Klaassen geeft verklaring voor vertrek bij Ajax: 'Voelde niet meer als mijn thuis zoals voorheen'

door Jon van Dam 105

Bron Voetbal International

Klaassen geeft verklaring voor vertrek bij Ajax: 'Voelde niet meer als mijn thuis zoals voorheen'

door Jon van Dam 105

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Davy Klaassen denkt dat hij afgelopen zomer de juiste beslissing heeft gemaakt om Ajax te verlaten. In gesprek met Voetbal International blikt de oud-Ajacied terug op zijn opmerkelijk late transfer naar Internazionale, de club waar hij afgelopen week kampioen mee werd.

‘Dat was een bijzondere gewaarwording', vertelt Klaassen over zijn overstap naar Italië. 'We speelden op de donderdag, een dag voor de transferdeadline, de return tegen Ludogorets. Op die middag, een paar uur voordat we ons op de club moesten melden, belde Stefan de Vrij op. Hij vertelde dat de technisch directeur en de trainer hem over mij wat vragen hadden gesteld. Wat voor jongen ik was, en zo. "Ze willen je misschien halen", vertelde Stefan.'

'Natuurlijk was dat mooi om te horen, maar langer kon ik er ook niet over nadenken, want ik moest me richten op de wedstrijd met Ajax', vervolgt de 31-jarige middenvelder. 'Na dat duel moest ik nog naar de persconferentie, dus ik kwam pas tegen middernacht in de kleedkamer toen ik mijn telefoon kon checken. Toen zag ik dat ze inderdaad officieel contact hadden opgenomen en dat ze werk wilden maken van mijn komst. De volgende ochtend vroeg stapte ik op het vliegtuig naar Milaan en is alles rondgekomen. Gezien alle omstandigheden een droomtransfer.’

Klaassen geeft toe dat het lastig was om de club waar hij is opgegroeid te verlaten. ‘Ik heb altijd gezegd dat ik Ajax niet zomaar zou verlaten. Dat was nu ook zo, alleen, met een grote club als Inter kwam een bijzondere kans voorbij. En de situatie bij Ajax was natuurlijk ook heel anders, dat speelde ook mee. Het voelde niet meer als mijn thuis zoals het voorheen voelde, er was zo veel gebeurd en veranderd. Niet alleen afgelopen zomer, maar al langere tijd.'

Vertrek Blind en Tadić speelde ook mee voor Klaassen

Volgens de meervoudig international van Nederland had hij een ander gevoel bij Ajax tijdens de afgelopen transferzomer. 'Belangrijke jongens als Daley en Dusan waren vertrokken, het voelde gewoon allemaal anders aan. Als dan zo’n kans voorbij komt, dan was mijn keuze gemaakt. En dat het vervolgens zo uitpakt met een kampioensjaar, is natuurlijk de bevestiging dat het een goede beslissing was.’

Lees meer over:
Plaats reactie

Jarikoning +7201

Mooi gedaan Davy, ipv de ellende met Steijn en Schippie ben je kampioen geworden van de serie A. Top.

29-04-2024 09:22

Joris.S +378

Lekker weg blijven dan je hebt alles aan ajax te danken

28-04-2024 20:35

Harold +10572

Ik heb geen respect voor spelers die zeggen Ajacied te zij n maar die niet weten hoe snel ze een transfer moeten maken als het wat minder met Ajax gaat. (Klaassen, Tadic, Blind)

28-04-2024 19:40

LingScharenKing +533

Volgens mij zijn deze drie spelers naar de uitgang geduwd .

28-04-2024 21:52

Harold +10572

Uiteindelijk hebben ze zelf de keuze gemaakt om te vertrekken. Ze hadden ook hun schouders er onder kunnen zetten.

29-04-2024 10:36

Bijlmerboy93 +2521

Dit soort kolder komt van dezelfde mensen die deze spelers compleet aan het afzeiken waren vóór hun vertrek.

29-04-2024 06:25

Myriad +7031

Makkelijk praten vanachter je toetsenbord.

29-04-2024 09:16

TheRiviera +5476

Helaas denk ik hetzelfde hierover. Ze konden allemaal blijven maar kozen om te vertrekken. Al die verhalen dat ze naar de uitgang zijn geduwd is ook onzin. In het geval van Blind vertrok hij omdat hij niet door deur kon met Steijn en daarnaast ook moeite had met het accepteren van een reserve rol.

Ook Klaassen had het lastig met het accepteren van een reserve rol maar bij Inter vind hij dit natuurlijk perfect want je krijgt een mooi salaris en je doet er weinig voor. Als je sowieso al het vertrek van andere spelers moeilijk vind dan heb je niet de top mentaliteit nodig om te slagen bij een topclub.

In het geval van Tadic ging het puur om geld. Voor zijn vertrek waren er al geruchten dat hij een lucratieve aanbieding had gekregen. Waar rook is is vuur. Het is jammer om te zien dat spelers niet langdurig zichzelf willen binden aan Ajax ook claimen ze van wel. In de recente tijd is Lasse Schöne de langst blijvende Ajax speler geweest met 7 seizoen achter elkaar. Dat is een voorbeeld van clubliefde.

29-04-2024 13:06

Tommyshelby +128441

Een Ajax waarin Deef een basisplek heeft voelt voor mij ook niet als thuis, dus prima beslissing voor alle partijen.

28-04-2024 18:37

Bijlmerboy93 +2521

Wat een zure comments. Hij heeft het over zichzelf en niet Ajax. Lezen is lastig.

Overigens was hij op 5 van de posities beter geweest als er wat nu staat.

28-04-2024 17:40

Professor +11126

Dat het bij Ajax er niet leuker op werd speelt natuurlijk ook mee. Maar volgens mij ging het er ook om dat hij ook veel op de bank zou belanden.

28-04-2024 17:07

Dolblij +44903

Davy kan gaan en staan waar hij wil en waar hij nu staat, staat hij goed.

28-04-2024 14:44

FysioPat020 +25603

Bankie ergens anders warm houden.

28-04-2024 15:59

Dolblij +44903

Okee, je hebt gelijk. Waar hij nu zit, zit hij goed.

28-04-2024 16:31

AINIESTA +44491

Geen moment gemist.

28-04-2024 14:32

Mocrodammerr +22970

Is gewoon een slechte voetballer. Niks mis mee.

28-04-2024 14:30

Juan62 +46160

Ikzelf had graag zijn kwaliteiten als voetballer gehad.

28-04-2024 14:52

Piet Henk Kippenhof +2710

Net als die van Marin, Magallan en Atouba
Hun kwaliteiten als voetballer had ik ook graag gehad.

28-04-2024 18:17

Bobje99 +7044

Tadic --> 2e in Turkijke, doet nog mee om de titel. Heeft meer dan behoorlijke statistieken.
Klaassen --> Kersvers kampioen van de Serie A.
Blind --> Basis speler en gewaardeerde kracht bij de nummer 2 van Spanje.

Allen te slecht voor Ajax, dat momenteel op een 5e plek staat in de Eredivisie.

29-04-2024 09:29

Mocrodammerr +22970

Ons ambitie is aansluiten bij Europese (sub)top.
Fenerbahce is dat niet. Tadic heeft er zo goed als alleen maar penalties gescoord. Uitzondering daargelaten.
Welk bijdrage heeft Klaassen geleverd aan titel van inter?
Blind doet het goed maar in een 5 mans defensie. In een 433 is hij uitermate kwetsbaar

29-04-2024 15:56

BokkieBokstra +11291

Nee, goede voetballer wordt gemist dit jaar.

29-04-2024 10:49

Copier +172

Begin augustus liet Steijn in interview duidelijk merken dat hij dacht dat de concurrentie van de andere spelers te groot zou zijn voor Klaassen. Ik begrijp wel dat Davy toen dacht: Hier moet ik weg. Drie weken later zei Steijn dat deze selectie te weinig kwaliteit had (en daarmee begon de ellende).
Ik heb niets tegen Ajax DNA. Maar met meer dan 70% van de aandelen bepaalt dit "Ajax DNA" feitelijk wat er gebeurt. Ze hebben de macht om alle keuzes te maken (directie, commissarissen, trainers, jeugdopleiding). Uit 800 leden moet toch wel een aardige directie en RvC samen te stellen zijn? Dan zijn we uit de problemen, lijkt me.

28-04-2024 14:06

Juan62 +46160

Het uitgescholden en gekleineerd worden door eigen 'supporters'' zal ook niet geholpen hebben.

28-04-2024 13:56

Pinohelmond +5769

Was dit seizoen een van de betere geweest, qua spel en qua mentaliteit.

28-04-2024 15:36

BokkieBokstra +11291

Dat is dodelijk dat negativisme.

29-04-2024 10:50

Robertini +39044

Ondanks dat hij voetballend niks meer toevoegde is het enorm jammer dat hij en zoveel andere Ajacieden zich niet meer thuis voelen op de club. Er is veel afbraak aan de Ajax-cultuur gedaan de afgelopen 3 jaar.

28-04-2024 12:48

Copier +172

maar door wie dan?

28-04-2024 17:11

Robertini +39044

Cultuur wordt niet door één persoon bepaald, dat is iets wat groeit.

28-04-2024 19:27

Pizzapunt20 +9977

Het zou Beuker goed doen eens in gesprek te gaan met spelers zoals Blind, Klaassen en Tadic. Niet voor een transfer, maar wat er is veranderd, door welke omstandigheden en welke factoren de selectie eerder succesvol maakte. Daar zit te crux voor je te creëeren topsport klimaat.

28-04-2024 12:41

FysioPat020 +25603

En dan ga je Blind en Deef dus zeker niet vragen.

28-04-2024 13:01

Capocapo +12001

Patje is niet goed. Los van of ze kunnen ballen of niet, op en top Ajacieden

28-04-2024 13:08

LukaLitmanen +81960

Swart ook. Die stellen we ook niet op

28-04-2024 15:13

Capocapo +12001

Jullie kunnen allebei niet lezen he? Hij heeft het toch niet over Klaassen terug halen en opstellen??

28-04-2024 20:30

FysioPat020 +25603

Jij bent een vervelend mannetje. Hij zei " met spelers als Deef en Blind in gesprek gaan" en ik reageer met bovengenoemde " Dan ga je Blind en Deef dus niet vragen"
Waar in godsnaam heb ik iets gezegd van terughalen??
Hoe oud ben jij, 12? Jij hebt een probleem met begrijpend lezen.
Ik ga jou voortaan negeren en wens je nog een fijn leven.

28-04-2024 20:57

Juan62 +46160

Wat er veranderd is, is dat het sportief niet goed gaat na een Europese goede tijd.
Vervolgens wordt het team ontmanteld door verkoop
Nieuwe spelers voldoen (nog) niet.
De luidste 'Supporters'' pikken het niet , en zetten de tent in de fik , bedreigen medewerkers van Ajax

Om snel weer terug aan kop te komen volgen onlogische acties van de directe.
Zoals kapitalen uitgeven aan nieuwe spelers , wat ook vaak mislukt

Om op gegeven moment, met eigen jeugd en wat aankopen weer aan de top te komen

Deze cyclus heb ik al verscheidene keren meegemaakt bij mijn club

Wat mij het meeste pijn doet zijn niet de sportief mindere tijden ,
dat hoort erbij oa door de verkoop van je spelers naar beter betalende clubs,
maar het achterlijke gedoe van fans die niet tegen hun verlies kunnen en hun eigen club/spelers in de fik zetten met acties en scheldpartijen en bedreigingen.

28-04-2024 14:06

Pizzapunt20 +9977

Ik vind het niet voldoen van spelers en tegenvallende resultaten eerlijk gezegd geen reden om een topsportklimaat te verliezen. Er zijn spelers aangetrokken die ogenschijnlijk minder gemotiveerd waren en minder prestatie gedreven. Dat zijn ook de geluiden die Pasveer liet horen.

Echter, een topsportklimaat is ervoor om te zorgen dat juist deze gasten structuur krijgen en er geen ruimte is om te 'slacken'. Volgens mij heeft dat meer te maken met op tijd op de club zijn, langer trainen, meer aandacht en soms verplichten om tijd in de gym te spenderen met een eigen programma en zorgen voor ene staf die je hierin motiveert en begeleid. Ik vind het zeer schrijnend verhalen te horen dat subtop-eredivisie teams harder en langer schijnen te trainen (en als resultaat hoger klasseren dan verwacht). Alles lijkt erop dat dit nu niet aanwezig is. En ik zou zo graag het verschil hebben gezien: deze selectie, maar topfit en gedreven. Helaas een utopie; maar dan had je oprecht tot het eind meegestreden om een top 2 klassering.

28-04-2024 15:08

Pizzapunt20 +9977

Waar rook is, is vuur. Er heest nu echt geen goede sfeer, de fitness is dramatisch en alles wijst erop dat het totaal niet klopt. Ik neem die zogenoende BS als grotendeels waar aan.

28-04-2024 15:37

Orangesoul +5980

Topsportklimaat? Daar was Hendriks toch voor aangenomen? Die heeft zich snel omhoog weten te werken met ellebogenwerk en Ajax de strop om gedaan!!

28-04-2024 14:35

MichelAngelo66 +22189

“Niet alleen afgelopen zomer, maar al langere tijd…” Dit is het meest belangrijke hier in het verhaal.

Dat hij wegging begrijpelijk voor hem. Inter nog even meepakken, al is het op de bank, is toch leuk voor de herinnering en voor de bankrekening. Echter de reden is wel een treurige. Ajax heeft zichzelf de laatste jaren verloochend. Ajax is zoals vaker in het verleden zijn eigen vijand gebleken. Blind met geld smijten, opleiding weer laten verslappen, teveel in zichzelf gelovende beleidsmakers en slapende “ik zit lekker” controleurs. Uiteindelijk sijpelt dat door naar het veld en kunnen de Ajacieden zich niet meer vinden in hun eigen club. Even los van het feit dat Klaassen kwalitatief niet de beste was is dat wel vrij triest.

28-04-2024 12:30

Sander31 +7690

Grappig dat mensen roepen om zijn terugkeer terwijl elke wedstrijd werd gesmeekt om niet Klaassen het veld in t ebrengen. Nee klaassen hoef je echt niet terug te halen

28-04-2024 12:16

Capocapo +12001

Ja, want wat er nu loopt is zoveel beter

28-04-2024 13:08

FysioPat020 +25603

Eindelijk begrijp jij het ook. Je bent dus toch niet te oud om te leren. Zet voor de huidige selectie een goeie trainer en je hebt geen Deef nodig.
Trots op je.

28-04-2024 14:34

Balgevoel +30817

Da's nog steeds geen enkel argument om wie dan ook terug te halen...

28-04-2024 15:00

Capocapo +12001

Zeg niet dat we hem terug moeten halen. Gaat mij erom hoe debiel sommige mensen redeneren.

28-04-2024 16:48

Flaco +19583

Davy zou ook nu een van de slechtere spelers zijn.

28-04-2024 18:40

Capocapo +12001

Eens. Harde werker die makkelijk scoort. Ik heb liever mooi weer voetballers die helemaal niks kunnen, komen we echt ver mee dit seizoen

28-04-2024 19:29

Sander31 +7690

Jij bent zo een persoon die schreeuwde dat Dave wrg moest en nu weer roept hem terug te halen

30-04-2024 14:36

Capocapo +12001

Als jij de post vindt waar ik dat riep, krijg je een snoepje

30-04-2024 14:58

Flaco +19583

Davy heeft zelf gekozen om weg te gaan en dat is prima. Is voetballend heel snel achteruit gegaan en was en was de afgelopen jaren onderdeel van het probleem met een heel hoog salaris. Bij Inter hebben ze ook door dat hij het niveau niet aankan. Heeft 1 keer basis gestaan en toen zijn ze echt geschrokken en hebben ze hem weer op de bank gezet. Het is prima zo.

28-04-2024 12:12

henkie58 +2030

Door dat gedonder met Marc, is het bergafwaarts gegaan met het Ajax gevoel binnen de club. Geld geld en nog eens geld! Daardoor de hele cultuur beschadigd! Met Alex gaat dat weer helemaal goed komen!!!!

28-04-2024 11:49

Nr.10 +110947

Snap wel dat hij is gegaan, maar het is natuurlijk geen onverdeeld succes geworden, hij heeft nauwelijks gespeeld.

28-04-2024 11:28

FysioPat020 +25603

Deef lijdt zo'n beetje aan dezelfde aandoening zoals Sjonnie en John en Blind.
Het totale gebrek aan zelfreflectie.

28-04-2024 11:19

alwaysinmyheart +1144

Patje, Patje, Patje..... wat weer veel onsmakelijks vandaag. Ik zou zeggen: van het padje...

28-04-2024 13:15

TeringHenkie +28261

Maar Patje heeft wel gelijk.

28-04-2024 13:23

ratje +3505

Niemand reageert op wat hij eigenlijk zegt... het in hoog tempo afbreken van je organisatie (directie eruit, staf, spelers) zorgt ervoor dat het een koude club is waar niemand zich thuis voelt.

Ook dàt is belangrijk aan het Ajax DNA, wat op deze site tegenwoordig bijna als negatief begrip wordt beschouwd.

28-04-2024 11:17

MichelAngelo66 +22189

Juist. Koud, althans in ieder geval kunnen Ajacieden zich blijkbaar niet vinden in hun eigen club. Dat is het treurige in dit geval en meerdere andere voorbeelden.

28-04-2024 12:34

seerseker +838

Wat ook tot uiting komt in hoe je als club omgaat met oudgedienden als Klaassen en Blind.

28-04-2024 17:51

NeeI +107637

Vond het al een ridicule en teleurstellende transfer vier jaar geleden, bizar dat zijn zaakwaarnemer m vervolgens ook nog naar Inter heeft gekregen. Mooi voor Deef, uiteraard.

28-04-2024 11:15

LukaLitmanen +81960

Had nooit teruggehaald moeten worden

Is een blok aan je been voor het veldspel

28-04-2024 10:37

Petertje1985 +346

Heeft in het coronajaar een heel groot aandeel gehad in het kampioenschap. Altijd voorop in de strijd. Uitstekende basis techniek. Tien klasse beter dan elke aankoop dan ook van mislintat

28-04-2024 10:39

LukaLitmanen +81960

Basis techniek hahaha

28-04-2024 10:44

FysioPat020 +25603

"Uitstekende basistechniek "

OEI. Die heb ik ook. En ik geef 100%. Altijd.

28-04-2024 10:49

Danielson +50165

Het eerste jaar was hij inderdaad prima, een beetje de missing link. Wat er daarna met hem gebeurd is, weet ik niet.

28-04-2024 11:11

Petertje1985 +346

Kunnen we van Sosa niet zeggen

28-04-2024 11:15

Nr.10 +110947

Nee van Tobias Sana ook niet. Heeft dat er wat mee te maken? Nee.

28-04-2024 11:29

Kryptonite +76738

Haha Sosa heeft zo ongeveer 5x een betere techniek dan Klaassen, kom op nou. Rasajacied, maar laten we hem als voetballer niet groter maken dan hij is. Als hij in Rotterdam geboren was en/of voor Feyenoord had gespeeld dan hadden we hem een typische Feyenoord speler gevonden, en terecht.

28-04-2024 11:57

gi0vanni +7123

Wat een onzin, heeft nooit meegekund in het veldspel en al helemaal niet in een hoog tempo. Was zelfs vaak verstoppertje aan het spelen. Hij heeft wel een goede timing, positionering, diepgang en afronding. Dus hooguit nuttig als wissel. Maar gezien zijn salaris wel een veel te dure wissel.

28-04-2024 12:16

Orangesoul +5980

Er lopen bij Ajax1 momenteel ook spelers rond uit eigen jeugd met miljoenensalarissen, die verstoppertje spelen, zich niet kunnen onderscheiden, het verschil niet kunnen maken, al 3 jaar aankloten en losse flodders schieten..

28-04-2024 12:25

TeringHenkie +28261

Hahaha uitstekende basistechniek!! Klaassen en techniek! Sosa is een aankoop van Mislintat en beschikt over velen malen meer techniek dan die Klaassen!!

28-04-2024 13:26

Artemio +31750

Dit lijkt mij wel zo’n jongen die ooit weer terug komt bij Ajax in een andere functie.

28-04-2024 10:37

Hijosdedioses +6558

Dat ie zich niet “thuis voelde” zegt genoeg over hoe mis het was. Davy is één van de weinige echte Ajacieden die vorig jaar hadden rondlopen en als die het gevoel dat ie weg moet dan mag je je echt zorgen maken over de club. En Inter is inderdaad een unieke kans waarvan ik snap dat ie dat met beide handen aangrijpt. Al had ik meteen al het gevoel dat ie totaal niet zou passen bij Inter. Terug naar de Bundesliga was een passender stap geweest ook gezien hij bij Bremen al verdienstelijk had gepresteerd. Hoop Davy wel weer terug te zien bij Ajax,maar niet per sé als speler.

28-04-2024 10:24

jan_wolf +1250

Klaassen is al op retour maar dan nog steeds beter dan een Tahirovic of Mannsverk.

28-04-2024 10:16

Oxxer +163834 moderator

Als het past kijk ik alles van Internazionale, ik betwijfel jij ook, de huidige Klaassen is in niks beter dan Mannsverk en Tahirovic, trouwens hoe kan jij dat zo stellig zeggen, Klaassen krijg bijzonder weinig speeltijd.

28-04-2024 10:23

FysioPat020 +25603

Jij noemt en beoordeeld nieuwe spelers zoals bovengenoemde en vergeet voor het gemak effe dat ze 2 waardeloze trainers hadden en nog jong zijn.

28-04-2024 10:31

Oxxer +163834 moderator

De vergelijking wordt gemaakt tussen 2 nieuwe hele jonge spelers en een 31 jarige die niet dezelfde speler is die hij was in het seizoen nadat hij terugkwam.

28-04-2024 10:35

FysioPat020 +25603

Tja Deef. Het voelde ook voor de supporters niet meer aan. Je liep meestal als een kip zonder kop iedereen en alles in de weg.

28-04-2024 10:05

daansonafca +2223

Al gaf Davy wel altijd 100 procent, kan ik van de jongens die er nu staan niet altijd zeggen.

28-04-2024 10:12

FysioPat020 +25603

100% kan ik ook nu nog geven. Is dus geen criterium.

28-04-2024 10:15

daansonafca +2223

Is dat geen criterium?? Hoe kom je daar bij pat ? Je kan als prof nog zo goed kunnen voetballen maar als je je niet voor 100 procent geeft kom je niet zo ver.

28-04-2024 10:40

FysioPat020 +25603

Ik bedoel dat alleen 100% geven voor een speler op zijn leeftijd geen criterium meer mag zijn.

28-04-2024 10:42

Orangesoul +5980

Heeft zat belangrijke en cruciale doelpunten gemaakt voor Ajax ook in zn laatste jaar! Hlynsonn is nog jong maar mist de stootkracht en power! Wordt zo omver geblazen bij een zuchtje wind!

28-04-2024 10:52

BokkieBokstra +11291

Intelligente en technische speler, scoren en assists, gevoel voor ruimte, 1 x raken. In alles een speler die je graag bij ajax ziet.

29-04-2024 21:34

FysioPat020 +25603

Hahahaha 😂😂😂😂😂😂😂😂
Jij bent echt een grappige troll.

29-04-2024 21:39

Oxxer +163834 moderator

Ik heb niks tegen Klaassen, snap alleen niet wat de technische mensen van Internazionale dachten toen zij hem haalden, de geringe speeltijd hadden zij beter aan een talentvolle jongere kunnen geven, Klaassen en Inter is een totale mismatch.

28-04-2024 09:55

Rodsje +14659

Aan de andere kant was het gewoon ook zo dat Ajax je liever ook kwijt was ivm de prestaties van jou en je gezeik in de media als je op de bank belandde

28-04-2024 09:50

DEELM +11891

Zijn mentaliteit en werklust hadden we er dit seizoen goed bij kunnen hebben.

28-04-2024 09:50

Slang3 +45744

we hadden zijn mentaliteit en werklust vorig jaar en toen leek het ook nergens op, snap dit soort reacties niet

28-04-2024 09:53

ajaciedje90 +59729

Ik snap dat ook niet. Als hij zich helemaal dood rent zonder enig effect kan hij wel hard werken maar dan voegt het alsnog vrij weinig toe aan het verbeteren van het spel. Ik vind dat Hlynsson de rol van Klaassen perfect heeft overgenomen maar dan voor minder salaris. Scoort net zo makkelijk en voegt net zo weinig toe aan het spel.

28-04-2024 10:03

Slang3 +45744

precies

28-04-2024 10:04

Oxxer +163834 moderator

@Slang3

100% eens, huidige Klaassen past beter bij onderkant BL / bovenkant 2BL of MLS.

28-04-2024 10:16

Slang3 +45744

"maar hij gaf 100%", als dat Klaassen zijn niveau op 100% was dan is het meer dan terecht dat we afscheid namen

28-04-2024 10:24

FysioPat020 +25603

Laat mij dan op mn 48e ook terugkeren. Ik geef ook 100%. Beloofd.

28-04-2024 10:32

LukaLitmanen +81960

Ook Hlynsson zou nooit een basisspeler moeten zijn

28-04-2024 10:38

TeringHenkie +28261

Maar Hlynsson heeft nooit zo`n rood hoofd wat Deef wel had !!

28-04-2024 13:02

Craain +4953

Klaassen, je was toch voor de komst van Bergwijn? Je haalde samen met Daley Blind grappen uit naar Bergwijn, die op onderweg was naar de medisch afdeling van Ajax. Later was Berghuis er ook bij. Zag ik in het filmpje van Ajax. Later las ik dat jullie bij het Nederlandse elftal er alles aan hebben gedaan om Bergwijn naar Ajax te gaan.

Jullie waren ook goed met vd Sar en Huntelaar die helemaal voor Schreuder was... Klaassen, beetje te makkelijk om ervandoor te gaan vind ik.

28-04-2024 09:43

Ajax-Amsterdam +4190

Wat een zielenpoot reactie zeg. Alsof Klaassen dat allemaal had kunnen voorspellen.

28-04-2024 11:25

Craain +4953

Hij stond met Blind te lachen na bekendmaking dat Bergwijn naar Ajax gaat... Te lollig te doen... Alles zag er uit dat ze denken dat ze makkelijk seizoen hebben... Wat later bleek dat het geen succes werd...weg is ie net als Blind.

28-04-2024 12:49

Bjorn +12336

Is hem gegund. Had graag gehoord wat er allemaal anders voelde en was veranderd

28-04-2024 09:38

ajaciedje90 +59729

Jammer dat er niet dieper ingegaan wordt op wat dat gevoel dan veranderd heeft en waarom het niet meer voelde zoals voorheen. Dit laat alleen maar ruimte over voor speculatie.

Kijk, ik heb altijd gedacht dat Klaassen zichzelf nog goed genoeg voelde voor een basisplaats maar dat de realiteit was dat hij allang geen onbetwiste basisspeler meer was (terecht ook) en dat hij eieren voor zijn geld gekozen heeft omdat er een absolute topclub voor hem kwam.

28-04-2024 09:37

WeirdAJAX +12112

Geef hem geen ongelijk, mooi avontuur nog voor hem. Ookal speelt hij niet veel, toch even paar jaartjes Inter meepakken.

28-04-2024 09:37

TeringHenkie +28261

Voorlopig blijft waarschijnlijk de teller op 1 jaar staan!

28-04-2024 13:04

WeirdAJAX +12112

Gaat ie alweer de verkoop in? Maar voor een speler als Klaassen is een jaar Inter al bonus.

28-04-2024 14:03

TeringHenkie +28261

Heeft maar een 1 jarig contract volgens mij. Er is wel een optie voor nog 1 jaar maar geloof nooit dat Inter die verlengd.

28-04-2024 14:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.