'Van Oevelen bleef buiten besluitvorming over schorsing van vriend Kroes'

door Jesse ter Haar 95

Bron Algemeen Dagblad

'Van Oevelen bleef buiten besluitvorming over schorsing van vriend Kroes'

door Jesse ter Haar 95

Bron Algemeen Dagblad

Cees van Oevelen werd als lid van de Raad van Commissaris niet meegenomen in het besluit om Alex Kroes te schorsen, zo schrijft het Algemeen Dagblad. De reden: de vriendschap tussen de commissaris en de directeur.

'Van Oevelen is een goede vriend van Kroes. Om die reden werd hij buiten de besluitvorming over de schorsing van de directeur gelaten', zo valt te lezen. 'De tijdelijk teruggekeerde voorzitter Van Praag wordt op zijn beurt verweten veel te solitair en voorbarig te hebben gehandeld in de casus-Kroes.'

De schorsing van Kroes zal tijdens de eerstvolgende Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) worden besproken. De bestuursraad zal daar zijn zegje doen, ook richting de RvC van Ajax, maar het afzetten van de raad lijkt niet realistisch. In theorie is het een optie, maar vooralsnog is het geen agendapunt voor de volgende BAVA. Dat moment staat immers in het teken van het stellen en beantwoorden van vragen over Kroes' schorsing én het KPMG-rapport over het beleid van Sven Mislintat.

Terugkeer Kroes realistisch?

Toch, zoals gezegd, is het in theorie mogelijk dat de bestuursraad korte metten maakt met de RvC. Daarbij kan Kroes zelfs via 'een zijdeur' terugkeren bij de club. 'Maar de praktijk is een stuk complexer', valt te lezen. 'Mocht de rvc inderdaad worden afgezet door de bestuursraad – iets wat nog nooit eerder is gebeurd – dan is bij Ajax eerst de ondernemingskamer aan zet. Dit externe orgaan van het gerechtshof Amsterdam moet in dat geval een nieuwe (tijdelijke) rvc aanwijzen. Het is maar zeer de vraag of de bestuursraad dat wenselijk acht.'

'Een dergelijk proces zal onvermijdelijk vele maanden tijd en gedoe kosten, nog los van de vraag hoe een nieuwe rvc er vervolgens uit komt te zien', gaat het verhaal verder. 'Een dergelijke politieke veldslag zal Ajax lange tijd bestuurlijk onthoofden. Weegt dat op tegen de status van één man, die bovendien onmiskenbaar regels heeft overtreden?'

Lees meer over:
Plaats reactie

Sammy Sosa +741

En dat wisten ze maar al te goed. Niemand wil een bestuurloos Ajax en dus zullen ze kiezen voor de makkelijk weg. Missie geslaagd voor Michael en de rest van de commissie. Zo smerig dit…

06-04-2024 18:01

HJC +8198

De hele RvC hoeft ook niet op te stappen, Mosman en van Praag zijn genoeg.
Dan kunnen we weer verder met de selectie vervangen / versterken.

06-04-2024 14:26

Altijdindestraat +40434

Als het niet diep treurig is, moet iedereen die Kroes bekritiseert beseffen dat hij wel degelijk een capabele bestuurder is, niemand ontkent zijn kunde, maar dat hij helaas een fout heeft gemaakt door de RVC munitie te geven om tegen hem te gebruiken. Het is vergelijkbaar met het graven van je eigen graf om vervolgens toe te kijken hoe anderen bewonderen wat voor een prachtig gat het is geworden. De RVC vormt een corrupte bende die na Overmars, Mislintat, Steijn en nu Kroes een enorme puinhoop heeft achtergelaten. Steun vooral hen... Dag Ajax is het dan.

06-04-2024 10:02

Altijdindestraat +40434

Met andere woorden de RVC heeft Ajax in een houdgreep, doordat het maanden duurt voordat je ze eruit gewerkt hebt. Nee die zitten daar echt in het belang van Ajax.

06-04-2024 09:54

meerzicht +948

Verdeel en heers

06-04-2024 07:27

Babangida83 +24004

Ik begrijp steeds meer waarom Kroes is benaderd en waarom t nu zo'n flater blijkt te zijn. Het was nooit iets voor Ajax en het zal ook niets worden. Hij heeft wel een grote bek ter compensatie. Maar ja, als je vriendje je binnenloodst, dan moet zelfs Van der Sar wijken. Uiteraard dat die dat destijds niet serieus vond. Zowel Hendriks als meneer van Oevelen, maar ook Mosman, door Hendriks intern te steunen, uiteraard haar connectie, maakten het Van der Sar erg lastig te functioneren. En dan hebben we nog de oude voorzitter die ook nog iedere keer op de stoel van Van der Sar wilde zitten. Niet voor niets dat een fit iemand als Van der Sar er helemaal doorheen zat.

Even afgezien of Sar capabel was. Zoveel politiek is waanzin en precies de reden dat Ajax een onbestuurbaar schip is. Blijkt nu ook weer met Kroes. Want die rolt zo weer in de volgende problematiek, mocht hij deze alsnog overleven. Wat echt ook waanzin zou zijn, gezien wat hij heeft gedaan.

05-04-2024 23:43

Torcida +5835

Begrijp ik het nou goed dat de Telegraaf aan de kant van Kroes staat? Want dat alleen al lijkt me genoeg reden om de man niet meer terug te nemen.

05-04-2024 23:13

Ajax95Duivendrecht +24269

Dat was al vrij lang duidelijk, dat die aan de kant van Kroes staan

05-04-2024 23:17

Babangida83 +24004

SEG had ook een paginagrote felicitatie in de Telegraaf geplaatst.

05-04-2024 23:44

Sammy Sosa +741

Ja en nee. Ja als platform voor Kroes om zijn propaganda te faciliteren. En nee zodra hij weer AD wordt. Dan gaan ze uiteraard weer zagen aan de stoelpoten. Dit concept herhaalt zich constant, vrij doorzichtig.

06-04-2024 18:03

arigold +7905

Na de coup van Johan de Coup van Kroes. Echt, we zijn weer in diezelfde tijd, moddergooien, lekken, en alles ten koste van onze mooie club. Er moet voetbaltechnisch zoveel gebeuren en dit helpt natuurlijk niet mee..

05-04-2024 22:40

Torcida +5835

Johan en Kroes zijn natuurlijk niet te vergelijken.

05-04-2024 23:13

Koekie87 +21032

Om je kapot voor te schamen als je dit soort berichten leest.

05-04-2024 22:19

DEELM +11891

Dus 1 van de RvC leden is gewoon buiten beschouwing gelaten omdat de andere 3 leden van Kroes af wilden. En daarvoor werd dan als reden aangevoerd dat hij de kwestie niet professioneel kon beoordelen vanwege een vriendschap. Bizar!

05-04-2024 22:03

MVG +16480

Precies

05-04-2024 22:05

Danielson +50662

Gewoon normaal hoor.

05-04-2024 22:10

PuntNaarAchterSVP +5523

😂 echt, ik ben opeens in wappieland. Het gaat goedkomen met Ajax jongens, soms zit het even tegen. Het leven is raadselachtig, niet alles gebeurt met voorbedachte rade, maar alles komt goed. Tijd voor een kamillethee

05-04-2024 22:52

DEELM +11891

Wappieland? Bij Ajax is het Wappie land ja. Het is al 2,5 jaar een bende en gezien het gezeik dat nu gaande is zal het nog wel wel gaan duren.

Die van Praag wil zelf gewoon de macht weer hebben en maakt van de schorsing meteen gebruik om zichzelf meer macht te geven (heeft blijkbaar nog steeds een enorm ego dat gestreeld moet worden). Als dan daarna blijkt dat hij zelf de regeltjes ook niet helemaal kent en RvC leden die mogelijk voor vertraging zouden kunnen zorgen buiten beschouwing worden gelaten dan riekt dat naar machtslust en niet naar het dienen van het belang van de club.

Ze hadden gewoon ergens in de afgelopen 8 maanden tegen Kroes moeten zeggen dat hij z'n aandelen beter kon verkopen omdat hij anders de schijn tegen zou hebben, maar dat hebben ze niet gedaan omdat ze zelf ook aandelen hadden. En toen bleek dat Kroes wel heel snel heel veel wilde veranderen hadden ze een prachtige stok om mee te slaan. Dat is geen Wappieland, maar helaas de slangenkuil die Ajax is.

06-04-2024 09:15

Babangida83 +24004

Belangenverstrengeling. Persoonlijke vriendschap vs clubbelang.

05-04-2024 23:45

AjaxDeBesteClub +18786

Kroes en de bestuursraad zijn nu overal aan het lekken. Zodat zij, en hun corrupte zaakwaarnemer vriendjes, de macht weer terug krijgen. Dit hele spel is heel erg goedkoop en gaat ten koste van de club.

Onvoorstelbaar dat zoveel mensen achter zo een engnek aanlopen.

05-04-2024 22:01

Odin2710 +2143

Mijnheer van Praag, denkt u nu echt dat we niet doorhebben dat u het bent????

05-04-2024 23:09

Torcida +5835

Het kunnen ook allebei engnekken zijn, hè?

05-04-2024 23:14

AjaxDeBesteClub +18786

Ik vind Van Praag geen engnek. En begrijp de hetze tegen hem ook niet zo goed. Dat zijn zelf allemaal enge mensen.

Er is ook een 1 groot feitelijk verschil. Van Praag is heel erg lang werkzaam geweest bij Ajax. Dat heeft hij toen altijd erg goed gedaan. Het is een echte Ajacied. In woord en daad.
Kroes is 2 weken werkzaam geweest. En we kunnen nu al lange lijsten maken met wat hij niet goed heeft gedaan. En waarin hij onbetrouwbaar is gebleken.

05-04-2024 23:41

Polifinario +2110

Inderdaad, bizar hoe iemand met grote verdiensten voor Ajax zo wordt verketterd hier ten faveure van iemand die in een paar weken de grootste flaters begaat.

06-04-2024 00:20

Freddy +11566

Er kunnen toch ook lijsten worden gemaakt van dhr van Praag wat hij niet goed heeft gedaan?

06-04-2024 08:48

Odin2710 +2143

Van Praag geeft het goed gedaan inderdaad toendertijd. Maar vooral net behulp van anderen. Voor nu is hij passé. Hij veegt zijn eigen straatje nu schoon en dat van zijn bondgenoten ook en doet aan vriendjespolitiek. Bovendien kun je hem nu al helemaal niet meer serieus nemen na zijn opgevoerd stukje over Kroes en zijn eigen vergeetachtigheid over zijn eigen aandelen.. Hou toch op man. Blijkbaar geniet je van de puinhoop die gemaakt wordt door de mensen die er alleen maar voor hun eigen dikke kop zitten en die schijt hebben aan mijn club en de nalatenschap van johan

06-04-2024 09:11

Odin2710 +2143

Is door puur zijn gedrag...

06-04-2024 09:58

ProfessorX +19827

Tsjonge jonge wat een kinderen .
Betaal een boete , geef die 17k aandelen terug aan Ajax of goed doel als straf en ga verder !

KNVB kan de pot op zijn zelf corrupt of geweest , ze doen net of Kroes er miljoenen aan verdiend heeft .

Wat een gezeik!

05-04-2024 21:41

YugoVik +33426

Een corrupte ad

05-04-2024 22:02

ProfessorX +19827

Ja en ?

Iedereen is corrupt de EU , politiek , bedrijfsleven , de gewone man vrouw op straat iedereen.

Niemand is eerlijk elk doet het voor een belang .

06-04-2024 08:26

musicradio +3893

knvb zelf zo corrupt als wat de clubs moeten een motie van wantrouwen indienen tegen deze bende

07-04-2024 12:44

nightgoat +31451

Als je wint, heb je vrienden
Rijen dik, echte vrienden
Als je wint, nooit meer eenzaam
Zolang je wint🪗🎶

05-04-2024 21:37

MVG +16480

Je bent echt ‘on a roll’ met de quotes vandaag. Lekker bezig 👍

05-04-2024 22:02

nightgoat +31451

Helaas uit hartzeer en frustratie geboren, evengoed dank en moed houden maar weer.

05-04-2024 22:35

Ibuprobrimovic +4621

Het wordt toch steeds duidelijker dat een groot deel van de Rvc een heel enge kliek bij elkaar is met meneer Van Praag voorop. Bij dat interview kon hij zijn glimlach maar moeilijk onderdrukken. Stel engnekken bij elkaar die alleen maar onrust veroorzaken.

05-04-2024 21:37

RepoocElad +9980

Het wordt toch steeds duidelijker dat de bestuursraad, van Oevelen, en Kroes een heel enge kliek bij elkaar zijn met meneer Kroes zelf voorop. De afgelopen maanden kon hij zijn zelfingenomenheid en eigenbelang maar moeilijk onderdrukken. Stel engnekken bij elkaar die alleen maar onrust veroorzaken.

05-04-2024 21:41

niquedegraaff +5296

Zullen we concluderen dat beide kampen slecht zijn?

05-04-2024 21:58

Danielson +50662

Nee. Kroes zit overduidelijk fout, de RvC kun je laksheid verwijten.

05-04-2024 22:11

GdlT +1005

Danielson, met je eens dat Kroes fout zit. Voor mij is de vraag: Is de RvC laks of onbekwaam? Misschien wel laks en onbekwaam?

06-04-2024 08:10

RepoocElad +9980

Maar van Oevelen heeft wel een rol gehad in de aanstelling van Kroes, neem ik aan? Dan had bij daarna toch gewoon uit de RvC moeten stappen? Hoe kan hij nou zijn vriendje gaan controleren? Dat hij überhaupt een rol heeft gespeeld in het aannemen van Kroes riekt al naar nepotisme.

05-04-2024 21:37

MVG +16480

Als iedereen die vrienden van elkaar is niet meer samen mag werken binnen een voetbalclub dan wordt het wel een beetje een moeilijk verhaal, denk je niet.
Als je niet uit kan gaan van de integriteit van je werknemers dan kan je maar beter stoppen als voetbalclub.

05-04-2024 21:58

Babangida83 +24004

Hij gaat straks ook weg. Maar ben t met je eens dat hij dat had moeten doen.

05-04-2024 23:48

ST +23098

Een RVC lid hoort niet een vriend te zijn van een CEO bij een beursgenoteerd bedrijf.

05-04-2024 21:30

eenAjaxfan +20425

Ach, tegenwoordig is er overal commentaar op. Als beide professioneel zijn zou het moeten kunnen.
Om er een oordeel over te geven ken ik beide niet goed genoeg. Dat geldt voor meer mensen hier, denk ik zo.

05-04-2024 21:34

MVG +16480

Ja hoor. Nog effe… er mag niet veel meer tegenwoordig. Wat een klinkklare onzin.

05-04-2024 21:38

RepoocElad +9980

Om de vraag waarmee het artikel eindigt maar even te beantwoorden: een volmondig nee!

05-04-2024 21:28

vandenhaas4 +15162

Dit kwam ook naar voren in Branie. Zoals daar ook gezegd is dit amateurisme ten top. Als je niet kunt stemmen over je vriend Kroes, dan kun je ook niet in de RvC zitten.

05-04-2024 21:26

Godenzoon24 +15406

Hij kon niet stemmen. Hij is niet meegenomen. Oftewel ook hier een vies spelletje van van Praag die zoals gezegd solitair handelde. Wat een rare conclusies kunnen mensen toch trekken!

05-04-2024 21:27

vandenhaas4 +15162

Het komt erop neer dat iemand in de RvC niet kan, mag of wil oordelen over Kroes. Dan hoort hij niet in de RvC. Lijkt me duidelijk.

05-04-2024 21:30

Godenzoon24 +15406

Dat klopt. Maar dat kun je toch niet degene verwijten die ze niet ingelicht hebben. Dat verwijt je degene die hem niet inlichtte! Die vertrouwde hem dus niet. Van Praag speelt spelletjes, dat is nu toch wel duidelijk!

05-04-2024 21:40

vandenhaas4 +15162

Ja, inderdaad. Bij branie werd het mij niet duidelijk of Van Oevelen er niet bij werd betrokken of dat hij er met zijn instemming niet bij was. In beide gevallen gaat het fout natuurlijk.

05-04-2024 22:11

Kryptonite +77100

Niet stemmen omdat het je "vriend" is. Je hoort toch onafhankelijk te zijn als RvC-lid? Eén incestieuze tering bende is het.

05-04-2024 21:25

ajaciedje90 +61078

Er staat nergens dat dit Van Oevelen´s eigen keus was of bedoel je dat niet?

05-04-2024 21:26

Kryptonite +77100

Ik bedoel dat dit überhaupt geen item hoort te zijn. Of ie er nou zelf mee komt of niet. Het controlerend orgaan is vriendjes met de AD. Onbestaanbaar dit.

05-04-2024 21:28

Godenzoon24 +15406

Jawel dat zien ze ook wel, maar dit roepen komt ze beter uit! Lekker achter conservatieve bobo van Praag aanlopen en we zijn weer terug bij af.

05-04-2024 21:28

ajaciedje90 +61078

Ja het zou natuurlijk goed kunnen dat dit weer een slinks trucje van MvP is geweest om hem bewust buiten de stemming te houden onder het mom van je bent zijn vriend.

05-04-2024 21:28

Rockanje23 +37236

Maar mocht Annet Mosman dan wel meestemmen over het lot van de door haar binnengehaalde vriend Maurits Hendriks ?

05-04-2024 21:31

musicradio +3893

die wijven in de rvc voegen niks toe eruit met dat spul

07-04-2024 12:48

MVG +16480

Of zijn integriteit wordt dus in twijfel getrokken door anderen in de RVC of hij wil uit protest niet meebeslissen. Hoe dan ook zit het in de RVC onderling ook niet lekker.

05-04-2024 21:42

Kryptonite +77100

Dat kan toch niet? Dat je een beetje amicaal of zelfs close bent met bestuursleden is nog tot daar aan toe. Maar dat het kennelijk een dusdanig conflict of interest bij je oproept dat je niet objectief kunt stemmen is ongehoord.

05-04-2024 22:28

MVG +16480

Ik acht de kans vrij klein dat hij gezegd heeft. ‘Jongens ik ben niet onpartijdig. Ik kan niet over mijn vriendschap heen stappen met Kroes en kan daardoor geen professionele beslissing maken’
Ik denk eerder dat hij buitenspel is gezet door zijn collega’s in de RVC of zich uit protest (omdat hij het inhoudelijk niet eens is met de gang van zaken) heeft afgehouden van stemmen.

05-04-2024 22:36

Kryptonite +77100

Hoe dan ook is het een zooitje. Een RvC-lid dat ofwel gehinderd wordt om te stemmen ofwel de behoefte voelt om zich afzijdig te houden van het stemmen over zaken die de AD aangaan is van de zotte.

05-04-2024 23:05

Steffenhagen +38279

Oei wat een foute opmerking . Het is een van de spelregels van good governance dat je buiten de discussie houdt over mensen met wie je een priverelatie hebt . Zeer correct gehandeld van de RVC en Van Oefelen . Wat zit hier toch een hoop onkunde op dit netwerk .

06-04-2024 01:00

Aram +18288

Altijd fijn om te horen over alle vriendjes en vijandjes in en om Ajax.

Kleuterklas.

05-04-2024 21:25

Dusbaba +15458

Ah, een vriendje van. Hoe verrassend.

05-04-2024 21:24

Godenzoon24 +15406

Kijk maar eens hoeveel vriendjes hier straks net van Gaal en van Praag lopen. Terug het stenen tijdperk in met die conservatieve engnekken.

05-04-2024 21:30

JesperDeVlo +5537

Bron Fd:

Daan Doorenbos, partner bij Stibbe en hoogleraar in Nijmegen en niet betrokken bij de zaak, en een autoriteit op dit gebied. ‘De Europese Verordening inzake marktmisbruik verbiedt slechts het daadwerkelijk handelen met voorwetenschap.’ Het is geen eenvoudige zaak, zegt Doorenbos. ‘Het is niet aan een rvc om een bestuurder publiekelijk te betichten van strafbaar handelen.’ Het was verstandiger geweest wanneer de rvc eerst zelf contact had opgenomen met de AFM en de casus daar uiteen had gezet. ‘Grote kans dat de AFM er genuanceerder tegenaan zou hebben gekeken.’ ‘Dat heeft de rvc kennelijk niet gedaan: men is direct naar buiten gegaan met premature meningen over strafbaar handelen en laat het verder aan Kroes over om het oordeel van de AFM in te winnen. De handelwijze en de media-uitingen van de rvc zijn naar mijn mening onzorgvuldig en zeer schadelijk. Paniekvoetbal.,

05-04-2024 21:23

Aram +18288

Zuidas.
Voor al uw Russische geldstromen.

05-04-2024 21:31

RepoocElad +9980

Doorenbos gaat er alleen aan voorbij dat de RvC Kroes niet enkel ontslagen heeft vanwege zijn vermeende misdrijf, maar ook omdat de RvC geen vertrouwen meer in hem heeft. Laat dat nou precies zijn wat een RvC hoort te doen: de directie controleren en als er geen vertrouwen is de directie of individuele directieleden schorsen of ontslaan.

05-04-2024 21:31

Babangida83 +24004

Er is toch ook gehandeld? Hij heeft toch gekocht?

05-04-2024 23:56

Godenzoon24 +15406

Van Praag vragen zelf op te stappen. Dan is de weg vrij. Gezien van Praag zo recht doorzee is en het fout is fout principe hanteert zal hij dat zeker doen!

05-04-2024 21:22

Jake the Snake +17402

Not gonna happen

05-04-2024 21:18

YugoVik +33426

Dus met andere woorden of je gaat maanden lang elkaar proberen waarbij we 10 jaar terug in de tijd worden gegooit of je flikkert kroes eruit.. Elke mens met verstand zou kroes eruit gooien..

05-04-2024 21:11

Dusbaba +15458

Dan krijg je wel een RvC zonder eigen belangen als de ondernemingskamer een nieuwe moet installeren. Valt ook wat voor te zeggen. Dacht er al eerder aan.......eigenlijk zou Ajax onder bewind gesteld moeten worden of zo. Achterlijke gekonkel nu al jarenlang. Iedereen koppen dicht tegen reiskostenvergoeding en werken me die handel. Kein gelul zogezegd.

05-04-2024 21:17

Godenzoon24 +15406

Van Praag en van Gaal aan de macht is 30 jaar terug. Alles terug waar Cruijff tegen vocht. Los van Kroes snap ik niet dat supporters daar voorstander van kunneb zijn.

05-04-2024 21:23

YugoVik +33426

Ik ben ook geen voorstander van van praag en van gaal.. De RVC mag er van mij ook uit.. Maar op een normale manier en niet via een rechtzaak..natuurlijke door selectie..

Van praag zit er tijdelijk en van gaal is erg ziek..Mensen doen net of hun de macht gaan grijpen voor de komende jaren.

05-04-2024 21:26

Godenzoon24 +15406

Ja daar ben ik wel bang voor ja. Van Praag is altijd een gehaaide politicus geweest uit het old boys network die uit is op macht. En van Gaal heeft nog nooit een bijrol geaccepteerd! Buiten Kroes wel of niet geschikt is dit er door van Praag dus heel snel doorgedrukt. Gezien de manier en timing zit er echt wel meer achter dan alleen de overtreding van Kroes. Anders ga je niet zo overhaast tewerk en overleg je en sluit je de gelederen. Zorg je dat je beslissing weloverwogen is en draagvlak heeft.

05-04-2024 21:34

Dolblij +45831

Juist vanwege de complexiteit de RvC weg te sturen en Kroes vrije her-intocht mogelijk te maken, vermoed ik pure spierballentaal van de bestuursraad, meer niet. Die weten ook wel dat een verblijf van Kroes o.a. een exodus van sponsoren tot gevolg gaat hebben.

05-04-2024 21:10

Godenzoon24 +15406

Verzin je zelf dat sponsoren dan weggaan lopen?

05-04-2024 21:25

Dolblij +45831

Nee Godenzoon24, en 2 dagen geleden verscheen hier op AS het artikel dat Ziggo de boel nauwlettend in de gaten houdt. Ik weet dat andere sponsoren, die van " schoon blazoen " houden, dat ook doen. Het is niet ondenkbeeldig dat sponsoren de stekker eruit trekken als Kroes toch zou blijven.

05-04-2024 21:31

PaulusH +3188

Ben wel benieuwd naar wat zou gebeuren als een grote sponsor zich uit gaat spreken. Ajax rolt laatste jaren van schandaal in schandaal en van een stabiele top is geen sprake, sportief nu magere jaren.

Ik kan mij voorstellen dat er sponsoren gaan zijn die weg gaan lopen en dit soort onrust mee gaan nemen in die keuze. Is misschien niet direct gevolg maar lijkt mij geen positieve bijdrage te leveren aan behouden sponsors.

05-04-2024 21:31

Dolblij +45831

Ziggo heeft toch al aangegeven de boel in de smiezen te houden........

05-04-2024 21:33

Godenzoon24 +15406

Ach welnee. Gebeurde door Overmars niet. Gebeurde in de revolutie niet. En ook voor van Oraag gaan ze niet lopen. Wie weet zijn er wel sponsoren pro Kroes.

05-04-2024 21:36

Godenzoon24 +15406

Omdat het marktaandeel van Ziggo zelf terugloopt in rap tempo. Plank volledig misgeslagen mbt glasvezel. Dat heeft niets met Ajax te maken. Ja de onrust an sich doet geen goed. Maar geen sponsor loopt weg of zou weglopen als Kroes met een boete en reprimande gewoon doorgaat hoor!

05-04-2024 21:38

Dolblij +45831

Omdat Ajax Overmars wegstuurde bleef Ziggo. Ziggo zelf heeft geen beter medium dan het shirt van Ajax, en dat weten ze, maar ze willen wel "schoon" blijven. Was Overmars gebleven, was Ziggo weg geweest. Komt Kroes terug, gaat Ziggo weg.

05-04-2024 22:16

Godenzoon24 +15406

Geloof ik geen reet van! Bij Overmars niet maar zeker dit met Kroes niet. Even reageren voor de Bühne!

05-04-2024 22:42

Dolblij +45831

Ik vrees van niet. Ken ze namelijk. Jij ook? Hopelijk heeft je reet gelijk.

05-04-2024 22:53

Godenzoon24 +15406

Jij kent ze Ziggo???? Hoop zo dat hij terug komt. Weet ik zeker dat Ziggo er nog gewoon zit, dan spreken wij elkaar weer!

05-04-2024 22:59

Japie27 +1729

Gewoon zorgen dat de RVC bijdraait, Kroes niet ontslaan maar boete geven als strafmaat. Dan hopen dat OM er geen zaak van maakt en KNVB gebeuren met sisser afloopt.

Snapt niet dat RVC naar Nautadutilh heeft geluisterd nota bene van oudsher een Rotterdams kantoor.

05-04-2024 21:08

Godenzoon24 +15406

Boete betalen en aandelen van de hand. Van Praag eruit en verder gaan!

05-04-2024 21:25

TweeBenig2 +16435

Ho, ho, Nauta is vertrokken uit Rotterdam. Iedereen werkt nu op de Zuidas.

05-04-2024 22:12

Japie27 +1729

I know beetje stemming maken

06-04-2024 00:20

BlueDuke +4496

Wanneer is de volgende BAV? Is dat al bekend?

05-04-2024 21:07

ajaciedje90 +61078

Wat een gezeik allemaal. Gelukkig spelen we zondag een potje voetbal.

05-04-2024 21:06

Mv9494 +16681

O ja, dacht even dat we een toneelvereniging waren ipv een voetbalclub

05-04-2024 21:16
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.