Geruchtenmolen: 'Ajax deed navraag bij CA Independiente voor Argentijns jeugdinternational López'

door Ajax Showtime 127

Geruchtenmolen: 'Ajax deed navraag bij CA Independiente voor Argentijns jeugdinternational López'

door Ajax Showtime 127

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is inmiddels alweer enige tijd gesloten, maar de transfergeruchten rondom Ajax blijven altijd doorgaan. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Lees hier De Geruchtenmolen van vorige week!

'Ajax deed navraag bij CA Independiente voor Argentijns jeugdinternational López'

Een delegatie van Ajax-scouts zijn onlangs gespot in het Argentijnse Lanús om Santiago López, speler van CA Independiente aan het werk te zien. Dat meldt Martín Roldan, journalist van TyC Sports. López (18) is een rechtsbenige linksbuiten, die ook in de punt van de aanval uit de voeten kan. De 1,70 meter lange dribbelaar kwam dit jaar al vijftien keer in actie voor de hoofdmacht van CA Independiente, terwijl hij zijn interlands afwerkt bij Argentinië O20. Volgens TyC Sports heeft Ajax navraag gedaan naar López, al hebben de Amsterdammers nog geen bod richting het Zuid-Amerikaanse land gestuurd.

'Ajax toont interesse in Anderlecht-uitblinker Stroeykens'

Ajax heeft interesse in Mario Stroeykens, zo schrijft La Dernière Heure vrijdag. De middenvelder verkeert al enige tijd in een goede vorm bij RSC Anderlecht en dus ligt de interesse van buitenlandse clubs op de loer. De twintigjarige voetballer wordt dan ook aan meerdere clubs uit Europa gelinkt, maar Ajax lijkt vooralsnog het meest concreet. Mocht de club uit Amsterdam daadwerkelijk tot actie over te willen gaan, dan moet de portemonnee getrokken worden. Wegens de in positieve zin opvallende prestaties van Stroeykens verlangt zijn club namelijk een transfersom van vijftien miljoen euro voor de diensten van het talent.

Lees meer over:
Plaats reactie

FdJMdL +4505

Grinta altijd welkom

21-10-2024 05:20

Multi +33350

Misschien eens informeren naar Joaquín Lavega, die is in December ook transfervrij.

20-10-2024 17:34

Sampaoli +39261

Man, wat zou dat een mooie transfer zijn.

20-10-2024 20:18

Steffenhagen +37930

Ik maak me zorgen over Godts : vind het nog nauwelijks een eredivisie speler . En het is geen slimme speler

20-10-2024 16:44

MelleAfca +14328

Ik maak me voornamelijk zorgen over het geklaag van jou de hele middag al.

20-10-2024 17:04

Breuk +25293

Hij heeft gewoon gelijk.

20-10-2024 17:44

MelleAfca +14328

Dat Godts geen slimme speler is en amper Eredivisie waardig?
Kom op joh… Was vandaag ook gewoon een van de betere hoor.

20-10-2024 17:48

trodat4030 +97067

De hele middag? Je bedoelt de laatste 5 jaar!

20-10-2024 18:50

Ferd +38565

niet alleen deze middag, het is al jaren aan de gang

21-10-2024 07:50

Steffenhagen +37930

Zelfs clubjongen vink wil liever niet over Ajax praten , maar wel over de geweldige Heracles aanvallen . WT is dat espn frame toch een volkomen aanfluiting

20-10-2024 16:42

bremovic +2212

Kunnen we niet betalen

20-10-2024 16:34

Steffenhagen +37930

Grinta ? Ventje is kleiner dan Messi

20-10-2024 16:28

WantAmsterdam +116198

Nico had ook Messi lengte…

20-10-2024 16:34

AFCACruijff14 +162180

Welkom, Jennifer!

20-10-2024 14:22

sverlaat +200

Hopelijk krijgen we weer eens een pareltje voor weinig geld binnen, daar doe je het voor als scouting denk ik. Als men eerst maar in de jeugd kijkt of we niet al een gelijkwaardig talent rond hebben lopen.

20-10-2024 14:12

ProfessorX +19827

Ze zouden heus wel een ouder iemand willen op het middenveld maar dat wordt het nieuwe seizoen pas voor nu enkel een extra linksbuiten daar is een tekort

20-10-2024 14:06

debetweter +10106

Hoezo wil je een ouder iemand? Stroeykens hoeft niet altijd te spelen, omdat hij prima de strijd aan kan gaan met Berghuis. Hlysson heb je daar ook nog. Daarnaast heb je Taylor nog, die inmiddels ook al redelijk wat ervaring bij elkaar heeft gesprokkeld op jonge leeftijd. Fj kan daar ook nog en raak je kwijt als hij niet genoeg speelkans krijgt. Branco raak je niet zo makkelijk kwijt geloof ik. En heeft met zijn leeftijd ook genoeg ervaring. Ervaring wil je voornamelijk op 6.

Op linksbuiten kan je gaan voor een extra talent. Vind wel dat hij dan super Samba moet zijn. Maar ervaring is daar ook geen overbodige luxe.

20-10-2024 21:08

ProfessorX +19827

We weten niet wat er gaat gebeuren komende zomer en ja ook jouw verhaal kan kloppen is niets mis mee

20-10-2024 21:38

Gizcobar +369

Een extra linksvoor en goede 8 zou al een hoop schelen

20-10-2024 13:56

inhatowetrust +1733

Hopelijk komen er in de winterstop snel gerichte versterkingen bij

20-10-2024 13:55

Nr.10 +111399

Bemoedigend om te horen dat de scouting niet volledig opgeheven is, maar we wel actief kijken in Zuid Amerika.

20-10-2024 13:52

JJFajax +3560

Jaja zeker, kijken kijken maar niks kopen

20-10-2024 19:41

DanieldaCruz +1011

Eens!
Heeft ff geduurd maar uiteindelijk luisteren ze wel…

21-10-2024 00:56

MaxPower +2671

Ze zijn Depay aan het bekijken 😉

21-10-2024 07:10

jeffrey_van_der_sluis +30498

In de Pantelic Podcast van afgelopen woensdag werd er al gezegd dat er een delegatie naar Zuid-Amerika was afgereisd. Ben benieuwd

20-10-2024 13:52

Rodsje +14775

Dit klopt 100%. Mooie speler maar wel nog jong maar goed, als het kan zou ik hem per direct ophalen.

20-10-2024 13:42

Tommyshelby +129566

Zeer betrouwbare bron. En een hele interessante speler. Goed gezien scouting.

20-10-2024 13:41

Joeri.B +234

Tuurlijk hebben nog geen middenvelders

20-10-2024 11:17

AFCA020! +6128

Zou hier niet per se aan beginnen voor dat bedrag, maar ik ken hem niet goed genoeg. Als de scouting en de huidige beleidsbepalers er wat in zien, dan vertrouw ik erop.
Maar goed, het is slechts een roddel…

Off:
Blijf de club Anderlecht en ook dit shirt wel mooi vinden!

💜🤍RSCA🤝AFCA🤍❤️🤍

20-10-2024 11:03

Dirk +7036

Anderlecht niveau gaat ons niet beter maken .
15 miljoen voor gezegd ,daar haal je echtciets beters voor.
Er loopt beter talent rond in België..

19-10-2024 23:25

Bergkam +4704

Stroeykens in 11 wedstrijden 2 doelpunten en 4 assists. Davy Klaassen in 280 minuten (3 wedstrijden) 2 doelpunten en 2 assists. Stroeykens 15 miljoen?

19-10-2024 23:23

Dirk +7036

Dat bedoel ik ..

20-10-2024 09:12

Eurysaces +29532

710 vertaald zich naar 11 wedstrijden en 280 naar 3? En waar komt die 2e assist vandaan?

Neemt verder niet weg dat Klaassen niks aan het spel toegevoegd, voornamelijk een anker van speelplezier is, dat ziet er bij Stroeykens beter uit.

20-10-2024 09:52

AFCA020! +6128

Hadden nog veel meer assists kunnen zijn inderdaad als zijn teamgenoten (vooral Brobbey) wat scherper zouden zijn.
Als ze half het instinct en de ijver van Klaassen hadden gehad, had hij meer assist op zijn naam staan
Nu is het inderdaad beperkt gebleven tot 2 zoals Bergkam terecht zegt.

20-10-2024 10:59

Bergkam +4704

Totaal niet met je eens vwb Klaassen, maar heeft geen zin om hierover in discussie tegaan. Je ziet het pas als je het begrijpt, sprak onze Johan ooit. Die 11 wedstrijden haalde ik van een andere site af. Fijne zondag en succes straks. Misschien mag Davy nog even komen helpen straks. Voegt hij een nietszeggend doelpuntje toe, daar gaat het spelletje geloof ik om.

20-10-2024 11:05

AFCACruijff14 +162180

Haha ja dat domme gehak op Klaassen en al zijn prestaties omlaag praten. Het is zo sneu.

20-10-2024 14:24

AFCACruijff14 +162180

Klaassen heeft 2 goals en 1 assists (tegen RKC).

https://www.transfermarkt.nl/davy-klaassen/leistungsdaten/spieler/182932

20-10-2024 14:23

Bergkam +4704

Had net bijna weer een assist, alleen zette niemand zijn voet tegen dat intikkertje. Alleen nu 3 goals.

20-10-2024 15:23

Evil-phantoom +904

Ajax moet steijn halen nogmaals we gaan weer een pareltje laten lopen?

19-10-2024 20:21

Been +12522

Ja want onze laatste transfers vanuit Twente waren met Kennedy & Willaert ook zo’n succes. Ik zie er niet zoveel bijzonders in bij Steijn, we hebben met Klaassen exact al zo’n speler rondlopen in de selectie.

20-10-2024 00:04

Noxin +15583

Dat je een speler niet moet halen omdat spelers van diezelfde club zo'n 18 jaar geleden geen versterking bleken slaat natuurlijk op niks. Maar helemaal eens dat je met Klaassen al een type Steijn hebt, die ook nog eens internationale ervaring heeft.

20-10-2024 09:09

AFCA020! +6128

Ziyech en Theo Janssen heb je ook nog gehad erna.

Ervoor had je natuurlijk nog Ronald de Boer (mijn tijd) die je terugkocht en daarvoor nog (dat weten alleen nog hele oude mensen 🤪) Piet Schrijvers en Europacup Finale doelpuntenmaker Dick van Dijk.
Geen onaardige namen al met al.

Als je dan bijvoorbeeld nog indirecte Twente spelers bij Ajax ziet zoals een Tadic en een Berghuis, dan vind ik niet dat je bij voorbaat kunt stellen dat een Twente speler niets toevoegt.

Wat ik echter wel vind is dat je hem niet kosten wat het kost moet halen (Twente zal waarschijnlijk een bizarre som van Ajax verlangen en dan kan het alleen maar mis gaan). Maar volgens mij loopt Steijn uit z’n contract en dan kan je het zeker wel overwegen om hem erbij te halen voor nop

20-10-2024 12:12

Rymesyt +8059

Ja, ik vind dat we hem moeten laten lopen. Geen verkeerde speler, absoluut niet. Maar het is wel een type middenvelder waar we er al zo veel van hebben. We hebben bijna geen cent uit te geven, dan zou ik alleen iets halen dat je nog niet hebt. Creatieve middenvelder hebben we nodig, dat is Steijn niet.

20-10-2024 10:10

Nr.10 +111399

Steijn zou ik laten lopen alleen al om te vermijden dat z’n vader zich weer in de Arena komt vertonen.

20-10-2024 13:53

DanieldaCruz +1011

Dit is een grap?!

21-10-2024 00:58

Evil-phantoom +904

Tuurlijk niet Klaassen loopt op zijn tandvlees en steijn heeft de toekomst.

21-10-2024 10:59

Okocha078 +13934

Zou een goede speler voor ons zijn hoor, als eventuele opvolger van Taylor dan denk ik. Fysiek ook al prima in orde en een harde werker met een goede techniek

19-10-2024 19:34

Rockanje23 +37099

15 miljoen kan en wil Ajax niet meer betalen voor een speler. Kansloos verhaal dus.

19-10-2024 19:33

MaxPower +2671

Ik zie dat hij ook af en toe als linksbuiten speelde. Dat zou wel ideaal zijn aangezien we zowel een linksbuiten als een creatieve aanvallende middenvelder wel kunnen gebruiken. Ik zou ook kijken of Unuvar kan worden terug gehaald want wat ik hier net boven zei geldt natuurlijk ook voor hem. Die komt toch nauwelijks aan de bak bij Espanyol en lijkt me toch beter dan een Banel op linksbuiten.

19-10-2024 16:21

Evil-phantoom +904

Unuvar was begin seisoen afgeserveerd die gaat het niet meer worden.

19-10-2024 16:36

debetweter +10106

Ik zou aan Farioli vragen of hij in Unuvar iets ziet of niet. Aan de hand daarvan kan je hem eventueel terug halen of niet. Hij ontdekte eerder als Janse zette Baas lcv, Hato linksback, Fj in ze kracht oop 8 en deed Sutalo en Rensch beter spelen. Op links had Unuvar voor vertrek nog concurrentie met Forbs en Bergwijn. Dat is nu allemaal anders.

Ook met de komst van Unuvar is een type als Stroeykens welkom. Ook zie ik graag Barghji komen.

Om beide heren te halen heb je toch wel 25 milj nodig. Dus dan moeten er ook wat spelers vertrekken.

Voor mij staan Avila (weten we al wanneer zijn blessure over is), Wijndal, Tahirovic, mannsverk, Branco, Banel, Rasmussen op het lijstje om te vertrekken. Ik zou niet zo snel Tahi & mannsverk verkopen. Tenzij we eerst iemand voor doe positie erbij hebben. Met pijn in mijn hart is het realistisch dat er ook nog 1 spits vertrekt.

19-10-2024 18:08

MaxPower +2671

Ik ben voor het grootste deel eens. De situatie zou voor Unuvar nu anders zijn en ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling onder Farioli. Van spelers als Fitz Jim, Baas en Regeer moeten we leren om niet te snel spelers af te schrijven. Verder eens met jouw lijstje van vertrekkende spelers, alleen Mannsverk zou ik zeker nog niet laten gaan. Hij is eigenlijk van nature de enige 6 in de selectie en heeft veel kwaliteiten. Rasmussen moet je misschien toch ook maar achter de hand houden zolang het op rechtsbuiten nog niet zo goed bezet is.

19-10-2024 18:14

Rockanje23 +37099

Ünüvar speelt bij Espagnol ook nooit, dat zegt genoeg.

19-10-2024 19:32

debetweter +10106

Excelsior uit de mickey mouse competitie? Of espanyol met tegenstanders als Real en Atletico Madrid? Wel een ander niveautje hoor

19-10-2024 19:38

MaxPower +2671

Fitz Jim speelde ook bijna nooit bij Excelsior, Traoré speelde amper bij Villareal, Frenkie de Jong niet bij Willem 2.

19-10-2024 19:56

chriseverhard +3589

Espagnol 4-1 verloren zat niet eens bij de selectie

19-10-2024 19:57

MaxPower +2671

Daarom moet hij daar ook snel weg. Bij Twente deed hij het goed, jammer dat hij te vaak de verkeerde keuzes heeft gemaakt.

19-10-2024 20:04

Dirk +7036

Mooi en terecht lijstje, maar ik vrees,dat je deze jongens aan de straatstenen nog niet kwijt geraakt .

20-10-2024 09:16

debetweter +10106

Avila is daarbij de grootste uitdaging. Wijndal die wil denk ik zelf nog niet vertrekken. Tahirovic zou ik verhuur niet gek voor vinden. Zie hem zelf graag aan clubs als FC Groningen, Almere City, Heerenveen of NAC verhuurd worden. Mannsverk kan je denk ik wel verkopen. Daarbij is verhuur ook een optie geloof ik. Kans is groot dat je over niet al te lang Henderson kwijt gaat raken. Dus een 6 achter de hand houden is geen overbodige luxe. Branco kan je wel verkopen hoor. Hoef je niet veel voor te krijgen. Kwam transfervrij. Kan bij veel NL clubs een groothouder zijn geloof ik. Rasmussen en Banel kan je beide verhuren. Verkoop is ook prima. Zo onrealistisch lijkt mij dat niet toch? Veel spelers hebben namelijk het talent wel, maar de mindset niet.

20-10-2024 10:32

Godenzoon24 +15347

Het is al totaal onrealistisch om te denken ,dat een NL club, Branco kan overnemen! Door het salaris van veel spelers zijn ze een stuk moeilijker te verkopen!

20-10-2024 10:49

debetweter +10106

Verdient hij 2.23 miljoen? O ja dat is wel echt veel te veel. Bij NEC (Denk goede club voor hem) ligt dat stukken lager idd.

20-10-2024 11:05

bremovic +2212

Ajax mssn al een gokje wagen bij jonathas van Vitesse? Mssn wordt het een chadli of mertens !

19-10-2024 14:57

GvanderK +2747 moderator

Misschien kunnen ze nog één a twee spelers laten vertrekken en die financiële middelen gebruiken voor Stroeykens.

19-10-2024 14:48

Robertini +39548

Lijkt me niet bepaald haalbaar in de huidige situatie. Alhoewel, misschien is er na Bergwijn ruimte voor een transfer, maar 10-15 miljoen, lijkt me nog steeds moeilijk.

19-10-2024 14:24

NIO +3060

Ik zou dit seizoen gewoon gokken op de ontwikkeling van Fitz en Hlyson en pas een sterke creatieve middenvelder halen als we Taylor kunnen slijten.

19-10-2024 13:20

Catenaccio +2757

Niet gaan gokken. Top3 is essentieel.
Of Ajax leeft of is KO voor de komende jaren

19-10-2024 23:16

MM1974 +1449

beter een topper voor linksbuiten zoeken?

19-10-2024 11:34

MaxPower +2671

Hij heeft af en toe ook als linksbuiten gespeeld. Dus misschien wel ideaal als hij op linksbuiten of als AM kan.

19-10-2024 16:18

ajax4ever001 +18615

Haal maar Ajax en stuur die 15 miljoen factuur maar op rekening van Mislintat

19-10-2024 11:08

jorn_de_smet +1790

Hahahahhahahahah

19-10-2024 12:07

Aram +18121

Wat een goed idee! Een middenvelder, precies wat we nodig hebben!

19-10-2024 11:06

NeeI +107910

Een creatieve middenvelder zeker. Een kwalitatief goede ook.

19-10-2024 13:14

Eurysaces +29532

Maak dat Kroes maar wijs. Het is niet het invullen van vacante posities in het veld dat de topsport bepaald, het is het aantal spitsen! Ik zet in op een huur van Zirkzee als meest realistische scenario komende winter.

19-10-2024 16:55

ajax4ever001 +18615

Ga maar vaker in zuid amerika kijken beste scouts van Ajax

19-10-2024 11:06

Dirk +7036

Inderdaad..

20-10-2024 09:23

LichaTheButcher +3884

15 miljoen is een kul bedrag. Typische Ajax speler die ik heel graag bij ons zie spelen. Anderlecht zit nog steeds in zwaar weer en kunnen een bedrag van 7 a 8 miljoen niet weigeren, wat marktconform is voor deze speler.

19-10-2024 10:35

Maracana +1979

Dit is niet eens vermeldenswaardig als een gerucht.

19-10-2024 09:01

RSM +3918

Ajax moet het nu hebben van jeugdspelers en geen 10 tallen miljoenen aankopen meer. Beter halen ze dan een of twee goede scouts binnen.

19-10-2024 08:42

Gooseman +11884

Die dan spelers scouten waarvoor je alsnog 10 miljoen+ aan moet spenderen. Spelers uit de categorie Neres, Antony vind je niet onder de 10 miljoen. Licha en Nico zijn echt uitzonderingen gebleken. Zelfs een bikkelharde verdediger uit de Roemeense competitie moet al 12 miljoen gaan kosten. Jeugspelers zul je echt moeten aanvullen met ervaring en kwaliteit. De eerste kost je veel salaris, en de 2e kost je veel salaris en veel geld.

19-10-2024 09:50

RSM +3918

Nog jongere spelers halen 16/17

19-10-2024 10:16

ST +23084

Gaat nooit gebeuren

19-10-2024 08:39

Nr.10 +111399

Haha er wordt een bedrag van 15 miljoen genoemd en alle penningmeesters kruipen weer uit hun kantoortje hoor.
DaT kAAAN NiEt!!!

19-10-2024 08:11

Bergkam +4704

Broodje aap. 15 miljoen voor iemand die uitblinkt in de Belgische competitie. Belachelijk.

19-10-2024 07:53

Gooseman +11884

Wanneer je al bijna 10 miljoen uitgeeft aan Bandé is 15 miljoen opeens heel relatief.

19-10-2024 09:43

ajax4ever001 +18615

De tijd van aldi prijzen een goede speler binnenhalen is al lang voorbij wen er maar aan

19-10-2024 11:06

NouridolbergNeres34 +1912

Misschien is dit wel de nieuwe kevin de bruyne, heb geen idee hoor. Nooit van deze jongen gehoord.

19-10-2024 12:22

Bergkam +4704

Nou ja, dan zullen ze uit de jeugd moeten komen. Bandé was een lachertje en als hij de nieuwe de Bruyne is had hij allang bij de talloze clubs die financieel meer armslag hebben dan wij, inclusief Feyenoord en PSV, op het verlanglijstje gestaan.

19-10-2024 12:55

NouridolbergNeres34 +1912

Eens, hij zal toch niet naar Ajax komen.

19-10-2024 13:00

Dirk +7036

Wie beweert dat hij steeds uitblinkt in de competitie. Hij speelt trouwens niet alles , en uitblinkers zijn er momenteel niet bij Anderlecht, je verliest nu weer van de laatste Beerschot . Hun spel is al weken niet aan te gluren , krijgen dan hier en daar een penalty en het is weer hosanna. Dan lopen er in Genk en Union betere middenvelders rond .
,Een goede scout in België is misschien geen slecht idee..
Als je zie wat Union presteerd de laatste jaren ,daar zit talent , Undav , de spits van Duitsland komt van Union.

20-10-2024 09:32

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25424

Hebben we ergens een spaarvarken gevonden?

🐖🐖🐖

19-10-2024 07:29

JohnDylan +22461

Ajax heeft met Mannsverk, Taylor, Fitz-Jim en Hlynsson voldoende talentvolle middenvelders voor het eerste van Ajax in huis. Als ze weer serieuze transfersommen gaan besteden moet dat aan spelers zijn waar die talenten zich aan op kunnen trekken.

19-10-2024 02:45

Copa077 +2761

Ja die eerste en laatste mogen wel weg lijkt me te licht!!

19-10-2024 04:15

Ferd +38565

De eerste en de laatste moeten blijven, daar zit nog veel rek in.

19-10-2024 08:11

JohnDylan +22461

Ja dat hoorde we ook over Sutalo, Rensch, Taylor, etc.. Hlynsson is een stuk beter dan Steijn op zijn leeftijd was en die is nu van een hoger niveau dan Klaassen die net door Ajax terug is gehaald.

19-10-2024 11:42

trodat4030 +97067

Als Hlynsson weer dominant mag(!) gaan spelen, prima, dat verstoppertje spelen doet hem imo echt geen goed. Overigens zie ik dan meer een 8 in hem dan een 10. Ik blijf erbij dat Ajax dat soort jongens steevast verkloot met die opdrachten. Diepgang is niks mis mee, begrijp me niet verkeerd, maar blijf wel dominant ballen opeisen en stop met ALLEEN maar weglopen vd bal, vind een balans en sla niet door! Dat Klaassen dat doet is begrijpelijk, die is met bal nimmer dominant, maar in Hlynsson zit zo veel meer als je hem daadwerkelijk de kans geeft dat te laten zien...

19-10-2024 12:34

JohnDylan +22461

Inderdaad, Vos begrijpt goed hoe hij Hlynsson moet gebruiken.

19-10-2024 13:09

AlexLitmanen10 +14422

Aangezien we met 2 aanvallende middenvelders spelen zal dat prima passen bij Hlynsson

Het ging vorig jaar vooral ineens veel minder toen hij hangend op rechts moest gaan spelen door blessures.

19-10-2024 13:09

trodat4030 +97067

Ik heb veel liever 2 Taylors als AM die ieder zo'n 70-80 baltouches per wedstrijd hebben (en op de juiste momenten hun diepgang kiezen) dan 1 en 1 Hlynsson die amper de helft haalt en alleen maar bezig is van de bal weg te lopen en zodoende het positiespel (negatief) beinvloed. Hlynsson kán dat namelijk best, dat bewees hij tijdens zijn stages en in zn eerste jaar (of jaren) bij de Ajaxjeugd, vervolgens heeft iemand hem op t hart gedrukt zich te spiegelen aan Klaassen, blijft doodzonde.

19-10-2024 14:21

Odysseus +14329

Eens met het tweede. Wat betreft het eerste moet ik het nog maar zien met Mannsverk en Hlynsson. Ik schrijf ze nog niet af, maar ben om verschillende redenen nog niet overtuigd.

19-10-2024 06:53

bremovic +2212

Hij kan ook op de rechtsbuiten positie uit de voeten!!

19-10-2024 09:59

AlexLitmanen10 +14422

Stroeykens?

19-10-2024 13:10

Tinus +10390

Ajax moet geen spelers halen voor veel geld die ook op een andere positie ‘uit de voeten’ kunnen. Ajax heeft spelers nodig die uitblinken op een positie.

20-10-2024 08:11

MosesD +14687

Hlynsson zou ik wel verhuren of verkopen komend jaar. Een extra creatieve speler erbij is welkom. Maar niet dergelijke spelers voor dergelijke bedragen. Die Koreaan bij Fnoord, die hadden we moeten halen.

20-10-2024 12:31

stopperspil +11203

Haha 15 miljoen! Ajax kan alleen huren

19-10-2024 00:41

barry1988 +24065

Beetje veel voor een talent uit België, zeker gezien de financiële situatie.

19-10-2024 00:12

j0rnnn +5104

Zodra je die 40 miljoen start premie pakt, moet je toch wel echte versterkingen gaan halen.

19-10-2024 07:46

barry1988 +24065

Dan moeten je wel eerst CL voetbal halen. Op dit moment is het wel veel voor een talent.

19-10-2024 18:06

daslogisch1 +10199

Misschien in de zomer als we zelf ook verkopen, maar financieel komt dit in de winter nog te vroeg.

19-10-2024 00:02

Tommyshelby +129566

Goeie speler. Rendement begint nu ook te komen. Samen met Leoni de interessantste speler van Anderlecht imo.

18-10-2024 23:43

fluwelenlinker +11849

En Dolberg 😉

19-10-2024 09:59

afca1985 +21423

15 Miljoen, oke dat wordt m dus niet. Next

18-10-2024 23:34

papflapjes +7214

Mwah, op een gegeven moment moet er toch iets kunnen lijkt me. Niet zo lang geleden gaf Ajax nog 100 miljoen per jaar uit, ze moeten niet al te ver doorslaan naar de andere kant.

18-10-2024 23:59

afca1985 +21423

De komende 2 jaar zou ik nergens op rekenen als ik jou was. 15 M voor 1 speler gaat hem voorlopig niet worden.

19-10-2024 00:37

papflapjes +7214

Lekker vaag statement. Waarop baseer je het? PSV was ook zogenaamd blut toen ze Gakpo moesten verkopen.

19-10-2024 00:50

afca1985 +21423

Aan de jaarcijfers. Volgend jaar gaan we geloof ik richting de 50 M in de min als het zelfs niet meer is.

19-10-2024 00:52

afca1985 +21423

Psv verkocht in de winter voor 75 M door het verkoop van Gakpo en Madueke dat is wel wat anders, wie hebben wij verkocht voor die bedragen het afgelopen jaar?

19-10-2024 00:54

profoff +8392

Lees de jaarcijfers. Het is alsof je elke maand 1000 euro inteert op je spaargeld, maar wel elke zomer een nieuwe auto wil kopen. Ondertussen heb je wel 15 auto's in de garage hebt staan waar je veel te veel voor hebt betaald, maar die niemand wil kopen. Het houdt een keer op

19-10-2024 01:20

papflapjes +7214

@afca1985
Er is voor 57 miljoen verkocht afgelopen zomer.

19-10-2024 01:27

tnrg +1169

@papflapjes: Ze verkochten Gakpo en Madueke voor zulke bedragen terwijl ze voor 0 euro op de balans stonden. Wij hebben dan misschien wel voor 57 miljoen verkocht maar als je de boekwaarde eraf haalt blijft er niet veel over.

19-10-2024 01:33

afca1985 +21423

Dus? Er is de afgelopen 2 jaar voor meer dan een kwart Miljard(!!!!) gekocht aan miskopen. We kunnen niet blijven smijten met geld, op een gegeven moment houdt het op, en op dit moment zitten we helaas nu.

19-10-2024 01:35

papflapjes +7214

@afca1985
En tegenover die miskopen stonden geen verkopen ofzo? Antony is nooit verkocht?

19-10-2024 02:08

afca1985 +21423

Ja tuurlijk wel, maar je houdt niet 95 M netto aan over. We mogen blij zijn als we daar 45 M in totaal netto aan overhouden. Transfers die we verkopen houden we netto veel minder aan over, je bent ook geld kwijt aan vorige clubs, speler zelf en zaakwaarnemertje en belasting + je krijgt dat geld ook nooit in 1 keer uitgekeerd.

19-10-2024 02:36

papflapjes +7214

Er is wel meer verkocht dan alleen Antony trouwens.

19-10-2024 02:49

afca1985 +21423

Ja dat wel. Maar alles wat we binnen krijgen bij verkoop is niet netto en uitgaand wel. We hebben een kwart Miljard uitgegeven in 2 jaar tijd, maar dat hebben we bij lange na niet verkocht. Er is gewoon niet veel mogelijk. Weghorst heeft kennelijk 2,38 Miljoen gekost, en daar hadden we al moeite mee, terwijl we voor veel meer verkocht hebben.

19-10-2024 02:58

papflapjes +7214

We hebben voor zo'n 400 miljoen verkocht in diezelfde periode. Wat daar netto van overblijft is nog steeds heel veel.

19-10-2024 04:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.