Ajax wil toptalent Steur zo snel mogelijk contracteren

door Bram Bark 104

Bron Ajax Showtime

Ajax wil toptalent Steur zo snel mogelijk contracteren

door Bram Bark 104

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Ajax wil Sean Steur zo snel mogelijk contracteren. De zestienjarige middenvelder geniet binnen de club de status van toptalent en de Amsterdammers willen Steur nu belonen voor zijn ontwikkeling. Met een dergelijke verbintenis heeft Ajax tevens meer zekerheid op het behoud van de diensten van de Volendammer.

De intentie van de club is dus duidelijk; het vastleggen van Steur heeft de hoogste prioriteit. De gesprekken tussen Ajax en de speler moeten binnenkort worden opgestart en dus is een akkoord logischerwijs nog ver weg. Zo zijn op dit moment de financiële voorwaarden nog onbesproken. De contractonderhandelingen met jeugdspelers lagen een tijd stil door de afwezigheid van Klaas-Jan Huntelaar, maar zijn inmiddels opgepakt door Kelvin de Lang. Steur kan de eerste jeugdspeler worden die in het huidige seizoen een contract tekent.

Het talent is geboren in 2008 en hoort op basis van zijn leeftijd in Ajax O16. Echter maakt Steur al vast deel uit van Ajax O17 en debuteerde hij zelfs bij O18. Vorig seizoen was de dribbelaar op vijftienjarige leeftijd de jongste speler op de prestigieuze Future Cup. Steur is in het huidige seizoen een belangrijke schakel op het middenveld van Ajax O17 en kan zowel als aanvallende als controlerende middenvelder uit de voeten. Zijn prestaties in de eerste seizoenshelft leverde hem een plek op in het beste elftal Ajax-talenten van Ajax Showtime.

Sportief perspectief en Ajax O19

Vanaf het seizoen 2024/25 wordt Ajax O18 opgeheven en vervangen door Ajax O19. Steur zou nog in O17 mogen blijven, maar de vraag is of dat zijn ontwikkeling ten goede komt. Als sterkhouder van Ajax O17 lijkt een stap naar Ajax O19 volgend seizoen een logische. Maar er zijn nog wat knopen door te hakken voor de club. De 2007- en 2006-lichting, die volgend seizoen samen Ajax O19 gaan vormen, kent namelijk een groot aantal middenvelders.

Bram Bark (X: @Bram_Bark | E-mail: b.bark@ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

slot +2046

alles lag stil.
minslat alles overgenomen.

21-02-2024 00:17

Joke +6791

Leuk en aardig maar het grootste talent van die lichting zit bij de kakkies en hadden wij zo op kunnen pikken.

20-02-2024 23:33

Joke +6791

Ayoub, die trouwens structureel in de onder 18 zit bij de kakkies.

22-02-2024 12:15

AjaxDeBesteClub +18786

Goede top comment. Ajax wordt extreem slecht geleid sinds de Kroes kliek het voor het zeggen heeft. Ze hebben nog steeds geen technisch directeur aangesteld. Ze wilden Steijn laten zitten en zijn eigen spelers laten halen. Nu zitten we weer met een nieuwe slechts trainer opgescheept. Waardoor we zelfs na de investeringen in Henderson de 3e plaats en de CL kwalificatie gaan mislopen. Weg 50+ miljoen. Wat mij betreft mogen ze allemaal weer opstappen.

20-02-2024 22:02

Capocapo +12001

Azijn pissert is er weer!

Welke Kroes kliek? Hij begint in maart. Beuker is pas net begonnen, maar jij weet ze nu al de schuld te geven.

20-02-2024 22:27

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25310

Laat hem is een suc6 supporter en als hij een wedstrijd bezoekt gaat hij 10 min voor tijd weg om de trein te halen.

20-02-2024 23:18

AjaxDeBesteClub +18786

2 maal totale onzin. Capocapo normaal gesproken zou ik zeggen je me niet azijn pissert hoeft te noemen als we een andere mening hebben. Echter heb ik jou ubehrbaubt nog nooit 1 mening zien verkondigen, dus dat gaat in jou geval niet op. En ik neem jou onvoldoende serieus om iets uit aan te leggen.

En AmsterdamRievierenbuurt. Dat slaat eigenlijk nog minder ergens op dat Capocapo. En dat is echt een prestatie.

21-02-2024 01:55

Capocapo +12001

Volgens mij geef ik mijn mening. Of tellen andere meningen niet?

21-02-2024 06:14

AjaxDeBesteClub +18786

Ik heb jouw nog nooit een mening zien geven. Je reageert altijd flauw en cynische op mensen die wel een mening geven. Dat is iets anders. Dus ik heb geen zin jou verder dingen uit te gaan leggen.

21-02-2024 06:58

Capocapo +12001

Geweldig argument weer 🤣

21-02-2024 07:27

AjaxDeBesteClub +18786

Ja en jij geeft een geweldig voorbeeld, die mijn stelling kracht bij zet.

21-02-2024 08:19

Merrick +6746

Je hebt het over de Kroes kliek. Jij vindt dat de Mislintat kliek het geweldig heeft gedaan?

21-02-2024 07:59

AjaxDeBesteClub +18786

Mislintat had geen kliek. En Mislintat is weg. Ik heb het over de dingen die nu gebeuren bij Ajax. Kroes kliek ligt wel lekker in de mond. Ik heb het over de mensen die nu de beslissingen maken. Het is nogal vaag wie op dit moment wat beslist. We hebben het in elk geval over een groepje met namen, zoals Van Gaal, Schip, Beuker, De Lange, Van Praag en op de achtergrond de hoogste baas, Kroes. Vandaar dat ik het de Kroes kliek noem. Er is al contact tussen Kroes en de rest en uiteindelijk heeft de rest naar hem te luisteren.

21-02-2024 08:22

Professor +11131

De contractonderhandelingen lagen een tijd stil omdat Huntelaar afwezig is. Weer een teken van het verschrikkelijke amateurisme bij Ajax. Echt het houdt niet op.

20-02-2024 21:48

WouterB +915

Of omdat meer zaken moest afhandelen

20-02-2024 22:42

tijssenajax +13923

en as die Steur niet presteert ken die een wijting krijgen

20-02-2024 21:39

Wobbo +11225

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die baan van Huntelaar zo stresserig is dat je daar een burnout van krijgt.

20-02-2024 21:24

twynestar +28236

ik zal hem bellen dat hij genezen is

20-02-2024 21:27

inhatowetrust +1695

In deze bestuurlijke puinbak lijkt het me juist bijzonder stressvol. Als je wilt veranderen, maar het niet voor elkaar krijgt.Als je het misschien ook wel niet eens bent met hoe dingen worden geregeld

20-02-2024 21:32

WouterB +915

Want jij weet het

20-02-2024 22:23

NW23 +5037

Toptalent. Misschien moeten we die term gewoon even niet gebruiken. Rensch was ook ooit zo'n toptalent. Unuvar was een veel groter talent dan Steur en die heeft alle moeite om aan te haken / is wissel achter Michel Vlap. Onze talenten zijn geen toptalenten. Stuk voor stuk middelmaat.

20-02-2024 21:01

Wobbo +11225

We moeten het helaasch wel zo aanpakken want er staat altijd wel weer zo'n oliesjeik club klaar met een zak geld, een paar witte gympen en een baan voor papa en vervolgens het bericht dat ie weggaat bij "gebrek aan plan".

20-02-2024 21:26

Rodrigo +1857

Rensch is nooit een toptalent geweest.

20-02-2024 23:22

Kryptonite +76738

Haha volg jij de club pas sinds een seizoen of twee? Rensch was zeker wel een toptalent, categorie Hato. En eerlijk gezegd weiger ik hem nog altijd op te geven.. Hij heeft echt alles maar 0,0 pit en de concentratie van een gemiddelde ADHD-er. Als hij dat ooit weet te verbeteren, dan heb je aan hem een heel complete speler. Maar denk helaas dat hij die stap nooit bij ons zal zetten, dus een verkoop met eventueel een terugkoopoptie lijkt me het beste voor beide partijen.

21-02-2024 00:06

Rodrigo +1857

Ik volg de club al 36 jaar en nee ik vond Rensch absoluut geen toptalent in de jeugd. Niet zoals Gravenberch en Jurrien Timber dat waren van zijn lichting. Dat waren toptalenten. Rensch mist inderdaad de felheid en pit om te slagen in de top maar ook aanvallend vind ik hem niet heel bijzonder. Maar alles wat enigzins bovengemiddeld is bij ons op de RB positie wordt al heel snel een toptalent genoemd en opgehyped, het lijkt wel een trend. Zoals in het verleden ook met bijvoorbeeld vd Wiel en van Rhijn.

21-02-2024 01:57

Odysseus +14246

Rensch werd destijds als groter talent gezien dan Timber.

21-02-2024 07:51

MichelBoerebach +29176

We zullen zien waar al die 'talenten' over pakweg 3 jaar zijn... Ik denk bij RKC of NEC. Of als ze geluk hebben op de bank bij Burnley.

20-02-2024 20:43

SCHREUDERNOPARTY +2489

Wat voor type speler is dit?

20-02-2024 20:40

AJAX020ADAM +6924

Veldspeler 👍

21-02-2024 16:37

MarcelvTol1971 +15310

Nou dit is bericht 1, hoeveel gaan er nog volgen.
Doe die jongen een niet te weigeren bod en koester dit soort Frenky's.
Maar er zal wel weer een geldgeile zaakwaarnemer aan vast zitten die gaat rekken etc.
Vermoeiend. Zijn allemaal zeer verwende mannetjes waarbij ik allang niet meer het gevoel heb dat voetbal en profvoetballer worden echt het allerbelangrijkste is wat er is.

20-02-2024 20:34

NwankwoTita +1928

1 van de weinige echte toptalenten in de jeugd samen met Unuvar. Messori en Mechrouh zijn imo ook interessant uit die lichting specifiek.

Vind het een beetje een mix van Frenkie en Gravenberch. Juist zo'n verbindingsspeler mist het 1e.

20-02-2024 20:07

7172AFCA7395 +10289

Daar gaan we weer iemand toptalent label opspelden.

20-02-2024 19:51

Koekie87 +20967

Men schijnt er niks van te leren.

20-02-2024 20:28

JanTa +15823

Los van wat er allemaal bovenin gebeurd als bv het 1e elftal maar als je uitgekozen bent voor de Ajax opleidingen en je presteerd daar bovengemiddeld dan ben je een toptalent. Wil niet zeggen dat je dan ook slaagt, daar komen meer factoren bij kijken.

20-02-2024 22:24

nightgoat +30901

Sean Steur gaat nog een hele grote worden maar dat riep ik 15 jaar geleden al.

20-02-2024 19:50

mvdk +43802 moderator

Fantastisch talent. Echt één van de grote lichtpuntjes van De Toekomst. Als hij zo doorgaat kan hij met de juiste instelling over 1 of 2 jaar al debuteren. Zeker als de huidige kwaliteit van de selectie niet drastisch omhoog gaat.

Hopelijk komt er nu weer eens een echte lichting aan zoals rond de jaren 90 en de jaren 70. Spelers als Davids en Seedorf die zich plotseling melden. Er is bijna geen betere kans voor talent dan de huidige fase waarin we zitten.

Ik denk oprecht dat we zat talent hebben, maar veel van die jongens hebben hun hele leven gehoord hoe goed ze wel niet zijn en kennen weinig tegenslag. Ze hebben geen mentaliteit of zweven in een wereld vol geld. Een Misehouy, maar eerder ook Rijkhoff. Ze ruiken geld en zijn weg, maar komen op hangende pootjes terug omdat ze merken dat je het in het buitenland niet alleen met talent redt.

Wat de gehele Nederlandse top moet doen: Stoppen met pamperen. Laat ze merken dat je er niet zomaar komt. Zet ze plotseling een paar wedstrijden op de bank, of laat ze extra opdrachten uitvoeren zodat het ook het mentale deel aangesproken wordt. Ik weet zeker dat we bulken van het talent, maar het zijn allemaal types die niet veel kunnen hebben en bij een beetje tegenslag gelijk weg willen. Vecht voor je kans! Laat zien dat je Taylor, Hlynsson, de backs of Sutalo eruit kan spelen. Als je dat niet kan is Ajax niet de juiste plek...

20-02-2024 17:51

FlipjeTiel +1040

Weet niet of volgende bij Ajax ook zo is maar de jongens worden teveel gepamperd…hoeven eigenlijk alleen met toilet tasje te komen en de rest staat klaar of wordt gedaan.

Wat is er mis met zelf je schoenen poetsen, kleedkamer opruimen en bv veld mee helpen op te ruimen na de training.

Kleine dingen die toch net voor wat meer discipline zorgen lijkt me.

20-02-2024 19:18

mvdk +43802 moderator

Nou ja precies. Telefoontjes, Sociale media en koptelefoontjes op is veel belangrijker. Ontspanning is goed en hoort erbij, maar zodra je op de club bent moet je die troep gewoon in een locker gooien en aan het werk. Je speelt bij Ajax, één van de grootste clubs in Europa op het gebied van talent, dus dan mag je laten zien dat je dat waard bent.

20-02-2024 19:22

Schip +23391

Eindelijk weer een Volendams voetbaltalent. Ik zag gisteren op FB geloof ik een oude elftalfoto uit 92 meen ik. Met Jonk centraal. En in een of ander programma gaf Advocaat hoog op van Veerman bij PSV. Vond dat wij zulke echte voetballers ook in huis moeten halen en dacht terug aan Johan Steur in de jaren 80/90. Geen topper, wel een fijne echte voetballer. Is dit - gevaarlijke opmerking over een Volendammer natuurlijk - directe familie van hem?

20-02-2024 17:07

ProfessorX +19827

Gebroeders Mürhen Gerrie en Arnold

20-02-2024 20:02

7172AFCA7395 +10289

Het broertje van ex Ajax keeper Roy. Met Johanniets te maken geloof ik.

20-02-2024 20:10

Schip +23391

Ah thx.

22-02-2024 08:31

Koekie87 +20967

Zoveelste speler met het predicaat toptalent. Ik moet het eerst allemaal nog maar eens zien.

20-02-2024 15:49

C14 +22341

Vaak zijn de spelers die er vroeg uitgepikt worden, en die niet teren op fysiek of snelheid, wel echt toptalenten, alleen kan het dan nog misgaan door het mentale, door gebrek aan loopvermogen (Ünuvar), door gebrek aan fysiek (trainers die dat niet zien zitten vanuit trieste gedachtegang) of door de pech te hebben niet op waarde geschat te worden door de trainers die dat talent treft.

Als je nu ook weer ziet dat toptalent Fitz-Jim alweer 21 is, en nog steeds geen kans krijgt terwijl hij duidelijk de beste voetballer van Ajax 1 is en ook de missing link, dan heeft dat niks met zijn talent te maken, maar met pure lafheid en onkunde van de technische staf.

20-02-2024 17:30

Tommyshelby +128561

KJ nog steeds uit de running? Hoop dat ie snel terug is.

20-02-2024 15:03

josajacied +3545

Ik hoop het ook. Maar de huidige situatie is geen fijne om als burnouter in terug te keren.

20-02-2024 17:08

Grouster +1347

Mooi dat de focus op de jeugdcontracten wordt gelegd, dit is toch de goudader van Ajax.

Hoe is het met Klaas Jan?
Zijn er nog ontwikkelingen rond Misehouy?

20-02-2024 14:32

Robertini +39109

Een jeugspeler "willen" contracteren is toch geen nieuws? Zal vast een goede speler zijn hoor, maar op deze leeftijd is dat contract alweer afgelopen of verlengd tegen de tijd dat hij z'n debuut maakt. Als hij getekend heeft, mag het een artikel zijn, maar dit vind ik wat overdreven.

20-02-2024 13:26

Lazell +16986

Ik vind het artikel wel interessant. Onder Jong Ajax volg ik weinig en zo krijg ik toch nog iets mee, al is het maar via de reacties. Ook interessant om te lezen dat Lang op dit moment bezig is met jeugdcontracten, een ondergeschoven kindje de laatste tijd.

20-02-2024 15:19

Robertini +39109

Fair, ieder z'n ding!

20-02-2024 18:04

WouterB +915

Er zijn meer mensen he

20-02-2024 22:27

Bobje99 +7059

Zolang de jeugd belangrijk gevonden blijft is een ommekeer nooit verweg voor Ajax. Met een beetje geluk breken er 2 a 3 jongens door en staat het vermogen weer op het veld bij Ajax. Hato is de eerste die mogelijk een grote zak geld op gaat leveren, en zo lopen er ongetwijfeld nog wel een paar in de jeugd die binnen nu en een paar jaar doorbreken en de stap maken naar de top.

20-02-2024 12:55

OuweDibbes +11829

Zo is het.. maar nu eerst belangrijker om Hato, Brobbey, Ramaj en Tahirovic volgend jaar eerst te behouden en daarom een team neer te zetten.

20-02-2024 16:30

Bobje99 +7059

Jij ziet het wel zitten in tahirovic? Ik zie soms dingen waarvan je het gevoel krijgt dat het er wel degelijk in zit bij hem maar ben nog niet overtuigd.

20-02-2024 20:38

OuweDibbes +11829

Ja ik ben zeer gecharmeerd, en de statistieken zeggen ja..

21-02-2024 18:04

Ajax27 +19107

Ah dat wist ik niet, goeie zaak dat o19 weer gaat terugkomen. Voor een deel van de talenten komt het simpelweg te vroeg om al snel in Jong Ajax te spelen.

Het zal de prestaties van Jong ook ten goede komen. Een gemiddelde leeftijd van 18,7 zoals aan het begin van het seizoen is gewoon te jong. Nu, een half seizoen later is die gemiddelde leeftijd 20,9 jaar, meer dan 2 jaar ouder. En dat merk je gewoon aan het spel.

20-02-2024 12:54

Muddy +2436

"De contractonderhandelingen met jeugdspelers lagen een tijd stil door de afwezigheid van Klaas-Jan Huntelaar, maar zijn inmiddels opgepakt door Kelvin de Lang"

Ik vind dit toch wel bijzonder bij een miljoenenbedrijf en voetbalclub die het moet hebben van de doorstromende jeugd.

20-02-2024 11:58

FinidiKanu +1684

Precies… je zou toch een backup verwachten of beter nog een groep mensen

20-02-2024 12:13

Steffenhagen +37816

Het is gewoon compleet idioot. De club ligt volkomen op zijn gat

20-02-2024 12:17

Robertini +39109

Bizar inderdaad, er moet dan toch een manager onder zitten die dat overneemt... Sowieso eigenlijk raar dat Huntelaar zomaar de contractonderhandelingen doet, in andere industrieen moet je minimaal 2 jaar twee jaar ervaring hebben voordat ze je vertrouwen met de bankrekening.

20-02-2024 13:27

Grouster +1347

De hele club was stuurloos... ik vind het ook onbegrijpelijk!
Er is zoveel fout gegaan, van Overmars buitenspel zetten tot het aanstellen van Hendriks en Mislintat, de scouting was al jaren lang een zooitje. De hele structuur van de club is veel te omslachtig.
Nog een paar maandjes volhouden en dan kunnen we vanaf mei vooruit kijken!

20-02-2024 14:40

MosesD +14645

Ik denk vooral dat het alleen laten opereren van van der Sar de allergrootste fout is geweest.

20-02-2024 17:12

WantAmsterdam +116038

Overmars was deel van het probleem.

21-02-2024 04:12

Schip +23391

Ronduit amateuristisch.

20-02-2024 17:04

MosesD +14645

Eens. Je vraagt je werkelijk af wat zo'n Jan van Halst bijvoorbeeld de hele dag doet. Als voetballer was dat een bijtertje, als bestuurder niet bepaald, geloof ik. Dat hij zondag ook niet Alvarez toesprak, terwijl hij er wel naast stond. Schrijnend....

20-02-2024 17:11

AFCA-pride +17342

Mooie speler. Als hij maar niet zijn broer achterna gaat (keeper), die naar Duitsland ging en nu bij jong psv de 2e keeper is.

20-02-2024 11:36

trodat4030 +96423

Juist met zo'n voorbeeld elke dag aan de ontbijttafel bedenk je je toch wel 12x?

20-02-2024 12:45

AFCA-pride +17342

Zou je denken ja, maar niets is zeker hè.

20-02-2024 14:59

Lunsdale +6301

Ietwat offtopic, maar heeft iemand een idee hoe het met Huntelaar gaat? Hopelijk vindt hij zijn rust om daarna weer te herstellen.

20-02-2024 11:14

mvdk +43802 moderator

Ben ik ook benieuwd naar.

20-02-2024 11:18

Arie Vink +4855

Uit ervaring weet ik dat zoiets nog wel even kan duren…

20-02-2024 11:29

Lunsdale +6301

Nee, dat klopt. Zulk problematiek wordt vaak zwaar onderschat en gezien als aanstellerij. Proces verloop is altijd heel persoonlijk dus moeilijk in te schatten.

20-02-2024 15:28

020Dario020 +2068

Ongeveer 3 weken terug kreeg ik te horen dat er nog niet veel verbetering is…

20-02-2024 12:07

Lunsdale +6301

Hmm, kak. Sneu voor hem en zijn familie. Hopelijk steunt Ajax hem op volle kracht.

20-02-2024 15:29

023Haarlem +3271

Zou Steur niet de plek van Taylor kunnen overnemen????

20-02-2024 10:52

PaulusH +2952

Taylor was op deze leeftijd stukje verder dan Steur nu is zelfs, is na Gravenberch de jongste speler die voor Jong Ajax debuteerde. Steur zou nog jonger kunnen zijn bij zijn debuut maar dan moet dat dit seizoen gebeuren en op dit moment zit hij tegen Ajax o18 aan ipv tegen Jong Ajax aan.

20-02-2024 11:06

Capocapo +12001

Taylor bij dit topic betrekken, stoer man

20-02-2024 11:18

Sjaakvaak +26579

Eens, beetje treurig van hem. Alleen met zo'n profielfoto kan je moeilijk iemand anders betichten van stoer doen

20-02-2024 12:04

Capocapo +12001

Goed argument man, heeft er ook echt mee te maken

20-02-2024 12:47

Mokum<3destad +2310

Hoeveel top talenten zijn er bij Ajax al geslaagd? Denk dat 8 op de 10 het niet waar maken.

20-02-2024 10:49

Nr.10 +111002

Meer dan bij zo’n beetje elke andere club.

20-02-2024 11:03

mvdk +43802 moderator

Weet je dat echt niet? Zelfs in zeer recente geschiedenis hebben we alleen al 3 toptalenten centraal in de verdediging. De Ligt, Timber en Hato. Mazraoui gold niet als toptalent, maar speelt ook bij Bayern. Bij Ajax komt meer toptalent door dan bij Feyenoord en PSV bij elkaar. Het ontbreekt ons alleen aan aanvallers, al lijkt er nu misschien met Brobbey en Rijkhoff een ban doorbroken te worden. Via een omweg.

20-02-2024 11:17

Odysseus +14246

Waanzinnig talent, viel direct op op Future cup.

20-02-2024 10:48

Slang3 +45794

Zo snel mogelijk is het niet want dat kon vorig jaar al

20-02-2024 10:31

Sampaoli +39169

Topspeler, echt buitencategorie wat mij betreft. Aanvoerder van lichting 2008 in Oranje en vervroegd doorgeschoven bij Ajax naar o17.

20-02-2024 10:24

DankzijCruijff +48682

Fantastisch talent. De meest interessante middenvelder die we momenteel in de jeugd rond hebben lopen wmb. Samen met Verkuijl wellicht. Iemand een idee hoe het met het contract van Jetten zit?

20-02-2024 10:20

PaulusH +2952

Jetten heeft met 16 contract getekend.

20-02-2024 10:21

Harrier Du Bois +38693

Ja Verkuijl is ook echt een fantastisch talent, mooi overzicht, denkende speler. We hebben echt een aantal toppers.

20-02-2024 10:31

MelleAfca +14302

Lijken me behoorlijk complementair ook, Verkuijl en Steur. Qua types beetje vergelijkbaar met wat onze vrienden uit Eindhoven nu op 6 en 8 hebben rondlopen, al heeft Steur wat meer aanvallende drive en loopvermogen dan Veerman.

20-02-2024 13:46

Danielson +50258

Komt Huntelaar ooit nog terug?

20-02-2024 10:18

Maracana +1961

Oh ja, die is er ook nog!

20-02-2024 10:23

Mv9494 +16618

Die was ik oprecht al vergeten

20-02-2024 10:27

Dolblij +45019

Dan start die gesprekken maar op, anders blijft dat accoord ver weg.

20-02-2024 10:11

Breuk +25086

“ de gesprekken moeten binnenkort worden opgestart dus is een akkoord logischerwijs nog ver weg”
Het zal wel aan mij liggen maar waarom moet dat altijd zo lang duren? Afspraken over speeltijd en aanbieden van een salaris is toch niet zoveel werk. Er zijn talloze voorbeeld contracten . Moet toch in een week geregeld kunnen worden lijkt mij.

20-02-2024 10:05

Afca21 +228

Mooi nieuws veel geluk Steur!!!

20-02-2024 09:57

PaulusH +2952

Vorig jaar zou hij al aanbieding hebben gehad toen ook Miguel en Ünüvar uit 2008 tekende, inmiddels is Steur al paar weken 16. Heel benieuwd of Ajax erin gaat slagen iedereen te behouden uit de 2008 groep.

20-02-2024 09:47

VichoWazig +3442

Voor zn 16e mag hij geen contract tekenen toch?

20-02-2024 10:07

PaulusH +2952

Mag met 14,5 al sinds paar jaar. Mocht altijd al gesprekken voeren over contract met 15,5 voor die tijd. Maar jongere spelers uit zelfde jaar als Miguel en Ünüvar tekende in de zomer al, zijn allebei ietsjes jonger dan Steur.

20-02-2024 10:14

VichoWazig +3442

Ah thanks! Goed om te weten.

20-02-2024 11:49

Delaney +14714

Dat wil ik ook graag, hoe eerder hoe beter!

20-02-2024 09:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.