Bounida schittert opnieuw bij Jong Ajax, dat indruk maakt tegen Excelsior

door Wessel Kroon 78

Bron Ajax Showtime

Bounida schittert opnieuw bij Jong Ajax, dat indruk maakt tegen Excelsior

door Wessel Kroon 78

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Bij Jong Ajax staat de ontwikkeling van de spelers voorop. Daarom probeert Ajax Showtime naast het wedstrijdverslag ook analytischer te kijken naar de wedstrijden van de belofteploeg. Wat viel op? Wie onderscheidden zich? En welke eventuele conclusies kunnen er worden getrokken? Jong Ajax-watcher Wessel Kroon zet de meest opvallende zaken uiteen. Ditmaal na de 3-2 overwinning op Excelsior.

Beste wedstrijd van het seizoen

De prestaties van Jong Ajax zijn zeer wisselvallig, maar de Amsterdammers legden tegen Excelsior misschien wel hun beste wedstrijd van dit seizoen op de mat. Het middenveld was een stuk dynamischer, waardoor de beloften meer opties had en dominanter aan de bal kon zijn. Tegelijkertijd werd Excelsior ook afgetroefd op felheid, want de omschakeling was vaak goed aan de kant van Jong Ajax.

Uiteindelijk resulteerde het overwicht dan ook in een terechte overwinning. Daar mag trainer Frank Peereboom onder anderen Ahmetcan Kaplan en Skye Vink voor bedanken. Kaplan was trefzeker met een fraaie volley, terwijl Vink de eindstand op 3-2 bepaalde door zo'n tien minuten voor tijd zijn eerste doelpunt in het profvoetbal te maken. De aanvaller, die sowieso goed inviel, ging alleen op de doelman van Excelsior af en schoot de bal keurig in de linkerhoek.

Uitblinker Bounida

Ook Rayane Bounida speelde een hoofdrol in het duel met Excelsior. Niet voor het eerst was hij de grote uitblinker aan de kant van Jong Ajax. De jonge Belg kreeg het publiek in de eerste twintig minuten van de wedstrijd al op de banken. Zo schoot hij een vrije trap snoeihard op de lat, leverde hij bijna een fraaie assist en schoof hij de bal vlak langs de verkeerde kant van de paal. Uiteindelijk pikte hij in de tweede helft toch zijn doelpunt mee, en hoe. Bounida schoot de bal met zijn linkerbeen op schitterende wijze in de kruising.

De creatieveling zorgde hoogstpersoonlijk voor de creativiteit aan de kant van Jong Ajax en maakte tegen Excelsior zijn vijfde doelpunt in pas zijn zevende duel in het profvoetbal. Een uitblinkende Bounida is inmiddels dus vrijwel een wekelijks fenomeen. Het zal de fans van Ajax dan ook heugen dat de Belg na de wedstrijd zelf zei dat de gesprekken over een nieuw contract de goede richting in gaan.

Basisdebuut Van de Pavert

Wie in de wedstrijd tegen Excelsior ook gretig oogde, was Ryan van de Pavert. De rechtsback werd recentelijk doorgeschoven vanuit O19 naar de beloften om de verhuurde Gerald Alders te vervangen. Hoewel niet alles goed ging, was de potentie zichtbaar bij Van de Pavert. Hij was in aanvallend opzicht vaak van belang door te overlappen of met de bal naar binnen te snijden, wat voor variatie in het aanvalsspel van de Amsterdammers zorgde. Hoewel hij aan de bal indruk maakte, liet hij bij de 0-1 zien dat hij in verdedigend opzicht nog kwetsbaar is.

Wessel Kroon (X: @Wessel_Kroon | E-mail: w.kroon@ajaxshowtime.com)

Lees meer terugblikken op wedstrijden van Jong Ajax dit seizoen:

#jpsjaj: Faberski maakt indruk in enerverende seizoensouverture Jong Ajax
#jajmvv: Alders zet sterke seizoensstart voort bij Jong Ajax, waar de buitenspelers tegenvallen
#fcejaj: Verdedigers zetten zichzelf op de kaart bij Jong Ajax, waar Rijkhoff zelfvertrouwen kweekt
#jajdbo: Mokio toont aan ook als 'nummer acht' uit de voeten te kunnen bij verliezend Jong Ajax
#camjaj: Verschuren en Janse tonen klasse bij Jong Ajax, waar Van Axel Dongen terugkeert
#jajjaz: Kaplan en Faberski kunnen niet overtuigen op teleurstellende avond voor Jong Ajax
#vitjaj: Hlynsson toont waarde tijdens indrukwekkende Airborne-wedstrijd in Arnhem
#jajdor: 'Ervaren' krachten weten niet te overtuigen bij onnodige nederlaag Jong Ajax
#heljaj: Setford staat op en helpt fors gewijzigd Jong Ajax aan een punt in Helmond
#jajjut: Alders spaarzaam lichtpuntje bij aanvallend machteloos Jong Ajax
#jajado: Aanvallende machteloosheid probleem bij Jong Ajax, dat opnieuw doelpuntloos gelijkspeelt
#jajvvv: Terugkerende problemen bezorgen inspiratieloos Jong Ajax nieuwe nederlaag
#emmjaj: Jong Ajax doet te weinig met ruimtes in rug van Konadu en geeft comfortabele voorsprong weg

#jajtel: Wolff maakt goed gebruik van ruimtes achter spits Konadu, maar mist killerinstinct
#voljaj: Middenveld van Jong Ajax schreeuwt om controleur die opbouw kan bevorderen
#excjaj: Controleurs bevorderen opbouw bij Jong Ajax, dat zichzelf in de problemen blijft brengen
#jajgra: Bounida klopt maar weer eens op directiedeur met debuutgoal bij zege Jong Ajax
#topjaj: Setford pakt hoofdrol met twee gezichten bij nederlaag Jong Ajax
#jajrjc: Reverson pakt zijn kans bij overwinning Jong Ajax op Roda JC
#jazjaj: Jetten maakt indruk bij Jong Ajax, waar Setford in de fout gaat
#jajjps: Rijkhoff de grote man bij Jong Ajax, waar ook Alders zichzelf op de kaart zet
#teljaj: Uitermate slordig Jong Ajax bijt zich stuk op feller Telstar en blijft worstelen in uitduels

Lees meer over:
Plaats reactie

marceldenb +2313

Ik zag wel een leuk kereltje voor de camera van ESPN staan.
Denk dat het toch wel goed gaat komen.
Ik zou voorstellen om meer te gaan verdienen zodra hij minstens 15 wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld. En vanaf volgend jaar selectiespeler van Ajax 1.

12-02-2025 16:38

CDX +3265

Ik blijf erbij. Beter juist nu Bounida een miljoentje extra dan straks gratis de deur uit laten lopen.... en dat je dan voor 3-4 miljoen weer een middelmatige (ongetwijfeld hardwerkende) veteraan binnenhaalt zonder bijzondere restwaarde

12-02-2025 10:17

Juan62 +46824

Dan zeggen de rest van de jeugdspelers ; ik wil ook '' een miljoentje'' erbij
Voor je het weet worden ze beter betaald dan de spelers uit één ;)

12-02-2025 10:31

Fredschuit1 +1542

Positieve ontwikkeling bij Rayane is dat t.o.v. Nouri en Unuvar hij ook een beetje body begint te krijgen. Over het voetballende gedeelte hoefte je geen zorgen te maken maar het huidige voetbal vraagt af en toe meer tenzij je echt buiten categorie bent alla Iniësta , Xavi of Messi.

11-02-2025 20:29

Artemio +32414

Bounida zou heus wel als finisher kunnen worden ingezet worden, maar dat zou getuigen van lef. Aangezien de stand het vaak niet toelaat en Ajax veelal aan het verdedigen is.

Ik snap de afweging wel, maar dit is een jongen die je direct naar 1 moet halen.

11-02-2025 19:48

SchipAhoy7 +1199

Verlenging Bounida moet topprioriteit zijn. Die jongen heeft het gewoon en laat dat al sinds kleins af aan zien. Sluit moeiteloos aan in de KKD en ik denk dat hij dat in de Eredivisie ook kan. Nu al. Geef m maar wat extra euro’s Alex, die komen later dubbel en dwars weer terug.

11-02-2025 19:36

Henk de Vries +11167

Deze jongen zou zsm moeten debuteren in het eerste, bij een ruime voorsprong of zo. Maar ja, dat maken we nooit mee🤣

11-02-2025 19:24

appiehappie +3120

Laat die Bounida eens .minuten maken in Ajax,-1

11-02-2025 18:55

komopajax777 +13362

Zo moeten talenten zich presenteren in Jong.Het talent spat eraf.Bounida laat zien dat hij rijp is voor Ajax 1 over niet al te lange tijd.Zoveel overtuiging.

11-02-2025 18:01

FelixGassenlicht +9025

Vastleggen van Bounida wordt elke week lastiger

11-02-2025 17:43

Kingoffdatoilet +17303

Mooie aanvallen met mooie goals.

11-02-2025 17:23

Masterdamxxx +935

Nu Lucas Jetten nog verlengen

11-02-2025 16:08

Ajaxsupporter02 +14522

Pas als hij 18 is zodat je hem een langdurig contract kan geven. Je kan met 17-jarige spelers maar met 3 jaar verlengen volgens mij.

11-02-2025 16:34

Masterdamxxx +935

Ja in juni kan hij verlengen!!! Dan is hij achttien.

11-02-2025 18:02

Ajaxsupporter02 +14522

Het is toch gewoon zo dat Bounida in één klap 1 van je beste spelers in Ajax 1 is? Gewoon opstellen.

11-02-2025 15:50

KMAR +120

Maar is dat zo? Speelt paar leuke potjes bij Jong. T is nog geen Messi.
Rustig brengen en dan zie je t wel.
Ik ben t eens dat je m zeker is mag laten invallen.

11-02-2025 16:21

Sportvolgert +41109

Dit excelsior is niet slechter dan rkc, Almere en dat soort ploegen. Je zag gisteren we dat hij met een individuele actie en zijn kwaliteiten 3 keer een speler vrij voor de goal zet en zelf geweldig af kan ronden. Dat kan hij dus ook in de eredivisie, met betere spelers om hem heen.

11-02-2025 16:28

Ajaxsupporter02 +14522

Ja, ben ik echt wel van overtuigd. Als het niet zo is dan wil ik mijn ongelijk toegeven.

11-02-2025 16:36

JohnDylan +23225

Wat een absurd positieve beschrijven over de wedstrijd van Vd Pavert die misschien wel de slechtste wedstrijd had van alle spelers die aan beide kanten mee hebben gedaan. Verdedigend was hij een drama een aanvallend voegde hij véél minder toe dan de schrijver van dit stuk wil doen geloven. Heeft Wessel Kroon aandelen in Vd Pavert of zo?

Ik zou hem qua cijfer een 3.5 voor deze wedstrijd geven en dan reken ik in dat cijfer mee dat hij hiervoor nog maar 8 minuten op Eerste Divisie niveau had gespeeld.

11-02-2025 15:21

AINIESTA +45853

Viel wel op met een paar aardige dribbels naar voren.

11-02-2025 15:28

afct +9028

Kom op Rayane teken bij en je hebt een mega korte weg naar zelfs cl voetbal. Kies voor je carrière nog meer geld komt daarna.

11-02-2025 14:13

Sander31 +7956

Het duurt allemaal wel erg lang. Een speler moet graag willen of niet. Het geeft mij geen indruk dat hij graag bij Ajax speelt. Hij verdient al heel erg goed, buitengewoon goed.

11-02-2025 14:10

Tommyshelby +130509

Steur-Verkuijl-Bounida is het leukste middenveld sinds Nouri-Frenkie-van de Beek.

Hopelijk redden ze het allemaal in Ajax 1. Moeten Verkuijl en Bounida wel eerst verlengen.

11-02-2025 14:06

linksbinnen +8270

Yep. Hoop dat dit de (nabije) toekomst is.

11-02-2025 17:21

Jaja323 +364

Understand the trend. We must all admire bounida. How he scores , how he talks , sleeps and etc .

But yesterday Kaplans volley goal from distance was far more better than what scored bounida. As for me it’s more rare when defender scores such a screamer , than attacker scores curling shot.

But , nevermind. Let’s admire bounida now as everybody does in a hope that he will sign new contract… sick of such hypocrisy

11-02-2025 13:57

Geeser +350

I hear not what you say!!

11-02-2025 14:25

Ajaxsupporter02 +14522

If you not clear English speak

11-02-2025 15:12

4Ever14 +6656

"sick of such hypocrisy"

What are you even referring to?
Also a defender scoring a screamer is nice, but a defender's main job is to prevent goals not to score them.
If we're talking about Kaplan in particular, as a defender he hasn't shown any improvement when he got the chance in the first squad, rather he got worse compared to last season.

11-02-2025 15:13

Jaja323 +364

Count bad matches of Sutalo, and bad matches of Kaplan. I can help u . Sutalo got more bad matches in Ajax 1 than Kaplan got total.
So easy to write off Kaplan right ?

But who cares right ? We just rented our best scoring striker and keep the guy who whole match sticks his 5spot to defenders , and falls .

Btw , if current policy is about defender is judged by preventing goals and striker is judged by scoring. - explain me Brobbey phenomenon.

Sometimes consistency in playing time , and trust makes difference . It’s not the case with Kaplan . I would agree with u that we should write off Kaplan and say that he is lesser than Youri or Sutalo, if he(Kaplan) gets half of half of credit which those two have .

Also want to remind u , that last season when Sutalo was making mistake after mistake, Kaplan came in and made defense look better . So better , that everybody here were upset and annoyed when he got injured .

Agree with u about main job of a defender . Preventing goals . And what I was trying to say , is not that Kaplan is better goalscorer than bounida . Or any other other striker or midfielder who are educated for scoring goals mainly.
My point was , that everybody now “jerks” on bounida in absurd manner . Yesterday Kaplan goal was far more difficult to score .and for my taste was better than what scored bounida . Timing, shooting distance, technique .…. But everybody talk about bounida scored. I find it laughable .

Maybe I’m bit tired of bounida this and bounida that narrative here . Two month we are waiting this prima to sign a new contract.
No player is biggger than my club . Not even that overtalanted snot nose Belgian .
If he wants to wear this beautiful shirt - he is more than welcome . In other case those articles which are mostly about how rare diamond he is , just to form aura where we are so much greatfull to him that he is still here - are nonsense

11-02-2025 15:38

4Ever14 +6656

"Count bad matches of Sutalo, and bad matches of Kaplan. I can help u . Sutalo got more bad matches in Ajax 1 than Kaplan got total."

While this might be true, Sutalo is a better defender imo. And i don't think last season is a good reference point when it comes to judging players.

"We just rented our best scoring striker and keep the guy who whole match sticks his 5spot to defenders , and falls ."

I mean this is up to Alex Kroes and co, it's not like we as supporters have a say in this.

"explain me Brobbey phenomenon."

There is not much to explain, he sucks as a striker currently, but he improves the buildup play significantly because we lack creative players (types like Tadic, Ziyech, Antony).

I'm now starting to understand what you meant with "sick of such hypocrisy". To give you an answer, it's simply because Bounida is a creative player that can provide assists or even score goals himself with his dribbles.
Basically it's the type of player that supporters go to the stadium for, to see him play. Currently we don't have any player in the 1st squad which meet these requirements. Hence people are more excited about Bounida's progress rather than Kaplan's progress.

11-02-2025 20:30

willieovertoom +596

Wat lul jij allemaal joh.

11-02-2025 16:10

Kingoffdatoilet +17303

Kaplan scored a banger

11-02-2025 17:24

Magic1963 +491

I'm with you. You have a clear view on the game.....

11-02-2025 21:39

hartvoorajax1 +1952

Redactie: heugen is zich herinneren. Ik weet niet of dit mij wel zo lang zal heugen. Ik kan me er wel over verheugen, als hij inderdaad bijtekent.

11-02-2025 13:26

Ewald +6778

Zorgen dat je gewoon weer alles in orde krijgt in de jeugd. Dan hou je dit soort spelers sneller en zullen ze sneller voor Ajax kiezen

11-02-2025 13:23

JohnDylan +23225

Wat is er momenteel niet in de orde in de jeugd?

11-02-2025 14:51

ProfessortjeHlynsson +4744

Ik blijf behoorlijk twijfelen aan de kans dat hij gaat bijtekenen; het proces verloopt gewoon te traag. Er verschijnen natuurlijk steeds meer geïnteresseerde partijen die ook inzien dat Bounida een uitzonderlijk talent is.

Ik heb ook zijn interview gekeken, want zo’n interview kan toch net even anders overkomen dan als je het in een artikel leest. Tijdens het interview kwam hij voor mij niet heel overtuigend over dat hij van plan is om bij te tekenen. De tekst op AS schetst een rooskleuriger beeld dan de werkelijkheid.

Maar goed, het zou echt een geweldige zet zijn als Beuker ervoor kan zorgen dat dit toptalent bij ons blijft

11-02-2025 13:22

Ajax34 +4129

Bounida maakte weer een mooie goal, maar de goal van Kaplan en Vink waren toch ook mooie goals.

11-02-2025 12:37

Laudrup10 +17211

Klopt maar dit is al de zoveelste prachtige goal van bounida en hij speelde daarnaast ook fantastisch. Logisch dat daar veel aandacht voor is.

11-02-2025 15:22

Dirk +7070

Was goede wedstrijd , vond wel dat we vaak fysiek over klast werden, mooie goals, zeker die van Buonida..
Ook de invallers deden het prima ...
Dat er mindere punten waren , dat heb je vaak, maar laat ons het positieve onthouden, daar werk je op verder

11-02-2025 10:35

Ajax1812 +9189

Vind je dat heel gek? Volwassen mannen tegen jongens van 17/18/19

11-02-2025 13:36

Juan62 +46824

Zijn we niet op het punt aangekomen dat het eerst bijtekenenen en dan pas spelen is ?

11-02-2025 10:08

AINIESTA +45853

Denk je dat dat gaat helpen.

11-02-2025 10:28

Juan62 +46824

Mocht hij niet bijtekenen wat eh niet uitgesloten kan worden, heb je in ieder geval niet je tijd verspilt die je anders in een ander talent had kunnen steken, die wel graag bij ons wil spelen.

11-02-2025 11:07

AINIESTA +45853

Dat is een ander verhaal. Als hij niet bijtekent mag ie de ballen oppompen.

11-02-2025 11:21

Grub +1372

"Niet bijtekenen is niet spelen" is voor mij niet de meest intelligente uitspraak aller tijden...dan mag de betreffende speler lekker op de tribune zijn salaris opstrijken? Los van de sportieve bijdrage die hij nog kan leveren? Als er een speler is met een doorlopend contract èn meer talent dan zal die toch sowieso wel spelen?

11-02-2025 13:21

Robertini +40055

In de jeugd maakt de sportieve bijdrage niet uit, dat is investeren. Ik zou hem tot eind feb de kans geven, en daarna gewoon doorschakelen naar het volgende talent

11-02-2025 13:36

Grub +1372

Alleen speelt hij niet meer in d'r jeugd maar in Jong Ajax met uitzicht op 1.

11-02-2025 15:13

leeke +10412

Natuurlijk niet,die gast laten spelen,en het liefst nog laten invallen bij 1. Door dit te doen ziet hij waarschijnlijk in dat hij wel degelijk een grote kans maakt bij ajax om in 1 te komen volgend seizoen. Niet spelen betekent dat hij zoiezo niet tekent

11-02-2025 13:23

Bergkam +4706

Mag toch wel een deadline zijn, hoop ik. Iedereen 'aan het lijntje' houden op deze manier vind ik ook stuitend.

11-02-2025 13:48

leeke +10412

Ach,doen voetbalclubs toch ook,als het hun goed uitkomt

11-02-2025 16:51

401Middenweg401 +6083

Heeft Wessel Kroon wel gekeken? De goal van Kaplan was in de tweede helft, niet de eerste. En de vrije trap was mooi, maar snoeihard is toch wat anders. Vd Pavert speelde gewoon echt niet goed.

11-02-2025 08:58

Juichtoon +32954

Is er nog lang niet en dat getreuzel bevalt me niks.

11-02-2025 08:55

twynestar +28777

maar welke partij treuzelt

11-02-2025 09:44

Laudrup10 +17211

Als je dergelijke spelers kan behouden ziet de toekomst van Ajax er rooskleurig uit. Dergelijke spelers zijn voor Ajax onhaalbaar omdat we nu in een andere vijver vissen (edvardsen, Weghorst). Enige manier om echt kwaliteit op het veld te krijgen is met jongens als Bounida, Steur en Mokio. Deze jongens mag je best hoge salarissen geven, ben je alsnog goedkoper uit dan weer middelmatige spelers te halen. Bovendien leveren die je uiteindelijk veel meer geld op.

11-02-2025 08:52

komopajax777 +13362

Op basis waarvan zet je Edvardsen zo min neer Pipo ?Het is een hele talentvolle aanvaller die met zijn directe spel heel veel toevoegt aan Ajax.Ook Weghorst verdient alle eer.Niet elke speler is goud waard als breekijzer.Dankzij hem hebben we 12 bonuspunten gepakt!

11-02-2025 14:49

Laudrup10 +17211

Talentvol? Is al 25 jaar pipo, dan ben je geen talent meer. Ik laat me graag verassen maar verwacht absoluut geen wonderen. Het is geen Neres of Antony , eerder een rommendahl of sikora. We willen toch weer terug naar een team dat Borussia dortmund oprolt over twee wedstrijden en alle wedstrijden in de cl wint? Dat kan op termijn met jongens als Bounida, Steur en Mokio en niet met jongens als Edvardsen en Weghorst

11-02-2025 15:14

4Ever14 +6656

"Het is een hele talentvolle aanvaller die met zijn directe spel heel veel toevoegt aan Ajax."

Want is zijn talent dan? Overigens moet het nog maar blijken wat hij kan toevoegen aan Ajax. Ik vond zijn invalbeurt in ieder geval niet hoopgevend, maar goed het was pas zijn 1ste wedstrijd dus wacht ik het wel af.

"Ook Weghorst verdient alle eer.Niet elke speler is goud waard als breekijzer."

Dan ligt de lat wel erg laag, als hij goud waard is voor jou als breekijzer. Ik vind het een matige spits die niet beter is dan Akpom. Daarnaast rendeert hij alleen enigszins met fatsoenlijke aanvoer, iets wat we nauwelijks hebben in dit Ajax.

11-02-2025 15:26

1Zlatan +5261

Als deze jongen bij Barcelona zou spelen en je zou hem voor 3m kunnen overnemen zou je dit direct doen. Dit is gewoon echt een toptalent.

11-02-2025 08:51

Laudrup10 +17211

Precies en als hij dan 1,5 miljoen zou verdienen zou je het ook direct doen. Voor aankopen gelden andere standaarden dan voor jeugdspelers.

11-02-2025 08:53

AINIESTA +45853

Heel apart idd.

11-02-2025 10:28

Sander31 +7956

Ja dat riepen we ook over Uniuvar, was ook uitzonderlijk. Als ze hem ziveel geld hadden gegeven zouden een pasr jaar later iedereen er over vallen waarom hij toch zoveel verdient

11-02-2025 14:11

1Zlatan +5261

Tbh ik (en ik weet wel een paar anderen hier ook) waren wel sceptisch tov Unuvar, vooral zijn fysiek.

tav Bounida, ik vind wel dat hij tot nu toe te veel heeft verdiend. Maar als je ziet waar hij nu zit (echt continu uitblinker in Jong en toch wel heel veel signalen dat hij in 1 ook mee kan) dan mag er wmb prima wat bij. Forbs verdiend 1.5m en kochten we voor 14-19m!!!!!!!

We moeten gewoon meer geld overhouden voor jeugdspelers op het moment dat ze doorbreken en zodanig dat we ze daarna nog een keer goed kunnen verlengen. Zodat spelers als Hato een jaartje extra blijven.

11-02-2025 14:39

1Zlatan +5261

jeugd, probeer salarissen laag te houden, hou/haal ze binnen obv plan.
toptalenten jong, betaal genereus, wetende dat sommigen het alsnog niet zullen halen
doorbraak = 1 serieuze contract
basisspeler = grote en zo lang mogelijke verlenging

11-02-2025 14:41

komopajax777 +13362

Bounida is een veel groter talent dan Unuvar.

11-02-2025 14:50

Altijdindestraat +40429

Traoré <
Bounida >

11-02-2025 08:28

Flaco +19597

Bounida is een rasvoetballer die we lang niet hebben gezien bij Ajax. Als hij aan de bal is gebeurt er altijd wel iets. Hij weer wanneer en waar hij zijn acties moet maken en wanneer hij op balbezit moet spelen. Hij speelt heel erg volwassen, creëert kansen, heeft scorend vermogen en een fantastische traptechniek. Ik hoop dat we nog lang van deze nieuwe tovenaar mogen genieten.

11-02-2025 08:26

Sterretje73 +5294

Jammer dat dit soort spelertjes vanaf dag 1 het hoofd gek gemaakt wordt van alle kanten zodat we ze amper te zien krijgen. Ook dit wordt weer een verhaal van 2 seizoenen max en weg...

11-02-2025 08:49

Sunny +9589

Bounida is nou zo'n parel waarvoor je best ver mag gaan.
Zekerheid heb je nooit maar als het talent er werkelijk van alle kanten af druipt mag je best je nek uitsteken.
Met een Bounida ga je in voetballend-, creatief- en scorend vermogen als team van 30 naar 80 %.
Schitterende vrije trap met rechts op de lat en schitterende goal met links. Pffff klasbak.
Kroes moet dit fixen mar hoe langer je wacht hoe meer grotere clubs zich zullen willen mengen want die slapen ook niet.

11-02-2025 08:19

023Haarlem +3384

Top wedstrijd gespeeld.
Hier gaan mensen voor naar het stadion.

Volgend seizoen mo Ihattaren erbij halen.
Dan hebben we genoeg creativiteit

11-02-2025 07:36

Belnaarhuis +5127

Die man heeft bewezen niet van opaan te kunnen (en nooit langer dan 3 maanden ajax-wedstrijdfit), begrijp het werkelijkwaar niet dat mensen om hem roepen

11-02-2025 07:55

Laudrup10 +17211

Omdat hij fit veruit de beste van de eredivisie is. Laat nu al hele mooie dingen zien bij RKC. Hij is nu nog goedkoop. Gaat hij straks naar Twente, az of utrecht en hij is onhaalbaar.

11-02-2025 08:14

Belnaarhuis +5127

Hij gaat dat helemaal niet kunnen belopen, hij mag nu op 1 plek blijven staan de hele wedstrijd als een soort van Messi. Ik heb er geen vertrouwen in dat hij een stap omhoog kan bijbenen als niet het hele elftal op hem afgestemd wordt. Gaat niet gebeuren bij ons.

We zullen het zien.

11-02-2025 08:23

Aram +18288

Die jongen is tegen veel muren aangelopen. Dat kan ook zorgen voor een sterke motivatie als je daar doorheen komt. Ik zou het proberen.

11-02-2025 08:35

023Haarlem +3384

AZ zit officieel achter Mo Ihattaren aan. Ik zou toch echt een poging wagen

11-02-2025 08:49

Okocha078 +14265

Ik ben ook voor. Als Farioli blijft lijkt hij me juist een trainer die Ihattaren zou kunnen raken en topfit kan krijgen. Dan neemt Mo ook team Ihattaren maar mee naar Amsterdam😂 zie Ihattaren liever hangend op rechts dan Traore persoonlijk.

11-02-2025 08:59

twynestar +28777

nee. geen delinquenten meer aub.

11-02-2025 09:45

Amsterdamnoord +6208

Ik vrees juist dat we met Farioli een trainer hebben die mentaliteit tot heilige graal heeft verheven. Op basis daarvan denk ik dat het nooit zal gebeuren dat Ajax voor Ihattaren gaat.
Hoe jammer dat ook is.

11-02-2025 23:25

Hansvz +801

Gisteravond de wedstrijd gezien, en wat een voetballer is die Bounida zeg! Ik zeg: leg hem een beter contract voor. Hier gaan we veel plezier aan beleven. Echter weten we ook, dat het toch vaak niet lukt.

11-02-2025 07:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.