Matig Ajax dankt wijzigingen in Heerenveen

door SJvanveen 1121

Matig Ajax dankt wijzigingen in Heerenveen

door SJvanveen 1121

Laatst geüpdatet

Ajax heeft een enigszins geflatteerde overwinning geboekt in Friesland. De Amsterdammers wonnen met 0-4 van SC Heerenveen door goals van David Neres (2), Lasse Schöne en Maximilian Wöber.

Met Wöber als vervanger van Mitchell Dijks, Schöne voor Frenkie de Jong en Neres voor Justin Kluivert in de basis, begon Ajax aan het lastige uitduel met nummer twee op de ranglijst SC Heerenveen. De Friezen waren voorafgaand aan het affiche nog ongeslagen, waar de Amsterdammers juist een belabberde seizoensstart kennen.

Dat laatste was ook te zien in de eerste helft, want Ajax speelde allerminst overtuigend. Heerenveen was beter, feller, speelde met meer een plan en raakte twee keer de paal. Aan de overkant creëerde de Amsterdamse club op pogingen van Hakim Ziyech na vrijwel niets. Totdat David Neres zich liet gelden.

De Braziliaan was tweemaal het eindstation na goed voorbereidend werk van Klaas-Jan Huntelaar, waardoor de buitenspeler zijn basisplaats beloonde met twee goals. Beide doelpunten werden gemaakt oog in oog met keeper Martin Hansen. De ruststand was dan ook een ietwat geflatteerde 0-2.

Het tweede bedrijf was niet veel anders. Ajax was verre van goed, maar Heerenveen kon de druk die zij uitoefenden niet uitdrukken in goals. Donny van de Beek was heel dichtbij de 0-3, maar uit een voorzet van Amin Younes mikte de middenvelder de bal op de lat.

Een kwartier voor tijd was het toch raak. Huntelaar werd vastgehouden in het zestienmetergebied, een penalty volgde, waarbij Schöne niet faalde vanaf elf meter: 0-3. De thuisploeg probeerde de eer te redden met een goal, wat meer ruimte voor Ajax opleverde om nog verder uit te lopen.

Huntelaar miste twee open kansen, maar Wöber gaf zijn basisdebuut luister bij door na een heuze scrimmage de 0-4 te scoren. Het was de eerste goal van de Oostenrijkse aanwinst in dienst van zijn nieuwe werkgever. Zo boekte Ajax, enigszins geflatteerd, een dikke overwinning in Friesland. De Amsterdammers gaan de interlandperiode in met een zesde plek op de ranglijst.

Opstelling SC Heerenveen:
Hansen; Dumfries, Høegh, Pierie (49' Naess), Woudenberg; Schaars, Thorsby (76' Veerman), Kobayashi; Ødegaard, Ghoochannejhad, Rojas (62' Mihajlovic).
Wissels SC Heerenveen:

Van der Steen, Bekkema, Naess, Schmidt, Mihajlovic, Vlap, Van Amersfoort, Veerman.

Opstelling Ajax:
Onana; Veltman, De Ligt, Wöber, Viergever; Schöne, Van de Beek (87' S. De Jong), Ziyech; Neres, Huntelaar (86' Dolberg), Younes.
Wissels Ajax:

Van Leer, Zeefuik, Dankerlui, F. De Jong, S. De Jong, Cerny, Kluivert, Dolberg.

Doelpunten:
0-1 David Neres (38')
0-2 David Neres (41')
0-3 Lasse Schöne pen. (75')
0-4 Maximilian Wöber (83')

Bijzonderheden:
- Daley Sinkgraven is nog afwezig. Mitchell Dijks is ziek, Manuel Luis Orejuela heeft een hielblessure.

Lees meer over:
Plaats reactie

ajaxinho +13

Applaus voor Keizer!!
Eerlijk is eerlijk.

Waar ik een enorme hekel aan heb, is dat De Telegraaf de opstellingen van tevoren bekendmaakt.
Het zou toch veel mooier zijn als we verrast werden met Neres, Schone en Wober in de basis.

Zij zijn uiteindelijk beslissend geweest!

02-10-2017 16:54

aniel.rambharos +1

Ik zou Wober een aantal wedstrijden laten staan. Zeer degelijk gisteren; doet geen gekke dingen; rustig aan de bal; kopkracht; snelheid (zag je hoe hij Reza nog inhaalde toen hij in de diepte werd weggestuurd door Pieri en een goed sliding inzette). Zit heel veel potentie in deze jongen. Kan een hele grote worden. Gewoon tegen Sparte thuis laten spelen. Ook weer een test voor hem. En tegen Sparta zou ik als volgt de opstelling zien: Onana, Veltman, de Ligt, Wober, Viergever; Ziyech, v.d. Beek, Schone; Neres, Huntelaar, Johnsen. Wat een spelertje is dat, zeg!. Nu al veel beter dan Youness.

02-10-2017 15:52

Afca85meer +1

Kunnen we Veltman niet eens laten vallen?Instrueerde na de wedstrijd andere spelers om niet het uitvak te bedanken. Gelukkig was er Donny nog die dat wel voor elkaar kreeg. Waardeloze vent en aanvoerder onwaardig.

02-10-2017 04:26

suske +25

Het was juist andersom Veltman wilde eerst het uit publiek bedanken en dan moest hij naar de pers.

02-10-2017 09:48

Catenaccio +2767

Zolang Veltman domme gele kaarten pakt als RB en younes basis blijft ondanks het feit dat hij speelt als een natte krant ( al weken), wordt Ajax geen kampioen.

01-10-2017 23:30

Afcascheme015 +6

Was superslecht. Echt!!! De wissel kluivert voor neres toen kapte ik met kijken wat een hilariteit. We zijn niet zo sterk boys...ons th is een sausfabriek, onze rvc zijn hoeren, onze spelers zijn vooral pussies, zero personality...veltman op mundonarco.com en younes is echt gek ...waterstofbom op mofrika

01-10-2017 23:29

Ajaccus +10

Aan deze wedstrijd te zien heeft Streppel meer kaas gegeten van het druk zetten dan Keizer.

01-10-2017 22:56

Jappindo +0

Onana
Orejuela (Veltman) - De Ligt - Wöber - Sinkgraven
Frenkie - Donny - Ziyech
Neres - Huntelaar (Dolberg) - Dolberg (Kluivert/Cassierra)

Ik zou op deze manier spelen voorlopig. En dan wil ik Orejuela ook een keer de kans zien krijgen. Het missen van Europees voetbal is dodelijk. Zeker nu Klaas speelt is het een drama dat bijv. een Dolberg geen minuten maakt. Dit elftal heeft de toekomst, en is in mijn ogen ook misschien wel het best mogelijke elftal wat we momenteel hebben. Ik heb het inmiddels ook wel gezien met Younes en Schöne. Leuk om af en toe te gebruiken, maar het is in mijn ogen broodnodig om richting een vast elftal toe te werken, met oog op de toekomst. Klaas-Jan is als enige ervaren speler binnen de selectie nog echt belangrijk dus die moet zolang hij het aankan regelmatig meedoen. Maar laten we ajb. jongens als Neres, Dolberg en Frenkie niet vergeten. Die moeten wekelijks wedstrijden spelen gezien hun leeftijd!

01-10-2017 22:53

Starkoo +367

Die Lozano had van ons moeten zijn!

01-10-2017 22:39

Wesl +0

We spelen geen europa, dus we moeten kiezen voor het elftal met potentie! Bouwen aan een elftal voor volgend jaar!
Onana; Orejuela, De Ligt, Wober, Sinkgraven; Schone, vdBeek, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Neres

01-10-2017 22:26

footietsar +170

Fuck potentie, fuck volgend jaar. Ajax moet dit jaar kampioen worden dus zo'n goed mogelijk elftal opstellen en dan in de winterstop versterken. Daarom ook gewoon met Huntelaar in de spits. Ben het wel met je eens wat betreft Orejuela in plaats van Veltman en Kluivert in plaats van Younes en wellicht Dolberg ook een kans geven vanaf links.

01-10-2017 23:51

Mung +1788

Leuk die punten. Dat is op dit moment al heel wat. Maar ik mag toch hopen dat er koppen gaan rollen als we straks kansloos van 010 verliezen.

01-10-2017 21:26

Babangida83 +23995

Zo zie je maar dat een logische en vertrouwde 4-3-3 opstelling al slechte wedstrijden al een boel helpt. Logisch omdat Dijks niet speelde (restverdediging is cruciaal en Dijks is kut daarin, nog afgezien van alle andere dingen), het middenveld niet super jong was en een rechtsbuiten die een bal vast kan houden ipv iedere actie iets probeert te forceren waardoor je veel te vaak terug moet.
Vertrouwd omdat ze vorig jaar ook zo speelden en in de jeugd ook (hoop je).
Nu hopen dat Keizer volgende week niet veel wijzigt. Ze wissels waren nogal raar weer..

01-10-2017 20:01

TheRiviera +5510

Je realiseert wel dat Dijks niet speelde omdat hij ziek was he? Dus je kan erop gokken dat hij wel zou spelen als dit niet het geval was. Maar buiten dat ben ik het wel deels met je eens op het gebied van Dijks. Hij heeft kwaliteit met ze kracht en snelheid maar er mist gewoon iets aan zijn spel wat hem de juiste keuze maakt voor de LB positie. Maar voor in de breedte is het niet erg om hem erbij te hebben.

01-10-2017 21:51

!AJAX1 +1114

Volgende keer in de verdediging Veltman, Viergever, Wober en Sinkgraven. Tenzij Orejuela weer fit is.

01-10-2017 19:55

Murph +1021

Had die Victor Mids niet een aantal personen kunnen laten verdwijnen.

01-10-2017 19:44

Jan Doedel +4323

Gehele spelersgroep staat achter de visie van Keizer............euh welke visie?

01-10-2017 19:30

4-3-3 +3515

Mooi man! De gedrevenheid en de winnaarsmentaliteit van Huntelaar! De kop die hij trekt bij die kans die hem niet gegeven wordt; WoW! Goud! Ook mooi om te zien dat Neres eindelijk een beetje thuis komt in Amsterdam vanavond/nacht ;). Vandaag is een goede dag, ondanks alle stroefheid ;)

01-10-2017 19:26

ram +7283

Ik ben blij met de punten en het vooruitzicht van wat vastigheid. Laten we het maar niet over het spel hebben... we hadden dit ook 3-1 kunnen verliezen.

Maar het lijkt me overduidelijk dat Wöber, Schöne, Huntelaar en Neres de komende tijd gewoon moeten spelen. En dat is lekker. Ik ben voor:

Onana;
Orejuela, De Ligt (of Veltman), Wöber, Viergever (of Sinkgraven);
Van de Beek (of een De Jong), Schöne, Ziyech;
Neres, Huntelaar, Kluivert (of Cerny of Dolberg of Cassierra).

01-10-2017 19:24

godofajax1900 +4171

Bij het doelpunt van wober kwam wel 3 keer hands kijken van de Friese

01-10-2017 19:05

godofajax1900 +4171

We hebben gewonnen en Bergkamp en co kunnen weer een jaartje blijven hahaha er zijn er nog 27 te winnen

01-10-2017 19:03

Bjorn +12797

Overigens alle lof voor Wober en Neres vandaag. Sterk optreden.

Met Sinkgraven op de weg terug hebben we (eindelijk) opties op de linksback waardoor Dijks naar de bank/tribune kan verhuizen.

01-10-2017 19:03

Wesl +0

Het is toch van de zotte dat de uitschakeling in Europa niet koppen heeft doen laten rollen... Een directie krijgt het voor mekaar om een finalist te degraderen tot een heel matig bedrijfselftal van het beursgenoteerde Ajax... Ik kan er niet over uit, dat Edwin en Dennis vrolijk verder kunnen

01-10-2017 19:00

Bocarra +14

1 lichtpuntje. Wober. Heeft wel wat weg van Vertonghen.

01-10-2017 18:58

Lagasj +2905

Onana...Fantastisch, eerste keeper.
De Ligt...Twijfelgeval
Wober...Goed
Viergever..... Geen Ajax speler, eruit.
Schone.... Te langzaam, eruit.
Van de Beek... Niet klaar voor eerste elftal.
Zyjech.....Sterspeler
Neres..... Zwak, maar er is geen vervanger.
Huntelaar..... Goed, Dolberg.....beter.
Younes.... Geen woorden aan vuil maken, eruit!

01-10-2017 18:40

Minsc +1521

Zyjech is een sterspeler? Zyjech?

01-10-2017 18:47

Knalpot +3653

Ziyech hahaha drama die kerel.

01-10-2017 19:39

Babangida83 +23995

Mr. Glass half empty...

Of zeg maar completely empty... :-)

01-10-2017 20:46

suske +25

Lagasj veel onzin. Geen aandacht aan schenken.

01-10-2017 21:51

JesusZoonVanGod +5943

Die eerste goal van Neres was lekker hoor. Zelf de aanval opzetten, actie, loopactie en strak afmaken. Zag er goed uit.

01-10-2017 18:28

witchmaster11 +4

Het gemis is dramatisch dat Klaasen weg is , hier komt zytech ook tekort je moet een meer dan ervaren middenvelder hebben want schone kan het ook niet behappen en zet constant de verdediging onderdruk ,maar liever 3 punten met kudt voetbal dan niks met mooi voetbal want dat komt er heus wel

01-10-2017 17:48

Wereld +1

Alleen Ajax haalt het in zijn hoofd om geen vervanger voor zijn beste spelers (Klaassen en Sanchez) te halen. De jeugd kansen geven is goed, maar haal wel een speler die je dan in kunt passen, als het toch niet helemaal loopt zoals gewenst.

Misschien niet helemaal het juiste voorbeeld, maar zelfs in de De Boer-tijd werd een V/D Hoorn gehaald om samen met Veltman de strijd aan te gaan als opvolger van Alderweireld. Uiteindelijk won onze jeugdspeler, maar V/D Hoorn is toch nuttig geweest (als back-up). In het begin wel zeer ongelukkig en helaas geen speler voor het Ajaxspel. Maar niet alle druk op de schouders van je jeugdspelers..

Alleen Riedewald is min of meer vervangen door Wöber en er is uiteindelijk een soort vervanger voor Tete gekomen, maar er zijn nog twijfels of dit een waardige vervanger is..

01-10-2017 18:36

Mart42 +2

Waarom loopt viergever niet op de man af? Staat minimaal een meter van zijn tegenstander

01-10-2017 17:40

3sterren +20205

Neres scoort twee keer op aangeven van Klaas-Jan Huntelaar.
Volgens sommigen hier op AS de zwakste voetballer uit de selectie.
Vandaag betrokken bij drie van de vier doelpunten.
Doe mij nog een paar van dit soort zwakke, Ajax-onwaardige spelers.
The Hunter is the man!!!…

01-10-2017 17:37

Web +178830

Gelukkig hebben ze het op AS niet voor het zeggen.

En er is er niet een binnen Ajax die ook maar 1 seconde wakker zal liggen van de reacties op AS. Zowel positief als negatief. Sterker er kijkt er zelf niet een.

01-10-2017 18:15

3sterren +20205

Noem mij gerust old school, maar ik kan heel vrolijk worden van een winnend Ajax. Desnoods met minder vloeiend aanvalspel, zonder hoog druk zetten en zonder 3 seconden regel.
Gewoon in de kroeg een biertje kunnen bestellen met de borst vooruit...
; )

01-10-2017 18:43

Mart42 +2

Juist dat is het oude Ajax gevoel. Boeit me geen reet hoe er gespeeld wordt als Ajax maar wint.

01-10-2017 18:48

Babangida83 +23995

Shocking voor een Ajax-supporter. Of heb ik iets gemist van vroeger?
En natuurlijk kan het niet iedere wedstrijd mooi zijn, dat begrijp ik ook nog wel.

01-10-2017 20:52

Ozymandias +159568

Ik denk dat Keizer een talentvolle hoofdtrainer is maar hij heeft betere assistenten nodig dan hij nu heeft. Ik zou Spijkerman assistent van Reiziger bij Jong Ajax maken en een ervaren assistent die tactisch sterk is aan de technische staf van het eerste toevoegen. Iemand als Ten Cate lijkt mij ideaal maar ik geloof niet dat hij daar zelf interesse in zou hebben.

Wat ze ook kunnen doen is Vanhaezebrouck naar Ajax halen als nieuwe hoofdtrainer en Keizer zijn assistent maken. Ook in dat geval zou ik Spijkerman terugzetten naar Jong Ajax en daar zijn contract laten uitdienen. Vanhaezebrouck was al mijn favoriet om De Boer op te volgen en ik blijf erbij dat hij een goede hoofdtrainer voor Ajax zou zijn.

01-10-2017 17:28

Ajax95Duivendrecht +24244

Qua veldspel was het eigenlijk een uiterst armoedige wedstrijd. Heb nauwelijks enige vorm van drukzetten bij ons gezien. Ook van opbouwen door het midden was amper sprake. Maar ja, we scoren wel 4 keer doordat Heerenveen achterin geweldig liep te pitten. Waren wij dan zo goed, of was Heerenveen gewoon armoedig slecht. Hoe dan ook, vandaag waren we wel efficiënt in het benutten van onze kansen.

Of het ook structureel beter gaat lopen na de interlandbreak, moeten we nog maar zien. Het veldspel lijkt eerder slechter dan beter te worden. Het "centraal willen opbouwen" van Keizer is dodelijk als je middenvelders continu uit positie lopen. Want verlies je dan de bal, dan kun je niet gelijk drukzetten. Daarnaast staan de linies veel te ver uit elkaar, waarbij de achterste linie liever achteruit loopt dan doordekt. Daardoor krijgen tegenstanders heel veel ruimte om te voetballen en kansen te creëren. Onder Bosz was het verboden voor de middenvelders om uit positie te gaan lopen. Moet echt heel snel beter gaan na de break.

Oh ja, twee lichtpuntjes vandaag: Neres en Wöber. Verdienen meer speeltijd!

01-10-2017 17:21

Freddy Al +11

Verbazingwekkend dat ajax supporters op AS teleurgesteld zijn dat we winnen omdat er nu niets verandert in de staf.TH enzovoorts.
Conclusie lijkt me nogal voorbarig en daarnaast hoop ik altijd dat Ajax wint.

01-10-2017 17:19

Bjorn +12797

Je mag best blij zijn voor de korte termijn. Sommigen (en steeds meer) kijken echter ook naar de lange termijn. Henrichs, Bergkamp, Spijkerman en alle aanhangers blijven rustig zitten en Ajax blijft doodziek. Heb ik het nog niet eens over het veldspel.

01-10-2017 17:29

Freddy Al +11

Ja het spel moet beter,ja de lange termijn is erg belangrijk.
Nee de relatie tussen het veldspel en het blijven zitten van Henrichs,Bergkamp en Spijkerman lijkt me niet erg aanwezig.
Vorig seizoen waren die er ook en haalden we de EL finale overigens ook na een zwakke start.
Dat er fouten worden gemaakt op ieder niveau lijkt me duidelijk en zeker niet aan Ajax voorbehouden.Extra druk en stress door slechte prestaties gaan echt geen beter beleid tot resultaat hebben, dit leidt vrijwel altijd tot overhaaste beslissingen.
De lange termijn begint altijd met de korte termijn en weer een en weer een, ik ben dus wel blij als Ajax wint.

01-10-2017 17:37

3sterren +20205

Daar sluit ik me bij aan.
Met kleine stapjes kom je ook vooruit...

02-10-2017 10:02

Gijsje +0

Een ding is nu toch wel definitief: NOOIT MEER DIJKS IN DE BASIS.

01-10-2017 17:14

Sulejmanibesteaankoopooit +2

jammer hè dat de aankopen(wober neres) er nog niet klaar voor zijn, keizer?

01-10-2017 17:11

3sterren +20205

Beetje idiote reactie dit.
Hij heeft ze toch beiden opgesteld vandaag?
Of is jou dat ontgaan...?

01-10-2017 17:40

Piejotter +9

Beetje raar die wissels 5 minuten voor tijd, dat heeft geen enkel nut. Dat had ook in de 60ste minuut gekund. Niet meer doen Keizer, svp!

01-10-2017 17:08

NouridolbergNeres34 +1925

Gaat keizer bijdehand lopen doen in de persconferentie over het fluitconcert van heerenveen tegen ziyech. is gered door neres en krijgt weer gelijk praatjes

01-10-2017 17:06

Piejotter +9

Ik heb Dijks niet gemist :-) En voor mij mag Wöber blijven staan. Alleen Veltman hoort duidelijk niet op de rechtsback plaats te staan. Goed als Manuel Luis weer beter is dan kan hij op die plek gaan staan en Veltman doorschuiven naar het midden of naar reservebank? En de invloed van de trainer op een elftal word heel erg overschat. Merendeel word bepaald door de spelers zelf. En iedereen heeft het maar over de gemiste kansen van Heerenveen, ik heb ook nog enkele grote gemiste kansen gezien van Ajax voor het zelfde geld was het 0-7 geweest, dat is voetbal geflatteerd of niet.

01-10-2017 16:55

Web +178830

Mee eens. Dit elftal word heel erg overschat.
Ik zou met Dolberg en Kluivert op links spelen.

01-10-2017 17:11

ovopiet +1522

gelukkig hoef jij niets op te stellen.

01-10-2017 17:18

Web +178830

Nee, zo is het toch.
Laat ik wel door de AS mannen doen.

01-10-2017 17:20

Ajax_33 +0

Hoelang mag Younes nog blijven staan?

01-10-2017 16:50

NouridolbergNeres34 +1925

Zolang keizer trainer is en spijkermat assistent heeft younes een basisplek

01-10-2017 16:51

Piejotter +9

Als dit als dat, als die Braziliaan niet naar Watford maar naar Ajax was gegaan had ik nog moeten zien of Younes een basisplaats had.

01-10-2017 17:05

ovopiet +1522

kun jij mensen niet bij hun gewone naam noemen.

01-10-2017 17:20

BRAMHOUTEN +3813

Dat is voor sommige zogenaamde supporters heel lastig. De meeste hier zie je alleen maar als het slecht gaat, kunnen ze namelijk lekker zeiken op iedereen

01-10-2017 20:22

PJK54 +1

Ik denk totdat Keizer (lees Spijkerman) het veld gaat ruimen

01-10-2017 16:52

marco1972mb +0

Tot hij een blessure oploopt waar niet mee te spelen valt

01-10-2017 18:16

PJK54 +1

zo terug naar de JC Arena daar heffen we een glas, doen een plas en alles blijft zoals het was.

01-10-2017 16:48

GvanderK +2764 moderator

Dit lijk mij wel wat:

Onana; Orejuela, De Ligt, Wöber, Sinkgraven; F. De Jong, Vd Beek, Ziyech, Neres, Huntelaar, Kluivert/Dolberg.

01-10-2017 16:46

NouridolbergNeres34 +1925

Zou alleen dolberg spits en kluivert op links zetten de rest prima opstelling

01-10-2017 16:50

Piejotter +9

Kluivert moet eerst maar eens zijn vorm terug krijgen, nu is het hopeloos.

01-10-2017 17:07

Tedje +0

alles beter dan youness

01-10-2017 17:36

Piejotter +9

Tuchel? haahahahah

01-10-2017 17:06

chino +1172

Dat middenveld kan niet. In mijn belevng is het of De Jong of Van de Beek.
En Schöne is ook niet geweldig maar brengt in ieder geval nog iets van ervaring. En in de Eredivisie moet hij het tempo nog wel aankunnen toch?
Vandaag wel eindelijk weer een Onana en Ziyech gezien die geconcentreerd speelden. Was de eerste keer dit seizoen.

01-10-2017 17:00

Dit is mijn club +10463

Ziyech was toch weer net zo beroerd als de laatste weken.

01-10-2017 17:07

Wereld +1

Hij leek er in balbezit wel iets meer zin in te hebben tegen zijn oude club, maar het was nog steeds diep triest.

01-10-2017 18:25

Willem Alexander +2

Dit is best off topic, maar ik krijg elke keer een grote glimlach van de achtergrond hier op de site hoe Younes erop staat. Net zoals Willy bezopen uit de bar komt.

01-10-2017 16:45

A-west +5768

Keizer had veel eerder moeten wisselen. Vd Beek en Younes. Siem mag 5 minuten meedoen. Minachting naar hem toe. Zyech heeft zo ongeveer elke bal naar de verkeerde kleur gespeeld. En maar pingelen. Nutteloos. En maar laten staan. Gaat het nu toevallig een keer goed. Volgende keer gaat het weer fout. Jammer ,mdat TH blijft op zijn post. Carlo L,hami, laat me niet lachen.

01-10-2017 16:43

Gijsje +0

Man Zyech is de beste voetballer die we hebben.

01-10-2017 17:11

Knalpot +3653

Dan mag ie dat wel een gaan laten zien,

01-10-2017 19:48

edalm +5000

alleen in de kleine wedstrijden is zyech goed

01-10-2017 20:19

Kikke +54

Zyech prima voetballer, maar kan veel beter met Kluivert op links spelen. Younes is een egocentrische voetballer... onbegrijpelijk dat ze hem laten staan...

01-10-2017 22:10

ajax4ever01 +13

Neres basis en zie het resultaat. Meer rendement dan Younes en Kluivert

01-10-2017 16:40

IDJosh +1014

Hoop toch dat we tegen Sparta eens gebruik gaan maken van onze AANVALLENDE backs (Orejuela & Sinkgraven) en dan een keertje geen Younes maar Kluivert ofzo op zijn plaats.

01-10-2017 16:39

Nouri10Eriksen +0

Volgens Keizer hebben we hoog druk gezet, niks van gezien.

01-10-2017 16:38

Fredschuit1 +1538

Die druk was er zeker wel maar aan de bal was het enorm slecht..

01-10-2017 16:41

Bjorn +12797

Haha, hoog druk. Kont in de 16.

01-10-2017 16:53

Freddy Al +11

Ik heb toch echt spelers gezien die de keeper gingen afjagen met een aansluitend middenveld.Op verschillende momenten werd er wel degelijk druk gezet zeker als Heerenveen op onze helft kwam.
Waarom denken we hier dat Heerenveen even op te sluiten is in het eigen strafschopgebied (notabene thuis) dat heb ik in geen 20 jaar gezien hoor.

01-10-2017 17:43

tonny +0

wat een matige ploeg zo en dan winnen.
ik denk dat keizer geld krijgt om die linksbuiten erin te houden en dan een van de beste voetballers eruit doen
gauw een echte trainer en een nieuwe th zooitje graaiers

01-10-2017 16:38

AFCA-B93 +5488

Wow idd, geen publiek in Camp Nou

01-10-2017 16:38

DirkvanDam +2

Waarom niet? statement ofzo? ziet er inderdaad zeer vreemd uit

01-10-2017 16:47

Afstandsschot +2

Barca wou de wedstrijd staken ivm de rellen in Barcelona door het illegale referendum. Vanuit de bond echter geen toestemming gekregen en een eventuele staking zou kunnen leiden tot 6 punten aftrek en een boete, dus spelen ze achter gesloten deuren.

01-10-2017 16:48

mickey2602 +4800

Volgens Keizer zijn buitenspelers er dus niet om te scoren want scorend vermogen heb je al met een spits en een aanvallende middenvelder. Dus een buitenspeler die scoort is mooi meegenomen.
WTF Keizer?????

01-10-2017 16:38

Freddy Al +11

Ik kan me herinneren dat Bergkamp zich uitsprak tegen het te behoudende voetbal van Frank, deze moest trouwens wel werken met een mindere selectie en resultaat boeken.
De software lijkt mij in orde of de hardware het aankan is eerder de vraag.

01-10-2017 17:46

AFCA-B93 +5488

Keizer heeft een aparte houding zeg

01-10-2017 16:36

DirkvanDam +2

keizer... I rendement bepaald natuurlijk ook.... younes laten staan.. steeds basis... neres banken.... oké

01-10-2017 16:36

MSwertz92 +323

Hoe kan je zo iemand nou vertrouwen die gewoon slap ouwehoert.

01-10-2017 16:40

NouridolbergNeres34 +1925

Neres heeft je kop gered keizer!

01-10-2017 16:36

AFCJE +0

Wanneer hou jij je kop eens...

01-10-2017 16:40

Bensco +7179

Ben blij met de 3 punten. Gelukkig weer wat rust in de toko.

01-10-2017 16:36

MSwertz92 +323

Wow wow wow Keizer vindt dat wij heel hoog druk geven.

01-10-2017 16:35

NouridolbergNeres34 +1925

Voor zijn doen was het hoge druk net over de middenlijn

01-10-2017 16:37

Murph +1021

Heeft gekeken met kartonnendoos op zijn hoofd .(moest van Spijkerman)

01-10-2017 16:38
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.