Ajax kent geen haast met aanstellen technisch directeur en richt zich op voetbalcommissaris

door Bart Veenstra 201

Bron Ajax Showtime

Ajax kent geen haast met aanstellen technisch directeur en richt zich op voetbalcommissaris

door Bart Veenstra 201

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

De Raad van Commissarissen van Ajax heeft geen haast met het aanstellen van een nieuwe technisch directeur, zo laat men weten tijdens de Algemene Vergadering van aandeelhouders. Sinds het vertrek van Marc Overmars nemen Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar de technische leiding waar en dat lijkt niet op de korte termijn te gaan veranderen.

Overmars was sinds de zomer van 2012 actief als de eindverantwoordelijke voor het technische beleid van Ajax. De directeur spelersbeleid vertrok echter bij de Amsterdamse club na grensoverschrijdend gedrag richting vrouwelijke medewerkers. Hij vertrok in februari 2022 bij Ajax, waarna hij in maart alweer opdook in zijn volgende functie. Hij is nu actief als technisch directeur van Royal Antwerp.

Leen Meijaard, president-commissaris van Ajax, vertelt dat er geen grote haast is bij het aanstellen van een nieuwe technisch directeur. 'Na het terugtrekken van Overmars hebben we gesprekken gehad met kandidaten uit binnen- en buitenland. Die kandidaten bleken of niet bij Ajax aan de slag te willen of wij wilden uiteindelijk geen samenwerking aangaan.'

'Daarna werden we geconfronteerd met een lastige situatie door het plotselinge vertrek van Ten Hag', aldus Meijaard, die vertelt dat de focus vervolgens ging op de zoektocht naar een nieuwe trainer. Die werd gevonden in de naam van Alfred Schreuder. 'Toen hebben we gezegd: voorlopig is het Van der Sar en Hamstra en Huntelaar. Hamstra en Huntelaar vullen het samen met de scouting in, terwijl er wordt gewacht op een nieuwe voetbalcommissaris met het oog op het aanstellen van een nieuwe technisch directeur. Zij moeten immers vier jaar samenwerken.'

Blind wordt niet de nieuwe directeur voetbalzaken

Op de nieuwe voetbalcommissaris wordt nog altijd gewacht. De invulling van die functie kent de prioriteit, waarna vervolgens de blik op een nieuwe technisch directeur kan. Van die volgorde wordt in principe niet afgeweken. Danny Blind zal in ieder geval niet de nieuwe technisch directeur van Ajax worden. Hij is momenteel actief als assistent-bondscoach van Louis van Gaal en na het WK volgt de beslissing of hij terugkeert in zijn functie als voetbalcommissaris.

Bart Veenstra (Twitter: @Bart_Veenstra | e-mail: b.veenstra@ajaxshowtime.com)

Weet Ajax tegen FC Emmen eindelijk weer eens te winnen met een clean sheet? Zet in en verdien 2,50 keer je inzet terug!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Lees meer over:
Plaats reactie

Betuwe85 +20845

Nee lekker zo doorgaan staan we binnenkort 2 jaar ook weer inn2010 en is alles wat zorgvuldig is opgebouwd weg

12-11-2022 13:22

RayJordaan +6854

Man o man wat een stel nietszeggende lichtgewichten lopen er toch rond.. Bestuurlijk gezien is het bijna net z'n chaos als in Barcelona.

12-11-2022 12:16

MichelAngelo66 +22258

Een hoop gezwets aan de vergadertafel. De prioriteit is/was om nieuwe voetbal functionaris te halen? De terugkeer van Blind als voetbalfunctionaris wordt na het WK besproken.

Dan hoeft er toch geen nieuwe te komen? Of gaan we een elftal aan functionarissen samenstellen, zodat ook alle vriendjes een mooi betaald baantje hebben? Komt die hockey vent er nog bij. Gezellig allemaal. Nog een handballer, volleyballer en een korfballer. Basketballer en tennisser hebben we al gehad.

12-11-2022 10:23

waayop +882

voetbalfunctionaris? Is dat een nieuwe functie?

12-11-2022 12:56

MichelAngelo66 +22258

Commissaris, maar je begrijpt wel de strekking?

12-11-2022 23:08

hartvoorajax1 +1944

Blind wordt natuurlijk technisch commissaris, dat is helemaal geen prettig vooruitzicht.

12-11-2022 08:52

Aurelius1 +19736

Omdat? Je weet wat Blind zegt/doet in de RvC? Blind wordt extreem negatief geframed in de media, zonder echte aanleiding, en dus is het ook meteen een matige commissaris. Het slaat allemaal helemaal nergens op.

En wat is precies een goede commissaris? Het is gewoon een toezichthoudende functie en er wordt eens in de zoveel weken vergaderd.

12-11-2022 11:49

waayop +882

Dat was ie al voordat hij assistent van Louis werd.

12-11-2022 12:57

PH2BOT +40469

Ach ja jôh..waarom zou je haast maken...Parijs is nog ver tòch Edje?!!

12-11-2022 03:58

RSM +3918

Vooral zo doorgaan...

12-11-2022 01:56

DiAngelo +2410

Ajax heeft nergens haast mee, tot dat ze klaar zijn met geld tellen. Ondertussen zijn de mensen met verstand van voetbal, Bergkamp, Jonk en Overmars allemaal weg en houden we de keeper over. Die houdt in zn eentje ook de goals niet tegen. Hij kijkt uit naar de nieuwe opzet van de CL. Wanneer Ajax zo door gaat, zitten we daar helemaal niet bij.

12-11-2022 01:51

El Pistolero +4932

"Ondertussen zijn de mensen met verstand van voetbal, Bergkamp, Jonk en Overmars allemaal weg ..."

Die zijn inderdaad allemaal weg, maar dan moet je er wel bij vertellen dat ze met hun gedrag feitelijk allemaal hun eigen ontslagbrief hebben getekend. En dat het Ajax sinds het gedrag van Jonk en Bergkamp voor de wind is gegaan. Dat het Ajax om het geld zou gaan is volstrekt belachelijk, het eigen vermogen van de club bestaat maar voor een zeer beperkt deel uit geld op de bank. Het meeste geld dat wordt verdiend, wordt direct weer in de club gestoken. Je praat derhalve als een blinde over de kleuren en hebt geen idee waar je het over hebt.

12-11-2022 11:32

DiAngelo +2410

Het is maar wat je er uit wil lezen. Het geld is in ieder geval niet gebruikt om ex top spelers in de organisatie te vervangen door andere ex topspelers. En er zijn nu 1maal blinden die ooit kleuren hebben gezien....maar goed...je hoeft niet alles te snappen.

12-11-2022 18:07

MosesD +14687

Feitelijk is het pas de goede kant op gegaan toen Jonk weg was en ook Bergkamp was vertrokkken. Laten we hopen op een hele goede TD en een dito commissaris.

12-11-2022 19:46

El Pistolero +4932

"Het is maar wat je er uit wil lezen. Het geld is in ieder geval niet gebruikt om ex top spelers in de organisatie te vervangen door andere ex topspelers.".

Dat lijkt me vrij logisch omdat daar geen enkele aanleiding toe is geweest. Dat zou gezien de resultaten die betreffende bestuurders hebben geboekt neer zijn gekomen op het slachten van de kip met gouden eieren. Lijkt me vrij logisch dat men daarvoor niet heeft gekozen, alleen dwazen schieten zichzelf in de voet.

13-11-2022 11:45

smerter +2072

Plotselinge vertrek van Ten Hag? Waar heeft deze man het over?

12-11-2022 00:38

j0rnnn +5104

Bizar idd. Iedereen die bij Ajax goed presteert, is het jaar er op weg. Dat is niet nieuw. Wat hadden ze gedacht? Dat Antony 6 jaar zou blijven en ten Hag de eerste Ajax coach werd die 10 jaar op rij kampioen werd?

12-11-2022 10:11

Robertini +39551

Bijzonder, want zo goed is het afgelopen zomer niet gegaan. Dat Ocampos gebeuren was gênant en de rvc had echt gelijk. Wat een paniekaankoop.

11-11-2022 23:35

RobDAZ +2726

Demy de Zeeuw lijkt mij heel geschikt, heeft zich in en buiten voetbal bewezen. Geen idee of hij interesse heeft, maar m.i. heel goede TD.

11-11-2022 23:31

FTS95 +16089

0,0 uitstraling, zie daar absoluut geen goede TD in

12-11-2022 08:23

Saudara +7065

Op basis van welke argumenten bepaalt de RvC nu dat er geen haast is bij het aantrekken van een nieuwe TD? Ik neem aan dat men kijkt naar de resultaatafspraken die gemaakt zijn en dat er rond de winterstop een evaluatie plaatsvindt . Een kwalitatieve en kwantitatieve evaluatie welteverstaan. Iedere lapzwans zonder enige kijk op KPI’s kan concluderen dat voor alle aspecten geldt dat er onvoldoende is gepresteerd. Een nieuwe TD zou derhalve de allerhoogste prioriteit moeten hebben. Een technisch commissaris is van secundair belang.

11-11-2022 23:22

El Pistolero +4932

"Iedere lapzwans zonder enige kijk op KPI’s kan concluderen dat voor alle aspecten geldt dat er onvoldoende is gepresteerd".

Een KPI wordt gebruikt om de de prestaties ten opzichte van de doelstelling te meten en aangezien de internationale doelstelling van Ajax was om Europees te overwinteren en Ajax die doelstelling "gewoon" gehaald heeft en nog steeds in de race is om 2 van de 3 Nederlandse prijzen te winnen, sla je de plank volledig mis. Bovendien kan je prestaties uitsluitend op een objectieve manier meten door de omstandigheden in de beoordeling mee te nemen, terwijl jij uitsluitend oog hebt voor die prestaties. Dan wordt een oordeel vanzelf een vooroordeel. Los daarvan kan je onmogelijk hard maken dat die prestaties beter zouden zijn geweest als er al wel een TD zou zijn geweest omdat dat natuurlijk volledig af hangt van de persoon in kwestie. Geschikte TD's liggen niet voor het oprapen, dat blijkt genoegzaam uit het feit dat alle drie de Nederlandse topclubs een vacature hebben. Dus heeft een TD helemaal niet de hoogste prioriteit en gaat zorgvuldigheid boven snelheid en kan je beter wat langer doen over de zoektocht dan dat je in de overbodige haast iemand aanstelt die je over een jaar weer de wacht aan moet zeggen. Bovendien is kristalhelder dat de RvC en directie in KJH de natuurlijke opvolger van Overmars zien en die wordt klaar gestoomd om de vacature op termijn in te vullen. Net zoals dat met Van der Sar is gedaan. De portefeuille van Overmars wordt door Van der Sar waar genomen en diens taken onder supervisie van Van der Sar uitgevoerd door H&H. De nieuwe TD heeft dus geen enkele urgentie, dat is niet meer dan een idee-fixe.

12-11-2022 11:52

Saudara +7065

Je hoeft mij niet uit te leggen waar een KPI voor gebruikt wordt 😂. Ten aanzien van de kwantitatieve KPI heb je wellicht een punt, Europees overwinteren en nog steeds meedraaien bij de Top 5 in de Eredivisie. Kijk je naar de kwalitatieve KPI’s verwacht ik dat je het met mij eens bent dat dit resultaat niet is behaald. Ik weet en lees ook wel dat het lastig is om een goede TD aan te trekken, maar wij weten allebei niet of hier voldoende prioriteit aan is gegeven. Dat is precies mijn punt. Ook begrijp ik dat KJH de gedroomde opvolger is van Overmars, maar op basis waarvan dan? Op goed geluk? Van der Sar als een soort technisch mentor van KJH? Ik twijfel aan deze aanpak. Vandaar de hoogste prio aan een TD, die kan dan KJH klaarstomen. Is er geprobeerd om Max Huiberts los te weken? Is er gesproken met de zoon van onze nummer 14? Maar we zijn het wellicht samen eens dat we ervoor moeten zorgen dat de prestaties van ons Ajax zowel kwalitatief als kwantitatief verbeterd moeten worden.

12-11-2022 13:32

waayop +882

Eens! dat men denkt dat je straks zomaar bijna een jaar zonder technisch directeur kunt.

12-11-2022 13:00

Arjuna +3732

Edwin 'zzZzzZz' van der Sar

11-11-2022 22:39

RayJordaan +6854

Slapzak eerste klas

12-11-2022 12:13

FTS95 +16089

#meijaardout

11-11-2022 20:59

waayop +882

je wordt op je wenken bedient.

12-11-2022 13:01

Berghuis +14372

Als m'n dak lekt wacht ik gewoon tot die instort.

11-11-2022 20:26

Spelvreugde +4634

Deden ze bij AZ ook. Prima filosofie.

11-11-2022 22:37

MPAjax +8437

Je dak lekt en je bent op zoek naar een loodgieter, logisch

11-11-2022 20:20

Jp777 +8829

Vergeet het maar, er komen we jaren aan van wanbeleid

11-11-2022 20:19

PH2BOT +40469

Wat een briljante conclusie toch weer van die Edje 'MU' slappe hap Kadetje☝🏻😖Ik trek die trekpop niet meer. Ook dit zijn n.a.w. allemaal weer teksten die hij van bv Leen Meijaard toegeschoven krijgt.

11-11-2022 20:07

Gewoon Gijs +18422

'het plotselinge vertrek van ten Hag'?, echt met zo'n RVC komen we er nooit

11-11-2022 20:06

Gewoon Gijs +18422

ja joh neem de tijd tot we nog verder zijn afgegleden

11-11-2022 20:06

Ajaxhartt +10743

Dit seizoen is naar de gallemiezen, en we kunnen alleen maar hopen dat:
1. het volgend seizoen beter gaat
2. er geen blijvende/langdurige schade wordt aangericht aan Ajax’ reputatie en financiële slagkracht.

11-11-2022 20:06

Ajaxfan31183 +16391

Ze kunnen zich beter richten op het aanstellen van een nieuwe coach . Die wel de spelersgroep weet te motiveren en wel voor de trainer voor het vuur willen gaan

11-11-2022 19:59

afct +8976

Want deze keer is het deze mensen ook gelukt een geschikte trainer te vinden. Een td moet een trainer aanstellen en zorgen voor een goede selectie.
Voor zover ik weet hebben we zelfs een afkoopsom voor schreuder betaald en moeten we hem dadelijk ook nog een ontslag vergoeding betalen

11-11-2022 20:31

Ajaxfan31183 +16391

Dus deze man lekker laten aankloten als het aan jou lig omdat we een afkoopsom hebben betaald of begrijp ik je verkeerd

11-11-2022 20:48

afct +8976

Nee daar doel ik zeker niet op. In de winter eruit en een intrum het seizoen laten afmaken. Opzoek wat allang had gemoeten een td die een geschikte trainer moet zoeken.
De mensen die voor scheuder een afkoopsom hebben betaald en nu een ontslag bonus zijn ook niet capabel

11-11-2022 21:14

LOCAmpos +10509

De enige reden dat er geen TD wordt aangesteld is dat Blind vanuit zijn rol als Rvc lid veel makkelijkelijker invloed kan uitoefenen op H2 die geen tekenbevoegdheid hebben, zonder dat hij in de schijnwerpers staat en zijn kop eraf gaat. Gaat het slecht waren het H2, gaat het goed was het Danny

11-11-2022 19:48

Steffenhagen +37931

Bingo , jij begrijpt hetv

11-11-2022 20:56

Doediemaar +1001

Wat heeft die keeper al die jaren eigenlijk gepresteerd zonder zijn handschoenen alleen maar elk jaar zijn riante salaris+bonus opgestreken wat een slappe hap is dat

11-11-2022 19:47

Dusbaba +15418

Die nieuwe voetbalcommissaris wordt toch gewoon Danny Blind na WK of ben ik nou gek?

Wat een raar woord is dat eigenlijk "voetbalcommissaris".

11-11-2022 19:35

Doediemaar +1001

Hoe verzinnen het

11-11-2022 19:43

Steffenhagen +37931

Je hebt helemaal gelijk

11-11-2022 20:56

S_020 +4104

Nog even en scholletje haalt de megalomane van Gaal binnen via een achterdeur als de verlosser. Kunnen ze met Daley erbij de boel naar eigen hand zetten en alles wat er van het gedachtegoed van JC over is kapot maken.

11-11-2022 19:35

Dusbaba +15418

Er is uberhaupt niets meer over van het gedachtegoed van JC bij Ajax dus in die zin gaat er weinig verloren. Ik ben absoluut geen fan van Van Gaal bij Ajax. Helemaal niet na wat hij toen geflikt heeft tijdens de revolutie, maar alles, echt alles, is beter dan hoe het nu gaat.

11-11-2022 19:38

LOCAmpos +10509

Hij zou het stadion nog laten hernoemen die gek

11-11-2022 19:43

ajax4ever001 +18615

Ik heb het idee dat alleen supporters nog het tij kunnen keren. Ajax gaat uit zichzelf geen actie ondernemen.

11-11-2022 19:22

Doediemaar +1001

Edwin neem je rotzooi mee!!!

11-11-2022 19:21

Koekie87 +21012

Klinkt allemaal wel heel erg amateuristisch voor een beurs genoteerd bedrijf als je dit allemaal zo leest.

11-11-2022 19:18

Dusbaba +15418

"Daarna werden we geconfronteerd met een lastige situatie door het plotselinge vertrek van Ten Hag"??? Deze zag je echt niet aankomen na 3,5 jaar trainerschap en vertrek Overmars met wie hij 2 handen op 1 buik was?

11-11-2022 19:15

Gewoon Gijs +18422

echt, ze kunnen beter een paar supporters in die RVC zetten, gewoon iemand die hier veel steun heeft. Terror Jaap of zo

11-11-2022 20:09

AjaxDordt +14076

Enige positieve is dat Danny Blind geen td wordt

11-11-2022 19:14

profoff +8392

Dit is zo amateuristisch. Geen td zodat de huidige poppetjes meer inspraak hebben. De afgelopen transferperiode heeft wel aangetoond dat we een td nodig hebben die ervaren genoeg is om op de scoutigng te vertrouwen en niet zijn eigen zin doordrukt omdat hij wat te bewijzen heeft.

11-11-2022 19:04

Ajax1969 +4166

In de tijd van Martin van Geel is Ajax al eens bijna financieel kapot gegaan door wanbeleid, dat dreigt nu weer. Er moet snel ingegrepen worden en vooral niet nog meer middelmaat kopen.
van der Sar is het niet, Hamstra is het niet, Schreuder is het niet. Alle drie te gelijk er uit, kan niet. Maar wat dan? Schreuder er uit, maar wie kiest dan een goede nieuwe trainer?

11-11-2022 19:04

Breuk +25298

In de tijd van van Geel was Ajax lang niet zo vermogend

11-11-2022 19:29

Ajax1969 +4166

Klopt, maar het kan snel gaan als je je geld niet goed besteed.

11-11-2022 20:53

Mikenick +2596

Ten Hag zag verbeterpunten toen we tegen Dortmund wonnen met 4-0. Schreuder ziet lichtpuntjes na de zoveelste zaadpot die je niet weet te winnen. Dat is het verschil.

11-11-2022 19:04

Rust +1188

Oh ja, heeft van de Sar nog iets gezegd?

11-11-2022 19:04

Doediemaar +1001

Die kan niks

11-11-2022 19:36

paulis +10276

In dit totale visieloze vacuüm, kunnen provinciale nietsnutten als Schreuder en zijn zaakwaarnemer dus de macht pakken.

Zeer zorgwekkend dat dit soort passanten zo veel invloed hebben over uitgave van tientallen miljoenen.

11-11-2022 19:01

AjaxMiddelburg +2954

De meest bijzondere opmerking was dat de scouting niet op cl niveau zocht maar op potentie. Dit is voor mij een reden om per direct het vertrouwen op te zeggen in de directie. Als je enerzijds roept de aansluiting te willen zoeken met de Europese top (structureel) en dan je scouting te laten zoeken naar potentiële spelers die op niveau kunnen komen dan mis je de verbinding met je ambitie en hoe je de organisatie hebt ingericht. Ongelofelijk voor een topclub en een beursgenoteerd bedrijf. En dan te zeggen dat je hulp hebt gehad van zaakwaarnemers dan ben je dus zelf niet in control. Bizar slecht geleid. Je kan toch niet 100 miljoen uitgeven op advies van zaakwaarnemers. Jij bent de baas in je eigen bedrijf/organisatie. Die heb je zo ingericht dat als speler a wordt verkocht je speler b, c, of d terugkoopt. Bizar.

11-11-2022 19:00

gusanito +5447

Zorgwekkend.

11-11-2022 18:58

WillyBrokamp +11117

Wat zou zo'n Sar nou eigenlijk uitvoeren de hele dag...??

11-11-2022 18:54

Koekie87 +21012

Zal wel gezellig bij mevrouw Lenderink op kantoor zitten en zal daar wel met hele belangrijke zaken bezig zijn.

11-11-2022 19:13

Altijdindestraat +40228

Pak van mijn hart Blind geen technisch directeur, maar degene die mee beslist wie de technische directeur wordt... 🙃

11-11-2022 18:51

Lagasj +2905

Ajax is volledig kapot.

11-11-2022 18:51

Altijdindestraat +40228

Mijn Ajax hart klopt altijd nog diep en blijvend, wij zijn Ajax niet die wissel klanten...

11-11-2022 18:52

Ajax1114 +19393

Kan die Leen Meijaard verdomme oprotten. Lijkt wel of hij alles bepaalt. Verschrikkelijk dat zo'n lul het voor het zeggen heeft.

11-11-2022 18:38

trodat4030 +97067

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/meijaard-stopt-na-huidige-termijn-als-president-commissaris-van-ajax

11-11-2022 18:43

Ajax1114 +19393

Oh lees net het andere bericht dat hij over een jaar gaat stoppen.

11-11-2022 18:43

WillyBrokamp +11117

Het lijkt wel op een vergadering van Sukkels United

11-11-2022 18:37

Ajax95Duivendrecht +24162

Nou, de champagne kan ontkurkt worden. Bij deze gefeliciteerd met de 3e plaats. Goed gedaan jongens!

11-11-2022 18:35

Ajacied33 +36807

Spontaan geen zin meer in dit seizoen als je dit leest. Schreuder blijft gewoon zitten waar ie zit. Mooie vooruitzicht hebben we...

11-11-2022 18:33

JanBiesbos +29224

If komt blind terug als trainer?

11-11-2022 18:30

grapje +2335

Heey pik, maak nou maar gewoon haast met een nieuwe technisch directeur en nieuwe trainer of wil je weer 100 miljoen door de plee spoelen? Man man man. En onverwacht vertrek ten Hag? Hoezo onverwacht ga toch weg man was al duidelijk dat hij een keuze had tussen Ajax en man United. Waarom doen top mensen zich zo indekken met zulke salarissen hoor je je verantwoordelijkheid te nemen en niet naar excuses te zoeken.

11-11-2022 18:29

Ajax Mario +1613

Onze Mike Verweij ( nou ja onze… ) stuurt op Twitter dat de trainert ontslagen is na een spoedoverleg

11-11-2022 18:26

Ajaxfan16 +27446

Fake account

11-11-2022 18:26

Ajax Mario +1613

Haha ja dat dacht ik wel… 😉

11-11-2022 18:27

WantAmsterdam +116198

Man, dat is nog steeds dat fakeaccountje dat al van de zomer onzin verkondde. Hoe kunnen jullie er nog steeds erin trappen?

11-11-2022 18:29

Ajax Mario +1613

Sorry… 😅

11-11-2022 18:39

WantAmsterdam +116198

Volgende keer beter Mario, altijd bronnen checken nooit naïef zijn.

11-11-2022 18:45

trodat4030 +97067

Sinds enkele dagen kan je blauwe vinkjes kopen, massaal gedaan door talloze fakeaccounts. Zelfs dat is niet meer betrouwbaar. Twitter gaat dood, dat kan niet anders. 44 miljard door de plee..

11-11-2022 18:45

Ajaxhartt +10743

In Elon we trust.

11-11-2022 18:53

Ajax Mario +1613

Hoor t nu net toevallig op t nieuws

11-11-2022 19:06

trodat4030 +97067

Snap er geen kut van, komt er nu een voetbalcommissaris náást voetbalcommissaris Blind die over 2 maanden terugkeert? Is dat de bedoeling? 2 mensen met dezelfde functie?

11-11-2022 18:25

JanBiesbos +29224

Denk dat blind voor de groep gaat staan

11-11-2022 18:31

trodat4030 +97067

Als ie zn bek maar houdt en niets bepaald mag ie er van mij gaan staan. Scheelt weer een vrijetrappenpop.. #derecessieraaktzelfsajax

11-11-2022 18:45

Psychevore +21186

Het lijkt me beter om een nieuwe trainer te vinden inderdaad, maar helaas lijkt daar ook totaal geen sprake van.

Het vertrek van ten Hag is wel echt een ramp gebleken. De lat is door de hele organisatie veel lager gelegd dan ie lag. Ze vinden het allemaal wel prima gaan, blijkbaar. Dat is echt fucking zorgelijk.

11-11-2022 18:23
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.