Branie: ‘Sinds Marseille-thuis is Ajax toch echt wel meer Ajax geworden’

door Bart Veenstra 66

Bron Ajax Showtime

Branie: ‘Sinds Marseille-thuis is Ajax toch echt wel meer Ajax geworden’

door Bart Veenstra 66

Bron Ajax Showtime

Vijf Europa Leagueduels leverden Ajax geen enkele overwinning op. Twee puntjes. Uitschakeling. Een vervolg in de Conference League is het hoogst haalbare. Branie praat na over Olympique Marseille-Ajax (4-3), en ziet toch best wat positieve punten.

'Ik hoorde dat Ajax sinds het thuisduel tegen Marseille niks is opgeschoten'. zegt analist Daan Sutorius. “Daar ben ik het niet mee eens. Ajax is echt wel meer Ajax geworden, qua spel. Het klinkt gek, na vier tegengoals, maar Ajax gaf eigenlijk niet zo veel kansen weg'

Presentator Menno Pot, Bart Veenstra (Ajax Showtime) en Sutorius bespreken ook de pijnpunten: de individuele fouten, het zwakke optreden van bijvoorbeeld Anton Gaaei, de domme rode kaart van Steven Berghuis, de rol van scheidsrechter Sozza. 'Er ging veel fout, maar het zat Ajax ook niet erg mee', zegt Veenstra, die zag dat Ajax de wedstrijd ook zomaar had kunnen winnen. 'Zelfs met tien man had Ajax nog een gigantische kans op de 3-4. Helaas ging Ramaj daarna in de fout, waardoor je de wedstrijd alsnog verliest.'

Er wordt ook gesproken over mogelijke deelname aan de Conference League na de winterstop. Sutoriius geeft aan dat Europees voetbal na de winterstop goed zou zijn voor Ajax. 'Daar groei je van als team, het is ook het beste voor de ontwikkeling van de spelers.' Veenstra vult aan: 'De waarde van spelers stijgt ook sneller door goede prestaties in Europa en niet door van de kleintjes te winnen in de Eredivisie. En Ajax zal in de zomer wellicht toch één of twee goede spelers moeten verkopen.'

Algemene Ledenvergadering Ajax en bezoek aan NEC op zondag

Er was deze week ook nog een Algemene Ledenvergadering bij Ajax, waar financieel directeur Susan Lenderink het zwaar te verduren kreeg. Paroolverslaggever Bas Soetenhorst vertelt erover.

Ajax moet zich zondag tegen NEC herpakken. De vraag is vooral: wie gaan er dan spelen? Kiest trainer John van 't Schip dan opnieuw voor Borna Sosa of toch weer Ar'Jany Martha? En wat doet hij met spelers als Gaaei en Benjamin Tahirović, die tegenvielen in Marseille? Over die wedstrijd gaat het maandag, in een nieuwe Branie.

Branie is dit seizoen elke maandagmiddag om 12.00 uur te beluisteren via Spotify, iTunes en onze website. Luister de nieuwe aflevering nu!

Bart Veenstra (X: @Bart_Veenstra | e-mail: b.veenstra@ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

Aurelius1 +19736

PSV en Feyenoord krijgen volgend jaar +70m van de CL bijgeschreven. Ze zitten op ongeveer 100m omzet zonder CL. Ajax zit op 140M zonder CL. Dat betekent dat PSV en Feyenoord voor het eerst qua begroting boven Ajax gaan zitten. Door de gigantische startgelden in de CL kun je een groot gat slaan.

Je moet alle romantiek opzij zetten, je moet vanuit geld, omzet en kwaliteit spelers denken. Rationeel handelen. Geld is de voorwaarde voor succes, een zak met geld scoort doelpunten. Ajax kan dit gat nu alleen overbruggen door een top td aan te trekken, want het gaat puur en alleen om de kwaliteit van spelers. Maar waar is ie? Die moet nu al beginnen.

02-12-2023 11:33

Steffenhagen +38248

Dit dus . Ik mis nog steeds bij Ajax de urgentie . Je concurrenten lopen bij je weg . Dus wat is het plan ?

02-12-2023 11:45

3sterren +20205

Volgens Aurelius1: ”PSV en Ajax krijgen volgend jaar +70m van de CL bijgeschreven.”

Waarom zou Ajax volgend jaar ± 70 krijgen ? ...

02-12-2023 11:48

Aram +18288

Het pad dat Mislintat heeft uitgestippeld is investeren in jonge spelers die meer geld waard worden. Met lagere salarissen vooral. En dan een team bouwen. Hij moest ook wel want de boel stond financieel op klappen.

Of dat slim was en of hij het goed heeft uitgevoerd, daar kun je over twisten. Anderzijds zou ik nu het roer niet omgooien - voor zover dat al zou kunnen.

Overigens ben ik het met je eens, de organisatie staat centraal, en dan vooral een TD.

02-12-2023 11:56

Aurelius1 +19736

Voor 110m met zulke waardeloze spelers komen is echt zwaar ondergepresteerd. PSV en Feyenoord hebben een fractie uitgegeven. Het maakt niet zoveel uit of je jonge of oudere spelers haalt, als ze maar kwaliteit hebben.

02-12-2023 12:25

Aram +18288

Nee hoor. Het gaat om de restwaarde.
Feyenoord en PSV presteren nu leuk, maar gaan financieel imploderen.

02-12-2023 12:59

dp92 +11274

PSV en Feyenoord hadden ook niet zoveel spelers nodig als Ajax.

03-12-2023 08:28

3sterren +20205

Sinds John van ’t Schip thuis is, is Ajax toch echt wel meer Ajax geworden ...

02-12-2023 11:30

Amp +38206

Ze kunnen ook t beestje bij de naam noemen en concreet zeggen dat het vooral vooruit gaat sinds die hagenees is vertrokken

02-12-2023 08:30

Erwin2004 +942

Taylor….. maar verder, ik ben blijer dan enkele maanden geleden. Bedankt Schippie

02-12-2023 07:07

95 +2176

Ik denk dat een grote pot winnen de drempel is waar we nog overheen moeten. AEK zou keuk zijn maar hoop PSV een pak rammel te gaan geven! Dat duurt nog effe..

01-12-2023 20:40

Marloes3011 +348

Dit Ajax was gisteren beter dan eerste wedstrijd tegen Marseille.
Jammer genoeg zijn we genaaid door zo vieze vuile kut Italiaan scheidsrechter.

01-12-2023 19:09

SCHREUDERNOPARTY +2509

Mijn verwachtingen zijn per wedstrijd al wel een stuk bijgesteld, maar ik kan nu gewoon ieder geval weer zin hebben om ajax te gaan kijken of naar het stadion te gaan veel eigen gasten in het team en aanvallend voetbal met een nieuwe rechterflank (back en rechtsbuiten) een goeie 6 erbij kan dit team echt wel stappen gaan maken

01-12-2023 18:40

C14 +22527

Ik zou het seizoen gewoon zo afmaken, gaat de goede kant op qua spel. Alleen de 6 en rechtsback beter invullen, geen Tahirovic, Van den Boomen en geen Gaaei, maar dat is intern op te lossen, met bijvoorbeeld terughalen Fitz-Jim als dat kan, Gooijer erbij, Rensch die eventueel op 6 kan, etc.

01-12-2023 19:49

Berkov81 +1602

Helemaal eens, voetballend zag het soms echt prima uit, en dat is toch waar ik als Ajacied blij van word. Nu nog de punten en dan ben ik helemaal blij

01-12-2023 17:56

AFCAjaxMidNineties +12820

Eerlijk gezegd zie ik de laatste 4 weken amper nog verschil met het Ajax onder ten Hag. Buiten het feit dat je toen wat meer individuele kwaliteit had die wedstrijden kon open breken en beslissen zie ik dezelfde schandalige potjes tegen de Eagles, Cambuurs en Excelsiors van deze wereld!

01-12-2023 17:36

Aurelius1 +19736

Mensen willen zien wat ze willen zien. Onder Ten Hag was Schreuder het brein achter Ten Hag, want dat is wat ze plots in hun hoofd hadden. Heitinga was ineens een verademing ten aanzien van Schreuder na drie potjes tegen laagvliegers. Steijn was deze zomer geweldig, want hij was zo duidelijk en eerlijk. Van 't Schip is nu ineens de ideale trainer die 'dit voor Ajax doet' terwijl ie twee ton per maand verdient voor wat verplichte persconferenties en al eeuwenlang in de schaduw van het voetbal meehobbelt.

4 potjes verloren sinds het ontslag van Ten Hag en 1 keer gelijk. Ajax is opgeklommen naar de 8ste plek, maar dat zou onder Steijn ook zijn gebeurd, dat heet statistisch gezien 'regressie naar het gemiddelde' na ontslag. Daarvoor moet je dan twee ton per mand overmaken + een afloopsom van miljoenen. Waanzin.

01-12-2023 21:04

Yeshyeshyall +11018

Hoi Maurice,
We snappen dat je de trainerswissel niet zo leuk vond maar wij denken allemaal dat Ajax wel beter is gaan spelen zonder jou. Daar zul je mee moeten leren leven..

02-12-2023 09:06

3sterren +20205

”Mensen willen zien wat ze willen zien.”

Ja natuurlijk willen mensen dat.
Het zou namelijk compleet krankzinnig zijn om naar iets te kijken wat je NIET wilt zien.

Eindelijk eens iets van waarheid in de vele onzinnige posts van jouw hand ...

02-12-2023 11:40

Aurelius1 +19736

Jomanda wil ook zien wat ze ziet. Jezus Christus wilde ook zien dat ie van water wijn wilde maken. What's your point?

02-12-2023 12:28

MVG +16480

Ik zag gisteren alweer teksten voorbij komen dat van ‘t Schip moet oprotten en dergelijke.
Snappen die mensen er dan helemaal niks van? Ten eerste is van ‘t Schip maar een interim trainer. Dus dan moet je in plaats van rustig op zoek naar een vervanger ineens weer gehaast op zoek.
Ten tweede is Ajax helemaal niet gebaat bij een nieuwe trainer op dit moment. Dit seizoen kijken wat er te redden valt en werken richting een nieuw team en nieuw seizoen.
Daarvoor is van ‘t Schip nou uitermate geschikt. De rust bewaren, de spelers beschermen en langzaamaan Ajax weer herkenbaar voetbal laten spelen.
Ik hoop ook echt dat er snel een hele goede TD wordt gehaald zodat de ommekeer echt vorm kan gaan krijgen.

01-12-2023 17:28

JanTa +15870

Van 't Schip moet oprotten, dat zijn de trollen de successupporters en de meelopers die je liever kwijt dan rijk bent. Niet serieus te nemen.

01-12-2023 18:40

NipeB +15852

Dat zijn helemaal geen trollen. Schip is een enorm matige trainer. De veldbezetting is geen steek beter dan onder Steijn. Iedereen kan 40 meter ongehinderd doorlopen zoals Marseille in minuut 48. Er is geen middenveld. Er is hier vooral een hele groep enorm snel tevreden. Het veldspel ziet er niet uit. Gisteren 5 goede momenten met 3 goals en op het middenveld en achterin een doorlopende gatenkaas met enorm veel ruimte tussen de linies waardoor ook Almere City net zo goed is als Ajax. Dit team is zo weinig een team en zo onvolwassen en ongedisciplineerd dat Ajax van iedereen kan verliezen. Schip weet dat evenmin te verbeteren. Meer dan plek 8-10 zit er niet in. Waar je maar blij van wordt zou ik zeggen. Ik neem die juichende meute na alweer 4 tegendoelpunten totaal niet serieus. Die kijken de wedstrijd niet kennelijk.

01-12-2023 19:26

JanTa +15870

Tuurlijk jongen hieruit blijkt maar weer, Ajax is niet de juiste club voor jou. Meelopertkes hebben we al genoeg.

01-12-2023 19:31

MVG +16480

Schip kan gewoon geen wonderen verrichten met deze ongebalanceerde selectie. Dat er geen middenveld is ligt niet aan hem maar aan het feit dat Tahirovic er gewoon heel weinig van kan. Taylor alleen kan spelen met een heel sterke 6 achter zich en het feit dat hij ook nog eens Branco en Vos. mist. Dat we 8-10 gaan worden vind ik wel heel pessimistisch. Waarschijnlijker acht ik 4e of 5e.
Daarbij kan je wel gaan lopen schreeuwen wat er allemaal mis is volgens jou, maar wat is dan een realistisch alternatief op dit moment? Je hebt nog geen eens een AD en een TD. Wat denk je dat het gaat helpen om weer een trainer te ontslaan? En wie moet en wil er dan komen nu? En met welk doel? Misschien nog derde worden? Met deze selectie?

01-12-2023 19:38

JanTa +15870

Je mag geen wonderen verwachten met het schroot dat is aan gekocht door Mislintat waarvan het leeuwendeel via de achterdeur weer zullen vertrekken. Hij maakte wel een herkenbaar elftal met grotendeels bestaat met spelers uit eigen gelederen.

01-12-2023 19:41

Heimwee +6776

Wat moet jij een kut leven hebben.

01-12-2023 20:37

JanTa +15870

Dat bepaal jij, je loopt over van zelfoverschatting.

01-12-2023 20:48

Yeshyeshyall +11018

Ik denk inderdaad dat dit (jonge) Ajax met vallen en opstaan zal blijven spelen. Spelers als Taylor, Rensch en Hato, maar ook jonge spelers als Sutalo of Tahirovic kunnen dit Ajax niet dragen. Er zit genoeg potentie in en Schip zet het herkenbaar neer. Denk niet dat hij per se een briljante trainer is maar het lijkt gewoon weer op Ajax, een Ajax met mankementen maar wel Ajax. Ik ben niet zo van de ‘Ajax dna’ roeperij maar het is wel opvallend dat trainers als Steijn, Jol, Schreuder etc moeite hebben om een Ajax neer te zetten dat herkenbaar Ajax voetbal speelt. Misschien overdrijf ik maar zoals iemand anders hierboven al aangaf het is weer leuk om naar Ajax te kijken. Steijn had inmiddels vast ook wat punten gepakt maar ik weet vrij zeker dat hij niet tot een herkenbaar Ajax was gekomen en ja, dat is ook zeker Mislintats schuld. Bestuur en Mislintat hadden een oplossing moeten bedenken om niet pas halverwege de seizoenstart een complete selectie te hebben. Dat is toch ook echt onderdeel vh werk van een TD? Er hadden niet zo extreem veel aankopen moeten komen, en niet allemaal onbewezen jonge spelers die nog nooit op dit niveau hadden gespeeld. Steijn aantrekken was echt een grote grap, en ook daar was Mislintat verantwoordelijk voor, zelfs al was hij het er mogelijk niet mee eens. Denk niet dat alle spelers rommel zijn maar sommigen wel atypische Ajax spelers (Medic, Sosa, Gaaei, Akpom). We moeten het er mee doen. Goed dat er met Godts, Misehouy, Vos, Gooijer, Hato, Martha en Hlynsson veel talent rondloopt. Kaplan kan ook nog wel van waarde blijken

02-12-2023 09:19

JanTa +15870

Wat is in jou ogen een briljante coach en 1 die bij Ajax past en ook beschikbaar is?

02-12-2023 09:23

Steffenhagen +38248

Maar schip kan wel Bergwijn eruit halen als hij opnieuw en opzichtig zijn man laat lopen . Dit gaat dus over gezag

02-12-2023 11:46

MVG +16480

@ Steffen. Het enige dat ik kan bedenken om Bergwijn te laten staan steeds is zijn marktwaarde op peil houden. Daar zou ik het grondig mee oneens zijn, maar het zou niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt bij Ajax.

02-12-2023 11:54

Aram +18288

Ik snap dat je dat zegt maar dat is zeer riskant. Je zet je aanvoerder voor schut tegenover iedereen. Een stevig gesprek na afloop werkt beter.

02-12-2023 12:00

JanTa +15870

ETH, Schreuder, Heitinga, Steijn en nu ook van 't Schip, wat zien zijn wat jullie niet zien?

02-12-2023 12:07

MVG +16480

@Janta ETH heeft nooit met Bergwijn samengewerkt. Schreuder en Steijn zijn sowieso al niet serieus te nemen….
Mijn punt is dat het toch moeilijker is om een aankoop van 34 miljoen te passeren en een jeugdspeler of Forbes de kans te geven.

02-12-2023 12:12

JanTa +15870

Hoeveel systemen zijn er de afgelopen tijd gespeeld, van 't Schip is de 1e die weer teruggaat naar de Ajax DNA en dat zie je terug op het veld. Weer zie ik hier weer lieden die het op een Ajaxspeler gemund hebben, Rensch Taylor Berhuis Brobbey Vos, gingen hem al voor. Dat is geen toeval meer.

02-12-2023 12:21

MVG +16480

@Janta. Dat zal allemaal wel maar ik ben niet zo bezig met wanneer en door wie een speler gehaald is of dat het eigen jeugd is. Ik heb verder geen agenda wanneer ik een speler kritisch benader. Ik vind gewoon dat Bergwijn zwaar onderpresteert. Dat moet je toch met mij eens zijn?

02-12-2023 13:23

JanTa +15870

Ik wel, de jeugdopleidingen zijn levensaderen van Ajax. Mislintad heeft die volledig genegeerd door alleen troep aan te kopen. Heb net Blind zien spelen met Girona die daar als een vorst achterin staat en de lijnen uitzet. Niet 1 foute pass gezien van hem.

02-12-2023 16:09

Eurysaces +29583

Ik genoot ontzettend van de loopacties die er zonder bal gemaakt werden, Marseille was daarin echt kansloos. Als je ziet met wat voor materiaal dat gedaan werd, zie je wel heel duidelijk de hand van de trainer. Ik ben erg tevreden met John, ik hoop alleen dat hij niet steeds terug blijft grijpen op Sosa, daar hebben we volgens mij nog niks mee gewonnen.

01-12-2023 17:24

AjaxBigStars +995

Het lek is boven!

01-12-2023 16:11

Henkjanklaas +20683

Dat het wat beter is dan thuis tegen Marseille tja dat mag wel ook want dat was dramatisch.
Probleem is dat je met deze spelers echt niet veel beter kan dan gisteren en dat bewijst dat we van heel veel spelers af moeten want ze zijn domweg niet goed genoeg. Zelfs als ze nog 10% beter worden is het niveau nog steeds veel te laag. Met gaaei forbs Sosa tahirovic Taylor Bergwijn apkom ga je het gewoon niet redden. Te weinig talent en niet Ajax waardig.

01-12-2023 16:11

Redrum +96369

Er zit absoluut een stijgende lijn in sinds vieze Maurice vertrokken is. Bij vlagen zie ik weer iets wat op voetbal lijkt. Natuurlijk is het nog steeds bij lange na niet het niveau wat we nastreven, maar daarvoor hebben we ook simpelweg te veel prutsers rondlopen. Met een paar gerichte aankopen zie ik echt wel weer een succesvol team ontstaan. Wat mij betreft mag John voorlopig lekker coach blijven ook. Geen wereldtrainer, maar weet wel waar Ajax voor staat en bezit empathie. De ploeg leek gisteren trouwens ook weer iets fitter, zelfs met 10 man gingen ze op het eind nog af en toe in de aanval. Al met al best een positief gevoel over gehouden aan deze wedstrijd, ondanks het feit dat we weer snoeihard genaaid zijn. Met een fatsoenlijke arbitrage had je misschien wel gewonnen gisteravond.

01-12-2023 15:36

Koningtoto +60907

Linksback, rechtsback, goede 6 en creatieve 10. Laten we de rechtsbuiten zitten.

4 spelers kopen die er direct staan, wordt je nog 3e.

01-12-2023 15:30

Bram +2084

Haal greenwood als rechtsbuiten

01-12-2023 16:10

AjaxAdvocaat +12687

Zou Jos B dan misschien wat zijn voor de TD positie?

01-12-2023 16:35

Omar +17193

Quincy P voor linksbuiten

01-12-2023 16:43

Muddy +2444

Een speler als Alavarez die wat gaten dichtloopt achterin zou wel van pas komen. Ik zeg het een beetje gekscherend, ook al ben ik wel fan van hem. Is het symptoombestrijding als je zo'n speler opstelt?

01-12-2023 15:26

Babangida83 +24004

In principe zou je gewoon met een Lasse Schone op die positie kunnen spelen. Italië speelde zelfs met Pirlo op die positie en haalde de EK-finale (2014 mij dunkt) Het gaat erom dat je de rijen gesloten houdt, dus compact staat. Cruijff heeft de EC-1 gewonnen met Pep en Koeman in het centrum van de verdediging. Het gaat erom hoe je het organiseerd. Je hoeft echt geen breker te hebben. Zeker niet als je vooral beter wil voetballen dan de tegenstander. En met Alvarez kon je alleen goed voetballen tegen tegenstanders die geen druk zetten. En steeds meer tegenstanders zetten tegenwoordig druk. Zo ook Marseille gisteren.

01-12-2023 15:37

Muddy +2444

Mooie reactie, klinkt logisch. We missen dan ook vooral een leider in het veld die de lijnen uitzet, of niet?

01-12-2023 15:49

Henkjanklaas +20683

Ja maar we missen nog veel meer ter vervanging van gaaei Sosa tahirovic Taylor Bergwijn en ga zo maar door. Totaal geen Ajax niveau

01-12-2023 16:13

Jariiii +22459

Eens. Je ziet het bij vlagen steeds meer. Een paar aanvallen gisteren, zeker in de eerste helft, waren heel fijn om te zien.

01-12-2023 15:20

Flipper33 +6826

Vind ze ook beter geworden denk met een paar goede aanwinsten dat Ajax weer gewoon domineert de komende jaren

01-12-2023 15:12

JanTa +15870

Langzaam maar zeker krijgt Ajax weer smoel en daar moeten we van 't Schip dankbaar voor zijn die de spelers duidelijkheid gaf over hoe er gespeeld gaat worden. Misschien wat opportunistisch maar wat mij betreft zie ik hem ook het komend seizoen terug.

01-12-2023 13:28

MarkP +21838

Schip doet het zeker goed maar heeft niet de ballen om bepaalde spelers te laten banken.

01-12-2023 14:18

Babangida83 +24004

Zoals wie dan? Want ik ken maar één trainer die zijn spelers na 1 of 3 wedstrijden meteen slachtoffert. Dat is Steijn. Als je succesvol al het zelfvertrouwen uit het team wilt halen, moet je ze vooral snel wisselen.

01-12-2023 15:39

MarkP +21838

Bergwijn die vaak dramatisch speelt maar nooit wordt gewisseld.

01-12-2023 18:00

JanTa +15870

Van 't Schip doet niet mee aan jou opportunisme en dat maakt hem tot een goede coach.

01-12-2023 19:28

thepower1990 +35726

Voetballend is het beter geworden maar laten we ons geen sprookjes wijsmaken. Zoals Ajax ook gisteravond weer met de deur wagenwijd open speelde ga je zelfs in de Conference League als we die al halen geen enkele rol van betekenis spelen. Gaaei is kelderklasse niveau, Sosa doet aan walking football Rensch is Rensch en gaat met open mond toekijken hoe zijn directe tegenstander een omhaal maakt zonder ook maar de intentie om in te grijpen, Ramaj wordt met de wedstrijd onrustiger en Tahirovic heeft een handelingssnelheid waar je zelfs bij een gemiddelde bierteam moet banken. Met deze selectie kan je onmogelijk Europees spelen, 12 tegendoelpunten na 5 wedstrijden op Europa League niveau...

01-12-2023 13:03

MarkP +21838

Forbs heeft friese doorlopers aan.

01-12-2023 14:16

markk +8924

Aanvallend ziet het er bij vlagen best goed uit maar verdedigend... ongelofelijk wat een gepruts. Gaaei laat aanvallend best aardige dingen zien maar verdedigend is hij nog een klasse minder dan onze voormalig publieksfavoriet Magallan. Hij haalde laatst uit naar Schreuder na zijn dramatische wedstrijd tegen Feyenoord maar hij was gisteren niet veel beter en ik denk dat hij ook de hand in eigen boezem moet steken. Ik denk oprecht dat Ajax 1 van de slechtste verdedigingen heeft van de eredivisie en dat dit pijnlijk duidelijk wordt als tegenstanders tegen ons counteren of veel op onze helft spelen.

01-12-2023 12:59

Francisco81 +4346

Voetballend gewoon bij vlagen goed. Zit in ieder geval vooruitgang. Niet wat er gewend zijn, maar dat hoeven we nog lang niet te verwachten helaas. Als je dit dan ziet in vergelijking met onder Steijn dan vraag ik me echt af wat ze toen deden.

01-12-2023 12:59

MarkP +21838

Tis beter dan onder steijn maar nog steeds middelmaat, de selectie is dramatisch met name het middenveld en de verdediging. Welke trainer kan hier wat van brouwen?

01-12-2023 12:54

DatKanNiet +2128

Frank de Boer had er prima resultaat voetbal mee op de mat kunnen leggen in zijn glorietijd. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij dat kunstje nu weer had geflikt, maar de selectie van toen was om te janken als je terugkijkt. Danny hoesen die scoort tegen barça 🤣

01-12-2023 13:10

ck69 +13188

Met name middenveld en verdediging?? In de aanval heb je op links een volgevreten vedette en op rechts iemand die voetbalt alsof ie schaatsen aanheeft.

01-12-2023 13:16

Tadic020 +1923

Balen van die fouten in verdediging + keeper

01-12-2023 12:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.