Ajax bevestigt komst Labyad

door giobelloni 141

Ajax bevestigt komst Labyad

door giobelloni 141

Laatst geüpdatet

Ajax heeft maandagmiddag officieel de komst van Zakaria Labyad bevestigd. Dat melden de Amsterdammers via Ajax.nl. De middenvelder annex aanvaller heeft een contract getekend dat hem tot 2022 aan Ajax verbindt.

Labyad werd al sinds afgelopen winter aan Ajax gelinkt, maar koos er toen voor om het seizoen af te maken bij FC Utrecht. Richting het einde van dit seizoen leek echter steeds duidelijker te worden dat de spelmaker het had voorzien op een transfer richting de hoofdstad. Daarom is de speler nu erg blij dat hij eindelijk bij Ajax heeft getekend. 'Mijn familie en vrienden zijn heel trots en weten hoe hard ik hiervoor heb gewerkt. Dat ik uiteindelijk hier sta, is een enorme stap vooruit. De top van Nederland is het streven en daar ben ik nu.'

De Utrechter begon zijn carrière bij PSV en belandde via omwegen bij Sporting clube de Portugal, Fulham FC en Vitesse uiteindelijk bij FC Utrecht. Naar verluidt maakt Ajax zo'n zeven miljoen euro over naar FC Utrecht voor de komst van Labyad.

Lees meer over:
Plaats reactie

supporter sinds +7914

Goede speler, ervaring en een winnaarstype. Hij wil graag voor Ajax spelen dus prima aanwinst. Lijkt me stabieler dan die Duitse kabouter en kluivert bij elkaar.

17-05-2018 20:28

ST +23098

De negativiteit die hier op AS en binnen de supportersschare heerst is echt killing voor een club die weer aan de top wilt komen. We schelden elkaar hier uit omdat we een andere mening hebben. We vechten met elkaar op de tribune. Mensen die een positieve welkomstgroet richting een nieuwe speler op AS doen worden bedolven onder de 'minnetjes' en gasten die aangeven dat het een dramatisch seizoen gaat worden, worden juist onder de 'duimpjes omhoog' bedolven. Onze supportersschare op internet lijkt wel manisch depressief. Hoe negatiever wij onze club blijven benaderen hoe minder snel Ajax terug aan de 'Nederlandse' top komt. Daarmee bedoel ik structureel kampioen worden met leuk voetbal en af en toe CL spelen. Steun de spelers op het veld en stop met alleen maar negativiteit spuien op het web. Toon Amsterdamse bluf en schreeuw de jongens naar de titel, i.p.v. achter je toetsenbord alleen maar minnetjes uit te delen en te zeiken op alles.

15-05-2018 08:37

Oliveira +0

Een eigen mening hebben is niks mis mee. Maar elkaar zwart maken en dat hele plus en minnetjes systeem is echt zwaar kansloos en overbodig.

15-05-2018 16:40

Pheadrus +2

Ik lees heel veel reacties dat Labyad niet het gewenste niveau voor Ajax heeft. Maar je zult toch een brede selectie moeten hebben. Vorig jaar vielen Sinkgrave en Nouri uit in de voorbereiding vlak voor het sluiten van de markt. Met een brede selectie kun je daar beter mee omgaan. Nu valt Veltman ineens weg. Dan komt het goed uit dat Kristiaans er net bij is gehaald. Orejuela liet in de wedstrijd tegen AZ uit zien dat hij (nog) niet het gewenste niveau heeft. Het zou kunnen dat Mazraoui de beste optie is op rechts back maar dan nog heb je een reserve nodig. Dus als Labyad niet een versterking is kan hij toch een nuttige speler zijn.

15-05-2018 00:45

kaashaas +4

Ik had persoonlijk gehoopt dat het bij een gerucht bleef... Maar nu je er toch bent !!welkom!! Ik zal je steunen.. en wie weet word jij ook een Ajacied en word je een echte toegevoegde waarde. Nu je bij ons voetbald verdien je een kans. Succes!

14-05-2018 22:39

Oliveira +0

Ik had nog liever gehad dat Sinkgraven nog een kans zou krijgen op het middenveld dan dat we zo nodig weer een extra speler moeten halen om te bewijzen dat Siem de Jong en ook Sinkgraven achteraf miskopen zijn. Siem de Jong met alle respect die ik voor hem heb moet gewoon voor zichzelf conclusies trekken en kiezen voor en andere club en Sinkgraven kijken of het nog lukt om hem ergens in te zetten, hij is op z'n minst net zo goed als Labyad.

14-05-2018 22:31

ST +23098

Sinkgraven heeft in 4 seizoenen bij Ajax gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen meegedaan. Daarin scoorde hij 1 doelpunt. En dat noem je net zo goed als Labyad? Sinkgraven is fysiek te kwetsbaar gebleken. Dat mag je na 4 jaar wel zeggen. Daarnaast heeft hij amper assists en doelpunten afgeleverd. Ja hij heeft veel als linksback gespeeld, maar ook een aantal keren op het middenveld en linksbuiten. Daarnaast, de trainers De Boer en Bosz waren ook niet gek. Als hij zo goed was als jij zegt had hij wel vaker aanvallende middenvelder gestaan.

15-05-2018 08:27

Amsteraaij +2272

5,5 miljoen lees ik op VI. Kan wellicht oplopen tot 6. Prima prijs toch? Zeker in deze tijd.

14-05-2018 22:24

KlaasJanDolberg +0

Lees geruchten over Daley Blind? Zal wel niet lijkt me toch? Zou wel de ideale aankoop zijn.

14-05-2018 22:15

Oliveira +0

Er gaan inderdaad geruchten, maar deze zijn naar alle waarschijnlijkheid niet waar. Daley blind kan letterlijk overal heen. Ik zou het opmerkelijk vinden als Daley Blind besluit om terug te gaan naar Ajax, zou het wel toejuichen.

14-05-2018 22:19

Oliveira +0

Zeker waar. Naar mijn mening heeft Ajax een defensief ingestelde speler nodig, het liefst 23-27 jaar oud. Heb je veel meer aan dan breedte aankopen. Of Mazraoui langzaam inbrengen. Die jongen heeft een goede indruk op mij achtergelaten.

14-05-2018 22:44

Genant +4

Mazraoui wordt onze rechtsback....

15-05-2018 10:42

ajax500 +0

Haal Ard van Peppen dan ook maar gelijk op, wordt je sws kampioen met zo'n rots in de branding.

14-05-2018 22:07

Jariiii +22375

Nou, welkom dan maar.
Verras ons!!

14-05-2018 22:06

TheTruth +0

Hoopte toch echt op Tadic, maarja de Telegraaf bracht dat de wereld in dus is het gewoon onzin.

14-05-2018 22:03

Oliveira +0

Inmiddels kan Ajax wel Tadic uit hun hoofd zetten. Hij gaat volgend seizoen weer lekker premier league voetbal spelen nadat zijn club zich heeft weten te handhaven. Ik denk zelf dat Ajax zich beter kan richten op Kostic van HSV, naar mijn mening een uitstekende B keuze als Ajax zo nodig weer een aanvaller moet hebben.

14-05-2018 22:09

ST +23098

Kostic, maar dan heb je ook wat.

15-05-2018 08:27

Genant +4

Verdient 4 miljoen bij Southampton......0,0% kans dat hij bij Ajax komt voetballen.

15-05-2018 10:49

!AJAX1 +1114

Heel veel succes Ajacied! Zet ´m op!

14-05-2018 21:36

korem +878

Triest hoor 4 minnetjes krijgen ! Wat zou het toch geweldig zijn als hij topscorer word volgend seizoen en ons Europa inschiet.

14-05-2018 21:41

ST +23098

Wat zal ik lachen als ik Labyad de monden snoert van alle droeftoeters hier.

14-05-2018 21:28

Oliveira +0

Ik hoop dat jij het zelfde zou zeggen als het bij Kirstensen ook het geval zou zijn, of welke speler dan ook. Lekker je zelf indekken om straks achteraf mensen te gaan uitlullen. Klasse jongen!

14-05-2018 21:34

ST +23098

Nee, want Kristensen heeft al een aantal wedstrijden zich laten zien in de ploeg. Die kans heeft Labyad nog niet eens gehad en hij wordt al neergesabeld door het overgrote deel hier. Klasse jongen!

14-05-2018 21:47

Oliveira +0

Hoezo? Ibrahimovic was ook niet veel bijzonders in zijn eerste wedstrijden voor Ajax, later bewezen dat hij toch wel degelijk kon voetballen ( lichte sarcasme). Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

14-05-2018 21:50

ST +23098

Niet echt iets om trots op te zijn.

15-05-2018 08:31

Ajaxfan16 +27545

Mensen hou eens op net die negativiteit, ja ik vind dit ook niet de beste transfer, maar we kunnen hem op zijn minst toch steunen. Ik zeg welkom zakaria en succes.

14-05-2018 21:28

Intec +0

Lukt al jaren aardig. We kunnen een lijst maken met spelers die fluitend gesteund werden.

14-05-2018 21:34

korem +878

Wauw 5 minnetjes omdat je aangeeft achter een nieuwe speler te gaan staan. Wat een site is het tegenwoordig hier toch ! Pfff

14-05-2018 21:39

ST +23098

Onbegrijpelijk inderdaad. Met zoveel negativiteit onder de supporters gaat het lang duren voor we weer een titel halen. Lekker je eigen spelers uitfluiten en nieuwe spelers op voorhand als miskoop bestempelen en mensen met een positieve mind-set minnetjes uitdelen. Wat mij betreft mogen deze jongens, ja jij daar die mij net een minnetje geeft, morgen een andere club gaan 'supporten'.

14-05-2018 21:49

Oliveira +0

Even van uitgaand dat Ziyech zal vertrekken heb je nog Schone, Van de Beek, Frenkie en Siem de Jong, Eiting en Mazraoui ( hopelijk z'n naam goed gespeld) al in je selectie. Welke spelers moeten dan op de bank komen? Het is ronduit achterlijk om Frenkie de Jong weer op de bank te houden en Schone zal een bijrol waarschijnlijk niet accepteren, Van de Beek is wel overduidelijk een basisspeler en verwacht ook dat hij dit zal blijven. Dus waar komt Labyad dat van toepassing? Weer een speler die de dugout warm komt houden lijkt het.

14-05-2018 21:08

sucre +15274

schone geen bijrol accepteren? het moet niet gekker worden hoor.

14-05-2018 21:14

Oliveira +0

Denk jij serieus dat een speler van zijn leeftijd, die al ruim 6 jaar(?) bij Ajax speelt en ook vaak ineens genoegen ga nemen met een B plaats in de selectie. Is deze beredenering moeilijk te bevatten?

14-05-2018 21:16

sucre +15274

jezus man... jij praat veel poel zeg. brugklasser?

14-05-2018 21:25

Oliveira +0

Ik snap wat je bedoelt. Maar je kunt niet 3 aanvallend georiënteerde middenvelders opstellen. Labyad-Van de Beek en F. de Jong ( niet per se in deze volgorde) op een middenveld lijkt mij nou ook niet een goede keuze. Labyad was alleen nuttig geweest als F. de Jong of Van de Beek er niet zou zijn.

14-05-2018 21:32

Oliveira +0

Invallers rol zie ik ook voor hem weggelegd. Maar zal hij dit accepteren? 7 miljoen uitgeven voor een inval kracht is naar mijn mening nogal een gortige investering, ongeacht mijn negatieve uitlatingen. Je zou alleen een speler moeten halen als hij direct van toegevoegde waarde is, Tagliafico als voorbeeld, die is ook voor een redelijk groot bedrag binnen gehaald en staat er direct zoals het hoort. Labyad is zeker geen slechte speler maar om 7 miljoen neer te leggen voor een speler die waarschijnlijk invalkracht zal worden, zeker in het eerste seizoenshelft vind ik niet verstandig.

14-05-2018 22:04

sucre +15274

je blijft maar volhouden met je 7 miljoen he? hardleers of gewoon dom?

14-05-2018 22:08

Oliveira +0

@sucre: Even om je alvast in te lichten: Ik negeer jou vanaf nu.

14-05-2018 22:11

sucre +15274

hard he de waarheid.. lees je in in de materie, ook goed voor op school. ga je misschien over naar mavo 2

14-05-2018 22:16

Oliveira +0

Lekker denigrerend ingesteld ben jij zeg. Wat wil jij nou precies bewijzen?

14-05-2018 22:20

sucre +15274

dat je hardleers bent en je ook niet aan je woord houdt!

14-05-2018 22:29

didierajax020 +2

https://www.youtube.com/watch?v=s6TNpOm--pM

Prima gozer hoor. Geen hoge pet van hem op, maar ik laat me graag verassen.

14-05-2018 20:49

Oliveira +0

Breedte spelers zijn duur tegenwoordig. 7 miljoen door de plee alsof het niets is.

14-05-2018 20:30

Intec +0

Word gewoon basis. Snap hier ook niks.

14-05-2018 20:49

Jortjuh14 +2993

Beter haalt Overmars die Jensen nog...

14-05-2018 20:30

Keizer020 +1583

Welkom Zakaria, 100% geven voor de mooiste club van Nederland !

14-05-2018 20:25

Bertus2002 +0

Ben geen fan van Zakaria, maar hij is wel nuttig voor in de breedte; hij kan op het middenveld en de vleugels.

'6': Aankoop - Eiting - Matusiwa
RM: v/d Beek - Schone - Jeugd (De Wit/Pasquali/Ekkelenkamp)
LM: Frenkie - Labyad - Jeugd (Bijleveld/V. Jensen)

14-05-2018 20:24

Raydo +1523

Vlees noch vis. Zelfde als die centrumverdedigers die 'ook op linksback uit de voeten kunnen'. Haal gewoon een specialist.

14-05-2018 20:35

Bertus2002 +0

Je hoeft niet altijd een specialist te zijn als bankzitter, alleen spelers die in de basis staan moeten dat per sé.

14-05-2018 21:27

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

laten we iig die negatieve spiraal doorbreken, en achter onze club staan.
het was een verschrikkelijk seizoen voor elke ajaxsuporter, of je het nou eens bent met elkaar of niet. we zijn en blijven broeders.
we hebben er niks aan als er een negatieve sfeer hangt rond onze club.

14-05-2018 20:17

Ajaxbrl +13965

4 Seizoenen bedoel je (op wat leuke wedstrijdjes na onder Bosz)..

14-05-2018 20:18

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

je kan nou eenmaal niet kampioenschappen aan elkaar rijgen. systeemmatisch zijn wij ook schuldig geweest door onze spelers geen vertrouwen te geven.
het helpt gewoon niet door negatief te blijven, het heeft geen enkel mens ooit verder geholpen.

nil desperandum.
opstaan en knokken.

14-05-2018 20:22

Ajaxbrl +13965

Dat zou wel moeten de prijzen aan elkaar rijgen... Als je ziet wat onze 'concurrentie' te besteden heeft... En die verwende jochies moeten maar tegen een beetje kritiek kennen want dat krijgen ze straks in het buitenland ook dus ja...

14-05-2018 21:27

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

2 van de 4 jaargangen waren kansloos.
vorigjaar vond ik enorm knap dat ajax op 2 fronten mee deed.
de boer had gewoon pure pech, dat de selectie een offday had tegen de graafschap.

14-05-2018 20:32

Amp +38118

als je je spits wisselt voor een buitenspeler op het moment dat je moet scoren, dan heb je geen pure pech. dan heb je gekregen wat je verdiende

14-05-2018 21:10

Ajaxbrl +13965

Maar geen zilverwerk en dat telt... Thuis tegen Schalke en Lyon was idd supergoed maar dat was het dan wel...

14-05-2018 21:23

Ajaxbrl +13965

De middelmaat is wat de klok slaat bij Ajax niet alleen in de staff maar ook steeds meer spelers... Triest dat als je zoveel te besteden hebt dat je toch niet in staat bent om kwaliteit in huis te halen.. En Nederland te domineren... We kunnen het vermogen net zo goed doneren aan het goede doel want er gebeurd toch niks mee.. Jammer...

14-05-2018 20:17

Ajaxbrl +13965

De opvolger van Ziyech dus.. We gaan er weer op vooruit boys goed bezig Marc en Flap!! NOT

14-05-2018 20:10

fc Barcelona_ke +19255

Hoopt wel. Hij is beter ziyech versie

14-05-2018 20:12

Gonzo +4778

En komr er ook nog een van het rijtje Gutierrez, Pizarro of Jensen?

14-05-2018 20:09

fc Barcelona_ke +19255

Ik hoef geen pizarro.. hij is niet geselecteerd voor wk dus hij is slecht net als die montes

14-05-2018 20:18

Keizer020 +1583

Hahaha wat is dit nou voor redenatie?

14-05-2018 20:28

RayJordaan +6889

Hopelijk Jensen!

14-05-2018 20:57

Red Devil +3604

Wat een narigheid is dit.

14-05-2018 20:03

Niels. +2229

WTF hij is gepresenteerd met rugnummer 10 en Labyad achterop.

14-05-2018 19:53

luiszwaaris +0

Waar zie je dat?

14-05-2018 19:59

jollie18 +9970

Rugnummers zijn nu nog niet zeker

14-05-2018 20:03

Niels. +2229

Bky,

Tijdens de presentatie stond er idd geen rugnummer.
Op zijn Snapchat staat wel duidelijk een post met ZL 10
En dan een foto van hem met een Ajax shirt en rugnummer 10...

14-05-2018 20:06

witchmaster11 +4

als het hier bij sommige ligt dan speel er gewoon een aantal kleuters in een die nog steeds s.avonds een pamper moeten

14-05-2018 19:53

luiszwaaris +0

Ben blij dat hij komt, die kan echt wel voetballen en wil graag voor Ajax spelen WELKOM ZAKARIA

14-05-2018 19:51

Nagilahava +0

Ach joh waar maakt iedereen zich zo druk over. Volgend jaar spreekt hij toch een vertrek wens uit.

14-05-2018 19:48

Cleo9 +0

Waarom een speler halen alleen voor een trainer die bij het minste of geringste toch ontslagen wordt?

14-05-2018 19:44

jfAjax1 +2

Ik ben ook sceptisch hierover, dat wil niet zeggen dat ik hem niet zal supporteren. Het komt meer door de teleurstelling denkik.. ik bedoel, het niveau van de eredivisie is bedroevend en als we stappen vooruit willen maken dan doe je dat niet door een van de betere spelers van een utregt te kopen. Dat lijkt me niet het niveau wat Ajax moet nastreven.. had dan liever een speler van AZ (wat ik een kwalitatief beter team vind) gezien, als je dan toch in NL wilt shoppen.. Succes Labyad, ik hoop dat je in tegenstelling tot andere Eredivisieaankopen wel prijzen kunt pakken en van waarde kunt zijn voor ons aller Ajax! #Sceptisch #Hoopvol

14-05-2018 19:36

FissaDeGekste +3438

Welkom bij de mooiste club van Nederland Zakaria. Ik denk dat beide kanten veel plezier gaan hebben van de samenwerking. Misschien word je zelfs de redding van ten Hag!

14-05-2018 19:33

Rotterdammertje +0

Welkom Labyad. Stoor je niet aan die zeikerds hier die zelf geen leven hebben,

14-05-2018 19:33

BokkieBokstra +11372

Toch even afwachten wat het gaat worden maar het zal lastig worden volgend jaar. Het chaggerijn van Ajax is niet zomaar weg vermoed ik dan moet er wel meer gebeuren dan de komst van Labyad. Aan de reacties te zien wordt het weer een leuk jaar.

14-05-2018 19:32

NouridolbergNeres34 +1925

bande, schuurs, labyad, Magallan. Allemaal aankopen voor in de breedte. Geen directe versterkingen. Ik hoop dat de echte versterkingen nog gaan komen: Jensen (6) Mount aanvallende middenvelder, rechtsback.

14-05-2018 19:36

BokkieBokstra +11372

Die Mount, dat zou een mooie aankoop zijn maar ik ben bang al niet meer haalbaar voor Ajax. Schuurs vind ik wel een goede, de anderen ken ik niet. Misschien tijd om gewoon de jeugdopleiding af te schaffen. Kost alleen maar geld.

14-05-2018 19:39

AFCAsphere +9

Jeugdopleiding kost alleen maar geld? Straks wordt De Ligt voor een recordbedrag verkocht.

14-05-2018 20:31

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

kan welleens de laatste lichting zijn waar ajax veel voor vangt.
het houd een keer op voor die mensen door telkens een kat in de zak te kopen.

eigenlijk is het op langer termijn zeer schadelijk voor ajax door spelers zo jong te verkopen. na eriksen is het hard achteruit geholt met onze spelers

14-05-2018 20:59

Babayaka +7

Elke aankoop is voor de breedte, als ze een beetje serieus worden vertrekken. Ze al namelijk.

14-05-2018 19:42

GinoAFCA +15033

maggallan is nog niet binnen haha

14-05-2018 19:44

NouridolbergNeres34 +1925

Haah klopt ,maar ga er vanuit dat hij ook komt.

14-05-2018 19:46

NouridolbergNeres34 +1925

FC Utrecht ontvangt 5,5 miljoen euro van Ajax voor Zakaria Labyad. Het bedrag zal door bonussen vrijwel zeker nog oplopen tot 6 miljoen euro. Na Bande en Schuurs heeft Ajax met Labyad zijn derde versterking voor komend seizoen binnen. #Ajax

Freek jansen

14-05-2018 19:31

DeKenner +9405

Ik ben erg benieuwd naar goede argumenten tégen de komst van Labyad. Waarom zou Ajax beter af zijn zonder, dan met hem?

14-05-2018 19:26

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

meer goals meer assists dan kluivert, een vechter, is zeer gemotiveert.
bij ajax denk ik zelfs dat labyad meer goals en assists kan maken dan bij utrecht, er speelt beter materiaal om hem heen.

14-05-2018 19:28

Leviathan +168

Dat is wel erg kort door de bocht. Bij Ajax speel je meestal op de helft van de tegenstander en zal je beter in de kleine ruimte moeten zijn en liefst snel om iets te creëren. Kluivert had 10 goals en 5 assists in 24 basisplaatsen (27 totaal 3x invaller) waarvan 22 x op linksbuiten wat zijn positie is. Labyad 14 goals en 9 assists in 30 basisplaatsen en is maar liefst 6 jaar ouder.
Kluivert heeft veel meer potentie en zit met statistieken niet veel onder die van labyad.

Ik hoop van harte dat hij het goed gaat doen, maar Ajax is toch heel anders dan Utrecht

14-05-2018 19:43

witchmaster11 +4

moet je ook wel vermelden tegen welke clubs mister dollar teken scoord

14-05-2018 19:51

Leviathan +168

Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Alleen tegen psv en feyenoord scoren heb je niks aan

14-05-2018 19:59

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

de gemiddeldes zijn vrijwel gelijk dus.
daar moet je idd de leeftijdverschillen bij aantekenen, maar ook de aanvallende kracht van ajax vergelijken. utrecht kan niet 34 wedstrijden op rij gemiddeld 60/40 balbezit spelen, en kluivert heeft gewoon betere spelers om hem heen, labyad was dragend voor utrecht.

de cijfers van kluivert vind ik (achteraf) zelfs tegenvallen, als je ziet hoeveel kwaliteit deze jongen heeft. en het is mij ook een compleet raadsel waarom hij denkt met die cijfers naar een grotere club te kunnen vertrekken.

als je dan toch een voorkeur moet uitspreken is dat voor mij de motivatie en gedrevenheid van labyad boven dat van justin kluivert.

ik ben geen fan van labyad, ik zie liever een ajax jongen slagen, maar deze aankoop zou welleens goed kunnen uitwerken voor ajax.

14-05-2018 20:04

Michelinho +9

Dat denk ik ook, maar bij Ajax heeft ie minder garantie op een basisplaats dan bij Utrecht.

14-05-2018 19:45

ram +7283

Omdat ik, en velen met mij, hem niet zien als toegevoegde waarde. Zowel voor het middenveld als op de flank leuk om erbij te hebben maar meer niet.

Waar zou jij hem zetten? Op links heb je Kluivert (als ie blijft) en Bandé. Daarbij is het daar gewoon geen specialist en daar moet je wel naar streven (woorden van Van der Gijp waar ik het zéér mee eens ben en altijd al zeg).

Op het middenveld zijn Donny en Frenkie volgens mij wel zeker van hun plek. En daar moet Labyad dan bij komen te staan? Leuk tegen kleine teams hoor maar in Europa wordt je letterlijk onder de voet gelopen en ik denk dat je er geen kampioen mee zal worden.

Voor mij is Labyad dus geen basiskracht. Op de bank zie ik dan liever oudere spelers zitten (als Lasse en Klaas) én jonge talenten (zoals Mazraoui, Schuurs). Een speler van 25 voor 7 miljoen, waarvan ik niet verwacht dat ie veel beter wordt, voor de bank... Ik vind het niet ideaal.

14-05-2018 19:49

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

of het gaat werken gaan we zien, iig heeft labyad de cijfers van neres.
we hebben nu iig aan 2 kanten die wapens, er waren tijden dat onze vleugelspelers niet eens 7 goals konden maken, en hoogstens 4 assists.

ajax moet nu een spits halen en een middenvelder voor ziyech met een beetje vergelijkbare cijfers. dan heb je eem voorhoede die er 100 in kan rossen in een seizoen

14-05-2018 19:21

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

je hebt gelijk, maar hij komt in de buurt van neres, iig lever je niks in op het vertrek van justin kluivert, je gaat er zelfs op vooruit.

hij moet het natuurlijk nog wel laten zien.

14-05-2018 19:32

Michelinho +9

Qua potentie wel, denk dat Labyad op dit moment nog beter is.

14-05-2018 19:38

gi0vanni +7374

Als dit betekend dat hij in plaats van Siem mag invallen dan gaat Ajax er op vooruit. Geen fan van hem maar de Ajax bank kan wel wat versterking gebruiken.

14-05-2018 19:20

AJAIXIXIXI +1

Je moet het Marc nageven: 5,5 tot 6 is een hele goeie deal.

14-05-2018 19:16

RoodWit +62

Goede voetballer, een bijtertje, straatschoffie (goede zin van het woord), dit soort types hebben we ook nodig. #SuperZaka

14-05-2018 19:16

NouriVandeBeek +7

Denk dat Labyad zeker een toevoeging kan zijn. Er zit pit in en hij is technisch onderlegd. Ik ben er wel tevreden mee.

14-05-2018 19:12

Caparzo +4258

Welkom, je start bij mij zonder vooroordelen, blanco. Ik hoop dat je dat naar positief tilt met 12 goals en 10 assist, door goed spel, want ballen kun je wel. Succes in het mooiste shirt!

14-05-2018 19:11

Raynofisher +0

Missvhien nu Swansea is gedegradeerd dat we ook Bony kunnen halen. Is zo’n 12 miljoen waard en heeft nog een één-jarig contract. Speelt niet eens zoveel bij Swansea maar ik denk dat voor iedereen wel duidelijk is dat hij een goede voetballer is. Fuck Dolberg die autist laat ook veel te weinig zien

14-05-2018 19:10

SjaakWolfs +4

Je had je punt prima kunnen maken zonder Dolberg zo triest te beledigen.

14-05-2018 19:11

Caparzo +4258

Je hebt zelf overduidelijk ook PHPD, mentaal dan.

14-05-2018 19:13

RaynoFischer +18

Gozer, als je dan al zo stoer komt doen, doe dat lekker met een eigen account en niet met 99% mijn naam....
De enige autist ben jij

14-05-2018 19:14

Raynofisher +0

Ik raad jou een oogoperatie aan

14-05-2018 19:14

RaynoFischer +18

Ik raad jou een psychiater aan

14-05-2018 19:17

FissaDeGekste +3438

De 8 minnetjes duiden inderdaad op een gebrek aan multiaccounts voor de faker. Wat een calimero :')

14-05-2018 19:35

Sjaakvaak +26608

Ah je hebt meteen ff 3 accountjes aangemaakt om alle negatieve reacties te kunnen minnen? Beetje lay of de naam van Rayno te jatten.

14-05-2018 19:24

Raynofisher +0

Ik ben niet aan het minnen hoor

14-05-2018 19:27

Hammerzeit +147

Van harte welkom, Zakaria !

14-05-2018 19:05

ELNINO +0

5,5 miljoen is niet eens zo veel

14-05-2018 19:04

Esthas +8

Welkom bij de beste, grootste en rijkste club van Nederland Zakaria.

14-05-2018 19:04

Panama +0

5,5miljoen, kan max 6 worden. Beter dan die eerder genoemde 7,5

14-05-2018 19:03

Dooye +33

Dat ze nu al beginnen met aankomend seizoen. Dat betekend wrsch dat we een leegloop krijgen. Hoop echt dat we alleen ziyech en Kluivert verliezen. Ziyech is dan wel Ajax beste voetballer, maar vind hem geen Ajax speler. Perfect om een team om heen te bouwen. Maar vind dat Ajax niet om een speler draait. En met Kluivert ben ik eigenlijk wel klaar. Al een half jaar roepen dat hij gaat verlengen, maar dan wel tegen voorwaarden die zelfs klaassen of Suarez niet kreeg. En dat waren echte ajacied en of in ieder geval een ajax hart. Als de ligt en donny vertrekken dan is het echt het einde.

14-05-2018 19:01

ST +23098

Feliz Labyad:
https://www.youtube.com/watch?v=AYzHiE-DzjI

14-05-2018 18:59

Ferd +38681

Welkom Zakaria, en laat die negatieve zeikers maar zien dat ze ongelijk hebben.

14-05-2018 18:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.