Blessure Bergwijn niet ernstig: 'Hopen dat hij kan aansluiten en een rol kan spelen tegen PSV'

door Bart Veenstra 114

Bron De Telegraaf

Blessure Bergwijn niet ernstig: 'Hopen dat hij kan aansluiten en een rol kan spelen tegen PSV'

door Bart Veenstra 114

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

John van 't Schip hoopt dat Steven Bergwijn tegen PSV weer van de partij is. De aanvoerder ontbrak vanwege een lichte spierblessure tijdens het uitduel met Heracles Almelo. In dat duel werd zijn plek ingenomen door Carlos Forbs, die op dit moment niet mag vertrekken bij Ajax.

Na afloop van de wedstrijd gaf Van 't Schip aan hoe het ervoor staat met Bergwijn. 'Op de donderdagtraining kreeg hij last van een spier. Er zijn foto's genomen, waarop niets was te zien dat een langdurige blessure inhoudt. Dus we hopen dat hij deze week weer kan aansluiten en een rol kan spelen tegen PSV', wordt Van 't Schip geciteerd door De Telegraaf.

Doet Henderson mee tegen PSV?

Naast Bergwijn hoopt Ajax tegen PSV te kunnen beschikken over Jordan Henderson. De Engelsman debuteerde nog niet tegen Heracles, al was hij er wel bij (op de tribune) in Almelo. 'Het was niet verplicht om te komen, maar dat wilde hij zelf. Hij was heel stellig, waardoor we hebben besloten dat te faciliteren. Het geeft wel aan hoe graag hij wil.'

Van 't Schip gaf aan dat Henderson zaterdag ook niet had meegespeeld als het duel met Heracles op natuurgras zou zijn gespeeld. 'Hij is er gewoon te lang uit geweest. In zijn hart had hij wel willen spelen, maar hij zei zichzelf ook nog niet helemaal zo fit te voelen als hij wil zijn. Hij moet zo goed mogelijk beginnen en we hopen nu dat we hem in de wedstrijd tegen PSV kunnen presenteren.'

Het duel tussen Ajax en PSV wordt aankomende zaterdagavond gespeeld. De wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA begint om 20.00 uur. Ajax is de laatste elf duels in de Eredivisie ongeslagen. De laatste keer dat de Amsterdamse club verloor in de Eredivisie was op 29 oktober, uitgerekend op bezoek bij PSV (5-2).

Lees meer over:
Plaats reactie

Widjai.G +173

Hopen dat Henderson het niet te apathisch laat doen en dat alle linies bij ajax de juiste keuzes moeten maken als ze in de aanval zijn tegen psv en dat je je restverdediging op orde moet hebben want anders ben je zoekgespeeld.

03-02-2024 00:23

PH2BOT +39902

32M..en dan maar ' hopen dat hij een rol van betekenis zal kunnen spelen'. Jaja..

30-01-2024 09:30

PH2BOT +39902

Ben benieuwd of Vertessen voet bij stuk zal weten te houden daar in Berlijn ....is voor Martha veel te snel en dus niet te houden.

30-01-2024 09:25

AlexLitmanen10 +14359

Vertessen de reserve rechtsbuiten van psv.

En Martha de reserve linksback van jong Ajax?

30-01-2024 14:03

PH2BOT +39902

Hopelijk haalt hij Volendam uit dan nog. Die gast van 32M lijkt inmiddels voor èlke wedstrijd een 'twijfelgeval'. En maar cashen ondertussen.

30-01-2024 09:22

Ajacied1989 +350

Bergwijn is individueel beter dan Forbs op dit moment, maar voor het spel van het team heeft Forbs de voorkeur. Bergwijn loopt alles dicht in het centrum en vertraagt het spel enorm met het constante naar binnen trekken op slakkentempo.

29-01-2024 22:41

-Wes- +2816

Bergwijn presteert natuurlijk ver onder het niveau van wat we van hem (mogen) verwachten, maar dat neemt niet weg dat hij een belangrijke rol speelt in het aanvallende spel, met goals en (voor)assists.

29-01-2024 20:58

WillyBrokamp +11117

Welke rol gaat Bergwijn spelen Schip? Jan Klaassen? Swiebertje? Het tenenkrommende taalgebruik...

29-01-2024 18:52

3sterren +20205

Ik heb Bergwijn zelden of nooit echt gezien in een hoofdrol.
Wel vond ik hem te vaak een flapdrol …

29-01-2024 17:59

RobertoD +87

Liever niet! Je zal tegen psv een eindje worden terug gedrongen en dan kan je de snelheid van Forbs goed gebruiken. Met bergwijn en verhuis heb je weinig omschakel snelheid dit kan je met forbs goed gebruiken.

29-01-2024 17:36

wijzijndebeste123 +162976

T lijkt me ook belangrijk dat Sutalo meedoet. Rensch en Hato tegen Luuk de Jong lijkt me n ramp. Utrecht maakte De Jong onschadelijk mede dankzij de fysieke en kopsterke Vd Hoorn. Dan Taylor nog tegen de lopende middenvelders van PSV ipv Tahirovic en je kan de pot beter schriftelijk afdoen.

T zal niet gebeuren maar ik zie t zondag graag zo:
Ramaj
Rensch Sutalo Kaplan Hato
Henderson Tahirovic
Hlynsson
Berghuis Brobbey Bergwijn

29-01-2024 17:17

Nr.10 +110893

Ook als Bergwijn kan aansluiten is het nog hopen dat hij een rol kan spelen.

29-01-2024 17:09

Ajaxlee +5558

Ik hoop vooral dat ze hebben gekeken naar Utrecht en Feyenoord en hoe zij tegen Psv hebben gespeeld. Wij zouden zaterdag echt wel van Psv kunnen winnen met een goed plan! Sterker nog: wij moeten winnen. 1 om de aansluiting te houden voor de 3de plek. 2 omdat psv blessures heeft en ook niet meer fantastisch speelt. 3 omdat wij de eerste zijn waarbij psv met 0 punten naar huis gaat. 4 omdat ik dan een mooi dagje heb, de kop eraf kan zuipen en mijn keel schor kan schreeuwen in de Arena. Ben alleen bang dat onze technische staf daarvoor te zwak is. Maar ik probeer positief te blijven! Is het lek boven? Is dit dan de ommekeer?! Laten we het hopen.

29-01-2024 15:38

Nr.10 +110893

Veerman is erg belangrijk voor PSV, die misten ze afgelopen wedstrijden. Doet hij mee tegen Ajax?

29-01-2024 17:09

Ajaxlee +5558

Dat is nog een twijfelgeval. Ik denk het niet

29-01-2024 19:18

MarcHogervorst +35302

En PSV gaat Noa Lang missen lijkt het.

29-01-2024 14:54

BokkieBokstra +11290

Belangrijk dat hij er weer bij is, goede voetballer met afgelopen weken een paar goede assists en een goede combinatie met brobbey

29-01-2024 13:52

ProfessorX +19827

2e helft misschien voor nu Forbs iemand die wel mee verdedigd , maar schip zal weer met en Bergwijn en Taylor spelen angst angst angst

29-01-2024 13:16

leonajax1992 +68

Had ajax voor de linksback positie niet gewoon beter wijndal kunnen houden? Heeft het helaas niet laten zien vorig seizoen maar altijd nog beter dan martha, Sarah edine, avilla en sosa. En bij az vond in het wel een heel groot talent dus misschien dat het er nog uit had kunnen komen in zijn 2e seizoen

29-01-2024 13:08

leonajax1992 +68

Zelfde verhaal met conceicao. Die had in mijn ogen veel potentie en heeft heel weinig kansen gehad. En vervolgens zie je daar jongens als martha en banel op rechtsbuiten lopen en een veel groter talent als conceicao word verhuurd

29-01-2024 13:11

daslogisch1 +10027

De kop van dit artikel klinkt als een waarschuwing....

29-01-2024 13:04

EdwinvanderSar +4342

Laat asjeblieft Bergwijn niet spelen. Forbs heeft nu al veel meer dreiging en houdt het veld beter breed. Als Forbs zijn rendement omhoog weet te brengen is hij Bergwijn qua bijdrage aan het team al voorbij.

29-01-2024 13:04

Amsjes +169

Waarom hebben wij nog geen Tagliafico gehaald?

29-01-2024 12:52

JariLitmanen87 +7934

Die hebben wij helemaal niet nodig.

29-01-2024 12:59

Amsjes +169

Waarom niet? Je kan wel genoeg linksbacks hebben in je selectie alleen als ze allemaal niet renderen en door de mand vallen moet je doorschakelen.

29-01-2024 14:04

Standby +9840

Ik zou met Forbs spelen tegen PSV. Zijn snelheid kan echt van pas komen tegen het voetbal van Bosz.

Verder hoop ik dat het middenveld Tahirovic - Henderson - Hlynsson gaat worden. Ook zou ik Sutalo en Sosa in de basis zetten. Dan kunnen wij wel een resultaat halen tegen PSV.

Maar ik verwacht dat wij met Taylor - Henderson - Hlynsson gaan spelen.

29-01-2024 12:21

NoPants +7436

Als henderson en tahirovic er beide in staan zal henderson niet centraal staan.

29-01-2024 16:23

Dirk +7001

Hopelijk is Gotzs terug ...

29-01-2024 11:59

Epiret +4338

Martha kreeg van VI een 4,5 voor zijn optreden tegen Heracles. Samen met Noppert het laagste cijfer van alle eredivisespelers.

29-01-2024 11:55

Beachboy +2895

Het kan toch niet zo zijn dat Martha de beste is op die positie. Leuk voor de aanvallende intenties (hoewel ie daar nou ook nog niet in uitblinkt), maar verdedigend is het zo kwetsbaar. Sosa heeft mindere wedstrijden gehad, maar ook laten zien dat ie het wel kan, die moet i.m.o. spelen.

29-01-2024 11:58

AmsterdamsTrots +1967

Zelfs Salah-Eddine is minder slecht. Treurig dat die volledig afgeschreven is want die is echt nog wel 3 klassen beter dan Martha. Ajax niveau is het uiteraard niet maar na Sosa is dat gewoon de beste optie.

29-01-2024 12:51

Ajaxlee +5558

Als Martha basis staat dan gaan wij zeker niet winnen. Dan heeft Bakayoko vrij spel!

29-01-2024 15:33

Ajaxbrl +13619

Mis je Bergweinig aan....

29-01-2024 11:54

Beachboy +2895

Op dit moment ben je gewoon sterker met Bergwijn, los van het feit of het een goede aanvoerder is of dat ie zijn rol goed genoeg invult.

29-01-2024 11:57

Beachboy +2895

Meningen verschillen...

29-01-2024 14:05

Ajaxfan31183 +16391

Idd miste hem niet tegen Heracles , een keer geen frustratie dat hij maar binnen komt en de bal hoog over of meters naast schiet wat 9 van de 10 keer gebeurt

29-01-2024 12:13

Ajaxfan31183 +16391

Nou nee hoor

29-01-2024 14:46

@Maar7en +1560

Hopelijk kijkt de Ajax selectie en staf naar FC Utrecht - PSV om te zien hoe je een team van Bosz moet ontregelen. Mourinho lukte het ook goed met Man UTD terwijl Ajax destijds goed kon combineren kwam er niks van de grond vooral door de rol van Fellaini destijds.
Dit PSV is minder goed dan iedereen denkt. Echter voor Ajax een lastige tegenstander omdat Ajax het spel altijd wil maken.

29-01-2024 11:44

LukaLitmanen +81886

Je kunt echt niet maken om Tahirovic te wisselen zaterdag. Tov taylor enzo

29-01-2024 11:21

Amp +37337

Zolang martha wordt opgesteld zonder protesten, zullen ze er zeker van zijn dat ze safe zijn tahirovic gewoon te kunnen banken te faveure van taylor

29-01-2024 11:30

Jutter1 +4311

Die Martha is toch een lachertje van grote importantie in die sowieso al desolate Ajax defensie. Wordt aan alle kanten voorbijgelopen en is dus een enorm groot risico tegen de wat betere opponenten in die ED. Van 't Schip is wat dat bereft ook stellig in zijn mening dat deze jongen uberhaupt geen back is, maar hij is dan ook niet te benijden want alternatieven zijn er nauwelijks tot niet. Een groot zwakte bod voor een club met status als Ajax dus deze jongeling;.

29-01-2024 11:41

wijzijndebeste123 +162976

Precies. Als je keer op keer Martha de voorkeur geeft boven Sosa dan is Taylor opstellen ipv Tahirovic een vaststaand gegeven. Daarmee tekent John direct voor een verlies tegen PSV. Taylor laat elke wedstrijd meermaals zijn tegenstander lopen en daar weet PSV met hun lopende mensen wel raad mee. Pure zelfmoord.

29-01-2024 11:47

Turbo +41730

Ons middenveld wordt wekelijks overlopen. Hoe dan ook. Daar is Benji met z'n matige positionering en lage handelingssnelheid een groot negatief onderdeel van. Is ook de speler die gemiddeld het vaakst voorbij gedribbeld wordt.

Het is mooi dat die jongen voor het eerst een sterke pot heeft gespeeld in Ajax shirt, maar doen alsof hij z'n plek ten onrechte af zou staan slaat nergens op. Buiten het feit dat hij waarschijnlijk niet overdreven complementair aan Henderson is heeft Tahirovic dit seizoen ook absoluut niet meer indruk gemaakt dan z'n 2 companen op het huidige middenveld.

29-01-2024 12:05

LukaLitmanen +81886

Tahirovic: 134 balcontacten & 118 aangekomen passes (93% pass zuiverheid) & 3 key passes & 5/8 gewonnen duels & 1 assist.

Taylor: 70 balcontacten & 47 aangekomen passes (87%) & 1 key pass & 1/5 gewonnen duel

29-01-2024 12:26

Turbo +41730

Ja, leuk. 1 wedstrijd. Op basis van één potje tegen Heracles mag Tahirovic niet meer gewisseld worden?

29-01-2024 12:35

ProfessorX +19827

Komt omdat hij alles alleen moest doen !

Naast Henderson is hij echt vele malen beter dan Taylor plus ook kopkracht en defensief sterk

29-01-2024 13:21

Aldek +5080

Blij dat jij geen trainer bent 😅

29-01-2024 12:21

Henkstarr +173

Jammer van Godts, met Bergwijn speel je met een soort Memphis 1.3, constant ballen ophalen, terug tikken, breed leggen, vertragen van het spel en constant naar binnen toe trekken. Erg zinloos. Dan maar Forbs.

29-01-2024 11:19

Jutter1 +4311

Bergwijn dus mogelijk wél tegen PSV. Veel belangrijker lijkt mij een versterking van de defensie, die eigenlijk van Jong Ajax nivo is!. Ongelofelijk dat de club vooralsnog in die linie niet ingegrepen heeft wat dat betreft, zie het toch als een grote financiele aderlating, zeker na die desastreuze zomer aankopen van die Duitser Mislintat die hij met name ook nog eens voor veel te veel geld heeft aangetrokken met diverse contracten lopend tot 2028, en waarvan men nu het merendeel van die aangekochte spelers aan de straatstenen niet kwijt kan, geen wonder natuurlijk als je de kwaliteit van dergelijke spelers bekijkt. Die zomer aankopen hebben er dus stevig ingehakt, niet alleen sportief maar zeker dus ook financieel. Het e.e.a. heeft dus duidelijk zijn weerslag op de huidige winter transferperiode. Het blijft dus aanmodderen wat die veel te jonge verdediging betreft, nog 3 dagen om daar enigzins verandering in te kunnen bengen, want de nood is dus hoog in die linie!!.

29-01-2024 11:05

Ferd +38295

niet alleen Jong Ajax niveau, maar vooral Jong Ajax leeftijd. Sterker nog, het is normaal gesproken de verdediging van Jong Ajax.

29-01-2024 11:18

AFCAHELLMOND +2240

Hoewel ik Bergwijn niet vind presteren naar vermogen is hij beter dan de alternatieven die we hebben voor de LB positie. Wellicht zit daar ook het "motivatie" probleem van/voor Bergwijn, geen concurrentie dus het is allemaal veel te vrijblijvend.

29-01-2024 11:02

Epiret +4338

Geen risico nemen met Bergwijn!

29-01-2024 10:47

Redrum +95901

Ik heb de hoop dat Bergwijn ooit nog een rol van betekenis gaat spelen al volledig opgegeven.

29-01-2024 10:45

Turbo +41730

Forbs zou best nuttig kunnen zijn gezien de speelstijl van PSV, maar Bergwijn brengt gewoon meer. Ander verwachtingspatroon, daardoor wordt ie kritischer benadert, maar Bergwijn speelt niet slecht na de winterstop. Haalt rendement en is bij bij veel aanvallen betrokken.

Zou Stevie gewoon laten starten en na 60 minuten Forbs erin.

29-01-2024 10:40

Ferd +38295

Bergwijn speelde dramatisch tegen GAE, en dat was na de winterstop

29-01-2024 11:18

Turbo +41730

Bergwijn had een assist, gaf de meeste progressieve passes van iedereen en creëerde 8 kansen tegen GAE. Hij speelde absoluut niet slecht. Was zelfs één van de betere, met name in de 1e helft.

29-01-2024 11:56

Ferd +38295

Hij had ook enorm veel balverlies waardoor GAE er constant uit kon komen. Hij was dramatischch

30-01-2024 01:19

AFCAjaxMidNineties +12619

Tegen psv Medic op de Jong zetten. Want kopduels winnen kan hij wel. Net als vd Hoorn tegen psv. Dan haal je al een hele grote angel uit het spel bij psv. Verder 4 3 3 en aanvallen. Dat je er 2 of 3 tegen krijgt weet je vooraf toch al. Dus zoveel mogelijk de aanval zoeken. Hun verdediging wordt ook schromelijk overschat!!!

29-01-2024 10:40

Arjuna +3732

Luuk ben jij dat?

29-01-2024 10:42

AFCAjaxMidNineties +12619

FC Utrecht liet anders haarfijn zien dat dit werkt.

29-01-2024 13:03

jerryisthename +31622

Klopt. Hun verdediging stelt ook niet veel voor.
Veel wordt verbloemd door de uitstekende aanval en middenveld. Ze gaan het ook loodzwaar krijgen tegen onze snelle krachtpatsers Bergwijn en Brobbey, naast de slimme en gevaarlijke passjes van Berghuis én zijn schot.
BBB gaat die verdediging slopen. Later Forbs er eventueel in als Teze en Ramalho een beetje moe zijn. 😉 Zij kunnen gelukkig Vertessen er niet meer in brengen met zijn power en snelheid. 👍🏼

Je verhaal van Medic klopt, maar dan moet hij wel ruim 90 min. 100% focus hebben en kort dekken, hem helemaal frustreren, waar hij ook loopt op het veld. Zoals onze ouwe Ajacied bij Utrecht uitstekend deed, Van der Hoorn. 👍🏼
Dan kun je Luuk aardig uitschakelen. Maar het probleem is nu net dat Medic die focus niet heeft de hele wedstrijd; maakt regelmatig domme blunders en geeft sowieso zijn man teveel ruimte vaak.
Hij heeft het lichaam mee en zijn kopkracht, maar de focus en de kwaliteiten heeft hij niet helemaal. En dat gebrek aan inzet, kwaliteit en focus maakt een redelijk goede verdediger nou net tot een uitstekende verdediger, die we wel nodig hebben tegen Luuk; het grootste gevaar van PSV.

29-01-2024 11:14

ProfessorX +19827

Dus Kaplan die kan dit wel

29-01-2024 13:25

Ajax4glory +3254

Goed plan lekker Medic de hele wedstrijd de Jong laten schaduwen. Brobbey op Ramalho. Eens kijken hoe dat uitpakt

29-01-2024 11:21

microfoonannabool +5849

Bergwijn heeft het druk zat met het onderhouden van zijn 2 liefjes met kinderen en 7 liefjes zonder kinderen. Een echte aanvoerder.

29-01-2024 10:33

jerryisthename +31622

Waar slaat deze reactie op...?!
Benne gij een troll uit Eindhovuhh de gekste? 🤣
Of ben je een gefrustreerde PSV' er? 😂
Laat het los, man....hij is al heel lang weg bij PSV en was daarvoor gewoon een Ajacied.

29-01-2024 11:16

Ferd +38295

hij is gewoon jaloers dat Bergwijn 9 liefjes heeft terwijl de enige vrouw die hem wel eens een kus geeft zijn moeder is.

29-01-2024 11:19

jerryisthename +31622

Hahaha. 👍🏼😂

29-01-2024 11:28

Kryptonite +76738

"Het was niet verplicht om te komen, maar dat wilde hij zelf. Hij was heel stellig, waardoor we hebben besloten dat te faciliteren."

Lees je mee Stevie? Tadic was ook meegekomen, 100%. Je bent niet zomaar selectiespeler maar CAPTAIN.

29-01-2024 10:17

AmsterdamsTrots +1967

Misschien ben ik de enige die het gek vind hoor maar waarom is Henderson niet gewoon meegenomen alsof hij onderdeel van de wedstrijdselectie was? Laat hem zo snel en zo goed mogelijk wennen aan de wedstrijdbesprekingen, de busreis zoals die bij ajax gaat, groepsdynamiek rondom een wedstrijd, sfeer in de kleedkamer enz... Hoe sneller hij hier een beeld van heeft hoe sneller hij ook zijn stempel kan drukken.

29-01-2024 10:00

Slang3 +45677

ja hij is hier voor 2.5 jaar, gaan we hem elke keer op de bank zetten als er korrels liggen

29-01-2024 10:01

RuffRhythim +24837

lijkt me niet, maar het was wel plausibel dat hij na slechts drie trainingen (want dat wordt even vergeten) niet zn eerste potje op kunstgras ging ballen....

29-01-2024 10:04

Slang3 +45677

waarom niet, alsof hij na 50 dagen trainen op gras beter voorbereid is op kunstgras?

29-01-2024 10:05

Duggoutdennis +6302

Omdat hij zelf aangaf nog niet 100% fit te voelen en van 't Schip dit ook zo zag...

29-01-2024 10:19

AmsterdamsTrots +1967

Het had met zijn fitheid te maken dus dat is dan wel te begrijpen. Het stadion bij Al Ettifaq heeft ook kunstgras liggen dus dat kan never het issue zijn.

29-01-2024 10:22

microfoonannabool +5849

Je hebt zaterdag niet gekeken. Schip gaf aan dat het niet verstandig was te spelen en daarom dus ook niet in selectie.

29-01-2024 10:25

RuffRhythim +24837

whooptiedoo....

29-01-2024 09:57

Aldek +5080

Blessure niet ernstig… je meen het.:

Waarschijnlijk verkouden 👎😉

29-01-2024 09:52

mvdk +43607 moderator

Ik vond Forbs nuttiger als ik eerlijk ben. Vooral qua diepgang.

29-01-2024 09:46

Freddy +11355

Hij heeft helaas juist heel weinig diepgang. Afgelopen zaterdag waren er zo veel momenten waarop hij weggestoken kon worden maar dom aan de zijlijn blijft staan.

29-01-2024 10:04

Kryptonite +76738

Tja, das een beetje kip-ei. Stond hij aan de zijlijn geplakt of kreeg hij maar geen steekpass en koos hij er dan maar voor om anders te spelen? Hij heeft iig in bijna iedere wedstrijd tot nu toe laten zien dat hij op een steekpass wacht en heeft zo nu een dan ook een dergelijke pass gekregen waar hij ook daadwerkelijk wat mee heeft gedaan. Hij kan het dus wel.

Ik verwacht dat we vooral gaan counteren tegen PSV dus ik denk dat we veel meer aan Forbs hebben.

29-01-2024 10:20

Robertini +38919

Ik denk dat we meer hebben aan Forbs met z'n snelheid.

29-01-2024 09:30

nicholas87 +818

Beetje aanstelleritus. Maar niet getreurd fans, hij mag tegen psv weer de band om doen en ballen verspelen en terugtikken

29-01-2024 09:28

Ajacied1981 +17412

Misschien een mooie rol als cornervlag

29-01-2024 09:20

MarcelvTol1971 +15269

Die is gewoon aan de jant gehouden op dat bagger veld

29-01-2024 09:19

Luie +1200

Toevallig net 1 weekendje geblesseerd toen ze op kunstgras moesten

29-01-2024 08:53

wijzijndebeste123 +162976

Ik was er eerst heilig van overtuigd dat we nog minimaal 1 ervaren speler zouden halen deze transferperiode. Maar ik begin gezien de naderende deadline en t totale gebrek aan geruchten ernstig te twijfelen.

29-01-2024 08:47

Enoh25 +1802

Ik weet niet of we er nou echt heel veel slechter van worden, zonder onze swagger op links.

29-01-2024 08:43

Enoh25 +1802

Yup. Ik ben geen fan.

29-01-2024 10:28

Siemons +378

Heb liever Forbs!

29-01-2024 08:43

FysioPat020 +25571

Een tegen PSV niet 100% fitte BW in de basis.
Lekker voor degene die achter hem moet spelen, dat is vragen om problemen.

29-01-2024 08:34

kaka1988 +2137

Twijfelgeval = ' helaas niet gehaald'

29-01-2024 08:27

LukaLitmanen +81886

Ik vind Forbs niet onderdoen voor Bergwijn.

Had ook 4 key passes zaterdag. Alleen berghuis had meer van het hele veld

29-01-2024 08:23

Dolblij +44775

Denk dat een enigzins fitte Bergwijn uiteindelijk meer toevoegt dan Forbs. Dus ja, wees maar fit, maar ga niet lopen sjokken als het effe tegenzit.

29-01-2024 08:18

RuffRhythim +24837

Hij is dus al anderhalf seizoen niet fit bedoel je eigenlijk te zeggen?

29-01-2024 09:58

Dolblij +44775

Tenminste al anderhalf jaar ondermaats, maar altijd nog wel doeltreffender dan Forbs.

29-01-2024 10:44

ProfessorX +19827

Ja penalty's !

Bergwijn. Breng de gehele linkervleugel in gevaar doordat hij zelden druk zet of mee verdedigt .

29-01-2024 13:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.