ook wel... Toch?

16-11-2023 20:55

TeringHenkie +28340

Je verdraaid je eerdere posten! Jij zei letterlijk dat ALLE vrouwen ..dus mijn dochters dit hadden meegemaakt en daar ging ik tegen in.

Je knijpt nu je eigen stomme keutel al in om sneaky met statistieken te komen ergens vanuit het buitenland ...dat, let op!! niet ALLE vrouwen dit meegemaakt hebben.

Jij had het over ALLE vrouwen, ALLE..iedereen die tieten heeft!!

16-11-2023 21:15

Ajax14AMS +25205

Elke vrouw die buiten komt en veel op het internet zit*
Je kan niet mijn woorden verdraaien en dan zeggen dat ik zelf mijn woorden verdraai he...

En ja, als jouw dochters begin 20 zijn, een sociaal leven hebben (uitgaan bijvoorbeeld) en actief zijn op sociale media, dan hebben zijn 100% zoiets meegemaakt. Dit gaan ze alleen niet aan hun vader vertellen, want hoe graag jij ook denkt alles te weten, dat weet je echt niet als ouder.

Zo simpel is het!!!

17-11-2023 00:18

TeringHenkie +28340

Wat voor snotneus in godsnaam ben jij om een oordeel over mijn dochters te hebben. Ga de hoek in en jou verder je muil over mijn dochtersen en je verzint zomaar weer dat ze begin 20 zijn! die zijn niet begin in de 20 maar gaan al naar de 30!

17-11-2023 09:27

Ajax14AMS +25205

Kop in t zand... Prima

En dan zijn hun niet onderdeel van de generatie waar ik t over heb. Ik zei overigens ALS jouw dochters begin 20 zijn...

17-11-2023 09:55

DMDTagz +3264

Mijn partner is 38 en elke maand minstens 5 keer. De meesten getrouwd. Via Facebook. Zij vertelt het aan de partners.

18-11-2023 07:23

Ajax14AMS +25205

Yup, walgelijk hoor.. En zonder reden!!!

18-11-2023 07:42

AFCAMM +11341

Ik denk dat je ze iets teveel krediet geeft. Ze snappen gewoon niet dat het fout is. Ik wens ze allemaal meerdere dochters toe.

16-11-2023 18:09

Ajax14AMS +25205

Dat kan ook ja, maar ik hou hoop in de mensheid...

16-11-2023 18:16

Gert.P +924

Die twee dames hopelijk ook weg bij ajax die hebben ook deze drama veroorzaakt!!

16-11-2023 17:37

Silentskill +2860

Ja. Ik hoop dat we hun namen ook bekend moeten maken. Hoe durven ze dit aan de kaak te stellen

16-11-2023 17:51

fluwelenlinker +11728

Jij hopelijk ook weg

16-11-2023 17:54

trodat4030 +96587

Ah ja, die dames hebben dit veroorzaakt en niet Overmars...........

16-11-2023 17:54

TeringHenkie +28340

3.5 jaar app verkeer, en jij denkt dat ze alleen appen over de Paus?

16-11-2023 18:08

Mitchjo +6179

Precies, die dames zijn net zo schuldig.

16-11-2023 18:23

Noam +4101

De man nog even een klap nageven nadat je hem al schandalig hebt behandeld. Nogmaals, de man heeft niemand verkracht! Een dickpick is niet gepast maar het is geen crime!

16-11-2023 17:22

Qifesh +24917

hahah er was niets ad "hand" tenzij het verkrachting is?
marc overspel heeft zijn hand overspeeld omdat hij in een machtspositie zat snapte?

16-11-2023 17:29

Mikki02 +2319

Tevens geen goed werkgeverschap. Gewoon terecht dat hij weg is. Wel zonde dat het hem zo beschadigd heeft. De beeldvorming schiet op zo'n moment alle kanten op.

Maar dat selectief citeren en de betrokken dames de schuld geven (zoals hier onder gebeurt) is ook geen hoogtepunt in de clubgeschiedenis te noemen.

16-11-2023 17:30

Ajax14AMS +25205

Dat is letterlijk wel een 'crime'... Maar met die vlag op je profiel verwacht ik ook niet anders.

Een land steunen dat kinderen en vrouwen om het leven brengt... Dan kan een online potloodventer er ook nog wel bij toch?

16-11-2023 17:34

Gimli020 +446

Mag hopen dat zo’n magklapper als jij niet in de buurt komt van mijn dochter. Helaas weet ik dan wel wie er langer vast zit in deze maatschappij. ….

16-11-2023 17:37

Silentskill +2860

Meer dan 300 pagina’s aan foto’s!!

16-11-2023 17:51

Psychevore +21186

Ook al had ie iemand verkracht, verkrachting is geen moord dus eigenlijk maakt het niet uit. Toch?

En als ie iemand vermoord had, ook geen probleem. Want het was geen dubbele moord. Of een serie moorden.

Ook dat maakt overigens weinig uit, want het is geen genocide.

16-11-2023 18:03

Ajax14AMS +25205

Maar hij had een vlag van Israel op zijn profiel en die doen aan genocide, dus deze commenter is alsnog fout!

16-11-2023 18:51

Noam +4101

Had idd. Iemand van AjaxShowtime heeft hem kennelijk verwijdert. Het was een David ster (joodse ster). Ajax is tenslotte een joodse club. Jammer dat dit allemaal politieke discussies op gang brengt. Het zou over niets anders dan Ajax moeten gaan.

16-11-2023 19:05

DMDTagz +3264

Dat is het wel. Het is digitaal potloodventen. En dat is gewoon strafbaar.

18-11-2023 07:26

Siemons +378

Daar geeft hij natuurlijk helemaal niks om. Nu gaan ze in de media natuurlijk allerlei lijstjes voor prachtige functies droppen waar hij dan op stond. Dat is gewoon op je vingers na te tellen. Lekker voor die jankerts

16-11-2023 17:10

Ajaxbrl +13722

Mooi, dan kan Marc 16-11-24 weer aan de slag bij Ajax!

16-11-2023 17:02

NW23 +5051

Haha 3.5 jaar eenzijdig contact? Hoe dan precies?

Wat een farce zegt. 1 klacht bewezen vertoond en daar is 3.5 jaar appcontact geweest. En na 3.5 jaar had die persoon blijkbaar niet aangegeven het niet te willen. Dit is echt een grote grap.

16-11-2023 16:52

LOCAmpos +10489

Er zal ongetwijfeld een opbouw in gezeten hebben waar het wederzijds leuk lacherig begon en uit eindelijk ze niet meer terugkon omdat ze zich schaamde. Maargoed dat zijn aannames en dat is gevaarlijk in deze

16-11-2023 16:54

AFCAMM +11341

Dat de dame in kwestie het zo lang door liet gaat kan verschillende dingen betekenen. Dat ze het leuk vond, of dat ze geen gezeik wilde met haar ‘baas’ en zich onder druk gezet voelde.

Het is veel te makkelijk om er van uit te gaan dat het wederzijds moet zijn geweest. Het kán. Maar dan nog had Marc het gewoon niet moeten en mogen doen, vanuit zijn machtspositie.

16-11-2023 17:12

NW23 +5051

Sorry maar dat is gewoon onzin. We hebben niet te maken met idioten. Iets 3.5 jaar laten gebeuren is het gewoon 3.5 jaar goed vinden. De excuses die er maar worden gezocht om maar goed te praten dat iemand 3.5 jaar niks zegt en dan ineens ergens een probleem van maakt zijn echt niet oké.

Dan kan iedereen er altijd na 3 jaar ineens een probleem ergens van maken. Dan weet je nooit waar je aan toe bent. We hebben niet te maken met geestelijk gehandicapten (ga ik gemakshalve vanuit). Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is, begrijp me niet verkeerd. Maar als je iemand maanden z'n gang laat gaan, dan geef je ook iemand het signaal dat het oké is. Dan is het logisch dat iemand verder gaat. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand door gast met zoiets terwijl de andere kant helemaal niet meedoet aan het geheel.

Ik doe nier mee aan de politiek correctheid dat het altijd maar de fout is van de man. Emancipatie is ook verantwoordelijk nemen. Emancipatie is ook nee zeggen als je iets niet wilt en niet verwachten dat iemand dit ruikt.

Marc Overmars is onprofessioneel geweest en heeft zich met name jegens Ajax misdragen. Want als directeur hoor je hier inderdaad bij weg te blijven. Maar ongewenst gedrag? Hou toch op. Als iemand drie jaar iets toelaat is het niet ongewenst. De woke menigte vindt alles ongewenst en laat daarbij alle logica en redelijkheid vallen. Maar daar hoeven we niet aan mee te doen. Ik geloof er niet in dat iemand 3.5 jaar ongewenst meespeelt. Directeur of niet. Een week, een maand oké. Maar niet 3.5 jaar.

16-11-2023 18:32

Hans Verhagen +14116

´Slechts één wordt bewezen geacht´ Ik neem aan dat er dus vrouwen dachten ´ik sluit bij het geheel aan´ Er is zelfs een dick pic gestuurd. Er is gewoon heel slecht onderzoek gedaan en de rechter heeft gehandeld in de tijdsgeest. Gelukkig wordt er niet gesproken over schadevergoedingen, want dan ligt half Nederland met een uitsteeksel morgen onder de loep. Wat was die rol van die ene dame en wat ging er aan vooraf. Eigenlijk had ik veel erger verwacht dan wat hierboven staat.

16-11-2023 16:51

Ajax1inmyheart +767

Ik ben het volkomen een met Merrick.

16-11-2023 16:44

Juichtoon +32480

Kernvraag. Wie is die mevrouw? Ik lees nu ook opeens dat ze niet bij Ajax werkte....
Ik heb van een bevriende advocaat gehoord dat ze een ingehuurde dame van lichte zeden was. Haar opdrachtgever was de NRC ...

16-11-2023 16:40

Oboema +1663

Waar lees je dat? Niet in mijn post hopelijk. De dame waar deze uitspraak over gaat werkte wel bij Ajax maar er waren er dus nog veel meer

16-11-2023 16:53

Juichtoon +32480

Nee andere posting denk ik dan. Geloof dat ook niet echt hoor ..

16-11-2023 17:05

Merrick +6746

Even over de topreactie, waarom zo verontwaardigd over Kroes? Die man wordt om zijn mening gevraagd en geeft die zonder een blad voor de mond te nemen. Ik vind het wel degelijk van belang om te weten hoe onze toekomstige AD er in staat en ik kan zijn mening dan ook wel waarderen.

16-11-2023 16:39

WeirdAJAX +12176

Het lijkt ook vrij naief om te denken dat Kroes inhoudelijk niet heel goed op de hoogte wordt gehouden van eea.

16-11-2023 17:11

trodat4030 +96587

Sws klopt er niks van die post, VRAGEN om een ONGEVRAAGDE mening....

16-11-2023 17:34

Musica Merlo +8206

Het is nog te vroeg om te denken dat Antwerp geen maatregelen treft maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans klein is dat ze hiermee iets doen. Overigens vind ik de Nederlandse straf terecht en lijkt het me voor Ajax beter hem niet meer aan te nemen. Ajax heeft nu al genoeg problemen.

16-11-2023 16:34

JBM +2611

Ja ja hij stuurde 3,5 jaar lang eenzijdig appjes..
Dat gelooft toch niemand. Die dames zijn mede debet aan de teloorgang van Ajax

16-11-2023 16:24

Juichtoon +32480

Debet is misschien wel opzet...

16-11-2023 16:42

AjaxHoorn +32989

Ik ben van mening dat alleen volledig krankzinnige mensen out of the blue een dickpick sturen. In het geval van Overmars geloof ik niet dat hij dit zomaar stuurt. Met andere woorden: er zijn bepaalde gesprekken geweest die voor Overmars de deur open zette om het te sturen.

Dat de dames in kwestie het ongemakkelijk vonden vanwege zijn functie en er dan maar in mee gingen, kan hij natuurlijk ook niet goed beoordelen.

Nu wachten tot ik afgemaakt word in 3,2,1.

16-11-2023 16:44

WeirdAJAX +12176

Die wijven?

16-11-2023 17:11

Robertini +39189

Wel fijn dat men nu hopelijk een jaar lang niet zal zeuren om z'n terugkomst.

16-11-2023 16:23

LennartB +2913

Is er ook nog AJAX nieuws? Zoals hoeveel ze hebben gespeeld in een oefenduel ofzo...
Ik word een beetje moe van nieuwsberichten over Overmars en Steijn etc.

16-11-2023 16:14

NeeI +107700

Weet iemand hoe het met de vrouw (toenmalig?) van Overmars gaat? Zijn zij nog altijd samen of inmiddels gescheiden?

16-11-2023 16:14

Kryptonite +76742

Ik vond haar best aantrekkelijk en daarbij ook 'out of his league'. Maar kennelijk heeft hij vooral oog voor andere vrouwen.

16-11-2023 16:24

Juichtoon +32480

@,krypto
Heb de indruk dat jij wel heel erg anti Overmars bent. Werk je bij de NRC?

16-11-2023 16:44

trodat4030 +96587

Ik mag hopen voor een voormalig Miss Nederland dat ze een beetje aantrekkelijk is... Of dat je iig kan zien dat ze dat ooit is geweest..

16-11-2023 17:39

Kryptonite +76742

Hoe kom je aan die indruk, @Juichtoon? Je onderbuik? Ik ben juist groot fan van het werk van Overmars. Maar hoe hij zijn machtspositie lijkt te hebben misbruikt vind ik ontoelaatbaar. Dat ik bepaald gedrag veroordeel maakt nog niet dat ik probeer af te doen aan zijn prestaties. Net als dat je vroeger Balotelli een randdebiel kon vinden maar tegelijkertijd kon genieten van z'n kwaliteiten. Dus doe je aluhoedje af en kijk inhoudelijk naar mijn comments.

16-11-2023 17:50

Juichtoon +32480

Zijn nog samen hoor. Ze vond het een storm in een glas water...

16-11-2023 16:43

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25362

Walgelijk. Wel bijzonder dat er in België niet moeilijk over gedaan wordt maar dat zijn we gewend.

16-11-2023 16:09

Raydo +1517

Daar is zeker wel de nodige discussie over geweest in België. Alleen is de voorzitter van Antwerp een soort cowboy zonder veel morele principes. Het interesseert hem niets wat mensen vinden.

16-11-2023 16:29

Rockanje23 +37036

Hulde dan voor die man !
Als je moet gaan leven op de manier die anderen van je verlangen omdat dat hun beter uitkomt kan je het beste een hoge flat opzoeken.

16-11-2023 17:06

TeringHenkie +28340

In Servië is dit ook vrij normaal.

16-11-2023 17:18

Rockanje23 +37036

In heel de wereld is dit normaal behalve in Hilversum en op de grachtengordel in Amsterdam

16-11-2023 21:00

Muddy +2436

Ik vind het wel mooi dat zo'n rechter de negatieve impact in de media meeneemt in de strafbepaling. Hij is in principe al gestraft voor het bewezen was. Daarmee bedoel ik niet dat ik blij ben dat z'n straf lager uitvalt, voordat iemand daarover valt.

16-11-2023 16:07

Rockanje23 +37036

Rechter ??

16-11-2023 21:01

Muddy +2436

En linker. Marc is tweebenig!

16-11-2023 23:22

johanisajax +8833

Hij is al een jaar weg toch? Dus kom maar terug!

16-11-2023 16:07

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25362

Never geen viezerik meer bij Ajax

16-11-2023 16:09

johanisajax +8833

Lever je seizoenskaart maar in dan

16-11-2023 16:15

Ajax14AMS +25205

Zogenaamd "flirten" volgens sommigen.... Is potloodventer zijn ook flirten dan?

Walgelijk wat die vent gedaan heeft.

16-11-2023 15:51

TeringHenkie +28340

Nog een weekje wachten, dan mag je weer het hokje van D66 kleuren.

16-11-2023 17:19

trodat4030 +96587

Apart, dus sociaal gewenst gedrag wordt geassocieerd met D66.. En wat vind jij dan van jezelf als je volgende week het hokkie van Wilders rood kleurt?

16-11-2023 17:57

TeringHenkie +28340

Raar dat jij je eigen voorkeur een ander wil opleggen.

16-11-2023 18:01

trodat4030 +96587

Grappig dat jij mijn voorkeur weet terwijl ik die zelf nog helemaal niet weet. Vertel eens, scheelt me een bezoekje aan stemwijzer.

16-11-2023 18:16

Ajax14AMS +25205

D66 is de laatste waar ik op ga stemmen...
Maar trouwens... What the f* heeft het afkeuren van iets wat hartstikke fout is te maken met mijn politieke voorkeur?

Een conservatieve, rechtse man is juist iemand die vrouwen en kinderen ten kostte van alles beschermd. Jij doet nu het tegenovergestelde.

16-11-2023 18:20

Ajax14AMS +25205

Hij doet alsof iedereen die grensoverschrijdend gedrag tegen vrouwen grensoverschrijdend vind een links gekkie is...

Dit terwijl het beschermen van vrouwen en kinderen juist iets is waar rechtse conservatieven heel erg voor zijn... Apart is het.

16-11-2023 18:22

AFCACruijff14 +161345

Als je 3.5 jaar met Overmars op seksuele wijze appt, is het dan niet met wederzijds goedkeuring? Dan maak je toch anders meldingen? Zelfs al is het Overmars, dat hou je niet voor je.

Marc is een viespeuk maar ik vraag me ook af in hoeverre zulke dingen tegen de zin in zijn gedaan.

16-11-2023 15:51

Ajax14AMS +25205

Hoe kom jij bij die 3.5 jaar... Dit was NIET wederzijds.

16-11-2023 15:53

kelvin_de_jong +1251

Want jij weet alles? Het was 300 whatsapp pagina’s lang Marc Overmars. Eén grote monoloog. En toen had mevrouw er genoeg van? Laat me niet lachen.

16-11-2023 15:56

Indy2 +15254

Aha de grote expert Ajax14AMS ....

NOS: "De tuchtcommissie acht één aanklacht bewezen. De meldster van die aanklacht had ruim 300 pagina's aan WhatsApp berichtenverkeer over een periode van ruim 3,5 jaar aangeleverd, die door een deskundige zijn bestudeerd. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)."

De andere aantijgingen zijn niet voldoende aannemelijk geworden, volgens het ISR."

16-11-2023 16:06

Ajax14AMS +25205

Dus er staat dat ik gelijk heb?

Jij bent niet serieus te nemen indy.

16-11-2023 16:10

Ajax14AMS +25205

300 pagina's = 300 screenshots want WhatsApp heeft geen pagina's. Als je een beetje om gaat met vrouwen in je leven weet je dat zulke dingen (als de man niet geblokkeerd wordt) makkelijk de 300 pagina's (screenshots) kan halen. Elke vrouw krijgt regelmatig ongevraagd dickpics, zelfs van vreemden!!!

En die vrouw kan hem niet blokkeren (althans dat gevoel heeft ze) want hij is een grote meneer bij Ajax.

Je hoeft echt niet slim te zijn om dit alles te snappen hoor...

16-11-2023 16:12

Mitchjo +6179

Jammer dat jij dan zo dom bent hahahaha.

16-11-2023 16:15

Ajax14AMS +25205

Je bent waarschijnlijk te oud om dit te snappen. Is niet erg, maar ga nou niet de wijsneus uithangen. Elke jonge vrouw heeft te maken met dit soort engerds. Komt totaal geen flirten aan te pas.

Misschien niet te bevatten voor de normale mens, zo ook voor mij niet toen ik dit voor het eerst hoorde over mannen, maar dit is echt iets wat elke vrouw wel eens meegemaakt heeft. En het erge... Ze kan hem niet blokkeren, want hij is de grote baas.

Gewoon heel eng wat die vent heeft uitgespookt. Hoeft van mij nooit meer terug te komen.

16-11-2023 16:22

Indy2 +15254

De WhatsApp berichten waren door het ISR uitgetypt over 300 A4-tjes genius. En er was dus wel degelijk 3,5 jaar lang WhatsApp verkeer tussen Marc en dame in kwestie. En volgens jou was dat niet wederzijds?

16-11-2023 16:25

Juichtoon +32480

Er staat whatsapp verkeer. Dat is beide kanten op.
Ze had hem allang kunnen blokkeren. Als je dat dit doet kan de ander afleiden dat het kennelijk welgevallig is ..

16-11-2023 16:33

Ajax14AMS +25205

"Wil je wat leuks zien?😏"
"Uhhh nee..."
"3 foto's"

Dit is ook verkeer. Er is al 100x gezegd dat die vrouw er niet van gediend was en hij is nu zelfs geschorst. Waar halen figuren als jij het vuile lef vandaan om hem NOG STEEDS te verdedigen? Accepteer dat het een engerd is of ga je heel, heel diep schamen.

16-11-2023 16:56

Ajax14AMS +25205

Jij bent echt zo ongelofelijk zielig dat je dit hele stuk weg laat en je je eigen invulling er aan geeft...

"Hij stuurde grensoverschrijdende berichten en zelfs een foto van zijn geslachtsdeel. Verder maakte hij 'foute grappen', maar ook denigrerende opmerkingen en sloeg hij ongewenst zijn arm om de schouders vrouwelijke medewerkers heen."

Hier staat duidelijk dat AL die vrouwen er niet van gediend waren. Schaam jij je niet dat je je eigen verhaal maakt terwijl het al 100x bevestigd is dat die vrouwen het niks vinden?

16-11-2023 16:58

TeringHenkie +28340

Jij heb die 300 pagina’s gelezen hoor ik je zeggen.

16-11-2023 17:20

Ajax14AMS +25205

De mensen die dat hebben gelezen concluderen dat hij er 2 jaar gestraft voor moet worden omdat wat hij gedaan heeft ABSOLUUT NIET KAN.

Jij geeft nu je eigen twist aan een verhaal. Een hele schadelijke twist die allang bewezen is niet te kloppen.

Waar haal jij nu nog het lef vandaan MIJ te vragen of ik die pagina's gelezen heb? Er is absoluut GEEN ENKELE reden om te concluderen dat dit wederzijds was.

16-11-2023 17:32

Odysseus +14278

Wel erg kort door de bocht dit. Vreemde aanname.

16-11-2023 15:53

Psychevore +21186

Op al deze vragen kun je de antwoorden vinden in de uitspraak of zelfs in het artikel van de NOS.

Ze hebben 300 pagina's doorgespit en zijn tot de conclusie gekomen dat het eenzijdig was.

16-11-2023 15:53

Hans Verhagen +14116

Juist, pas toen de Voice in beeld was veranderde de dick pics van Marc in een geldboompje.

16-11-2023 16:03

Oboema +1663

Ik heb van 1 van die vrouwen de berichten gezien. Niet degene die in het rapport wordt vermeld.
Pikkie Overmars stuurde haar dus ongevraagd en op de meest random momenten hardcore pornofilmpjes. Na meerdere malen aangeven dat dit niet op prijs werd gesteld ging hij gewoon door. Dit is (en was zeker toen) een jonge vrouw die werkt in een wereld waarin die lul één van de machtigste mannen was. Waarschijnlijk ook de reden dat hij zich onschendbaar achtte. En hij nog steeds is blijkbaar. Ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die het voor hem opnemen en hem zelfs bij Ajax terug willen zien. We waren vroeger een nette club. Daar is niets meer van over.

16-11-2023 15:50

Kryptonite +76742

Een oud collega van mij behandelde als advovaat deze zaak. De dingen die hij mij vertelde - welke ik hier niet zal herhalen - zijn zo shocking, daar lusten de honden geen brood van. En degenen die dit semi wisten en het gedrag in stand hielden *kuch* Edwin *kuch* zijn misschien nóg verachtelijker.

16-11-2023 15:52

LOCAmpos +10489

Fijn dat een advocaat met beroepsgeheim niet uit de school klapt over een zaak “kuch” “kuch”

16-11-2023 16:06

Kryptonite +76742

Ik heb volgens mij niets gezegd wat niet al bekend was en mijn collega vertelde mij dit verhaal 'fraterneel' zoals dat heet. Als jij dit al uit de school klappen vindt..

16-11-2023 16:11

pietvanvliet +4416

Toenou... confraters onderling is soms zo'n zooi dat Santegoeds er rooie oortjes van krijgt. Zeker als ze bij naar die PE-maffia moeten. Dat eindigt best vaak met 'ópen bar'.

Niet doen dat een 'besloten feestje' ook een 'gesloten feestje' is. Dat is niet waar.

@LOCAmpos: Nee hoor, advocaten overleggen inderdaad nooit over een zaak en ze zijn inderdaad nooit slim genoeg om puzzelstukkies bij elkaar te leggen als een collega een paar vragen stelt.

16-11-2023 16:20

Kryptonite +76742

Het is natuurlijk heel gebruikelijk dat advocaten zaken onderling gewoon bespreken. Net als dat artsen thuis ook gewoon dingen met hun partner delen bijvoorbeeld. Niemand is heilig.

16-11-2023 16:21

Raydo +1517

Volgens mij is @pietvanvliet het met je eens, en was die reactie sarcastisch bedoeld. 😉

16-11-2023 16:32

Kryptonite +76742

Klopt Raydo, ik ben een beetje traag van begrip vandaag en begreep 'm pas na z'n edit :')

Inmiddels mijn comment ook aangepast.

16-11-2023 16:34

Juichtoon +32480

Shocking nog wel.. ik geloof er echt helemaal niks van ..

16-11-2023 16:37

Kryptonite +76742

@Juichtoon, ah jeetje hoe ga ik vanavond nog slapen nu jij er echt helemaal niks van gelooft.

16-11-2023 16:39

LOCAmpos +10489

@krypto Ik bedoelde ook meer je collega dan jou want jij zegt juist het niet hier te plaatsen. Ik snap dat dat gebruikelijk zal zijn, maar het feit dat jij al zegt dat niemand heilig is denk ik veelzeggend over in hoeverre dit toegestaan is.

16-11-2023 16:58

Robertini +39189

Als dit echt zo zou zijn, zou het schandalig zijn. Wat er echt gebeurt is, zullen de meeste van ons nooit weten.

16-11-2023 15:52

Cello +52937 moderator

@Oboema

Hoe verschrikkelijk dit alles ook is vraag ik me toch echt af, waarom deze dame niet ontslag heeft genomen?. Dan kan je daarna nog afwegen of je Overmars 'aan de hoogste boom' wil hangen juridisch gezien of niet, omdat dat natuurlijk ook voor jou weer gevolgen heeft omdat het dan allemaal publiekelijk wordt. Maar los daarvan dus kan je toch ontslag nemen en lekker ergens anders gaan werken waar het wel veilig is?. Een baan kan toch nooit belangrijker zijn als je moeten werken in een onveilige sexueel intimiderende omgeving?.

16-11-2023 16:02

Oboema +1663

En dus de vieze man laten winnen? Ze werkte overigens niet bij Ajax.

16-11-2023 16:03

Kryptonite +76742

Cello, niet iedereen komt zo makkelijk aan een nieuwe baan en niet iedereen is bereid om zijn (vaste) contract op te geven, nog daargelaten dat sommige vrouwen hun baan voor de rest misschien wel gewoon leuk vonden. Dan laten we ook nog buiten beschouwing dat sommige mensen niet assertief genoeg zijn en nog tal van andere factoren. Kortom: het is niet zo makkelijk als even job hoppen.

16-11-2023 16:09

Cello +52937 moderator

@Oboema

Oh ok, dat laatste wist ik natuurlijk niet. En nee, natuurlijk niet de vieze man laten winnen maar juridische stappen tegen hem ondernemen. Al zou ik het kunnen begrijpen als mensen dat niet zouden doen omdat dan dit alles publiekelijk wordt en je dat als slachtoffer juist ook weer niet wilt.

16-11-2023 16:14

Oboema +1663

Je ziet aan deze uitspraak en de reactie van gros hier op AS wat het resultaat van juridische stappen is. De dader komt weg met nul straf en het slachtoffer blijft zitten met de publieke hoon. Deze dame had niets te winnen en alles te verliezen. En met haar waren er nog veel meer.

16-11-2023 16:18

Cello +52937 moderator

@Kryptonite

Tuurlijk begrijp ik dat niet iedereen makkelijk aan een baan komt, niet iedereen bereid is een vast contract op te geven, etc, etc.
Maar mijn vraag blijft..... waar trek je de grens?. Wat is uiteindelijk belangrijker?. Het is ook niet een 'wat als dit of dat gebeurt'-vraag.....het is op het moment van het slachtoffer een realiteit geworden.

16-11-2023 16:21

Raydo +1517

@Cello

Je ziet toch exact waar de grens getrokken is? Toen Van Der Sar (naar aanleiding van het schandaal bij The Voice) een mail stuurde naar het personeel over de vertrouwenspersoon bij Ajax, heeft deze vrouw de moed bijeengeraapt om deze stap te zetten. Het is niet aan ons om te oordelen over het moment.

16-11-2023 16:38

Rockanje23 +37036

Klopt, we zijn nu een club die onderaan staat ipv bovenaan. Of we nou een nette club zijn of niet interesseert niemand. Een paar wereldverbeteraars en D66 stemmers uitgezonderd.
En wat is trouwens een nette club, in de tijd van Jaap van Praag en Ton Harmsen betaalden we meer zwart dan wit en gingen scheidsrechters voor Europese thuiswedstrijden op kosten van Ajax naar de wallen o.l.v. Leo Horn.

16-11-2023 16:06

Juichtoon +32480

Haha zo uit je dikke duim....bewijs graag...

16-11-2023 16:36

Rockanje23 +37036

Ken je klassieken…

16-11-2023 17:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.