Ajax laat prijzen seizoenkaarten mede vanwege inflatie met vijf procent stijgen

door Bart Veenstra 158

Bron AS, Ajax.nl

Ajax laat prijzen seizoenkaarten mede vanwege inflatie met vijf procent stijgen

door Bart Veenstra 158

Bron AS, Ajax.nl

Laatst geüpdatet

Ajax laat de prijzen van de seizoenkaarten voor volgend seizoen met vijf procent stijgen. Dat laat de Amsterdamse club weten in een mail aan zijn seizoenkaarthouders. Supporters met een seizoenkaart kunnen deze vanaf nu verlengen, zo valt ook te lezen op Ajax.nl.

In een mail aan zijn seizoenkaarthouders schrijft Ajax woensdag het volgende: 'Vanaf vandaag tot en met vrijdag 31 mei kun je je seizoenkaart(en) weer verlengen. Dat doe je net als vorig jaar door in te loggen op Mijn Ajax. De prijs van je kaart is met een indexatie van 5% licht gestegen. Dit is mede gebaseerd op de gestegen inflatie. Voordelen als de 10% korting in de officiële Ajax Fanshop en voorrang bij kaartverkoop voor o.a. Europese duels en bekerwedstrijden blijven gewoon van kracht. '

Ajax bedankt zijn supporters ook voor de steun in het huidige moeilijke seizoen. 'Allereerst willen we je bedanken voor je steun. Steun die we zielsgraag beantwoorden met prestaties die je van Ajax moet verwachten. Het mag duidelijk zijn: dat is ons dit seizoen niet gelukt. We werken daarom ook hard aan een toekomst waarin Ajax weer opstaat. Een toekomst waarin wij geloven en die we graag met jou en al je mede-seizoenkaarthouders tegemoet gaan.'

Resale bij Ajax

Net als in de afgelopen seizoenen kun je - wanneer je zelf verhinderd bent - je mobile ticket(s) doorverkopen via Resale. 'Dat doe je simpelweg via de Ajax-app. Op die manier is de Johan Cruijff ArenA altijd goed gevuld en verdien jij een deel van je seizoenkaart weer terug', schrijft Ajax.

Collectors pas Ajax

Mensen die graag een fysieke seizoenkaart willen, krijgen dit seizoen opnieuw de mogelijkheid om een Collectors pas aan te schaffen. 'Deze pas biedt geen toegang tot het stadion, maar is wel een mooie aanvulling op de verzameling.'

Verplaatsing en nieuwe seizoenkaarten bij Ajax

Vooralsnog is het niet mogelijk om te verplaatsen of om een extra seizoenkaart aan te schaffen. Afhankelijk van het aantal seizoenkaarten dat wordt verlengd, wordt na de verlengperiode bepaald of er eventueel nieuwe seizoenkaarten worden verkocht.

Lees meer over:
Plaats reactie

Jariiii +22474

Schandalig.

28-03-2024 12:33

DEELM +11891

Dat is veel meer dan een inflatiecorrectie. Bizar dat ze dat durven na zo'n slecht seizoen. Het is iig geen klantenbinding.

28-03-2024 08:45

TheRiviera +5514

Dit is gewoon een normale inflatie correctie vanwege de stijgende prijzen in NL. Bij de mobiele provider is er dit jaar ook een inflatie correctie geweest van 5,7%. Of Ajax nou een goed of slecht seizoen draait staat er los van. Met zelfs met de correctie verrekend zou Ajax niet de duurste seizoenskaart hebben van alle Eredivisie clubs.

28-03-2024 13:48

DEELM +11891

Inflatie was afgelopen jaar volgens het CBS 3,8% en is dalende. Dan zit er toch weinig sensitiviteit in een prijsstijging van 5% gebaseerd op inflatie of wel?

Als club moet je dan in zo'n slecht jaar wel met een iets beter verhaal komen dan inflatiecorrectie.

28-03-2024 14:18

TheRiviera +5514

De inflatie correctie van dit jaar is gebaseerd op de cijfers van het CBS. Dus nee een club hoeft nit met een beter verhaal te komen. Ook al draaide Ajax een goed seizoen zou er nog een inflatiecorrectie plaatsvinden.

Dit was trouwens al vorig seizoen bekend. Ook Feyenoord en PSV hebben de prijzen voor de seizoenskaarten verhoogt ook al draaien ze goede seizoenen.

28-03-2024 15:37

Michael 1974 +22042

Fuck alle negatieve commentaren hieronder. Always there, verlengen dus en volgend jaar als altijd achter de ploeg!

28-03-2024 06:36

Jarikoning +7482

Niet te verkopen dit. Oplichters

28-03-2024 06:28

Ajax '69 +3868

Dit is mede gebaseerd op de gestegen inflatie, maar vooral op het financieel compenseren van minimaal twee jaar wanbeleid.

28-03-2024 02:10

Appels34 +1613

De dag in het jaar waar ik ontzettend tegenop zie

Belasting aangifte gedaan, tandarts, seizoenkaart betaald

27-03-2024 22:58

dmscholten87 +1

Als er iemand is die zijn seizoenskaart heeft in de vakken tussen 419 en 427 en laag zitten in deze vakken en deze wilt opzeggen of mogelijk wilt ruilen met mijn 2 seizoenskaarten (vak 422 rij 21) hou ik me zeer aanbevolen

Helaas is er vanuit Ajax al jaren geen mogelijkheid om te verplaatsen en ruilen kan tenzij je zelf iemand aandraagt

27-03-2024 21:35

DEELM +11891

Dat is ook niet heel gek toch? Als de club proactief gaat schuiven krijgen ze een shit load aan klachten van mensen die plots een paar rijen verderop zitten. Technisch is dat namelijk prima in te richten, maar de meeste mensen kunnen dat gewoon niet aan.

28-03-2024 08:52

dmscholten87 +1

Het gaat mij er niet om dat er “zo maar” geschoven wordt door de club maar als er meer mensen zijn die willen ruilen dus op een vrijgekomen plek willen zitten zou dat mogelijk moeten zijn . Helaas de afgelopen jaren dus niet omdat Ajax dit zelf niet faciliteert en zij blijven vol houden dat er geen vrije plekken zijn. Voorbeeld, naast mij is er al jaren een vrije plek, zelfs deze is voor ons niet te koop!

28-03-2024 16:36

DEELM +11891

Ja dat is inderdaad matig

28-03-2024 19:09

Anno1984 +166

Zouden ze met die seizoenskaarten niet hetzelfde moeten doen als het idee met de salarishuishouding? Een bonussysteem.
Geen kampioen: -5 procent
Geen top drie: -10 procent
Geen rechtstreekse plaatsing Europees voetbal: -15 procent

27-03-2024 21:14

DEELM +11891

En dan die kosten innen op de salarissen van de spelers.

28-03-2024 08:54

Hersenspinsel +8372

Het is anders om.
Geen CL plaatsing grote prijsverhoging.
Wel plaatsing, geld geregeld, kleine prijsverhoging.
Je bent een fan en steunt Ajax of niet.
Ik ben benieuwd hoeveel succes supporters ruimte gaan geven aan mensen die er nog niet bij konden komen.
Wzawzdb

28-03-2024 10:50

Tadic020 +1927

Hoef je voorlopig niet naartoe want op dit moment is ajax niet meer mijn hart huilt

27-03-2024 21:07

OdjePils +6333

5% er af had passender geweest!!! Klootzakken! Waar halen ze het gore lef vandaan??!!!!

27-03-2024 21:01

TheRiviera +5514

Omdat de prijzen in NL stijgen en meerdere bedrijven inflatiecorrecties hebben toegepast. Het staat los van sportieve prestaties.

28-03-2024 13:50

OdjePils +6333

Dat is wel een uitleg maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Waar halen ze het gore lef vandaan na 2 jaar wanbeleid?!

28-03-2024 22:50

TheRiviera +5514

Het heeft helemaal niks met lef te maken. Waaruit trek je deze conclusie? Alle kosten voor de club worden hoger vanwege de stijgende prijzen in NL en jij denkt dat Ajax dan geen verhoging van de prijzen mag doorvoeren omdat er afgelopen twee jaar wanbeleid is gevoerd?

Het zijn twee dingen die volledig los staan van elkaar. Ook bij Feyenoord en PSV zijn de prijzen omhoog gegaan. Niet vanwege sportieve prestaties maar simpelweg vanwege de stijgende prijzen in Nederland.

29-03-2024 00:18

Berghuis +14473

5% erbij en waar strijden we om, jawel.. Plek 3.

27-03-2024 20:13

Hamstelaar +15447

Jammer dat het onmogelijk is om een seizoenskaart te kopen omdat ze allemaal al bemachtigd zijn. Misschien ooit als er een derde ring komt.

27-03-2024 20:01

MeisterX +7004

Ik lees op X verschillende mensen die de kaart op willen zeggen. Ik sta inmiddels al zo'n zes à zeven jaar op de niet-bestaande "wachtlijst" (oftewel: ieder jaar krijg ik een mailtje dat het wéér niet mogelijk is en heb ik totaal geen indicatie hoelang het wachten is). Mocht hier iemand zijn die hem, om wat voor reden dan ook, gaat opzeggen of iemand kent die hem gaat opzeggen, ik houd me aanbevolen! ;)

27-03-2024 19:57

Berghuis +14473

Die wachtlijst is er wel degelijk, heb dit ooit is opgevraagd voor een kameraad van mij. Ze konden destijds vertellen dat hij (5 jaar geleden) rond plek 1200 stond, ik weet het exacte getal niet meer. Hij was toen al 6 jaar aan het wachten.. Inmiddels heeft hij er nog altijd geen een. Ik meende dat hij zelf ook een schriftelijke bevestiging destijds heeft gehad.

27-03-2024 20:16

MeisterX +7004

Haha, geen mooi vooruitzicht dus. Het is ook heel dubbel. Aan de ene kant mooi om te zien dat we zulke trouwe supporters hebben dat de seizoenskaarten ieder jaar gegarandeerd uitverkopen. Andere kant, als je er geen hebt en je moet al zo lang wachten, is dat heel frustrerend natuurlijk.

27-03-2024 20:21

WheermolenFC5 +2164

Dat klopt wel, maar er stonden zo'n 50K mensen op dus bijna onmogelijk tenzij je een 2e Arena bouwt. Alhoewel die slechte seizoenen wel voor wat extra opzeggingen zullen zorgen en wellicht voor een verkorting van de wachtlijst.

28-03-2024 01:02

Berghuis +14473

Dit klopt. Volgens mij heb je ook maar een bepaalde tijd om je SC te bemachtigen als je aan de beurt van. Doe je dit niet schuift hij door en word jezelf weer onder aan de lijst geplaatst (dit heb ik wel is gehoord). In dat geval kan het natuurlijk best snel gaan als er ineens 1000 van die kaarten beschikbaar komen. Echter zie ik dat dan weer niet zo maar gebeuren. Zoals gezegd een kameraad van me wacht inmiddels al 11 jaar.

28-03-2024 07:22

Jojo.14 +3658

De enige wachtlijst die er is, is er voor de F-Side. Gaat het daar niet om? Die was 12 jaar en is toen daar stopgezegd door de animo.

28-03-2024 08:54

DMDTagz +3377

Ik ook al zo lang ongeveer. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het er niet inzit.

28-03-2024 12:36

burwatti +14416

Slechtste seizoen in jaren maar wel de prijzen laten stijgen..

27-03-2024 19:50

Arieajax +1153

Zijn helemaal gek. Maar verlengen doen we toch wel

27-03-2024 19:43

roodwit007 +14222

Fulham €700, €3500
Tottenham €945, €2370
Arsenal €1140, €2089
Newcastle €513, €1300
West Ham €363, €1294
Manchester City €450, €1200
Manchester United €645, €1180
Chelsea €878, €1100
Crystal Palace €638, €1048
Liverpool €818, €1037
Wolves €616, €1034
Aston Villa €714, €1011
Bournemouth €696, €961
Brighton €661, €936
Everton €702, €808
Nottingham Forest €544, €772
Brentford €490, €642
Sheffield United €490, €619
Luton Town €597, €597 dan val ajax reuze mee

27-03-2024 19:39

maikelklaassen +775

Ja, die krijgen niet om de 2 weken Zwolle of nec op bezoek

27-03-2024 21:05

WheermolenFC5 +2164

Net ff gechecked, maar mijn kaart wordt nu 365 eur, valt idd nog mee in vergelijking met de PL.

28-03-2024 01:06

DEELM +11891

Ga je nou serieus de prijzen van de BPL vergelijken met die van Ajax?

28-03-2024 08:57

roodwit007 +14222

Een seizoenskaart bij FC Barcelona is al verkrijgbaar vanaf 250 euro. De duurste kaarten zijn ongeveer 900 euro. Bij de goedkoopste seizoenskaart zit je dan helemaal bovenin achter het doel.

27-03-2024 19:36

sapp +642

Er is sprake van Deflatie bij Ajax, hoe durven ze

27-03-2024 19:22

ProfessorX +19827

Als je zie wat je hier betaald is een lachertje tov het buitenland

27-03-2024 18:43

KingJames23 +11497

Maar is het bier daar ook zo duur?😉

27-03-2024 19:06

ProfessorX +19827

Ja alleen Duitsland niet plus bier is lekkerder

28-03-2024 07:21

Appels34 +1613

Duitsland?

27-03-2024 19:21

ProfessorX +19827

Ja lekker bier

28-03-2024 07:22

voorkennis +2101

weer een verhoging haha, is Mislintat nog niet afbetaald ?

27-03-2024 18:17

Copa077 +2761

Prima maar dan wil ik ook Hakim en Nico zien volgend seizoen!!! Geen prutsers of jeugd die er niks van kan!

27-03-2024 18:16

KingJames23 +11497

Hakim is altijd geblesseerd en die wil jij hebben? Lekker duur grapje.

27-03-2024 19:06

DEELM +11891

Hakimi bedoelde hij.

28-03-2024 08:58

Jeffrey.W72 +462

5% korting na zo een slecht seizoen zou op zijn plaats zijn ipv stijging

27-03-2024 18:14

AFCACBS1900 +2499

Ik vind het dubbel. Weer een verhoging na weer zo'n jaar. Maar aan de andere kant is het belangrijk dat we weer zo snel mogelijk aan de top komen en dan is het geld waarschijnlijk hard nodig en dan is het mijn geld wel waard. Nu nog hopen dat ze het niet weer weggooien door waardeloze spelers te halen.

27-03-2024 18:02

nightgoat +31444

Beste brave Ajacied,

Bukt u maar weer even voorover.

Groetje$
De Ajax bazen

27-03-2024 17:41

RadheAjax2021 +18028

Dat is heel gedurfd na 2 jaar wanbeleid dit te vragen aan de seizoenskaarthouder en het maar gooien op inflatie. Dit zijn nog de stront remsporen die van Halst heeft achtergelaten na z’n vertrek.

27-03-2024 17:31

KingJames23 +11497

Nee dit is na 5 jaar wanbeleid

27-03-2024 19:08

fan4ever +406

Diep Triest dit nieuws. Mijn mail naar AJAX is al verzonden. Klacht ingediend want dit is schandalig en Uitbuiting met dit wanbeleid daar mogen we best iets van laten horen . Wij als fans kunnen dat wel respectvol toch. Stop de Graaicultuur

27-03-2024 17:16

nightgoat +31444

Stop dan ook maar meteen met de Gaaeicultuur.
:P

27-03-2024 17:34

nightgoat +31444

Gerapporteerd.

28-03-2024 03:51

Martin Schokker +806

volledig doorgeslagen daar bij Ajax en vergeet niet dat het vorig seizoen ook al 6% was...

27-03-2024 17:06

StefanPettersson87 +1013

Bijna iedereen zal wel verlengen maar het had Ajax gesierd om na de sportieve prestaties van dit en afgelopen seizoen de prijs van de seizoenkaarten niet te verhogen.

27-03-2024 17:05

noppenkoning +41669

En de parkeerkosten, bier kosten, en brandstof/treinkaartjes zijn ook flink gestegen. Wordt een duur uitje straks alleen voor de elite. Was bij Tottenham-Ajax en liep door de wijk en iedereen was voor Ajax omdat ze in de buurt woonden maar kaartje niet konden betalen voor nieuwe Tottenham stadion.

27-03-2024 16:59

Danny.S +2291

Parkeerkosten gaan helemaal nergens over.

Fps mag het niet meer regelen en de gemeente pakt ff wat extra geld.

27-03-2024 22:10

AFCA-Driebergen +22429

Wat een honden zijn het. 2 jaar achter elkaar gedoneerd tijdens corona. Vorig jaar al 32 euro omhoog en nu weer? Echt te triest. Lekker de trouwe supporters kaal plukken.

27-03-2024 16:37

TooGoodToBeTrue +1943

Inflatie 5%

Deflatie op het veld variabel: 60-110%.

Compenseer dat maar eens.

27-03-2024 16:35

ajax4ever001 +18771

Haha dat wordt dus een aantal seizoenkaarthouders minder denk ik.

27-03-2024 16:27

ouweman +5125

Elke lege plek wordt gelijk lachend weer gevuld. En mensen die opzeggen omdat we toevallig eens 2 jaartjes kut draaien mogen sowieso wegblijven. Heb je geen geld is het uiteraard een ander verhaal.

27-03-2024 16:57

ajax4ever001 +18771

Het gaat om het principe.. kaartjes duurder maken in een toch al best dure tijd waarin alles al best duur is. Moet niet gekker worden

27-03-2024 17:46

Gert.P +928

Maar dan ook graag een selectie samen stellen die kan mee doen om de eerste drie plekken dan zullen de meeste supporters! Er ook geen probleem mee hebben.

27-03-2024 16:23

MichelBoerebach +29509

De kaart wordt 5% duurder, het voetbal 80% slechter. Het is maar wat je er voor over hebt...

27-03-2024 16:02

KingJames23 +11497

Gelukkig hebben wij hier op AS altijd nog de altijd positieve Michel Boerebach😂

27-03-2024 19:11

MichelBoerebach +29509

Klopt! Zonder mij zat er geen hond meer in de Arena! (-:

27-03-2024 22:15

KingJames23 +11497

En op AS. Je moet jezelf niet te kort doen. 😜

27-03-2024 22:30

Dennis129 +11894

Dat Ajax supporters enkel maar als melkkoeien ziet ervaar ik al 25 jaar als seizoenkaarthouder. Vroeger hadden we ieder geval nog een harde kern die weleens actie voerde. Tegenwoordig wordt alles maar als zoete koek geslikt. En ja Ajax heeft schijt. Zeg jij je seizoenkaart op denken ze enkel mooi, meer kaarten in de losse verkoop. Voor jou 10 anderen

27-03-2024 15:56

Ajax1114 +19393

Beetje zoals de overheid. Nederlandse mentaliteit om alles te pikken. Ik krijg zelfs meer geboden voor mijn seizoenkaart. Niet te geloven dat mensen mijn seizoenkaart tegen een hogere prijs willen huren of kopen.

27-03-2024 16:03

Jan.R +122

Ik dacht het wordt 10% goedkoper

27-03-2024 15:55

KingJames23 +11497

3 halen 2 betalen😂

27-03-2024 19:11

023Haarlem +3395

Ik betaal graag wat meer!
Maar als het wel aan spelers uitgegeven gaat worden.
En niet voor een bonus voor de RVC leden

27-03-2024 15:52

Ajax1114 +19393

Klopt, jouw geld gaat naar Annet Mosman.

27-03-2024 16:04

Noahdepoah2021 +4891

Directie moet zich kapot schamen om na dit seizoen de prijzen van seizoenkaarten te verhogen. Laat ze het oude logo terugbrengen. Dan verkoopt het shirt ook weer en dat levert dan weer genoeg op.

27-03-2024 15:52

Kijker +3428

Logisch, met al die blessuretijd van tegenwoordig duren de wedstrijden ook wel 5% langer.

27-03-2024 15:41

Opnaarde4eSter +1605

Hoe jaag ik mijn uiterst trouwe (na 2 rampseizoenen) fans het stadion uit?
Nou zo dus

27-03-2024 15:39

AFCA-pride +17567

Het antwoord mbt extra seizoenskaarten weet ik al… er komen er geen bij terwijl er elk jaar +/- 750 vrijkomen. Gaan gewoon naar vrije verkoop kaarten want daar is meer op te verdienen. En dat terwijl er tegenwoordig al veel meer vrije kaarten beschikbaar zijn (door resale). Triest. En die wachtlijst kunnen ze ook opdoeken, hoor je nooit wat van en heeft dus ook geen werking. Al 5 jaar met 2 personen erop namelijk.

27-03-2024 14:54

Ziyech22 +566

Sta al sinds 2017 op die zogenaamde wachtlijst...

27-03-2024 15:12

noppenkoning +41669

2017 kon je nog halve seizoenskaart kopen, die je daarna dus kon verlengen
https://www.instagram.com/p/BOuLdKzALnW/

27-03-2024 16:56

Ajax The Best +16739

Die bestaat niet. Je kan alleen op de hoogte worden gehouden als ze in de verkoop gaan.

27-03-2024 17:36

Noahdepoah2021 +4891

Kunnen meer verschillende mensen van Ajax genieten en er komt meer geld binnen. Al gun ik een ieder die dat wil zeker een seizoenkaart. Hoop dat je snel aan de beurt bent.

27-03-2024 15:50

AmsterdamsTrots +2022

Die resale is ook gewoon een grote grap te noemen. Als ik met een maat en mijn 2 zoons naar een wedstrijd wil gaan en dus 4 kaarten nodig heb dan zit ik op rij 11, die vriend van me op 27 en mijn zoons in een ander vak. Nou mazzel!

27-03-2024 16:14

ouweman +5125

Toch logisch. 4 kaarten naast elkaar is toch niet mogelijk.

27-03-2024 16:43

ouweman +5125

AFCA pride, ik ben juist voorstander van meer losse verkoop.
A meer geld voor de club
B meer nieuwe aanwas ipv vastgeroest volk. Zo kan een ander ook een keertje.
C scc houders verteren amper wat. Mensen die 1 of 2 x pj kunnen, halen nog wat merchandising en eten.
D meer sfeer. Vastgeroeste scc houders kennen het wel, als je eindelijk een keertje mag is zelfs Volendam thuis leuk.

In DL doen ze dit al jaren, daar snappen ze het tenminste. In plaats van jaar in jaar uit dezelfde 50.000 koppen.

Ik ga bij de zoveelste saaie standaard Fortuna of Roda ook verveeld achterover zitten. Na 35 jaar non-stop een scc.
Mensen die nooit kunnen vinden alles nog geweldig, en genieten van die ene keer dat ze mazzel hebben.

27-03-2024 16:53

AFCA-pride +17567

Ik snap het van Ajax wel, maar trouwe supporters (ik ook al 25+ jaar een SCC) moeten toch ook een extra scc kunnen kopen.

27-03-2024 18:18

Ajax The Best +16739

Hoewel velen denken dat er geen seizoenskaarten in de verkoop zijn gekomen klopt dat gewoon niet. Ik ken diverse mensen die wel kaarten hebben kunnen kopen (via Ajax, niet indirect). In ons vak zijn er ook een aantal in de rijen onder en boven ons.

Er is alleen geen wachtrij. Je kan op de hoogte worden gehouden wanneer ze in de verkoop gaan. En dan zijn ze net als bij losse tickets binnen paar minuten uitverkocht.

27-03-2024 17:35

AFCA-pride +17567

Ik probeer via verschillende kanalen al jaren iets te regelen (via sponsor, Ajax werknemer, fancare, familie jeugdspeler) maar helaas. Heel apart dat jij wel mensen kent die scc hebben gekregen.

27-03-2024 18:16

Ajax The Best +16739

Ja, een goede vriend van mij heeft bijv 2 kaarten op de lange zijde gekocht. En in mijn vak ook aantal.

27-03-2024 19:49

Ricoteb +53178

Zozo, Ajax durft. Je draait 2 dramatische seizoenen. Als supporter wordt je door de club continu genegeerd. Nergens worden vragen beantwoord over het wanbeleid, nergens bij onafhankelijke media wordt uitleg gegeven, nergens wordt er gemeld wat het plan is met de club om Ajax weer nationale top te laten worden. Tegelijkertijd zijn oefenwedstrijden in de voorbereiding nu standaard zonder publiek of eindeloos ver rijden, en zijn open trainingen schaarser dan ooit.

Ondanks dat alles zit de Arena altijd vol, net als alle uitvakken. Bij uitwedstrijden zijn het de Ajax-supporters die voor de sfeer zorgen, terwijl we presteren op degradatie-kandidaat niveau. En als dank durven ze ook nog eens de prijzen weer flink omhoog te gooien.

Ajacied blijf je altijd, maar ze mogen wel iets meer aan klantenbinding gaan doen.

27-03-2024 14:50

Johan1 +3047

Inderdaad, nooit een geste naar de supporters die altijd komen, nooit een sfeeractie, nooit iets wat lijkt op klantenbinding, alleen maar nemen, nemen en nemen. Een supporter blijft altijd de club steunen, maar Ajax is een club waarvan de liefde maar van één kant komt.

27-03-2024 15:39

DMDTagz +3377

Kampioenssterren van een omgesmolten schaal, speciale sjaals voor meegereisde supporters, limited edition hoodies na corona. Of was je sarcastisch?

28-03-2024 12:44

LukaLitmanen +82613

Inflatie wordt juist veroorzaakt door stijgende prijzen...

Dus ze gaan de prijzen verhogen vanwege de inflatie, waardoor inflatie verder toeneemt en dan weer verhogen?

Een soort rare vicieuze cirkel

27-03-2024 14:42

Jake the Snake +17394

Stoppen met kopen. Dat is het enige dat werkt.

27-03-2024 15:06

Juichtoon +32974

Visuele cirkel..:-).

27-03-2024 15:15

InOost +1073

Leuk hoe we 'inflatie correcties' door bedrijven allemaal goed praten.
Het is eigenlijk ontzettend brutaal dat ze de prijzen verhogen, na dit seizoen zouden ze dit niet eens moeten durven opperen.

Wanneer inflatie hand in hand gaat met enorme winst bij bedrijven is iets goeds mis.

27-03-2024 14:39

Zuid2 +2523

Logisch maar tegelijkertijd ook wrang.

27-03-2024 14:36

Johan4ever +10914

Want in Mokum ben ik rijk
En gelukkig tegelijk
Geef mij maar Ajax Amsterdam

❌❌❌ 👊 💯 !

27-03-2024 14:30

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25523

5% meer betalen voor een team dat minimaal 50% beter gaat spelen. Ik zeg doen.

27-03-2024 14:29

Omar +17193

Een prijs stijging vanwege inflactiecorrectie is natuurlijk begrijpelijk, echter voelt het enorm wrang als je kijkt hoe ze met de centen omgaan. Neem als voorbeeld een Ocampos, 118 minuten gespeeld en 2 miljoen salaris voor betaald, alsof je het op de brandstapel gooit

27-03-2024 14:23

Rockanje23 +37236

Ocampos was zelfs nog erger. Heeft 9 miljoen (!) gekost voor een half jaartje contract. Ajax voert al 2 jaar wanbeleid in optima forma.
Vanuit financieel oogpunt is een verhoging van de seizoenskaarten te begrijpen. Vanuit moreel oogpunt zou Ajax de toegangsprijzen eigenlijk met 25% moeten verlagen.

27-03-2024 14:29

AFCA-pride +17567

En dan nog lekker bonussen uitdelen…

27-03-2024 14:50

appiehappie +3120

Uiteraard ga ik mijn seisoen kaart verlengen, ik wil erbij zijn om Hadj Moussa te zien schitteren in de JC Arena.

27-03-2024 14:08

BarryJanssen +14600

Ik had Hadj Moussa ook een welkome versterking gevonden, maar eigenlijk hoop ik vooral voor jou dat hij niet komt.

Lijkt me beter voor jou om van deze belachelijke obsessie af te komen.

27-03-2024 15:48

StevenAFCA +3106

Ze zouden mensen juist compensatie moeten bieden voor alle verloren hersencellen en gestolen weekenden van afgelopen 1,5 jaar.

27-03-2024 14:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.