Verweij: 'Stade Rennes deed een enorm bod op Álvarez'

door Jesse ter Haar 67

Bron De Telegraaf

Verweij: 'Stade Rennes deed een enorm bod op Álvarez'

door Jesse ter Haar 67

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Stade Rennes heeft een bod van achttien miljoen euro uitgebracht op Edson Álvarez, zo meldt Mike Verweij in de voetbalpodcast van De Telegraaf. Ajax wees de Franse club echter de deur.

'Ze hebben een enorm bod gedaan op Edson Álvarez. Het was een prijs waarbij je denkt: zou je dat niet moeten overwegen?', aldus de Ajax-watcher, die daarna pas ingaat op de daadwerkelijke inhoud van het bod. 'Ik hoorde rond de achttien miljoen euro en dat was een openingsbod.'

De verslaggever vraagt zich af of Ajax het bod niet beter had kunnen accepteren. 'Dit zou weleens een "Nicolai Jørgensen" kunnen worden, maar aan de andere kant: er was wel meer belangstelling voor Álvarez. Hij speelt de Gold Cup en is een vaste basiskracht bij Mexico. Dat is geen misselijke nationale ploeg, één van de kanshebbers op de Gold Cup.'

Bestel het nieuwe Ajax-thuisshirt mét het oude logo nu!

Lees meer over:
Plaats reactie

vanreenen +10297

Verwijfd lult weer uit haar nek. Hoezo enorm bod? Krijgt hij 10 procent van die ouwe miljardair van Rennes. Een enorm bod is 48 miljoen euro en daarover wil Marc wel nadenken.

19-07-2021 22:11

Eurysaces +29531

Ik snap die verheerlijking van Alvarez echt niet, ik denk echt dat er bij sommigen zand in de ogen gestrooid is nadat Alvarez het plekje op het middenveld overnam van Labyad. Labyad was nog slechter, die kon zowel niet in de aanval mee, als in de verdediging.

Ik hoop dat we dit seizoen een middenveld zien met Blind, Kudus, Gravenberch of Klaassen. Het middenveld van Ajax moet bezet worden door spelers die zowel kunnen verdedigden als kunnen aanvallen. En als we nou een pittige zuid-Amerikaam op het middenveld willen, heeft Martinez zich daar ook al meer dan bewezen.

Ik hoop dat Overmars er wat meer uit kan slepen dan die 18 miljoen, zou mooi zijn als je niks verliest op een mislukte verdediger voor Ajax. Denk verder wel dat het voor een op de verdediging georiënteerde club een geweldige speler kan zijn..

17-07-2021 21:01

flyingdragon +437

Even de statistieken bekeken van deze club. Nou ik snap niet waarom je daar heen zou willen stellen Europees helemaal niets voor alleen winst in de Intertoto maar verder totaal niet met Ajax te vergelijken. Zijn meedravertjes zonder resultaat.

17-07-2021 20:27

PierreHeno +6530

Aan koopclub Stade Rennies zou ik sowieso geen spelers meer verkopen zo ongegêneerd gluiperig ze met een zak vol geld in het spoor van de Ajax scouting lopen....en daarna in de rondte lopen te kraaien dat ze er zo trots op zijn hoe ze Ajax hebben overtroefd. Droef kutclubje dat Stade Rennies.

17-07-2021 18:39

Kingoffdatoilet +17221

Alvarez is een voetballer die niet bij Ajax past. Zoveel is duidelijk. Maar 18 miljoen is een schijntje voor hem. Dat is geen enorm openingsbod.

17-07-2021 13:33

Kingoffdatoilet +17221

Misselijke vergelijking staat er in de tekst zeg

17-07-2021 13:30

Martano +231

Het lijkt erop dat - indien dit waar is - dat Ajax in makelaarsland heeft gedropt dat Alvarez te koop is.

17-07-2021 13:05

OviMivO +1761

18m en enorm bod... niet voor een speler die 15m gekost heeft en net een beetje begint te wennen aan ons spel.

Ben geen enorme fan van Alvarez, maar je kan niet ontkennen dat hij echt z'n meerwaarde gehad heeft vorig seizoen. ik denk dat als hij in een ander type spel komt te spelen, hij ineens fantastisch kan zijn, doordat z'n voetballend vermogen dan wél boven veel anderen uitsteekt.

bij 25-30m zou ik spreken van een enorm bod... tot die tijd hem bij Ajax z'n kans laten pakken. we hebben die grinta nodig. en met de kans dat Nico vertrekt, en Licha z'n contract nog niet is verlengd en daardoor dus kan is dat ze hem willen verkopen voor een goede prijs, zeker nu Alvarez behouden.

17-07-2021 10:55

Msc +14160

Ruilen met sulemana plus 5 miljoen naar ajax

17-07-2021 09:05

Raoul14 +3092

Was ook mijn eerste gedachte. Hoe makkelijk kan het zijn? :-)

17-07-2021 09:56

PierreHeno +6530

Sulemana hoef ik hier echt niet meer. Ook zo'n gluipjanus. Broodvoetballer...prima...maar deze gluipjanus maakt gewoon op een smerige manier misbruik van de wereldfaam die Ajax geniet. Daar heb ik geen enkel respect voor. Richarlison 2.0.

17-07-2021 18:44

Wally020 +247

Waarom is 18 een enorm bod terwijl we er zelf 15 voor betaald hebben?

17-07-2021 08:49

Eurysaces +29531

Omdat het gewoon geen geweldige speler is voor Ajax en daar speelt hij wel. Ik denk dat hij bij een counterclub geweldig op zijn plek kan zijn, dan zal zijn waarde wel enorm kunnen stijgen.

17-07-2021 20:47

vanreenen +10297

Omdat het van die achterlijke Verwijfd komt.

18-07-2021 10:05

Ferd +38560

18 miljoen is geen enorm bod. 25 miljoen is een bod waarbij je moet gaan denken "nou, laten we eens gaan praten".

17-07-2021 08:28

johanisajax +8843

25 miljoen een strik erom heen of een bonus pakket van 60 miljoen tesamen met Haller. Haal je daarna 2 kanonnen uit Brazilie of iets dergelijks en een mooi nieuw contract voor Martinez. 18 miljoen Alavarez… het moet niet gekker worden in deze wereld 😂

17-07-2021 08:10

Rexinferno +119

20 miljoen + bonussen tot 25 miljoen had je hem weg moeten doen. Niet omdat ik alvarez niet mag ofdat ik hem slecht vind maar ajax leeft nou eenmaal op transferinkomsten en deze zomer gaat dat niet heel lekker..

17-07-2021 07:55

ram +7283

Wat een onzin. Jij gaat helemaal mee in de tactische maar lege opmerking over 50 miljoen? We zijn al best redelijk aan het verkopen terwijl dat niet eens nodig is. En de markt is pas net open. Ajax is zelfs helemaal okay als we dit jaar 50 miljoen uitgeven en er niets binnenkomt. En voor zo'n bedrag zou ik niet eens een beetje overwegen Alvarez te verkopen.

17-07-2021 11:02

Rexinferno +119

Nee daar ga ik totaal niet in mee maar als je wilt blijven groeien als club moet je ook kapitaal blijven maken. Stel Neres Antony alvarez en nog een aantal blijven tot hun contract afgelopen is en gaan dan transfervrij weg. Denk jij dat we dan nog vaak zulke gokjes kunnen nemen? Je zult sommige spelers nou eenmaal moeten verkopen op hun hoogtepunt.

17-07-2021 19:54

TheRiviera +5478

Volkomen logisch dat Ajax dit afwijst. Er is simpelweg geen reden om Alvarez te verkopen. De club is niet wanhopig om geld en 18 miljoen is niet een enorm bod voor Ajax begrippen. Het is mooi om te zien dat Ajax stappen maakt om niet meer gezien te worden als een club waarbij je alle spelers kan weg kopen voor een bepaald bedrag.

Het is een sterk signaal naar andere clubs dat ze met grotere bedragen over de brug moeten komen als ze basis spelers die potentie hebben willen kopen. Als Alvarez nog een solide seizoen speelt kan je volgend jaar er makkelijk 30 miljoen voor vragen.

17-07-2021 07:33

diamanti +3194

18 miljoen voor een speler die zelfs niet van zijn teamgenoten de bal krijgt. Ik vind het bijzonder!

16-07-2021 23:11

twynestar +28524

18 miljoen voor een basisspeler bij Ajax, Mexicaans international en een speler die moeiteloos bij vrijwel de hele Europese subtop kan worden ingepast ook al hebben we in Nederland inmiddels een karikaturaal beeld van hem als domme breker. Dat is typisch Nederlands, je bent ofwel een dartele buitenspeler, een begaafde middenvelder die tussen de linies speelt of een domme kracht. Dat je in het moderne voetbal een combi moet zijn van veel facetten dat snappen we hier nog steeds niet daarom lopen we achter de feiten aan.

Verder kijk je niet goed naar de wedstrijden. Alleen voor de echte opbouw slaan ze hem over maar als er onder druk uit moet worden gespeeld zijn ze maar wat blij als ze hem aan kunnen spelen, het oogt wat houterig maar dan draait hij toch effectief weg.

16-07-2021 23:25

Nick14 +25889

Ja wat liepen we achter de feiten aan toen de EL finale en halve finale CL gehaald werden met louter voetballers op het middenveld.

Nee dan kun je beter lekker 'volwassen' zijn en met meneer Alvarez op je middenveld tegen Roma aantreden. Voor het eerst in 3 maanden zette een team druk op hem en hij ging af als een gieter. Maar blijkbaar zag jij hem effectief wegdraaien.

17-07-2021 00:16

Knalpot +3621

Yep maar we haalden geen succes precies omdat we op de juiste momenten een type Alvarez niet hadden.

17-07-2021 00:36

Nick14 +25889

Parallel universum

17-07-2021 03:46

diamanti +3194

Onder de druk uit voetballen met Alvarez, ik ben met stomheid geslagen.

Moderne voetbal ook zo’n populaire term, bij welke topclub spelen ze met zo’n matige voetballer op het middenveld?

17-07-2021 07:38

diamanti +3194

Als we weer met die middenveld europa in gaan, vrees ik weer voor een teleurstellend Europees avontuur.

17-07-2021 07:58

vandenhaas +3465

Atalanta Bergamo schiet me te binnen. Niet echt een topclub, maar wel koeltjes met Ajax afgerekend vorig seizoen. Er zijn vast nog wel wat betere voorbeelden.

17-07-2021 10:00

twynestar +28524

Als je onder druk uit wilt voetballen moet je meer kunnen doen dan snel passen, je moet ook met een tegenstander aan je mouw toch weg kunnen draaien om een medespeler te vinden.

Ach ja, voor veel mensen gaat het er al niet meer om hoe goed of slecht Alvarez speelt. Ze hebben ooit geroepen dat hij er niets van kon, misschien terecht, en ze kunnen het niet verkroppen hun mening bij te moeten stellen. We lullen graag met de Gijps en van der Vaarts mee die denken dat overal iemand moet staan die een lullig balletje met buitenkant voet kan geven. In het buitenland zouden ze iemand als Alvarez nooit omschrijven als 'die kan er niets van', daar is een Ziyech niets meer waard dan een Hojbjerg.

17-07-2021 21:54

diamanti +3194

Onder druk uit voetballen heeft echt alles te maken handelingssnelheid en goede basistechniek. We hebben waarschijnlijk een andere smaak qua voetbal, ik hou vloeiend combinatie voetbal en jij blijkbaar niet. Is helemaal niet erg.

17-07-2021 23:46

markk +8906

Sorry maar ik vind 18 miljoen geen enorm bod. Dat is wat een clickbait tweet van Mike. Alvarez heeft zich afgelopen seizoen geweldig ontwikkeld. Het is een echte strijder en maakte echt het verschil. Je moet hem echt niet laten vertrekken omdat hij waarschijnlijk na wat hij heeft laten zien, niet in waarde afnemen en als hij zich op de Gold Cup en in de Eredivisie/CL wederom goed manifesteert dan kan je over enkele maanden als er een vervanger is, voor 25-30 miljoen verkopen.

16-07-2021 23:06

atouba19 +3501

Taylor? Soms mag je best naar je jeugd kijken ipv direct grof geld voor n vervanger neer tellen. Zo zijn we groot geworden.

16-07-2021 23:15

cantharel +3526

Taylor gaat het echt niet worden want hij blijft een net wel, net niet speler maar heeft wel enige kwaliteit maar niet om een Ajax topspeler te worden.

17-07-2021 09:23

AmoAxelDongen +1897

Ten Hag wil hem nooit verkopen ben ik bang. Alles boven de 20mil zou ik direct accepteren. Na een goede gold cup zou je zelfs naar de 25 kunnen

16-07-2021 22:45

Jeugd +24866

niet doen

16-07-2021 22:30

Nr.10 +111333

Pfff 18 miljoen, dat is misschien de helft van zijn waarde, hoe kan je dat nou een enorm bod noemen?

16-07-2021 22:28

Nick14 +25889

Weet je het zeker?
Is Alvarez niet 900 miljard waard?

17-07-2021 03:39

Nr.10 +111333

Ja.
Nee.

17-07-2021 08:35

Berghuis +14372

Zijn marktwaarde ligt tussen de 870 miljard en 920 miljard. 900 miljard is dus een prima bedrag!

17-07-2021 17:13

Eurysaces +29531

14 miljoen staat er op Transfermarkt, ik vind hem niet veel meer waard dan dat op basis van zijn spel bij Ajax.
Blijft toch een speler die net als de Roon er voor zorgt dat je er voetballend niet uit komt. Die gedachte van een pure verdediger op het middenveld is echt hopeloos.

17-07-2021 20:51

Nr.10 +111333

Die waarden van Transfermarkt kan je niet te serieus nemen, dat weet iedereen. Staat ook dat Schuurs en Rensch 8 miljoen waard zijn, alsof Ajax die voor zo’n bedrag zou verkopen. Alvarez heeft gewoon duidelijke kwaliteiten, prima als het niet jouw type voetballer is, maar iemand met zijn kwaliteiten, leeftijd en internationale ervaring is gewoon zeker 25 miljoen waard, en ik denk meer.

17-07-2021 23:31

AFCAjax +17839

Waarom zou je dit in hemelsnaam afwijzen?

16-07-2021 22:18

Oxxer +164594 moderator

Dat die Verweij nog durft zijn bek open te trekken na al die aangekondige transfers die niet doorgaan.

16-07-2021 22:17

AlexIbarra +19290

Die komt gewoon morgen weer met een Breaking:

"Bod van 18 mln op Alvarez door Rennes was toch niet enorm."

17-07-2021 10:11

Eurysaces +29531

Geloof er niks van, te mooi om waar te zijn.

16-07-2021 22:03

Babangida83 +23933

Goede speler voor Rennes. We moeten hem deze transfer gunnen.

16-07-2021 21:50

RobbertB +2187

Alvarez zet echt mega stappen in zijn ontwikkeling. Hij blijft houterig, maar speelt inmiddels ook (soms) vooruit. Dit seizoen wordt zijn seizoen, let maar op.

We kunnen ook niet 11 spelers van 1,80m opstellen. Als we het centrum met Timber en Blind / Martinez handhaven komen we verdedigend wel lengte tekort.

16-07-2021 21:39

Babangida83 +23933

Hij speelt net zoveel ballen vooruit als mn oma zou doen onder die druk. Als er druk is en we spelen tegen de wat betere clubs zoals bijvoorbeeld Roma, maar ook (een slecht) Liverpool, dan wordt het behelpen hoor. En tegen Roma was t zelfs goed voor de uitschakeling, helaas. Als je het verschil vandaag ook zag. Snelle combinaties over dat middenveld, we durften te combineren, we hadden weer balbezit en daardoor de controle over de wedstrijd. Heb je dat niet gemist?

16-07-2021 21:49

RobbertB +2187

Tegen Roma werd er gelijkgespeeld door achteruit lopen. Met voorop Klaiber die inviel en letterlijk iedere bal achteruit of breed speelde. In Rome hielp scherpen niet mee.

Alvarez stond beide wedstrijden prima in de weg bij counters.

Alvarez gaat voetballend meer brengen. Maar verdedigend brengt hij al heel veel.

Iedere CV kan kan indribbelen en dan heb je Alvarez die terug stapt.

16-07-2021 21:55

Babangida83 +23933

En waarom loopt men achteruit, denk je? Als je voorin en op het middenveld die bal makkelijk vasthoudt, kan iedereen aansluiten en goed gaan staan met het oog op een eventuele counter. Als je weet dat je makkelijk balverlies lijdt, dan loop je snel achteruit en krijg je sowieso makkelijker counters tegen omdat je geen tijd hebt om je verdedigende organisatie neer te zetten.

Bij de 1-1 tegen Roma lijdt Alvarez onnodig balverlies op een slecht moment, puur omdat zijn techniek het af laat weten. Met name dus vanwege zijn balverlies. Kan hij niks aan doen, maar Ten Hag wel. Iemand opstellen die die ballen niet verliest. Wat dit is niet het niveau van Ajax.

Overigens heeft Barcelona ooit 2x de Champions League gewonnen met maar 2 spelers boven de 1.8m. Dus het is niet zo dat je daar niet mee kunt winnen. Het is fijn dat er wat grotere kerels bij zitten, maar het moet niet ten koste van het voetbal gaan. Omdat Ajax altijd minder capitaal op het veld heeft staan als clubs als PSG, is het enige waar je ze mee kunt verslaan als mindere club je positiespel en/of inzet. (of een cattenaccio ploeg, maar dat vereist een heel ander aankoopbeleid en beleidsplan).

16-07-2021 23:38

Knalpot +3621

kom kom die 1-1 was gewoon een belachelijk bal van Martinez die een medespeler op een meter een bal in de voeten schuift met een mannetje in zn nek.

17-07-2021 00:43

Knalpot +3621

Je moet daar juist spelers voor inpassen ook al wordt het voetbal even minder. Je moet eens weten hoe belangrijk een Haller/Alvarez zijn in wedstrijden waar een wedstrijd op een detailtje beslist wordt. Juventus uit was zo'n wedstrijd win je uiteindelijk doordat je de Ligt had die een doodspelmoment benut. Man United had je niet verloren als je een type Alvarez in had kunnen zetten tegen die Fellaini (dan hadden ze zelfs nooit gevaarlijk geworden) En zo worden er zoveel wedstrijden op details beslist en daar moeten wij tegen bewapend zijn.

17-07-2021 00:54

RobbertB +2187

Absolute BS. Echt onzin. Achteruit lopen wegens geen vertrouwen in de aanvallers? Oké. Misschien. Maar dat heeft echt niets te maken met Alvarez. En zijn rol in de aanval EN verdediging.

Je kan op het middenveld wel superieur willen zijn. Helemaal te gek. Maar dat wordt bij ons op dit moment gecreëerd door spontaan overtal en een tegenstander die zich dan geen raad weet met de positiewisselingen.

Het overtal ontstaat eigenlijk omdat iedereen ineens op het middenveld kan staan. Aanvallers die inzakken en verdedigers die indribbelen. Alvarez biedt defensief echt wel wat zekerheid als Blind/Martinez of Timber naar voren gaan.

Zelfde gebeurt in de aanval. Daar kan ook iedereen (inclusief Alvarez) ineens in de 16 staan. Zijn scorend vermogen moet omhoog, maar dat zie ik nog wel gebeuren.

Overigens zijn Busquets en Piqué echt wel langer dan 1.80. En kun je PSG echt wel verslaan met Alvarez op het veld.

18-07-2021 22:49

RobbertB +2187

Precies. Inpassen is niet aanpassen. Met Alvarez heb je meer stabiliteit om je eigen spel te spelen.

18-07-2021 23:56

Amp +37843

Ruilen voor doku?

16-07-2021 21:37

DulceDesde +369

Hoeveel doekoe kost Doku?

16-07-2021 22:06

DulceDesde +369

Wat een gezwets van Breaking Mike ik hoorde ik denk ik weet het niet zeker stee vast uitspraken van Mike! eerst was het een Richalisonnetje en nu weer een Jörgensonnetje. Mike zegt maar wat, knipt en plakt allemaal andere gerelateerde Ajax nieuws van andere aan elkaar en komt dan met Breaking. ook wanneer het nieuws over Ajax allang bekend is!

16-07-2021 21:32

AINIESTA +45158

Doen, geen winst/geen verlies is al een hele prestatie. Winst moet je altijd doen bij deze speler. Prima speler maar gewoon geen Ajaxspeler. Geen (goede) CV, geen nr 6. Gewoon een simpele breker. Dat Ajax überhaupt 15 miljoen heeft uitgegeven voor zo'n speler was al schribarend.

16-07-2021 21:12

Afcajelle91 +1438

Overmars wil min. 25/30mil. En terecht!

16-07-2021 21:12

insectenverdelg +23499

Als hij nog 1 jaar doprtrelt zoals de 2e seizoenshelft , komt dat bod ook gewoon uit Otaloe pid. Let maar op. Voor veel clubs os hij juist heel erg nuttig. Zie m bijvporbeeld leiver als een de Roon. Ben t er wel mee eens dat t geen Ajax type is en ook nooit gaat worden.

16-07-2021 21:57

Amsterdam90 +8266

Alvarez is een enorme stoorzender in de opbouw. De ploeg slaat hem bewust over en zodoende wordt de rechterzone helemaal niet gebruikt. In balbezit is hij een doodelement. Dit is geen ajax voetballer.

16-07-2021 20:53

AjaxCitizen +2163

Hou op man met je stoorzender. Hij houdt het gewoon simpel aan de bal en knapt in verdedigend opzicht ontzettend veel op zodat anderen zich meer met het aanvallende gedeelte kunnen bemoeien.

16-07-2021 20:57

Amsterdam90 +8266

Welke andere ? klaassen staat bijna naast Haller. Alvarez kan niet opbouwen, dan heb je alleen een 19 jarige gravenbergh die de opbouw moet verzorgen.

16-07-2021 21:02

AjaxCitizen +2163

Euh. Je zegt toch zelf dat Klaassen voorin bijna naast Haller staat? Dat kan alleen maar als er iemand op het middenveld het vuile werk voor hen oppakt zodat hij bij balverlies weer op tijd terug is. Anders heb je daar een gapend gat en word je bij een counter overrompeld. Laat Alvarez nou voor die balans zorgen...

16-07-2021 21:20

Nick14 +25889

Laten we Rico Verhoeven dan maar rechtshalf zetten, die kan ook niet voetballen maar zal vast veel opknappen.

16-07-2021 21:26

Knalpot +3621

Een Blind en een Martinez kunnen ineens niet meer opbouwen? Het is gewoon bs dat je alles via je middenveld moet opbouwen gelukkig lijkt TH gezien deze voorbereiding ook het licht weer hebben gezien en worden de backs niet meer geinstrueeerd om alvast naast de buitenspelers te gaan staan maar dat ze zich nog daadwerkelijk met de opbouw ook bemoeien.

17-07-2021 00:59

atouba19 +3501

Bod boven de 20 mil accepteren. Blind op 6 met Taylor als back up. Prima speler Alvarez maar niet voor voetballende ploegen

16-07-2021 20:46

waayop +882

Speelde gisteren souverein tegen Guatemala. Het grote Alvarez bashen is weer begonnen, gaap.

16-07-2021 20:43

Nick14 +25889

Had Guatamala 11 spelers?

16-07-2021 20:54

Amsterdam90 +8266

Als je Mexicaans bent kan ik begrijpen dat je de westrijd gekeken hebt. Anders moet je toch gek zijn als je Mexico Guatemala gaat kijken.

16-07-2021 20:56

Amsterdam90 +8266

Gelijk verkopen, matige voetballer. Een balafpakker,sloper of stofzuiger moet ook kunnen voetballen.

16-07-2021 20:34

Gonzalez75 +5879

Ik deel jouw mening. Het is een mooi bedrag.

16-07-2021 20:43

RobbertB +2187

Stade Rennes kan de boom in. De hoogste graag. Doei!

16-07-2021 20:27

Indy073 +8967

Had hem graag gehouden, maar 100% verkopen voor rond de 22 mil. Martinez verlengen, en standaard blind + martinez basis.

16-07-2021 20:25

Nick14 +25889

Zo zo, de Gold cup.
Het is wat.

Verder natuurlijk lachwekkend dat je zo'n bedrag voor die houten klaas niet accepteert.

16-07-2021 20:18

7172AFCA7395 +10321

Martinez nog geen nieuw contract aangeboden gekregen ?
Hoe stom kun je zijn. ...

16-07-2021 19:56

NeeI +107886

Inderdaad. Beloon die jongen met een verbeterd contract en maak m belangrijk.

Als hij richting de uitgang dreigt te gaan, mag Ten Hag zich dat volledig aanrekenen.

16-07-2021 20:20

YRGI +32962

Noa Lang verhaal.

16-07-2021 21:27

slumpf +4583

Geloof niet dat ten Hag de contracten uitdeelt bij Ajax.

16-07-2021 22:10

Nr.10 +111333

@slumpf, ik geloof dat Ten Hag zijn takenpakket zodanig in elkaar zit, dat hij verantwoordelijk is voor alles wat er niet goed gaat. Daarbij baseer ik me op informatie van enkele vaste bezoekers op AS...

16-07-2021 22:32

Ajaxchamp +985

Enorm bod, laten we niet overdrijven. Zo moeilijk is nu ook weer niet. 30M en ze hadden hem kunnen hebben!!

16-07-2021 19:52

De Stift +7092

Verweij weet niets, maar als je 20M voor Alvarez kan krijgen, moet je dat doen.

16-07-2021 19:51

Haarlemmer +20629

Stade rennes. Haha kamelenteen

16-07-2021 19:47

Terranova +464

Verweij is de weg kwijt. 18 miljoen een enorm bod? Wat? 3 miljoen "winst" maar dan

16-07-2021 19:41

detrekhaaksjaak +3417

nog altijd beter als verlies

16-07-2021 19:41

Terranova +464

Hij heeft al meer dan 3 miljoen salaris gekost schat ik zo. Dus het is verlies

16-07-2021 19:44

Mooiisanders +311

Salaris moet je er nooit bij optellen. Want daar staat arbeid tegenover

16-07-2021 19:57

AFCAMSTERDAM +2900

In Corona tijd best een aardig bod!

16-07-2021 20:15

detrekhaaksjaak +3417

totaal belachelijk dat je het bod niet accepteerd. blind en martinez horen komend seizoen basis te staan. er is geen plaats voor alvarez in de basis.

degene die hier zeggen 'waardevolle speler blabla' je bent echt niet goed bij je hoofd. Leuk man dat alvarez een voldoende haalt tegen de rkc's emmen's, willem2 etc. In europa is alvarez altijd de eerste die door de mand valt. Alvarez op het middeveld is een vieze gore schijtbak tactiek die perfect past bij psv, niet bij ajax!

16-07-2021 19:40

ajax4perez +9565

K dacht al dat je in de supermarkt geweest was. De azijn was op

16-07-2021 19:49

waayop +882

Ik wordt schijtziek van die beenterugtrekkers en zinloze hakjes gevers. Alvarez heeft karakter en winnaarsmentaliteit absoluut niet verkopen.

16-07-2021 20:48

Opperhoofd +12637

Clubs in Frankrijk hebben toch een behoorlijke portemonnee, een Nice wat 20 miljoen betaald voor Dolberg, een stade Rennes wat 18 miljoen wil betalen voor Alvarez.

16-07-2021 19:39

komopajax777 +13297

Ik vind 18 miljoen geen enorm bod.Tel er 22 miljoen bij op dan pas kun je spreken van een enorm bod.Alvarez is gelukkig niet te koop.Een goed seizoen in de CL en hij wordt nog meer waard.Elke club zoekt een Alvarez.

16-07-2021 19:39

detrekhaaksjaak +3417

jah joh alvarez en een goed seizoen in de cl?????

16-07-2021 19:42

AFCA-1983 +17743

Volgens hem is bergwijn weer in beeld als vervanger kamaldeen en ja ja daar kom hij.. er staan ook nog andere spelers op de lijst.. welke dat zijn kon hij dan weer niet vertellen..
wat een nieuws zeg … pffff hij lult maar wat

16-07-2021 19:36

gi0vanni +7289

Met Tadic op links kan Ajax geen spelers halen die basis willen staan. Dus Bergwijn is totale onzin ja.

16-07-2021 19:42

WZAWZDB14 +4620

Kan je voor 18 miljoen iemand halen die meteen beter presteerd dan Alvarez? Denk t nie eerlijk gezegd

16-07-2021 19:34

31xAjax +7960

Als je Alvarez verkoopt hoef je niemand terug te halen. Die 18M muntjes kunnen zo op de spaarrekening....

16-07-2021 19:43

AFCACruijff14 +162162

Waarom zou je hem verkopen? Waardevolle speler voor ons Ajax. Lekker boeiend dat hij anders speelt dan de gemiddelde Ajacied de afgelopen 50 jaar, zijn inbreng vorig seizoen was groot en ik wil hem helemaal niet kwijt. Goed dat Ajax die stokbroodknagers de deur heeft gewezen.

16-07-2021 19:28

AjaxDaniel +14527

Zo denk ik er ook over. Hij is absoluut niet onvervangbaar maar 18 mil als je 15 mil hebt betaald is geen goede deal.

16-07-2021 19:32

AmoAxelDongen +1897

Mocht ie leuk spelen op de Gold cup, zou je er heel misschien nog wel 25 uit kunnen halen. Dan moet je hem gelijk verkopen

16-07-2021 19:28

ajacied017 +304

Dat is toch ook gewoon een onderhandelingstactiek.

Als je bij die 18 miljoen al bereid bent te praten kom je niet ver boven de 20 miljoen.

Nu heb je het resoluut afgewezen.
Nu weten ze bij stade Rennes dat het geen zin heeft om nu 20 miljoen te bieden, maar dat het meer in de buurt van 25/30 miljoen of meer moet zijn.

16-07-2021 19:28

Ajaxisart +18768

Man, verkoop die gozer. Voor deze prijs zeker laten gaan.

16-07-2021 19:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.