Mislintat blij met komst Tahirović: 'Een van de grootste talenten op deze positie'

door NielsOpdam 180

Bron Ajax TV

Mislintat blij met komst Tahirović: 'Een van de grootste talenten op deze positie'

door NielsOpdam 180

Bron Ajax TV

Laatst geüpdatet

Sven Mislintat vindt Benjamin Tahirović een van de grootste talenten op zijn positie. Dat vertelt de directeur voetbalzaken van Ajax in gesprek met Ajax TV. Woensdag werd de Bosnische middenvelder officieel gepresenteerd bij de Amsterdamse club. Hij komt over van AS Roma en heeft een vijfjarig contract getekend bij Ajax.

Foto: AJAX

Mislintat vertelt dat Tahirović 1.92 meter lang is en dat dat ook belangrijk is op zijn positie. De Duitser ziet de Bosniër als een verdedigende middenvelder en omschrijft de kwaliteiten van de nieuwe Ajacied. 'Hij kan goed koppen en heeft veel kracht, wat ook belangrijk is. Maar hij is ook erg snel voor zijn lengte en dat is natuurlijk goed.' Mislintat vindt dat de kersverse Ajacied ook al een ambitie moet hebben in Amsterdam. 'Zijn ambitie moet zijn om onmiddellijk basisspeler te worden', vertelt hij.

De Ajax-directeur vertelt dat Tahirović als verdedigende middenvelder in een 4-3-3 systeem speelt. 'Hij is naar mijn mening een van de grootste talenten die ik ooit op deze positie heb gezien. Natuurlijk moet hij zich ontwikkelen, maar dat kan hier en daar zullen wij hem bij helpen.' Volgens Mislintat heeft de aanwinst veel potentie om zich te ontwikkelen. 'Maar zijn huidige kwaliteiten zullen ons ook al helpen om meer te gaan winnen.'

'Het is niet makkelijk om voor Mourinho te spelen, die vraagt verdedigend en tactisch veel'

Bij AS Roma heeft de twintigjarige middenvelder al dertien wedstrijden in de Serie A gespeeld. Daarin heeft hij ook indruk gemaakt op Mislintat. 'Het is niet makkelijk om voor Mourinho te spelen, die vraagt verdedigend en tactisch veel. Hij is een van de beste verdedigende trainers ter wereld, met de meeste prijzen. Om op deze leeftijd je debuut te maken onder Mourinho, dat betekent een hoop.'

Ajax speelt voor het eerst sinds de jaren tachtig in een wit uittenue! Bestel nu het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Tadic020 +1887

En nog voor de rest elftal veranderen vooral verdedigend

25-06-2023 12:05

Henkjanklaas +20619

En nu maar wachten op die stuk of 7 andere kanjers die hard nodig zijn om komend seizoen het broodnodige kampioenschap naar binnen te halen…. Met hoofdzakelijk jeugd ga je het niet redden. Een paar jonkies wat speeltijd geven in een volwassen team is mogelijk

24-06-2023 13:56

Steffenhagen +37822

Toch opvallend ;je haalt een opvolger voor Alvarez op 6 en de speler zegt in zijn eerste interview verdedigen als zijn zwakke punt te zien ?????

23-06-2023 10:45

MennoJerry +4104

Mocht Güler inderdaad naar Amsterdam komen, heb je dus een volledig nieuw middenveld.

—————-Güler——————
Tahirovic————vd Boomen

Dat zou dan betekenen dat Klaassen en Taylor gaan banken en dat Berghuis naar rechtsvoor verhuist, er vanuitgaande dat naast Álvarez ook Kudus weggaat.

23-06-2023 09:37

BakkalBijter +11629

Wie zegt dat Tahirovic en vd Boomen basisspeler gaan worden? Ik denk dat Taylor basisspeler blijft, Berghuis op 10 komt als Guler komt die op rechts het mag uitvechten met Conceicao. Klaassen is geen plek meer voor.

23-06-2023 11:43

Henkjanklaas +20619

Voor Taylor moet zeker een alternatief komen want hij heeft mij niet weten te overtuigen. Idem op de RB en LB plaatsen in de defensie. Een diepgaande rechtsbuiten ook geen overbodige luxe plus 1 0f 2 CV’s ook nodig zeker als Timber verkast naar een Arsenal

24-06-2023 13:58

Yeshyeshyall +10936

Mislintat kan het uitstekend verkopen, hopelijk komt het allemaal uit

22-06-2023 23:32

DaNaRWaL +4322

Ik hoop het ook want op dit moment geeft deze aankoop mij een beetje een "Marin- gevoel"

24-06-2023 11:14

HJC +8016

Tot nu toe lijken me het allemaal B-aankopen
Je kan daar natuurlijk een keer geluk bij hebben
Maar al je de laa kwaliteit spelers Alvarez, Timber en Kudus verkoopt, dan heb je ook A-aankopen nodig

22-06-2023 21:05

Jozef14 +544

Waren Sanchez( van de Spurs), Antony, Tagliafico, Neres, Kudus en Martinez in jouw ogen A-aankopen?

In mijn ogen niet, maar het waren prachtige aanwinsten.

23-06-2023 13:02

Opnaarde4eSter +1591

Goed, we zijn op weg.
Nog vijf te gaan.
Doorselecteren, Sven

22-06-2023 14:02

Henkjanklaas +20619

Nog meer dan 6 te gaan ….

24-06-2023 13:59

anre +505

Het lijkt me logisch dat het bij zo'n transfersom om een beoogde basisspeler zou moeten gaan, ook omdat versterking en vernieuwing van het basisteam héél hard nodig is. Het baart dan ook zorgen dat Mislintat vindt dat Tahirovic "al" de "ambitie" moet hebben om onmiddellijk basisspeler te worden. Ook Van den Boomen zal immers hoogstwaarschijnlijk niet direct een vaste basisspeler worden. Er is dus nog geen enkele nieuwe speler aangetrokken als directe versterking van de basis, Minstens twee, liefst meer van die versterkingen zijn absoluut noodzakelijk. Daarbij kan het per definitie niet gaan om jonge talentvolle, maar nog wisselvallige en onervaren spelers. Er moeten echt op diverse posities ervaring en betrouwbaarheid worden binnengehaald.

22-06-2023 12:07

FrancescosRavioli +15201

Je moet dat denk ik anders lezen. Ik denk dat die ze probeert te prikkelen. Ze zijn als selectie speler gehaald en moeten hun basisplaats verdienen. Niets mis mee.

Ik vraag me eerder af of Tahirovic überhaupt goed gescout is. Marin was immers ook een mega talent en die verzoop hier omdat die het tempo niet aankon.

Maargoed. Ik laat me graag verrassen.

22-06-2023 15:46

Dirigent +6860

Ik ben juist heel blij met deze uitspraak van Mislintat!

Mislintat heeft een duidelijke visie en haalt spelers met een bepaald doel! Hij geeft juist aan waar deze speler op dit moment staat en waarom wij hem hebben gehaald, duidelijk geschetst dus ook voor Tahirovic zelf.

22-06-2023 17:08

MarkP +21671

In sven we trust. Goed bezig.

22-06-2023 11:37

jordy888 +3157

Op basis van een aantal youtube compilaties ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een voetballende Alvarez is. Daar kunnen we dus veel plezier aan beleven.

22-06-2023 11:16

GVR +3626

Interessante speler. In het interview gaf de speler aan dat hij vooral verdedigend beter moet worden. Mislintat ziet hem als een 6, dus dat wordt heel spannend. Natuurlijk hoop ik ook op een voetballende 6, maar als iets de laatste jaren is bewezen, dan is het dat de restverdediging moet kloppen. Dat wordt weer spannend dus.

22-06-2023 10:02

AjaxHoorn +32989

Ja ik zie toch iemand die kort weg kan draaien als die met zn rug naar de aanval aangespeeld wordt.

22-06-2023 12:22

Adam24 +39094

Best interessant dat Mislintat als eerste aankopen twee middenvelders heeft gehaald. Ik vind dit een aankoop die heel goed bij Ajax past. Alle supertalenten moeten bij Ajax willen spelen. Dat is voor Ajax een mooi streven. Laten we hopen dat Guler als hangende rechtsbuiten nog wordt gehaald. Daarna moet het vizier toch echt op de spannendste linie bij Ajax, de verdediging.

22-06-2023 08:59

jordy888 +3157

De bezem moet wat mij betreft eerst door de voorhoede. Zo snel mogelijk afscheid nemen van Bergwijn, Brobbey en Tadic. Anders krijg je hetzelfde stroperige aanvalsspel als vorig seizoen.

22-06-2023 11:17

Adam24 +39094

Dat gaat echt niet gebeuren. Daarnaast lijkt het gebrek aan een rechtsbuiten een groter punt van aandacht.

22-06-2023 11:19

Ajax_026 +3057

Van die 3 vind ik Bergwijn het minste leveren. Hoop bombarie maar uiteindelijk niveau Boerrigter gepresteerd.

22-06-2023 11:23

jordy888 +3157

Heb je Brobbey gisteren over het veld zien sjokken?

22-06-2023 11:29

FrancescosRavioli +15201

Wie zegt dat het een super talent is? Nooit heb ik iemand over hem gehoord en ook in FM en FIFA scoort die potentieel niet super.

Niet alles zeggend, maar wel iets. Zeker omdat Italiaanse clubs, zeker in FM, vaak gowd doorgevoerd worden.

22-06-2023 15:49

nightgoat +30952

Wie de schoen past trekke hem aan.
Zo gewonnen zo geronnen.
De bal is rond.
We zullen zien.
Enzovoort.

22-06-2023 08:35

Heldhaftig +11456

Het zou me niks verbazen als deze jongen eindigt als een centrale verdediger ofzo. Is natuurlijk standaard procedure bij Ajax dat posities maar een richtlijn zijn.

22-06-2023 08:06

brullie +7033

Zo zouden alle nieuwe spelers gehaald moeten, er direct kunnen staan en niet eerst oplappen, conditie op peil brengen, etc.

22-06-2023 06:53

slumpf +4563

1,2,3, afzeiken!!! Zonder de commentaren te lezen, gok ik dat dit gebeurt. Zo niet...excuses

21-06-2023 23:15

KingSjaakieSwart +1124

Excuses aanvaard dan maar he!

22-06-2023 00:18

Ajax1114 +19393

Nou, wij zullen jouw woorden onthouden Svennie

21-06-2023 22:50

4-3-3 +3512

Ben ik de enige die Tahirovic een beetje vind overkomen als een 'type De Ligt' RCV, in plaats van een 6?
Groot, sterk, slim en altijd naar voren spelen.

21-06-2023 22:49

Alexander40 +6114

dacht precies hetzelfde. Maar ja, dat is obv acht minuten youtube

21-06-2023 22:55

4-3-3 +3512

Same here =)
We gaan 't zien!

21-06-2023 22:57

KingSjaakieSwart +1124

Mislintat maakt wel een positieve indruk op mij. Onderbouwd zijn meningen over aankopen van spelers uitstekend, maakt (op Steijn misschien na) goeie keuzes in het vormen van de staf en spelersgroep en lekt 0.0 uit naar de pers. Prima eerste maand van de beste man. Hopelijk zien we dit op het veld ook terug en hebben we rond november niet een totaal ander beeld van hem. Ik heb in ieder geval zin in het nieuwe seizoen om Ajax weer in actie te zien!

21-06-2023 22:34

Lazell +16989

Ben nog niet helemaal overtuigd van zijn aankopen. Van de Boomen en Tahirovic lijken me geen kanonnen en die Gaaei ook niet. Hoop wel dat er nog iets krachtigers komt als Kudus, Timber en Alvarez vertrekken.

22-06-2023 09:08

KingSjaakieSwart +1124

Je zegt het zelf al, die komen er echt wel zodra Kudus, Timber en Alvarez zijn verkocht. Van de Boomen is gewoon een goeie aankoop (door zijn transfervrije status) en Tahirovic is een talent die zeker van meerwaarde kan zijn voor Ajax.

22-06-2023 09:30

Lazell +16989

Waarom mag ik het woord kanon niet gebruiken? Ajax heeft met het vertrek van dragende krachten nieuwe dragende krachten nodig. Dat zie ik (nog) niet in deze aankopen. Niet zo miepen op terminologie...

22-06-2023 11:17

Lazell +16989

Zijn sowieso 2 spelers die ik er op het eerste oog graag bij heb. Maar twijfel of vd Boomen ook in onze speelstijl past en uberhaupt basisspeler wordt. Verder zegt Mislintat dat Tahirovic moet gaan voor een basisplek, wat eigenlijk wel genoeg zegt over de volwassenheid en status van hem. Kan zomaar zijn dat hij wat maandjes nodig heeft. Voor mij zijn beide aankopen niet (direct) goed genoeg om Ajax naar een hoger plan te tillen.

22-06-2023 11:21

gauntlet +602

Iedereen loopt wel te lullen het is een data Duitser nou ik geef hem.groot gelijk alsnog data is niet 100 % leidend maar jullie zelf doen niks anders dan een speler scouten in fifa op data.
of halen jullie allemaal spelers in fifa met max 65 bv
Dus welkom.bij de grootste en mooiste club jongen

21-06-2023 21:57

KingSjaakieSwart +1124

FIFA is denk ik niet helemaal te vergelijken met aankopen doen bij een voetbal club in real life.

21-06-2023 22:32

Tinus +10308

Wie bedoel je met ‘jullie’?

21-06-2023 23:27

MarLuuk76 +3557

Jou zeker.

22-06-2023 00:12

debetweter +10062

Heel benieuwd naar hem. Komt nuchter over.

21-06-2023 21:22

slumpf +4563

Inderdaad, die andere speler was bezopen.

22-06-2023 09:25

Sense of.H +5438

Guler nog en dan klaar met aantrekken van talentjes, moet ook oud veteranen bloed in zitten ala 25+

21-06-2023 20:26

AJAXINMYHEART +21813

Luuk de Jong?
🙂

21-06-2023 21:06

debetweter +10062

Ajb niet. Alleen buitencategorie maar verwacht niet dat die willen komen, doordat we o.a. Europa League spelen en ze in de zandbak mega veel geld kunnen verdienen etc.

21-06-2023 21:25

Ferd +38469

buitencategorie komt überhaupt niet naar Nederland, champions league of niet. Is er ooit een buitencategorie speler naar Nederland gekomen (met hier en daar een afbouwende ex-buitencategorie speler na, en daar tel ik Rijkaard en Laudrup ook onder)

22-06-2023 05:08

debetweter +10062

Buitencategorie voor Ajax zijn voor mij Tadic en Bergwijn toen ze gehaald werden. Ook Huntelaar in 2008/2009

22-06-2023 05:19

DnSchel +551

Suarez niet te vergeten..

22-06-2023 07:05

Psychevore +21186

Romario
Ronaldo

22-06-2023 07:45

debetweter +10062

Dat waren echt andere tijden. Toen was nl competitie op een hoger niveau. Of buitenlandse competities nog op een laag niveau. Maar ja, zeker buitencategorie

22-06-2023 08:34

Leo Valk +1363

Als Luuk zou komen, kan hij in elk geval niet scoren voor Pisvee! Behalve in eigen doel dan! 😜

24-06-2023 10:25

debetweter +10062

Waarom zouden we Luuk de Jong willen halen? Lijkt me niet het voetbal wat wel willen spelen. Ik wil de Zlatan's van deze tijd als spits.

24-06-2023 10:37

rich67 +6658

Jong, getalenteerd en concurrerend voor andere spelers. Houdt een ieder scherp

21-06-2023 20:26

Ajaciedbrad +8831

Eerst even jaartje jong ajax onder John heitinga... oh wacht .

21-06-2023 20:12

Amp +37643

Lekker om te horen als vos of taylor zijnde😆

21-06-2023 19:57

Vik86 +42397

Concurrentie heb je nodig

21-06-2023 20:07

Op_een_oude_slof +4358

Tja, Taylor heeft zijn kans gehad afgelopen seizoen

21-06-2023 20:26

caspervans +5348

Denk ook vooral dat hij Taylor echt niet als 6 ziet. Ik met hem overigens. En vast nog wel meer. Vond de uitleg van van de Looi ook wel interessant.

Als ik terug denk aan zijn beste momenten, vond ik dat altijd wel in en rond de 16. Waarbij zijn tweebenigheid ook goed tot uiting kan komen in een schot op doel.

21-06-2023 21:05

jordy888 +3157

Ik zie Taylor als geen ajax materiaal. Lekker verkopen aan FC Eindhoven ofzo.

22-06-2023 11:20

debetweter +10062

Taylor is geen 6 en Vos ga je niet een heel seizoen alles spelen. Kunnen vechten voor een basisplaats iedere week. Ik heb het meer te doen met spelers zoals FJ, unuvar en Baas.

21-06-2023 21:27

Stamhoofd +11533

Unuvar gaat het niet redden. FJ verhuren aan een eredivisie club

21-06-2023 22:13

debetweter +10062

Unuvar was een mega talent en heeft weinig minuten gemaakt in Turkije, kan me nog wel een mega een-tweetje herinneren bij debuut daar. Waarom is hij daar niet doorgebroken? Weet je dat?

21-06-2023 22:53

Helmond0492Ajax +888

Taylor heeft een seizoen lang mogen knallen, maar helaas heeft hij in mijn ogen zijn kans niet definitief gepakt.

21-06-2023 23:05

Ferd +38469

Taylor is juist geen verdedigende middenvelder, die hoeft zich van deze woorden niets aan te trekken.

22-06-2023 05:09

Vik86 +42397

Ben benieuwd of hij zich goed gaaf ontwikkelen bij ajax.. De potentie is er zeker..

21-06-2023 19:50

Steeph +3867

Sven Middelmaat strikes again. Ik heb het idee dat Sven denkt dat hij zich in een gokhal begeeft.

21-06-2023 19:45

Vik86 +42397

Hoezo?..

21-06-2023 19:48

Amp +37643

"ik heb het idee..." schrijven en dan over sven dat híj denkt dat ie in een gokhal is... Tuurlijk

21-06-2023 19:55

yorbon +1325

Ik heb het idee dat jij eigenlijk helemaal geen idee hebt.

21-06-2023 20:07

Steeph +3867

Geef het een paar maanden, dan mag je je excuses aanbieden.

22-06-2023 14:38

DankzijCruijff +48712

Steeph Zeikteef strikes again as well…

21-06-2023 20:23

Bramble1988 +9262

Ik heb het idee dat middelmaat Steeph er weinig van snapt..

21-06-2023 20:30

debetweter +10062

Waar basseer je Middelmaat op en Sven is juist moneyball aan het spelen. Niet aan het gokken. Hopen dat het geen gestoorde gek blijkt te zijn, maar een genie. Ik heb tenminste het idee dat Sven niet zomaar mega bedragen uitgeeft.

21-06-2023 21:29

Steeph +3867

Precies wat je zegt, “hopen”…

22-06-2023 14:38

debetweter +10062

Welke speler is welk zekerheid dan Bergwijn, of Bassey misschien? Twee spelers die redelijk wat gepresteerd hadden voordat ze bij ons kwamen en tegenvielen.

22-06-2023 15:08

Alexander40 +6114

Altijd grappig dit soort trol accountjes. Wordt ook altijd bevestigd als je op de naam drukt. Laatste 10 berichten alleen maar bagger. Vraag is nog wel of Steeph een lampje is of van fr12 komt. Wie biedt?

21-06-2023 22:58

j0shiiee +313

Ik gok fr12. De meeste Psvsupporters (die ik ken althans) zijn over t algemeen best relaxed en niet zo kansloos

22-06-2023 12:10

Ferd +38469

Steeph de zure strikes again. Ik heb het idee dat Steeph bij Kesbeke werkt en daar glazen vol pist

22-06-2023 05:10

EricAjax1 +7486

Hoop wel op een ervaren CV straks achter hem als hij op 6 komt. Timber is geen leider en zet niemand neer, heeft zelf al de grootste moeite om goed positie te kiezen. Ben benieuwd of Sven daarvoor iemand in de koker heeft zitten.

21-06-2023 19:35

wijzijndebeste123 +163631

Sven lijkt heel erg bezig te zijn met dat een selectie op elk gebied in balans is. Fysiek, technisch en ook mentaal hoor je m geregeld over. Bij dat laatste aspect zal ook ervaring meetellen. Ik weet bijna zeker dat de vervanger van Timber een ervaren CV zal zijn.

21-06-2023 21:04

Vik86 +42397

Mavropanos zal het worden hoop ik..

21-06-2023 21:28

VluggeJaapie +2044

De vrij? Veltman? Fosuh-Mensah? Sergio Roberto? Ramos?

22-06-2023 01:36

Ferd +38469

De Vrij heeft net bijgetekend bij Inter. Veltman wil niet terug naar Nederland. Focus Mensah is niet ervaren, die kent alleen de behandelkamer van de fysiotherapeut.

22-06-2023 05:11

jordy888 +3157

Inderdaad. Interessant dat hij ook naar het mentale gedeelte kijkt. Als je het afgelopen seizoen analyseert kan je tot de conclusie komen dat er te veel een slechte mentaliteit hebben. O.a. Bergwijn, Brobbey, Taylor, Rensch, Wijndal.

22-06-2023 11:22

Helmond0492Ajax +888

Plus de heer Timber heeft zijn laatste duel voor Ajax gespeeld.

21-06-2023 23:06

Golden Boy +3919

Tot nu toe zit er allemaal wel een idee achter bij Mislintat. Hij heeft een duidelijke visie wat een speler nodig heeft op een positie. Hij heeft wel gelijk wat betreft opstellen van jonge spelers en Mourinho. Op zijn positie speelde heel vaak Cristante of Matic en die speel je er natuurlijk niet 1-2-3 uit. Ik heb wel vertrouwen in het diamantenoog van onze Duitser. Lijkt me tot nu toe wel een goede match. Goed genoeg is oud genoeg. Dat is onze motto. Laat grote talenten zich maar ontwikkelen bij Ajax Guler next.

21-06-2023 19:17

Aurelius1 +19722

Communicatie zegt niets over iemand z'n talent. Het gaat erom of ie op tijd talent herkent. Mislintat zou kunnen communiceren als iemand die te dom is om bij een sociale werkplaats tewerk gesteld te worden, maar alsnog de beste talentspotter ter wereld kunnen zijn. Omgekeerd ook.

21-06-2023 19:38

Ajacied1981 +17412

Rustig aan brengen, deze jongen heeft de potentie wellicht maar is te onervaren om meteen een steunpilaar te vervangen.
Verwachtingen aub niet te hoog maken

21-06-2023 19:08

jordy888 +3157

Hou toch op met je rustig aan brengen. Het is ajax he geen sociale werkplaats ofzo, koop spelers die er gelijk staan en anders koop je hem niet.

22-06-2023 11:23

Flaco +19583

Ook wel lekker om een TD te hebben die in staat is om in begrijpelijk Duits uit te leggen wat de kwaliteiten van een speler zijn.

21-06-2023 19:02

profoff +8380

vos krijgt hopelijk wel de kans

21-06-2023 18:52

komopajax777 +13229

Dubbele bezettingen en je stelt jezelf op.

21-06-2023 18:59

profoff +8380

Ja maar aankopen, 2 in dit geval, hebben vaak heel wat krediet

21-06-2023 19:00

4xEC1 +7720

Net als Bassey, Wijndal en Sanchez? Krediet is zo weg als je er niks van kan.

21-06-2023 21:23

fc Barcelona_ke +19246

Tuurlijk! nummer 6 hebben we Tahirovic (vervanger alvarez) en Vos! ik hoop niet dat Ajax op zoek naar Alvarez vervanger wanneer hij weg is...

21-06-2023 19:00

De Stift +7064

Tot nu toe heb ik een positieve indruk ook van Mislintat. Zijn keuzes zijn verrassend, lijken logisch. Het vertrek van Johnny was pijnlijk, maar onvermijdelijk. De keuze voor Steijn was totaal onvoorzien, maar spannend en vanuit het perspectief van resultaten begrijpelijk dat hij niet voor Bosz koos. Van den Boomen is een gratis aanwinst, met wapens die Ajax nu mist. Namelijk in de corners en vrij trappen. En ook deze Tahirovic komt uit het niets, maar kan zomaar de perfecte vervanger zijn van Alvarez. De uitleg van Mislintat is telkens enorm resultaatgericht. Hij lijkt technische basis als vanzelfsprekend uitgangspunt te nemen en kijkt dan wat een speler nog méér toe kan voegen aan het Ajaxspelletje. Het is afwachten, want misschien zit ik over een paar maanden te janken dat hij enkel houthakkers naar Amsterdam heeft gehaald.

21-06-2023 18:48

caspervans +5348

Haha precies dit! Ik ben altijd optimistisch en was zelfs bij Schreuder even hoopvol, maar word van zijn acties toch wel blij. En precies wat je zegt, de uitleg en achterliggende gedachte daarbij zeggen veel over zijn kijk. Hopen op wat voltreffers!

21-06-2023 21:06

Ferd +38469

ik was bij Schreuder, Wijndal en Bergwijn niet hoopvol (dat valt terug te lezen in de topics van een jaar terug). Bij Mislintat ben ik juist wel hoopvol, en ik krijg langzaam ook een steeds beter gevoel bij Steijn.

22-06-2023 05:13

ProfessorX +19827

Gaat die Svennie zijn diamant augen gebruiken ?
Mooi man 🫵🏻🍻

21-06-2023 18:45

MelleAfca +14307

Uit het interview maak ik voor het gemak wel op dat het plan nog steeds is om met een enkele 6 te spelen. Die positie is dan mooi ingevuld met Tahirovic, Vos en in mindere maten Van de Boomen. Daarmee wordt de mogelijke aankoop van Spersyan wel interessant voor Taylor, die komen dan echt in dezelfde zone van het veld uit.

21-06-2023 18:41

Joelveltman123 +4637

Reserve speler bij de nummer 6 van de Serie A.

Ik moet het nog maar zien…

21-06-2023 18:39

wijzijndebeste123 +163631

Maar jij bent dan ook voor Feyenoord. Dus t zal vooral hoop bij je zijn. Je kan immers net zo makkelijk zeggen dat hij op zijn 20e jaar onder Mourinho al minuten heeft gemaakt bij de EL-finalist en A-international is.

21-06-2023 18:40

Joelveltman123 +4637

Net als dat Bassey in de basis stond tijdens de Europa league finale?

21-06-2023 18:46

wijzijndebeste123 +163631

Stond Bassey zijn coach bekend om zelden tot nooit jeugdspelers de kans te geven omdat hij puur op resultaat speelt en daarom t liefst met louter ervaren jongens speelt? Mourinho gaf zelfs KdB en Salah geen kansen bij Chelsea (zonder Tahirovic daarmee te vergelijken voordat je daarover begint). Bassey zijn coach was Gio.

21-06-2023 18:47

Joelveltman123 +4637

Laten we hopen dat je gelijk hebt!
Ik heb er weinig vertrouwen in.

21-06-2023 18:55

DankzijCruijff +48712

Er is geen “we”, aangezien wijzijndebeste123 en vele anderen je al lang hebben ontmaskerd. Maar blijf jij vooral volhouden. Doei he, zielenpoot.

21-06-2023 20:28

Patrick67 +9624

13 wedstrijden onder Mourinho..

21-06-2023 18:45

Joelveltman123 +4637

Noppert heeft ook 5 interlands op een WK onder Van Gaal?

21-06-2023 19:18

komopajax777 +13229

Hij is pas 20 jaar geworden.Toch heeft hij al onder Mourinho mogen debuteren.Er zijn zat reservespelers in de Serie A en de andere grote competities die bij Ajax in de basis zouden staan, maar dat hoeft zeker niet van jou ,omdat het reserves zijn...

21-06-2023 19:02

Ajacied1981 +17412

Pas op Joel, als je niet vooraan in de polonaise meeloopt ben je meteen een kakkerlak, negatief, wappie, dom, gek etc

Een nuance is hier onbekend

21-06-2023 19:09

Godenzoon24 +15294

Het andere uiterste van de polonaise is geen nuance he!

21-06-2023 19:57

Ferd +38469

Pas op Joel, als je hier niet extreem loopt te zeiken ben je gelijk een blinde eikel die alleen maar in data geloofd.

Een nuance is hier onbekend

22-06-2023 05:15

TeringHenkie +28342

Wat een gelul van Sven!

De grootste “kenner” hier op deze site vindt het een belachelijke aankoop!!

21-06-2023 18:36

wijzijndebeste123 +163631

Henkie. De grootste kenner hier ben ik en ik vind t n interessante aankoop.

21-06-2023 18:37

Patrick67 +9624

😅💪👍

21-06-2023 18:46

Ajacied1981 +17412

Jij hebt slechts een grote mond waar toch maar weinig inhoud uit komt :)
Bovendien heb je een gebrek aan aandacht :)

21-06-2023 19:10

TeringHenkie +28342

Jij bent iemand die de hele dagen het internet af gaat om mensen terecht te stellen die anders zijn dan wat jezelf bent.

Waarschijnlijk heb jij het hartstikke slecht op je werk en stel je geen kloten voor daar en wanneer je thuiskomt, trek je je uniform aan en moeten je vrouw en kinderen het ontgelden.

Ja ..zo 1 ben je volgens mij.

21-06-2023 19:35

AJAXINMYHEART +21813

Op wie doel je nou Henkie?

21-06-2023 21:25

TeringHenkie +28342

Op die 1981

21-06-2023 21:53

AJAXINMYHEART +21813

Oh hij/zij.

Tegen mij ook al gebral.
Heel vreemd gedraagt hij/zij zich.
Ik denk dat hij/zij iets mankeert.

21-06-2023 22:28

MichelBoerebach +29181

We zien het wel.
We zien het wel.
We zullen het wel beleven.
Maar kan het niet een beetje snel,
want het leven duurt maar even.

21-06-2023 18:33

Alexander40 +6114

Sven durft. Goede enthousiast makende teksten. Ook geeft hij goed aan waar Tahirovic op beoordeeld is. Ik ben fan tot het tegendeel bewezen wordt

21-06-2023 18:29

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25365

We gaan het zien er wordt gelukkig gericht gekocht. Nu nog 2 goede verdedigers en een Spits

21-06-2023 18:28

ajax0916 +4203

Sven kan wel heerlijk onderbouwen waarom hij een speler haalt.

Nu heb ik wel nog een klein trauma aan vorig seizoen toen we ook heel lekker gemaakt werden met de aankopen, maar nu zit er tenminste iemand met een sterke visie, dat is echt een enorm verschil met vorig seizoen, toen een zaakwaarnemer vooral lekker wilde cashen met eigen spelers aandragen.

Nu hopen dat Sven en Steijn een kampioensmachine aan het bouwen zijn 🔥

21-06-2023 18:24

emieltjuhh +17873

Dat kon Netto ook!

21-06-2023 18:48

Lazell +16989

Ajax lijkt op spelers in te zetten die binnen een seizoen kunnen uitgroeien tot gewaardeerde basisspeler (Gaaei ook). Dit had eigenlijk vorig seizoen moeten gebeuren. Hoop ook dat er wat aankopen komen die er direct staan.

22-06-2023 09:50

Web +178830

Zo die is enthousiast
Een van de grootste talenten voor die positie die ik ooit gezien heb
Hij is toch niet zo jong meer
Zal een beetje overdreven zijn zal ik maar zeggen

Maar ik ben er blij mee

21-06-2023 18:18

DannyAdam2 +3386

Op de 6 positie.

Hij lijkt wel aardig compleet. Heeft nog wel wedstrijden nodig.

21-06-2023 18:32

komopajax777 +13229

Pas 20 geworden is nog steeds erg jong in het topvoetbal en überhaupt.

21-06-2023 19:04

Harold +10572

Die Sven kan wel lekker babbelen. Communiceert goed en zegt wat de supporters willen horen. Een heel verschil met Overmars en vd Sar

21-06-2023 18:17

komopajax777 +13229

Hij zegt niet wat de supporters willen horen.Hij geeft een goed onderbouwde visie weer.Ongelooflijk dat Van der Sar Ajax afgelopen jaar zonder TD heeft laten
aanmodderen!

21-06-2023 19:05

Panna +5042

Niet overdrijven Sven!

21-06-2023 18:14

Patrick78 +51874

Niet onderschatten Panna!

21-06-2023 18:20

RepoocElad +9880

Nou, Sven is duidelijk enthousiast. Hoop dat de diamantaugen hebben gewerkt.

Vraag me wel af of het handig is meteen zoveel druk op deze jongen te leggen

21-06-2023 18:09

Joelveltman123 +4637

Mislintat Waar blijven de grote aankopen ???
Dit zijn nog niet de spelers die Ajax aan het kampioenschap gaan helpen….

Zeker nu Alvarez en Timber zo goed als weg zijn

21-06-2023 18:07

RuffRhythim +24837

Zucht.....🤦🏻
De grote jongens komen nnnniiiieeeettttt

21-06-2023 18:16

Tecmessa +1733

MaAr WiJ WiLLeN KaNoNNeN! ;-)

21-06-2023 18:18

DannyAdam2 +3386

Precies! Of je moet mazzel hebben met een oud Ajacied.

Over een jaar is deze jongen een dragende speler.

21-06-2023 18:34

Joelveltman123 +4637

Ik snap dat Ajax afgetakeld is maar een reserve speler van AS Roma en van Der Boomen gaat Ajax niet aan een kampioenschap helpen

21-06-2023 18:37

komopajax777 +13229

Van den Boomen en Tahirovic zijn Kanonnen!

21-06-2023 19:09

komopajax777 +13229

Wat een negativiteit en nergens op gebaseerd.

21-06-2023 19:10

Lazell +16989

Positiviteit zou ook nergens op gebaseerd zijn. Zijn 2 spelers waarvan we totaal niet kunnen inschatten of ze Ajax kunnen dragen. En die dragende spelers worden schaars als Tadic minder gaat spelen en Timber/Alvarez gaan.

22-06-2023 09:47

Web +178830

Ik lees net dat zeven van de grootste talenten ooit voor de 6 positie gekocht hebben
Dat lijkt mij dan toch een grote jongen

21-06-2023 18:20

Freddy +11401

191 cm, dat lijkt mij een vrij grote jongen

21-06-2023 18:26

JJFajax +3547

Hij is 1.92 lang, hoe groot wil jij ze hebben

21-06-2023 18:27

ProfessorX +19827

Snap je nu nog steeds niet die klote kanonnen in Oekraïne zijn !

21-06-2023 18:49

komopajax777 +13229

Martinez en Nico waren ook onbekend.Nu zijn het grote namen.Grote namen kosten heel veel geld en komen niet naar NL.Ajax staat voor opleiden en goed scouten.
Het oppikken van talent voor weinig geld om ze groot te maken is het beste wat Ajax kan doen.Geen bedragen van 30 miljoen meer bieden als je voor minder al meer kunt krijgen.

21-06-2023 19:09

Ferd +38469

je moeder heeft grote kanonnen.

22-06-2023 05:26

Catenaccio +2752

Een speler, duurt al weken… pff. Cv noodzaak, spits noodzaak. Liefst een echte 10..
Schiet toch eens op zeg

21-06-2023 18:06

Dit is mijn club +10176

Ja, waar blijven ze? De transfermarkt sluit al over…… ruim twee maanden.

21-06-2023 18:22

komopajax777 +13229

Ze zijn druk bezig.Er is ook nog een EK gaande voor O21 waar talent rondloopt.De competitie begint pas over 2 maanden.Branco en Benjamin zijn al binnen en voor de jeugd Damian en Lasse en talloze anderen.

21-06-2023 19:12

Ferd +38469

"duurt al weken". De transfermarkt ging pas op 14 juni open.

22-06-2023 05:28

Lazell +16989

Onderhandelingen kunnen gewoon het hele jaar door plaatsvinden. Je kunt een akkoord maken in maart als je wil. Alleen overschrijven kan in de transferperiode.

Maar snap dat Mislintat gezien zijn korte periode dat hij actief is nog niet een half elftal heeft vastgelegd. En zo hoort het. Zorgvuldigheid is belangrijk.

22-06-2023 09:45

Mokum87 +2435

Is ook wel fijn om wat langere spelers te hebben. We hebben de laatste tijd te weinig kansen en goals gemaakt uit standaard situaties. Hoorde dat Steijn een trainer is die graag de balans in een team bewaakt dus dan snap ik deze keuze wel. Los van het feit dat ie ook goed op zijn positie moet zijn.

21-06-2023 18:02

twynestar +28302

We zijn ook vrij kwetsbaar geheest via de luchtt het afgelopen seizoen. Zonder Alvarez wordt dat nog erger.

21-06-2023 18:35

Tommyshelby +128780

Aan verwachtingen temperen doet Sven in ieder geval niet...

Deze man heeft Weigl ontdekt in de Bundesliga 2, uitstekende speler toendertijd. Als Tahirovic in de buurt komt ben ik al tevreden.

21-06-2023 17:54

jorn_de_smet +1785

Had van weigl uiteindelijk wel verwacht dat hij het verder zou schoppen want was idd echt een talent

21-06-2023 18:07

Moooo +3965

Als Arda Guler ook nog komt kan Mislintat al niet meer stuk.

Ajax moet opzoek naar de parels van het voetbal, indien mogelijk.

21-06-2023 17:54

Ajacied33 +36706

Arda Guler komt niet. Als je daar nog steeds in gelooft....

21-06-2023 18:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.