[Update II] 'FC Midtjylland wil Kadlec ook inlijven'

door BvdPloeg 62

[Update II] 'FC Midtjylland wil Kadlec ook inlijven'

door BvdPloeg 62

Laatst geüpdatet

Ajax was afgelopen weekend niet alleen in Tsjechië om Vaclav Kadlec te bekijken, maar ook de Deen Pione Sisto staat volgens De Telegraaf hoog op het verlanglijstje. De twintigjarige middenvelder is op het EK U21 als concurrent van Viktor Fischer.

Sisto is volgens de ochtendkrant een middenvelder met potentie als verdediger, maar op het EK is hij bij Denemarken vooral aanvaller. De Sudanees met Deens paspoort was in de eerste EK-wedstrijd tegen Tsjechië als vervanger van Fischer goed voor de beslissende 1-2.

Bij zijn club FC Midtjylland maakte hij ook al acht treffers in 24 optredens afgelopen seizoen. Hij werd kampioen met zijn club en mocht dus naar het EK. 'Sisto is een snelle, behendige offensieve middenvelder met een actie, goed schot, inzicht, die ook op de vleugel uit de voeten kan', schrijft De Telegraaf.

Enige obstakel voor een snelle transfer na het toernooi lijkt de aanwezigheid van andere geïnteresseerden. Volgens FC Midtjylland is er reeds zes miljoen euro geboden voor Sisto, die volgens zijn zaakwaarnemer wel trek heeft in een avontuur bij Ajax.

Update - 09.12 uur:
FC Midtjylland is bereid om Pione Sisto deze zomer te verkopen, maar het wil wel de hoofdprijs hebben voor het talent. Het Deense Tipsbladet meldt dat FC Midtjylland zo'n zeven miljoen euro in gedachten heeft. Enkele clubs zouden al bereid zijn om dit te betalen.

Ajax zal dus ver moeten gaan voor Sisto, die zijn marktwaarde eventueel nog kan verhogen met goede prestaties op het EK U21. De Deen heeft nog een contract bij zijn club tot de zomer van 2018, waardoor FC Midtjylland rustig kan afwachten.

Dat is ook precies wat de club van plan is, getuige de uitspraken van sportief directeur Claus Steinlein. 'We hadden Sisto ook aan het einde van de competitie kunnen verkopen, maar nu hebben meer clubs hem aan het werk gezien. We hebben al concrete en minder concrete voorstellen binnen en die enorme belangstelling is natuurlijk geweldig.'

Update - 19.15 uur:
Het Deense medium Tipsbladet meldt dat Ajax niet de enige club is, die geïnteresseerd is in de diensten van Vaclav Kadlec. De krant schrijft dat uitgerekend FC Midtjylland, de club bij wie de Amsterdammers tweede target Pione Sisto willen losweken, met Eintracht Frankfurt onderhandelt over een overstap van de Tsjechische Kadlec.

Lees meer over:
Plaats reactie

RusselWestbrook +21

Als Midtjyland em wil, dan wil ik em ook. Die lui doen niet aan scouten, die vreten de hele dag cijfertjes en poepen dan goeie voetballers uit.

24-06-2015 12:52

wdka +277

Je kan veel zeuren op overmars maar hij is eindelijk met het bord van de bank af, ik juich het van harte toe!

24-06-2015 01:38

alderweireld85 +0

https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/status/613230493069377536

Naast Sisto ook nog een spits

24-06-2015 01:02

TikkieTerugJaap +2

En weer geen tweet van Mike Verweij.

24-06-2015 00:28

NouriVandeBeek +7

Hij is volgens mij op vakantie. Dat stuk van Ajax van vandaag was ook van Valentijn Driessen

24-06-2015 00:40

OnlyOneZlatan +49

Vorig jaar was het gebrek aan ervaring het probleem, 2a3 ervaren spelers werden beloofd.
Lijkt nu alleen heitingha te worden, alleen gaat die basis spelen?
Daarnaast hoor ik niemand die schone ook maar 1 kans geeft in basis.
Dus de leeftijd gaat niet tot amper stijgen.

Mijn middenveld:
Schone/sinkgrafen

Klaassen Gudelj
Serero Bazoer

Bazoer en ainkgrafen zijn nog te wisselvallig, dit is een prima middenveld voor de grote wedstrijden.

23-06-2015 23:33

JohnDylan +23216

Gudelj heeft relatief veel ervaring en Kadlec (mocht die komen) heeft zelfs al meer dan 200 wedstrijden sinds zijn debuut gespeeld. Natuurlijk zijn dit geen zeer ervaren spelers maar samen met de ervaring van Heitinga voegen ze toch heel wat ervaring aan de selectie toe. Gudelj en Kadlec zijn ook spelers die de komende jaren naar de top van hun carriere toe zullen groeien. Als Ajax ze beide voor vier seizoenen houdt zullen ze 27 jaar zijn wanneer ze vertrekken.

Trouwens ben ik het wel met je eens dat een extra ervaren speler welkom is. Persoonlijk zou ik graag zien dat Ajax ook de andere Kadlec (de linksback van Fenerbahce) naar de club probeert te halen. Michal Kadlec heeft heel wat ervaring opgedaan in de Bundesliga en zou kwalitatief een van de betere spelers van Ajax zijn. Met Heitinga en Kadlec achterin, Gudelj op het middenveld en Kadlec voorin zou er genoeg ervaring in de basis aanwezig zijn.

Cillessen; Tete, Heitinga, Riedewald, Kadlec; Gudelj, Klaassen, Andersen; Kadlec, Milik, Fischer

23-06-2015 23:54

NouriVandeBeek +7

Het gaat niet om ervaring maar mentaliteit en kwaliteit. Zimling is ook ervaren

24-06-2015 00:03

OnlyOneZlatan +49

Ja dat klopt ook maar met bazoer en/of sinkgrafen in de basis is het veelste wisselvallig. Ik noem geen zimling maar schone dus dat slaat nergens op.
Als schone met 2 lopers (klaasen gudelj) achter zich speelt is hij van grote waarde voor dit ajax.

24-06-2015 00:30

jerry078 +0

wie zijn sinkgrafen en ainkgrafen? heb je er uberhaupt wel verstand van? schone komt geen meter meer vooruit en compenseerde zijn dramatische spel vorig jaar met vrije trappen. Als je nog wat wilt bereiken zul je gewoon met klaassen,gudelj en bazoer op het middenveld moeten spelen.

24-06-2015 03:04

Toekomst1900 +2

Zit naar Jong Tsjechie te kijken, en daar staat Tomas Kalas op 4. Bij Vitesse beviel hij me wel, en nu oogt ie ook zeer sterk. Zijn ingooien zijn ook direct een wapen! Gooit ze makkelijk op de penalty stip. Is van Chelsea, huren, optie tot koop!?

23-06-2015 22:26

flasher93 +0

Daar hebben we al genoeg spelers..?

23-06-2015 23:36

flasher93 +0

en gewisseld inmiddels. Dus afgehaakt :)

23-06-2015 22:09

wt4ajax +0

Mijn excuses ik bedoelde sisto :).

23-06-2015 22:11

flasher93 +0

Sisto zit op de bank, Fischer gewisseld (eruit) nu.

23-06-2015 22:12

flasher93 +0

bijna 3-0 door Fischer

23-06-2015 21:59

JohnDylan +23216

Dat was een mooie actie van Fischer nadat de spits de bal verloor.

23-06-2015 22:03

flasher93 +0

2-0 Fischer Denemarken U21:
https://www.youtube.com/watch?v=Fl9zDigVhAY

23-06-2015 21:57

flasher93 +0

Doelpunt Fischer!!

23-06-2015 21:54

ck69 +13181

Mooi! haal Kadlec voor 3mln en ruil hem voor Sisto

23-06-2015 21:52

gi0vanni +7381

Hahahaha. Daar was nog niemand opgekomen. lol!

24-06-2015 01:08

aniel.rambharos +1

De vraag is: waar wil Ajax naar toe komend jaar?. CL halen, kampioen worden en volgend jaar weer CL?. Dat gaat niet lukken als je geen gerichte aankopen doet. Zijn dit versterkingen?. Zijn Dijks, Heitinga en Gudelj de versterkingen waar je verder mee wil komen in Europa?. Ik hoop het, maar ik zet ook hierbij mijn vraagtekens. Je zult toch wel met wat beters moeten komen, wil je stappen maken.

23-06-2015 21:05

gi0vanni +7381

Dan stel ik voor dat je fifa gaat spelen daar mag je de gewenste speler een dik salaris aanbieden en dan komen ze nog ook. En je hoeft echt niet moeilijk te doen om elk jaar zwarte cijfers te behalen.

In het echt kan dit niet daar heb je zo'n olie gek voor nodig en zelfs dan heb je niet gelijk succes. PSG heeft aardig wat uitgegeven maar de Cl hebben ze nog niet gewonnen.

24-06-2015 01:13

Raoul14 +3094

Au, was mij er van bewust dat het Nederlands voetbal is afgegleden, maar als wij qua salaris en uitstraling nu al moeten concurreren met clubs als.....FC Midtjylland schrik ik mij rot.

23-06-2015 20:40

NouriVandeBeek +7

Wie zegt dat we concurreren???? Er is niet eens een concreet bod voor Kadlec. Emmen kan ook wel zijn interesse uitspreken. Zijn we dan net zo goed als Emmen??

23-06-2015 20:56

Raoul14 +3094

Wil eigenlijk (nog) niet in een adem genoemd worden met clubs als deze...

23-06-2015 21:46

jaripettersson +9543

Ik dacht hetzelfde. Ajax vs. FC Midgetland...

23-06-2015 20:57

flasher93 +0

wel kampioen van Denemarken dit jaar toch

23-06-2015 21:28

NouriVandeBeek +7

Fischer in de spits en Sisto op de bank dadelijk tegen Servie

23-06-2015 20:26

MS22 +0

Komt dit ergens op tv?

23-06-2015 20:42

Intec +0

Ik kijk nu Duitsland - Tjsechie op ZDF in Duitsland. Weet iemand hoe laat de dames oranje spelen en op welke zender.

23-06-2015 20:53

jollie18 +9978

NOS om 4:00

23-06-2015 20:55

flasher93 +0

www (punt) onsball (punt) net
Hier is een link te vinden

23-06-2015 21:25

TikkieTerugJaap +2

Berghuis heeft Raiola als zaakwaarnemer en is een tikkeltje arrogant, zoals Kishna dus. Zie veel liever El Ghazi ook.

23-06-2015 20:02

Intec +0

Dat is smaak wie je het liefst zie. Ik vind Kischna zeer eigenwijs overkomen maar wat laat hij soms geweldige dingen zien. Ik kijk liever naar Kishna als EL Ghazi die bij mij overkomt als een ego en puur en alleen met EL Ghazi bezig is in plaats met het team.

23-06-2015 20:35

Ajax567 +1

Zeker als opvolger voor die andere

23-06-2015 19:50

Michael25 +822

Als je dan voor een spits met (meer) ervaring wilt gaan is Kadlec altijd de betere (en goedkopere) aankoop. Als hij in beeld was om onze ploeg op korte termijn aan te trekken, zou ik toch even wachten met de verhuur van Zivkovic, gezien Kadlec's blessure.

23-06-2015 19:47

Ajax Roermond +0

het word een van de 2 denk ik. zullen gehaald worden voor rb positie.

23-06-2015 19:47

Piejotter +9

Er wordt weer heel veel geschreven en gezegd, maar of het allemaal waar is...............hmppppp.

23-06-2015 19:45

vd.Vaart +1935

Beide halen of alleen Kadlec stem ik voor..

23-06-2015 19:40

OnlyOneZlatan +49

7 miljoen voor een relatief onbekende speler gaan ze denk ik niet betalen. Laatste jaren hebben ze zulke bedragen alleen voor spelers uit de eredivisie betaald.
Mij lijkt berghuis een betere, goedkopere en optie met minder risico.

23-06-2015 19:52

Ajax Roermond +0

en dan weer beginnen over bord op de schoot scouting?

23-06-2015 19:53

wt4ajax +0

Zouden ze wel moeten doen die gozer heeft echt talent wat hij combineert met rendement. Wat hij laat zien in die compilatie is echt pure klasse dat t niet eens uit maakt dat die competitie nog een stukje minder is. Nu nog een ervaren spits halen achter milik en evt een beul voor achterin.

23-06-2015 19:59

Ajax Roermond +0

heb het over berghuis. sisto zie ik iig graag komen :p

23-06-2015 20:05

OnlyOneZlatan +49

Wat maakt dat uit, als de aankoop toch goed is!
Jongens uit verre landen met andere culturen halen is ook een risico, gaan ze hier aarden.
Een jonge als andersen had hier bijvoorbeeld moeite mee.

En dat ze alleen geld betalen voor een speler uit de eredivisie is gewoom een gegeven en niet wat ik aanbeveel ofzo.
Het is transfervrij babel quenca bojan, of als sana een paar ton

23-06-2015 20:10

AJAXZZZ +0

Tja, waar wil je als voetballer nou liever spelen, Amsterdam of Herning met zijn 45.000 inwoners.

23-06-2015 19:38

JohnDylan +23216

Als Ajax nog een rechtsbuiten wilt halen waarom proberen ze dan niet de transfervrije Viúdez te halen? Hij heeft het afgelopen seizoen door een ruzie met de club weinig gespeeld maar in het seizoen 2013/14 deed hij het geweldig met 5 doelpunten en 13 assists. Viúdez is iemand die er direct zou staan en na twee seizoenen kan worden verkocht om ruimte te maken voor El Ghazi of Muric.

23-06-2015 19:34

Ajax Roermond +0

misschien heeft mike vanavond nog nieuws..

23-06-2015 19:31

flasher93 +0

Dit had ik al eerder gelezen op Ajax Life idd. Er is daar een nieuw bewind, Hopelijk haalt Ajax beide spelers... maar eerst zien dan geloven.

23-06-2015 19:23

ST +23098

Wel raar dat Ajax dan weer een nationaal jeugdtoernooi nodig heeft om hem te scouten. Terwijl alle beelden die je van hem kunt vinden bijna uit de competitie zijn van afgelopen seizoen en ervoor, ruim voor dat jeugdtoernooi.

23-06-2015 18:57

JohnDylan +23216

Ik neem aan dat hij dan ook al meerdere keren is gescout door John Steen Olsen.

23-06-2015 19:02

ST +23098

Ik ook. Maar dan hadden ze toch al eerder om de tafel kunnen zitten.

23-06-2015 19:09

masterrr +1

Je wilt zo'n jongen toch ook bezig zien in een andere competitie dan de Deense

23-06-2015 20:02

flasher93 +0

In deze tijd hebben ze ook meer tijd omdat er weinig wedstrijden zijn nu. Anders was Frank nooit meegegaan midden in het seizoen.

23-06-2015 19:23

ST +23098

Lijkt mij belachelijk veel geld voor een speler die we amper nodig hebben.

23-06-2015 15:12

ST +23098

Dit zei ik in de veronderstelling dat het een middenvelder was. Later bleek t om een vleugelaanvaller te gaan en heb ik een zooi indrukwekkende compilaties voorbij zien komen. Ziet er veelbelovend uit!

23-06-2015 19:01

godenzonensuper +0

Ze leren het nooit bij Ajax . Wat moeten we nu met een speler die overal kan spelen dat is alweer een teken dat het zon blind paard is . Ga eens gerichte aankopen doen en haal nog 1 linksbenige verdediger dan is de selectie rond .
Waarom zivkovic laten gaan en dan die tsjech willen halen ? Er zit alweer geen enkel idee achter bij die 2 clowns de Boer en Overmars .
Maarja ik ben te negatief volgens sommige hier dus we wachten het maar af maar ik zie de bui alweer hangen .

23-06-2015 14:22

Familia +0

Ik ben het met bijna alles wat je schrijft oneens. Allereerst hoe kom je erbij dat iemand die op meerdere posities kan spelen per definitie een blind paard is?

Volgens jou moet men gerichte aankopen gaan doen (eigenlijk alleen een linksbenige centrale verdediger). Ik ben het ermee eens dat de verdediging versterkt moest worden. Daarvoor hebben ze Heitinga gehaald. Dan lijkt me een extra verdediger overbodig. De selectie rond na die aankoop? Wat dacht je van een spits? Op dit moment is alleen Milik over (ervan uitgaande dat Zivkovic verhuurd wordt en Siggy vertrekt).

En wat heeft Zivkovic vorig jaar laten zien dat hij volgens sommige hier aanspraak maakt op de spitspositie aankomend seizoen? Hij heeft prima gepresteerd in de Jupiler League. De minuten die hij maakte in het eerste was hij echter elke keer heel matig (ook al waren dat er niet heel erg veel). Dat hij zo weinig minuten gespeeld heeft komt toch echt door zijn eigen houding.. Kansen gehad, niet gepakt. Een verhuur is voor beide partijen de beste optie lijkt mij.

Probeer het allemaal eens wat positiever in te zien!

23-06-2015 14:39

Timothy020 +1

Ene Johan Cruijff, misschien dat je die wel kent( denk het niet eigenlijk),
Speelde ook op meerdere posities. Vond je dat ook een blind paard of zat je toen nog in je vader ze schieter?

23-06-2015 14:58

JohnDylan +23216

Inderdaad, Cocu en Ronald de Boer waren ook van die blinde paarden die overal konden spelen. Dat soort spelers willen we natuurlijk totaal niet bij dit Ajax...

23-06-2015 14:58

flyingsoccer +1

Ik vind je wel iets te negatief probeer de zaken eens wat minder gekleurd te brengen,

23-06-2015 19:29

Avontia +0

Jippie! Weer een Deen! Wanneer gaan we nou eens begrijpen dat Denemarken niet 10 sterren in 1 generatie heeft? Eriksen was het, neem daar genoegen mee en kijk even verder dan alleen Denemarken. Deze Sisto voegt niks toe ten opzichte van Fischer. Onnodig geld uitgeven.

23-06-2015 12:52

flasher93 +0

Boeiend? Deze speler is een van de beste in Denemarken en ook in zijn leeftijd. Hij wordt niet voor niets gevolgd door veel clubs.

Off: Overigens lijkt het mij wel slim om met deze club te gaan samenwerken. Hun gebruiken nu de gedachte van MoneyBall, het kan zo maar dat dit een grote club is en dat er veel meer goede talenten gaan volgen.

23-06-2015 13:07

AJAXZZZ +0

Fischer op links.
Sisto op rechts.

23-06-2015 13:35

JohnDylan +23216

Als Ajax deze Sisto koopt wordt wel wel nog pijnlijker dat we Moses door Overmars en De Boer zijn misgelopen. Moses is kwalitatief niet minder dan Sisto en had Ajax voor een tiende van de prijs van Trencin over kunnen nemen.

23-06-2015 12:27

De_Realist +365

Tja, wat doe je er aan.

23-06-2015 13:52

JohnDylan +23216

Overmars en De Boer hoeven niet helderziend te zijn om in te kunnen zien dat Moses veel meer potentieel heeft dan De Sa.

23-06-2015 15:00

ST +23098

De Sa was toen al na een hele Ajax jeugdopleiding te hebben doorlopen en 2 seizoenen bij het eerst en Jong Ajax al niet overtuigend genoeg. Moses Daddy was dat in de voorbereiding juist wel. Toen, maar ook tijdens zijn tijd bij Trencin hebben Marc en Frank gewoon liggen slapen.

23-06-2015 18:59

AjaxWatcher1995 +0

Die keepers zitten er soms ook wel heel erg naast bij die goals, maar ik zie die jongen behalve een leuke dribbel en veel power af en toe ook echt een pass geven waarvan ik versteld sta. Heerlijk onvoorspelbaar maar 7 miljoen is wel erg veel geld.

23-06-2015 12:10

AFCZlatan +1

Sisto doet mij een beetje een beetje aan Suarez denken. Inzet voor de volle 100% en soms uit de meest onmogelijke situaties komen. Geniale acties afwisselen met half struikelende passeerbewegingen. Ik ben benieuwd, van mij mag hij komen.

23-06-2015 11:53

mickey2602 +4800

Half struikelende passeerbewegingen doet mij dan weer denken aan Sigthorsson;-)

23-06-2015 21:14

godenzonensuper +0

Kishna milik el ghazi
fischer zivko muric

was ook gewoon goed geweest.

23-06-2015 11:42

ForzaRoy +0

Ben normaal niet zo van de Youtube-filmpjes kijken om een speler te beoordelen, maar deze Sisto ziet er toch wel zeer sterk uit. Fysiek sterk, snelheid, goeie techniek, fijne pass en een lekker schot in beide benen. Benieuwd of Marc bereid is nog een keer 7 miljoen neer te leggen voor een speler, maar denk dat deze Sisto zeker een toegevoegde waarde is... Misschien dat de prijs te drukken is met bijvoorbeeld het verhuren van Andersen aan de Denen!

23-06-2015 11:41

flasher93 +0

Ajax Life meld: Sisto ook gevolgd door Porto en FC midtjylland wilt ook Kadlec..

http://www.ajaxlife.nl/updates/ajax-heeft-flink-wat-concurrentie-in-strijd-om-sisto

23-06-2015 11:33

Mokum_32 +1

Las op internet dat valencia en dortmund ook al geinteresseerd waren

23-06-2015 11:41

flasher93 +0

Niet de minste clubs. Maar nergens gaat hij in basis spelen, Hier wel mogelijk.

23-06-2015 13:08

Mokum_32 +1

Halen toppertje dit

23-06-2015 11:33

Jaimy26 +1

Ik ben er eigenlijk nog steeds van overtuigd dat Sinkgraven die zeven miljoen waard is. Alleen de moment van kopen, in een totaal niet lopende selectie midden in het seizoen was gewoon ongelukkig. Je kan dan niet van een 19 jarig pikkie verwachten dat hij even Ajax uit het slop trekt. Je zal zien dat hij dit jaar zeker gaat renderen.

23-06-2015 11:16

De_Realist +365

Sinkgraven had in nog niets laten zien dat hij €7 miljoen waard was. Hype- en pure paniek-aankoop.

23-06-2015 11:21

Jaimy26 +1

Gewoon aankoop op het verkeerde moment maar ik denk dat Sinkgraven de opvolger van de Jong is. Alleen dan wat technischer, een middenvelder met veel diepgang die bij Heerenveen bewees ook veel te kunnen scoren voor een middenvelder. Geef het tijd, deze jongen is pas 19.

23-06-2015 11:54

De_Realist +365

Zoveel scoorde Sinkgraven niet bij SC Heerenveen hoor, 4 goals in 37 wedstrijden...

Daarnaast zijn Siem en Sinkgraven verschillende type middenvelders.

Ik snap dat hij nog maar 19 is, en ik zeg niet dat het niks zal worden, maar voor wat hij had laten zien was hij hooguit €3.5 miljoen waard.

23-06-2015 13:06

NouriVandeBeek +7

Die 7 miljoen voor Sisto lijkt me wel meer te verklaren dan voor Sinkgraven. Stel je haalt Sisto en nog een spits (Kadlec) dan staat er echt wel een sterkere selectie dan vorig jaar. Dan moeten er wel wat spelers weg anders heb je een te grote selectie

23-06-2015 11:08

afca4eva +5985

Ik zou proberen die 7 miljoen te drukken door Andersen een jaar bij die Denen te stallen.
Sigthorsson vertrekt waarschijnlijk, dan nog een ervaren spits voor hem in de plaats.
Serero heb ik mijn twijfels over, kan nog wel een meerwaarde zijn maar ik zou hem toch proberen te verkopen. In Riedewald zie ik persoonlijk ook meer een 6 dan een verdediger, daarnaast klopt v/d Beek ook op de deur en heb je Gudelj/Bazoer en Klaassen die er kunnen spelen.

23-06-2015 11:16

De_Realist +365

Als je €7 miljoen betaald voor Sinkgraven snap ik wel dat ze dat ook voor Sisto willen.

23-06-2015 10:57

3*stars*3 +23703

Dat ze stoer roepen dt er 7mil geboden is, is natuurlijk tactisch slim van hun kant maar motten we niet geloven.
4.5 bieden en 5ton bonus erbij, bij CL plaatsing.
Misschien bijv.Sam Hendriks of een Acolatse naar Denemarken sturen voor een jaar en dan hebben we een mooie deal.

Zo\'n type konden we voor goedkoper halen maar die liet Ajax lopen omdat De Sa volgens Frank beter was...

23-06-2015 10:50

MosesD +14730

Haha, ik moest er ook aan denken, 'wij hebben de Sa al'......

23-06-2015 11:18

MS22 +0

Off: op Footlocker site zie je de nieuwe traininsoutfit! zwart rood! Ziet er super uit! Jammer da het Uitshirt wel dat lelijker limegroen word ben ik bang

23-06-2015 10:45

godenzonensuper +0

7miljoen hahahaha

23-06-2015 10:43

Bjorn2321 +2070

Middenvelder met potentie als verdediger, maar gebruikt wodt als aanvaller?

Zal wel gehaald worden als Jasper naar MU gaat, als nieuwe keeper...

23-06-2015 10:28

Nummer 9 +1205

Gaat Ajax nooooooooiiiiiitttt betalen...

23-06-2015 10:25

Mees0107 +0

We hebben 7 miljoen (en misschien nog meer) uitgegeven aan Sinkgraven en 6 miljoen aan Gudelj.
Nee maar je hebt vokomen geljik, Ajax gaat nooit 7 miljoen voor 1 speler betalen......

23-06-2015 11:14

Nummer 9 +1205

Ik hoop dat ze s geld gaan spenderen aan n paar goede aankopen maar ik vrees het ergste als die Ling over de schouder van Overmars zit mee te kijken..

23-06-2015 14:20

MosesD +14730

Vermoed dat deze jongen te duur is. Op Youtube ziet het er leuk uit. Zegt niet zoveel natuurlijk, maar behalve uitstekende techniek valt zijn overzicht op. Kijkt constant 'over de bal', iets wat Fischer juist veel te weinig doet trouwens.

23-06-2015 10:15

MS22 +0

Misschien kunnen we Andersen en 2 miljoen bieden voor midtylland of als Ajax Andersen wil verhuren een klein beetje van die 7 miljoen afsnoepen en Andersen een jaar daarheen laten gaan

23-06-2015 10:11

Pauw +2261

Leuke speler, maar zo veel spelers rond of in de zestien heeft Ajax onder de Boer niet. Dus het pass- en combinatiegedeelte moeten we even niet meerekenen...

23-06-2015 10:11

MS22 +0

Wel een groot talent idd. Lijkt me op t eerste gezicht niet slecht gescout: Milik, Kadlec en Sisto.

Ik denk dat alleen Sisto, Kadlec nog komen.
Ik verwacht dat er niet nog een linksback/LCV bij komt, wie wil Boilesen hebben? En die zal dan toch eerst moeten vertrekken...

Fischer, Milik/Kadlec, El Ghazi/Sisto
Gudelj, Bazoer/Sink, Klaassen
Dijks, Riedewald, Veltman, Tete
Cillessen

Als je mer een 6 speelt moet Bazoer erin, en als je met een 10 speelt Sinkgraven erin. Dat is wel het voordeel met Gudelj en Klaassen op t middenveld, die 2 moeten altijd spelen.

Cerny, Menig, Muric, Donny, El Mahdioui, Appie, Savastano, Lartey, Owusu, Onana en Van Bruggen elke week 90 min in Jong Ajax

23-06-2015 10:11

ajaxminimax +5497

Ik las op twitter dat kadlec niet in beeld is. Was een reactie van mike verweij op iemand

23-06-2015 10:14

AFCA-Baax +0

Als ze met een 10 spelen mogen ze ook schone daar van mij zetten. Z\'n favoriete positie, als die in vorm is heb je er veel meer aan dan Sinkgraven. Gudelj en Klaassen box-to-box maar uiteraard nog genoeg wedstrijden met bazoer en Sinkgraven spelen, de iets minder zware.

23-06-2015 10:29

MS22 +0

Ik vind schone en Serero ideale \'12e mannen\'. Hebbe juist kwaliteiten die je nodig kan hebben om een Wedstrijd te forceren. Serero kan lekker fel jagen en balken afpakken. Schone met z\'n traptechniek (zoals bij PSV uit afgelopen seizoen). En die onzin van of met een 6 of met een 10 spelen. Als profclub moet je dat toch allebei kunnen? Gudelj en Klaassen moeten gewoon altijd spelen. Als je dan met een 10 speelt zet je Sinkgraven op en Bazoer/Schone op de bank. En als je met een 6 speelt zet je Bazoer in de basis en Sinkgraven en Serero op de bank.

23-06-2015 10:41

MS22 +0

Waarom is dat bericht dan weer verwijderd? Ik zie het trouwens nergens op de twitter van verweij..

23-06-2015 10:37

ajaxminimax +5497

Ik zal even kijken waar ik het las

23-06-2015 10:45

ajaxminimax +5497

Hij is inderdaad verwijderd. Dan zal die ook wel op de radar staan van ajax...

23-06-2015 10:49

flasher93 +0

Of hij wilt het bewaren voor morgen voor in de telegraaf...

23-06-2015 11:19

Timothy020 +1

Gewoon doen. Beter een topspeler erbij(die trouwens een echte rechtsbuiten is, waar sommige anders beweren) voor 7 miljoen dan weer een flater van 4 miljoen.

23-06-2015 10:10

Raoul14 +3094

7 miljoen min 3 miljoen statiegeld op Sigthorsson = 4 miljoen, gokje wagen?

23-06-2015 09:50

Jaimy26 +1

Dan lijkt Kadlec voor 3 miljoen de veiligere keuze. Dat is een pure aanvaller en deze Sisto klinkt als een alles kunner ala Emanuelson. Probleem met allrounders is alleen vaak dat ze op geen enkele plek een echte specialiteit hebben. 7 miljoen lijkt me ook wel wat veel voor een 20 jarig talent uit de Deense competitie. Maar we gaan het zien, ik denk alleen dat Kadlec meer de pure aanvaller is.

23-06-2015 09:42

Mees0107 +0

Ze willen Sisto en een spits. Dus misschien allebei.

23-06-2015 09:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.