Geruchtenmolen: 'Inter en Borussia Dortmund geïnteresseerd in Haller'

door Thijs Zwagerman 57

Bron AS

Geruchtenmolen: 'Inter en Borussia Dortmund geïnteresseerd in Haller'

door Thijs Zwagerman 57

Bron AS

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is weer gesloten, maar dat betekent niet dat de geruchten omtrent Ajax stoppen. Ajacieden worden in verband gebracht met clubs uit het buitenland, terwijl vooral talent uit het buitenland weer aan Ajax gelinkt wordt. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Donderdag 24 februari

'Inter en Borussia Dortmund geïnteresseerd in Haller'

Volgens het Portugese A Bola weet Sébastien Haller zich in de belangstelling van Internazionale en Borussia Dortmund. De spits van Ajax kent tot dusver een uiterst productief seizoen en heeft zich daarmee in de kijker gespeeld bij de Italiaanse en Duitse grootmacht. Bij Ajax heeft Haller nog een contract tot medio 2025.

'Ajax zet zinnen op Campos, directeur was aanwezig tijdens Benfica - Ajax'

Ajax heeft volgens Todo Fichajes zijn zinnen gezet op Luis Campos als de nieuwe technisch directeur. De bestuurder is momenteel bezig om Galatasaray weer op de rit te krijgen, maar de Amsterdammers zouden hem graag willen losweken uit Turkije. Tegelijkertijd schrijft het Portugese A Bola dat Campos woensdag aanwezig was tijdens Benfica - Ajax. Dat medium schrijft echter dat hij nog niet meer dan 'een kandidaat' voor de club.

Dinsdag 22 februari

'Ajax met Gremio in gesprek over Braziliaanse spits Fernandes (17)'

Ajax zou volgens Ekrem Konur, een journalist die kort op het transfernieuws zit, met Gremio in gesprek zijn over de transfer van Nathan Fernandes. Fernandes is een zeventienjarige speler die op dit moment dus uitkomt voor Gremio in Brazilië. Fernandes komt als spits uit de voeten en volgens het Braziliaanse medium Minha Torcida zou Ajax 'heel erg geïnteresseerd' zijn.

Maandag 21 februari

'Manchester United wil nu écht werk maken van aanstelling nieuwe manager'

Manchester United lijkt vanaf nu echt werk te gaan maken van het aanstellen van een nieuwe manager voor volgend seizoen. Volgens Britse media, waaronder The Daily Mail, staan Erik ten Hag en Mauricio Pochettino het hoogst op het verlanglijstje. Dat laatste is al wekenlang bekend, al lijkt het er nu op dat Manchester United nu snel een nieuwe trainer voor volgend seizoen wil aanstellen. 'Het proces' in de zoektocht naar een nieuwe trainer is nu écht begonnen, zo schrijft men. Een nieuwe manager moet ruim de tijd krijgen om zijn selectie voor volgend seizoen te kunnen samenstellen.

Lees meer over:
Plaats reactie

Robertini +39228

Met z'n Europese goals denk ik toch dat hij hoger zal mikken.

25-02-2022 10:06

TheRiviera +5476

Er zijn weinig clubs hoger op die hem nodig hebben naar mijn mening.

25-02-2022 15:33

bremovic +2203

ruilen met martinez of haaland😂😂

25-02-2022 09:58

Juichtoon +32512

Minstens 55 - 60 mln.

24-02-2022 18:50

Msc +14160

Inter? Haha kom maar met 20 miljoen extra dan betaal je tenminste voor onana

24-02-2022 18:46

036AFCA97 +146646

In principe heeft Inter weinig verkeerd gedaan in de Onana kwestie, toch? Die hebben gewoon een topkeeper gratis binnengehaald.

24-02-2022 18:55

Gooseman +11884

Één van de weinige Italiaanse clubs die netjes onderhandelen en zich aan afspraken houden.

24-02-2022 18:57

Msc +14160

Weet niet of dat allemaal zo netjes is.. maar daar ging het me niet om.. succes met die tob keeper

24-02-2022 19:01

xstaniox +15097

Ze besparen geld door Onana transfervrij te halen. Dus hebben ze meer geld over om uit te geven aan Haller

24-02-2022 19:07

036AFCA97 +146646

Met Onana op doel had je gisteren gewonnen.

24-02-2022 19:07

Gooseman +11884

'Volgens de geruchten'.... oké

24-02-2022 19:20

Amp +37644

Mwah, alsof onana europees nooit blunderde

24-02-2022 19:41

mokumnorth82 +2362

Heb je hem op de Afrika cup gezien?

25-02-2022 00:18

KBouter +4122

Fuck off man..heb je hem zien schutteren op dat idiote Afrika Cup?

25-02-2022 00:31

Ferd +38482

nee Hannes, dat is niet waar. Onana had van Ajax toestemming om te onderhandelen, dus alles ging volgens de afspraken.

25-02-2022 03:01

Robertini +39228

Want hij heeft niet geblunderd op de Afrika cup.

En ook niet tegen Roma als ik me goed herinner.

25-02-2022 10:08

AlexIbarra +19250

Scherpen was tegen Roma, Onana was tegen Liverpool.

25-02-2022 10:57

Intec2.0 +12425

Verre van zich aan de regels gehouden. Romano wist al midden 2021 te vertellen dat Onana naar Inter gaat. Dus er was al gesproken wat tegen de regels is.

24-02-2022 19:40

Ferd +38482

nee, het is niet tegen de regels als er toestemming is om te praten. En Ajax had Onana toestemming gegeven in de hoop dat hij afgelopen zomer zou vertrekken.

25-02-2022 03:02

BokkieBokstra +11312

Verwacht een grote leegloop, het gedoe met Overmars is een mokerslag voor Ajax. De man waar alles om draait. Miste gisteren ook iets aan Ajax, het is Ten Hag aante zien. Zie Ten Hag gaan en kan spelers begrijpen die nu de kans gaan grijpen om het geluk elders te zoeken. Dat worden jaren van conference en europ league (als het meezit).

24-02-2022 18:39

Hollister +12590

omdat weer allerlei geruchten de kop opsteken wil niet zeggen dat Ajax dat met lede ogen maar moet aanzien en iedereen MOET verkopen? zie het gewoon als compliment niet meer en niet minder..... bovendien liggen bijna all belangrijke spelers tot min 2025 onder contract

24-02-2022 18:49

AlexIbarra +19250

Als we na weet ik veel hoeveel wedstrijden een keer niet winnen, schieten sommigen spontaan in een depressie..

Neemt niet weg dat je wel iets moet met de vertrekkende Nous, Nico, Onana en de leeftijd van Tadic, Pasveer en Blind. Antony, Gravenberch, Haller en evt. anderen aan wie getrokken gaat worden en Kudus, Taylor, Brobbey, Daramy, Pierie, Magallan en Bandé die om allerlei redenen nog niet probleemloos ingepast kunnen worden.

Dus het wordt een drukke zomer, en wat TH gaat doen is natuurlijk ook afwachten.
Hij heeft team 18/19 vernieuwd naar dit team, benieuwd of hij nog een tweede cyclus wil beginnen. Hoe dan ook krijgt de opvolger van Overmars genoeg te doen.

25-02-2022 19:51

Dirk.v +14946

Met de statistieken van Haller zou hij 70 miljoen op moeten kunnen leveren. Dat is een bak geld.

Ben erg blij met hem. Ongelooflijk belangrijk. Maar met zo'n bod (vanaf 55 miljoen) is hij niet te houden

24-02-2022 18:37

Ajaxbrl +13738

60M strik er om

24-02-2022 18:31

Ajaxisart +18768

Meteen verkopen.

24-02-2022 18:30

mvdk +43988 moderator

Gister ook weer twee keer gescoord. Helaas 1 in het verkeerde doel.

24-02-2022 18:29

xstaniox +15097

Ajax is ook geïnteresseerd in Haller

24-02-2022 18:29

DiAngelo +2408

Campo heeft geen Ajax filosofie noch een Nederlandse instelling. De clubs waar hij geweest is of actief is zien er niet goed uit, zal niet aan hem liggen, maar toch opvallend. Ben niet voor....gaat geld kosten ben ik bang...huur Huntelaar in voor n goede som geld die op zijn beurt Overmars in huurt, die vanuit zn thuiskantoor werkt....dan is t voorlopig even opgelost.

24-02-2022 18:09

Slang +14994

Wat een onzin. Campos was juist iemand die bij al zijn clubs inzette op eigen jeugd, talentvolle aankopen en echte versterkingen. Als dat geen Ajax filosofie is...

24-02-2022 18:27

AlexIbarra +19250

We hebben een hoop Nederlanders in de organisatie, waarvan veel met een Ajax-achtergrond.
Ik geef zeker op dit moment de voorkeur aan een goede, professionele TD die nog een beetje bij moet leren over Ajax, niet aan een 'man van de club' die nog moet leren wat TD zijn inhoudt.

Campos ken ik verder niet goed genoeg om te weten of hij de beste man is.

25-02-2022 11:31

Niels. +2226

Nu de storm is gaan liggen omtrent Overmars en er tot dus ver enkel bekend is dat hij foto's heeft uitgewisseld, vind ik niet dat hij had/hoeven opstappen. Ik zou in goed overleg met de slachtoffers en wellicht de RVC toch kijken of er nog wat te repareren valt.
Ontslag genomen/ontslagen om het versturen van wat foto's gaat te ver... Ik lees en hoor niks over fysiek contact. Dat zou de situatie anders maken. Ik zeg Overmars terug halen!

24-02-2022 17:57

jeppas +3522

Het is ook een mietjes maatschappij geworden, maar Marc zal vast achter deze beslissing staan en geen zin in het gedoe hebben, wat hem blijft achtervolgen in de organisatie.

Na 10 jaar Marc is het misschien ook wel goed om verder te gaan. Neemt niet weg dat hij Ajax enorm heeft laten groeien! Een held zal hij zeker blijven voor mij!

24-02-2022 18:16

eros +4790

Ik zie toch liever een Nederlander komen.

Men ziet in Huiberts een goede en slimme kandidaat, maar vinden zijn vijver waar hij nu in vist heel anders dan die van ajax. - Waar viste Overmars in voor Ajax?

Men ziet in Seedorf de man met uitstraling, maar heeft de kunde niet. - Had overmars de kunde voor Ajax?

Waarom geen duo functie dan van beide?
Seedorf de uitstraling en connecties. Huiberts de kennis en kunde.

24-02-2022 16:34

Sambavleugels +18733

Waarom toch per se een Nederlander?

24-02-2022 17:11

Flaco +19583

Omdat de kans dan groot is dat die de unieke visie van Ajax (JC) kent. Barcelona bleef die visie trouw tot hett overlijden van JC. Toen werd het een ordinaire koopclub en ging het failliet, want dat is het feitelijk. JC had dat nooit toegelaten en hii had er alles aan gedaan om die bestuurders eruit te gooien. We moeten hier echt niet te licht over denken. Dit kan een behoorlijke scheur met de visie betekenen. Dus daarom.

24-02-2022 17:35

Sambavleugels +18733

Grotendeels eens, en ik zeg ook niet dat het per se Campos moet worden. Maar om te zeggen dat de kans dat we de cultuur bewaren heel veel groter is met een Nederlander weet ik niet. Je kan momenteel niet eens echt zeggen dat we de visie Cruijff volgen, of wel? Niet volledig althans. We worden meer en meer een koopclub. Jeugdspelers krijgen contracten op 16-jarige leeftijd, en spelers als Kristensen, Klaiber, Marin en Alvarez waren nooit gehaald omdat je dat met eigen jeugd had opgelost en / of omdat ze niet in de speelwijze passen. Je had niet met een 10 gespeeld maar met twee halven.

En indien je tevreden bent met de huidige gang van zaken (ben ik zelf ook overwegend) zijn er echt genoeg TD's die hier niet te ver vanaf zullen wijken zolang je er maar een cultuurbewaker naast zet. Zodat we geen types McTominay of Michail Antonio binnenhalen, hoe getalenteerd op hun manier misschien dan ook, omdat ze simpelweg niet in de speelwijze passen.

Bij Oranje wordt er ook per definitie een Nederlander gezocht en dat heeft geresulteerd in absolute rampen de afgelopen jaren. Ik heb veel liever een transferspecialist die talenten weet binnen te halen die in overleg met de rest van het technisch hart / cultuurbewakers wordt goedgekeurd. Wellicht een iets grotere rol voor TH icm Sar.

24-02-2022 18:26

Cruijffthebest +13410

Jordi Cruijff dus!!!

24-02-2022 18:43

Sambavleugels +18733

Mag best wat mij betreft :) Zolang hij de echt grote talenten die het waard zijn om geld aan uit te geven a la Antony maar weet binnen te halen. Ik zou het fantastisch vinden als onvervalste Ajax-spelers als Fitz-Jim weer eens voor de leeuwen gegooid zouden worden, dat Unuvar er vaker bij zit etc. Of er in elk geval veel vaker bijgehaald worden. Liever dat dan Labyad en Klaiber op de bank hebben zitten.

24-02-2022 18:45

Ajax1114 +19393

Zulke figuren komen enkel binnen voor zichzelf. Gewoon niet aan beginnen. Moeten wel enige loyaliteit hebben aan Ajax.

24-02-2022 15:58

Leon.B +0

hij fungeert niet in zijn eentje bij Ajax. Daarnaast kwamen meer mensen binnen 'voor zichzelf' en werden verliefd zoals Ziyech, maar wellicht draagt hij al langer een warm hart voor Ajax, ook al heeft hij er geen verleden mee als buitenlander zoals Tadic.

24-02-2022 16:15

KBouter +4122

Laat hij Rafa Silva dan ook maar meenemen.

24-02-2022 15:23

karlhof +4709

Alleen maar shady deals met zaakwaarnemers.

24-02-2022 15:10

Slang +14994

Hoe dacht je dat wij aan Alvarez kwamen? Of de tijden van Magallan, Cassierra. Alsof dat niet net zo shady was

24-02-2022 18:29

Ricoteb +53174

Ik vind het lastig. Als je Campos binnenhaalt, haal je bijna gegarandeerd ook een paar toptalenten binnen. Ook in markten waar Ajax nu weinig bereik heeft. Je moet je alleen afvragen hoe erg hij oog heeft voor de jeugd, maar wellicht kan je dat opvangen door zijn taakomschrijving iets aan te passen.

24-02-2022 14:30

mvdk +43988 moderator

Alles gaat in overleg met de RVC.

24-02-2022 14:57

Flaco +19583

Absoluut niet doen. Galatasaray staat ergens in het linkerrijtje en moet uitkijken voor degradatie. Zo goed doet hij het daar dus niet. Deze man heeft geen enkele binding met de club en ik ben bang dat hij de filosofie ook niet zo snel zal respecteren.

24-02-2022 14:12

Psychevore +21186

Is natuurlijk lastig spelers kopen als Turkse club. Je verdient je geld in Turkse Lira's die inmiddels geen fuck meer waard zijn en die de volgende dag met een beetje pech nog minder waard zijn. Dan willen de spelers die je aantrekt van buiten Turkije (en misschien de Turkse spelers ook wel) ook nog eens betaald worden in euro's of dollars en de clubs waarvan je ze koopt ook.

Met hoe de Lira het tegenwoordig doet kan elke transfer het einde van de club betekenen.

24-02-2022 14:36

Flaco +19583

Los daarvan moet je je echt afvragen of deze man past bij een unieke club als Ajax. Het succes van Ajax heeft alles te maken met de visie die er ligt van JC. Onderdeel van de visie is toch te werken met oud spelers van Ajax of oud spelers die bekend zijn met deze visie.

24-02-2022 14:42

eenAjaxfan +20328

@Flaco, Is natuurlijk onzin dat het perse oud spelers moeten zijn. Dat is een pre, mits de kwaliteiten als TD aanwezig zijn. Uiteindelijk is de RvC er voor om de gekozen visie te laten uitvoeren.

24-02-2022 17:45

TheOneAndOnly +2426

Prima. Ik hoef ook niet altijd per sé een Nederlander in dit soort posities, zolang hij maar goed is.

24-02-2022 13:43

Libero +19134

Als je kijkt naar de vijver waar Ajax vaak in vist kan dat best een probleem zijn. Oud-ajacieden en spelers met een geschiedenis in de Eredivisie ... een beetje kennis van de who's who in NL lijkt me wel een pré.

24-02-2022 14:02

strakkevoorzet +4189

mwa ik hoef al die nederlanders en oud spelers niet persé terug te hebben.

24-02-2022 14:46

Libero +19134

Gaat niet echt om willen, gaat erom dat spelers van het gewenste niveau naar NL halen niet zo simpel is. Kijk naar een Richarlison of Sulemana, gingen liever bij een laagvlieger in een grotere competitie spelen dan bij Ajax waar de kans op prijzen en CL spelen groot is en je van het salaris ook niet in een camper hoeft te wonen.

24-02-2022 14:57

Msc +14160

Campos!! Ozy kom er maar in

24-02-2022 13:29

Jake the Snake +17349

Neres zit vast in Kiev. Pijnlijk om te zien. Dat kun je z’n zaakwaarnemer echt aanrekenen. Verschrikkelijk.

24-02-2022 13:23

AFCACruijff14 +161449

Neres is toch geen debiel? Waarom heeft hij de afgelopen week niet een vliegtuig genomen het land uit?

24-02-2022 13:27

Patrick78 +51924

Campos is gewoon een top TD. Zou een droom zijn!

24-02-2022 13:00

DrFootball +15144

Het is op "bord op schoot' scouting van mij, maar obv de youtube filmpjes word ik niet enthousiast. Weinig balcontrole voor een Braziliaanse speler. Ziet er allemaal vrij onbeholpen uit. Wel snel en fysiek.

22-02-2022 18:35

Oxxer +163926 moderator

Ajax vist in de vijver van jonge ongepolijst spelers, die moeten zich nog ontwikkelen. Zoals bij Neres en Antony, de 1e had pech met zijn blessures. De kant en klare spelers zitten al in het winkelwagentje van de grote clubs. Richarlison is ook ongepolijst, zit in zijn spel.

24-02-2022 13:29

Sunny +9553

Goede spelers die in Brasil al doorgebroken zijn bij hun club aantrekken (zoals hieronder wordt voorgesteld) is voor een club als Ajax vaak niet haalbaar.
Het "systeem" zorgt ervoor dat je er snel bij moet zijn met alle mogelijk gevolgen voor de speler zijn toekomst en onze financiën.

22-02-2022 14:20

Ozymandias +159568

Tot nu toe is dat toch wel haalbaar gebleken? Waarom zou Ajax van strategie moeten wisselen?

22-02-2022 15:42

Sunny +9553

Hmmm vergis ik mij dan? Neres, Danilo, Giovanni en Antony waren toch geen onbetwiste toppers bij hun club. Dat waren toch eerder talentvolle selectiespelers?
Het lijkt me duidelijk dat de echt doorgebroken topspelers niet haalbaar zijn voor ons. We moeten net in de fase ervoor zitten met alle risico's van dien.

22-02-2022 19:41

xstaniox +15097

Die jongen heeft gewoon al het Ajax uittenue aan!

22-02-2022 13:23

Nr.10 +111100

Die kan niet wachten!

22-02-2022 13:54

mvdk +43988 moderator

Wellicht dat er scouts zitten, maar zonder TD zal er op dit moment weinig gebeuren 😉

22-02-2022 13:16

sjalalala +113

Wellicht een naïeve gedachte. Maar is Brazilië geen goed land om een satellietclub-achtige club te starten, of op z'n minst een intensieve samenwerking met een club? Lopen zoveel pareltjes rond daar

22-02-2022 12:27

JOHANisGOD +18498

De scouts van Ajax waren gisteren aanwezig bij RC Lens vs Lyon voor Cheick Doucouré (22/🇲🇱) en David da Costa (21/🇵🇹).

Niet alleen Doucoure en da Costa zijn bekeken. Ook Castello Lukeba (19/🇨🇵) van Lyon is in beeld bij Ajax.

22-02-2022 12:07

afca1985 +21333

Hoe weet jij dit toch steeds allemaal? Ik zit zelf niet op social media, is dat het?

22-02-2022 12:34

VoorAltijdNummer14 +25356

Ben ik ook benieuwd naar!

22-02-2022 12:48

JOHANisGOD +18498

Ik denk het.
😀

22-02-2022 12:49

1991 +7787

Stond gister op Voetbalprimeur ;)

22-02-2022 12:52

JOHANisGOD +18498

1991

Ook over Lukeba?

22-02-2022 13:07

Arie Vink +4855

Ja, dat is het. Als je de juiste kanalen volgt dan krijg je dit snel mee.

22-02-2022 13:10

Brownfinger +2005

Is ook een gevolg van teveel vrije tijd gok ik zo ;)

22-02-2022 16:07

NeeI +107740

Twitter-Josti

22-02-2022 17:59

89Topo +3764

Dat ze bij deze wedstrijd waren zegt niet dat ze specifiek deze (heeel toevallig jongste) spelers volgen. Misschien gingen ze wel een hapje eten bij Bosz

22-02-2022 12:54

Ajaxadam1 +31667

Haal spelers alleen uit hun land weg als ze al zijn doorgebroken in het eerste elftal van hun club. Die Giovanni zn carriere is nou wel een beetje verpest, van grootste tslent van Brazilie naar Telstar. Dat is helemaal niet goed voor zulke jongens, ook Jensen was een heel groot talent voor miljoenen gekomen en hier niet doorgebroken. Laat ze lekker rijpen bij hun eigen club, net als dat wij willen dat onze talenten bij onze club blijven tot ze doorbreken.

22-02-2022 11:39

ajax4perez +9538

17 jaar en 40 miljoen…. Als die echt zo goed is dan Max 15 en een doorverkooppercentage van 10%

22-02-2022 11:36

Rockpotje +9560

Dat is de afkoopsom van het contract, die zijn altijd idioot. Bij Barça is het voor sommige speler wel een miljard. Kan prima dat hij voor 8m komt.

22-02-2022 12:10

Stamhoofd +11534

Met wie zijn ze in gesprek dan?

22-02-2022 11:27

vandenhaas4 +15080

Precies wat ik me afvroeg.

22-02-2022 11:44

Nr.10 +111100

Met Tadic, die doet dit er nu ook alvast bij, omdat hij nu eenmaal de grootste baas van de club is.

22-02-2022 13:56

afca1985 +21333

Ziet er goed uit moet ik zeggen op die slechte youtubebeelden, kan wel eens een juweeltje zijn/ worden. Speelt alleen in een counter elftal, 90 % van zijn acties zijn met nog 40 meter voor hem, explosief, snel, goede dribbel. Haller weg, en Brobbey en deze jongen ervoor terug en je gaat er weer op vooruit

22-02-2022 11:24

mgtow +22318

Geef mij maar een blikkie Fernandes. 40 meloen. Wahahauw.

22-02-2022 11:10

TheOneAndOnly +2426

Dat is zijn release clause ja, maar dat wil niet zeggen dat hij ook echt 40 miljoen moet gaan kosten.

22-02-2022 11:11

brullie +7035

Ten Hag heeft ook gezien dat de beste trainers zich stuk bijten op MANU. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zo vreselijk veel stress zich op de hals gaat halen en dan 4e of 5e wordt in de PL. Nogmaals, geef ten Hag een 2 MI per jaar of meer dan blijft hij gewoon.

22-02-2022 06:55

eenAjaxfan +20328

Potjetino is een mooie coach voor die club. Ten Hag blijft in Amsterdam. Hoop ik dan...🙄😅

21-02-2022 18:38

Altijdindestraat +40078

Nu pas!? Wat een nieuwsfeit...

21-02-2022 17:50

wendoo9 +8119

Manchester United wil nu écht werk maken van aanstelling nieuwe manager ! Wat heeft Ajax daar mee te maken ? Jullie probleem moet jullie zelf oplossen.

21-02-2022 17:17

Schip +23431

Erik komt alleen als Marc ook gaat. Dus TH blijft nog wel eventjes :)

21-02-2022 17:03

JOHANisGOD +18498

Campos wil graag naar Ajax.

21-02-2022 16:58

Altijdindestraat +40078

Ik vind het niks iemand die ook niet de taal spreekt in zo'n functie. Hij heeft ook overal, maar 3 jaar max. gezeten.

21-02-2022 17:52

Ferd +38482

in die 3 jaar kan hij Huntelaar mooi opleiden. En zodra hij vertrekt kan Huntelaar Schone als assistent nemen.

22-02-2022 03:08

Ozymandias +159568

Wat kon hij eraan doen dat de nieuwe eigenaar van Lille zijn eigen technisch directeur wilde meenemen?

22-02-2022 13:18

Jake the Snake +17349

‘Gerucht’ en ‘écht’ in een zin is tegenstrijdig.

21-02-2022 16:48

Robertini +39228

Ten Hag vind ik echt totaal niet bij United passen.

Overigens heb ik van horen zeggen dat ze volgende week echt echt werk willen maken van een opvolger.

21-02-2022 16:13

Hollister +12590

Leuk allemaal.. wordt hier al gesproken over wie hem moet opvolgen, voorlopig is TH nog gewoon een trainer van Ajax met ook voor volgend jaar een contract... sterker nog. Het zou mij niet eens verbazen als men straks bij Ajax met een hele mooie constructie aan komt waarbij onze kale Tukker een belangrijke rol gaat vervullen. Van mij mag het.... alleen al om al zgn `kenners` een loer te draaien

21-02-2022 15:28

Msc +14160

Zijn ze wel laat mee.. wanneer is Alex Ferguson vertrokken?

21-02-2022 14:46

AFCACruijff14 +161449

Het lijkt net of Ten Hag weg is als Utd hem wil, maar wie zegt dat hij wil en wie zegt dat Ajax hem wil laten gaan? Ligt nog een jaar vast. Laat hem liever gratis in 2023 gaan dan nu. En met Utd valt niet overdreven veel te winnen in een competitie met City en Liverpool. Laat staan in de CL.

Dikke kans dat ze toch Pochettino nemen. Veel bekendere naam die al in de PL heeft gepresteerd én weg wil bij PSG. Ik zeg, doen.

21-02-2022 14:36

Simpelishetmoeilijkst +25209

Overal stel ik voor dat ze beter die Pochettino kunnen nemen, omdat het een veel betere trainer is, die al veel ervaring in de EPL heeft. Iedereen mag meehelpen, want dan houden we gewoon Ten Hag in Amsterdam.

21-02-2022 14:27

Aspers Art +2772

Ten Hag past helemaal niet bij United.

21-02-2022 14:19

AjaxBigStars +995

Toen Ten Hag vanuit Utje naar Ajax kwam had ik ook mijn bedenkingen....

21-02-2022 15:01

Ozymandias +159568

Hij moet mistens 10 miljoen euro kosten als een club hem deze zomer weg wil halen.

21-02-2022 14:15

Msc +14160

Precies en TH wil ook 10 miljoen salaris per seizoen en een contract voor 3 jaar. Gaan ze niet doen joh.. al die prutsers na Sir Alex hebben genoeg gekost

21-02-2022 14:48

Hollister +12590

Dat zou Ajax wel moeten vragen... minimaal.. Nagelsmann kostte Bayern 25 miljoen.... Voor Bosz werd slechts 4 miljoen betaald dacht ik...maar nog beter , contract verlengen

21-02-2022 15:30

Ricoteb +53174

Zelfs als Ten Hag wil, moet Ajax gewoon tegen hem zeggen dat hij na het seizoen mag gaan praten. CL komt eraan, door het vertrek van Overmars is het al onrustig op technisch vlak. Als Ten Hag het wil doen, vind ik dat je hem die kans moet gunnen, maar niet midden in een seizoen met andere dingen bezig zijn. Ploegen waarvan de trainers halverwege het seizoen aangeven te vertrekken na het seizoen, presteren daarna over het algemeen slechten. En wat als je United nog treft in de CL? Krijg je allemaal weer gezeur en roddels waar we dit seizoen nou even geen tijd voor hebben.

21-02-2022 14:04

ajaxcied4life +26047

De enige reden waarom Ten Hag deze kans zou kunnen pakken is om de naam, de naam "Manchester United". De ooit roemruchtige vereniging uit Noord-Engeland waar Giggs en Kanchelskis de flanken bestierden en Roy Kean voor de verdediging de boel dichtliep en mocht dat een keer niet lukken, dan had je een Rio Ferdinand, Jaap Stam of Vidic die deze taak dan even overnam.

Nu is het een armtierig hoopje nepvedetten (op Ronaldo na) waar weinig eer mee valt te behalen. Voorlopig zijn Liverpool, Chelsea en met name City veel en veel te sterk. En echt iets opbouwen gaat je daar niet lukken, omdat de fans met het Feyenoordsyndroom kampen, namelijk dat ze nog steeds in de waan verkeren dat ze die grote rijke club van weleer zijn en maar niet aan de status van steady subtopper kunnen wennen die jaarlijks met 12 punten verschil op de nummer 1 vierde of vijfde wordt.

Lekker bij Ajax blijven Erik.

21-02-2022 14:01

1991 +7787

Zou wachten op City inderdaad.

21-02-2022 14:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.