'Kaplan op de weg terug van blessure; Turk kan na interlandperiode aan debuut denken'

door Bart Veenstra 215

Bron Voetbal International

'Kaplan op de weg terug van blessure; Turk kan na interlandperiode aan debuut denken'

door Bart Veenstra 215

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Ajax heeft goede hoop binnenkort weer te kunnen beschikken over Ahmetcan Kaplan. De aankoop van de zomer van 2022 kampte sinds zijn komst bij de Amsterdamse club met meerdere blessures, maar zou nu bijna hersteld zijn en zodoende kan hij mogelijk snel minuten maken, zo schrijft Voetbal International.

Kaplan, twintig jaar oud, kwam vorig jaar zomer over van Trabzonspor. Minuten in het eerste elftal van Ajax heeft hij echter nog niet gemaakt. Sinds zijn komst in Amsterdam kampte Kaplan namelijk met meerdere knieblessures. Bij de Turkse nationale belofteploeg raakte hij in december zwaar geblesseerd aan zijn knie en mede om die reden kwam hij nog niet in actie voor de Amsterdamse club.

'Het einde is nu in zicht en de verwachting is dat hij na de interlandperiode eindelijk richting een debuut kan werken', zo schrijft Voetbal International woensdag. Kaplan tekende vorig jaar voor vijf seizoenen bij Ajax, dat ongeveer 9,5 miljoen euro voor de Turkse verdediger betaalde.

Puzzelen in de achterhoede

Bij Ajax is trainer Maurice Steijn al het hele seizoen aan het puzzelen met zijn achterhoede. De oefenmeester koos eerder voor Jorrel Hato als linker centrale verdediger, terwijl op die positie de laatste wedstrijden Gastón Ávila de voorkeur krijgt. Het betekent dat Hato als linksachter is komen te spelen en dat houdt weer in dat spelers als Borna Sosa en Anass Salah-Eddine op de bank zitten. Rechts centraal achterin kiest Steijn voornamelijk voor Josip Šutalo, al heeft Jakov Medić ook al meerdere duels op die positie mogen spelen. Kaplan kan zowel rechts als links centraal achterin spelen.

Lees meer over:
Plaats reactie

Mitch021 +2082

Zou Ten Hag terughalen een optie zijn? Kan me namelijk niet voorstellen dag hij nog lang in Manchester zit.

12-10-2023 08:49

PuntNaarAchterSVP +5523

Ik zie eigenlijk alleen nog maar een plaats voor Kaplan in een 3-4-3?

---------------Ramaj
------Sutalo-Kaplan-Hato
---------------Vos
Gaaei---------------------Sosa/Avila
-------------Misehouy
Forbs----Mikautadze/Brobbey---Axel Dongen.

#SteijnOutZonderKwadeGevoelensNaarZijnPersoonMaarGewoonOmdatHetNietMeerHoudbaarIs

12-10-2023 02:37

Marko9 +902

Gaaei😅

12-10-2023 10:03

PuntNaarAchterSVP +5523

Rensch? Die krijgt al jaren een kans maar laat het niet zien. Wie zou jij graag op rechtsback zien?

12-10-2023 10:36

MPAjax +8478

Steijn al bij onder 18 gezet?

Zou Kaplan idd eerst bij jong laten beginnen en niet zoals van Axel Dongen meteen in basis zetten

11-10-2023 21:48

Michael 1974 +22043

Rustig brengen, maar dan hopelijk weer echt een goede optie er bij

11-10-2023 21:08

JanBiesbos +29458

Wie gaan we kopen of huren in de winter mensen ? Kom eens met serieuze namen en nwe trainer?

11-10-2023 20:32

Broodjebal44 +5727

Eriksen en verder zou ik een trainerwissel doorvoeren (per direct). Dan verwacht ik dat we wel weer naar die top3 doorstromen.

Laten we niet alle spelers afschrijven, met zulke grote gaten tussen de linies zal elke speler falen.

11-10-2023 22:24

Ferd +38681

wie zou de nieuwe trainer moeten zijn? Ik ben voor het vervangen van Steijn, maar ik zou niet weten welke, nu beschikbare, trainer zijn plek zou moeten innemen.

12-10-2023 04:58

JanBiesbos +29458

De redder?

11-10-2023 20:32

DS84 +1856

Is al bekend wat de staat is van die blessure van VAD ?

11-10-2023 19:50

ricky10 +5934

Hoop voor die jongen dat hij fit blijft nu en kan laten zien wat hij in huis heeft

11-10-2023 19:26

MichelBoerebach +29512

Steijn al ontslagen?

11-10-2023 18:30

Ajaxadam1 +31678

Sosa is toch by far je beste linksback en Hato by far je beste linkercentrale? Waarom wordt je grootste talent misbruikt op linksback en mag Sosa niet meer spelen?

11-10-2023 18:26

kelvin_de_jong +1251

Sosa is tot nu toe he-le-maal niks hè? Dus je baseert je op horen-zeggen.

11-10-2023 18:38

Capocapo +12001

En toch denkt die het beter te weten😂

11-10-2023 18:47

Ozymandias +159568

Want Ajaxadam1 kan hem niet beoordelen op wedstrijden die hij mogelijk heeft gezien van Kroatië en/of Stuttgart?

11-10-2023 18:53

burwatti +14417

Het raadsel van Amsterdam is dat ondertussen..

11-10-2023 20:53

Heldhaftig +11503

Ik verwacht voorlopig even helemaal niks van deze jongen, over zo'n lange blessure heen werken kost tijd. Maar ik zou het prachtig vinden als ie zichzelf de basis inwerkt.

11-10-2023 18:06

LukaLitmanen +82620

En Arda Güler is op huizenjacht in Amsterdam ❤

11-10-2023 17:43

ajaciedje90 +61076

Mag weg blijven tenzij we hem definitief kunnen inlijven.

11-10-2023 17:45

Mikee +6415

Heb liever dat er een trainer op huizenjacht gaat in Amsterdam

11-10-2023 18:28

Ozymandias +159568

Als dit betekent dat Hato nog minder speeltijd krijgt als centrale verdediger zie ik liever dat hij als centraal verdedigende middenvelder komt te spelen dan dat hij als linksback blijft spelen.

11-10-2023 17:14

AjaxHato +4612

Hopelijk krijgt ie niet meteen een basis plaats van Steijn, heeft hij meteen weer een blessure.
Rustig brengen.

11-10-2023 17:12

Tommyshelby +130547

Het is een H2 aankoop, dus ik verwacht niet veel, maar wat zou het lekker zijn als dit een voltreffer wordt.

11-10-2023 17:12

Ozymandias +159568

In de oefenwedstrijden die hij speelde maakte hij gelukkig wel een goede indruk maar ik neem aan dat hij in ieder geval deze seizoenshelft nodig zal hebben om weer geheel fit te worden.

11-10-2023 17:36

FUNKADEL!C +4491

We kunnen wel wat Turkse vurigheid gebruiken, come on kardeş!

11-10-2023 16:57

SwissAjaxFan +3972

Hallo Ahmetcan, ik ben blij dat je eindelijk weer kan aansluiten bij ons en wens je veel sterkte en dat je blessure vrij blijft daarmee je ons kan versterken in de verdediging en kan laten zien hoe goed je bent.

11-10-2023 16:56

henkie58 +2063

Als ie echt goed is, kom maar op dan!

11-10-2023 16:48

jeffoajaxfan1 +1386

Niet te veel van verwachten en rustig aan laten opbouwen in jong ajax

11-10-2023 16:38

Hans.D88 +3793

Gelukkig en blij voor hem dat hij dat blessureleed binnenkort achter zich kan laten. Hopen dat hij een meevoetballende geweldenaar is die kan verdedigen met enorme ruimte in z'n rug en er direct staat. Grapje, ik hoop eerst dat hij z'n minuten kan pakken en zich snel ontwikkelt.

11-10-2023 16:14

AjaxPositivo +6972

Eerst maar eens in Jong een paar potjes blessurevrij doorkomen

11-10-2023 15:45

Rentokill +4616

Aankopen van H2 vs Mislintat schelen niet zo heel veel. Toch denk ik dat Kaplan wel een aanwinst is. Maar das puur intuïtie

11-10-2023 15:34

debetweter +10153

Wat was de beste aankoop van H2? Bergwijn.... pfff.
Wat was de beste aankoop van Mislintat? Denk forbs tot nu toe. Maar ja, meeste spelen hier pas 3 maanden. Dus nog te vroeg om af te schrijven. Kortom mislintat heeft denk ik beter ingekocht.

11-10-2023 15:59

Qifesh +24917

Miskleunstats heeft wel meer spelers gekocht toch?

11-10-2023 17:52

debetweter +10153

Dus? Wijndal VS sosa?

11-10-2023 18:26

Capocapo +12001

Jij zag van tevoren aan dat Bergwijn niks is? Als enige in Nederland?

11-10-2023 18:48

debetweter +10153

Dat zeg ik toch niet?

11-10-2023 21:21

Kryptonite +77100

Kap nou eens met die blessures Lan.

Blij dat hij bijna weer terug is. Het schijnt een groot talent te zijn en zijn eerste minuten voor ons waren ook hoopgevend.

Al zal 'ie onder onze trainer die niet kan trainen er waarschijnlijk toch uitzien als Sven van Beek met een gebroken been, dus wat maakt het uit.

11-10-2023 14:40

Dolblij +45830

Kom er maar in Kaplan, maar doe voorzichtig. Laat je door Steijn niet voor de leeuwen gooien.

11-10-2023 14:39

Ricoteb +53178

Dan hoop ik voor m dat Steijn na de interland periode ontslagen is. Anders wordt ie net als Van Axel Dongen binnen twee weken in de basis gegooid op hoog niveau en ben je hem weer een tijd kwijt.

11-10-2023 14:23

Ozymandias +159568

Als ze Steijn niet ontslaan en Vos de kans geven om vast met Ramaj; Gaaei, Gooijer, Kaplan, Salah-Eddine; Hlynsson, Aertssen, Misehouy; Speksnijder, Kalokoh en Godts in de basis te spelen zal Jong Ajax in de winterstop een sterker team hebben dan het eerste.

11-10-2023 14:06

Andronixos.c +8234

Ik wil een pushmelding over dat Steijn eindelijk is!!!

Wij worden gek als fans en supporters, om in onzekerheid te leven zo..
HET IS ONZE CLUB!

11-10-2023 13:53

slot +2046

val onze trainer niet steeds aan.
steijn doet zijn best om er wat van te maken en is nu onder gezag van v Gaal.
hij krijgt nog 3 spelers in de winterstop en we zullen niet degraderen.
zie dit maar als een verloren jaar.

11-10-2023 14:01

Kryptonite +77100

Als hij tot na de winterstop blijft én 3 waarschijnlijk Nederlandse (en dus veel te dure) spelers erbij krijgt om te verneuken, dan ga ik serieus voor de Arena protesteren.

11-10-2023 14:05

slot +2046

ik denk dat hij met ervaren spelers bedoeld, spelers die er gelijk staan en die het elftal op sleeptouw nemen.

11-10-2023 14:09

Kryptonite +77100

Ja, maar dat zullen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Nederlandse ervaren spelers zijn, want we zijn nu zogenaamd een vReEmDeLiNgEnLeGiOeN. Dus zeg maar categorie De Roon spelers voor Bergwijnachtige prijzen. Tel uit je verlies.

11-10-2023 14:36

chriseverhard +3646

Ik zie ons nog wel op plaats 3 tm 5 eindigen hardlopers zijn meestal doodlopend wij gaan onze punten nog wel pakken ben ik overtuigd.
Ajax is en blijft mijn club in goede en slechte tijden.
We zijn de afgelopen jaren enorm verwend kwa resultaten in de competitie en Europees.
Kijk maar in de toplanden om ons heen zelfs daar zijn topclubs in mindere vorm bijvoorbeeld manchester hun hebben in 2 jaar ruim 600 miljoen uitgegeven

11-10-2023 14:45

Andronixos.c +8234

Man U kan 600 uitgeven, als wij dat doen. Dan gaat bij ons hetzelfde gebeuren als Twente in 2017/2018

11-10-2023 14:57

NipeB +15855

Een vreemdelingenlegioen van 8 Ajax DNA Nederlanders in de basis. Zo grappig al dat gelul over aankopen.

11-10-2023 16:34

IndoorNinja +1858

Hij doet helemaal niet zijn best.

11-10-2023 19:29

caspervans +5351

Maakte indruk in de minuten die hij maakte eerder bij Ajax. Wel jammer dat het ook een LCV is, maar lijkt me prima om concurrentie met Hato aan te gaan. Worden ze beiden alleen maar beter van. Avila zie ik meer als een linksback, waarbij hij die rol weer anders invult dan Sosa. Beiden zeer goede spelers. Mits de trainer het allemaal logisch neerzet en het team normaal laat spelen.

ASE mag het wat mij betreft eens op het middenveld proberen, anders komt hij in mijn ogen echt tekort voor Ajax. Lijkt mij een prima speler, omdat hij het voetballend wel lijkt te snappen. Maar dan moet hij er wel een kans krijgen, terwijl er meer zijn die een kans verdienen. Wellicht eerst hem wat minuten geven en anders doorschakelen naar onze jongere talenten. Wil graag meer zien van Hlynsson en Misehouy op het middenveld.

11-10-2023 13:51

Qifesh +24917

Kaplan Kan op rcv

11-10-2023 14:05

caspervans +5351

Kan ‘ie daar eventueel ook nog. Maar mijn voorkeur heeft toch wel Sutalo daar. Wel goeie optie voor erachter dan. Het lijkt me dat Kaplan beter bij Ajax past dan Medic.

11-10-2023 18:21

Sense of.H +5484

Hopelijk brengt hij rust in de verdediging

11-10-2023 13:50

Web +178830

Eerst maar eens heel rustig brengen, zolang er uit geweest en ook nog bij een nieuw ploeg, die vreselijk slecht speelt
Komt dubbel aan

11-10-2023 13:46

slot +2046

het woordje Turk is afgeschaft.
ook tukey woord beschouwd als minderwaardig.
vind ook niet dat je de ras moet aanduiden.
Turk kan,
Nederlandse kan,
marokaan kan,
Antilliaan kan,
Israëliet kan,

11-10-2023 13:32

Kryptonite +77100

Relax snowflake. Turkije vond de Engelse naam Turkey niet passend, omdat dat ook een ander woord is voor kalkoen in het Engels. Turkije wil voortaan graag als Turkiye worden aangeduid. Prima. Maar dat we voortaan iemands voetbal nationaliteit niet moeten benoemen slaat nergens op. En het heeft ook niets met ras te maken, want Turken zijn geen ras op zich.

11-10-2023 13:39

slot +2046

het ging om het woordje Turk, kan je dat ook uitleggen.
als je dan een voetbal nationaliteit wilt benoemen is het wel zo netjes om er een lidwoord voor te zetten.

11-10-2023 13:55

Kryptonite +77100

In een lange tekst is het mooier om af te wisselen en af en toe synoniemen te gebruiken. Als ze in iedere zin alleen "Kaplan" of "Turkse international" gebruiken, dan leest dat niet zo lekker weg. Vandaar dat ze telkens kiezen voor andere benamingen zoals "Ajacied", "Turk", "talent", "verdediger" etc.

Ik ben zeer uitgesproken over racisme en discriminatie en keur het ten strengste af, maar we moeten er ook weer niet in doorslaan zoals de LGBT-gemeenschap. Dan bereik je het tegenovergestelde namelijk.

11-10-2023 14:01

slot +2046

ik ook niet maar geef aan dat zoals je het verhaal kent van de Engelse versie over het woordje turkey, heb je ook een Nederlandse versie over het woordje Turk.
en dat heeft niks met discriminatie te maken maar met respect.

11-10-2023 14:05

Kryptonite +77100

Het woordje Turk is niet verwarrend, want het betekent niets anders dan iemand die de Turkse nationaliteit heeft en/of daar woont. Verder is het woordje Turk op zichzelf niet discriminerend, maar kan het in een bepaalde context discriminerend worden gebruikt, zoals "kut Turk". Maar dan moet je die combinatie van woorden veroordelen en niet alleen het woordje "Turk".

11-10-2023 14:10

slot +2046

Het woord Turk is een verouderd scheldwoord in het Nederlands. Het vindt zijn oorsprong in de Ottomaanse oorlogen in Europa. Sinds de jaren 2010 wordt het gebruik van het woord als scheldwoord als racistisch gezien.
staat op Wikipedia.
Maar je mag jou mening hebben.

11-10-2023 14:14

Kryptonite +77100

Wikipedia is geen betrouwbare bron, omdat ook leken pagina's kunnen maken en bewerken. Dat weet je toch?

Maar ook als we ervan uitgaan dat het wel een betrouwbare bron is, dan volgt uit dezelfde pagina dat het idd een "verouderd scheldwoord" is. Het woord Turk was verworden tot een scheldwoord, omdat het Ottomaanse Rijk machtig en geweldadig was en daardoor een bedreiging was voor het christendom. De auteur van de Wikipedia-pagina komt met een voorbeeld:

"In 1907 zei de toenmalige oprichter van de ARP en premier van Nederland Abraham Kuyper dat 'Mongolen en Turken bloeddorstige vernielers en bedreigers van de christelijke cultuur' waren."

Kortom: het heeft dezelfde lading als het woordje "Duitser" tijdens en vlak na de 2e Wereldoorlog. Tegenwoordig zien we Duitsers niet op die manier, behalve de Telegraaf allicht die de term data-Duitser de Dikke Van Dale in wilde krijgen ;)

Dus bij het beoordelen of een bepaalde uitspraak kwetsend is, is niet het woord an sich leidend, maar het gebruik ervan en de algehele context.

11-10-2023 14:31

Sjaaakie +1129

Lidwoord maakt geen verschil toch? Bijvoorbeeld "aan de Turken overgeleverd" is ook discriminerend. Het lastige is dat Turk (en Mongool) gebruikt kan worden als scheldwoord maar tevens om iemands nationaliteit aan te duiden. Maar waarom zou in een feitelijk nieuwsbericht dit als scheldwoord gebruikt worden?
Er is toch nergens een intentie om Kaplan als minderwaardig weg te zetten?

11-10-2023 15:26

TeringHenkie +28820

Het is toch ook geen Fin en ook geen Belg of Kroaat?

11-10-2023 16:29

036AFCA97 +146682

Je kan nu Matthijs de Ligt terughalen en ook hij zal er slecht uitzien onder Steijn.

11-10-2023 13:31

slot +2046

Tadic zou wel zijn mond open trekken.

11-10-2023 13:35

036AFCA97 +146682

Tadic liep weg toen het mis dreigde te gaan. Waarom heeft hij toen z’n mond niet open getrokken?

11-10-2023 13:41

willycicci +3815

Hij heeft toch om een gesprek gevraagd met Mislintat dat is toch je mond opentrekken bij degene die ook daadwerkelijk invloed heeft.

11-10-2023 13:53

slot +2046

heeft hij gedaan en duidelijk aangegeven dat hij zijn toekomst niet meer ziet in de ideeën van het bestuur.
en is toen vertrokken.

11-10-2023 13:58

NatsAjax +359

Moet zeggen dat ik overigens wel benieuwd ben naar de jongen, ken wat nederlandse fans die Trabzon supporten. Die waren lovend over hem

11-10-2023 13:30

036AFCA97 +146682

Alsof deze gozer nu nog kans maakt. Heeft Hato én Avila voor zich. 3 dure LCV’s.

Wel jammer, ik vond hem veelbelovend, maar ik zie hem er nu niet snel inkomen.

In mijn ogen is Rensch - Sutalo - Hato - Sosa nog steeds onze beste verdediging.

11-10-2023 13:30

EdgarManu +227

Ik meen dat hij het beste fungeert op de rcb positie, ook al is het een linkspoot.

11-10-2023 13:52

Qifesh +24917

Dat zou heel goed nieuws zijn natuurlijk

11-10-2023 14:07

NatsAjax +359

Dus met Kaplan erbij hebben we dus; Hato, Avila, Sosa, ASE voor 2 posities. Kan Maurice het lekkere elke week omgooien

11-10-2023 13:29

Ewald +6778

Jammer dat hij niet gewoon rustig gebracht kan worden. In de situatie waarin we nu zitten is het voor hem ook niet lekker debuteren in Ajax 1. Hier moeten we toch echt voorzichtig mee zijn, want we hebben er een handje van om spelers al af te schrijven voordat ze ook maar echt 90 min voor Ajax gespeeld hebben.

11-10-2023 13:29

Wouter.H +11164

KAPLAN! Eindelijk.

11-10-2023 13:27

Laudrup10 +17211

In deze situatie waarin we zitten erg goed nieuws. Hopelijk blijkt hij een alsnog een voltreffer te zijn geweest van de scouting. In Turkije waren ze lyrisch over deze jongen iig.

11-10-2023 13:27

AjaxHato +4612

Kan hij ook rechts centraal spelen?
Dacht altijd dat hij een linker centrale verdediger was.
Rechts zou mooi zijn met Hato ernaast.

11-10-2023 13:22

STARK +856

Ja kan hij

11-10-2023 13:29

Ajax95Duivendrecht +24269

Onder die Haagse onbenul is het wachten tot ook Kaplan hier bestempeld gaat worden als 'miskoop'. Want geloof me, ook hij gaat er slecht uitzien in zo'n ongestructureerde ploeg. Geen enkele centrale verdediger gaat zijn niveau halen als je zo structuurloos voetbalt.

11-10-2023 13:16

Andronixos.c +8234

Maurice deed alles voor financiële onafhankelijkheid.

11-10-2023 13:09

Ajaxcbs123 +1266

Het zou toch prachtig wezen als dit opeens een top verdediger blijkt te zijn.
Ramaj
Rensch - Kaplan - Hato - Sosa
Vos - Tahirovic (Mannsverk)
Misehouy
Forbs - Brobbey - Godts
Zo moeilijk is het toch niet?

11-10-2023 13:04

linksbinnen +8270

Ja, dit lijkt me al een eind in de goede richting. Als we toch moeten bouwen, doe het gelijk maar zo. Dit seizoen kunnen we inmiddels prima daarvoor benutten.

11-10-2023 13:09

Ajaxcbs123 +1266

Precies dit!
Helaas zijn er in jong Ajax niet nog meer spelers rijp. Maar in Godts en Misehouy heel veel vertrouwen.
In zie ook het talent in Tahirovic.
Dit seizoen gebruiken om te bouwen aan volgend seizoen, het is helaas niet anders.

11-10-2023 13:12

caspervans +5351

Als Sutalo het al niet kan laten zien in dit Ajax, verwacht ik niet dat Kaplan het wel gaat laten zien. Ik hoop liever op een nieuwe trainer die het maximale uit zn' spelers haalt. Dan heb je aan Sutalo een hele goede met Hato naast hem. Avila, Sosa en Kaplan kunnen vervolgens zich daarachter opmaken voor een strijd.

11-10-2023 13:48

WTFPers +825

Nou, gezien de problemen en afstanden op het middenveld en gebrek aan topkwaliteit zou ik het zo wegzetten:

Rensch-Sutalo—Hato-Sosa
Vos-tahirovic(/mannsverk)- Taylor
Berghuis(/misehouy)
Forbs -Brobbey

Dus een 4-3-1-2 met een opkomende Sosa op de linkerflank en Forbs op rechtsbuiten. En geen Taylor die dicht te bij de spits speelt,. Maar als een pure nr. 8 en vos en tahirovic als dubbele 6.

Wel wat verdedigender, maar zeker ook wel wat compacter (m’n op het middenveld) .

11-10-2023 15:48

JordyAjacied +19545

Gooi maar gelijk voor de leeuwen, veel slechter kan het niet en het is toch een jongen die al een tijdje bij de club zit, meer Ajax DNA dan de meeste andere, misschien snapt hij een beetje hoe je moet verdedigen 😂😂😂

11-10-2023 13:02

chino +1172

Gezien zijn blessure zal het nog even tijd nodig hebben voordat hij kan starten. Denk wel dat hij in kwaliteit basisspeler zal worden.

11-10-2023 13:01

Oxxer +165749 moderator

''Denk wel dat hij in kwaliteit basisspeler zal worden''

Lijkt mij heel lastig dat na 1 gespeelde oefenwedstrijd gespeeld, Labyad viel vaak op in de voorbereiding en recentelijk was Branco de grote man in de oefenwedstrijden.

11-10-2023 13:57

Tufono +4195

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in deze kerel!

11-10-2023 12:58

Ernesto22 +200

Zolang het systeem niet klopt lijkt iedereen slechter dan dat hij is. In het huidige Ajax gaat hij ook het idee hebben dat voetbal lastig is. De coach is verantwoordelijk om in het veld de zaken zo neer te zetten, dat het voor een voetballer makkelijker wordt, ipv moeilijker om goed te spelen.

11-10-2023 12:55

derdehelft +1204

Mooi nieuws, maar desondanks zie ik momenteel weinig plek voor hem in de basis. Hato is wat mij betreft onbetwiste LCV.

11-10-2023 12:55

BlueDuke +4496

Hij begint bij jong hoop ik, na zo een lange blessure

11-10-2023 13:01

HertogH +15939

Steijn kennende zal hij de volgende wedstrijd basis staan..

11-10-2023 12:52

Kryptonite +77100

En dan zet je hem er nu in en blijkt ook hij er he-le-maal niets van te bakken. Maar dat zal vast aan hem liggen, of de taal, of dat ie nog niet zo lang bij het team zit, of omdat hij instructies niet opvolgt. Er is absoluut geen andere reden te bedenken hoor.

11-10-2023 12:42

Qifesh +24917

Echt zo'n topic waarbij mensen duizenden keren moeten herhalen dat iemand "van glas "is..

11-10-2023 12:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.