Kudus: 'Het was belangrijk om alles goed op een rijtje te krijgen'

door Justin Fokkens 80

Bron NOS

Kudus: 'Het was belangrijk om alles goed op een rijtje te krijgen'

door Justin Fokkens 80

Bron NOS

Laatst geüpdatet

Mohammed Kudus maakt dit seizoen indruk in Amsterdam. De Ghanees heeft de laatste weken een basisplaats in de spitspositie bemachtigd en was ook tegen Liverpool trefzeker. De speler van Ajax is hier vanzelfsprekend blij mee.

'Toen ik twee jaar geleden tegen ze speelde, lag ik er na zes minuten uit met een blessure. Ik heb nu de hele wedstrijd uitgespeeld en gescoord. Dat was een opluchting voor me', zo vertelt Kudus in gesprek met de NOS.

De afgelopen dagen dook er een filmpje op uit Ghana van spelers van de Right to Dream Academy, die juichend te zien waren na het doelpunt van hun held Kudus, voor wie zijn weg naar profvoetballer ook bij de Academy begon. 'Ze kijken erg op naar mij. Je ziet hoe blij ze zijn als ik goed speel. Het inspireert me om nog harder te werken en hen te zeggen dat ze het nog beter kunnen dan ik.'

Het leek er de laatste weken van de transferperiode echter even op dat de speler van Ajax de club zou gaan verlaten voor de Engelse Premier League, aangezien Kudus nog op weinig speeltijd kon rekenen. 'Everton bood me een mooie kans en ik wilde het wel proberen. Geen voetballer wil op de bank zitten en ik ook niet. Hoewel ik begreep dat niet iedereen altijd kan spelen, leek Everton me op dat moment een goede mogelijkheid. Het is niet doorgegaan en dat hoofdstuk is nu afgesloten. Nu ben ik hier.'

Geen werkweigering

Tot slot spreekt Kudus tegen dat hij heeft geweigerd om de trainingsactiviteiten in de hoofdstad af te werken. 'Ik weigerde niet echt te trainen. Ik heb met de trainer gesproken, we zijn ook maar mensen en er speelde vanalles. Ik zat met psychische dingen. Het was belangrijk om alles goed op een rijtje te krijgen. Daarna ben ik weer gaan trainen en werken.'

Verwacht jij dat Ajax in een spektakelstuk met 2-3 wint? Zet in en ontvang maar liefst 21.00 keer je inzet terug!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Lees meer over:
Plaats reactie

Hetzijnmaar +5453

Hij wil na het WK naar de PL

19-09-2022 09:35

FTS95 +16042

9 Brobbey 10 Kudus 0 brainer

18-09-2022 17:49

jerryisthename +31740

Mooi. Ga zo door mijn zoon. 👍🏼

Bericht aan Schreuder:

----------------Bergwijn - Brobbey - Tadic (Ocam <> Conc)
----------------------------------Kudus
-------------Taylor/Berghuis - Alvarez (Grillitsch)
Blind (Wijndal) - Bassey - Timber - Rensch (Sanchez)
--------------------------------Pasveer

Gewoon niet zo eigenwijs of interessant of schijterig doen.. bedankt! 👍🏼

18-09-2022 15:19

FTS95 +16042

Geen Ocam,voor de rest prima. Ocamer niks van

18-09-2022 17:51

Vranzie +1456

Blijkbaar wil iedere nieuwe ajax coach eerst 3a4 maanden de irritatie opwekken van de supporters om vervolgens te kiezen voor een opstelling die elke nieuwbakken coach zou neerzetten.

18-09-2022 16:11

jerryisthename +31740

Daar lijkt het wel op.idd. Bloedirritant...!

18-09-2022 18:11

RadheAjax2021 +17874

In de champions league zou je met kudus en Brobbey moeten spelen. De eredivisie maak ik me niet zo een zorgen om. Kwalitatief is Ajax de beste in Nederland. Hier kunnen ze alleen van zichzelf verliezen.

18-09-2022 15:06

Schip +23402

Hij is zeker geen nieuwe Jari, maar wel een hele fijne speler. Brobbey moet op 9, Kudus er achter. Je rouleert Berghuis en Klaassen vooral. Tadic op rechts. En op links mocht Bergwijn het niet hebben.

18-09-2022 14:59

Ozymandias +159568

Ajax moet alles op alles zetten om Kudus en Timber te overtuigen hun contract tot 2027 of zelfs 2028 te verlengen. Om ze daarvan te overtuigen zal moeilijk zijn maar van mij mag Ajax net als PSV (een van de enige aspecten van het beleid van PSV wat mij ook interessant lijkt voor Ajax) spelers een percentage van hun netto transfersom meegeven mits ze pas na een bepaalde datum worden verkocht. Bijvoorbeeld dat zo'n speler die anders komende zomer al zou vertrekken 10% van zijn netto transfersom krijgt als hij pas in of na de zomer van 2024 vertrekt, 20% als hij pas in of na de zomer van 2025 vertrekt en als hij zijn contract tot de zomer van 2028 verlengt zelfs 30% als hij pas in of na de zomer van 2026 vertrekt.

10% van een transfersom per extra seizoen dat zo'n speler bij Ajax blijft zou een enorm bedrag kunnen opleveren. Bij een transfersom van 60 miljoen euro (wat spelers als Kudus en Timber als ze naar een Europese topclub vertrekken zeker minimaal zullen opleveren) zou als een extra 6 miljoen euro per seizoen zijn. Als ze bij Ajax zo'n 4 miljoen euro per seizoen aan salaris kunnen verdienen (ik neem aan dat als ze hun contract verlengen ze tot de grootverdieners zouden gaan horen) zouden ze (achteraf) per seizoen dus 10 miljoen euro bij Ajax hebben verdiend. Natuurlijk moeten de spelers dan wel op zichzelf wedden aangezien ze die extra miljoenen niet zouden verdienen als ze geen hoge transfersom opleveren maar met een salaris van 4 miljoen euro van Ajax als vangnet lijkt het me makkelijk om op jezelf te wedden.

Het grote probleem van Ajax is niet dat ze geen goede spelers kunnen opleiden of aantrekken maar dat deze spelers wanneer ze het niveau van de wereldtop aantikken bijna altijd direct vertrekken. Ajax kan geen salarissen van zo'n 8-10 miljoen euro betalen omdat dit financieel een te groot risico is maar spelers een percentage van hun transfersom meegeven brengt dat risico niet met zich mee. Als ze niet veel opleveren zullen ze ook geen hoog bedrag van Ajax meekrijgen. Zelfs als het Ajax hiermee alleen maar lukt om spelers gemiddeld een seizoen langer bij Ajax te houden zou dat sportief gezien al een enorm verschil maken.

18-09-2022 14:30

Robertini +39143

Ik hoop dat hij z'n contract verlengt en nog minimaal 2 seizoenen bij Ajax blijft, maar liever als mid of rechtsbuiten dan spits.

18-09-2022 14:20

Oempaloempa +1477

In twee dagen je kop op een rijtje krijgen. Dat wens ik iedereen toe. knap gedaan.

18-09-2022 14:09

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25323

Zou nou wel Brobbey in de spits zien met Kudus op het middenveld. Verder Taylor en Berghuis op het midden dat is snelheid en dynamisch.

18-09-2022 13:52

thelordjoshua +10641

Mensen vergeten hoe belangrijk het mentale aspect is, vooral bij jongens zoals hem. Jongens die veel overanalyseren en denken. Die loop je dubbeldwars en kan je idd maar beter 2 dagen niet meetrainen.

18-09-2022 13:31

Slang +14994

Kans op blessures als je er mentaal niet goed in zit is ook veel groter, dat is het laatste wat je wil voor een transfer

18-09-2022 13:42

Slang +14994

Aldus degene die overal vermoeid van raakt en nergens tegen kan

18-09-2022 14:41

thelordjoshua +10641

Helemaal mee eens Slang, fysiek en mentaal ligt zo gekoppeld aan elkaar.

20-09-2022 02:29

Indy2 +15254

Veel mensen maken de fout om te denken dat andere mensen vergeten hoe belangrijk het mentale aspect is.

18-09-2022 15:19

Qifesh +24917

hoeveel mensen???

19-09-2022 10:55

Web +178830

Goed dat Kudus niet gegaan is
Ook voor hem zelf
Fysiek is Engeland zo zwaar, en zijn lichaam moet eerst maar eens 2 jaar fit blijven
Het zat er zo dicht tegen aan, dat je er op kon wachten

18-09-2022 13:29

Foetbol +58

Iedereen heeft de beste opstelling in z’n hoofd, ik ook en of dat de juiste is … ? Ik gun Brobbey zo z’n plek in de spits en zie liever Kudus op 10 maar dat gaat weer ten koste van … Enorm lastig. In de competitie dus veel rouleren en niet in de 85e minuut want dat leidt tot frustraties, maar net na rust, iedereen gelukkig én de tijd om zich te bewijzen. Niemand die op basis van salaris of status zeker van z’n plaats is, dus ook Blind en Tadic niet. Makkelijk voor ons, heel lastig voor Schreuder, zie het exter vooral als een luxeprobleem.

18-09-2022 12:44

ram +7283

Toch wel grappig dat mensen (en hijzelf) hem geen spits vinden.

Hij kan in mijn ogen op alle posities spelen behalve op doel en centraal achterin (al kan ie daar misschien ook best aardig spelen als libero). Maar in de spits speelt ie geweldig en hij scoort bizar veel. En dan ben je geen spits...? Okay. Dan wil ik ook wel 'geen spits' zijn bij Ajax.

18-09-2022 12:30

Sunny +9553

Dat dus en als je zijn stats en spel met Brobbey vergelijkt lijkt het me duidelijk wie het scorend vermogen heeft. Brobbey is sterk bij het afhouden van iemand in zijn rug (fijn om aan te kunnen sluiten) maar is qua individuele actie en soepele beweeglijkheid een heel stuk minder dan Kudus die zich ook goed kan laten terugzakken waardoor spelers als Bergwijn, Taylor, Berghuis en Tadic in de spits kunnen opduiken.
Kudus it is en Alfred zou wel gek zijn om dat aan te passen.

18-09-2022 12:50

ram +7283

Ik zou ook wel willen zien hoe Kudus het doet achter Brobbey. Dat kan best weleens nog beter zijn. Maar momenteel zou ik het ook zo laten denk ik. Ook omdat Berghuis het prima doet .

18-09-2022 13:48

WantAmsterdam +116101

Vooropgesteld dat ik hem ook zeer goed in de spits vind, de reden dat hij liever op het middenveld speelt is dat je daar meer aan de bal komt, een Kudus anders dan een Klaassen wil graag heel vaak de bal hebben.

18-09-2022 14:11

ram +7283

Prima. Nu snel salaris omhoog en contract verlengen. Dit jaar en komend jaar bij ons en dan voor 150 miljoen naar de wereldtop.

18-09-2022 12:27

RJB1979 +25586

Dit is zoals altijd weer een veel genuanceerder verhaal. Gewoon even alles op een rijtje willen krijgen. Nu die andere Mo nog alles op een rijtje.

18-09-2022 12:18

AFCACruijff14 +161176

Kijk, ik was geen fan van Kudus maar hij speelt een bijzonder sterke periode nu en verdient gewoon een basisplaats. Ben ik zeker niet te beroerd voor dit toe te geven.

Maar Kudus is geen spits en ondanks dat hij het daar niet eens slecht deed (vooral tegen Rangers heel goed) moet hij daar gewoon niet steeds spelen. Ajax heeft in hun spel behoefte aan een vaste spits. Je zag het tegen Liverpool ook, de automatismen waren weg. Kudus liep overal, maar niet vast in de 16. Dat is geen verwijt aan Kudus, wel aan Schreuder.

Op zich fijn dat we een selectie hebben waar spelers vaak op meerdere plekken passen, maar dé Ajax spits zijn is wel een hele unieke positie in het elftal.

18-09-2022 12:17

4Ever14 +6603

"Maar Kudus is geen spits en ondanks dat hij het daar niet eens slecht deed (vooral tegen Rangers heel goed) moet hij daar gewoon niet steeds spelen. Ajax heeft in hun spel behoefte aan een vaste spits."

Ik denk dat de meesten mensen hier hetzelfde over denken, Kudus moet op 10 en Brobbey in de spits. Alleen wilt Schreuder dit maar niet zien of überhaupt proberen, wat wel een beetje frustrerend begint te worden.

18-09-2022 12:23

davidsglory +798

Give it some time. Uiteindelijk komt er een wedstrijd met Kudus op 10 en Brobbey op 9.

18-09-2022 13:54

wijzijndebeste123 +163598

haha zogenaamd niet te beroerd om toe te geven? maar toch stiekem het woordje “periode” erin fietsen. alsof kudus zijn klasse iets tijdelijks is. kennelijk is toegeven dat kudus gewoon n zeer goede speler is terwijl jij hem n waardeloze speler noemde waarmee het nooit iets zou worden nog steeds teveel gevraagd

18-09-2022 12:42

AFCACruijff14 +161176

Haha wat ben je toch een geobserdeerd zeurtje zeg. Geen idee of Kudus een topspeler is. Valt nog genoeg aan te merken. Hij speelt nu sterk en we gaan het wel zien. Droog je traantjes nu maar weer.

18-09-2022 12:48

wijzijndebeste123 +163598

haha traantjes van t lachen laat ik gewoon opdrogen. leer jij eens gewoon zonder gedraai toe te geven dat je t met kudus totaal verkeerd gezien hebt. uiterst kinderachtig dat dit je kennelijk teveel is.

18-09-2022 13:05

AFCACruijff14 +161176

Je hebt wel echt moeite met begrijpend lezen merk ik.

18-09-2022 13:07

thelordjoshua +10641

Hahaha je zakt door t ijs AFCA

18-09-2022 13:33

Rentokill +4607

Automatismen waren er niet omdat we er gewoon niet aan te pas kwamen. Totaal overpowered. Niks met systemen of wat dan ook te maken.

18-09-2022 12:45

UwSchipper +5592

Heren, heren !!

18-09-2022 13:55

Sjonnie +18814

Wil je Kudus langer houden, zet hem op 10, hij is de nieuwe Jari.
Berghuis, Taylor, Grllitsch en Alvarez mogen het uitvechten wat de andere invulling op het middenveld is.
Brobbey op 9 en Lucca z'n backup.

18-09-2022 12:16

Edwin Oud +2327

Helemaal met jou eens Sjonnie.

18-09-2022 12:51

Sampaoli +39169

Kuku is een toptalent. Helaas kunnen we, mits we er een serieus bedrag aan willen verdienen, alleen dit seizoen nog van hem genieten. Contract tot 2025 en ik zie hem niet meer bij ons verlengen. Andere Ajacieden die een ander gevoel hebben?

18-09-2022 12:15

4Ever14 +6603

Ik denk mits ze hem veel speeltijd blijven geven en de absolute top clubs niet voor hem komen, dat er een kans is dat hij verlengt met een betere salaris.

18-09-2022 12:25

wijzijndebeste123 +163598

na maandenlang genegeerd te worden (vorig seizoen meegerekend) terwijl andere jongens dramatisch speelden/veel minder kwaliteit hebben zal hij idd niet meer verlengen. ook omdat hij nu niet eens op zijn natuurlijke positie mag spelen. kan hem geen ongelijk geven. echt heel jammer dat we maar heel kort en niet eens op zijn beste positie van hem kunnen genieten. de enige kans is dat hij belangrijk wordt gemaakt en vanaf nu vast op t middenveld komt te spelen. maar ik zie schreuder als kudus n potje niet scoort hem direct weer laten banken.

18-09-2022 12:31

AFCAjax +17839

De trainer weigert iets anders dan een spits in hem te zien, daarmee alleen al is de kous al af.
Als hij structureel op 10 zou spelen en een topsalaris zou krijgen is er wellicht een mogelijkheid, al vrees ik dat er dan een engels club langs komt die hem het 3 dubbele salaris bied.

18-09-2022 12:32

Sambavleugels +18723

Hem wil ik minimaal nog een jaartje behouden. Je haalt net 240M binnen en volgend jaar krijg je voor Timber en Alvarez gezamenlijk ook minimaal 70 en waarschijnlijk meer. Dan maar een keer wat minder hee. Ik wil nog altijd genieten van wat op het veld staat. Vooral van een zeldzame parel als Kuku waar we nog veel te weinig van hebben kunnen genieten.

18-09-2022 13:12

WantAmsterdam +116101

Ik hoop dat Misehouy zich goed ontwikkeld dit seizoen in jong, dan hebben we een opvolger in huis die nog veel meer potentie heeft.

18-09-2022 14:17

DeKes +3195

Helemaal mee eens!!!

18-09-2022 12:08

Nr.10 +111034

Waarom wil iedereen nu Kudus op 10? Hij scoort elke wedstrijd in de spits, Berghuis is zo’n beetje je beste speler de laatste weken op 10, en we spelen iedereen weg met 4-0 totdat we Liverpool in topvorm tegen kwamen.

18-09-2022 12:06

4Ever14 +6603

Omdat je in de spits dan Brobbey hebt die de bal kan vasthouden waar andere spelers weer overheen kunnen of combineren. Kudus is balvast op een andere manier, waarbij hij makkelijk weg kan draaien en scoren, maar ik denk dat je hier meer aan hebt op het middenveld.

Als je kijkt naar de wedstrijd tegen Liverpool, het grootste probleem (naar mijn mening)was dat we niet konden opbouwen (naast het lage tempo) en hierbij vaak balverlies leden op het middenveld. Zowel Taylor als Berghuis hebben niet bepaald het vermogen om in hun eentje een speler te passeren, de enige manier dat ze dit kunnen doen is op tempo combineren met een medespeler. Kudus heeft echter het vermogen om in zijn eentje 1 of meerdere spelers te passeren, waarbij hij vervolgens de bal kan afgeven aan Brobbey.
Afhankelijk van de bewegingen rond de 16, heb je met Brobbey in de spits gewoon veel meer keuzes dan met Kudus in de spits.

18-09-2022 12:41

Nr.10 +111034

Als je de dribbel van Kudus wil gebruiken in de opbouw, dan moet je hem dus ook niet op 10 opstellen maar op de plek van Taylor. En ik begrijp wel dat Schreuder daar liever Taylor heeft.

18-09-2022 14:07

Nr.10 +111034

Dit moet ik ook eens doen, de zaken een beetje op een rijtje krijgen.

18-09-2022 12:05

NeeI +107683

FREE KUDUS

18-09-2022 12:01

De Stift +7045

Goede speler, maar toch zie ik liever Brobbey in de spits. Ik zou toch ook graag eens een middenveld met Kudus, Taylor en Alvarez zien, met Bergwijn, Brobbey en Tadic ervoor. Ik vind Berghuis een goede voetballer, maar Kudus in potentie beter.

18-09-2022 11:49

Biss +10011

Ik denk dat Kudus nog veel te leren heeft voor een plekje op het middenveld.
Dribbelt te veel en te vaak met zijn hoofd omlaag, waardoor hij geen overzicht houdt.
Hij is vooral goed in 1 tegen 1 en heeft een neusje voor de goal, aanvaller dus

18-09-2022 11:59

Slang +14994

geen overzicht maar toch de juiste keuzes maken en rustig de vrije man vinden en zelden balverlies, bijzonder is dat dan

18-09-2022 12:29

Biss +10011

Dan zie jij niet wat ik zie, en ik niet wat jij ziet. 🍻

18-09-2022 12:46

WantAmsterdam +116101

Zelden balverlies is niet waar, tegen Liverpool had hij na Blind het meeste balverlies.

Kudus heeft degelijk overzicht ja, maar als die dribbelt dan kijkt hij nooit echt op of om zich heen. Als die dan dan zijn dribbel actie af heeft gemaakt kijkt hij soms weer op. Maar hij dribbelt heel anders dan een Frenkie (en in mindere mate Taylor). Frenkie kijkt ALTIJD om zich heen en kan dan op tijd de beste keuze maken, terwijl Kudus soms het speel vertraagd of gevaarlijk!! balverlies heeft.
Ook heeft Kudus een relatief lage handelingsnelheid.
Dit is denk ik ook de reden waarom Schreuder hem niet op het middenveld opstelt. Berghuis en Taylor hebben meestal hun koppie omhoog gecombineerd met een zeer hoge handelingsnelheid, en dat wil Schreuder denk ik zien.

18-09-2022 14:25

Biss +10011

Helemaal mee eens 👍

18-09-2022 15:02

Oxxer +163880 moderator

Kudus is geen spits, zet hem op het middenveld en Brobbey centraal voorin.

18-09-2022 11:46

champhead +14339

Vgm is Kudus niet eens blessure gevoelig maar heeft hij twee keer echt pech gehad. Was vgm in de jeugd ook nooit geblesseerd

18-09-2022 11:35

Slang +14994

ook gewoon slecht en niet goed hersteld van zijn eerste (zoals vaker bij Ajax...)

18-09-2022 12:29

4Ever14 +6603

"Vgm is Kudus niet eens blessure gevoelig maar heeft hij twee keer echt pech gehad"

Hopelijk kunnen meer mensen het zo zien, in plaats van hem elke keer te bestempelen net alsof hij een man van glas is. Letterlijk elke keer als iemand met een argument komt waarom hij niet hoort te spelen, wordt er elke keer gezegd: " hij is altijd geblesseerd"....

18-09-2022 12:45

WantAmsterdam +116101

Een van zijn blessures was gebroken ribben, altijd als je iets breekt is dat eigenlijk meer pech dan dat het aan jou ligt.
Hij had ook 3 compleet verschillende blessures, meniscus, enkel (ook niks met spieren en dus ook pech) en meniscus.

Lijkt me duidelijk dat hij pech had.

18-09-2022 14:31

markk +8900

Waar veel spelers dromen om ooit voor Barcelona of Real te spelen, droomde Kudus van jongs af aan om voor Roda JC te spelen:

https://cdn.nos.nl/image/2022/09/18/898110/1536x864a.jpg

18-09-2022 11:31

Jariiii +21910

Nou goed, zand erover en spelen. Laten we hopen dat hij zich toch nog senang gaat voelen bij Ajax. Gebeurde bij Ziyech ook, dus het kan gewoon.

18-09-2022 11:12

sebastiaan1900 +5318

Lijkt me dat hij aan het eind van het seizoen weg is. 1) door zijn prestaties 2) wil graag naar Engeland.

18-09-2022 11:06

insectenverdelg +23429

Dingen kunnen veranderen als hij een hele belangrijke pion wordt. Maar hij zal moeten bijtekenen om te blijven

18-09-2022 11:10

IRBaboon +6852

Die gaat weg. Ouderwetse Afrikaanse broodvoetballer, die z'n hele dorp moet onderhouden.

18-09-2022 11:49

sebastiaan1900 +5318

Ja. Precies. Hij heeft al aan de PL geproefd. Foetsie. Hopelijk veel poen.

18-09-2022 11:55

Biss +10011

3) geeft niks om Ajax

18-09-2022 11:56

Slang +14994

Je had verwacht dat alle buitenlandse aankopen in een Ajax pyjama sliepen?

18-09-2022 12:30

Biss +10011

Dat haal jij uit mijn bericht?

18-09-2022 12:43

Qifesh +24917

volgens mij wil hij alles geven voor Ajax.. Maar als coaches on-ajax laf willen doen..

18-09-2022 13:09

Adam24 +39089

En toch vind ik dat hij een plekje op het middenveld moet krijgen en Brobbey in de spits.

18-09-2022 11:03

DankzijCruijff +48703

Elke echte liefhebber zal het met je eens zijn.

18-09-2022 11:21

Biss +10011

Ik denk Johan zelf niet 😂 maar dat terzijde

18-09-2022 12:55

DankzijCruijff +48703

Ik denk dat jij poep lult :') maar dat terzijde

18-09-2022 12:56

Babangida83 +23875

Ik zou dat ook graag zien. Maar dan moet hij wel wat meer druk zetten dan dat hij tegen Liverpool deed.

18-09-2022 13:39

AFCA-Driebergen +22187

De Kudus voor die blessure tegen Liverpool was echt geweldig. Aanvallend, veel goede dribbels, snel, goede goals, verdedigend erg sterk zelfs. Altijd wel vertrouwen in hem gehouden, maar nu hij meer minuten maakt, bewijst hij weer dat hij het nog kan. Alleen soms wat meer het overzicht bewaren.

18-09-2022 11:02

ElFlaco +3644

Prachtige speler. Doet alles op techniek en intuïtie. Echte Ajax speler dus. Gaan we nog heel veel van genieten hopelijk.

18-09-2022 11:01

gebakkenperen +3103

Prima gast en idem reactie. Laat het zien op het veld.

18-09-2022 10:58

MickS +6232

Leuk interview.

18-09-2022 10:58

Jake the Snake +17349

Goede speler en echt in vorm. Valt me wel op dat Bergwijn nu een stuk minder is met hem in de spits. Kan toeval zijn obv een paar wedstrijden, maar hij speelt wel echt voor zichzelf.

18-09-2022 10:56

champhead +14339

Met Blind achter Bergwijn loopt het sowieso minder goed.

18-09-2022 11:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.