Hlynsson hoopt op huurtransfer; Düsseldorf en twee Eredivisieclubs hebben interesse

door Bart Veenstra 252

Bron Ajax Showtime

Hlynsson hoopt op huurtransfer; Düsseldorf en twee Eredivisieclubs hebben interesse

door Bart Veenstra 252

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Kristian Hlynsson vertrekt deze winterse transferperiode mogelijk op huurbasis bij Ajax. De middenvelder uit IJsland komt tot op heden amper in actie voor het eerste elftal van de club en zodoende zou het voor hem wellicht beter zijn om elders meer te spelen.

De IJslandse journalist Orri Rafn Sigurdarson laat tegenover Ajax Showtime weten dat Ajax op dit moment werkt aan een mogelijke verhuur of mogelijke verkoop van Hlynsson, die donderdag zijn 21ste verjaardag viert. Een van de clubs met interesse in de IJslander is Fortuna Düsseldorf. De Duitse club heeft zich onlangs versterkt met een andere speler, maar nog altijd staat Hlynsson op de lijst van de club uit de 2. Bundesliga.

Naast Fortuna Düsseldorf zou er nog een team uit de 2. Bundesliga interesse hebben, terwijl er ook twee clubs uit de Eredivisie Hlynsson graag zien komen op huurbasis. Hlynssn komt bij Ajax amper aan spelen toe en om die reden wil hij in de komende maanden graag elders spelritme opdoen.

Op dit moment lijkt een verhuur realistisch, al moet Ajax er nog wel uitkomen met een van de geïnteresseerde clubs. Voor nu focust Hlynsson zich nog op Ajax en bereidt hij zich voor op het uitduel van de Amsterdamse club met Rigas FS in de Europa League. De IJslander is opgenomen in de 23-koppige selectie voor deze belangrijke wedstrijd.

Tekst gaat verder onder de foto.

Hlynsson hoopt op huurtransfer; Düsseldorf en twee Eredivisieclubs hebben interesse
Hlynsson was tijdens het verloren bekerduel met AZ nog invaller.

Hlynsson bij Ajax

Hlynsson kwam dit seizoen - mede vanwege een enkelblessure - pas in negen duels van Ajax in actie. In die negen optredens kwam hij bovendien tot slechts 311 minuten. In de Eredivisie kwam hij bijvoorbeeld maar in vier duels in actie. Voor Ajax 1 scoorde hij dit seizoen eenmaal. Dat was in het thuisduel met sc Heerenveen, dat dankzij de goal van Hlynsson met 1-0 werd gewonnen. Hlynsson kwam dit seizoen ook zes keer uit voor Jong Ajax.

Onder voormalig Ajax-trainer Erik ten Hag maakte Hlynsson in december 2021 zijn officiële debuut in Ajax 1 tijdens het bekerduel met BVV Barendrecht. Vorig seizoen maakte Hlynsson zijn debuut in de Eredivisie voor het eerste elftal van Ajax. Dat deed hij onder toenmalig Ajax-trainer Maurice Steijn tijdens het uitduel met Excelsior (2-2) in augustus 2023. In totaal kwam Hlynsson in het vorige seizoen tot 34 optredens in Ajax 1. Destijds kwam hij tot liefst 2442 minuten voor het eerste elftal. Daarin was hij zeven keer trefzeker en leverde hij drie keer een assist.

Bart Veenstra (Twitter: @Bart_Veenstra | e-mail: b.veenstra@ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

gerdehaas2207 +77

We leiden weer op voor andere clubs. Goed bezig jongens. Johan draait zich om. Ronald de Boer was de laatste waarbij dit resultaat opleverde en dat is meer dan 30 jaar geleden.

23-01-2025 17:33

Babangida83 +24004

Zou voor Twente een mooie vervanger van Regeer zijn.

22-01-2025 21:43

Francesco +6022

Niet Ajax 1 basis niveau wat je wil zien. Een jaar bij Heerenveen ofzo zou hem goed doen. Moet nog een man worden. Baard ;) alles.

22-01-2025 19:45

Spelverdeler +4664

Ik zou hem graag verhuurd zien worden aan een Heerenveen.

22-01-2025 19:18

Roy Derksen +1087

Verhuren is prima, sympathieke guy, maar geen Ajax 1 speler.

22-01-2025 18:56

WeirdAJAX +12565

Tja, Hlynsson. Kan 'm nog steeds niet goed plaatsen. Is geen buitenspeler want mist een actie. Is het een diepgaande middenvelder met scorend vermogen zoals Klaassen? Geen 10 denk ik.
Verhuur lijkt me de beste optie, mits een duidelijke plek waar wij graag willen dat hij zich ontwikkelt.

22-01-2025 18:53

BlueDuke +4496

Denk dat verhuur echt verstandig is.

22-01-2025 18:52

Harrier Du Bois +39200

Hlynsson verhuren is een goede zet, hij heeft potentie mede dankzij zijn goede basistechniek. Het is hopen voor ons en voor hem dat zo'n verhuurperiode goed uitpakt.

22-01-2025 18:38

Schippersson +2479

Ik zou naar Heerenveen gaan. Spelen niet meer tegen Ajax deze seizoenshelft.

22-01-2025 18:34

PH2BOT +40642

Hlynsson in een package-deal samen met Rasmussen verhuren is een nog veel beter idee..raken ze tegelijk nog beter op elkaar ingespeeld ook.

22-01-2025 18:47

Spelverdeler +4664

En Tahirovic er nog bij in die deal.

22-01-2025 19:19

Artemio +32472

Hommeles in Rotterdam.

22-01-2025 18:29

FrancescosRavioli +15466

What happened?

22-01-2025 19:12

Artemio +32472

Nieuw trainertje op komst daar.

22-01-2025 19:17

Jeffrey.W72 +462

Verhuren aan almere city ofzo. Altijd een basisplaats en dus veel vlieguren kunnen maken. Als hlynsson wat meer body kweekt en ritme krijgt, is hij veel beter dan berghuis/klaassen

22-01-2025 18:26

debetweter +10153

Helemaal geen gekke optie omdat je in zijn ploeg ook moet verdedigen.

22-01-2025 18:28

Ajaxsupporter02 +14530

Zeker verhuren aan een ED club waar hij waarschijnlijk gaat spelen. Had afgelopen zomer al moeten gebeuren. Je wist al dat hij een kleine rol zou spelen op basis van de voorbereiding.

22-01-2025 18:25

LukaLitmanen +82621

Dynamische Klaassen, niet meer dan dat.

Komt tekort.

Wel lieve jongen overigens

22-01-2025 18:22

MichelBoerebach +29512

Inderdaad. Beiden lieve jongens, maar hebben het niveau niet (meer)

22-01-2025 18:47

ajaxwestland09 +29227

Hehe eindelijk geluid van de journalisten

22-01-2025 18:15

ajaxwestland09 +29227

Haha regeer is een goede middenvelder aldus farioli op de persco

22-01-2025 18:12

Yaeron +6382

Precies. Klinkt inderdaad niet als kandidaat nr 1 voor Farioli.

22-01-2025 18:13

paulis +10342

Zei die dat? 😆 Kroes jaagt hem echt naar de uitgang zo lijkt het..

22-01-2025 18:27

WeirdAJAX +12565

LOL. Effe prikken.

22-01-2025 18:56

VeniVidiVici +119

Wees verstandig in de clubkeuze.

Kies voor een Eredivisieclub net onder de middenmoot. Willem II zou prima zijn.

22-01-2025 18:11

MaxPower +2720

Twente zou een goede optie zijn

22-01-2025 18:09

VeniVidiVici +119

Absoluut niet. Onbegrijpelijke keuze.

Dat is geen garantie voor een basisplaats.

22-01-2025 18:12

MaxPower +2720

Dat klopt maar de Ajax spelers kunnen zich over het algemeen heel goed ontwikkelen bij Twente. En nu Regeer en Eiting weg zijn zitten ze dunner in de middenvelders.

22-01-2025 19:18

FrancescosRavioli +15466

Excelsior tegenwoordig ook. Speelden Ajax voetbal tegen PSV😂

22-01-2025 19:12

ajaxwestland09 +29227

De persco ben benieuwd

22-01-2025 18:01

trodat4030 +97495

Fijn, ze zijn de microfoon voor de journo's vergeten mee te nemen....

22-01-2025 18:10

ajaxwestland09 +29227

Ja heel heel slecht weer

22-01-2025 18:12

ajaxwestland09 +29227

#ajax heeft geld nodig

22-01-2025 17:58

tripleA +3958

Laat me raden, Twente en Heerenveen?

22-01-2025 17:57

ajaxwestland09 +29227

Heerenveen zou een mooie club zijn of FC Groningen

22-01-2025 17:58

DeKenner +9406

Hij is op dit moment te licht voor Ajax, maar heeft zeker nog de potentie om in de toekomst van waarde te zijn. Hij moet vlieguren maken en body kweken. Ik zou hem daarom altijd verhuren (niet verkopen). Mocht hij zich niet goed ontwikkelen dan kun je je in de zomer altijd nog besluiten om hem te verkopen.

22-01-2025 17:57

Keizer +30339

Deze jongen is geen buitenaanvaller maar wordt daar wel steeds neergezet. Rasmussen idem. Beetje krom om ze daarop af te fakkelen. Zeker Hlynsson heeft vorig jaar regelmatig goede wedstrijden gespeeld.

Zou beiden verhuren omdat ze nu geen zicht hebben op een vaste plek.

22-01-2025 17:56

PJS +5005

Verkopen

22-01-2025 17:55

ouweman +5125

Wegwezen met die jongen. Dit gaat hem niet worden, net als een Rasmussen. Te licht, en bedankt.

22-01-2025 17:53

RichardWitschge8 +5253

Nou ik heb hemvoorgaande seizoenen echt wel aardige wedstrijden zien spelen. Dat kan ik van Rasmussen niet zeggen. Verhuur lijkt me een uitstekend idee.

22-01-2025 18:01

ouweman +5125

Hm. Weet het niet, gevalletje net-niet. Denk ik hé. Vanaf de bank thuis.

22-01-2025 18:32

HendrikAjax +16922

Hlynsson kan zeker wel wat worden. Gaat hier alleen te weinig aan spelen toe komen dus hij moet verhuurd worden.

22-01-2025 18:17

Gaza +4434

Wel iets voor Heerenveen.

22-01-2025 17:53

NIO +3143

Kris is een Davy die technisch beter is

22-01-2025 17:53

JohnDylan +23243

Ik zou het mooi vinden als Ajax een samenwerkingsverband aangaat met een Belgische club waar ze structureel dit soort talenten aan verhuren. Dan blijven ze dicht bij huis, spelen ze op een vergelijkbaar (maar iets lager) niveau en hoeft Ajax niet tegen ze te spelen.

22-01-2025 17:52

HendrikAjax +16922

Klinkt als een goed idee. Persoonlijk zou ik ze toch liever in Eredivisie verhuurd zien worden maar dat is puur vanwege de egoïstische reden dat ik ze dan makkelijker kan blijven volgen.

22-01-2025 18:19

iamhisdaddy +260

Ik heb afgelopen maandag Hlynsson op nr 10 zien spelen tegen PSV. Hij maakte geen goede indruk. Ronduit teleurstellend. Dan zie ik liever Mokio, Steur, Bounida, zelfs Chourak. Afhankelijk van de positie natuurlijk. Het was natuurlijk naar 1 wedstrijd maar ...

22-01-2025 17:52

WZAWZDB33 +972

En wat deed hij verkeerd? Ben benieuwd naar je uitleg

22-01-2025 17:57

Ajaxsupporter02 +14530

Hij voegde vooral heel weinig toe. Had wel een prima assist.

22-01-2025 18:18

iamhisdaddy +260

Hij speelde met weinig energie
Positioneel was het niet goed
Hij coachte nauwelijks, mag je eigenlijk wel verwachten van een speler die regelmatig bij Ajax 1 speelt

22-01-2025 18:56

Ajaxsupporter02 +14530

Mokio is geen middenvelder.

22-01-2025 18:17

iamhisdaddy +260

Misschien maar ik heb het toch een paar keer op 6 en 8 gezien

22-01-2025 18:58

Ajaxsupporter02 +14530

Ik ook en daar vond ik hem erg matig. In alles een CV.

22-01-2025 19:49

tijssenajax +14284

Wat vind jij van Hlynsson?

23-01-2025 13:43

Ajaxsupporter02 +14530

Geen slechte speler, maar niet goed genoeg voor Ajax 1 momenteel. Wellicht in potentie nog wel dus ik zou hem verhuren.

23-01-2025 13:46

HendrikAjax +16922

Je zegt het zelf al. 1 wedstrijd

22-01-2025 18:19

komopajax777 +13374

Zeker niet in NL verhuren sinds die goal van de verhuurde Vertonghen die ons het kampioenschap kostte.Hij is talentvol en nog jong.Liever behouden om zo meer opties te hebben.

22-01-2025 17:45

Evil-phantoom +1022

Niet meer verhuren in Nederland liever buitenland.

22-01-2025 17:43

Erik20 +7442

Ik vind hem niet genoeg voor Ajax, maar met zo'n smalle selectie zou ik hem nu niet verhuren. (Tenzij Ajax dus nog wat spelers haalt) Verkopen is een ander verhaal.

22-01-2025 17:42

Adam24 +39442

Ajax heeft, met Regeer erbij, 9 middenvelders. De bezetting op het middenveld is het meest absurde wat ik ooit heb gezien bij Ajax. Helaas is het veelal kwantiteit boven kwaliteit. In ieder geval mogen er wel wat spelers juist weg.

22-01-2025 17:47

HendrikAjax +16922

Er staan minimaal 6 middenvelders voor hem in de pikorde bij Farioli. Je moet hem altijd verhuren.

22-01-2025 18:20

fluwelenlinker +12038

Verhuren voor 1,5 jaar is prima. Verkopen moet je hem niet doen want ik zie nog steeds een toekomst voor hem in Ajax 1. Slimme voetballer die nog veel stappen kan zetten.

22-01-2025 17:42

pafo +1136

Gewoon verhuren aan eredivisie club,
Vlieguren laten maken!

22-01-2025 17:42

rafaelvandekaart +1788

Lekker verkopen joh, 2-3miljoen moet ie wel kunnen opleveren. Z'n contract loopt ook af in 2026 dus weetniet in hoeverre een verhuurconstructie zo handig is.
Doorverkooppercentage bedingen en verder niet al te moeilijk over doen.
Prima speler maar te licht voor ons.

22-01-2025 17:39

Schöne82 +215

Hlynsson is te licht voor Ajax. Snap wat mensen in em zien, maar ontwikkelt zich amper / niet. Heerenveen speler in mijn ogen. Rasmussen heb ik nog nooit iets goed zien doen. Hoe die aan een Ajax shirt komt??

22-01-2025 17:37

A.C.A.B +97

Gekocht in de fanshop

22-01-2025 17:56

HendrikAjax +16922

Ontwikkelde zich vorig jaar juist heel erg goed. Dit jaar krijgt hij geen speeltijd dan kan je je niet ontwikkelen. Juist daarom moet hij verhuurd worden.

22-01-2025 18:22

Myriad +7182

Prima speler, vorig jaar in het diepe gegooid zonder zwemdiploma.

Met wat meer begeleiding bij een andere club rustig brengen is wellicht een goede optie.

22-01-2025 17:35

AjaxNWH90 +1876

Hlynsson, Rasmussen en Banel lekker verhuren. Gewoon doen.

22-01-2025 17:33

Zomer +1877

Hlynsson zou ik nou juist wél verhuren

22-01-2025 17:24

AFCA. +3303

Weet Kroes dat je ook spelers kunt verkopen?

22-01-2025 17:20

OpaHooligan +4321

Te vroeg om over verkopen van Hlynsson te beginnen.

22-01-2025 17:27

Sportvolgert +41167

Dit is nou juiste een goede speler om te verhuren. Jongen moet lekker veel minuten gaan maken op het hoogste niveau.

22-01-2025 17:31

rafaelvandekaart +1788

Oneens, te licht en heeft nog maar 1.5jaar contract wat betekent dat je hem in de zomer moet bijtekenen als je hem nu verhuurd. Ik zou er niet aan beginnen, heb liever een doorverkooppercentage

22-01-2025 17:42

Sportvolgert +41167

Je kan hem natuurlijk ook nu laten bijtekenen..deden ze bij fitz jim ook vorig jaar.

22-01-2025 18:04

HendrikAjax +16922

Nu laten bijtekenen en voor 1,5 jaar verhuren zou de beste optie zijn.

22-01-2025 18:23

Slang3 +46264

Hlynsson was in de jeugd altijd een speler die vooral in grote wedstrijden uitblonk. In zijn debuut seizoen ook belangrijke momenten gehad, 10 goals gemaakt ofzo ook. Totdat de trainer begon te kloten en hem op de flanken zette. 20 jaar, half jaartje verhuren in Nederland is het beste. Mensen die over verkopen spreken snap ik niet echt

22-01-2025 17:15

LukaLitmanen +82621

Lol, is gewoon een dynamische Klaassen.

22-01-2025 18:22

Slang3 +46264

dat is juist het probleem, zo hebben ze hem gemaakt want dat was hij niet

22-01-2025 18:42

DeKes +3223

Is een heel interessante voetballer!
Speelminuten opdoen bij een andere club op huurbasis is de moeite waard! Wordt een zeer goede voetballer!
Kunnen we zeker nog veel plezier mee hebben!

22-01-2025 18:34

nightgoat +31451

Schat van een jongen, dat wel.

22-01-2025 17:10

JohnDylan +23243

De mening van veel mensen over Rasmussen en Hlynsson lijkt voor een groot deel te zijn beinvloed door hun spel in een rol die niet goed bij ze past. Rasmussen speelde in Jong Ajax véél beter als spits (of CAM) dan vanaf rechtsbuiten maar wordt door veel mensen afgeschreven op basis van zijn spel vanaf rechtsbuiten en Hlynsson speelde in Jong Ajax veel beter als verbindingsspeler (onder Dave Vos naast Misehouy) dan hij ooit als loper heeft gedaan maar wordt door veel mensen afgeschreven vanwege zijn spel als loper (en zelfs een type Klaassen genoemd). Dit laat volgens mij zie hoe negatief de rol van trainers op talenten kan zijn. Het is niet hun schuld dat veel trainers ze structureel in rollen gebruiken die niet goed bij hun sterke en (vooral ook) zwakke punten passen.

22-01-2025 17:04

WantAmsterdam +116447

Ik wil hem niet per se type Klaassen noemen maar hij heeft die rol bij Ajax1 wel zeer degelijk ingevuld. Daarom maak ik die vergelijking.
Je hebt gelijk. Intrinsiek is hij een andere speler. Hij werd vooral als loper gebruikt door trainers als Heitinga en later Schip.

22-01-2025 17:07

Mousasi +748

Rasmussen en Hlynsson hebben die goede prestaties ook in Jong goed verborgen weten te houden.

22-01-2025 17:17

JohnDylan +23243

Als spits heeft Rasmussen bij Jong Ajax een hele sterke reeks neer gezet en als verbindingsspeler heeft Hlynsson dat ook gedaan. Alleen werd Hlynsson toen direct daaropvolgend naar het eerste over gezet waar hij weer verkeerd werd gebruikt.

22-01-2025 17:18

Mousasi +748

Dat was echt iets van 5 potjes en ondertussen alweer 2 seizoenen geleden. Ik kan oprecht de kwaliteiten van Rasmussen wel zien maar ondanks dat hij goed kan voetballen heeft hij naar mijn mening geen kwaliteiten die hem geschikt maken voor voetbal op een hoog niveau of zelfs een specifieke rol/positie op het veld. Hlynsson kan heel veel dingen best aardig maar niks is op een hoog genoeg niveau om iets toe te voegen. Denk dat wanneer hij een super fysiek had, hij goed op een hoger niveau mee kan. Nu kan hij best zich nog ontwikkelen maar nu voor Ajax komt hij tekort in het totaal plaatje.

22-01-2025 18:08

trodat4030 +97495

Ze kunnen zo'n rol ook gewoon weigeren John. Zo wilde Gino Dekker zich niet laten omscholen tot linksback en wilde Lartey in Jong per se als CV spelen ipv rechtsback, om maar wat voorbeelden te geven. Zo houd je als speler toch de controle over je eigen carriere. Je moet ook plezier hebben in het werk dat je doet. Niet alles is zomaar de schuld van een trainer, het ligt ook deels bij de speler zelf. Het is niet zo dat een trainer zegt: ik ga jou omscholen tot ..... en je hebt het maar te pikken, dat is wat te makkelijk.

22-01-2025 17:40

JohnDylan +23243

"Het is niet zo dat een trainer zegt: ik ga jou omscholen tot ..... en je hebt het maar te pikken, dat is wat te makkelijk."

Nee, wat ze doen is die speler in een bepaalde rol gebruiken waardoor de omscholing vanzelf gebeurd. Het is voor een talent moeilijk om een opdracht van een trainer om in een bepaalde rol te spelen te weigeren. Het is ook wel wat anders om als linksbuiten te weigeren om als linksback te spelen dan om als verbindingsspeler te weigeren om je vooral boven de bal te positioneren. Sommige talenten zullen dat vast wel doen maar het gros niet. Net zoals dat Unuvar niet weigerde om vanaf de linkerflank te spelen, zoals Misehouy dat niet weigerde, zoals Speksnijder niet weigert om vanaf de rechterflank te spelen, Hato die niet weigert als back te spelen, Gooijer die niet weigerde als back te spelen, Ugwu die niet weigert als back te spelen, Mokio die niet weigert als middenbelder of back te spelen, etc..

22-01-2025 17:48

trodat4030 +97495

Klopt, maar het is wel hun eigen beslissing, ze zitten er zelf bij en voeren het uit. Je kan het ook níet uitvoeren.... Overigens heeft Misehouy als 1 vd weinige creatieve middenvelders níet veel vanaf de flanken gespeeld, die speelde voornamelijk als 8 of 10, ik heb het nog even gecheckt, van o17 tot o18 (en UEFA o19) alleen als middenvelder, in Jong dan 11 vd 44 potjes op de flank.

22-01-2025 18:01

trodat4030 +97495

Overigens is het ook relatief lastig te achterhalen welke spelers een positieverandering wel weigeren, ik weet het toevallig van Gino (omdat ik hem en zn ouders goed ken) en Terry (die na jaren back opeens CV ging spelen en ik uit eerste hand hoorde dat dat op eigen verzoek was), maar ze zullen vast niet de enigen zijn. Alleen zijn dat nou niet echt dingen die in de media komen, maar een duidelijke positiewijziging is vrij makkelijk te achterhalen.

22-01-2025 18:06

Ans B +20047

Ik vind het verbazingwekkend (en ergerlijk) dat dit zoveel voorkomt.
Het is vaak misbruik maken van spelers die technisch zijn en veel inzicht hebben. Die kunnen in principe overal spelen, maar dat is wat anders dan ze laten spelen vanuit hun kracht.

Heeft vaak ook met het type trainer te maken. De één begint vanuit een manier van spelen, de ander kijkt primair naar z'n materiaal, pikt daar z'n beste spelers uit en laat het elftal zó spelen dat de beste spelers in hun kracht komen.

FJ speelt onder Farioli evenmin vanuit zijn kracht, al zie ik het wel als een positief punt voor zijn ontwikkeling om zo hoog op het veld te spelen. Taylor vind ik ook veel meer een verbindingsspeler dan hoe hij onder Farioli moet spelen: half loper, half creatieveling (wat hij niet is), en soms half verbindingsspeler.

22-01-2025 17:48

Lars.v +3046

Pusic voor Priske in Rotterdam. Gaan ze dan vooruit? 🤯

22-01-2025 17:01

trodat4030 +97495

Heeft als ex-AZer iig een ontzéttende hekel aan Ajax, dus dat zal vást een dikke pre zijn in de ogen van velen. Man, wat was dat een vervelende kerel, als jeugdtrainer al.

22-01-2025 17:43

Patrick78 +53139

Off:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1252321/groot-nieuws-feyenoord-gaat-priske-ontslaan-opvolger-staat-al-klaar.html

Meer dan prima nieuws

Pusic is nog slechter dan Priske

22-01-2025 16:59

P.Russo +6389

Die willen Pusic zodat hij de lijn van Slot door kan trekken. Dat hebben we ook eerder bij Ajax gezien toen Schreuder moest komen na Ten Hag. We weten allemaal hoe dat is verlopen..

22-01-2025 17:02

fluwelenlinker +12038

Zoals ik al een tijd geleden zei: uiteindelijk maakt elke topclub in Nederland die het even uitstekend doet dezelfde fout. Te hoog salarishuis gebaseerd op een CL-begroting, krampachtig vasthouden aan successen van de toptrainer die vertrokken is, teveel aankopen doen met het CL-geld dat ze verblindt, en huppekee... voor je het weet zit je weer aan de grond. Zie Ajax, zie nu stilaan Feyenoord en zie vanaf volgend jaar Psv.
Het lot van de topclubs in Nederland die denken dat ze het Bayern van Nederland kunnen worden. Dat lukt nooit!

22-01-2025 17:50

Tommyshelby +130547

Idd heerlijk nieuws, Feyenoord is weer Feyenoord. Maar wel uitkijken voor een schokeffect in de Klassieker.

22-01-2025 17:02

Hugoboss92 +1991

Pusic is alleen een goede assistent. Geen hoofdtrainer lijkt me

22-01-2025 17:03

Oxxer +165749 moderator

@Patrick78

Wat vind jij van Joseph Capriati, Sam Paganini, Roberto Capuano,,Luigi Madonna en Enrico Sangiuliano?

22-01-2025 17:07

Patrick78 +53139

Ik ken ze niet

Zijn ze muzikale artiesten?

22-01-2025 17:40

Oxxer +165749 moderator

Jawel, horen bij de beste techno DJ’s uit the scene, draaien vaak op Awakenings festival en in de Gashouder.

Over Pusic naar Feyenoord, prachtig, de onrust neemt toe. Waarschijnlijk denkt te Kloese dat Pusic het tactisch brein en leermeester was van Slot. Tactisch brein van de pionnen, Pusic was een opgewonden standje langs de lijn, zat ook een tijd bij FC Twente.

22-01-2025 17:54

Dolblij +45831

Weet niet of Hlynsson tot zijn recht komt in de toch erg fysieke duitse voetbalcompetitie.

22-01-2025 16:58

josajacied +3547

Een Regeer constructie lijkt me goed.

22-01-2025 16:54

Tommyshelby +130547

Misschien kunnen we hem naar de nieuwe club van Priske sturen.

22-01-2025 16:53

MosesD +14730

Gewoon verkopen voor leuk prijsje met dito doorverkoop.

22-01-2025 16:53

profoff +8422

Lijkt eerder 12 dan 21. Beetje body kweken zal hem vast goed doen.

22-01-2025 16:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.