Mazraoui over toekomst: 'Binnen twee maanden komt er uitsluitsel'

door Gino Haverkamp 39

Mazraoui over toekomst: 'Binnen twee maanden komt er uitsluitsel'

door Gino Haverkamp 39

Laatst geüpdatet

Noussair Mazraoui hoopt binnen twee maanden duidelijk te hebben waar hij volgend jaar speelt. De Ajacied verlengt zijn aflopende contract niet en vertrekt bij Ajax, al weigert hij te zeggen dat hij honderd procent zeker de club gaat verlaten. In gesprek met de NOS vertelt hij over zijn toekomst.

Mazraoui somt op wat belangrijk voor hem is bij een eventueel toekomstige werkgever. 'Het plan van aanpak, het contract en de naam van de club zijn erg belangrijk.' Voor hem zijn vooral de eerste twee zaken van belang. 'Dat bij elkaar opgeteld moet voor mij de keuze maken.' Zelf hoopt hij snel duidelijk te hebben waar hij in het seizoen 2022/23 speelt. 'Het seizoen loopt bijna ten einde. Het zijn nog twee maandjes en in die twee maanden gaat het uitsluitsel komen.'

Dat de rechtsback een goed seizoen doormaakt, komt wat dat betreft goed voor hem uit. Mazraoui is het dan ook eens met de stelling dat hij zijn beste jaargang in het wit-rood-wit kent. 'Dat zie je ook aan mijn statistieken, maar ook aan het aantal wedstrijden dat ik heb gespeeld. Het is voor het eerst in drie seizoenen dat ik bijna alles heb gespeeld. Het niveau dat ik constant aantik (is ook goed, red.).'

Mazraoui wil geen bron van onrust zijn

Toen Ajax in de Champions League tegen Benfica speelde zat Jordi Cruijff op de tribune. Hij is adviseur van FC Barcelona, de club waar Mazraoui vaak aan gelinkt wordt. Op concrete interesse gaat hij niet in, maar hij wil wel wat benadrukken. 'Ik ben absoluut geen bron van onrust. De kans dat ik hier blijf is nihil, ik ga een avontuur in het buitenland aan. Maar ik geef nog iedere wedstrijd alles voor Ajax. Ik trek mijn poot niet in.'

Lees meer over:
Plaats reactie

JohnSnow +2900

Ik ben fan als Ajax de spelers betrekt in de transfersom. Bijvoorbeeld dat iedere speler 15% van de transfersom ontvangt bij vertrek. Dan zullen deze scenario’s minder snel voorkomen dat spelers uit hun contract lopen.

20-03-2022 22:13

Altijdindestraat +40152

15% dan bied tegen partij meer tekengeld dan heeft het toch geen enkele nut. En 15% is gebaseerd op, teveel ja

22-03-2022 08:29

Yeshyeshyall +10943

Speelt laatste weken weer als een van de besten. Jammer dat hij gaat.

Kwalitatief niet direct op te vangen maar niet een positie waar ik me zorgen om maak. Regeer is een goede optie, Rensch kan er spelen. Komt wel goed.

20-03-2022 19:11

BaasBaas +8338

Geef deze man gewoon een dik contract en tekenbonus. Gewoon het geld waar je anders een nieuwe back van zou gaan halen. Lijkt mij de beste investering.

20-03-2022 17:04

Ajax-Amsterdam +4193

Ook als hij volgend jaar weer een 3/4 van het seizoen eruit ligt door blessures?

20-03-2022 18:11

Juichtoon +32526

Als z'n toekomst niet bij Ajax is zal het me een biet zijn waar Nous gratis heen gaat.

20-03-2022 13:24

Sjakio +2379

zou een club nemen met een comfortabele dugout

20-03-2022 13:22

Pas +1621

Ja hehe, over 2 maanden is het seizoen zo goed als klaar.
Maar jammer dat je weggaat Nous.

20-03-2022 13:06

Altijdindestraat +40152

AS Jordi Cruijff is geen TD van Barca dat is Mateu Alemany

20-03-2022 12:41

Juan62 +46192

Dit is het rotte van die zaakwaarnemer
Wijndal tekent een jaartje bij zodat AZ nog wat meer krijgt
Bij Ajax zet hij ze aan om gratis de deur uit te lopen
En we laten ons nemen, het is toch niet normaal hoe het met Brobbey is gegaan
We laten ons al lange tijd naaien door die zaakwaarnemer, het is tijd om daar beleid op te maken
zoals niet bijtekenen niet spelen
Ons voortbestaan op hoog niveau word bedreigd

20-03-2022 12:25

Qifesh +24917

Raiola is niet de enige die hier mannetjes ontvoert, ook naar onszelf kijken..

20-03-2022 12:44

RN +14719

Is gewoon een topspeler die we dit seizoen keihard nodig hebben. Als hij speelt draaien we altijd een stuk beter. Is gewoon eerlijk over zijn situatie ook..

20-03-2022 12:16

louis60 +11472

Wordt in de zomer nog een hele puzzel. Rensch is er nog niet. Klaiber is al zolang geblesseerd dat voor zijn carrière gevreesd moet worden. Dan krijgen we een probleem op linksachter wanneer Nico vertrekt. Op doel ook lastig. Middenveld wordt zwakker met vertrek Graffie. Tadic en Blind worden weer jaartje ouder. TH zal ook wel weggaan. En door het wegvallen van Marc ligt transfer afdeling in de kreukels. Laten we in iedergeval hopen dat we kampioen worden. Nog negen 'finales'. Go Ajax go.

20-03-2022 12:12

j0rnnn +5103

Achterin kan je prima jeugd opstellen. Alles wat je extern haalt zal toch van lager niveau zijn dan Mazraoui en Tagliafico.

20-03-2022 12:23

Jariking +5445

Lafaard durft niet eens te zeggen waar die heen gaat.

20-03-2022 12:07

Juan62 +46192

Hij vind zichzelf 1 van de beste rechterverdedigers ter wereld
Dat klopt niet, als hij dat namelijk was was er allang een club voor hem geweest
Ik krijg steeds meer het idee dat clubliefde niet meer bestaan
Alles gaat om $$ dikke auto's ,achterlijk dure horloges en ga zo maar door

20-03-2022 12:05

Champy95 +1512

Hij speelde een tijd als amateur bij JA.
Als er iemand gratis mag vertrekken, is het Mazraoui wel vind ik.

20-03-2022 12:06

Juan62 +46192

Ajax leeft van transfers, altijd gedaan
De laatste jaren lopen meerdere spelers gratis de deur uit
Ze krijgen een zeer goede opleiding bij Ajax
Nous kan zich de rest van zijn leven financiel onafhankelijk spelen
Wat ik al eerder schreef totaal geen clubliefde meer, of meedenken met de club
Bling bling is wat telt

20-03-2022 12:12

j0rnnn +5103

@champy. Dat is waar, maar het alternatief destijds was afzakken naar onderkant kkd. Dus het is niet zo dat hij dat deed om ons te helpen
Het is ook echt een laatbloeier. Maar ook als je dat bent, kan je natuurlijk wel iets terug doen in de vorm van een transfersom.

20-03-2022 12:25

Champy95 +1512

Weet je wie er toen vanuit de A1 naar JA wel een contract kregen?
Spelers als Dankerlui en Vissie, terwijl Mazraoui in de A1 en A2 wel degelijk goede wedstrijden speelde.

Kijk, het staat buiten kijf dat hij ook aan Ajax zou moeten denken, maar hij is door zijn beslissing niet gelijk staatsvijand nummer 1.

20-03-2022 12:30

Qifesh +24917

Marc was niet op tijd met aan Mazraoui denken.. dat is het probleem.. nous is daarbij ook onderschat en als je hard onderhandelde met zijn vorige zaakwaarnemer kan het anders lopen met een money royalo..

20-03-2022 12:48

Adam24 +39118

Is toch zuur, eerste seizoen dat hij compleet fit is en dan miepen dat Ajax hem niet genoeg salaris bood. Einde van het contract was in zicht en Mazraoui begon zich te realiseren dat hij voor de sport moest gaan leven. Het is dat er geen alternatief is, anders had hij wat mij betreft al lang op de bank moeten zitten.

20-03-2022 12:04

Dolberg25 +8859

Word nog regelmatig gezien in de McDonald’s bij ze huis, dus in hoeverre hij voor de sport leeft

20-03-2022 12:07

MankeNeliss +9814

Geen nieuws dat wisten we al. Hij kan beter een X langere tijd fit blijven.
Geef Youri Regeer een kans op rechtsback.

20-03-2022 11:58

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25394

Hoop op een mooie club voor hem heeft veel betekend voor Ajax dat hij gratis gaat is de schuld van Ajax zelf speelde ooit op amateur basis bij Ajax.

20-03-2022 11:56

MPAjax +8408

Uitsluitsel dat word het zeker want contract is dan afgelopen

20-03-2022 11:52

Trainer23 +1430

Hij is gek als hij niet naar Barca gaat. Spelen zijn voetbal. 0 concurrentie op rechts. Warm land en goed salaris.

20-03-2022 11:44

een-tweetje +1324

Dat ie transfervrij weggaat is toch al lang zeker?

Dit is niet hoofdnieuws waardig

20-03-2022 11:35

Robertini +39307

Ik vind het echt enorm jammer, gaat echt een groot gemis worden.

20-03-2022 11:20

Ajaxtrouw +6355

Je merkt aan alles dat het niet lekker loopt bij ons. Iedereen is vooral met zichzelf bezig en is aan het afwachten. Ze voelen allemaal dat er onzekere tijden aankomen. Geen TD, trainer verdwijnt mogelijk, sterkhouders zijn over hun top en financieel wordt het er ook niet beter op. De sfeer van “we zijn met iets moois bezig” is weg. Voorgaande jaren wilden ze nog graag blijven, nu azen ze allemaal op iets beters. Ze blijven alleen als ze niks beter kunnen krijgen.

20-03-2022 11:07

afcamitta +1852

Totale onzin. Daar zijn die boys dus echt niet mee bezig. Ik zie een team dat strijd voor elkaar maar momenteel gewoon even niet de flow heeft. Dit soort fases heeft elk team.

20-03-2022 11:17

mvdk +44012 moderator

Ze hebben maar 1 strijd: Zo goedkoop mogelijk wegkomen.

20-03-2022 11:21

MPAjax +8408

Dat zou dom zijn want de zaakwaarnemer verdiend er zo niks aan maarja die van mazraoui heeft al genoeg geld dus die boeit het niet

20-03-2022 11:52

mvdk +44012 moderator

Tekengeld 😉

20-03-2022 12:12

mvdk +44012 moderator

Klopt, teveel ego's. Ik hoop vooral dat Gravenberch uitkijkt met wat hij doet. Heb het idee dat die gozer tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Als hij naar een topclub vertrekt wordt hij verhuurd of op de bank gezet. Hij is nog maar 19 jaar en helemaal niet klaar voor een dergelijke stap.

20-03-2022 11:20

Ajaxtrouw +6355

Zijn probleem is z’n karakter. Het is hem allemaal komen aanwaaien en hij is alleen maar de hemel in geprezen. Worden mensen niet beter van

20-03-2022 11:38

mvdk +44012 moderator

Dat scheelt zeker, al had ik van zijn familie wel verwacht dat ze hem met beide benen op de grond zouden houden.

20-03-2022 12:13

Pizzapunt20 +10001

Dan is je contract verlopen, lul.

20-03-2022 11:06

mvdk +44012 moderator

Het is tijd voor een schoonmaak. Laat Mazraoui, Gravenberch, Onana, Tagliafico, Labyad maar lekker vertrekken. Dan ook nog andere jongens weg die het niet halen of te oud zijn (Stekelenburg misschien iets binnen de club laten doen) en lekker jeugd doorstromen / aanvullen met gerichte aankopen. Twee pijlsnelle backs en misschien heb je met Malcom een buitenkansje voor de aanval. Speelt bij Zenit en we kennen de stand van zaken daar.

20-03-2022 11:01

ToekomstTalent +9550

En die knapen die je dan haalt vertonen over een jaar - of twee - rond deze tijd exact hetzelfde idiote gedrag.

20-03-2022 12:07

mvdk +44012 moderator

Dan moet je ze met een 5 jarig contract halen. Dat doen vrijwel alle clubs, dus dat moet Ajax ook doen.

20-03-2022 12:14

komopajax777 +13234

Mazraoui is een grote ASO door Ajax transfervrij te verlaten.Na zoveel jaar in de jeugdopleiding helemaal niets teruggeven kan alleen als je bij clubs als City of PSG speelt en al helemaal niet
nu de coronaperiode Ajax hard getroffen heeft.Het is dat Rensch totaal niet in vorm is anders
hadden ze hem gewoon op de tribune moeten zetten.

20-03-2022 10:55

Qifesh +24917

Mazraoui is onderschat en Marc was effe ander vlees aan het keuren..

20-03-2022 11:07

MPAjax +8408

Hij werd vroeger niet op waarde geschat met een amateur contract en nu doet hij het terug

20-03-2022 11:53

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25394

jij roept maar wat verdiep je is hoe de carrière van Mazraoui is verlopen bij Ajax.

20-03-2022 11:58

Velibor30370 +4158

Mwa, jongen die 16jr bij Ajax rondloopt, kampioenschappen en bekers heeft gewonnen en mooie Europese campagnes heeft meegemaakt maar toch bij Ajax altijd beetje ondergewaardeerd is kan ik geen ASO vinden omdat ‘ie nu transfervrij weggaat. Is alleen beetje vaak geblesseerd geweest en heeft nog even de “het bijtekenen komt wel goed” kaart gespeeld wat ik als kleine minpuntjes zie. Voor mij is Nous een echte Ajacied, hoop dat ‘ie afsluit met de dubbel en wens ‘m veel succes te beginnen vanmiddag!

20-03-2022 12:08

AjaxSoCal +2003

Ze proberen al jaren te verlengen en hebben hem een flink verbeterd contract aangeboden, maar dat komt natuurlijk hier in de buurt van de 5 miljoen die hij bij Barca kan verdienen. Gaat Ajax natuurlijk nooit betalen voor een rechtsback die voor het eerst een seizoen blessure vrij is. Vind het jammer dat hij transfervrij vertrekt, helaas waren er geen kopers afgelopen zomer

23-03-2022 05:47

Velibor30370 +4158

Is ook jammer en zonder die blessures was ie echt wel eerder voor mooi bedrag weggegaan. Maar anders dan Brobbey vind ik dit geen aso gedrag naar de club toe. Hij moet nog ff z’n stinkende best doen en met de schaal of dubbel afscheid nemen, no hard feelings

23-03-2022 13:54

wendoo9 +8119

Jammer als hij zou vertrekken, maar aan de andere kant kan je niet op deze jongen bouwen daar hij het te vaak laat afweten. Zie maar laatste wedstrijden weer in de competitie. Hij wordt ouder en zullen de klachten ook meer worden. Als hij speelt is hij een geweldenaar. Het is net een leuke mooie auto waar de motor het vaak laat afweten, dan heb je er niks aan maar wel geld kost. Wat is wijsheid.

20-03-2022 10:46

Qifesh +24917

Als je dit opschrijft begrijp je echt niks van voetbal, maar ben je bezig met een penningmeester verhaal

20-03-2022 11:08

wendoo9 +8119

Aanname, niets met een penningmeester verhaal te maken maar met de waarheid.

20-03-2022 11:24

Qifesh +24917

😂 omdat je niet op hem kan bouwen.. idioot! Het is een van de best presterende spelers dit seizoen.. we hebben juist wel op hem gebouwd anders zat ie op de bank..

20-03-2022 12:40

Michael 1974 +22028

Jammer dat het zonder transfersom voor Ajax is, maar gun Nous een mooi avontuur. Jarenlang van genoten en een vd absoluut beste backs van de wereld. Een groot verlies voor ons dus.

Maar paar mooie jaren in het buitenland toegewenst en dan graag nog eens bij Ajax terugkeren, bijv met ziyech aan de rechterflank.

20-03-2022 10:45

Jeugd +24780

Ben het met je eens. Nous speelt al zo lang voor Ajax. Ik snap zijn behoefte aan iets nieuws. Gun het hem ook.
Zie veel gefrustreerde reacties hier, beetje jammer.
Als iedere speler zo lang voor Ajax zou spelen als Nous en op deze leeftijd weg zou gaan dan mogen we blij zijn.

20-03-2022 10:53

Michael 1974 +22028

Precies, iets meer respect mag wel en ja, dan mogen we ook zeker wel zeggen dat het gewoon klote is dat er geen kleine transfersom naar ajax komt.

20-03-2022 11:13

frenkiedejong53 +9792

laat hem maar lekker gaan!
Is echt heel goed ALS hij fit is, maar dit is helaas voor de absolute top veel te zelden het geval. Dat gaat ook niet meer veranderen....

20-03-2022 10:43

WillyBrokamp +11117

Joh echt ?! Als de competitie voorbij is, zodat je rustig de achteruitgang kan nemen ??

20-03-2022 10:32

ajax4ever001 +18518

ok banken dan maar

20-03-2022 10:28

Brooklyn +4147

Groot nieuws dit.

20-03-2022 10:28

Ajaxadam1 +31667

"al weigert hij te zeggen dat hij honderd procent zeker de club gaat verlaten."

"De kans dat ik hier blijf is nihil"

Nihil:
nihil pronoun Uitspraak:   [ni'hil]  Voorbeelden:   `De kans dat het doorgaat is vrijwel nihil.`, `Mijn bijdrage is nagenoeg nihil.`, `De praktische resultaten van het project waren nihil.`Synoniemen:   niets, afwezig 

Spreekt elkaar een beetje tegen Nous. Eerst weten wat nihil betekent voordat je het te pas en te onpas roept.

20-03-2022 10:28

Mocrodammerr +23048

ik gun hem een mooie stap naar het buitenland. Hij heeft zich vanaf de jeugd geweldig ontwikkeld. Ajax had gewoon hem een goed contract moeten aanbieden. Voor eigen kweek willen ze altijd voor een dubbeltje op de 1e rij zitten en aankopen krijgen de jackpot. Nous is altijd eerlijk geweest over zn toekomst bij Ajax.

20-03-2022 10:27

Capocapo +12001

Ben je bij de onderhandelingen geweest?

20-03-2022 10:29

komopajax777 +13234

Ajax heeft hem heus wel een goed contractvoorstel gedaan, maar niet in de categorie Tadic of Blind.Voor een dubbeltje op de eerste rang is tegenwoordig echt niet meer
het geval bij Ajax.Onzin dus!

20-03-2022 10:58

MichelAngelo66 +22258

No shit. Dan is de competitie afgelopen. Dan zal het wel duidelijk zijn ja.
Maar eerlijk gezegd zal het me jeuken. Je mag het ook tot 2032 geheim houden.

20-03-2022 10:23

Msc +14160

Steeds zeggen dat de kans nihil is dat ie blijft. Irritant… want eigenlijk zegt ie dat er een heeel kleine kans is dat er geen enkele club komt… dan is Ajax nog wel goed genoeg als plan z

20-03-2022 10:22

Mocrodammerr +23048

Nihil is gewoon 0.

20-03-2022 10:28

ajax4perez +9554

Dat wisten we al. Wordt dan duidelijk gemaakt van welke club hij aan de slag mag.

Jammer maar het is niet anders

20-03-2022 10:18

Pinky +3194

Wie o wie zal de meeste 'waardering' gaan tonen?

20-03-2022 10:17

Soccerskins v2 +43325

De manier waarop Nous zich opstelt vind ik in principe prima. Ajax had dit voor zichzelf moeten voorzien.

20-03-2022 10:13

komopajax777 +13234

Een waardeloze egoïstische mentaliteit.Een club als Ajax heeft transferinkomsten broodnodig en zeker nu door de corona verliezen.Hij heeft de hele jeugdopleiding
doorlopen dan mag je wel wat meer clubliefde verwachten.In de vele jaren die nog voor hem liggen kan hij nog zoveel miljoenen verdienen en ook daarna wellicht in een andere functie.Maar nee meneer steekt het liever in eigen zak en die van zijn zaakwaarnemer...Nee als hij eenmaal weg is dan is hij ook wat mij betreft geen ajacied meer.

20-03-2022 11:08

MrMartinez +2990

Mijn indruk is dat dit de zoveelste poging van de NOS is om onrust te kweken bij of rondom Ajax. De timing van dit interview kan haast geen toeval zijn. "Weer een speler die transfervrij de deur uit loopt. Laten we daar eens in gaan peuren", lijkt het motto....

20-03-2022 10:05

Nelloe +1837

Overdreven zeg. Ze schrijven over Ajax, omdat wij er toe doen. Het is toch mooi voor de supporters om over Nous te lezen. Dat hij weggaat hoort bij een club als Ajax.

20-03-2022 10:09

MrMartinez +2990

Je zou gelijk hebben als hij niet op het punt stond om transfervrij de deur uit te lopen. Wat bij Ajax hoort is dat ze ook nog iets over houden aan het vertrek van een speler.

20-03-2022 10:14

Nelloe +1837

Het gros gaat met winst de deur uit. Zo nu en dan zal dit blijven gebeuren. Belangrijkste is de titel en beker aan het einde van het seizoen. Daar hebben we de beste 11 voor nodig. Titel met direct CL plaatsing levert ook weer geld op en belangrijker het aanzien van de club.

20-03-2022 10:18

komopajax777 +13234

ja maar niet gratis.

20-03-2022 11:09

vanreenen +10245

Er zijn teveel spelers bezig met randzaken i.p.v. te presteren voor hun overbetaalde baan. Laten zich de kop gek maken door de geldwolven om zich heen die zich voordoen als belangenbehartiger van spelers. Ja, belangenbehartiger van hun eigen bankrekeningnummer en het interesseert mij geen hol waar Nous volgend jaar speelt. Ik ben geïnteresseerd in spelers die zich voor 100% inzetten voor Ajax, maar ook daarvan zie ik er momenteel weinig van op het veld. Waarmee zij bezig zijn, weet ik niet. Het enige dat ik zie en conclusies uit trek, is dat ze zich niet ten volle inzetten om "pak schaal" te realiseren. Wat ik mij wel realiseer is dat er mensen veel geld betalen voor een seizoenskaart, plus reiskosten en dat zij niet gecompenseerd worden door de (wan )prestaties op het veld.

20-03-2022 09:51

Libero +19165

Zal wel, dat bezig zijn met andere zaken. Nous was wel een van de betere spelers tegen Benfica.

20-03-2022 10:01

Jelephi +12306

Zet Mazraoui gewoon op de bank. Volgens mij was het beleid dat spelers die niet willen verlengen op de bank zouden zitten toch? Waarom wordt er voor Mazraoui een uitzondering gemaakt. Genoeg opties rechtsback

20-03-2022 09:43

Ron403 +6476

Ja we hebben echt fantastische opties op rechts, dat is wel gebleken. De reden waarom hij speelt is heel simpel: hij is 1 van de beste spelers van het team… dan maakt dat beleid helaas niet uit

20-03-2022 09:48

Libero +19165

Dat beleid is al jaren niet meer.

20-03-2022 10:00

Laudrup10 +17068

Als je nou niet zoveel punten had verspilt en gewoon een gat van een punt of 8 had kon je dat doen. Op dit moment is Nous zoveel beter dan de alternatieven dat je het wel met hem moet doen. Overigens vind ik dat hij toch ook wel constant blijft presteren dit seizoen.

20-03-2022 10:01

Nelloe +1837

Je bent Ajax, je stelt je beste 11 op. Wij willen zilverwerk. Zilverwerk win je niet met rancune, omdat hij zn contract niet verlengd. Ook voor potentiële spelers moet je laten zien dat je een voetbalclub bent die wil winnen. Dat doen we niet door iemand op de bank te zetten, omdat hij niet wil tekenen.

20-03-2022 10:12

Erik20 +7365

Ik snap de gedachte, maar als je dat op dit moment zou doen gaat het je waarschijnlijk punten kosten. De andere opties zijn helaas veel minder, dat hebben we wel gezien wanneer Mazraoui niet speelt.

20-03-2022 10:12

Mocrodammerr +23048

Dat was nonsens van Frank de Boer. Ga jij lekker genieten van KKip zonder kop Rensch

20-03-2022 10:30

Jelephi +12306

Al zou Mazraoui geblesseerd zijn en 10 wedstrijden achter elkaar afschuwelijk spelen dan zou je hem nog opstellen. Bij jou is echt werkelijk elke rationaliteit verdwenen omdat je kost wat kost je landgenoten verdedigt. Bijna zielig is het.

20-03-2022 13:36

Rasmussen +25823

Er komt echt een enorme leegloop aan. Ik denk dat we zomaar eens 10-20 spelers vertrekken (inclusief Jong Ajax).

20-03-2022 09:35

tijssenajax +13945

Weet je, leegloop maakt geen reet uit. Dat is van alle tijden. Als de club een goede visie en spelwijze heeft staat er elk jaar een goed team.

20-03-2022 09:58

Velibor30370 +4158

Helemaal eens. Zou zelfs goed zijn mi voor de club. Dood hout eruit, paar basisklanten weg en kansen geven aan gasten uit Jong. Leegloop van alle tijden, als we maar kampioen worden dit jaar maak ik me over een “tussenjaar” nul zorgen

20-03-2022 12:14

Berghuis +14359

Tuurlijk makkelijk roepen is dat. Over 2 maanden zit het seizoen erop. Maak gewoon bekend wat je gaat doen man. Dit is puur zorgen dat je blijft spelen, puur omdat er altijd nog ergens iemand bij de club zal geloven dat er een nihiele kans is dat je blijft. Hij gaat gewoon weg en ik vind dat Ten Hag daar nu al op moet anticiperen, de CL zit erop, dus echt nodig is hij niet meer.

20-03-2022 09:35

Rasmussen +25823

Blijft liever heel dan dat hij de schaal pakt

20-03-2022 09:35

Qifesh +24917

" Maar ik geef nog iedere wedstrijd alles voor Ajax. Ik trek mijn poot niet in."

Hij liegt volgens Rasmussen..

20-03-2022 10:20

PetrusKeizer +10739

NOS website met een uitgebreider interview. Daarin noemt Nous bijvoorbeeld expliciet Marcel Keizer, die hem het broodnodige vertrouwen gaf. We horen niks meer over Keizer, terwijl die het per saldo helemaal niet verkeerd heeft gedaan.

20-03-2022 09:30

Pinky +3194

Keizer mag van mij zo terugkomen (mits Ten Hag vertrekt).

20-03-2022 10:19

komopajax777 +13234

Geen Ajax niveau...

20-03-2022 11:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.