Verweij heeft goed nieuws voor Ajax-fans: 'Henderson is op de weg terug'

door Jesse ter Haar 194

Bron De Telegraaf

Verweij heeft goed nieuws voor Ajax-fans: 'Henderson is op de weg terug'

door Jesse ter Haar 194

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Jordan Henderson is op de weg terug, zo vertelt Mike Verweij in de voetbalpodcast van De Telegraaf. De Engelsman heeft te maken met een hamstringblessure, maar het moment waarop hij weer inzetbaar is, lijkt dus in zicht. Verder vertelt de Ajax-watcher in Farioli een hoofdtrainer te zien waarmee de club ook op de lange termijn kan werken.

Allereerst de blessure van Henderson, die de middenvelder sinds de tweede helft Fortuna Sittard - Ajax aan de kant hield. 'Ik begreep dat Henderson, die geblesseerd was geraakt tegen Fortuna Sittard, op de weg terug is', aldus Verweij, waarna hij een voorspelling doet voor de opstelling van Ajax tijdens de komende ontmoeting met Union Saint-Gilloise. 'Inmiddels heeft hij (Farioli, red.) zo’n grote groep. Ik denk dat het heel logisch zou zijn, zeker met de 0-2 op zak en de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles in het vooruitzicht, dat hij weer vijf of zes spelers gaat sparen.'

Diezelfde Farioli presteert dit seizoen overtuigend met Ajax. De Amsterdammers staan bovenaan in de Eredivisie en dus sluit Verweij niet uit dat de clubleiding de Italiaan het liefst ook komend seizoen voor de groep heeft staan. 'Hij heeft drie jaar getekend, dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze na dit jaar met hem door willen. Aan de andere kant is Farioli – als je zijn cv erbij pakt - ook een carrièretijger. Dus hij wil gewoon zo snel mogelijk naar de top. Daar ziet hij Ajax als tussenstap voor.'

Tekst gaat verder onder de foto.

Verweij deelt goed nieuws over Ajax-aanvoerder: 'Hij is op de weg terug'
Francesco Farioli presteert dit seizoen buitengewoon goed met Ajax, maar Valentijn Driessen vraagt zich af of het een match voor de lange termijn is.

'Hij toont aan dat hij bij Ajax iets bijzonders neerzet en aan het overpresteren is in vergelijking met de voorgaande jaren', gaat de journalist verder. Een uitgaande transfer kan dan ook tot de opties behoren. 'Er gaat belangstelling komen en dan is het aan Ajax: wordt er een bedrag geboden, kun je Farioli dan belemmeren in zijn verdere ontwikkeling op weg naar de top? Die keuze moet de clubleiding maken.'

Heeft Farioli het Ajax-DNA?

Valentijn Driessen weet niet zo zeker of hij met Farioli de lange termijn aan zou gaan. De verslaggever wil daarmee niets afdoen aan de huidige prestaties van de jonge oefenmeester, maar vindt hem met Ajax geen echte match. 'Ik vraag me af of hij het Ajax-DNA heeft om Ajax te laten voetballen zoals ze horen te voetballen. Daar ben ik nog steeds niet van overtuigd. Als er een hele goede aanbieding zou komen, dan zou ik daarvoor kiezen. Dan zou ik zeggen: we gaan door met iemand die dat wel heeft bewezen te kunnen. Ten Hag heeft dat bewezen bij Ajax, dus dan zou ik daar een voorkeur voor hebben.'

'Ik ben het ermee eens dat hij dat nog niet heeft bewezen, maar aan de andere kant zou hij – als er dan echt ladingen met geld binnenkomen vanwege plaatsing voor de Champions League – het verdienen. Dan moet hij de kans krijgen', is Verweij van mening. 'De spelers gaan echt voor hem door het vuur. Dat heeft enerzijds te maken met de resultaten uit de eerste seizoenshelft, maar ook met de situatie in Eindhoven en ze voelen zich steeds fitter. De trainer heeft voor elke wedstrijd een goed plan en ze geloven in de visie van Farioli.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Breuk +25231

Deze post staat al de hele dag. Is er geen ander nieuws? De hele dag de naam Verweij in beeld, en op de tribune (de broer) van Peter Bosz. Walgelijk.

18-02-2025 22:45

Darm +82

Het zou de heren Verweij en Driessen goed doen om een keer gewoon verslag van een situaltie zoals die is. Zoals een journalist hoor te doen. In plaats van slechte voorspellingen te doen en hun onbelangrijke mening te ventileren.

18-02-2025 19:22

Panna +5042

Ooooooh Mokiooooooo !!!!!

18-02-2025 19:17

Amp +37800

"Dan zou ik zeggen: we gaan door met iemand die dat wel heeft bewezen te kunnen. Ten Hag heeft dat bewezen bij Ajax, dus dan zou ik daar een voorkeur voor hebben.'"

Wat een hondenlul is het ook. Bijna al die jaren dat Ten Hag hier zat probeerde hij m kapot te maken, en nu ineens een voorkeur voor hem. Fucking galbak

18-02-2025 18:29

jake1972 +493

Jammer, laatste 2 wedstrijden zonder hem waren veel leuker om naar te kijken

18-02-2025 17:17

rodnet +10323

De Telegraaf probeert op haar dubieuze schreden terug te keren om mee te kunnen profiteren van de hype. Zogenaamde voetbaljournalisten die er keer op keer blijk van geven niets van het spel te begrijpen en alleen roddels, achterklap en nergens op gestoelde geruchten verspreiden.....stuitend.

18-02-2025 16:53

Widjai.G +173

Valentijn driessen gaat echt een keer tegen de lamp aan lopen wat betreft zijn uitspraken tegenover farioli hou daarmee op A.u.b djw & wees jezelf.

18-02-2025 16:36

OpaHooligan +3925

'aan het overpresteren is' ...

Oh, jee, Mislintat heeft hem in de gaten!

18-02-2025 14:09

maxwellstyle10 +4709

Driessen "Ik vraag me af of hij het Ajax-DNA heeft om Ajax te laten voetballen zoals ze horen te voetballen."

Ik vraag me af of Driessen journalistiek genoeg is om journalist te zijn. Hij zuigt het meeste uit zijn duim en zit er voorspellend ook vaak naast..

18-02-2025 13:52

Kale +1206

Verweij clickbait, altijd goed

18-02-2025 13:10

Mung +1520

Hahaha, lekker schuimbekken

18-02-2025 14:21

JoshuaSmits +9491

Cruijff toch weer gelijk gekregen. Die zag in Klaassen altijd een ideale zes. Speelt daar beter dan als aanvallende middenvelder. Opeens lijkt hij veel beter te kunnen voetballen en versnelt enorm met het één keer raken. Ik zou hem daar lekker laten staan. Ook nu Henderson terug is.

18-02-2025 12:48

HertogH +15877

Erg voorbarige conclusie na 2 potjes.

18-02-2025 13:08

JoshuaSmits +9491

In Duitsland heeft hij daar een heel seizoen gespeeld. Daarom haalde Ajax hem ook terug.

18-02-2025 13:21

Aegukka +701

Ja maar toen heeft ie daar uiteindelijk amper gespeeld en werd het een 10 die weinig aanspeelbaar was en voornamelijk op loopacties in de zestien loerde - en er met een passieve Alvarez voor zorgde dat toptalenten Gravenberch en Taylor op een eilandje kwamen te staan en al hier verguisd werden. Klaassen is een slimme voetballer, goed in de combinatie, dus zie hem graag in een Schöne-achtige rol maar betwijfel of hij de huidige 6-positie beter zou invullen dan Henderson; iedereen heeft zondag in het stadion ook kunnen zien dat hij als de verdedigers aan de bal waren grotendeels niet aanspeelbaar was (ook omdat Fitz-Jim (te) hoog stond) en of hij verdedigend goed genoeg is valt aan de hand van twee potjes tegen Union en Heracles niet te zeggen.

18-02-2025 20:00

AINIESTA +44907

Hij werd in 2020 ook gehaald als 6, dat bleek erg tegen te vallen en werd daarna al snel weer als schaduwspits gebruikt of mocht banken voor Berghuis.

Enorm opportunistisch dit weer na 2 potjes waarin de tegenstander amper iets van druk zette.

18-02-2025 13:21

JoshuaSmits +9491

Hij begon toen juist erg sterk al zes. Alleen moest Alvarez daar opeens spelen. Maar als je het over nu hebt, denk ik dat Klaassen het spel meer versnelt dan Henderson.

18-02-2025 13:23

AINIESTA +44907

Alvarez kwam daar te spelen omdat Klaassen toch niet zo geweldig bleek te zijn op 6.

En is daarna nooit weer gebruikt als 6. Best apart als hij daar zo geweldig is.

18-02-2025 13:44

NoPants +7492

Ik herinner me hem helemaal niet als zo slecht op 6 eigenlijk, maar kan t verkeerd hebben.

‘Speelt daar nooit dus zal daar niet zo goed zijn’ vind ik een kut argument. Tadic speelde tot z’n 29e nooit in de spits, en bleek plots daar een hele goede optie te zijn.
Spelers veranderen naarmate ze ouder worden, en ze zijn sws heel afhankelijk van wie er naast staan. Tadic in de spits werkte alleen omdat donnie en neres de hele tijd in zijn ruimtes doken.

18-02-2025 15:58

AINIESTA +44907

Ik heb nooit gezegd dat hij daar niet heeft gespeeld? Hij was als 1 van de 2 zessen gehaald. Heeft daar een aantal wedstrijden gespeeld en daarna nooit weer. Zo'n succes was het niet. Hele andere situatie dan wat jij schetst met je Tadic voorbeeld.

18-02-2025 16:36

MPAjax +8431

Zie het ook, zorgt ervoor dat het team verdedigend beter staat

18-02-2025 15:36

4EVERAJAX +8405

Geen verkeerde gedachte, mooie optie voor 6 erbij

18-02-2025 15:47

Andronixos.c +8160

Keep the dream living.
Van laatste naar kampioen ❌❌❌

18-02-2025 12:16

stopperspil +11193

Farioli nog 1 jaar Ajax is zeer wenselijk en eventueel voor een mooi bedrag dan laten gaan zomer 2026?
Hoop dat hij komend seizoen ook de jeugdtrainers gaat opleiden mbt afjagen, conditie, fitheid en mentaliteit

18-02-2025 12:09

Dubbelvla +8469

"we gaan door met iemand die dat wel heeft bewezen te kunnen" ...wat?

18-02-2025 11:55

Ajaxbrl +13816

Ach we hebben ook Klaassen en Mokio haha

18-02-2025 11:54

B2tob4 +12084

Het “scorende krantje”, nu Bosz weer afkraken en Farioli op het schild hijsen. Ach zo werkt de oerdomme media in Nederland nu eenmaal, van zero naar hero en vice versa..!

18-02-2025 11:50

Kale +1206

Ja daaaag, zo werkt de telegraaf, niet 'de media'. Vissers schrijft fantastische stukken voor de Volkskrant, Parool heeft leuke rubrieken over Ajax, etc.

18-02-2025 13:08

MPAjax +8431

Henderson belt Verweij met bericht ben op de weg terug 😂

18-02-2025 11:31

FlyingTrabelsi +69

Pfff stel je voor dat Hendo straks die kampioenschapsschaal omhoog houdt. Dat zou een heerlijk kippenvel moment zijn.

18-02-2025 11:30

DeMagere +23140

Farioli heeft dit elftal nieuw leven ingeblazen, met structuur, een ijzersterke conditie en een rotsvast geloof in eigen kunnen. Onder zijn leiding is een team ontstaan dat fysiek tot de sterksten van de competitie behoort. Een hechte groep die speelt met passie, overtuiging en een onwrikbare wil om te winnen.

Ik wil Farioli minimaal nog een jaar zien met een selectie die veel beter in evenwicht is. Een team waarin harde werkers en creatieve spelers elkaar aanvullen, en waarin de juiste mix van ervaring en jeugdig talent het elftal naar een hoger niveau tilt. Met meer creatieve spelers die via combinaties het prachtige spel kunnen laten herleven waar legendarisch Ajax om bekendstaat. Ik wil de Farioli uit Turkije terugzien, de trainer die zijn teams attractief en aanvallend liet voetballen.

Als we uiteindelijk de kampioensschaal omhoog mogen houden, is dat niet alleen te danken aan de misstappen van onze concurrenten, maar vooral een eerbetoon aan het doorzettingsvermogen, de strategische visie en het ontembare fanatisme van Farioli en zijn staf. Hun toewijding en vakmanschap hebben dit elftal niet alleen gestabiliseerd, maar ook laten bloeien op een manier die niemand had durven voorspellen.

18-02-2025 11:25

AlexIbarra +19286

Goed verhaal hoor, helemaal mee eens.
Maar denk je dat we in geval van een kampioenschap / 2e plek van de zomer meteen alweer gaan investeren in kwaliteit?

Ik vrees dat de trend van bezuinigen nog 1 of 2 jaar doorgaat.

18-02-2025 17:20

slumpf +4567

Ten Hag is jaren kapot gemaakt, zelfs in het successeizoen, maar nu zou hij terug moeten komen volgens VD.

18-02-2025 11:10

MarcelvTol1971 +15383

Liever niet. Standaard wissels vanaf uiterlijk minuut 70 en altijd dezelfde. Heeft vreselijk geluk gehad met een aardige lichting, genoeg geld en het gat in de hand van Ovetmars.
Heeft bij Man utd laten zien wat ie echt kan .........

18-02-2025 11:46

AlexIbarra +19286

Het gaat te goed nu, vandaar. ;)

18-02-2025 17:21

Baco123 +6562

Goed dat Henderson op de weg terug is, tis en blijft een belangrijke speler voor ons aller Ajax, al zie ik hem aankomende zomer wel vertrekken uit Amsterdam

18-02-2025 11:05

ajasibu +768

Henderson is een prima speler maar zou ik in de zomer toch laten gaan ivm salaris. Ik denk dat we hem tegen die tijd wel kunnen missen en dat het dan tijd is dat het stokje wordt doorgeven aan een andere speler op die positie.

18-02-2025 10:49

willem1958 +8781

Farioli doet het een stuk beter dan ten Hag, nu krijgen jonge talenten de kans, terwijl bij ten Hag zat Kudus na z'n lange blessures vaak op de bank en mocht ie 10 minuten invallen terwijl je voor zo'n speler naar het stadion gaat.

Wat heb ik die man vaak vervloekt dat ie één van de beste spelers van de laatste 10 jaar bij Ajax op de bank zette en een stofzuiger als Alvarez maar liet spelen wat ten koste ging van het voetbal.

Op zes moet je iemand hebben die sterk is aan de bal, Frenkie kon dat en Gravenbergh ook maar Alvarez was geen Ajax speler, z'n techniek deed pijn aan je ogen.

Maar als Ajax CL gaat spelen dan zal Farioli neem ik aan eerst nog een jaartje bij Ajax blijven, het is toch super als je als trainer een elftal steeds beter laat worden en door transfers en jong talent uiteindelijk op het hoogste niveau speelt, daarna krijgt ie genoeg aanbiedingen lijkt me.

18-02-2025 10:42

Milan95 +3588

Ik heb me ook op zitten vreten toen zeg, zelfde geldt voor Martinez.

18-02-2025 11:58

Aram +18074

Ajax speelt beter zonder Henderson dan met Henderson. Hij is belangrijk geweest, en fijn als ie terugkeert, maar in de zomer lijkt dit me een uitstekende bezuiniging.

18-02-2025 09:52

Danielson +50469

In de grote(re) wedstrijden is hij min of meer onmisbaar.

18-02-2025 11:08

Slang3 +45959

En in kleine wedstrijden is hij standaard bij de slechtste 3

18-02-2025 12:00

Knalpot +3618

Van het rijtje PEC, NEC, UTR, ALM, SPA, RKC en HEER als laagste cijfer een 7,3 op sofa komt dit uit het puntje van slang zn staart?

18-02-2025 13:37

Rockanje23 +37069

Je gaat het pas zien als je het doorhebt Aram. Ben je de uitwedstrijd tegen Feyenoord en de thuiswedstrijd tegen PSV al vergeten ?

18-02-2025 11:43

Aram +18074

Die waren degelijk goed.
De afgelopen twee wedstrijden zag ik meer voetbal.

18-02-2025 13:43

Hamstelaar +15050

Off topic: wat zouden jullie er van vinden als ten Hag in gaat op Feyenoord? VI meld dat Feyenoord hem als topkandidaat zien. Voor mij is ten Hag echt af als hij dat doet. Denk dat hij sportief er niet veel van zou maken daar maar je bent gewoon onderdeel geweest van een legendarisch Ajax dan kan je het niet maken om naar Feyenoord te gaan. Al zie ik ten Hag een PSV wel doen in de toekomst.

18-02-2025 09:50

AllyAjax +4050

Gaat echt nooit gebeuren, denk dat Ten Hag wel echt hoger dan Feyenoord mikt. Los daarvan denk ik dat ze zijn salaris ook onmogelijk kunnen ophoesten.

18-02-2025 09:52

noppenkoning +41366

Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, zijn vader ook enorm rijk.

18-02-2025 10:19

Patrick020 +22416

Ten Hag kan ook wel naar mooie Duitse clubs, neem aan dat hij dat nu interessanter vind. En inderdaad Feyenoord kan zijn salaris niet betalen, daarnaast wil Erik meer inspraak op het transferbeleid neem ik aan.

18-02-2025 11:14

JC14forever +982

Wat een onzin dat hij dan "af" zou zijn...Is Cruijff dan ook "af" bij jou? 🫣

18-02-2025 09:55

Sander31 +7835

Ik snap hem wel. Je hebt toch een heel goed gevoel bij die jaren. Zou wel wat wrgnemen als hij daar gaat coachen

18-02-2025 10:10

MokumsParadijs +2332

Voor Cruijff gelden andere wetten dan voor de rest. Blijft wel verschrikkelijk om foto's van hem in dat afzichtelijke shirt te zien.

18-02-2025 10:14

JC14forever +982

Hoezo dan, die jaren nemen ze ons nooit meer af hoor Ten Hag blijft een toptrainer...

Ik vind het allemaal maar onzin... Dat Berghuis bij ons speelt vinden "wij" prima, Wim Jansen heeft ook bij ons gespeeld, "we" wilden ook graag Slot als trainer, maar als dan iemand omgekeerd die weg bewandeld is die meteen "af"...

18-02-2025 10:18

FissaDeGekste +3385

Gaat ie niet doen; ik zie hem nog eerder bij Twente tekenen.

Van Man U naar Feyenoord doet sowieso niemand, nog buiten zijn geschiedenis. En dan is er ook nog zijn geschiedenis ;)

18-02-2025 10:11

Baco123 +6562

Ik zie dat niet gebeuren dat hij naar de kakkies gaat, maar we zullen het gaan zien

18-02-2025 11:03

Hijosdedioses +6680

Ook voor het eerst dat ze iets goeds vertellen. Maar dan lees je verder en natuurlijk moet er iets in twijfel worden getrokken. Een rat blijft een rat (Valentijn)!

18-02-2025 09:28

AlexIbarra +19286

Trainers die regelmatig van club wisselen moet je meteen ontslaan.
Dat zal ze leren om leren bij een club te blijven.. 🤡

Als ik het goed heb kregen we voor TH 2 miljoen euro van United.
1/50 deel vh bedrag voor Antony (incl. bonussen die niet doorgaan).
Stel dat we voor Farioli het dubbele krijgen, ga je dan daarom toch maar een andere trainer nemen met de titel op zak? Lijkt me niet.

18-02-2025 09:27

johanisajax +8842

We moeten nu niet gaan denken dat we zonder Hendo kunnen, we zijn zonder hem vrij zwak in de verdedigende linie voor de CV's. Ja, we hebben goed gespeeld tegen de kleintjes van St Gilios (of hoe je dat ook schrijft) en Heracles - maar laten we onze kop erbij houden. Hendo is broodnodig, zeker tegen de toppers.

18-02-2025 09:10

FelixGassenlicht +8958

Blablabla. Driessen vond zelfs Ajax onder EtH meestal niets. Elke keer toch weer verbaasd over zoveel onzin van deze twee.

18-02-2025 08:58

Aegukka +701

Het was, voor wat betreft Ten Hags tactische inbreng, ook niet altijd iets. In 18/19 teerde hij nog op de implementaties van Bosz en Keizer, aangevuld met Blind en Tadic (en Ten Hags nadruk op mentaliteit, soit), maar hoe meer hij het zelf vorm moest geven hoe minder het werd - en hoe minder Ajax vooral. Mooie steekballen van Ziyech (later) Berghuis, loopacties van Promes, en een spits als Haller konden qua resultaten nog een en ander verbloemen, maar voetbaltactisch werd het minder en minder, en er was steeds minder ruimte voor jeugd. Zie bij twijfel zijn periodes bij Utrecht en United. Wat dat betreft heb ik meer fiducie in Farioli - het mag beter en aanvallender, vooral qua positiespel van achteruit, maar er is wel over alles nagedacht, tot de (vroege) wissels aan toe.

18-02-2025 09:39

Aram +18074

Klopt, Farioli toont een opgaande lijn. Ik zou hem een contractverlenging aanbieden met een verbeterd salaris. Die man kan hier nog 5 jaar voort.

18-02-2025 09:46

NoPants +7492

Eens wbt Farioli, maar wat had je dan verwacht onder ten hag?

In 18/19 waren we wereldtop, en vervolgens verkopen we iedere zomer voor 200m aan spelers. Een voetballend sterke verdediger als de Ligt wordt vervangen met Alvarez, en een Frenkie wordt vervangen door Martinez. Noem mij een coach onder wie dat niet minder zou wirden.

18-02-2025 10:32

FelixGassenlicht +8958

de moraal van dit verhaal? Driessen had gelijk?

18-02-2025 17:03

Aegukka +701

Geen idee, want ik lees andere kranten. Van wat ik hier mee krijg klinkt Driessen voornamelijk als iemand die kritiek heeft om het kritiek hebben, omdat dat betere (?) koppen oplevert. Geef mij maar romantici als Vissers en Spaan, die niet te trots zijn om lyrisch te zijn als het spel daar aanleiding toe geeft. Ik blijf er alleen bij, op basis van wat ik bij Ajax zag (en wat ik onder de twee coaches voor hem zag) en bij Utrecht en United, dat Ten Hag geen groot tacticus is. Een prima people's manager misschien (aangezien zogenaamd moeilijke jongens met hem wegliepen), en een fanaticus, maar geen visionair.

18-02-2025 18:09

Dolblij +45284

En xenofoob Driessen heeft de voorkeur voor ETH. Want die heeft het Ajax-DNA. Ik denk dat Farioli meer Ajax-DNA laat werken dan Driessen over Ajax-DNA zit te blaten.

18-02-2025 08:38

ijzerchef +3152

Driessen had een hekel aan ETH. Die kon volgens Driessen niks goeds doen ook toen hij halve finale CL haalde. Misschien wel de meest bizarre periode in de voetbaljournalistiek.

18-02-2025 09:04

Dolblij +45284

Correct, hoe achterbaks dus zijn aktuele uitspraken.

18-02-2025 09:07

NatteKrant +1779

Berghuis, Klaassen, Fitz-Jim was zo'n gek middenveld niet. Berghuis sowieso op het middenveld i.p.v. buitenspeler wat de bezetting op middenveld behoorlijk maakt. Henderson hoeft van mij niet per se.

18-02-2025 08:31

FrancescosRavioli +15323

De samenstelling kan, maar het is dus heel bepalend waar je Klaassen zet. Hij zei het al in een interview: op 6 heb je meer overzicht. Daar komt hij echt beter tot zijn kracht. Laat het dribbelen maar aan FJ over

18-02-2025 08:48

NoPants +7492

Ik denk ook echt dat je met berghuis, klaassen, fitz jim, regeer, mannsverk, mokio, en bounida een prima middenveld hebt.

Als henderson, taylor, hlynsson, en vd bomen vertrekken bespaar je zo’n 10m salaris en hou je wss minstens 30m aan over.

18-02-2025 11:18

Sander31 +7835

Berghuis heeft verlengd tegen 30/40 procent salaris verlaging. Zegt Branie. Held

18-02-2025 08:18

FrancescosRavioli +15323

Zou hem sieren.

18-02-2025 08:48

AINIESTA +44907

Dus dan nog rond de 2,5 miljoen. Belachelijk!

18-02-2025 09:37

Aram +18074

1M had mij normaal geleken.

18-02-2025 09:48

AINIESTA +44907

1 miljoen voor iemand die enorm wisselvallig is, vaak geblesseerd, zwaar over the hill is meer dan genoeg. En dan gierig gaan doen bij een Rensch. En vallen over de enorme salarissen van de spelers van Mislintat en het hebben over bezuinigingen etc.

18-02-2025 10:14

HStorm +3161

3 regels over Hendo waar niets wordt gezegd en Mike als volleerd arts toch weinig over kan weten om vervolgens het artikel te hijacken en zijn eerdere gezeik over Farioli probeert te ontkrachten.

En mensen gaan hier nog op in ook. Fijne man die Mike, verdient onze aandacht.

18-02-2025 08:06

WillemvH +1625

Als er een hele goede aanbieding zou komen zou ik daar voor kiezen, aldus de immer ruggengraatloze Driessen over Farioli die bij Ajax door veel historisch besef en eergevoel wordt gedreven. Driessen zou zijn moeder zelfs nog verkopen voor een goede prijs.

18-02-2025 08:02

InDeKolkendeJCA +465

Snap ik wel, kan gewoon weer verder gaan met aten Hag afzeiken met zijn maatjes van VI.

18-02-2025 08:47

JanMolby +1557

Vervelende gast toch, die Verweij. 3jarig contract en zoals het nu gaat zal de clubleiding wel met Farioli verder willen. Dat "sluit meneer niet uit", zo van "het zou nog zomaar kunnen ook". Na dit eerste seizoen.Wat wil meneer nou eigenlijk zeggen. Dat zodra t even tegenzit de clubleiding Farioli meteen aan de kant zou zetten? En dan weer gaan roeren in de stront: Farioli carrièretijger (negatieve connotatie) dus die kan na dit seizoen ook zomaar weer weg zijn. Ajax is (bedoelt: niet meer dan ) n opstapje. Ook in wezen weer een negatieve benadering.

18-02-2025 07:52

LennartB +2913

Eerlijk gezegd heb je hem niet gemist, we zijn juist beter gaan voetballen met zijn absentie.

18-02-2025 07:37

Hijosdedioses +6680

Ik mis hem wel. Je kan namelijk niet altijd blijven aantreden met jeugd. Het kenmerk van jeugdige elftallen is dat ze wispelturig zijn. De ene week mooi winnen en de andere week keihard op de bek. Met ervaren jongens kan je dit voorkomen. Henderson heeft de leiderschap en de ervaring daarvoor.

18-02-2025 09:31

Joodhannus73 +3579

Verreweg de twee slechtste journalisten van ons land. Je zou de vraag kunnen stellen of zij jounalustiek-DNA hebben? Het antwoord daarop is duidelijk NEE. Het zijn twee domme mensen met een mening, die geen fatsoenlijke vraag kunnen stellen. Hoe is het mogelijk dat we het over hun mening moeten hebben...

18-02-2025 07:12

Cosey2 +7061

Valentijn en hij waren vroeger de jongetjes die bij een vlinder de vleugeltjes eraf trokken, in die stijl zijn ze blijven hangen.

18-02-2025 08:41

FrancescosRavioli +15323

Hoelang zitten die gasten al bij dat voormalig NSB blaadje? Ik bedoel maar. Andere kranten hebben ze nooit carrière kunnen maken, dus blij en ze bij de slechtere versie van de Linda

18-02-2025 08:50

BarryJanssen +14186

De Telegraaf begint alweer langzaam te draaien wat Farioli betreft. Eerst kon hij er helemaal niets van en over een paar maanden is hij een absolute toptrainer en Mike en Valentijn doen dan net alsof ze dat altijd al hebben gezegd.

Je blijft toch elke keer op deze artikelen klikken om je vervolgens helemaal kapot te ergeren. Maar ergens is het natuurlijk schandalig dat deze twee kwibussen nog een podium krijgen om hun onzin te verkondigen..

18-02-2025 07:11

Mike1 +5359

Mocht Farioli weggaan na dit seizoen, wat ik niet hoop, dan zou ik Michael Reiziger wel een interessante optie vinden.

18-02-2025 07:07

RFHK +12891

Op basis van wat? Dat is toch totaal geen inspirerende man voor zo'n groep?

18-02-2025 07:23

Mike1 +5359

Op basis van zijn manier van coachen bij jong-Oranje

18-02-2025 07:46

Jarisuarez +1537

O, jeetje wat een nieuws Mike, ik dacht dat hij nu kreupel is, wordt afgemaakt en als rookvlees wordt verkocht ;)

18-02-2025 06:30

driehoekjes +3355

Telegraaf ziet liever een trainer die ze makkelijker kunnen afzeiken. Farioli is ze iedere keer te slim af..

18-02-2025 05:43

Stefansuarez +19059

Onze Farioli is onze eigen Fdb die Ajax uit het financiële strop trekt.

Geef die man nog minimaal 2 jaar en we zijn weer helemaal gezond

18-02-2025 05:33

ajaxfan83 +3465

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1258419/spaan-over-van-gaal-kroes-en-ajax.html


Dus spaan denkt dat van Gaal het meesterbrein is

18-02-2025 05:13

FrancescosRavioli +15323

Ik zie wel overeenkomsten tussen Farioli en van Gaal qua tactiek. Alleen Farioli is innovatiever (wat logisch is gezien zn leeftijd)

18-02-2025 08:51

jerryisthename +31858

Ik vind het zo'n onzin allemaal, dat Farioli Ajax niet zou kunnen laten voetballen zoals het hoort.
Nou, dat kan hij dus wel! Heeft hij laten zien tegen Besiktas, St. Gilles of zoiets en Heracles.
Dit icm. met een ijzersterke verdediging, verschillende tactieken (zoals tegen PSV en Feyenoord) en vechtersmentaliteit, maakt Ajax een machine die moeilijk te verslaan is.

Ik zou hem een verbeterd contract bieden, na behalen CL en vooral na het pakken van de schaal.
Gewoon minimaal nog een jaar blijven bij ons aller Ajax!
Ik wil hem wel in de CL zien volgend seizoen!
Ik weet zeker dat we daar, na enkele goede versterkingen, hoge ogen gaan gooien en minimaal kwartfinale gaan halen. Ben ik echt van overtuigd!

Ik zie ons dit seizoen ook minimaal de kwartfinale halen in de EL.
Houden dus, onze briljante Italiaanse voetbaldier! ❌❌❌
Hij gaat een garantie worden voor succes! 👊🏼

18-02-2025 01:59

Stefansuarez +19059

Ik wil Farioli wel eens zien met zijn gewenste versterkingen

18-02-2025 05:32

Jake the Snake +17349

Bedoel je dan Rugani, die Turkse linksbuiten en die Griekse back?

18-02-2025 06:30

Robertini +39407

Dat wisten we al, maar toch nog steeds veel van waarde 😉

18-02-2025 00:44

Slang3 +45959

Je bent altijd op de weg terug, todat je terug bent

17-02-2025 23:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.