Kudus kan volgens Schreuder op tien uit de voeten: 'Maar dan wel met twee zessen in zijn rug'

door Jesse ter Haar 141

Bron Voetbal International

Kudus kan volgens Schreuder op tien uit de voeten: 'Maar dan wel met twee zessen in zijn rug'

door Jesse ter Haar 141

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder staat nog altijd achter zijn keuze om Mohammed Kudus in de eerste seizoenshelft vaak als spits van Ajax te laten spelen. De trainer is van mening dat de Ghanees ook als aanvallende middenvelder kan spelen, maar dan wel met een specifieke samenstelling om zich heen.

'Ik denk dat hij ook op tien goed kan spelen, maar dan wel meer op een middenveld met twee zessen in zijn rug', zo legt Schreuder uit in gesprek met Voetbal International. 'Dat is ook een optie, want tegen PSV hebben we ook met Kudus op tien gespeeld en in de eerste helft speelde hij zeker niet verkeerd. Maar wat hij ons heeft gegeven als hij in de spits speelt, is gewoon heel erg goed.'

Vervolgens richt Schreuder zich tot de mensen die hun vraagtekens zetten bij de spitspositie van Kudus. 'Volgens mij is gebleken dat hij daar prima uit de voeten kan en zijn waarde bewijst voor de ploeg. Maar er zijn ook wedstrijden, waarin we een ander type spits nodig hebben, zoals Brian Brobbey. Hij heeft er dit seizoen ook al acht gemaakt. Kudus zei vanaf het begin dat hij speelt waar wij hem neerzetten, maar hij gaf ook aan dat hij zichzelf wel als nummer tien ziet. Dat is ook niet erg, dat mag hij ook vinden.'

Schreuder kritisch op Hansen

Inmiddels zit de trainingsweek van Ajax in Marbella er weer op. De club deed dat zonder Sontje Hansen, die met een reden thuis is gelaten. 'Met hem zijn we al een halfjaar in gesprek over een nieuw contract, wij vinden dat hij moet bijtekenen bij Ajax. De club moet leidend zijn, niet de spelers. Ik vind het overigens ook onbegrijpelijk dat het bij jonge talenten, die nog alles moeten laten zien in het eerste elftal, zo lang duurt voordat je een nieuw contract bij Ajax tekent.'

Met of zonder Hansen, Ajax beleefde een succesvolle week in Marbella. De trainingsweek zit erop en wordt zaterdagochtend afgesloten met een oefenduel met Blackburn Rovers. 'Het is goed om, los van de WK-internationals, de groep bij elkaar te hebben. Met nieuwe talenten van Jong Ajax erbij, maar ook jongens van de eerste selectie die je intensiever meemaakt. En ik denk dat we hen ook maximaal hebben kunnen uitdagen deze week. Daar kijk je ook gericht met je oefeningen naar, door ze in duels tegen elkaar te zetten. Owen Wijndal en Francisco Conceição, Calvin Bassey en Brian Brobbey, noem maar op. Daardoor is het op meerdere vlakken een nuttige week.'

Win vijftig keer je inzet terug als Nederland wint van de Verenigde Staten. Alleen voor nieuwe spelers!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Craain +4953

Met twee zessen in zijn rug... Zolang hij foutloos speelt zijn twee zessen in zijn rug niet nodig. Twee zessen in zijn rug zijn niet meer van de huidige tijd tegenwoordig zie je bijna geen links - of rechtshalf.

Nou als je met twee zessen in zijn rug wil spelen betekent dat er helemaal geen druk wordt gezet voorin. Om hoog druk te zetten moet je het met allen doen, simpel.

04-12-2022 10:17

AlexIbarra +19215

"Zolang hij foutloos speelt..."
Dat is nou net niet de kracht van Kudus.

Overigens blij dat Schreuder doorheeft dat het een optie is om hem op 10 te zetten..

05-12-2022 16:59

Sultan +645

Opzouten ruimtewezen, je praat poep

03-12-2022 23:25

3sterren +20205

Na teveel slechte wedstrijden te hebben gezien zijn mijn ogen achteruit gegaan.
Ik las: A. Schreuder kan best wel trainer blijven, maar dan steekt Kudus wel twee messen in zijn rug ...

03-12-2022 15:32

JohnSnow +2862

Vrij onnodig. Ik ben ook geen Schreuder fan maar dit gaat wel een beetje te ver vind je niet?

03-12-2022 18:54

3sterren +20205

Niet alleen vrij onnodig , maar zelfs totaal onnodig.
Als ik het te ver zou vinden gaan, dan had ik het niet gepost.
Er zit geen kwade bedoeling bij, het is slechts wat husselen en goochelen met woorden uit de kop, zoals hij wekelijks husselt met de opstelling …

03-12-2022 21:38

JohnSnow +2862

Meneer wilt zijn gelijk halen. Als je je trots niet opzij kunt zetten en je ego in de weg staat… dan moet je weg bij Ajax.

03-12-2022 10:51

Yeshyeshyall +10920

Jammer dat we geen twee fatsoenlijke zessen hebben. Zelfs niet een echt goede zes eigenlijk. Meteen ook een reden dat Bassey de bal niet kwijt kan en het middenveld niet lekker combineert

03-12-2022 10:32

debetweter +10061

Ja je begrijpt het. Je kan dan bijvoorbeeld met FJ en Alvarez op 6 spelen. Fj voor het voetbal en Alvarez voor de verdediging.

03-12-2022 10:49

Kingoffdatoilet +17100

10 met twee 6en. Ik denk juist dat Kudus heel veel heeft aan een combinerende 8 als 10. Niet zo'n simpele loper als Klaassen of een pure cv op 6 zoals Alvarez.

03-12-2022 10:04

Sjaakvaak +26578

Haha Klaassen is en blijft ontzettend waardevol voor een team dat snel combineert. Als je dat zelfs niet kan zien..

04-12-2022 04:12

Sjaak Polak +1837

Het is voor een team dat snel combineert echt enorm waardevol als er op 10 een aanspeelpunt ontbreekt.

04-12-2022 09:35

Kingoffdatoilet +17100

Klaassen doet niet mee aan het spel en dat is funest voor Ajax voetbal.

04-12-2022 14:18

Drummer4ever +1372

@Sjaakvaak: We hebben niets aan iemand die de spits of de nummer 10 in de weg loopt....

04-12-2022 20:55

profoff +8340

Dat van Hansen is wel een beetje kinderachtig. Hansen begon goed aan de voorbereiding en kreeg opeens geen kans meer in de voorbereiding. Ik snap handen best. Hoelang kan je iemand in jong ajax laten zitten en verwachten dat hij bijtekent

03-12-2022 09:57

YRGI +32897

Wilde verhuurd worden en mocht ook niet van Schreuder. Als ik Hansen was, zou ik ook niet bijtekenen.

03-12-2022 10:08

Yeshyeshyall +10920

Mwhoa laten we niet overdrijven hij speelde 1 wedstrijd ok. Je kunt ook stellen dat niemand van de jeugd zich genoeg liet zien in de voorbereiding om aanspraak op het eerste te maken. Jammer is wel dat daarna ook niemand uit het eerste zelf dat nog deed

03-12-2022 10:28

profoff +8340

Eens hoor, maar als hij het niet aan kan hoef je hem ook niet op te sluiten in jong ajax. En dan hoeft hij ook niet zo nodig bij te tekenen

03-12-2022 12:10

Flaco +19583

Nog even en deze man gaat 532 spelen met 2 6en ervoor. Het Nederlandse voetbal wordt kapot gemaakt door een stel laffe randdebielen.

03-12-2022 09:28

Nr.10 +110907

Het is wel opvallend dat hij vindt dat Kudus twee 6en in zijn rug moet hebben. Ten Hag zette Kudus ook gewoon op 8. De reden zal wel zijn dat hij met veel risico speelt, oid, maar vroeger hadden wij ook vaak Ziyech op 10.
Het gekke is voor mij dat Schreuder in zijn reflecties soms wat behoudend over komt, maar dat het elftal ondertussen helemaal geen defensieve zekerheid heeft.

03-12-2022 09:22

AFCA-Driebergen +22059

Precies, Kudus stond in het begin ook niet op 10 en meeverdedigen deed hij prima. En Berghuis op 8 is ook zeker noet voes van meeverdedigen. Dus ook ik ben het er niet mee eens.

03-12-2022 09:25

Nr.10 +110907

Ik denk wel dat we met Gravenberch wat meer duelkracht en loopvermogen op het middenveld hadden dan met Bergosso. Ik vind Bergosso een hele mooie speler trouwens, maar ik snap wel dat als je met hem op 8 speelt, én met een verdedigend zeer kwetsbare Blind op linksback, én met een rechtsback die ook heel kwetsbaar is en vaak te hoog staat (geldt voor zowel Rensch als Sanchez), én met een nieuwe centrale verdediger die nog wat onwennig is (Bassey), dat je dan elders in het elftal rekening moet houden met de discipline.
Ten Hag had wel het voordeel dat hij vaak meer all-round middenvelders had. Frenkie de Jong was natuurlijk de beste, maar vd Beek en Gravenberch waren ook aanvallend én verdedigend van waarde, en hadden duelkracht. Met Berghuis op dat middenveld ben je in vergelijking wel veel kwetsbaarder denk ik. Ik vind Taylor wel een goede all-rounder, maar die is nog wel wat grillig dit seizoen (hij is ook nog jong, dus dat is niet gek). Op zich snap ik dus wel dat je met Alvarez-Taylor en dan Bergosso op 10, meer balans hebt dan met Alvarez-Berghuis en Kudus op 10. Aan de andere kant heb ik ook wel zoiets: zorg dan dat je backs goed staan, en dat je die Kudus een beetje bijbrengt hoe hij moet staan en wanneer hij simpel moet spelen, dan moet dat toch kunnen, in elk geval in Eredivisie wedstrijden.

03-12-2022 09:38

Yeshyeshyall +10920

Ja eens. Sowieso minder kwaliteit maar ook verdedigend kwetsbaarder en Kudus is geen tactisch wonder vooralsnog.

03-12-2022 10:30

Sjaakvaak +26578

Meeverdedigen is vooral nodig omdat hij zoveel balverlies lijdt.

04-12-2022 04:13

ElSalvador +1698

De uitkomsten van de zgn. evaluatie zijn echt schrikbarend. De zelfreflectie van Schreuder stuitend.
Tadic als rechtsbuiten was een fiasco. Kudus in de spits een noodgreep. Kudus bewijst met Ghana prima als 10 te functioneren. Conceiçao is net zo klaar voor Ajax 1 als Simons voor PSV.
De positie van Schreuder hangt aan een zijden draadje.

03-12-2022 09:19

OwenStevenDalberg +27447

Ik denk aan staaldraad. Het bestuur gaat hem niet ontslaan.

03-12-2022 09:21

Drummer4ever +1372

@ElSalvador: Zou wel moeten, maar helaas is het bestuur een stelletje incapabele watjes...

04-12-2022 21:00

OwenStevenDalberg +27447

Ik kan echt geen reden bedenken waarom deze man niet ontslagen is. Wat ziet het bestuur nog in hem? Ik krijg het idee dat persoonlijke gevoelens van de bestuurders voor Schreuder boven het belang van Ajax gaat. Een zeer slechte zaak!

03-12-2022 09:17

hanz +2

Kudus gaat voor een mooi bedrag verkocht worden pannekoek met je 2 zessen erachter bla bla bla. Dan komt er een mooi plekje vrij voor The Wizzard 👌

03-12-2022 09:04

OwenStevenDalberg +27447

Die legt veel te veel risicos in het spel. Daar is Schreuder allergisch voor. En bovendien zegt hij dat Ziyech niet nodig is, want hij heeft Tadic en Conceicao al. Tadic die bewezen heeft niet rechtsbuiten te kunnen spelen. En Conceicao, waar hij helemaal niks in ziet. Waarschijnlijk ook te veel risicos in z'n spel.

03-12-2022 09:20

Drummer4ever +1372

@Hanz: Ziyech gaat niet komen, waarom zou Schreuder wel Ziyech willen als hij Kudus niet opstelt. Ziyech speelt ook met te veel risico..... als Ziyech slim is blijft hij ver weg van Schreuder.

04-12-2022 21:03

Omar +17158

Onze mooie club gaat zo hard kapot door deze clown facking hel wat een incompetentie

03-12-2022 08:53

Zlaat +2418

Wat een bozige teksten weer van Schreuder.
Ik heb het wél goed gezien, Kudus in de spits, hij móet spelen met 2 zessen als hij op 10 staat.
Waarom niet eens rechtsbuiten zetten en Tadic op 10?
Daar spelen ze allebei vaak ook bij hun nationale ploegen.
En dan ook zo bozig over bijtekenen van jeugdspelers, terwijl ze bij hem weinig kansen krijgen.
Hij zegt in de spiegel te kijken, maar ik vrees dat er op zijn spiegel een kroontje getekend is.

03-12-2022 08:09

Rentokill +4602

Als je over een 10 spreekt (1 aanvallende middenvelder) heb je automatisch 2 niet aanvallende middenvelders bij een 3 mans middenveld. Hij zegt dus eigenlijk net zoiets als: Als we met een keeper spelen dan wel met 10 spelers daarvoor.

03-12-2022 08:06

DeWijsneus +25641

Haha geweldig dat voorbeeld van de keeper. Zie het Louis al tegen Valentijn uitleggen, heerlijk.

03-12-2022 08:55

ratje +3505

Haha idd. Daarnaast: Als je over een 6 spreekt, spreek je over 1 verdedigende middenvelder.

03-12-2022 13:05

Rentokill +4602

Precies. Het is óf een 6 óf een 10

03-12-2022 21:51

valkl01 +2621

Ik zou 5-3-2 gaan spelen Louis Schreuder, man man man wat een vertoning deze vent pffff

03-12-2022 07:40

Bramble1988 +9247

Zou ik dus helemaal niet verkeerd vinden, dat kan best aanvallend zijn en geeft je meer stabiliteit. Iig beter dan het krampachtig vasthouden aan 4-3-3 wat momenteel een gatenkaas blijkt

03-12-2022 07:47

De Stift +7040

Altijd dat gelul over ‘balans’ op het middenveld. Het gaat om balans op het veld. Kudus is inderdaad een speler met veel risico in zijn spel. Maar aan hoef je niet gelijk twee middenvelders daarachter te verstoppen, omdat Kudus misschien een keer de bal verliest. Het gaat erom als team in balans te zijn. Dat kan ook prima met een middenveld met Kudus, Berghuis en Taylor. Alleen kunnen dan niet de backs torenhoog staan. Ook kunnen de centrale verdedigers dan niet rond de zestien van de tegenstander staan.

Tegen de handbalverdediging hebben we in de zestien van de tegenstander handige dribbelaars nodig, pleintjesvoetballers die twee, drie mannen kunnen passeren. Dat zijn spelers als Kudus, Conceicoa, Berghuis en in mindere mate Taylor. En als aanspeelpunt hebben we een echte spits nodig, kortom Brobbey.

03-12-2022 05:18

Aurelius1 +19697

Natuurlijk: zo controlerend en behoudend mogelijk. Zie daar de Nederlandse trainer in een notendop.

03-12-2022 02:08

PH2BOT +39987

@Topreactie: ik had dat al bij Haggemans. Heeft meer essentiële CL/EL wedstrijden verkloot dan over de streep getrokken. Geen wedstrijdcoach, geen Ajax coach maar voor altijd een Fc Utrecht coach. En zo is Schreuder ook meer een Club Brugge coach dan een Ajax coach.

03-12-2022 02:06

PH2BOT +39987

Kijk even naar de feiten en je weet hopelijk genoeg. Ik ga ze niet voor de zoveelste keer hier weer allemaal opsommen. De hele aanstelling van Ten Hag was een vooropgezet plannetje tussen de GAE tandem met AD Edje destijds ook al als trekpop. Dat hele zaakje stonk als Limburgse kaas.

03-12-2022 02:16

Bramble1988 +9247

Och ja, wat een ramp was die ten Hag he?

03-12-2022 07:48

Nr.10 +110907

Ten Hag heeft over vier jaar genomen een absolute topprestatie geleverd met Ajax, zijn cijfers spreken voor zich, geen discussie over mogelijk. Vier jaar achter elkaar eerste, twee dubbels, 11e plek op Uefa ranking in vier jaar Europees voetbal (alleen maar Super League clubs erboven), qua punten- en doelpuntengemiddelde in de absolute top van de hele clubgeschiedenis, ondanks jaarlijks vertrek van topspelers die prestaties vasthouden en nieuwe spelers ontwikkelen die ook weer voor topbedragen verkocht werden.
TH heeft zich in tegenstelling tot Schreuder ook nooit laten verstoren door de druk en geluiden van buitenaf, terwijl er in het begin ook flink aan zijn stoelpoten werd gezaagd hoor. Die man heeft een focus waar je u tegen zegt, en is gewoon een toptrainer.

03-12-2022 09:29

YRGI +32897

De feiten zijn dat Ten Hag één van de beste resultaattrainers is van Ajax ooit.

03-12-2022 10:12

JohnnyHeitinga3 +8000

Tijd om die Lafred per direct uit Ajax te trappen. Opdonderen met je twee zessen als Kudus speelt, knurft.

03-12-2022 01:08

PH2BOT +39987

Kudus speelt toch met rugnummer 12? Laat 2 x 6 nou toch ook precies 12 zijn.

03-12-2022 02:20

deMeester +11450

Ach man rot eens op met je domme gelul! Ga aardappels schillen voor je moeder dan doe je nog iets nuttigs.

Als Ajax nog in de Meer had gespeeld, dan was zijn bijnaam De Wezel van de Watergraafsmeer.

02-12-2022 23:48

Ajaxfan16 +27385

Wanneer worden we nou eens verlost van deze clown. Normaal gesproken kan ik niet wachten op Ajax na de winterstop, maar met deze clown aan het roer heb ik er gewoon echt geen zin in.

02-12-2022 23:41

Ajacied11 +379

Alvarez op 6, Taylor 8 in balbezit en ondersteunend op 6 met balverlies en Kudus op 10! Zo simpel is het Schreuder. #OUT

02-12-2022 23:32

PH2BOT +39987

Alvarez verkopen graag... nu het nog kan.

03-12-2022 02:07

Robertini +38975

Nee, Alvarez alsjeblieft niet.

03-12-2022 02:13

VluggeJaapie +2044

Hahhaha....

Tegen fc emmen met 2 6en spelen en Kudus op 10. Die man is niet goed bij zijn HOOFD.

02-12-2022 23:28

deMeester +11450

Ja maar Emmen is wel heel erg goed!

02-12-2022 23:49

JohnnyHeitinga3 +8000

Emmen heeft het indivuele vermogen om het kneuzenelftal van Lafred te overklassen.

03-12-2022 01:10

Jojo.14 +3658

Lafbek, Ajax-onwaardige uitspraken. Voetballen moeten we, met een coach die vanuit zichzelf een Ajax visie bij zich draagt en niet over 352 als 'oplossing' nadenkt.

02-12-2022 23:12

Krullen +8026

Wat een briljant. Bizarre ingeving. Ik had dit nooit gezien.

02-12-2022 23:10

Soccerskins v2 +43196

Aangezien Schreuder nooit op de toekomst te vinden is hoop ik dat Fitz Jim zich deze week in Marbella extra heeft laten zien. Ik ben helemaal klaar met houthak Fc op het middenveld. VOETBAL moeten we hebben.

02-12-2022 23:05

jeppas +3522

Alfred ophoepelen

02-12-2022 23:01

RN +14719

Wie gaat er door mensen, Zwitserland of Portugal?

02-12-2022 22:53

Odysseus +14243

Zwitserland

02-12-2022 22:53

Zonderbergwijngeenwijndal +6127

‘Schreuder als coach zou best kunnen, maar dan wel zonder inspraak en met 2 geweldige assistenten die alles doen’

02-12-2022 22:46

Picard +3600

Met twee zessen zoals Schreuder zegt, neem ik aan dat hij meer types als Alvarez bedoelt dan een Taylor of Fitz-Jim. Het is om te janken.

02-12-2022 22:45

Sven Heida +1384

In het ene topic geeft hij zijn fouten toe en in dit topic blijft hij erbij de juiste keuze te hebben gemaakt . Deze man gaat AJAX naar de vijfde plaats duwen koste wat het kost , die heeft echt een bloed hekel aan AJAX en alles wat AJAX is .

02-12-2022 22:30

Masz +3731

Misschien met Taylor en Grillitsch dan als 6, of kan Berghuis ook op 6,
Kom op wij zijn Ajax en geen angsthazen zoals NAC.

02-12-2022 22:26

Clubliefde34 +6065

Beste ajacieden, wij hebben ons trainingsdiploma niet he.. wij snappen er veel minder van dan schreuder. Accepteer dat nou toch is! Kudus kan niet op 10 uit de voeten zonder twee zessen achter zich. Accepteer het gewoon!

02-12-2022 22:24

4EVERAJAX +8363

Volgens moet er ook een 6 en 8 achter...

02-12-2022 22:25

ProfessorX +19827

Die vent is echt gestoord !

Pak zijn diploma maar af .

02-12-2022 22:22

Talentje020 +19867

Wat kan deze vent toch slap lullen, Kudus laat bij Ghana zien dat hij op het middenveld van een uitstekend niveau is, maar Alfred gaat vrolijk door met hem als spits te gebruiken, wie verlost ons van deze vent?!

02-12-2022 22:20

MVG +16469

Ik word gewoon helemaal levensmoe als ik zijn analyses lees. Hij praat volgens mij vooral tegen zichzelf. Hij probeert maar vol te houden dat hij het de hele tijd al goed ingezien heeft. Mensen die niet zelfkritisch zijn veranderen niet en de resultaten zullen dus ook niet veranderen. Half februari staat hij alsnog op straat alleen dan is het kampioenschap al verspeeld! Godverdomme wat zooitje bij Ajax op het moment.

02-12-2022 22:18

MrGreen +1715

Levensmoe? Bel 113

02-12-2022 22:42

Mocrodammerr +22965

Het wordt heel zwaar seizoen broeders. Eerst is Ziyech niet noodzakelijk en daarna lees je deze ellende.

02-12-2022 22:14

AFCAjax +17839

Ziyech is ook niet noodzakelijk, er is maar een echte prioriteit op Ajax gebied en dat is dat schreuder eruit moet en Sar heeft zichzelf daaraan toegevoegd.

02-12-2022 23:12

Clubliefde34 +6065

Wat een onzin weer... het is ongelooflijk. Het stopt maar niet met die vent!

02-12-2022 22:02

Jake the Snake +17314

De demontor. Hij zuigt alle plezier en motivatie uit het team en de fans.

02-12-2022 22:01

Robertini +38975

Onzin, hij heeft een gigantisch loopvermogen en veroverde tegen PSV het meeste ballen. Berghuis en Kudus moeten gewoon allebei in de basis op het middenveld. Maar nee, we gaan lekker een half seizoen naar Klaassen en Alvarez kijken... Wat een genot.

02-12-2022 22:00

insectenverdelg +23374

Ben bang dat we het laatste optreden van Kudus in het Ajax shirt hebben gezoen .

02-12-2022 21:57

Robbie en de Kock +11118

We wij fans met twee messen in onze rug.

02-12-2022 21:56

afca1985 +21161

Off: woensdag spelen we kennelijk tegen Volendam ,maar weet iemand hoelaat en of het uberhaupt te zien zal zijn?

02-12-2022 21:54

SjakiedeWit +2636

Ik vind Alfred een sympathieke man. Laten we hem vanaf nu allemaal steunen…

02-12-2022 21:53

MVG +16469

‘Wat je vindt mag je houden’, zei mijn vader vroeger altijd.

02-12-2022 22:20

stefanwillem +11979

Hou je mond en verdwijn.

02-12-2022 21:53

Sjonnie +18814

Het was leuk om even een paar weken zonder Schreuder hier op AS bezig te zijn.
Maar: hij is weer terug en dus ook z'n uitspraken en z'n interviews.

Wat ben ik deze man BEU !!

02-12-2022 21:52

Ajaxadam1 +31667

"Ik vind het overigens ook onbegrijpelijk dat het bij jonge talenten, die nog alles moeten laten zien in het eerste elftal, zo lang duurt voordat je een nieuw contract bij Ajax tekent."

Het goreeee lef om zo een uitspraak te doen als Alfred zijnde. Heb je onze bank gezien? Vol troep en niet één jeugdspeler.

02-12-2022 21:49

Gogopepa73 +3529

Mocht het zijn dat de ned internationals later en/of geblesseerd terugkomen dan gaan we met deze opstelling naar Nijmegen:
Gorter
Sanchez Rensch Bassey Wijndal
Alvarez Kudus FitzJim
Kontjeknauw Brobbey Tadic

Met wat nieuwe spelers en doorstroom jeugd kan je met deze gasten echt meedoen om de titel.

02-12-2022 21:49

Turbo +41770

Kan ook prima als half. Maar goed, ik heb me er al bij neergelegd dat Kudus binnen 6 maanden weg is en Ajax volgend jaar nog steeds met Klaassen en Alvarez op het middenveld loopt te kutten.

02-12-2022 21:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.