Nederland knokt zich knap terug en verdient een gelijkspel tegen Duitsland

door Jesse ter Haar 741

Bron AS

Nederland knokt zich knap terug en verdient een gelijkspel tegen Duitsland

door Jesse ter Haar 741

Bron AS

Laatst geüpdatet

Nederland heeft dinsdagavond met 1-1 gelijkgespeeld tegen Duitsland. De oosterburen waren voor rust te sterk voor het Nederlands elftal, maar na rust knokte het zich aan de hand van Frenkie de Jong en een goal van Steven Bergwijn terug in het duel. Even leek er meer in te zitten dan een gelijkspel, maar dat kwam er niet.

De wedstrijd begon zonder een duidelijk aan te wijzen betere ploeg. De eerste kans was voor Nederland via Teun Koopmeiners. Na een korte corner van Steven Berghuis bracht Memphis Depay de bal voor, waarna Koopmeiners kon koppen. Hij kwam hoog en raakte de bal, maar kopte recht op Manuel Neuer. De volgende kans was voor Duitsland. Na een gevoelig balletje van Thomas Müller kon Leroy Sané in het strafschopgebied schieten, maar hij raakte het zijnet. Duitsland had het betere van het spel, maar kwam hierna ook niet tot serieuze kansen. Kai Havertz waagde na bijna twintig minuten een schot van afstand, maar Mark Flekken kon eenvoudig keren.

Een minuut daarna werd Nederland weer eens gevaarlijk. Donyell Malen brak door over rechts, waarna hij met een voorzet Tyrell Malacia wilde bedienen. De Feyenoord-back kwam echter te kort om de bal te raken. In de 21ste minuut kreeg Duitsland via Timo Werner een serieuze kans. De spits kon koppen uit een voorzet, maar zag de bal via de onderkant van de lat uit het doel gaan. Een minuut of vijf later had Oranje weer eens een veelbelovende aanval. Malacia kwam vrij aan de linkerkant en had ploeggenoten bij zich in de buurt, maar hij schiet met rechts wild over. Kort hierna schoot Malen ook maar eens vanaf de rand van het strafschopgebied, maar hij raakte een tegenstander.

Hierna volgde een periode zonder noemenswaardige momenten voor het doel. Memphis stak Malen goed weg, waarna de snelle spits op Neuer af kon. Antonio Rüdiger kon het hem echter zodanig moeilijk maken dat Malen naast schoot. Vlak voor rust ontstond het laatste moment van de eerste helft. De Duitsers speelden soepel door de defensie van Oranje heen, waarna een afgeslagen voorzet voor de voeten van Müller viel. De routinier twijfelde niet en ramde de bal tegen de touwen. Zodoende zochten beide ploegen bij een 0-1 stand de kleedkamers op.

Na rust greep Louis van Gaal in en bracht hij Georginio Wijnaldum. Hij verving Koopmeiners, die niet goed voor de dag kwam. Toch was het Duitsland dat al snel weer een kans kreeg. David Raum werd op links vrijgespeeld en kon vrij schieten, maar hij schoot wild over. Na een klein uur kreeg Matthijs de Ligt een kans namens het Nederlands elftal. Na een corner viel de bal voor zijn voeten, maar hij moest in een hoog tempo volleren en dat bleek te veel gevraagd. Hij kreeg zijn schot niet tussen de palen.

Het spel liet echter nog te wensen over en dus besloot Van Gaal in de 58ste minuut twee wissels door te voeren. Davy Klaassen en Bergwijn vervingen Berghuis en Malen. Groots was het spel hierna bepaald nog niet, maar Oranje kwam in de 68ste minuut wel op gelijke hoogte. De Jong bracht een bal van ver het strafschopgebied in, waarna Denzel Dumfries de bal met zijn hoofd terug kon leggen. Vervolgens was het invaller Bergwijn die opdook, niet nadacht en de bal kiezelhard in het doel schoot.

Het leek nog mooier te worden voor Nederland, maar schijn bedriegt. Memphis leek te gaan scoren, maar wachtte te lang en werd op het allerlaatste moment door Thilo Kehrer van de bal gezet. Hij raakte de bal, maar gaf ook Memphis een zet. De scheidsrechter wees naar de stip, maar kwam na een VAR-ingreep terug op zijn beslissing. In de 82ste minuut stichtte Nederland opnieuw groot gevaar. De ploeg van Van Gaal dook verschillende malen op in het strafschopgebied, maar kwam niet echt tot een volwaardige poging. De Ligt probeerde het vanuit een moeilijke hoek, maar kon de bal er onmogelijk in krijgen.

Vlak voor het verstrijken van de reguliere speeltijd werd Duitsland weer eens gevaarlijk. Lukas Nmecha, speler van VfL Wolfsburg, leek te kunnen gaan scoren, maar werd door De Ligt te veel gehinderd om vol uit te halen. Het uiteindelijke rollertje was een prooi voor Flekken. De scheidsrechter voegde er nog twee minuten blessuretijd aan toe, maar beide landen werden niet meer gevaarlijk. Zodoende knokte Oranje zich terug tot 1-1 en hoewel er wellicht meer inzat, kwam dat er niet.

Opstelling Nederland:

Flekken; De Ligt, Van Dijk, Blind; Dumfries, Koopmeiners (Wijnaldum 46'), F. de Jong, Malacia (Aké 74'); Berghuis (Klaassen 58'); Malen (Bergwijn 58'), Memphis.

Wissels Nederland:

Aké, Bergwijn, Clasie, Danjuma, De Roon, Drommel, Hateboer, Klaassen, Krul, Lang, Weghorst, Wijnaldum.

Opstelling Duitsland:

Neuer; Kehrer, Rüdiger, Schlotterbeck; Sané, Gündogan, Müller, Raum; Havertz, Werner, Musiala.

Wissels Duitsland:

Brandt, Draxler, Ginter, Günter, Henrichs, Neuhaus, Nmecha, Stach, Tah, Ter Stegen, Trapp, Weigl.

Doelpunten:

0-1 Thomas Müller (45')
1-1 Steven Bergwijn (68')

Lees meer over:
Plaats reactie

PytarJohanson +1678

Laat ze trouwens maar eens beginnen met een semi-vriendschappelijk toernooi tussen de top van België en Nederland. Dan kan men alvast wennen aan het idee.

31-03-2022 22:23

Sjonnie +18814

Berghuis moet wel wat vaker om zich heen kijken als ie wordt aangespeeld. Dat is nog steeds wat onwennig voor hem waardoor hij onnodig balverlies lijdt. En balverlies lijden op deze positie, leidt vaak tot goede kansen aan de andere kant, zoals gisteren 2 keer.

30-03-2022 17:58

ToekomstTalent +9550

En tegen de kakkies

31-03-2022 16:44

De Meer 020 +382

Offtopic: Heb nooit gesnapt wat Kenneth Taylor nou toevoegde aan een elftal. Gister was hij echter fantastischhh tegen Jong Zwitserland. Kan uitermate goed een bal in de ploeg houden. Vond hem beter dan Gravenberch en Timber. Samen met Sepp van der Berg veruit Motm.

30-03-2022 13:46

fc Barcelona_ke +19239

klopt. ik vond hem altijd sterk gespeeld bij Jong Ajax. hij speelt alleen simpel, doet niet zo moelijker (wat Gravenberch nu wel, actie make actie maken actie maken).
ik durf wedden dat als Ten Hag weg is, nieuwe trainer die gaat Taylor een basisspeler geven! Hij is de linksbenige, maar kan ook rechthalf spelen!

30-03-2022 17:55

Sjonnie +18814

Eens. Maar hij had i.i.g. een van de 2 opgelegde kansen moeten maken.
En Graaf speelde geen opvallende wedstrijd.

30-03-2022 17:55

frenkiedejong53 +9792

Nederland was compleet, Duitsland niet ( Gnabry, Kimmich, Goretzka, Reus, Hummels)

30-03-2022 13:24

ÁlvaroRecoba +13695

------------Memphis---Bergwijn---------------
-------------------Berghuis--------------------
Danjuma---F. de Jong--Koopmeiners--Frimpong
----------Van Dijk--De Vrij--Timber-------------
--------------------Bijlow----------------------

30-03-2022 13:23

Jutter1 +4311

Het Duitse elftal is wereldtop en diverse spelers aan Nederlandse kant niet, dat verschil was met name in de 1e helft duidelijk te merken. Berghuis kreeg en krijgt veel complimenten voor zijn spel, is ook op dat middenveld achter de spitsen meer op zijn plaats dan op de vleugel en heeft een pima trap. Maar juist tegen een topploeg komen zijn zwakheden aan het licht, en wordt hij op zijn tekortkomingen gewezen. Zelfde geldt zeker voor Klaassen, spelers die al niet konden imponeren in de PL, sterker nog verre van dus dat zal geen verbazing moeten wekken. Voorin lopen hele aardige spelers maar het zijn geen wereldtoppers Met Malacia, Malen, Koopmeiners en Wijnaldum, die een vaste stek heeft op de bank bij PSG, kom je ook al in de knel tegen dat soort topploegen. Dat is dus net iets te veel om gelijkwaardig aan een ploeg als Duitsland te kunnen zijn. Desalniettemin sleepte men een gelijk spel uit het vuur en gezien bovenstaande vind ik dat toch wel enigzins verrassend. Er werd hartstochtelijk en met veel inzet gespeeld, hebben we wel eens anders gezien bij dat Ned. team. Je kan zonder meer stellen dat van Gaal daar een grote hand in heeft en opnieuw bewijst een goede trainer te zijn, vooral op tactisch gebied. Ik ben persoonlijk niet een fan van van Gaal maar hij levert en dat telt. Dat Ned. team onder van Gaal speelt dus beter dan ik verwacht had, nu maar hopen dat Ajax daar in de komende, heel belangrijke, wedstrijden enigzins bij kan aansluiten!

30-03-2022 11:48

Brooklyn +4136

Oranje heeft geen (tikkie takka) wereldploeg maar wel een wereld verdediging, incl. Frenkie. Het moet van dynamiek, snelheid, geduld en sluwheid komen. Daarom is Dumfries zo’n bruikbare spelers in dit Oranje. Datzelfe geld voor Bergwijn. Ik zie ook wel een plek voor Van de Beek. Punt is dat hij i.t.t. Klaassen en Wijnaldum kopkracht mist. Brengt wel iets meer voetballend vermogen, naast Frenkie. Blind kwam daar niet echt aan toe gister. Hij heeft moeite met dat drie achterin. Zeker omdat Virgil geen stap teveel doet.

30-03-2022 17:18

PytarJohanson +1678

Het eerste uur was gewoon niet goed. Daar zullen ze van moeten leren. Maar de waan van de dag regeert weer, man man man. Het lijken wel Ajax 'supporters'.

30-03-2022 10:32

frenkiedejong53 +9792

Koopmeiners en Malen krijgen van duitse Kicker een 8...🤣

30-03-2022 10:22

Minsc +1518

Speelden voor Duitsland dan ook een prima wedstrijd, haha.

30-03-2022 10:58

frenkiedejong53 +9792

Berghuis natuurlijk links, Gravenberch rechts
Danjuma natuurlijk links, Bergwijn op rechts

30-03-2022 10:16

frenkiedejong53 +9792

Flekken

Dumfries Timber Virgil Malacia

Berghuis Frenkie Gravenberch

Danjuma Depay Bergwijn

Dat geklooi gisteren met afwachtend countervoetbal is een ramp en doet pijn aan de ogen.
Liever strijdend met 4-3-3 eruit dan dit anti-voetbal.
Duitsland zette in de eerste helft hoog druk, dat deden wij bij helemaal niet. Daardoor was Duitsland dominant .Veelvuldig onnodig balverlies (Koopmeiners, Berghuis, Malacia van Dijk enz...)
We hebben de laatste 35 jaar niks gewonnen met 433,maar dit systeem is niet beter dan wat FdB liet spelen, saai, slecht en voorspelbaar...

30-03-2022 10:14

PytarJohanson +1678

Wat zeg je Frank?

30-03-2022 10:28

Therealist2021 +2698

Wel goede opstelling hoor, malacia had volgens mij juist weinig bal verlies en vond ik gisteren wel heel goed denk dat hij met gravenberg een mooi koppeltje kan worden voor de toekomst.

30-03-2022 11:11

ToekomstTalent +9550

Cillessen voor Flekken en Klaassen voor danjuma

30-03-2022 11:15

frenkiedejong53 +9792

Aub nooit meer beginnen met Teun "Koopjeniksvoor "Koopmeiners, Balenmalen. Wijnaldum stoppen met voetballen.

30-03-2022 09:32

ToekomstTalent +9550

Cillessen
Timber De Ligt van Dijk Blind
Frenkie Klaassen Gravenberch
Berghuis Depay Bergwijn

Loopt het niet lekker dan Brobbey erin ipv die oorwurm

30-03-2022 09:43

kampioen2010 +1902

Klaassen en Gravenberch hebben niks te zoeken in de basis, 4-3-3 dan nog eerder met Berghuis op 10 en Bergwijn op rechts en Danjuma links

30-03-2022 10:00

ToekomstTalent +9550

Voor jou wel ja, voor mij dus niet.

30-03-2022 10:45

Therealist2021 +2698

Blind linksback kan niet meer liever malacia of zelfde wijndal daar.

30-03-2022 11:12

ToekomstTalent +9550

Dat zou nog kunnen ja

31-03-2022 16:43

ÁlvaroRecoba +13695

Kijk je weleens naar Atalanta?

30-03-2022 13:21

jerryisthename +31683

Gratis tip van Jerry voor Louis:
Nooit meer Wijnaldum in de basis, maar ook geen Malen. Bergwijn doet het heel goed en is heel dynamisch en doelgericht. Speelt prima in Oranje. Malen is een goede en gevaarlijke invaller, meer niet.

Verder zou ik Lang weleens willen zien als 10, als vervanger van Berghuis. Wijnaldum ben ik nooit kapot van geweest. Overschatte voetballer. Prima clubspeler voor een Europese middenmoter, maar bij PSG valt die in het niet bij de anderen en bij Liverpool steeg die soms boven zichzelf uit - niks bijzonders.
Weet nog op WK2014 dat hij op het veld rondrende en ik maar dacht wat hij in Godsnaam allemaal aan het doen was...heel beperkt en niets speciaals. Kon het niveau gewoon niet aan, zag je aan alles.
Ook nu moet hij niet teveel kapsones krijgen met dat sjachi doen als hij niet speelt. 😅

Duitsland - goede tegenstander - was een groot gedeelte beter, maar Oranje pikte het weer aardig op met hier en daar kansen op de winst. Dus, slaagt Louis erin dit Oranje beter af te stemmen met de ideale 11, dan zie ik Oranje minimaal de kwartfinale halen op het WK. 10x betere coach dan FdB.

Oranje is langzaam weer aan het opklimmen de laatste jaren, ondanks de dip met FdB.
De afgelopen jaren (vooral voor Koeman) deed me denken aan de begin jaren 80 toen Oranje helemaal niks was. Zat in een enorme dip na de geweldige jaren 70. Vanaf 1986 (net geen WK86 gehaald in Mexico) was de weg omhoog ingezet met als hoogtepunt EK88 natuurlijk.
In 1990 had Oranje met Cruyff naar het WK moeten gaan. Deceptie toen. Verder was de jaren 90 redelijk tot goed met als hoogtepunt WK98. Scheelde niet veel of Oranje had de finale gehaald.
En tsjaa...EK2000...die hadden ze gewoon moeten winnen natuurlijk in eigen huis. Verder was de jaren '00 redelijk en de jaren '10 begon goed met WK2010 en WK2014. Daarna was de spiraal naar beneden ingezet.
Maar nu weer beter met Louis - bleef hij maar langer.
Met Koeman zie ik het echt niet meer zitten. Goede bondscoach, maar ben die gozer zo zat...🤭

In juni wordt het wel leuk in de NL tegen België.
Goede testcase, maar ik zie wel kansen.
België is over zijn top heen, heb ik het idee.
Al hebben ze genoeg talenten.

Maar goed, al met al ben ik dus altijd wel een Oranje-liefhebber geweest, itt tot velen hier. 😅
Sorry Oranje-haters. 👍🏼

30-03-2022 09:15

AgeM +939

Tegen een Duits elftal waar 4 belangrijke basisspelers ontbraken vriendschappelijk gelijkspelen . 70 minuten lang op eigen helft teruggedrongen worden . Doordat “uitblinker” de Jong vlak voor rust z’n man liet lopen op 0-1 achterstand komen .
Pas nadat Duitsland de teugels enigszins liet vieren ,kon oranje wat terugdoen .
Moest erg denken aan Ajax in de Nederlandse competitie met een middenmoter als tegenstander . Oranje had nog een moeilijke loting kunnen ontlopen bij goed resultaat .Wat is er in vredesnaam goed aan dit oranje , waar van Gaal volgens zijn zeggen het team afhankelijk van de Jong heeft gemaakt .

30-03-2022 08:15

TontoKarnaggel +42399

Thx Age, dat was me ontgaan...

30-03-2022 08:19

Ajax35 +4292

Jij moet motivational speaker worden

30-03-2022 10:12

Henkjanklaas +20606

Nederland werd meer dan een uur overklast door de Duitsers die zo comfortabel aan de bal waren. Een geoliede machine.
Ik was verbaasd over de enorme gaten die steeds op rechts bij ons te zien waren. Regelmatig stond daar een Duitser in een soort niemandsland en was dumfries in geen velden of wegen te bekennen.
Voorin wel duidelijk dat Bergwijn moet spelen en niet mahlen.
Van Gaal kan nog niet rekenen op enige stabiliteit. Voorbeeld: Berghuis tegen de Denen prima, nu zeer matig. Wijnaldum onzichtbaar. Hadden we maar meer spelers van het niveau Frenkie, maar helaas…..
Nog veel werk aan de winkel.

30-03-2022 08:07

Ajax35 +4292

Hahahah dat hakje van Depay, goede voetballer maar ik vind die gozer toch z’n clown.

30-03-2022 07:57

Betuwe85 +20540

zou flikken niks voor ajax zijn ?

30-03-2022 07:26

Jan60 +293

Ja mogelijk wel. Alleen heeft hij in oranje te weinig te doen gehad om hem goed te kunnen beoordelen. Voetbalt wel heel goed mee en is rustig aan de bal. Dat is voor het spel van Ajax zeker een pre.

31-03-2022 20:39

mgtow +22318

Louis van Gaal was dus nog steeds positief.

Of hebben we nou eindelijk door dat een pcr test alleen de aanwezigheid van corona deeltjes vast kan stellen en niets zegt over besmettelijkheid? Eindelijk na twee jaar? 🙄 😒

30-03-2022 06:19

louis60 +11472

Gekkenhuis. Kameroen scoort in laatste seconden van de verlenging. Kameroen en Onana door naar Qatar. Uitdoelpunten tellen hier nog dubbel.

30-03-2022 00:14

ajaciedje90 +59793

Geen pingels dus

30-03-2022 00:15

KingJames23 +11424

Ze lopen ook overal mee achter

30-03-2022 08:14

ajaciedje90 +59793

Onana weer matige gekeept vandaag. Hopelijk is Gorter snel fit kan het drugskonijn terug naar zijn snuiffestijn.

30-03-2022 00:12

hakimziyech +18246

Snuif snuif snuif waar is het wk nou?

30-03-2022 00:11

PH2BOT +40047

Eriksen scoort net als zaterdag tegen Oranje vanavond opnieuw prachtige goal (tegen Servië) ...nu in het stadion waar hij vorig jaar ineenzeeg na een korte hartstilstand. Toch een gemiste kans dat hij tot aan het WK in december niet bij Ajax speelt.

30-03-2022 00:00

Michael 1974 +21971

Geen gemiste kans, want hij wilde niet want in engeland wonen.

30-03-2022 07:19

Brooklyn +4136

Alles op alles zetten om hem te halen.

30-03-2022 17:42

louis60 +11472

Doelpunt Algerije afgekeurd in verlenging. Na mooie voorzet RKC verdediger via bovenarm van Algerijnse spits. Stadion wordt bijna afgebroken. Als dit fout gaat voor thuisland, moet scheidsrechter en VAR voor gezondheid vrezen.

29-03-2022 23:48

hakimziyech +18246

Snuifduif komt goed weg. Wil wel nog een pingelronde zien

29-03-2022 23:47

AFCACruijff14 +161006

Niet om het een of ander, maar wat heeft Onana met snuiven te maken? Of neem jij pilletjes altijd via je neus in?

30-03-2022 00:22

hakimziyech +18246

Ik niet nee, maar heb daar geen ervaring mee 😂 maar er zijn genoeg wedstrijden waar hij behoorlijk van de kaart is

30-03-2022 00:29

DeWijsneus +25657

Moet je zo zetpillen niet innemen? Zo neem ik ook altijd mijn temperatuur op.

30-03-2022 07:21

De Meer 020 +382

De aller slechtste speler was weer Koopmeiners. Kan helemaal niets onder druk behalve de bal verliezen of achter mensen passen

29-03-2022 23:40

PH2BOT +40047

Nou..jij hebt er duidelijk kijk op...

30-03-2022 00:52

RBP +7681

Niets van de wedstrijd gezien, maar dit was toch 100% een penalty?
En is het nu verder hosanna omdat we 1-1 spelen tegen een B-elftal van Duitsland? Of speelde ze oprecht prima in een relatief nieuw systeem?

29-03-2022 23:40

louis60 +11472

Kameroen dramatisch.

29-03-2022 23:37

Mocrodammerr +22970

oooeeesss Qatar. we komen eraan!!

29-03-2022 23:33

KingJames23 +11424

En gaan waarschijnlijk ook als eerste weer weg😜

30-03-2022 08:16

Ajacied1995 +10789

Algerije kameroen verlenging op espn2

29-03-2022 23:29

louis60 +11472

Onana doet het goed. 1 keer met een volleybal onder armen redding. Zag er grappig uit. Bewaakt zijn doel als een leeuw uit Kameroen.

29-03-2022 23:33

AFCACruijff14 +161006

Hoop dat hij in de 120e minuut blundert.

30-03-2022 00:09

AFCACruijff14 +161006

Pfff, Jeroen Stekelenburg met zijn domme vraagjes waar zijn eigen mening al in zit.

Waar is Will Smith als je hem nodig hebt.

29-03-2022 23:15

Rasmussen +25823

Hopelijk duwen ze 2 kg coke in de koffer van Tom Egbers op weg naar Qatar. Hebben we daar geen last van hem.

29-03-2022 23:11

Web +178830

Die man kan goed documentaires maken

29-03-2022 23:12

Sjonnie +18814

Je moet Depay gewoon eens op de bank zetten, Lowietje!

29-03-2022 23:10

Web +178830

Je wilt toch winnen
Hij doet heel veel verkeerd
Maar scoort bijna altijd

29-03-2022 23:13

Sjonnie +18814

Met een Danjuma in vorm zou ik hem wel eens meer kansen geven. Depay scoort weliswaar regelmatig maar hij (en niet hij alleen) had nog veeeeeel meer kunnen scoren als hij toch eens wat simpeler zou gaan spelen

29-03-2022 23:15

BokkieBokstra +11291

Vandaag niet op zijn best maar denk dat Xavi zelfs van Depay een betere spelermaakt, viel me al op bij barcelona meer team speler, meer samenspel. Ik denk dat het hem goed kan doen, die Xavi heeft ook bij de Jong (2x) goed werk verricht.

29-03-2022 23:46

Oxxer +163839 moderator

Nee man, Memphis heeft niks te zoeken in de Barca basis. Auba past veel beter in het team, is een echte 9 en scoort. Auba samen Traore en of Dembele is een veel betere match.

29-03-2022 23:51

Sjonnie +18814

Precies. Als het lukt, dan zijn de oplossingen van Depay geniaal maar ze mislukken veel te vaak (zeg maar meestal) en dat leidt dan weer tot frustratie.

30-03-2022 00:04

BokkieBokstra +11291

Lees ook al dat hij gaat, maar viel me op bij zijn invalbeurten bij Barcelona, niet de Depay show maar meer teamspeler. Ben benieuwd. Xavi lijkt iedereen wel beter te laten spelen, Frenkie de Jong was op een gegeven moment een dood vogeltje nu is het weer helemaal de man, meer dynamiek, gevaarlijker dan ooit dat is toch de hand van Xavi.

30-03-2022 00:12

KingJames23 +11424

En toch vind ik Pedri en Gavi dreigender en meer pit hebben dan Frenkie, terwijl Frenkie de laatste tijd gewoon prima speelt hoor

30-03-2022 08:18

Stamhoofd +11514

Tom Egberts is het echt helemaal kwijt hoor

29-03-2022 23:09

AFCACruijff14 +161006

En na Weghorst zien raakt Tommie ook emotioneel als hij Louis ziet wandelen.

Ongelofelijk, stuur die man met pensioen.

29-03-2022 23:09

Web +178830

Bas Tichelaar heeft een leuke job
Moet er niet aan denken

29-03-2022 23:08

Sjonnie +18814

Oh ook nog een interview met Depay. Pfffff, zal ik het netjes zeggen? Ga zo braken!
Was een verprutste kans, gek!

29-03-2022 23:07

AFCACruijff14 +161006

Vraagt die Stekelenburg nu echt aan Depay of het erg is dat hij geen penalty kreeg, tegen fucking rivaal Duitsland bij een 1-1 en in de slotfase?

Allemachtig.

29-03-2022 23:06

Web +178830

Ja dat vraagt hij echt
Bert Nederhof mis ik erg

29-03-2022 23:07

AFCA-1983 +17723

Memvis met zijn oorbelletjes … 😂😂😂

29-03-2022 23:05

Stamhoofd +11514

Depay aub niet meer interviewen. Komt echt geen zinnig woord uit..

29-03-2022 23:04

Web +178830

Vragen zijn ook kut

29-03-2022 23:05

AFCACruijff14 +161006

Tommie is emotioneel omdat Weghorst sprintjes aan het doen is.

Hahahahaha.

29-03-2022 23:04

TD-Ajacied +3731

Oke ik ben overtuigd. We moeten Bergwijn halen

29-03-2022 23:03

MichelBoerebach +29161

Nee, joh. Kan alleen met ruimte voor zich ballen. Krijgt ie bij ons nooit.

29-03-2022 23:11

KingJames23 +11424

Dat komt ook omdat wij niet mogen counteren van ten Hag. Wij hebben ook wel eens dat de tegenstander met veel spelers voor de bal staan en als we dan de bal afpakken gaan we eerst achterin rond spelen totdat de tegenstander weer georganiseerd staat ipv meteen naar voren spelen.

30-03-2022 08:21

Artemio +31792

Ajax heeft met Tadic en Haller voorin ook niet echt de spelers daarvoor. Antony heeft daarvoor wel de snelheid, maar om een counter in te luiden heb je meerdere spelers nodig die snel zijn met en zonder bal.

Wil Ajax structureel meedoen in de knock-outfase CL is dit een onderdeel wat Ajax drastisch zal moeten verbeteren.

30-03-2022 08:36

MichelBoerebach +29161

Klopt. Niet altijd die 2e of 3e goal willen maken. Probeer het een keer op de counter.

30-03-2022 15:49

TontoKarnaggel +42399

Zonder Frenkie zijn we niveautje zweden, schotland. Haal De Ligt en Van Dijk ook weg en we zitten op niveau moldavie...

29-03-2022 23:03

AFCACruijff14 +161006

De Vrij, Bergwijn, Danjuma.

Je overdrijft.

29-03-2022 23:04

MichelBoerebach +29161

Laat Van Gaal het maar niet horen!

29-03-2022 23:11

Web +178830

Weghorst moet zijn energie kwijt

29-03-2022 23:03

Rasmussen +25823

Bergwijn is Ajax imo kansloos voor. Clubs als Roma, Sevilla, Dortmund gaan heus ook wel komen. Past beter bij Spurs en zijn financiële wensen.
Daarbij Ajax moet eerst verkopen. In het buitenland is alles mogelijk lijkt het.

29-03-2022 23:03

Web +178830

Frenkie word een toptrainer na zijn voetbal

29-03-2022 23:02

Web +178830

Dat is dus het verschil tussen Frenkie en van Dijk

29-03-2022 23:01

Rikkie66 +22811

BERGWIJN HALEN!

29-03-2022 23:00

TontoKarnaggel +42399

De enige geslaagde actie van memphis was het volkomen missen van de bal bij de 1-1, anders had hij je de goal ook nog gekost...

29-03-2022 22:59

insectenverdelg +23384

Dacht pcies t zelfde toen ik net de herhaling zat.

29-03-2022 23:05

In Bassey we trust +15361

Twee hele goeie wedstrijden gezien.. overwinning was verdiend geweest.. na die 1-1 tik je ze eigenlijk helemaal scheel.. frenkie was echt goed.

29-03-2022 22:59

Robbie en de Kock +11140

Laat Tom Egbers nu expres zijn haar altijd vakkundig door de war halen voor een uitzending??

29-03-2022 22:56

Nick14 +25889

Zijn haar staat symbool voor z'n geestelijke toestand.

29-03-2022 22:57

Web +178830

Hij moet zich bezig houden met waar hij goed in is
Documentaires

29-03-2022 22:58

Bc te P +22130

Zo, Marokko mag ook weer als poule opvulling naar t wk

29-03-2022 22:54

hakimziyech +18246

Ziyech en Nous gaan een WK missen.. zuur voor ze

29-03-2022 22:54

Mocrodammerr +22970

100% van niet

29-03-2022 22:55

Indy073 +8967

Is de coach ontslagen dan?

29-03-2022 22:56

Ajacied33 +36681

Leuk hè denigrerend doen

29-03-2022 23:01

Ajaxadam1 +31667

Marokko was in 2018 idd poule opvulling. Maar vroeg me af waar Nederland toen was? Kon ze ook als poule opvulling niet op de lijst vinden.

Droeftoeter.

29-03-2022 23:12

WantAmsterdam +116036

Ze zijn wel niet het minste land daar, althans, dat denk ik nu. Maar verwacht wel dat ze als laatste eruit gaan ja.

29-03-2022 23:50

Flaco +19583

Gelukkig gaat Nederland als topfavoriet

30-03-2022 07:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.