KNVB verklaart: alle strafschoppen Ajax dit seizoen waren terecht

door Brent Tomassen 166

Bron De Telegraaf / Vandaag Inside

KNVB verklaart: alle strafschoppen Ajax dit seizoen waren terecht

door Brent Tomassen 166

Bron De Telegraaf / Vandaag Inside

Laatst geüpdatet

Ajax heeft dit seizoen acht keer een terechte strafschop meegekregen in de Eredivisie, zo stelt de KNVB. De voetbalbond werd om tekst en uitleg gevraagd nadat de ploeg van Francesco Farioli tegen PEC Zwolle opnieuw vanaf elf meter mocht aanleggen. De penalty werd feilloos benut door Kenneth Taylor.

Ajax kende een lastige zondagmiddag in Zwolle, maar Bas Nijhuis wees op advies van videoscheidsrechter Alex Bos richting de stip, nadat Anselmo Garcia McNulty de bal met de hand beroerde na een schot van Taylor. De Ajax-middenvelder schoot vervolgens raak en bezorgde zijn ploeg de tiende competitiezege op rij.

Op het moment dat Nijhuis zijn oordeel moest vellen, deed hij dit zichtbaar met tegenzin. ‘Ik was niet blij met die penalty, omdat die jongen er niks aan kon doen', legt hij maandagavond uit bij Vandaag Inside. 'Die bal wordt op doel geschoten en de regel is: als de bal op doel wordt geschoten, je maakt je breed en de bal komt er tegenaan, ook al kan hij er niks aan doen, dan is het een strafschop. Dan zie je dat beeld en die jongen die er helemaal niks aan kan doen. Ik vond het zuur voor die gasten, maar dat is de regel.’

Tekst gaat verder onder de foto.

KNVB verklaart: alle strafschoppen Ajax dit seizoen waren terecht
Bas Nijhuis wees met tegenzin naar de stip, maar volgde wel de regels.

De KNVB sluit zich bij de woorden van Nijhuis aan, zo blijkt uit navraag van De Telegraaf. 'Tijdens de evaluaties in Zeist werd de conclusie getrokken dat alle strafschoppen voor Ajax – hoe makkelijk soms ogenschijnlijk ook gegeven – terecht waren. Het enige waar de concurrentie zich wel over mag beklagen, is het feit dat Go Ahead Eagles in Deventer tegen Ajax na hands van Davy Klaassen een penalty werd onthouden', schrijft het medium.

Farioli heeft verklaring voor vele strafschoppen

Farioli werd na afloop gevraagd naar de vele strafschoppen voor zijn ploeg. De Italiaanse oefenmeester had er wel een verklaring voor: 'Voor een team dat zo veel tijd op de helft en in het strafschopgebied van de tegenstander verblijft, is het logisch dat het kansen krijgt. Dat kan vanuit open spel, maar ook uit vrije trappen en penalty’s.' De Amsterdamse krant vindt de teksten van Farioli opmerkelijk, aangezien de recordkampioen juist minder balbezit heeft dan vorig seizoen.

Ook gaf Farioli aan dat hij in eerste instantie niet wist of zijn ploeg een penalty zou krijgen tegen PEC Zwolle. 'Ik stond vrij ver van de situatie af en keek tegen de zon in', verklaarde de keuzeheer. 'Maar ik zag wel direct dat veel van onze spelers om een penalty vroegen en kort daarna checkte de VAR de situatie, waarna de beslissing vrij duidelijk was.'

Taylor staat momenteel bovenaan het lijstje om de strafschoppen te nemen, nadat Branco van den Boomen, Wout Weghorst en Steven Berghuis al faalden dit seizoen. 'Dat is sinds de wedstrijd tegen Union zo', stelde de middenvelder na de wedstrijd. 'Een paar jongens hadden al gemist en tegen Sparta-uit stond er geen spits meer in het veld, waarna ik vanaf elf meter scoorde. Daarna heb ik mijn verantwoordelijkheid genomen als dat moest.'

Lees meer over:
Plaats reactie

meerzicht +948

De volgende vraag zal wel zijn of ajax wel echt zoveel punten heeft. Die droeftoeters bij de Televaag doen er alles aan om Ajax in diskrediet te brengen.

12-03-2025 15:17

Lekkerhoor +3386

Ik kan me dan inbeelden dat iemand bij de knvb de opdracht krijgt om alle penalty's van Ajax opnieuw te beoordelen. (Waarschijnlijk dezelfde die hiervoor het vreugde bier moest oplossen). Terwijl elke reactie die ze uiteindelijk geven als belachelijk zal worden bestempelt. Afhankelijk van de club die je steunt. Laat ze iets nuttigs gaan doen ofzo.

12-03-2025 07:50

w86 +9544

Dus de Telegraaf is onze mediapartner, en die gaat dan bij de KNVB vragen of de penalty's die wij krijgen wel terecht zijn?

Ik zou dit geen partner noemen. Het is een beetje alsof je vrouw op je werk gaat vragen of jij die opslag wel terecht hebt gekregen of dat je je vrouwelijke baas hier voor verwend hebt.

11-03-2025 20:20

PJS +5005

Fijn om te horen. Kan ik eindelijk weer slapen.

11-03-2025 19:13

NotForSale +2257

Doordat Nijhuis bij zo'n programma aanschuift kan ik hem niet serieus nemen als scheidsrechter betaald voetbal

11-03-2025 18:41

Koos1982 +459

Ik ga wel lekker op al die kritiek. Sneue rakkers

Als we tegen AZ nu eens in de 98 minuut met 1-0 winnen door een twijfelachtige penalty. Lijkt me fantastisch

11-03-2025 17:55

DinoAFCA +1347

Dat de KNVB hier uberhaupt een reactie op geeft is natuurlijk strontbezopen.

11-03-2025 17:27

Tadic020 +1926

Inderdaad en andere ploegen lopen ze nooit te janken

11-03-2025 17:14

superajax +11654

Worden alle pingels van kakkies en lampies dan ook gecontroleerd???

11-03-2025 17:11

Dirk.v +15315

En dit dan?? Knjb?? Naaihuis altijd antie Ajax.
Als Ajax zijnde hem nooit meer toelaten als arbitrage bij onze wedstrijden. Wegwezen!

Bas Nijhuis geeft toe: arbiter zag rode kaart bewust door de vingers bij PEC - Ajax

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/bas-nijhuis-geeft-toe-arbiter-zag-rode-kaart-bewust-door-de-vingers-bij-pec-ajax/ar-AA1AE2We?ocid=BingNewsSerp

11-03-2025 16:49

Rock69 +8411

Absurd idioot gedrag van de knvb. Dat ze zich moeten verantwoorden over penalties van precies èèn team. En wel Ajax. Nijhuis heeft het over breed maken van de Zwolle speler. Dit klopt niet. Je ziet duidelijk een arm haaks op het lichaam staan. Hands! Heeft niets met breed maken te maken. Volgend onderwerp!

11-03-2025 16:40

Dit is mijn club +10478

Misschien kunnen ze ook alle gescoorde goals van Ajax nalopen en kijken of ze met terugwerkende kracht er nog een paar kunnen afkeuren.

11-03-2025 16:35

Asociaal +2805

Zegt alweer genoeg dat de KNVB alle strafschoppen die Ajax mee krijgt, moet verdedigen. Kan me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is?? En leuk en aardig dat Nijhuis sympathie voor MacNulty probeert te tonen. Dat hij niet blij is en de indruk geeft noodgedwongen deze beslissing te nemen, daalt ie nog meer in geloofwaardigheid in mijn ogen.

11-03-2025 14:58

maikelklaassen +775

5/10 minuten voor tijd, duidelijk foute ingooi van zwolle, je ziet hem kijken en laat doorspelen. Corner volgt en wordt over gekopt. Zondag weer die maf van een higler

11-03-2025 15:09

JS16 +2995

Die Higler is de engste Ajax hater die er is. Gaat lekker worden tegen AZ

11-03-2025 16:27

Jelluhafca +3502

Mag deze analyse nu ook losgelaten worden op alle strafschoppen van psv?!

11-03-2025 14:57

Simpelishetmoeilijkst +25509

Men mag in Zeist zeggen war men wil, maar volgens De Telegraaf wordt Ajax enorm gematst.

11-03-2025 14:09

TontoKarnaggel +42632

20 jaar geleden werden mensen boos als Ajax een onterechte penalty kreeg...
10 jaar geleden werden mensen boos als Ajax een dubieuze penalty kreeg...
Nu worden mensen boos als Ajax een terechte penalty kriigt...
Geloof me, wij gaan allemaal de tijd nog meemaken dat er mensen boos worden omdat ook Ajax 3 punten krijgt voor een overwinning....

11-03-2025 13:20

Redrum +96371

Het gaat van kwaad tot erger ja triest genoeg. En dat allemaal door ranzige volksmenners als Johan Derksen. Het maakt niet uit wat dat soort clowns allemaal roepen, het simpele volk neemt het aan voor waarheid. Zie je wel dat Ajax altijd geholpen wordt! Johan Derksen zegt het ook op tv, dan moet het wel zo zijn! Mensen die moeite hebben om zelfstandig na te denken gaan zoiets dan daadwerkelijk geloven, ook al laten alle feiten een totaal ander beeld zien.

11-03-2025 13:42

w86 +9544

Herkenbaar. Tijdje terug riep oa Derksen dat ze Farioli zo snel mogelijk maar Roma moesten laten gaan. Ik hoor dat geluid gelijk hier in de kantine ook terugkomen.

11-03-2025 20:23

ouweman +5125

FR12 verklaart : knjb

11-03-2025 12:26

AFCAjaxMidNineties +12844

Wat is dit voor zielig iets. Gaan ze ook verantwoorden waarom we de afgelopen 4 jaar iets van 1 directe rode kaart mee hadden en psv vorig jaar in de tweede seizoenshelft alleen al 5?

11-03-2025 12:11

Harrier Du Bois +39200

Niet vaak dat het zo lang over een 100% penal gaat, dit was zo overduidelijk, niet van dichtbij en hand steekt uit. Maargoed, Ajax hé.

11-03-2025 12:07

Redrum +96371

Alle situaties zijn overduidelijk en 100 % terecht volgens de spelregels. De discussie zou moeten gaan over waarom er in vredesnaam steeds de VAR voor nodig is om zulke beslissingen te nemen. Waarom doen de scheidsrechters niet gewoon hun werk?

11-03-2025 13:47

Harrier Du Bois +39200

Kundigheid.

11-03-2025 14:03

Danielson +50660

Naaihuis heeft inmiddels toegegeven dat hij volgens de regels Thomas zijn tweede gele kaart had moeten geven toen hij protesteerde tegen z'n eerste gele kaart en daarbij Naaihuis' arm aanraakte.
Maar daar had Naaihuis natuurlijk geen zin in. Ongelooflijk dat deze man nog wedstrijden mag fluiten.

11-03-2025 12:01

leeke +10413

Ach hij heeft toch gewoon gelijk,sport is emotie. En kom niet met het verhaal over Lasse,want die draaide echt helemaal door

11-03-2025 13:03

TweeBenig2 +16435

Ik wil het nog wel even over Lasse hebben.......😂👊

11-03-2025 13:19

Dirk.v +15315

Met andere woorden, zou er zonder de VAR veel strafschoppen NIET gegeven zijn waardoor we dus BENADEELD zouden zijn.

Dankzij de var wordt dit rechtgetrokken wat vaak krom is!

11-03-2025 11:12

AlexIbarra +19352

Als we straks met 11 punten voorsprong kampioen worden, weten we dat dat alleen maar is om Go Ahead in oktober geen penalty kreeg.
Ik voel een rechtszaak aankomen.. ;)

11-03-2025 11:12

Mattie +952

"vermoeden van matchfixing"

11-03-2025 11:20

insectenverdelg +23608

Dat PSV heel vaak dubieus geholpen is doet ook totaal niet ter zake. Vorige wek 2 keer tegen eagles, Pec Zwolle afgekeurd doelpunt, AZ een pingel net de hand van van bommel die echt nergens heen gin die bal en ga zo maar even door.

11-03-2025 11:21

AlexIbarra +19352

Ik denk dat veel mensen dit gewoon niet weten.
Wie kijkt er nou naar PSV?

11-03-2025 11:39

Mattie +952

Iedereen buiten Ajax die denkt dat Ajax aan het kampioenschap wordt geholpen, lijkt te vergeten dat wij dit seizoen ook te maken hadden met politiestakingen waarvan wij veruit de meest gedupeerde club waren, de gemeente Zwolle afgelopen weekend onze wedstrijd niet wilde verplaatsen, we het in één week hebben opgenomen tegen PSV èn Feyenoord en zo vergeet ik vast nog een aantal zaken. Zie je ons janken? NEE. Jank dan zelf (als supporter van een andere club dan Ajax) ook niet zo. Ajax heeft evenveel tegenslagen of misschien meer dan elke andere club en evenveel recht op penalty's als elke andere club. Hoe meer gejammer er vanuit Eindhoven komt en zaken zoals de potsierlijke verantwoording van de KNVB nu zich voordoen, hoe vuriger ik hoop dat wij op 18 mei een schaal in iedereens gezicht kunnen drukken en een feestje kunnen vieren.

11-03-2025 11:00

Altijdindestraat +40430

Heel anti-Ajax lobby draait weer volle toeren. Ze proberen KNVB en daarmee de scheidsrechters zo beïnvloeden dat de volgende keer een zuivere penalty niet gegeven wordt. Ook hoe VI over die penalty sprak alsof er gewoon door gevoetbald moest worden, niks aan het handje. Nijhuis zou zich belachelijk hebben gemaakt, nou kan je zeggen als hij hem niet had gegeven dan had hij zich totaal ongeloofwaardig gemaakt.

11-03-2025 10:50

Willem-Ajaxander +900

Dit gezeik is alleen maar omdat het om ajax gaat.

11-03-2025 10:38

Keizer +30339

Kan me meer discutabele momenten in Eindhoven herinneren maar omdat Petertje dan weer uit zijn panty schiet zullen we het daar maar niet over hebben.

11-03-2025 10:35

Juichtoon +32972

Gaat de knvb ook nog iets zeggen over de 20 respectievelijk 21 rode kaarten voor tegenstanders van Fnoord en Psv de laatste 127 competitiewedstrijden, en dat Ajax er 4 (!) kreeg in dezelfde periode?

11-03-2025 10:35

Dirk.v +15315

Ja! Die 4 die gegeven zijn bij Ajax waren terecht 🫣

11-03-2025 11:13

Josey Wales +11745

Dus als er geen var was ,of hij was zelf var dan hadden we dus never nooit een pingel gekregen van deze Twentse zwendelaar.
En had hij gister bij vi weer de grote jongen geweest.
KNVB had deze oplichter d’r allang uit moeten schoppen.

11-03-2025 10:29

maikelklaassen +775

Riep ik al gelijk bij de invoering van de VAR, dit gaat ons kampioenschappen opleveren!! 2019 pingel tegen psv na de var, dit jaar meerdere ingrepen waar de var moet ingrijpen. Andere jaren zijn we zo vaak genaaid zeker door zo'n gek als nijhuis

11-03-2025 10:59

AFCA-pride +17553

Meneer bepaalt zijn eigen regels.

11-03-2025 11:23

Juichtoon +32972

Voordelen van Ajax worden altijd betwist. Het is onderdeel van het spel om Ajax voordeel te onthouden en zelf (lees aan bv Psv en Fnoord) wel voordeel te krijgen.
Ajax dient aan dit spel mee te doen.

11-03-2025 10:28

Gerrit.k +585

Belachelijk dat de knvb zich moet verantwoorden voor onze strafschoppen.. hoevaak hebben die haventokkies en boeren niet onterechte rode kaarten en pingel gekregen!

11-03-2025 10:26

Oldstar +5270

Dit jaar worden we echt kampioen. Alles valt op z'n plaats. Laten we er niet om heen draaien, alles zit mee. Slecht voetbal, tegen vaak een betere tegenstander, maar wel steeds winnen, mogen echt niet klagen over scheidsrechters en VAR, onze rivalen die gelijke tijd niet thuis geven of worden geteisterd door blessureleed. Ook nu weer een positieve beslissing van de UEFA v.w.b. de keepers. Dit jaar doen we met "lucky" onze naam echt eer aan. Lekker accepteren en genieten!

11-03-2025 10:23

DMDTagz +3377

Niks Lucky aan, alle beslissingen waren terecht.

11-03-2025 10:27

Juichtoon +32972

We worden gewoon 2e...als het meezit.

11-03-2025 10:28

AlexIbarra +19352

Ik vind helemaal niet dat 'alles' meezit dit seizoen.
Maar door elke week weer krapjes te winnen, vergeten we alle blessures, alle 'doorspelen' scheidsrechters waarvan je 90 minuten lang met je handjes aan een Ajacied mag zitten, de uitgestelde wedstrijden waardoor we een nog zwaarder programma kregen, de al dan niet bewust belachelijk slechte velden die we krijgen voorgeschoteld, enz.

Ik kan me het laatste puntenverlies in de ED niet eens herinneren maar als je die wedstrijd haarfijn gaat analyseren, is er vast wel iets geweest wat 'ongelukkig' was voor ons.

UEFA volgt gewoon de regels, iemand had de regel hier gepost en het leek mij meteen dat Matheus mee mag doen.
En wat betreft slecht voetbal, ik kijk ook liever naar een galavoorstelling. Maar je hoeft niet elke week een bepaald niveau van 'goed voetbal' te halen, je moet gewoon minder slecht zijn dan je tegenstander.

En of je nou zelf kijkt of op statistieken gebruikt (xG en dat soort dingen) dan zijn we beter geweest dan PEC, beter dan Almere, en ook beter dan Feyenoord, imo ook ietsjes beter dan PSV al kon dat 2 kanten op vallen, etc.
Zo'n halfuur als tegen Union helemaal de weg kwijt zijn is ons dit seizoen echt niet vaak gebeurd.

We zijn alleen helaas niet in staat om ploegen op z'n Ajax van de mat te spelen. Als wij KV Mechelen of Leicester City waren en zo met 1-0 van PEC wonnen, kraaide er geen haan naar. Dan zou iedereen gewoon zeggen terechte overwinning.

Daarom moeten we gauw weer naar reeksen van 1-4, 5-0, 0-3, 6-1 overwinningen. Dat er alleen nog maar geklaagd wordt dat Ajax te goed is en te veel geld heeft.
Maar dat zal nog wel even duren.

11-03-2025 11:32

Nr.10 +111820

Taylor neemt de pingels goed.

11-03-2025 10:11

GAjax31 +16434

Door al deze flauwekul ga ik bijna hopen op een onterechte penalty in Eindhoven die ons de 3 punten oplevert..

11-03-2025 10:09

Balzakje2.0 +636

Wie vraagt dit onderzoek eigenlijk aan? Is er ook een onderzoek naar voorgaande jaren qua blessuretijd bij feyenoord??? Maar ja het zal wel.. we zijn nog steeds de grootste club van Nederland

11-03-2025 09:47

JohnDylan +23231

De reclames hier op AS staan bij mij bovenop de text (die ik dus niet kan lezen).

11-03-2025 09:41

Redrum +96371

Het meest treurige hiervan is nog dat er honderdduizenden zwakzinnige figuren naar VI hebben gekeken gisteravond en de conclusie hebben getrokken dat de KNVB echt overduidelijk pro-Ajax is.

11-03-2025 09:38

Ajax95Duivendrecht +24267

Framing in de media.. Dat is de enige reden dat de KNVB zich genoodzaakt voelt om met zo'n statement te komen. Ze worden min of meer onder druk gezet, omdat de media continu aan het framen zijn dat Ajax lucky is, dat Ajax geholpen wordt door de VAR, dat de strafschoppen onterecht zijn etc.

Met name Derksen is echt lachwekkend, wat een calimero is dat de laatste weken zeg. Zit elke aflevering te mekkeren over hoe lucky Ajax wel niet is.

11-03-2025 09:54

Luck76 +2963

Hieruit blijkt maar weer dat we echt nog steeds de grootste zijn😂

11-03-2025 09:38

Ajax4ever1900 +1042

Echt bizar dat de knvb dit moet melden. Moet je nagaan hoeveel haat er voor Ajax is. Dit hoor je nooit over andere clubs.

11-03-2025 09:33

Akpom +895

Helemaal mee eens. Bovendien legt dit ontzettend veel druk op de scheidsrechters voor de volgende wds. 8 pingels, allemaal terecht maar toch moet de knvb dit officieel bevestigen omdat de media het er niet mee eens zijn. Denk er eens goed over na…. Te gek voor woorden. “Fluit ik een pingel voor Ajax word ik zondag en maandag afgemaakt in de media”. Zo gaat een scheidsrechter ( zeker die we in nl hebben, zondag Higler) nu de wds in. Schandalig. Heb de media nooit over de 3 jaar zonder rode kaart mee gehoord. Zo zie je maar hoe erg het frustreert dat Ajax waar men van dacht dat die al dood en begraven was nu eerste staat.

11-03-2025 09:41

Ron6 +3540

Er zijn meer seizoenen dat PisVee de meeste pingels heeft gekregen dan Ajax, zeker de afgelopen 10jaar. Terwijl Ajax in die tien jaar zeker weten meer in de 16 is geweest dan die lampies.

Over al die jaren heb ik nog nooit ergens iets gelezen dat de KNVB een verklaring daarover heeft gegeven. Wat een gelul allemaal zeg.

Mafkezen zijn het.

11-03-2025 09:27

XaXjXaX +1106

Plus het aantal rode kaarten wat een tegenstander krijgt

11-03-2025 09:29

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25522

KNJB


⭐️⭐️⭐️⬜️🟥⬜️❌️❌️❌️

11-03-2025 09:24

De Stift +7108

Je kan zeggen van Nijhuis wat je wilt, maar dit is een eerlijke open reflectie. Het was een lullige penalty, zoveel is zeker. Toch zou ik deze regel handhaven. Ik vind dat in het voetbal de aanvallende ploeg relatief vaak benadeeld wordt. Het is een sport met weinig kansen, weinig goals. Maar wie een millimeter buitenspel staat, ziet een prachtige aanval teniet gedaan. Ook kleine overtredingen van aanvallers worden eerder gestraft dan die van verdedigers. Kijk maar naar Brobbey.
Wat mij betreft mogen de spelregels altijd licht in het voordeel zijn van de aanvallende ploeg. Dus ook: zuivere speeltijd, VAR alleen ingrijpen bij serieus buitenspel (stoppen met doelpunten afkeuren omdat een knie buitenspel is) en tijdrekkende keepers veel eerder straffen. Misschien dit seizoen allemaal regels die niet in het voordeel zijn van Ajax, maar eerlijk is eerlijk, zoals Ajax dit seizoen speelt is ook niet om aan te zien. Zonder het trauma van afgelopen jaar zou geen Ajacied dit type voetbal accepteren.

11-03-2025 09:23

Tinus +10468

Nijhuis zit daar alleen om zijn handen te wassen in onschuld. Dat voor deze situatie terecht een pingel wordt gegeven is alleen een issue omdat het Ajax betreft. Dat weet deze ijdeltuit ook en hij doet er alles aan om de populaire jongen te zijn. Dat is de reden dat hij er zit. Nijhuis is een soort Jan-Joost van Gangelen met fluit.
Het is echt debiel dat het nodig is dat de knvb een statement maakt om de terechte penalty’s te verklaren.

11-03-2025 10:37

ddkoning +4553

Als de bal op doel wordt geschoten en er wordt hands gemaakt hoort er toch ook een kaart bij

11-03-2025 08:57

AlexIbarra +19352

De pingel is voor het ontnemen van een scoringskans.
Als je dat totaaaaaaaaal onbewust doet is het geen kaart.
Totaal bewust (Suarez) is penalty plus rood.
Is het per ongeluk maar was het wel te voorkomen geweest, dan is het meestal penalty plus geel.

Deze jongen kon er in mijn ogen echt niets aan doen maar dat sommigen mensen dat aangrijpen om te zeggen dat het dan geen penalty was, is gewoon heel kansloos / onkunde.
Die snappen de regels niet of pijpen graag underdogs.

11-03-2025 11:37

RuudKroket +1056

Oh dus de Telegraaf voelde zich verplicht om navraag te doen? En daarna vind het krantje de uitleg van Farioli weer 'opmerkelijk ' . Gooi die haat Peppi en Kokki er nou eens uit Ajax!

11-03-2025 08:53

Kingoffdatoilet +17303

Goed dat de knvb dit in de kop wil drukken. Media, analisten en trainers van andere ploegen mogen wel eens wat realistischer worden. Als de regels correct worden toegepast moet je niet zo zeuren in die rollen.

Laat dat maar lekker aan de supporters over.

11-03-2025 08:51

Erik20 +7441

De KNVB had niet eens moeten reageren op zo'n belachelijke suggestieve vraag.

11-03-2025 09:25

GAjax31 +16434

Het frame dat Ajax wordt geholpen begint steeds belachelijkere vormen aan te nemen. Toen bij Zwolle PSV werd een 100% geldig doelpunt van Zwolle afgekeurd wegens 'buitenspel', maar het lijkt wel alsof een terechte penalty die Ajax krijgt een groter issue is in Nederland.

11-03-2025 08:43

trodat4030 +97495

'Voor een team dat zo veel tijd op de helft en in het strafschopgebied van de tegenstander verblijft………..’

:’(

11-03-2025 08:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.