'We zullen erop aandringen dat Ajax - FC Utrecht doorgang kan vinden zonder politie'

door Timo Suur 207

Bron ESPN

'We zullen erop aandringen dat Ajax - FC Utrecht doorgang kan vinden zonder politie'

door Timo Suur 207

Bron ESPN

De Eredivisie gaat er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht doorgang kan vinden. Het is onduidelijk of het duel van zondag 15 september door kan gaan vanwege nieuwe politiestakingen.

Bestel het nieuwe derde shirt van Ajax in de Ajaxshop!

Aanstaande maandag (9 september) zal er een nieuw overleg plaatsvinden tussen de gemeente Amsterdam en de andere betrokken partijen over de wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht, die op losse schroeven staat door de nieuwe politiestakingen. De politie staakt op zondag 15 september opnieuw voor een 'fatsoenlijk' vroegpensioen. Dit betekent dat er geen agenten inzetbaar zijn tijdens het risicoduel tussen Ajax en FC Utrecht.

Eerder werd het duel tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip al verplaatst naar woensdag 30 oktober om dezelfde reden. De Eredivisie, de KNVB en de betrokken clubs hopen dit scenario ditmaal te voorkomen. 'Wij zullen er bij de gemeente Amsterdam op aandringen dat deze wedstrijd gewoon veilig doorgang kan vinden zonder politie', laat Eredivisie-directeur Jan de Jong weten aan ESPN.

Bewuste keuze voor Ajax - FC Utrecht

'We hebben gekeken naar welke wedstrijd het weekend van 15 september op de agenda stond. We hebben gekozen voor de wedstrijd Ajax - FC Utrecht omdat de druk op deze wedstrijd en het aantal daarbij ingezette politieagenten het grootst in', vertelde woordvoerder Maarten Brink namens de vier gezamenlijke politiebonden eerder. Tijdens de wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht zullen de politieagenten zich niet bezighouden met operationele zaken rondom het duel. 'In plaats daarvan richten ze zich volledig op vakbondsactiviteiten.'

Terwijl de meeste clubs in de Eredivisie op dit moment vier wedstrijden hebben afgewerkt, heeft Ajax pas twee duels gespeeld. Het thuisduel met Fortuna Sittard werd verplaatst vanwege Europese verplichtingen van Ajax, terwijl De Klassieker werd afgelast wegens politiestakingen. Indien Ajax - FC Utrecht wordt afgelast, raken de Amsterdammers dus nog verder achter op schema.

Lees meer over:
Plaats reactie

komopajax777 +13125

Nou de wedstrijd tegen Utrecht gaat ook al niet door.Halsema verbiedt het vanwege de politiestaking.Kan de rechter hier geen uitspraak over doen?Ajax en de Eredivisie worden nu wel heel erg gedupeerd.

09-09-2024 16:43

Cruijffthebest +13310

Off topic: Benjamin Tahirovic waarschijnlijk naar Galatasaray.
Kan Miranchuck meteen komen!!!

08-09-2024 19:27

Joris.S +378

Dat gaat echt niet gebeuren

08-09-2024 17:16

Baco123 +6024

Hoop dat het door kan gaan
Wel weer zin om naar Ajax te gaan

08-09-2024 17:02

Widjai.G +173

Dat slaat helemaal nergens op je moet veiligheid kunnen garanderen bij dit soort wedstrijden en niet zomaar aandringen om zonder politie deze wedstrijd door te laten spelen.

08-09-2024 16:21

JohnDylan +21747

Voetbalfans zijn het belang van voetbal enorm gaan overschatten. Het moderne voetbal is niets anders dan een onbelangrijk commercieel product. De gemeente zou gek zijn om zo iets onbelangrijks door te laten gaan zonder aanwezige politie terwijl de kans op onrust groot is.

08-09-2024 16:37

Jariiii +21806

@JohnDylan
Heb jij enig idee door hoeveel mensen het voetbal gevolgd wordt? Het belang van de sport is wel degelijk groot.

09-09-2024 15:32

Opnaarde4eSter +1587

Gewoon de competitie maar stilleggen. Anders competitievervalsing.

08-09-2024 15:07

Hans.D88 +3778

Jan de Jong begint zich alvast in te dekken: "Wij van de KNVB hebben er alles aan gedaan, maar de gemeente en politie wilden niet meewerken." Slap. Hij zou ook kunnen nadenken over hoe hij zou kunnen bijdragen aan een oplossing voor het conflict.

Ik vind het ook jammer en vervelend als deze wedstrijd niet doorgaat, maar je moet ook een beetje verder kijken. Staken is een bijzonder recht dat we moeten koesteren. En nee, stakingen zijn niet altijd leuk en prettig. Maar dat is juist het hele idee van staken, het is een laatste wie-niet-horen-wil-moet-maar-voelen middel om de druk op te voeren en een doel te bereiken. Als de rechter deze staking heeft goedgekeurd, dan heeft de politie het recht te staken.

Halsema gaat deze wedstrijd zeer waarschijnlijk niet goedkeuren, geen enkele burgemeester zou zo'n risico nemen, man of vrouw, links of rechts.

08-09-2024 14:27

Lavie +2253

Iedereen werkt tot 67. Die luie smerissen moeten hun bek houden!

08-09-2024 13:25

Hans.D88 +3778

Het is natuurlijk wel redelijk zwaar mentaal en fysiek werk, he. Jij wilt wel dat je als burger beschermd wordt door de politie wanneer dat nodig is, maar dat zo'n politie baan aantrekkelijk is en blijft zodat we genoeg politie hebben, dat hoeft dan weer niet?

08-09-2024 14:27

Juan62 +46064

Aan het taalgebruik kan je al zien dat het geen doordachte reactie is.

08-09-2024 15:18

Cruijffthebest +13310

Reactie die helemaal nergens opslaat en als je probeert na te denken weet je dat zelf ook wel. Ze zijn niet lui en zijn geen smerissen, heb respect voor wat ze doen en verder werkt NIET iedereen tot 67. Defensie, daar hebben de militairen met 55 jaar al pensioen bijvoorbeeld, tenzij dat nu iets later is. Dat is volslagen belachelijk, die kunnen ook ander werk bij Defensie doen en ze betalen ook belachelijk weinig voor hun zorgverzekering. Dus, eerst eens nadenken voordat je ongefundeerde reacties plaats!!!

08-09-2024 19:24

henkie58 +2024

Hierdoor wordt het Nederlands voetbal niet serieus meer genomen!! Niet door de kwaliteit! Dat is er genoeg! In dit kans krijgen alle nietsnutten gelijk en voorrang op alles! Om van te kotsen!!!!!!!!

08-09-2024 13:07

Moooo +3951

Politie is niet nodig, slechts wat beveiliging met een A-team BA busje ervoor.

08-09-2024 10:58

Betuwe85 +20411

Week erop derby van het noorden pakken ze die . En daarna begin oktober 010 Twente die boeren hebben geluk dat zij enkel kleine potjes spelen

08-09-2024 08:52

Moooo +3951

In het Noorden is anders kerel, daar gebeuren dit soort dingen niet.

08-09-2024 10:55

Betuwe85 +20411

Ook daar hebben ze toch politie die eerder met pensioen wil

08-09-2024 12:21

Moooo +3951

Politie doet niks joh, alleen de politie Groningen heeft het wel eens druk.

08-09-2024 12:36

Moooo +3951

Politie doet niks joh, alleen de politie Groningen heeft het wel eens druk.

08-09-2024 12:36

Betuwe85 +20411

Je kan aandringen wat je wil maar Femke bepaald niet de bond

08-09-2024 08:44

karlhof +4695

Amsterdam zal het riscio niet willen nemen. Al het fout afloopt zijn de gemeente/OM/Ajax en de KNVB de zondebokken. Overigens vreemd dat de KNVB geen protocol heeft voor dit scenario. In principe kan zo'n wedstrijd niet gespeeld worden.

08-09-2024 08:33

Ferd +38295

als het fout loopt is de politie de zondebok

08-09-2024 10:20

vanreenen +10187

Als Ajaxsupporters zich gedragen en er ontstaat toch narigheid buiten het stadion dan maar verder zonder Utrechtse supporters.

08-09-2024 08:30

Cruijffthebest +13310

Gewoon GEEN uitsupporters.
Off topic: Waar blijft Miranchuk???

08-09-2024 08:13

Moooo +3951

Het gaat niet om de supp

08-09-2024 10:59

VluggeJaapie +2044

Sws is dit al competitie vervalsing.... nu loop je hoe dan ook achter de feiten aan, als het zondag wederom niet door gaat door jullie helden, die weer gaan staken dan heeft Ajax door die reden al 3 wedstrijden gemist en moeten die ingehaald worden.... PURE cometitie vervalsing!!!

08-09-2024 07:05

eros +4777

Vervelend voor Utrecht, maar spelen zonder uitpubliek is een reëel optie.

08-09-2024 02:55

VluggeJaapie +2044

En jij denkt dat die supporters dan braaf in Utrecht blijve....

08-09-2024 07:06

eros +4777

Wij bleven toch ook braaf in Amsterdam

08-09-2024 12:27

AFCAWormerveer +4414

Denk dat een hoop supporters groepen niet zo snel naar een uitwedstrijd gaan als ze weten dat er geen politie aanwezig is.

08-09-2024 17:33

Francisco81 +4280

Gaat die linkse trut vast niet aan mee werken.

08-09-2024 00:26

daslogisch1 +10027

Nee, die steunt haar mede links gedraaide yoghurt eter uit Kakkerlak city. Zelfde aanpak denk ik: dus geen wedstrijd....

08-09-2024 02:44

DoorVriendschapVerenigdAjax +3168

Zou je vanuit een politieke redenatie kunnen verklaren waarom het met een rechtse burgemeester anders zou gaan? Dit heeft mijns inziens namelijk niks met linkse of rechtse politiek te maken. Ben oprecht benieuwd en laat mij graag overtuigen.

08-09-2024 11:42

Francisco81 +4280

Waarom zou ik jou moeten overtuigen? Als je het allemaal beetje volgt sinds dat mens burgemeester is dan weet je dat er weinig overblijft van het echte Amsterdams zoals iedereen het kent. En dat is voornamelijk door haar GroenLinks beleid. En ze heeft het toch sowieso niet op de Ajax supporters is de laatste jaren gebleken. Dus ik verwacht omtrent dit ook totaal geen steun. Ja dat is een vooroordeel richting de burgemeester. Maar ik laat me graag verrassen.

08-09-2024 12:47

DoorVriendschapVerenigdAjax +3168

Je weet ook dat amsterdam altijd een links politieke stad is geweest, waar voornamelijk de PvdA de grootste was en er nog nooit een rechtse partij de burgemeester heeft geleverd of de grootste is geworden bij de verkiezingen?

Het echte amsterdam is dus historisch gezien een linkse stad

08-09-2024 13:46

chino +1172

Inmiddels hebben deze knakkers al zoveel gestaakt dat het vroegpensioen al op is. Het gaat om **** 2026. Er zijn meer problemen in dit land die de politiek eerst moet aanpakken.
Echt ongelofelijk dat dit soort Franse praktijken getolereerd worden in dit land.

07-09-2024 23:42

Mike1 +5328

We huren gewoon het stadion van Dortmund voor deze wedstrijd en vragen de Duitse politie de orde te handhaven :)

07-09-2024 23:20

maxwellstyle10 +4652

Geef de politie gewoon wat ze willen, klote politiek spelletje!!! We kunnen ons niet normaal gedragen, dan moeten mensen bescherming kunnen bieden aan hen die zich wel normaal moeten kunnen gedragen.. En als ze dan dat vroegpensioen willen.. Geef ze dat gewoon!!!

07-09-2024 23:00

Ajax1812 +9046

Zou wat zijn als mensen alles kregen waarvoor ze protesteren. Dan ga ik vandaag nog protesteren tegen het feit dat ik geen miljoenen per jaar krijg van de overheid.

08-09-2024 02:23

maxwellstyle10 +4652

Als jij werk zou doen wat lastig en vervelend kan zijn voor je gezondheid later, prima. Zie het wel ff in perspectief..

08-09-2024 16:08

debarbaar +8219

Het valt me mee dat de KNVB niet aandringt op het spelen zonder publiek. Ze zijn er gek genoeg voor in Zeist.

07-09-2024 22:35

HV178 +2567

Gewoon onverwacht spelen zonder publiek zondagochtend om 09:00 uur.
Daarna lekker bitterballen en broodjes ossenworst in de kantine.

07-09-2024 21:54

Squadron11 +2395

En jij bekijkt de uitslag wel op teletekst?

08-09-2024 02:56

w86 +9336

Lekker makkelijk praten voor een Eredivisie directeur. Je enige belang is dat die wedstrijd gespeeld wordt, maar je draagt geen enkele verantwoordelijkheid over de veiligheid in en rond het stadion. En dan ga je er bij de gemeente op aandringen dat het wel veilig kan.

07-09-2024 21:52

alvin01 +845

Wedstrijd gaat definitief niet door en Ajax wordt nu op 3 wedstrijden achteraf gesteld. Najah kan Farioli wellicht de selectie nog beter in zijn systeem krijgen.

07-09-2024 21:44

RadheAjax2021 +17845

Halsema zal er alles aan doen om juist de wedstrijd niet door te laten gaan. Bagger burgemeester…

07-09-2024 20:04

JorgeDeLasTresPintas +1582

Gelul natuurlijk dit. En geef eens een paar goede argumenten waarom Halsema een slechte burgemeester zou zijn. Ze heeft namelijk behoorlijk wat draagvlak in onze stad, die veel meer belangen heeft dan alleen voetbal. Lekker makkelijk bitchen wel, lekker domrechts nalullen want Ze iS eEN liNkSE hEKs!

07-09-2024 23:12

Polifinario +2095

Fijn dat ze bij jullie een behoorlijk draagvlak heeft. Lekker daar houden dan.

07-09-2024 23:42

daslogisch1 +10027

🤡🤡🤡🤡

08-09-2024 02:47

VluggeJaapie +2044

De wallen, 30km, hoogte betaal parkeren etc....

Kortom; vuile vieze linkse pleurus Heks!!!

08-09-2024 07:11

Ferd +38295

de burgemeester die huldigingen op het museumplein weer toeliet nadat haar voorganger dat had verboden, die heks ja.

08-09-2024 10:22

Ferd +38295

want een andere burgemeester zou een risico-wedstrijd wel door laten gaan zonder politie? Man man man

08-09-2024 10:21

daslogisch1 +10027

Halsema maandag: 'goed verhaal, lekker kort maar gaan we niets mee doen...'😡

07-09-2024 19:56

Breuk +25020

Halsema is op vakantie.

08-09-2024 12:58

daslogisch1 +10027

Dan haar plaatsvervanger

08-09-2024 13:44

Ajaxfan31183 +16391

Veel succes bij halsema meneer de jong , ga je bij haar niet voor elkaar krijgen

07-09-2024 19:44

Ferd +38295

noem mij een burgemeester waarbij je het wel voor elkaar had gekregen

08-09-2024 10:22

Ajaxfan31183 +16391

Die van Breda, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid, want als nac niet had gewonnen dan was het flink knokken geweest

08-09-2024 12:04

Ferd +38295

Dat was geen risicowedstrijd, groot verschil.

08-09-2024 17:17

afca1985 +21151

Ik las een paar dagen terug dat het gaat om de invoering per 1 Januari 2026, geen idee of het klopt, kan het ook niet meer terugvinden overigens. Klopt het dan wel willen ze dus 1,5 (!!!) voetbalseizoen voetbalsupportertjes pesten voor deze shit

07-09-2024 19:44

debarbaar +8219

Dat is helemaal juist. Per 2026 en het bizarre is dat er met Prinsjesdag al een oké lijkt te zijn. Het is pure blackmail. Onfatsoenlijk ook. Als je actie voert dan voer je dat twee a drie maanden voordat het speelt en niet 15 maanden. Maar uiteindelijk wordt een beetje vent, nog steeds geen agent.

07-09-2024 22:38

JohnDylan +21747

Waarom neemt de harde kern van Ajax niet contact op met de harde kern van FC Utrecht om samen met een statement te komen dat ze zich zullen gedragen? Dat zou beide clubs enorm helpen op dit moment. Of vinden die mensen hun kinderachtige conflict belangrijker dan de clubs waar de supporter van zijn?

07-09-2024 19:32

Betuwe85 +20411

Die kans acht ik vrij groot idf

08-09-2024 08:48

jordy888 +3156

Daar zitten te veel hersenloze bij die dat niet kunnen.

08-09-2024 10:03

RuudKroket +813

Als de politie landelijk 1 week stopt met o.a. : flitsen, laseren ,boetes uitdelen, achterstallige belastingen innen en ontneming/kaalpluk zaken behandelen krijgen ze alles wat ze maar willen van de overheid. Dit is gewoon burgertje treiteren

07-09-2024 19:13

Techno303 +2515

Als onze fop burgemeester Halsema haar gebruikelijke praktijken uitvoert komt er geen Ajax Utrecht!

Alles is anti maar pro kut organisaties zoals XR en die paliepijpers die mogen alles.

Wedstrijd met Utrecht supporters gaat niet worden, zonder uit supporters ook niet.

07-09-2024 19:12

Ferd +38295

noem mij een burgemeester die een risicowedstrijd zonder politie wel door laat gaan.

08-09-2024 10:23

Professor +11110

Eredivisie directeur Jan de Jong gaat met zijn knvb vrienden voor de veiligheid zorgen.
En waarschijnlijk ook garanderen maar niet heus

07-09-2024 19:08

Clubliefde34 +6063

Als er geen politie is acht ik de kans zeker aanwezig dat de harde kern van ajax bij de utrecht supporters proberen te komen. En andersom dat die van utrecht voor onrust gaan zorgen. Hun harde kernen liggen elkaar totaal niet.

07-09-2024 18:34

LOCAmpos +10393

Als het toch uit de hand loopt is het toch hun plicht op te draven?

07-09-2024 18:27

Clubliefde34 +6063

Terwijl idereen al met glas en vuurwerk bewerkt is? Beetje laat. Ik denk dan eerder dat een peleton ambulances moet komen ipv de politie. En dan heb ik het eerder over de utrecht supporters als de harde kern van ajax bij de arena vrij spel krijgt aangeboden. Die van utrecht worden nog half uitgekleed voor ze op de combi stappen, de harde kern van ajax kan van alles en nog wat meenemen. Ik denk dat het zonder politie niet doorgaat of anders misgaat.

07-09-2024 19:35

DeHeerVanDeMeer +25163

Gaat Halsema toch aflasten, die heeft totaal geen ruggengraat.
Ajax supporters moeten als protest maar met 50.000 man de A9 gaan bezetten 👍

07-09-2024 18:24

OuweDibbes +11706

Of een Uva ofzo, dat alle banden met Turkije worden verbroken.. Noord Cyprus moet toch een keer vrij zijn..

07-09-2024 19:41

Ferd +38295

welke burgemeester zou deze wedstrijd wel door laten gaan zonder politie?

08-09-2024 10:23

DeHeerVanDeMeer +25163

Ik reageer op Jan de Jong die gaat aandringen op doorgaan, hij gelooft er wel in.
Als ik burgemeester was dan mochten de Hooligans zich in de Rai oid verzamelen, deuren op slot en maandag kijken we wel wie gewonnen heeft. De rest kan van het voetbal genieten of eraan ergeren.

08-09-2024 12:16

Ferd +38295

En daar heb je politie voor nodig, die dus staken. Kortom, jouw oplossing is geen oplossing

08-09-2024 17:16

YC11 +1102

Anders gewoon inhalen tijden een interland periode, Utrecht heeft sowizo geen internationals.
Die wedstrijd tegen Feyenoord eigenlijk ook.

07-09-2024 18:05

Breuk +25020

En Ajax dan zonder de internationals?

07-09-2024 18:10

YC11 +1102

Nee, de landen moeten maar een oefenpotje zonder internationals van de clubs spelen.

07-09-2024 18:12

Polifinario +2095

Gewoon door laten gaan zonder uit supporters. We moeten niet afhankelijk zijn van hoe de pet van de politie staat.

07-09-2024 17:45

ouweman +4926

En wat als uuuuuuuuuu dan ineens met 200 man komt opdagen? Dat wordt lachen. Vrij spel voor iedereen.

07-09-2024 17:46

Polifinario +2095

Dan moet Utrecht in hun eigen stadion een groot scherm neerzetten met de wedstrijd erop. Dat maakt de kans veel kleiner dat ze komen.

07-09-2024 17:48

ouweman +4926

Dat hoop je ja. Ik denk van niet, maar ok. En Halsema gaat dat risico niet nemen, dat er toch 100 man bij Duivendrecht uitstapt. Zonder politie. Lekker hoor, Total Anarchy! The purge!

07-09-2024 17:54

Breuk +25020

Halsema is op vakantie.

07-09-2024 18:11

ouweman +4926

Dan neemt nummer 2 die beslissing.
Hou ook rekening met 55.000 man en één vaag bericht over een aanslag of demonstratie. Zou jij het risico nemen dat één of andere debiel denkt ' mooi, toch geen smeris' ? Ik niet als eindverantwoordelijke.
Pech voor 't voetbal zullen ze denken, veiligheid gaat voor zou de meest logische zet zijn.

07-09-2024 18:36

n1traM +242

Dan moet de loco burgemeester een beslissing nemen.

07-09-2024 19:04

Recordkampioen +150

Dan worden ze op hun smoel gestompt.

08-09-2024 00:39

ouweman +4926

Uiteraard, en van mij mogen er gerust 200 Utrechters komen zonder smeris. Dat wordt gezellig.
Nog leuker : 100 demonstranten van XR of die kutstudenten met hun pro palestina.. God, wat zullen die een probleem krijgen. Keten je maar vast zou ik zeggen.

08-09-2024 09:03

bollejan1 +2597

Nou succes ermee

07-09-2024 17:24

Dizo +794

Hij doet alsof hij invloed heeft....pffff m.i. is het een flapdrol. Wie zal naar hem luisteren?

07-09-2024 17:22

CruyffLegacy +57

Natuurlijk zegt hij zit, want iedereen wil dat er gewoon gevoetbald wordt! Maar hij zegt “veilig” moet verlopen. I.m.o. Zegt ie dat het niet door zal gaan!

07-09-2024 17:47

CruyffLegacy +57

Zegt hij dit*

07-09-2024 17:48

MrPink +81546

Zal wel zonder uitsupporters zijn. Halsema kennende gaat ze geen risico nemen.

07-09-2024 17:18

Concrete +3125

Die muts is met vakantie

07-09-2024 17:50

ouweman +4926

En hoe laat je die thuis dan? Als die toch op de trein stappen, wat dan? Er is dus geen smeris in Utrecht om ze tegen te houden op een station, en bij de Arena niemand om ze op te vangen /terug te sturen.
Kijken of ze het durven, lachen.

Maar denk niet dat Halsema dat risico neemt (en terecht), want je krijgt een massale heksenjacht rondom de Arena.

07-09-2024 17:50

Tinus +10253

Het lijkt me prima om Ajax-Utrecht zonder uitsupporters te spelen. Daar hadden ze andersom ook geen moeite mee toen eigenlijk FC Utrecht een straf moest uitzitten wegens spreekkoren in de Galgenwaard .

07-09-2024 17:16

Sentinel +8769

Zonder uitsupporters. Geen probleem.

07-09-2024 17:15

ouweman +4926

Juist wel. Vrij spel. En denk ook aan het risico van aanslagen en dergelijke.
Gaan ze echt geen risico om nemen, voor een voetbalpotje.
Probleem voor de knvb en de clubs, niet voor de gemeente Amsterdam.

07-09-2024 18:41

d'n 1e +185

J de Jonge wat een engnek is en blijft dat toch
Hoop dat de politie op 30 oktober gaat staken 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

07-09-2024 17:13

ricky10 +5847

Indrukwekkende gozer die de Jong

07-09-2024 17:00

Betuwe85 +20411

let op zonder Utrecht supp gaat het door week erop Ajax geen uit supp in Deventer en tada het nieuwe normaal is geboren

07-09-2024 16:47

Polifinario +2095

Zou wat mij betreft helemaal prima zijn. Ze hadden het al jaren geleden moeten besluiten.

07-09-2024 17:46

MitsjollAjax +1235

21 GEA uit, is dat ook een risicowedstrijd?

07-09-2024 16:43

Betuwe85 +20411

Ja ook daar is de haat groot dus houd er rekening mee

07-09-2024 16:46

Redrum +95908

Als Ajax op bezoekt komt is het bijna altijd een risicowedstrijd.

07-09-2024 17:13

Amp +37337

Die van utrecht kunnen zich in eigen stad en stadion niet gedragen, dus meneer De Jong zal met stevige argumenten moeten komen om de verantwoordelijken te gaan overtuigen. Van ajax overigens hetzelfde hoor bepaalde groepen, zoals afgelopen seizoen ook heeft laten zien

07-09-2024 16:38

Betuwe85 +20411

In de arena valt het wel mee laat ze nader per trein komen als dit nog niet zo is dat is hup de sluis in en niemand kan erbij ! Bus gewoon iets vroeger laten aanrijden alles opgelost

07-09-2024 16:48

AFCA-Driebergen +22045

Mocht het wel uit de hand lopen, dan zijn ze 5 jaar niet meer welkom. Klaar, probleem opgelost.

07-09-2024 16:11

Lazell +16973

Behalve het belangrijkste probleem: de veiligheid van een hele hoop mensen.

07-09-2024 19:38

AFCA-Driebergen +22045

We ziin met meer 🤪

07-09-2024 20:27

Breuk +25020

Oei Jan de Jong wordt boos...

07-09-2024 16:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.